Hoe vaak ik wel niet heb gehad dat ik het antwoord op mijn geheime vragen niet meer weet, omdat ik iets randoms had ingevuld..
Daarom thuis database bijhouden met alle random shit die je bij beveiligingsvragen hebt ingevuldThomasG schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:38:
Hoe vaak ik wel niet heb gehad dat ik het antwoord op mijn geheime vragen niet meer weet, omdat ik iets randoms had ingevuld..
Jup, Gerrit Callewaert, wacht, hoe weet jij dat?Robbiedobbie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:36:
EDIT: Moet toch ook wel zo achter te komen zijn? Wat was je echte naam ook alweer? Gerrit?
[ Voor 8% gewijzigd door azerty op 23-06-2015 11:42 ]
Ghehe, ik was eventjes voor het gemak achter de whois van wsitedesign.nl aangegaan, maar dan kom je bij een of ander oud opatje terecht. Aan jouw berichten in verschillende topics te zien ben jij geen oud opatje xDwsitedesign schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:41:
[...]
Jup, Gerrit Callewaert, wacht, hoe weet jij dat?
Eerste fout: denken dat ik in NL woonRobbiedobbie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:43:
[...]
Ghehe, ik was eventjes voor het gemak achter de whois van wsitedesign.nl aangegaan, maar dan kom je bij een of ander oud opatje terecht. Aan jouw berichten in verschillende topics te zien ben jij geen oud opatje xD
Geen fout, be bestond niet
Zou me niet verbazen, maar de (exacte) geboortedatum... Dat misschien niet zonder social engineeringRobbiedobbie schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:45:
[...]
Geen fout, be bestond nietSommige belgen kiezen voor een nl domein for some reason. Achja... Als ik nu echt de tijd zou hebben zou ik wel iets vinden hoor ^^
Die geheime vragen zijn soms controlevragen als je met een servicedesk belt. Wat niet erg is als je daadwerkelijk de meisjesnaam van je moeder hebt ingevuld maar ik mocht dus een passphrase van KeePass gaan uitspellenThomasG schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:38:

Security is schijnbaar nog steeds erg ingewikkeld, zelfs (juist?) bij grote organisaties.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ik stond vorige week in de IKEA om een keuken te bestellen. Nou heb ik die al ingepland met de keukenplanner op hun site*, dus de verkoper wilde dat ik daar inlogde zodat hij die tekening kon gebruiken.kenneth schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:00:
[...]
Wat niet erg is als je daadwerkelijk de meisjesnaam van je moeder hebt ingevuld maar ik mocht dus een passphrase van KeePass gaan uitspellen
Hij stond wel even vreemd te kijken toen ik m'n telefoon pakte, Lastpass opende, de IKEA-site terugzocht en probeerde om een wachtwoord van 20 tekens (inclusief de nodige speciale tekens) in te typen. "Dat heb ik nou nog nooit gezien" was zijn droge reactie.
* Een draak van een tool, maar dat terzijde
We are shaping the future
Hmmm.wsitedesign schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:46:
[...]
Zou me niet verbazen, maar de (exacte) geboortedatum... Dat misschien niet zonder social engineering
Ik weet wanneer je jarig bent en hoe je heet
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Oei, nu je dat publiek gemaakt hebt zal ik je het zwijgen moeten opleggenF.West98 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:20:
[...]
Hmmm.
Ik weet wanneer je jarig bent en hoe je heet
Hm, is er weer een nieuwe deployment geweest op Tweakers.net? Ik kreeg net een HTTP 503 Service Unavailable voor m'n kiezen en nu ziet het Quick Reply-veld er iets anders uit.
En wanneer gaan ze deze inconsistentie eens fixen?

[ Voor 24% gewijzigd door Alex) op 23-06-2015 12:25 ]
Ja kennelijk. De quick reply box heeft ineens een zwarte titel in mijn CSS en profielen zien er anders uit.
Sinds wanneer heb jij modrechten?wsitedesign schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:23:
[...]
Oei, nu je dat publiek gemaakt hebt zal ik je het zwijgen moeten opleggen
DotPlanwsitedesign schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:33:
Ik gok dat de .plan straks volgt
Hij weet waar je huis woont, jongen.
Lekker op de bank
Zolang je het alleen hier verteld is de kans klein dat het snel gebeurt.Alex) schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:24:
Hm, is er weer een nieuwe deployment geweest op Tweakers.net? Ik kreeg net een HTTP 503 Service Unavailable voor m'n kiezen en nu ziet het Quick Reply-veld er iets anders uit.
[afbeelding]
Ik quote je nu even zodat je 3x een notificatie krijgt
quote-notificator stuk?
[ Voor 10% gewijzigd door Douweegbertje op 23-06-2015 14:15 ]
Zo, en dan nu ook het vinkje om onderwerpkoppelingen uit te zetten \o/ Als dat echt blijkt te werken straks de waarschuwing eens fixen
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Is het dan vervolgens aan ons om te kijken of we er toch weer een Koffie tag in weten te proppen?
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Tuurlijk. Je riskeert alleen wel een permban.
Lekker op de bank
Brakkie41 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:42:
Is het dan vervolgens aan ons om te kijken of we er toch weer een Koffie tag in weten te proppen?

Ik kan niet wachten

Het werkt, want ik kan geen tags meer koppelen. Hup, aan het werkCreepy schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 14:26:
Zo, en dan nu ook het vinkje om onderwerpkoppelingen uit te zetten \o/ Als dat echt blijkt te werken straks de waarschuwing eens fixen
Maar als ik de .plan goed lees, zou koffie terug als tag mogen aanwezig zijn mits die in de blacklist zit.
Of was dat niet de reden van het weghalen van die tag?
Of was dat niet de reden van het weghalen van die tag?
De blacklist is een forum-wide tag geloof ik, en er zijn wel degelijk 2 of 3 topics waar het daadwerkelijk over koffie gaat. Het "past" niet in dit topic, omdat dit topic over niks specifiek gaat...
#slowchat dan maar? Dan kun je het GKMT er ook bijplakken
daar ben je volgens mij toch mis:wsitedesign schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:53:
De blacklist is een forum-wide tag geloof ik, en er zijn wel degelijk 2 of 3 topics waar het daadwerkelijk over koffie gaat. Het "past" niet in dit topic, omdat dit topic over niks specifiek gaat...
#phpiskut
#speedtest
#ElkeBxl
...
RTFM!
Dan wil ik ook een kaartje!ElkeBxl schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 11:21:
Puh, wil ik eens vriendelijk zijn...
Moest 't toch ff proberen.Niet toegestaan
Je mag geen relaties beheren voor dit topic
(interne identificatie: user::update_relations::not_allowed)

{signature}
Mooi! Geen tags in de Coffee Corner!
Ik was aan het werk, daarom duurde het zo langwsitedesign schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 15:39:
[...]
Het werkt, want ik kan geen tags meer koppelen. Hup, aan het werk
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Niet handig; lokaal ontwikkelen en dan een externe API willen testen, die een webhook van jou website aanroept
. Moet nu steeds wachten tot de commits naar de development branch op de testserver staan. Duurt toch wel een paar seconden soms

En dat in combinatie met NCrunch. Realtime updates of je tests falenVoutloos schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:40:
Dan kan je beter 1 van die calls mocken. Ook wel zo leuk in je unittests/Jenkins etc.
Pffttt tijd voor de laatste strafregel ...
Alles in python is een pointer/reference .. een assignment geeft je geen copy maar een pointer/reference .. en ja dat geldt ook voor meuk die je tussen processen uitwisselt middels een queue. *zucht*
Alles in python is een pointer/reference .. een assignment geeft je geen copy maar een pointer/reference .. en ja dat geldt ook voor meuk die je tussen processen uitwisselt middels een queue. *zucht*
Ehhhh, hoe lang werk je al met python?gekkie schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 01:13:
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hah, je had zo met Remy mee kunnen reizen! Anyways, vrijdag en zaterdag ben ik weer in Amsterdam.wackmaniac schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 08:50:
[...]
Amsterdam is me iets te ver weg en ik hoor er nu pas van, dus helaasHad me wel interessant geleken
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Net als vele andere talen waar objecten bij reference zijngekkie schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 01:13:
Als je mij je adres stuurt, krijg je ook een kaartje
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Hij komt waarschijnlijk van talen af die dat allemaal niet hebben. Haskell en zo.Megamind schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 03:37:
[...]
Net als vele andere talen waar objecten bij reference zijn
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Voor de correctheid van een Haskell programma maakt 't niet uit of je een kopie krijgt of niet. 
(Iets met immutable stuff
)
(Iets met immutable stuff
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Vooral nog niet zoveel met de queue functionaliteit in elkaar gezet .. en op de een of andere manier had een niet bepaald pythonesque hersenkronkel bedacht dat het bij een queue misschien wel automagisch een copy op zou leveren.
Assumpties .. zijn hermafrodiet ... want zowel de vader van vele gedachten .. als de moeder van alle f*ckups.
Assumpties .. zijn hermafrodiet ... want zowel de vader van vele gedachten .. als de moeder van alle f*ckups.
En dan ben je nog niet eens aan het klussen/verhuizen
Hoef gelukkig alleen een likje verf te geven, en zelfs dat besteed ik uit aan mensen die het beter kunnen ;-)EddoH schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 10:38:
En dan ben je nog niet eens aan het klussen/verhuizen
Dat scheelt wel. Bij ons heeft het hele huis-koop gebeuren samen met het klussen toch voor een half jaar aan drukte & stress gezorgd.
En nu is nog steeds niet alles af

Nou hier word inmiddels ook een koopacte opgemaakt!
Ben blij als alles rond is, het klussen dat zien we allemaal wel.
Tsk, huis kopen/verhuizen/inrichten is een feest! Vergeleken bij het verkopen van een huis met een hypotheek die dik onder water staat

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
En de frustratie dat je niet kan verhuizen, en je hypotheek niet kan oversluiten, wanneer je onderwater staat en een rente hebt van 5.4% tegen het nu < 2.5%. Wat gewoon echt letterlijk honderden euro's per maand scheelt.kenneth schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:30:
Tsk, huis kopen/verhuizen/inrichten is een feest! Vergeleken bij het verkopen van een huis met een hypotheek die dik onder water staat
Even uitgaande van een hypotheek van 800 per maand, zou het oversluiten naar de huidige rente al 400+ per maand opleveren. 4800 euro per jaar! Met nog 25 jaar te gaan, scheelt dat 120.000 euro aan rente. Bizar.
(bedragen zijn ongeveer, te lui om te rekenen)
[ Voor 4% gewijzigd door GateKeaper op 24-06-2015 11:54 ]
Bij een hypotheek waar je 800 euro aan rente betaalt, lijkt me?
Och, we redden het wel, het duurt alleen wat langer. Wonen nu wel al waar we willen wonen (regio Den Haag), dat was eerst de grootste barriere. Nu dat appartement verkopen maar wie wil er in hemelsnaam in Dordrecht wonen?
Och, we redden het wel, het duurt alleen wat langer. Wonen nu wel al waar we willen wonen (regio Den Haag), dat was eerst de grootste barriere. Nu dat appartement verkopen maar wie wil er in hemelsnaam in Dordrecht wonen?
[ Voor 3% gewijzigd door kenneth op 24-06-2015 12:10 ]
Huis kopen is geen lolletje. Ik had vorige week een leuk huis gezien voor £725.000,- en ik wilde daar dus £240.000 lenen en de rest zelf betalen. Denk maar niet dat ik een hypotheek hiervoor kreeg. Schandalig. Wil je 1/3 lenen kan dat niet eens
edit: lama. Je had het over het feit dat het zoveel geld per maand zou schelen. Met een bedrag van 800 waarbij ook aflossing zit zal dit inderdaad niet zoveel schelen nee.kenneth schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:10:
Een 'leuk' huis voor 725k pond.alienfruit schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:10:
Huis kopen is geen lolletje. Ik had vorige week een leuk huis gezien voor £725.000,- en ik wilde daar dus £240.000 lenen en de rest zelf betalen. Denk maar niet dat ik een hypotheek hiervoor kreeg. Schandalig. Wil je 1/3 lenen kan dat niet eens
Waar ik woon heb je daar een luxe woonboerderij + stuk grond inclusief personeel voor
[ Voor 44% gewijzigd door EddoH op 24-06-2015 12:16 ]
Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt. Dat was hem toch?kenneth schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:10:
Ikkenneth schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:10:
Niets mis mee
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Alles van internet explorer naar de downloadpagina van chrome redirecten. Problem solvedhellum schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:24:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Hmm, scheelt dan ook wel of je in een wijk als Dubbeldam of Sterrenburg woont of in gettowijken Crabbehof, Wielwijk en Crispijn. Wat een doffe ellende daar zeg. Alleen het mooie centrum compenseert een klein beetje.
stadspolder en ouderlandshoek hier 
Qua ligging is het ideaal, Met 3 minuten in het centrum en vanuit daar natuurlijk in ~15min. rotterdam en ~20 in breda met de trein.
Qua ligging is het ideaal, Met 3 minuten in het centrum en vanuit daar natuurlijk in ~15min. rotterdam en ~20 in breda met de trein.
F*ck die nutteloze cookiewet.hellum schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:24:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Je mag hier gewoon fuck zeggen hoor. What's the big deal? It doesn't hurt anybody! Fuck, fuckity, fuck, fuck, fuck!
Ik snap ook niet hoe het nog mogelijk is dat er nog zo veel schorem in Londen kan rondlopen. Alsof je je in die stad alleen met veel geld kunt behoeden om niet in een half kalifaat te moeten wonen en je met lage huren alleen maar asociaal tuig hebt. Hoeveel mensen kiezen er jaarlijks wel niet voor om niét naar Londen te verhuizen voor een goede baan vanwege dit soort absurde prijzen?alienfruit schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:10:
Als ik heel bot mag zijn dan zou ik zeggen: gewoon de huren verhogen in een bepaalde tuigwijk dicht in het centrum totdat alleen mensen met een baan zich kunnen veroorloven daar te kunnen wonen en vervolgens is het ook meteen een wijk waar mensen met wat meer geld willen wonen want het is lekker dicht bij het centrum en er woont geen tuig.
De Jordaan dat is ook allang geen tuigbuurt meer meer tenslotte. Is wel ten koste gegaan aan het gehalte "echte Amsterdammers", die lopen nou in Almere en Purmerend rond.
[ Voor 8% gewijzigd door BikkelZ op 24-06-2015 13:18 ]
iOS developer
Dat zijn flinke bedragen. Maar waarom werd dat dan afgewezen, de waarde van het onderpand moet met zo'n aanschafprijs toch wel hoger liggen dan je hypotheekbedrag?alienfruit schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:10:

Ik kom mijn kaartje wel ophalen!ElkeBxl schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 08:35:
[...]
![]()
[...]
Als je mij je adres stuurt, krijg je ook een kaartje
Nothing to see here!
Iemand hier al gewerkt met de online editor voor SAP's UI5?
Maar is het niet veel leuker om een kaartje in de post te krijgen? Ik vind dat toch!Rutix schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:23:
[...]
Ik kom mijn kaartje wel ophalen!super eng om mijn adres aan jou door te geven!
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Fixed itDouweegbertje schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:13:
Je mag hier gewoon fuck zeggen hoor. What's the big deal? It doesn't hurt anybody! Fuck, fuckity, fuck, fuck, fuck!
Ja dat scheelt een hoop. Het is dat ik zo gehecht ben aan Den Haag anders zou ik daar nog wel kunnen wonen. En je zit ook zo in de natuur, ik heb destijds heel veel rondjes Sterrenburg - Kop van 't Land - Dubbeldam gemaakt met hardlopen. Dan kom je ook langs Stadspolders. Of in Stadspolders als je bij de Oudendijk rechts in plaats van links gaatDouweegbertje schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:10:
stadspolder en ouderlandshoek hier

Pfoei. Outlook die er 4 minuten over doet om 300 mails te voorzien van een categorie (workaround omdat verplaatsen vanuit zoekcriteria niet werkt). Waarom moet dat zolang duren? Ach, dan is de mail straks in ieder geval opgeruimd en vanaf nu gaat het gewoon met regeltjes verplaatst worden. Collega's die niet weten wat een "Regel" in Outlook is, die hebben nu een snelcursus gehad
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
* drukt op het NST knopje op zn desk-phone*
Aaaahh RUST!
Aaaahh RUST!
Je bedoelt WebIDE?alienfruit schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:33:
Iemand hier al gewerkt met de online editor voor SAP's UI5?
Ja daar zijn wij wel mee bezig ook in combinatie met HAT.
Werkt op zich best goed, alleen ondanks dat in versie 1.12 de Layout Editor vrijgegeven is voor Productive Use, mis ik daar soms nog wel wat dingetjes, maar goed, dat doen wij dan wel gewoon in XML.
Ah, ja, ik moet er binnenkort mee werken. Ik ben zelf niet echt dol op die Web IDEs

Indeed. De rente heeft geen invloed op je aflossing (tenzij *langverhaal* spaarhypotheek).kenneth schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:10:
Eclipse is geen optie anders? Al is de snelle preview van Web IDE wel een stuk prettiger.alienfruit schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 14:14:
Ah, ja, ik moet er binnenkort mee werken. Ik ben zelf niet echt dol op die Web IDEs
Normaal gesproken heb ik ook wel liever een lokale IDE, maar door de extensies in de Web IDE, is dat de uitzondering.
Enige wat ik nu weer wennen vind is de manier van navigeren door UI5 apps. Ben met UI5 begonnen toen XML views er nog niet waren, dus dat was eerst even wennen.
Gelukkig heeft SAP hele brokken voorbeeld code beschikbaar in de UI5 Explored WebApp.
Maar navigatie is ook verbeterd via de Router nu. Dat was wel even uitvogelen hoe dat nu exact werkt.
De openSAP training van Fiori en die van het HCP hebben daarbij ook wel geholpen.
Net spotify maar opgezegd. Ik vind het programma niet gebruiksvriendelijk werken (queue wil ik leeghalen, moet ik zelfs gaan googlen) en het verbruikt veel stroom op mijn laptop. Ik wil best betalen voor muziek, maar ik wil er wel een fatsoenlijke muziekspeler bij.
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Ja maar een kaartje, 3 kussen en een handdruk is veel leuker om te krijgen dan alleen een kaartjeElkeBxl schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 13:39:
[...]
Maar is het niet veel leuker om een kaartje in de post te krijgen? Ik vind dat toch!Ik zou niets met jouw adres doen hoor.
Besides je hebt nog een pintje van me te goed
[ Voor 8% gewijzigd door Rutix op 24-06-2015 16:32 ]
Nothing to see here!
DAMN! Ik word helemaal gek van de autocomplete van Eclipse. Het zal wel komen omdat ik een verstokte VS-gebruiker ben maar mijn productiviteit daalt alleen maar omdat ik nooit snap hoe de autocomplete nu weer gaat reageren, of ik met de End-toets naar het einde van de regel ga of naar de laatste haakje, enz

Welke dienst ga je nu gebruiken, als vervanger voor Spotify?Gamebuster schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:21:
Net spotify maar opgezegd. Ik vind het programma niet gebruiksvriendelijk werken (queue wil ik leeghalen, moet ik zelfs gaan googlen) en het verbruikt veel stroom op mijn laptop. Ik wil best betalen voor muziek, maar ik wil er wel een fatsoenlijke muziekspeler bij.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Apple Music natuurlijkOkkE schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:31:
[...]
Welke dienst ga je nu gebruiken, als vervanger voor Spotify?
Read the code, write the code, be the code!
Ikkenneth schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:10:
Ik woon wel in het historisch havengebied aan de jachthaven naast de Grote Kerk. Heb plannen om naar Leiden te verhuizen. Verschil in huisprijs is niet heel leuk.
* whoami is al 4 jaar verhuisd en de boel is nog steeds niet af.EddoH schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 11:19:
Dat scheelt wel. Bij ons heeft het hele huis-koop gebeuren samen met het klussen toch voor een half jaar aan drukte & stress gezorgd.
Ontwerpproces heeft anderhalf jaar geduurd
Bouwproces heeft bijna 2 jaar geduurd (waarbij ik zelf ook geregeld de handen uit de mouwen gestoken heb en we zelf vrijwel alle coordinatie met aannemers gedaan hebben)
https://fgheysels.github.io/
Kijk dan eens naar IntelliJ IDEA van Jetbrains als het kan.kenneth schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:29:
DAMN! Ik word helemaal gek van de autocomplete van Eclipse. Het zal wel komen omdat ik een verstokte VS-gebruiker ben maar mijn productiviteit daalt alleen maar omdat ik nooit snap hoe de autocomplete nu weer gaat reageren, of ik met de End-toets naar het einde van de regel ga of naar de laatste haakje, enz
Ik ben voornamelijk een VS gebruiker, maar als ik Java/Ruby of C++ (CLion

Vooral handig omdat Resharper ook van Jetbrains is, en je de keymaps kan hergebruiken
Klinkt bekend. Ik moest per se in de stad wonen en moest per se vrijstaand en een zooi ruimte hebben om mij heen omdat ik per se muziek wil maken met 120dB in een losse studio op mijn erfwhoami schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:04:
[...]
* whoami is al 4 jaar verhuisd en de boel is nog steeds niet af.
Ontwerpproces heeft anderhalf jaar geduurd
Bouwproces heeft bijna 2 jaar geduurd (waarbij ik zelf ook geregeld de handen uit de mouwen gestoken heb en we zelf vrijwel alle coordinatie met aannemers gedaan hebben)
Enfin, dat was mijn wensenlijst en voor alles is een oplossing behalve die 2 miljoen die je dan nodig hebt.
Daarom maar een bouwval gekocht en het stukje bij beetje te doen. Het huis is redelijk af inmiddels (vanaf 2011) maar om het huis heen nog genoeg te doen.
Lekker op de bank
Ben ik blij dat mijn huis turn key was
2x advocaat gezien, 1x hypotheek, sleutel in ontvangst en dozen uitpakken
Binnen 4 maanden alles geregeld.
SAP Fiori ziet er inderdaad wel goed uit. Visueel dan, als techneut heb ik er nog niks mee gedaan. 
En wat is Google aan het uitspoken met AngularJS? De syntaxis van 2.0-directives is echt verschrikkelijk.
En wat is Google aan het uitspoken met AngularJS? De syntaxis van 2.0-directives is echt verschrikkelijk.
Het is toch gewoon een klasse met wat attributes? Heb mij er nog niet echt in verdiept.
Ik ga inderdaad Apple's dienst proberen, maar tot nuntoe gebruik ik primair gekochtte (30%) en gedownloadde (70%) muziek via iTunes
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Er was dacht ik toch al besloten dat IntelliJ de enige ware IDE is?kenneth schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:29:
Vast wel. Het is voor de uni, dus ik gebruik gewoon wat wordt aanbevolen/meegestuurd. Ik doe alleen het hoogstnoodzakelijke en ga dus niet zelf uitgebreid lopen customizen.Firesphere schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:23:
[...]
Er was dacht ik toch al besloten dat IntelliJ de enige ware IDE is?
Na de studie fijn weer VS open
Zo te zien wel, ik bedoelde meer wat je in je HTML moet mikken.alienfruit schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:08:
Het is toch gewoon een klasse met wat attributes? Heb mij er nog niet echt in verdiept.
En zo te zien kun je je bestaande Angular-kennis wel weggooien, scope en controllers zijn foetsie net als veel andere dingen (waaronder two-way binding).
Lekkere studentikoze instelling. Je moet je inderdaad vooral niet buiten de gebaande paden begeven en proberen je grenzen te verleggen. Lekker oogkleppen op, het absolute minimum doen van wat er van je verwacht wordt, en geen greintje meer. Zo verdien je je diploma wel.kenneth schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:48:
Het is voor de uni, dus ik gebruik gewoon wat wordt aanbevolen/meegestuurd. Ik doe alleen het hoogstnoodzakelijke en ga dus niet zelf uitgebreid lopen customizen.
Als't voor studie is, zou ik juist een studentenlicentie van JetBrains proberen te regelen! Werkt echt veel fijner, en wie weet krijg je de faculteit zo ver dat ze ook overstappen!kenneth schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:48:
[...]
Vast wel. Het is voor de uni, dus ik gebruik gewoon wat wordt aanbevolen/meegestuurd. Ik doe alleen het hoogstnoodzakelijke en ga dus niet zelf uitgebreid lopen customizen.
Na de studie fijn weer VS open
Op een gegeven moment is dat wel het slimstSoultaker schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:23:
[...]
Lekkere studentikoze instelling. Je moet je inderdaad vooral niet buiten de gebaande paden begeven en proberen je grenzen te verleggen. Lekker oogkleppen op, het absolute minimum doen van wat er van je verwacht wordt, en geen greintje meer. Zo verdien je je diploma wel.
Ik zit momenteel in mijn 6de jaar van mijn studie, en dat is voornamelijk omdat ik teveel wilde. Zowel van mijzelf als van de opleiding. Hierin ben ik niet geslaagd (wel van mijzelf hoor, maar niet van mijn opleiding; vind zelfs de kwaliteit ieder jaar achteruit gaan!).
Om nu zo snel mogelijk op te rotten (ja zo denk ik er echt over) doe ik nu het absolute minimum.
Geen zin meer om te vechten!
Mijn excuses als het bovenstaande beetje depressief over komt!
[ Voor 4% gewijzigd door Ryur op 24-06-2015 21:06 ]
Zo komt het nogal over alsof je teveel wilde binnen een bepaalde tijd, en daardoor deadlines niet haalde? Planning is inderdaad vaak belangrijker dan het absolute maximale leveren. Maar binnen de gestelde tijd, het maximale willen leveren lijkt me toch niet iets waarop je negatief zou kunnen worden beoordeeld.Ryur schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 20:57:
[...]
Op een gegeven moment is dat wel het slimst.
Ik zit momenteel in mijn 6de jaar van mijn studie, en dat is voornamelijk omdat ik teveel wilde. Zowel van mijzelf als van de opleiding. Hierin ben ik niet geslaagd (wel van mijzelf hoor, maar niet van mijn opleiding; vind zelfs de kwaliteit ieder jaar achteruit gaan!).
Om nu zo snel mogelijk op te rotten (ja zo denk ik er echt over) doe ik nu het absolute minimum.
Geen zin meer om te vechten!
Mijn excuses als het bovenstaande beetje depressief over komt!
Dat valt toch wel mee? De voorbeelden die ik heb gezien gebruiken de directive gewoon als HTML5 element. Zoals hier: https://github.com/angula...ee/master/src/example/tabAlex) schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:50:
[...]
Zo te zien wel, ik bedoelde meer wat je in je HTML moet mikken.
En zo te zien kun je je bestaande Angular-kennis wel weggooien, scope en controllers zijn foetsie net als veel andere dingen (waaronder two-way binding).
De .js file syntax is vooral veranderd.
Nothing to see here!
Ook nog een handdruk? Jij wil wel veelRutix schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:28:
[...]
Ja maar een kaartje, 3 kussen en een handdruk is veel leuker om te krijgen dan alleen een kaartje
Besides je hebt nog een pintje van me te goed
Hmmmm pintje!
Tijd om direct naar TS up te graden. Wij hebben alles in TS, werkt een stuk beter dan JS.Alex) schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:50:
[...]
Zo te zien wel, ik bedoelde meer wat je in je HTML moet mikken.
Je moet zorgen dat je controller je scope is, dan hoef je niet zo heel veel om te gooien.
Dit topic is gesloten.
Let op:
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.