De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 101 Laatste
Acties:
  • 368.547 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27
OkkE schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:04:
[...]
Al zijn we het er denk ik allemaal wel over eens; een HTML pagina in Times New Roman 16px zwarte letters op witte achtergrond met blauwe linkjes zal vast als iets minder prettig/betrouwbaar worden ervaren als wanneer dat een klein beetje basic opmaak heeft. :)
Uitzondering voor verkopers van webcam's om op koffiekannen te richten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:53
BikkelZ schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 17:27:
Is blijkbaar een probleem met ondertekenen en je moet gewoon toestaan dat je niet ondertekende apps kunt draaien. Maar als je hem wel ondertekend hebt maar het gaat ergens fout krijg je zo'n melding.
Dit gaat om Gatekeeper. De default instellingen zijn dat je alleen gesigned apps & Apps uit de Mac App Store kan installeren.
Omzeilen kan door rechts-klik en dan openen, of via "Systeemvoorkeuren" - "Beveiliging" de Gatekeeper instellingen uit te zetten.

(Even wat achtergrond informatie ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incaz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-11-2022
[...]

Al zijn we het er denk ik allemaal wel over eens; een HTML pagina in Times New Roman 16px zwarte letters op witte achtergrond met blauwe linkjes zal vast als iets minder prettig/betrouwbaar worden ervaren als wanneer dat een klein beetje basic opmaak heeft. :)
Het verbaast me nog hoeveel sites (zelfs redelijk serieuze en zelfs die van guru Nielsen himself) dit hadden of hebben.

Terwijl een zeer basic formatting toch zo eenvoudig en prettig is. Max-width op de content, paar paddings om het geheel... het hoeft niet veel te zijn, je hebt zo iets redelijks uit de grond gestampt.

Wat betreft de 'users don't scroll'-myth... blijkbaar zijn we daar inmiddels vanaf. Het is nu juist verbazingwekkend hoe weinig info men op 1 vensterhoogte weet te krijgen, en moet je meters scrollen voor je uberhaupt iets ziet. (En alles javascript geanimeerd. Mijn accu, cooler en geheugen danken u.)

Never explain with stupidity where malice is a better explanation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Vergeet de "Mobile first"-ervaring niet, waarbij het hele menu wordt weggestopt in drie streepjes linksboven.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Ik denk dat het grootste probleem is dat sommige mensen -denken- dat ze een goede en fatsoenlijke site maken terwijl hij ronduit crap is. Er zijn namelijk zat websites die bepaalde dingen 'gebruiken' en dat het dan ook daadwerkelijk goed tot zijn recht komt.
Laatst hadden we het nog over die domain check website met die fancy meuk achter de pointer. Je kunt zeggen wat je wilt, maar qua implementatie ziet het er best gelikt uit en ben je ook vrij uniek zonder dat het bijzonder storend is. Het past dan ook wel bij de background en hoe dan ook onthoud je de website, of dit nu slecht of goed is maakt dan niet zo veel uit.

In elk geval is het altijd belangrijk om input vanuit de gebruikers te vragen. En dan letterlijk gebruikers uit allerlei soorten en maten. Zo heb ik ooit best veel complimenten gekregen voor een tamelijk oude website die ik zelf tamelijk 'lelijk' vond, maar voor de users enorm goed in elkaar zat (duidelijk, makkelijk etc.).
Geeft niet weg dat je zo'n website altijd kan verbeteren, zolang je er maar over nadenkt.
Nu heeft de website een nieuw jasje en qua conversie en ervaringen is het alleen maar beter geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

Alex) schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:08:
Vergeet de "Mobile first"-ervaring niet, waarbij het hele menu wordt weggestopt in drie streepjes linksboven.
Inderdaad. De grootste UX fail uit mobile kopiëren naar web. Een hamburger menu in een app is net zoiets als een witte vlag in het leger: je hebt het gewoon opgegeven.
Ryur schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 19:51:
[...]

Dit gaat om Gatekeeper. De default instellingen zijn dat je alleen gesigned apps & Apps uit de Mac App Store kan installeren.
Omzeilen kan door rechts-klik en dan openen, of via "Systeemvoorkeuren" - "Beveiliging" de Gatekeeper instellingen uit te zetten.

(Even wat achtergrond informatie ;))
Ga jij even alle 1000 klanten bellen die die melding krijgen straks? :P

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perseas
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:37
Volgende week maar eens naar de huisarts vanwege een mogelijke burn-out. :/ ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Wat een weer, niet normaal hier!

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-10 15:56

Sebazzz

3dp

BikkelZ schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:54:
[...]

Inderdaad. De grootste UX fail uit mobile kopiëren naar web. Een hamburger menu in een app is net zoiets als een witte vlag in het leger: je hebt het gewoon opgegeven.
sowieso snap ik dat niet met die trend van tegenwoordig ook alle navigatie aan de bovenkant van het scherm te plaatsen. Misschien dat ik dat alleen maar vindt omdat ik Windows Mobile gebruiker ben. Ik hoor toch weinig andere mensen erover.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

[...]
...In mijn ervaring zijn er nog vooral onze opdrachtgevers (en de managers) die met de sliders, fancy WebGL animaties, etc komen, niet de developers. Maar verder heb je denk ik wel een goed punt; het gaat bezoekers om de content/informatie...
Zo zat ik afgelopen week met een designer te praten en waren we het er over eens dat we weer terug moeten naar de simpelere weergave. Sliders, video achtergronden het kan allemaal weg. Ik geloof zelf ook dat een echte professionele uitstraling van een website niet zit in de dingen die opvallen, maar juist in de subtiele dingen die in eerste instantie niet opvallen, maar er wel zijn. Een subtiele kleuren gradient, net dat tintje verschil. De parallax achtergrond is wat dat betreft een mooi grensverschijnsel. Het zou mooi kunnen zijn, als het heel subtiel wordt toegepast. Maar of dat de hogere pageload verantwoordt vraag ik me dan ook weer af.
(Van mij hoeven ook die parallax achtergronden eigenlijk niet)

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:22

RayNbow

Kirika <3

Hmm... * RayNbow is benieuwd of er een limiet zit aan het aantal banktransacties dat je als particulier per maand mag uitvoeren... })

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:27
Hee Gooly, long time no see! :w

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:25

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

RayNbow schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:39:
Hmm... * RayNbow is benieuwd of er een limiet zit aan het aantal banktransacties dat je als particulier per maand mag uitvoeren... })
Grote/kleine bedragen, altijd zelfde persoon of elke keer iemand anders?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Damic schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:01:
[...]
Grote/kleine bedragen, altijd zelfde persoon of elke keer iemand anders?
Maakt dat uit? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:41
Ja, banken hebben allemaal vage fraude-detectie-regels, dus afhankelijk van het soort transacties dat je doet, wordt je bankrekening vroeger of later geblokkeerd.

Wát de regels precies zijn zal van bank tot bank verschillen, en ik neem aan dat ze zich er publiek niet over uitspreken. Je kunt het dus het beste uitvinden door te experimenteren. })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Soultaker schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:48:
Ja, banken hebben allemaal vage fraude-detectie-regels, dus afhankelijk van het soort transacties dat je doet, wordt je bankrekening vroeger of later geblokkeerd.

Wát de regels precies zijn zal van bank tot bank verschillen, en ik neem aan dat ze zich er publiek niet over uitspreken. Je kunt het dus het beste uitvinden door te experimenteren. })
Sterker nog de regels en fraud detectie systemen worden best goed geheim gehouden. Toen ik bij verschillende banken mee te maken kreeg moesten er dikke NDA enzo worden getekend.
Brakkie41 schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:05:
Members only:
Members only:

[ Voor 43% gewijzigd door Rutix op 03-07-2015 12:00 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown

Swedish Clown

Erlang <3

Rutix schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:59:

[...]

Members only:
I know. De bak met legacy die ik achterlaat is netjes gedocumenteerd en er komen 2 nieuwe competente collega's in de plaats dus dat zal wel loslopen verwacht ik. Los daar van, zal mijn access straks veranderd worden en kan ik zoiezo niet meer bij de legacy zooi. O-) :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Soultaker schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:48:

Laten we beginnen met 1000 transacties van 1 cent... wie biedt zich aan als ontvanger? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellum
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:36
Viel me net ineens op:
Afbeeldingslocatie: http://nieborg.eu/tweakers/IMG_20150703_120816.jpg

De gemeente Groningen heeft een nieuwe ondergrondse container geplaatst, met zonnepanelen! Staat alleen wel altijd in de schaduw van de twee bomen die er naast staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

hellum schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:13:
Viel me net ineens op:
[afbeelding]

De gemeente Groningen heeft een nieuwe ondergrondse container geplaatst, met zonnepanelen! Staat alleen wel altijd in de schaduw van de twee bomen die er naast staan :+
Ha handig :D
Ja als zelfs Valve problemen heeft gehad in de beginnen met de workshop uitbetalingen richting Paypall enzo dan weet je genoeg :p

[ Voor 25% gewijzigd door Damic op 03-07-2015 12:24 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:45

Dido

heforshe

Damic schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:22:
Ja als zelfs Valve problemen heeft gehad in de beginnen met de workshop uitbetalingen richting Paypall enzo dan weet je genoeg :p
Valve, problemen met (uit)betalen... was dat niet die toko waar een zekere Varoufakis werkte? :+

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

Viel me net ineens op:
[afbeelding]

Gelukkig maakt dat vaak niet uit voor je zonnepanelen.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Serieus? Why... kost duur + wordt gesloopt. Lekker dan.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27
Viel me net ineens op:
Meh .. in het durpje eronder doen ze het nog beter .. parkeermeters op zonnepanelen zonder vaste aansluiting. Je schijnt regelmatig het halve dorp door te mogen op zoek naar eentje die nog genoeg brinta heeft. (dat je denkt .. zo ver zal de eerst volgende lantaarnpaal met 220 toch wel niet zijn .. maarja zal wel in de "groene specs" staan dat dat niet mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 22:53
Feestje: ik heb mijn traditionele deel van mijn opleiding gehaald :D
Nu heb ik alleen nog afstuderen op de planning staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 15:49
Keurig, feli

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

DeluxZ schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:54:
[...]

Gelukkig maakt dat vaak niet uit voor je zonnepanelen.
Echt driedubbel en dwars zeker wel! Je gaat nooit het volledige rendement halen van zonnepanelen die in de schaduw staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

De MasterCard site in Argentinië is volgens mij gebouwd door F. West International:

En el campo "Contraseña" no se admiten los caractéres ingresados.

_O-
Sebazzz schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 07:13:
[...]
sowieso snap ik dat niet met die trend van tegenwoordig ook alle navigatie aan de bovenkant van het scherm te plaatsen. Misschien dat ik dat alleen maar vindt omdat ik Windows Mobile gebruiker ben. Ik hoor toch weinig andere mensen erover.
Vroeger zat bij iOS vaak iets bovenaan, bijvoorbeeld de back-knop. Dat is de standaard geworden. Alleen gebruikt niemand meer een 4" of kleiner telefoon tegenwoordig. Ik gebruikt het nergens meer voor behalve voor navigatie aangezien die back knop een groter oppervlak heeft dan het lijkt (hij is twee keer zo hoog als hij lijkt) maar verder is het gewoon kut en ben je beter af met een button bar onderin.

Maar goed dat snappen de "UX designers" niet (Photoshoppers met een nieuw visitekaartjes) natuurlijk niet ;(

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

EddoH schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:02:
[...]

Echt driedubbel en dwars zeker wel! Je gaat nooit het volledige rendement halen van zonnepanelen die in de schaduw staan.
Ik beweer ook nergens dat je nu volledig rendement haalt.

Voor die dingen zal het waarschijnlijk niet veel uitmaken. Wat gebruikt zo een container aan stroom ? Alleen als mensen dat ding gebruiken. En hoe lang gebruikt dat ding dan stroom.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

DeluxZ schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:59:
[...]

Ik beweer ook nergens dat je nu volledig rendement haalt.

Voor die dingen zal het waarschijnlijk niet veel uitmaken. Wat gebruikt zo een container aan stroom ? Alleen als mensen dat ding gebruiken. En hoe lang gebruikt dat ding dan stroom.
Geen idee wat dat ding verbruikt, ik weet zelfs niet eens wat het doet :+

Jij zegt dat schaduw niet uitmaakt voor je zonnepanelen, wat het dus wel doet. Weetikveel of die dingen in dit geval wel of niet overgedimensioneerd zijn, dat maakt nogal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellum
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:36
EddoH schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 15:03:
[...]

Geen idee wat dat ding verbruikt, ik weet zelfs niet eens wat het doet :+

Jij zegt dat schaduw niet uitmaakt voor je zonnepanelen, wat het dus wel doet. Weetikveel of die dingen in dit geval wel of niet overgedimensioneerd zijn, dat maakt nogal uit.
Is nodig voor de kaartlezer, zodat die opent. Zal wel iets van een microcontroller met een electromagneet zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Aargh. Net een discussie gehad met iemand die vind dat hij opgelicht is door zijn provider omdat je toch wel via mobiele data onbeperkt door kan hachelen want toch maar 15 cent per MB. Dat is niet veel dacht hij, en de provider had maar moeten vertellen dat het best kan oplopen.

En dan vervolgens met een rekenvoorbeeld komen van LOTR downloaden en dat zou dan 165 GB zijn (bullshit, maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen) en dat zou dan 25000 euro zijn. Zijn arme oma zou zó haar pensioenetje er doorheen jagen.

En dan óók nog verontwaardigd zijn dat het abonnement wordt geblokkeerd als het bedrag te hoog oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
Ger schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:12:
Aargh. Net een discussie gehad met iemand die vind dat hij opgelicht is door zijn provider omdat je toch wel via mobiele data onbeperkt door kan hachelen want toch maar 15 cent per MB. Dat is niet veel dacht hij, en de provider had maar moeten vertellen dat het best kan oplopen.

En dan vervolgens met een rekenvoorbeeld komen van LOTR downloaden en dat zou dan 165 GB zijn (bullshit, maar dat hoef ik jullie niet uit te leggen) en dat zou dan 25000 euro zijn. Zijn arme oma zou zó haar pensioenetje er doorheen jagen.

En dan óók nog verontwaardigd zijn dat het abonnement wordt geblokkeerd als het bedrag te hoog oploopt.
LOTR, 3 delen in hd met uitgebreide versie... kan aardig oplopen in GB's :) Neemt niet weg dat het een os actie is.

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Allebei eigen schuld.

Hij moet beter weten, het is niet alsof er nog nooit iemand over mobiele kosten geklaagd heeft.
en,
ook jij moet beter weten, het is niet alsof er nog nooit iemand over mobiele kosten geklaagd heeft.

Ik meng me in ieder geval niet meer in provider / mobiele datakosten discussies. Ja, ze vragen allemaal te veel, nee, ga maar lekker naar de winkel voor advies. :Y)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Nah, hij had het over LOTR deel 1 van 3 uur via Google Play. Is iets van een halve GB. 1 GB tops.

Joh, van mij mag iedereen klagen. Maar schermen met getallen die slaan als een tang op een varken en met bedragen als 25.000 euro per film (of 2 ton "als je een beetje normaal internet") daar kan ik niet zogoed tegen. Zeker niet als je al een paar keer gewezen bent op je fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ehLRtHp.jpg
Wat is het verschil tussen de twee rode knoppen bovenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtz0r
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-12-2022
ObiTewodros schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:19:
[afbeelding]
Aan, uit?

Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Links is symbool voor aan && uit, rechts enkel tekst voor uit. :P

(Gok dat rechts ook andere zooi uit kan zetten ofzo)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
  • Laatst online: 06-07-2023
ObiTewodros schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:19:
[afbeelding]
Je hebt wel een knudde versie, bij mij is de rechter knop blauw en de linker rood :p

De rechter kan bij mij, mits je ook een samsung TV hebt, de TV aan en uit doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

Er is misschien een verschil tussen standby en power off? Een hoop mensen die terecht klagen dat hij niet echt uit gaat als je hem uit zet.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Maar zijn jullie het met mij eens dat het verwarrend kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:45

Dido

heforshe

ObiTewodros schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:54:
Dat wat verwarrend kan zijn? Wees eens wat duidelijker :|

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
2 "uit" knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Sinds enige tijd staat hier een Horizon-box in huis, daar zitten ook twee uitknoppen op. Eentje voor de Horizon (met 'box' op de knop') en eentje voor de tv (met 'tv'). Eigenlijk best handig :)

Zoals het op deze afstandsbediening staat slaat het inderdaad nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 02:34

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik zet mijn STB gewoon nooit uit :X

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-10 02:03

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hmmm, is er een daemon alternatief voor socat? Het aantal screens wat ik nu draai is irritant omdat ik ze na elke reboot opnieuw moet instellen :(

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:34
hellum schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:01:
[...]

Is nodig voor de kaartlezer, zodat die opent. Zal wel iets van een microcontroller met een electromagneet zitten.
Sommigen geven ook door wanneer ze vol raken. Wel eens 20 zakken in gegooid dag nadat die was geleegd. Dag later stonden ze er weer in de ochtend ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gooly
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14-05 17:46

Gooly

Wie? Ik?

Ger schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 09:45:
Hee Gooly, long time no see! :w
Na jaren weer terug op de plek waar het ooit begon. Raar kan het lopen :)

See that's the trouble with reality, it's taken far too seriously.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
.oisyn schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 18:26:
Ik zet mijn STB gewoon nooit uit :X
Dat zou ik wel doen, zeker als je een Horizon hebt. Die dingen zuipen energie.

Tevens: vakantie *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Alex) schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:53:
[...]

En op laag stand-by zetten!

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Jeeej was de ini van mysql aan het optimaliseren en ineens start ie niet meer op, zelfs geen error log meer :( hawel das voor straks, eerst dutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Alex) schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 20:53:
[...]

Ik moet nog even 2 weken... Ik presteer het altijd om in de weken voor mijn vakantie zoveel werk te moeten doen :( ik had voor 0.5fte niets te doen, nu moet ik iets bouwen en opleveren in 2 weken 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Laurens-R op 04-07-2015 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Lekker gepland weer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ

BikkelZ

CMD+Z

ObiTewodros schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 16:54:
Ja natuurlijk. Maar er staat Samsung op, dus het verwart me niet dat het verwarrend is. Heb hier een Samsung TV/Monitor staan met twee HDMI poorten en de enige manier om een HDMI signaal ongeschaald en onverneukt gewoon 1:1 op beeld te krijgen is door één van de twee poorten (ze kunnen het niet allebei 8)7 ) te gebruiken en dan in één of ander vaag menu "computer input" te kiezen. Ook met twee rode knoppen op de afstandbediening inderdaad.

Wat dat betreft zou het gewoon goed zijn dat Apple een TV gaat maken. Niet dat ik verwacht dat het een succes gaat worden, maar Samsung heeft in ieder geval een voorbeeld wat ze dan nog net binnen de lijnen van de wet na kunnen maken.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Oh, maar met Samsung heb je toch ook wel een voorbeeld... Het is me bijna een raadsel hoe ze die schermen verkocht krijgen (nouja, waarschijnlijk omdat mensen zich niet inlezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:09
Heb ook een Samsung, van wat me allemaal beloofd is dat zou kunnen icm mijn Galaxy Note heeft niets het gedaan. Verder minimaal elke week wel een keer een update voor het dashboard. Wil je Netflix opstarten gaat dat ding eerst op zijn gemak update downloaden en installeren 8)7 Volgende TV word zeker geen Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Och, ik heb al zeker 5 jaar een prima Samsung TV waar ik me nooit aan stoor eigenlijk. Is ook maar een "dumb tv", misschien dat dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ger schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:48:
Och, ik heb al zeker 5 jaar een prima Samsung TV waar ik me nooit aan stoor eigenlijk. Is ook maar een "dumb tv", misschien dat dat scheelt.
Dat is ook exact het punt. Met hun domme TV's is niets mis en de software is prima.

Smart-TV's is echt waar fabrikanten op falen, zelfs na al die jaren :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:09
Inderdaad. Zie ook bijv: nieuws: Smart-tv-platform van Samsung kampt met connectieproblemen Waarom moeten die dingen uberhaupt eerst langs Samsung voor het ook maar opstart :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Het ergste is nog dat al die ruksoftware ook nog verkocht wordt, puur omdat men niet beter weet en/of geen andere keus heeft. :{

Vaker gezegd, maar imo zou een tv enkel een monitor + courante tuner moeten zijn . Hou de slimme zooi maar in een compact los apparaatje, zodat ik die los van mn TV kan upgraden. Aka zodat een tv niet softwarematig verouderd en dus langer mee gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Voutloos op 06-07-2015 09:38 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Jups. Ik ben dan ook helemaal tevreden met mijn Chromecast. Mijn tablet en telefoon zijn slim genoeg om die aan te sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Toch vind ik de software van mijn LG tv samen met mijn televisie prima te bedienen.
Youtube is alleen nogal crap (vaak lag enzo, of helemaal geen beeld) maar Netflix/uitzending gemist en Spotify werken prima.
Als ik me echt ga ergeren aan de software koop ik inderdaad wel een Chromecast, maar voorlopig voldoet het prima. :)
Voutloos schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:38:
...
Vaker gezegd, maar imo zou een tv enkel een monitor + courante tuner moeten zijn . Hou de slimme zooi maar in een compact los apparaatje, zodat ik die los van mn TV kan upgraden. Aka zodat een tv niet softwarematig verouderd en dus langer mee gaat.
Het één sluit het ander niet uit hé, je kan een Smart TV kopen (want het is lastig een TV te kopen zonder Smart functies), en dan ook een Chromecast aansluiten, gaat je TV evenlang mee ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:42

TheNephilim

Wtfuzzle

Volgens mij kun je geen 'domme' tv's meer kopen tegenwoordig :/ Ook speakers vind ik compleet overbodig.

[ Voor 5% gewijzigd door TheNephilim op 06-07-2015 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Afvalzak schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:58:
Toch vind ik de software van mijn LG tv samen met mijn televisie prima te bedienen.
Youtube is alleen nogal crap (vaak lag enzo, of helemaal geen beeld) maar Netflix/uitzending gemist en Spotify werken prima.
Ik heb ook een LG (47LA8609) en het werkt idd allemaal prima. Ik vind het alleen kut dat hij in Netflix niet meerdere profiles ondersteunt. Daarom krijg ik nu allemaal suggesties omdat ik dingen als Barbie's Droomhuis (wat eigenlijk nog best grappig is :X) en Zack en Quack heb zitten kijken |:(

Het enige wat niet echt fatsoenlijk werkt is Miracast icm mijn Surface Pro (1). Tegenwoordig krijg ik het helemaal niet meer aan de praat, maar een tijdje terug toen dat nog wel lukte ging audio echt zwaar achterlopen op het beeld (en dan hebben we het over meerdere seconden). Dus meestal sluit ik mijn tablet gewoon aan middels een mini-DP naar HDMI verloopje.

Geen last van Youtube problemen hier overigens.

Onlangs trouwens nog via de ingebouwde browser een of ander iets via een webplayer zitten bekijken, ik verbaasde me er echt over dat dat werkte. Geen idee of dat Flash was of HTML5 video. Maar naar 3 minuten rapporteerde hij dat hij out of memory was :P

[ Voor 35% gewijzigd door .oisyn op 06-07-2015 10:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

.oisyn schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:53:
[...]

Ik heb ook een LG (47LA8609) en het werkt idd allemaal prima. Ik vind het alleen kut dat hij in Netflix niet meerdere profiles ondersteunt. Daarom krijg ik nu allemaal suggesties omdat ik dingen als Barbie's Droomhuis (wat eigenlijk nog best grappig is :X) en Zack en Quack heb zitten kijken |:(

Het enige wat niet echt fatsoenlijk werkt is Miracast icm mijn Surface Pro (1). Tegenwoordig krijg ik het helemaal niet meer aan de praat, maar een tijdje terug toen dat nog wel lukte ging audio echt zwaar achterlopen op het beeld (en dan hebben we het over meerdere seconden). Dus meestal sluit ik mijn tablet gewoon aan middels een mini-DP naar HDMI verloopje.

Geen last van Youtube problemen hier overigens.

Onlangs trouwens nog via de ingebouwde browser een of ander iets via een webplayer zitten bekijken, ik verbaasde me er echt over dat dat werkte. Geen idee of dat Flash was of HTML5 video. Maar naar 3 minuten rapporteerde hij dat hij out of memory was :P
Oh, ik heb als ik Youtube van mijn Android phone naar de TV stream echt nog nooit normaal een filmpje kunnen kijken :X

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Laatst online: 09-10 09:51
.oisyn schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:53:
...

...
Had ik ook last van op mijn LG, maar sinds een aantal weken ondersteunt hij nu ook profielen en kan je zelfs het Kids profiel selecteren :)

[ Voor 37% gewijzigd door Hipska op 06-07-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
  • Laatst online: 06-07-2023
Hipska schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:03:
[...]

Had ik ook last van op mijn LG, maar sinds een aantal weken ondersteunt hij nu ook profielen en kan je zelfs het Kids profiel selecteren :)
Dit kan mijn LG tegenwoordig ook (LG 55EC930V). Mooi alle troep van het vrouwke er niet meer tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 00:06

ZaZ

Tweakers abonnee

hoofd31 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:06:
[...]

Dit kan mijn LG tegenwoordig ook (LG 55EC930V). Mooi alle troep van het vrouwke er niet meer tussen.
Precies! Enkel een mooi lijstje als
code:
1
2
3
4
5
6
Shaving Ryan's Privates
Bang Hur
Night Of The Giving Head
Schindler's Fist
American Booty
Glad I Ate Her

And so on... :P

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
Afvalzak schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:58:
Ik heb nu een LG en dat is de laatste keer dat ik wat van dat tyfus merk koop. Onderbouwing: Was CI+ gecertificeerd, volgens de doos, eigen site en die van Ziggo, maar sinds een update niet meer. En ze helpen vervolgens niet aan een oplossing. Zelfs geen downgrade, want 'alle nieuwe software is beter'. En dat heb ik al een paar keer langs alle support en klachtafdelingen laten gaan.

Verder is de besturing van de info schermpjes 1 grote WTF, met soms page down/up en soms yellow/blue voor navigatie. Wat mij betreft is het met de kwaliteit van de software en usability van praktisch alle tv's toch wel behoorlijk treurig gesteld. Zonde, want beeldtechnisch zie (ha!) ik geen enkel probleem.
Het één sluit het ander niet uit hé, je kan een Smart TV kopen (want het is lastig een TV te kopen zonder Smart functies), en dan ook een Chromecast aansluiten, gaat je TV evenlang mee ;)
Check. De LG is nu dus slechts een monitor voor een mn externe CI+ tuner en Apple TV.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Voutloos schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:16:
[...]
Verder is de besturing van de info schermpjes 1 grote WTF, met soms page down/up en soms yellow/blue voor navigatie.
Tja, ik heb een Magic Remote, da's gewoon een mousepointer :). Maar heb jij een Web OS TV of dat oudere systeem?

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 06-07-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Afvalzak schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:00:
[...]

Oh, ik heb als ik Youtube van mijn Android phone naar de TV stream echt nog nooit normaal een filmpje kunnen kijken :X
Je streamt niet van je telefoon naar je TV he. Je zegt gewoon tegen de TV dat ie dat filmpje moet afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:48:
[...]

Tja, ik heb een Magic Remote, da's gewoon een mousepointer :). Maar heb jij een Web OS TV of dat oudere systeem?
Nee, tv is denk ik net iets ouder dan dat.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik heb ook geen WebOS hoor. De Magic Remote kreeg je standaard bij de duurdere modellen, maar hij werkt wel op allemaal geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander0
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-02 07:32
Wat ben ik toch blij met een Chromecast als ik dit allemaal zo lees. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 17:25
Hier werkt het beiden even goed: een Philips TV met een Chromecast. Niet dat ik die laatste veel gebruik, want de SmartTV-functionaliteit (hoe traag die ook is), werkt goed genoeg om naar Netflix te gaan (inc. meerdere profielen). Enkel als ik m'n Google Play Music wil gebruiken schakel ik over naar m'n Chromecast. Nuja, tot binnenkort - want dan ga ik samenwonen en in eerste instantie nog geen tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 23:20
zeef schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:46:
UPDATE!

Wegens omstandigheden hebben we een troostprijs over. Wat is dat ook al weer?
  • Een toegangskaart voor het 3-daagse Tech Open Air festival in Berlijn (15-16-17 juli)
  • Een gratis retourticket naar Berlijn Heen reis je met de hackatrain en terug met een gewone internationale trein. (vertrek 14 juli, retour 18 juli)
  • De avond (13 juli) voor vertrek een gratis overnachting in het Volkshotel in Amsterdam. Zodat je op de ochtend zelf (14 juli) niet ver hoeft te reizen.
Heb je interesse om mee te gaan met Tweakers en de NS? Mail dan snel naar mijn collega Anne. Finders keepers, dus wacht niet te lang! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Laatst online: 18:49

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Voor deze keer sta ik een crosspost toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Grom. NOS.nl/tour/live werkt alleen met flash. Leer toch eens moderne technieken daar met onze belastingcenten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Is dat niet meer een rechtenkwestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:42

TheNephilim

Wtfuzzle

.oisyn schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:24:
Is dat niet meer een rechtenkwestie?
Dat was het altijd wel ja, er werd ook vaak Silverlight gebruikt; puur om gebruik te kunnen maken van DRM volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Zo lang Encrypted Media Extensions nog een draft zijn zal het nog wel Flash blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:52
Ger schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:13:
Grom. NOS.nl/tour/live werkt alleen met flash. Leer toch eens moderne technieken daar met onze belastingcenten...
Het werkt anders prima op mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 14-10 09:30
Douweegbertje schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:29:
Voor deze keer sta ik een crosspost toe.
_O- wannabee modje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ESYq2jP.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Afvalzak schreef op maandag 06 juli 2015 @ 11:00:
[...]

Mijn Philips-tv wil iedere keer na op standby te zijn geweest weer de "Verbind de TV met het netwerk"-wizard doorlopen als ik een filmpje van m'n Android naar de TV Throw. :')

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Hmmm, Twitter vind een hoop URL-parameters niet leuk en kort de URL blijkbaar niet goed in :(

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

En m'n framework heeft geen zin in samenwerken.... dus een generic DB-veld toevoegen werkt niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Solopher schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:43:
[...]

Het werkt anders prima op mijn iPhone.
Windows Phone ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
Firefox onder Mac gaf melding dat ik flash moet installeren. En dus was ik er al snel klaar mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown

Swedish Clown

Erlang <3

Zo begonnen met Erlang! :D dat is even wat anders na een lange tijd PHP en sinds een half jaartje in Ruby te hebben ontwikkeld.

(In September wordt ik op cursus gestuurd en loop alvast een beetje vooruit :+ )

Anderen hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Laatst online: 21:54
the sequential subset of Erlang is almost a functional language
"Almost" is niet goed genoeg. :+

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Die edit is blijkbaar april dit jaar uitgevoerd. Erlang is een functionele taal, maar niet puur. Zo is bijv. de spawn functie niet referential transparent.

Haskell is trouwens ook niet een pure functionele taal als je aan unsafePerformIO denkt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 00:53

Hoogie2004

Whohooooo

Hmmmmm codeproject...... Klinkt als een goede oplossing :+
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yNYoy1Y.png
http://www.codeproject.co...lusvalidationplususingplu

[ Voor 32% gewijzigd door Hoogie2004 op 07-07-2015 09:26 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ger schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 08:34:
Firefox onder Mac gaf melding dat ik flash moet installeren. En dus was ik er al snel klaar mee. ;)
Dacht dat het op UA bepaald werd, zo kon ik het eerst wel via Safari op een Mac kijken maar niet via FF zonder flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
WernerL schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:00:
[...]

"Almost" is niet goed genoeg. :+
Gebruik jij trouwens met Scala en Play! die typesafe activator?

Ik schrok er nogal van hoeveel dependencies binnen werden geharkt. Een simpel Play! hello world project verbruikte bij mij al 900 MB RAM :/

Ter vergelijking: Spring MVC + Jetty kwam op 350 MB.

Of nog leuker: NancyFX selfhost met Mono op 40 MB :)

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Laatst online: 21:54
Lethalis schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:41:
[...]

Gebruik jij trouwens met Scala en Play! die typesafe activator?

Ik schrok er nogal van hoeveel dependencies binnen werden geharkt. Een simpel Play! hello world project verbruikte bij mij al 900 MB RAM :/

Ter vergelijking: Spring MVC + Jetty kwam op 350 MB.

Of nog leuker: NancyFX selfhost met Mono op 40 MB :)
900mb? Zoveel zou play toch niet moeten gebruiken. Hoeveel ram gebruikt hij als je hem in productiemode draait? Dus 'start' gebruiken ipv 'run'. Zelf nooit gekeken hoeveel ram het exact gebruikt, kan ik vanavond wel even doen. :P Het meeste zal vermoed ik gebruikt worden door activator en het feit dat de applicatie in development mode draait. Dan voert hij een hoop checks uit en gaat compilen bij iedere change die je maakt aan de sourcecode.

Ik gebruik overigens Typesafe activator ja. Maar dat is in feite gewoon SBT met de mogelijkheid eenvoudig een play project op te zetten.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Wat betreft geheugengebruik is Play! inderdaad niet heel erg licht. Ik heb twee projecten draaien op een container met 1GB RAM, en dat past net (database draait op een andere host). Heel erg fancy spul is het verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dat Webcare-account van KPN:
@johanlorier Wachtwoorden van KPN worden versleuteld met UTF8 ^BL
_O-

edit:
En ik ben lekker wakker, is een Tweet van ruim 3 jaar geleden... :+

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:32:
Mooi dat Webcare-account van KPN:

[...]

_O-

edit:
En ik ben lekker wakker, is een Tweet van ruim 3 jaar geleden... :+
4 jaar :P

Pagina: 1 ... 32 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.