De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste
Acties:
  • 368.545 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
jip_86 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:47:
[...]

En als je dan even later terugkeert naar deze tab denken dat er een dialoogje voor de browser staat he :X :+
Afbeeldingslocatie: http://news.edvcreate.co.uk/uploads/2/8/6/4/2864874/1344296080.jpg
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga je hem claimen? Anders zijn er vast anderen die interesse hebben. Is niet niks wat je daar hebt... Geen grap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 00:06

ZaZ

Tweakers abonnee

Korben schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:43:
[...]

Plot twist: het is een sparse file die grotendeels leeg is.
Is geen sparse file of ander 'geintje'
Is een ISCSI multipath verbinding naar mijn NAS.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

RayNbow schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:40:
[...]

Het gebeurt me regelmatig dat Google het ook fout heeft, maar zelfs als de suggestie fout is, dan lijkt deze doorgaans op de oorspronkelijke invoer. Dit kun je in het geval van bol.com niet zeggen. (iets met edit distance en zo)

[...]

Als je fouten wilt detecteren, dan is het misschien slim om goed na te denken over een foutmodel. ;)
Of je accepteert gewoon dat het een suggestie is, en je maakt er niet iets anders van. Suggesties zijn niet verkeerd. Een foutmodel is weer totaal iets anders,waarvan je dus -zeker- weet dat het een foutieve invoer is... echter klopt het gewoon dat het een suggestie is dat het -eventueel- fout is. Die zekerheid heb je namelijke helemaal niet.

[ Voor 40% gewijzigd door Douweegbertje op 11-06-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
Douweegbertje schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:56:
[...]

Of je accepteert gewoon dat het een suggestie is, en je maakt er niet iets anders van. Suggesties zijn niet verkeerd. Een foutmodel is weer totaal iets anders,waarvan je dus -zeker- weet dat het een foutieve invoer is... echter klopt het gewoon dat het een suggestie is dat het -eventueel- fout is. Die zekerheid heb je namelijke helemaal niet.
Of je maakt dr een compliment van :Y)

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/37assets/svn/thumb-Request_an_Invite__Cloudpipes-99752b3ef14b8cf3f17eb09cfd0feccd.png
(Al werkt dat minder goed met consumenten email)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Iedereen ligt stiekem in de zon zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:25
Douweegbertje schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:36:
Neuh, wel ietsje vroeger naar huis. Vriendin is jarig enz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10 15:13

TheNephilim

Wtfuzzle

Douweegbertje schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:36:
Nou zo lijkt het wel ja :p Maarja... echte Tweakers die in de zon zitten :o

[ Voor 12% gewijzigd door TheNephilim op 11-06-2015 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 15:21
Onder het mom 'wie wat bewaard die heeft wat', ben ik nu ben ik nu zo blij dat ik m'n Microsoft Natural Ergonomic toetsenbord niet heb weggedaan. Vier weken geleden heb ik m'n spaakbeen gebroken, waardoor ik van m'n pols tot boven m'n elleboog in het gips heb gezeten. Vanmorgen mocht ik uit het gips en dacht ik eindelijk weer fatsoenlijk te kunnen typen. Helaas kan ik nu m'n pols niet ver genoeg draaien om te kunnen typen op m'n Das Keyboard. Dan blijkt een ergonomisch toetsenbord toch wel een uitkomst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 11:24

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Dat is inderdaad wel een gemis, een mechanisch toetsenbord gevormd a'la de Logitech Wave series zou echt ideaal zijn.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:05
Tada:
Afbeeldingslocatie: https://www.trulyergonomic.com/store/image/data/Truly_Ergonomic_Mechanical_Keyboard-227.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Die heeft geen numpad, enter zit op een stomme plek, ziet er lelijk uit, is onbruikbaar voor gamen.

Dus dat wordt'm niet.

Daarnaast wil ik Dvorak-layout.

[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 11-06-2015 15:05 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Ik heb al wel eens zitten denken om zoiets te maken, met als basis een MS natural 4000 keyboard. Mja hardware en gedoe, dan is wat software kloppen minder werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07-2023
Firesphere schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:05:
Die heeft geen numpad, enter zit op een stomme plek, ziet er lelijk uit, is onbruikbaar voor gamen.

Dus dat wordt'm niet.

Daarnaast wil ik Dvorak-layout.
Werkt Dvorak layout lekker? Ik heb het nog nooit geprobeerd.
Merk je echt verschil als je veel aan het typen bent in je snelheid?

Ik heb nu de Microsoft sculpt, die typed ook wel lekker. Alleen als ik echt los ga blijft soms m'n ctrl of alt toetst steken. Met alle gevolgen van dien :-)... 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door hoofd31 op 11-06-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

hoofd31 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:05:
[...]

Werkt Dvorak layout lekker? Ik heb het nog nooit geprobeerd.
Merk je echt verschil als je veel aan het typen bent in je snelheid?

Ik heb nu de Microsoft sculpt, die typed ook wel lekker. Alleen als ik echt los ga blijft soms m'n ctrl of alt toetst steken. Met alle gevolgen van dien :-)... 8)7
Ik heb echt geen idee of het nu echt beter werkt. In m'n studententijd mezelf aangeleerd "omdat het kan", en nu ben ik er aan gewend, en kan ik amper meer typen met een qwerty layout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:57
Blegh, concentreren gaat zo moeizaam vandaag. Logisch ook met zo'n heelijk (lang) weekend voor de boeg (Pinkpop here I come!) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
Firesphere schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:10:
[...]

Ik heb echt geen idee of het nu echt beter werkt. In m'n studententijd mezelf aangeleerd "omdat het kan", en nu ben ik er aan gewend, en kan ik amper meer typen met een qwerty layout.
Daar ben ik inderdaad ook bang voor als ik over ga op zoiets, na een tijdje kan je de andere modellen niet prettig meer gebruiken. Zo heb ik vroeger voor werk in Frankrijk een telefoon gehad met zo'n vast toetsenbordje zoals Blackberry. Maar dan met azerty layout. Na verloop van tijd was qwerty er helemaal uit..

Ik ga het eens proberen met een oud toetsenbordje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

hoofd31 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:18:
[...]

Daar ben ik inderdaad ook bang voor als ik over ga op zoiets, na een tijdje kan je de andere modellen niet prettig meer gebruiken. Zo heb ik vroeger voor werk in Frankrijk een telefoon gehad met zo'n vast toetsenbordje zoals Blackberry. Maar dan met azerty layout. Na verloop van tijd was qwerty er helemaal uit..

Ik ga het eens proberen met een oud toetsenbordje
Niet echt last van, ik heb gewoon de toetsen in QWERTY layout op m'n toetsenbord hoor. Ik typ blind.

Is ook wel grappig, vaak zit ik te programmeren op m'n werk, terwijl ik door het raam naar buiten staar in het lege. Mensen kijken mij dan vaak verbaasd aan wat ik aan't doen ben, maar ondertussen weet ik precies wat er op m'n scherm staat zonder te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
Firesphere schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:19:
[...]

Niet echt last van, ik heb gewoon de toetsen in QWERTY layout op m'n toetsenbord hoor. Ik typ blind.

Is ook wel grappig, vaak zit ik te programmeren op m'n werk, terwijl ik door het raam naar buiten staar in het lege. Mensen kijken mij dan vaak verbaasd aan wat ik aan't doen ben, maar ondertussen weet ik precies wat er op m'n scherm staat zonder te kijken.
Aha, maar zal dat met aanleren van een nieuw toetsenbord niet heel erg vervelend worden? Qwerty kan ik ook blind op mijn Sculpt, andere keyboards gaat nog niet helemaal lekker. Ik wissel nog wel eens van werkplek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

hoofd31 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:26:
[...]

Aha, maar zal dat met aanleren van een nieuw toetsenbord niet heel erg vervelend worden? Qwerty kan ik ook blind op mijn Sculpt, andere keyboards gaat nog niet helemaal lekker. Ik wissel nog wel eens van werkplek..
Neuh, ik hoef echt niet naar m'n toetsenbord te kijken om te weten wat ik doe. Daarnaast heb ik m'n eigen werkplek (met mechanisch toetsenbord). Als de layout op Dvorak US staat, kan ik er mee typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Hmmm hij heeft het er moeilijk mee; een composer require ... CPU op 100% en veel te lang bezig :p Last van de warmte denk ik :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
Firesphere schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:29:
[...]

Neuh, ik hoef echt niet naar m'n toetsenbord te kijken om te weten wat ik doe. Daarnaast heb ik m'n eigen werkplek (met mechanisch toetsenbord). Als de layout op Dvorak US staat, kan ik er mee typen.
Netjes aangeleerd!! Ik denk dat ik, om het aan te leren, het wel even nodig zal hebben. Anders ben ik na 10 minuten de weg kwijt 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

TheNephilim schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:32:
Hmmm hij heeft het er moeilijk mee; een composer require ... CPU op 100% en veel te lang bezig :p Last van de warmte denk ik :o
China, Rusland en Taiwan IP's importeren in IPTables..... 200% CPU :P
hoofd31 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:32:
[...]

Netjes aangeleerd!! Ik denk dat ik, om het aan te leren, het wel even nodig zal hebben. Anders ben ik na 10 minuten de weg kwijt 8)7.
De layout aanleren was 2 weken ofzo. Ik kon al blind typen, dus ik moest de oude mapping in m'n hoofd vervangen. De rest ging vanzelf. Ik kijk alleen maar op m'n scherm ter controle, niet om te weten wat ik doe. Vooral klanten vinden dat trouwens grappig/apart, om te zien hoe ik notities maak terwijl ik ondertussen heel iets anders aan het uitleggen ben, wat dan op het grote scherm staat. En dus ondertussen ook nog de klant aankijk.

[ Voor 52% gewijzigd door Firesphere op 11-06-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BikkelZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:50

BikkelZ

CMD+Z

[...]

Ik moet regelmatig op een Latin American Spanish layout keyboard werken en daar werk ik ook gewoon blind US International op.

iOS developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

NEE! Ik heb je nooit eerder gesproken. Ik heb nooit tegen je gezegd dat je rond deze tijd weer contact met me mocht opnemen.

Zucht, recruiters :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens-R
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-12-2024
Wacht vol spanning op de start van het Oculus E3 live event :)

http://www.twitch.tv/oculus

De eerste consumerversie word aangekondigd

update: VR in een presentatie niet echt over in een 2D promotiefilmpje

update 2: mind not blown

[ Voor 26% gewijzigd door Laurens-R op 11-06-2015 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMS
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-08 23:06

HMS

Oh man, het is weer Steam summer sale. Dat wordt weer games kopen die je nooit speelt, maar te goedkoop zijn om te laten liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:34

Matis

Rubber Rocket

Zojuist de nieuwsbrief van Brand New Day ontvangen. Ik dacht eerst dat het een geintje was, wat een heerlijke zelfspot :D

Brand New Day - Zomeractie: één lullig tientje

Geachte heer ...,

Graag wijzen wij u op onze Zomeractie: als u in juni of juli € 1.000 of meer op een rekening bij Brand New Day stort, ontvangt u van ons een tientje.

Eén lullig tientje? Toe maar!
Tsja. Die kosten van ons stellen natuurlijk niks voor. Die cadeaus van ons dus ook niet. You can’t have it all!

Voor zomerconcerten moet u dus niet bij ons zijn
En voor badhanddoeken en strandballen ook niet. Daar doen we niet aan. Want het gaat niet om de cadeaus. Cadeaus zijn voor bedrijven die verder niets te bieden hebben. U bent bij ons klant omdat u vermogen wilt opbouwen voor later. Niks meer en niks minder. En daar zijn we goed in.

Dus benut uw vakantiegeld goed
Bijvoorbeeld voor een onvergetelijke vakantie. En als er nog geld over is, voor uw toekomst… uw pensioen, uw appel voor de dorst. Of, als u er eentje heeft: de toekomst van uw kind.

Een beetje actie heeft actievoorwaarden
Die van ons dus ook. En die kunt u hier nalezen.

De zomer lijkt begonnen. Het weer is er vandaag en morgen ieder geval wel naar. Wij wensen u alvast een zwoele zomer toe. En als wij iets voor u kunnen doen: wij zitten voor u klaar!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Brand New Day
:D :'( _/-\o_ _O-

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HMS schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:59:
Oh man, het is weer Steam summer sale. Dat wordt weer games kopen die je nooit speelt, maar te goedkoop zijn om te laten liggen :P
Damn you, Steam! Ik heb nu al meer uitgegeven dan in de vorige twee sales bij elkaar. :X

Granted, in de vorige twee sales heb ik vrijwel niks gekocht voor de verandering. :+

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik heb nogsteeds geen videokaart in m'n thuis PC zitten, dus dan is het stuk makkelijker om niets te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Megamind schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:48:
Ik heb nogsteeds geen videokaart in m'n thuis PC zitten, dus dan is het stuk makkelijker om niets te kopen :+
Maar dan koop je toch alvast voor wanneer je dat wel hebt? :+ Dat is tenminste hoe het met mij gaat. Zo van, Hmmz heb geen tijd om dit spel te spelen nu. Mwah, komende zomer misschien... 3 jaar later nog steeds niet aangeraakt, en inmiddels gaat het over een 150+ games die ik nog nooit gespeeld heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

<3 Procrastination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Ik kan ook redelijk blind typen, maar houd sowieso altijd nog een oog op mijn scherm (blind typen gaat vooral over het niet kijken naar je ramplank).

Gebeurde mij vaak genoeg dat een "grappig" programma probeert de focus te stelen. Erg lekker, zit je ineens te typen in een modal dialoogje.

Zag vandaag dat de steam summer sale weer is begonnen. De eerste 30 euro is al uitgegeven :X

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-08 21:46

GateKeaper

#1 Procastinator

.Gertjan. schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:31:
[...]
Gebeurde mij vaak genoeg dat een "grappig" programma probeert de focus te stelen. Erg lekker, zit je ineens te typen in een modal dialoogje...
Zo is het mij al eens overkomen dat ik vrolijk mijn wachtwoord plotseling in een IM programma zat te typen. |:( Wat was ik blij dat ik het door had voordat ik op enter drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
GateKeaper schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:39:
[...]

Zo is het mij al eens overkomen dat ik vrolijk mijn wachtwoord plotseling in een IM programma zat te typen. |:( Wat was ik blij dat ik het door had voordat ik op enter drukte.
Of net op enter rammen als Windows update naar voren komt en je PC opnieuw opstart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Laatst online: 18:01
GateKeaper schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:39:
[...] Zo is het mij al eens overkomen dat ik vrolijk mijn wachtwoord plotseling in een IM programma zat te typen. |:( Wat was ik blij dat ik het door had voordat ik op enter drukte.
Zo heb ik een keer mijn wachtwoord getypt in een vrij druk IRC kanaal. Eentje waar ze mijn e-mailadres ook kenden....
....
|:(

Had het wel meteen door. Dus net de tijd genomen om te zeggen dat ik het maar meteen ging aanpassen en als een gek mijn accounts allemaal afgelopen en wachtwoord verandert. Maar man wat was dat stressen zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Ik heb een keer een wachtwoord ingetypt op een website waardoor alle wachtwoorden waren veranderd naar 'foo'); SELECT * FROM USERS WHERE

Even de exacte hoe/wat weet ik niet meer, maar daar is nog wel een call van bij onze provider (omdat een backup terug moest :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
.Gertjan. schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:31:
[...]
Ik kan ook redelijk blind typen, maar houd sowieso altijd nog een oog op mijn scherm (blind typen gaat vooral over het niet kijken naar je ramplank).
Dat is toch wel het minste dat je van een programmeur kan verwachten. Al moet ik toegeven dat ik de niet alledaagse karakters soms toch ook nog moet gaan zoeken.

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Matis schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:26:
Zojuist de nieuwsbrief van Brand New Day ontvangen. Ik dacht eerst dat het een geintje was, wat een heerlijke zelfspot :D

[...]

:D :'( _/-\o_ _O-
Heb hem ook gekregen, erg leuk gedaan :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Over het plaatje bij nieuws: Twitter verwijdert limiet van 140 karakters bij dm's

Hebben jullie ook altijd het idee dat Arnoud Wokke op zijn foto een dikke joint(verstopt achter zijn hand) aan het roken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Hij is ook gewoon aan het blowen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Invisible dick

[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 12-06-2015 11:02 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Laatst online: 05-09-2024
Voor mensen die nog een invite voor keybase.io willen, ik heb er nog 2. Stuur maar een DM ofzo ;)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Ik heb er ook 4! Alhoewel ik dit weekend waarschijnlijk niet meer ga reageren. Heb wel wat beters te doen dan aan de pc zitten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Robbiedobbie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:51:
Ik heb er ook 4! Alhoewel ik dit weekend waarschijnlijk niet meer ga reageren. Heb wel wat beters te doen dan aan de pc zitten :D
Hoezo dat!? Je hebt toch geen leven :+

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
Rutix schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:52:
[...]

Hoezo dat!? Je hebt toch geen leven :+
Pinkpop! :D :D :D Over uurtje vertrek ik met vrienden, en dan heerlijk genieten van het weer en van de muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swedish Clown
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 22:41

Swedish Clown

Erlang <3

Heerlijk, internet ligt (nagenoeg) plat hier op kantoor. Response tijden zijn om te janken, vreemd genoeg draait Tweakers nog aardig. Dus dan maar lurken :P

Always looking for developers wanting to work with Erlang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Robbiedobbie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:59:
[...]

Pinkpop! :D :D :D Over uurtje vertrek ik met vrienden, en dan heerlijk genieten van het weer en van de muziek :)
Ohja! Dat is dit weekend :D veel plezier! Hoop dat het een beetje mooi weer is ;)

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Jammer, BitBucket is weer up-and-running; had wel zin in een extra lange pauze. :D

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-10 14:49
_Moe_ schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:23:
[...]

Dat is toch wel het minste dat je van een programmeur kan verwachten. Al moet ik toegeven dat ik de niet alledaagse karakters soms toch ook nog moet gaan zoeken.
Ik kan niet blind typen, maar ik heb niet het idee dat mijn typesnelheid een probleem is tijdens mijn dagelijkse werk.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

farlane schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:32:
[...]

Ik kan niet blind typen, maar ik heb niet het idee dat mijn typesnelheid een probleem is tijdens mijn dagelijkse werk.
Soort van bouwvakker die in plaats van een kruiwagen stenen verplaatst, alles 1 voor 1 doet.
Ik zie wel een probleem, maar goed dat is zo even van ver af makkelijker te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Douweegbertje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:40:
[...]

Soort van bouwvakker die in plaats van een kruiwagen stenen verplaatst, alles 1 voor 1 doet.
Ik zie wel een probleem, maar goed dat is zo even van ver af makkelijker te zeggen.
Jij programmeert alleen in PHP; soort van bouwvakker die .........
:+

Overigens kan ik ook niet blind typen. Ik denk/scroll/lees meer dan dat ik typ voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

[...]

Met een goede IDE is het dan meer een bouwvakker die de eerste steen zoekt, waarna de kruiwagen de rest automatisch naar het muurtje (in wording) brengt. Heb je nog een paar goede plugins (zoals ReSharper) dan wordt zelfs de specie gemengd, en de voeg ook nog eens voor je ingesneden.

Nee... typen is niet dat geen dat bepalend is voor de tijdsduur van een klus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
[...]
Ik denk eerder een bouwvakker die de kruiwagen tot de helft vol heeft, maar goed blind typen zou zeker wel wat toevoegen.

Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Bouwvakkers programmeren niet.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

sky- schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:03:
Dat is wel erg generaliserend, vind je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Gisteren de spreekwoordelijke knoop doorgehakt en maandag gaan we (mijn vriendin en ik) bieden op een huis! :o

Hoe moet ik zo'n weekend nou overleven... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dan moet je gewoon meteen bieden. :7

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

TheNephilim schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:20:
Gisteren de spreekwoordelijke knoop doorgehakt en maandag gaan we (mijn vriendin en ik) bieden op een huis! :o

Gewoon nu bellen. Bod geldig tot morgenmiddag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Voutloos schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:21:
Dan moet je gewoon meteen bieden. :7
Nee dat gaat niet door, onze financieel adviseur is toevallig vandaag vrij en het huis waar we voor gaan hebben we gisteren bekeken. Dus dan is ook meteen duidelijk dat je hem wel erg graag wil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
sky- schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:03:
Toevallig ken ik een bouwvakker die in zijn vrije tijd aan de website van de hockeyclub van zijn dochter sleutelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

TheNephilim schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:22:
[...]

Nee dat gaat niet door, onze financieel adviseur is toevallig vandaag vrij en het huis waar we voor gaan hebben we gisteren bekeken. Dus dan is ook meteen duidelijk dat je hem wel erg graag wil :+
Want als je maandag een bod doet lijkt het niet of je hem graag wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farlane
TheNephilim schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:20:
In bed met het laken over je/jullie hoofden, komt de rest vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
EddoH schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:24:
[...]

Want als je maandag een bod doet lijkt het niet of je hem graag wilt?
Check, is beetje onzinnig. Zeker als er een biedsysteem is waar 1e bieder een voordeel heeft.

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hipska
  • Laatst online: 09-10 09:51
Inderdaad, voor het zelfde geld is tegen maandag dat huis al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 11-10 10:35
Ik ben net veel te lang bezig geweest met iets wat rete simpel had moeten zijn.

Een unix compressed .Z file decompressen in .Net
Ik rolde van het ene dode/buggy OSS project in het andere. Waanzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
D-Raven schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:57:
Ik ben net veel te lang bezig geweest met iets wat rete simpel had moeten zijn.

Een unix compressed .Z file decompressen in .Net
Ik rolde van het ene dode/buggy OSS project in het andere. Waanzin.
Laatste dat je hebt geprobeert is commandline 7zip aanroepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 11-10 10:35
Nee. Ik maakte een opmerking tegen een collega. En die reageerde met de legendarische woorden: "Ow maar ze kunnen het ook in gzip aanleveren hoor"..

*facepalm*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

hoofd31 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:23:
[...]

Toevallig ken ik een bouwvakker die in zijn vrije tijd aan de website van de hockeyclub van zijn dochter sleutelt :+
Hij zegt toch ook programmeren. Niet tering bagger op het net zetten.
:+

maar ben wel serieus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:18

StM

farlane schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:32:
[...]

Same. Ik gebruik ook geen tien vingers. Zolang ik nog altijd niet sneller kan denken dan dat ik kan typen, kan ik ook niet zeggen dat ik er last van heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik wil een dual-band Wifi AP met VLAN support, en ik twijfel tussen pricewatch: Linksys LAPAC1200 AC1200 Dual Band Access Point
en pricewatch: D-Link Wireless AC1200 Simultaneous Dual Band PoE Access Point

router-reviews te over online, maar AP's worden nauwelijks gereviewd lijkt het (vergelijkingsreviews bedoel ik dan, losse reviews over individuele producten vind ik vaak niet zo zinnig) 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 12-06-2015 15:28 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Makkelijk. De Linksys ziet er mooier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik neig ook naar de Linksys en dat is idd een van de argumenten ;). Hij is ook 20 euro duurder dus dan zal ie wel beter zijn, toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Om toch maar iets serieus/nuttigs toe te voegen: Linksys als merk bevalt me goed. Meerdere routers van gehad, en werkten altijd feilloos.
D-Link heb ik meer een budget idee bij, maar dat is gevoel. Dus daar heb je niets aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin537
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:54
.oisyn schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:33:
Ik neig ook naar de Linksys en dat is idd een van de argumenten ;). Hij is ook 20 euro duurder dus dan zal ie wel beter zijn, toch? :+
Laat twee gladiatoren vechten tot de dood waarbij bij ieder één van de twee merken vertegenwoordigt. 'De winnaar' koop je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:25
My two cents, hoe irrelevant ook: ik ben tevreden met m'n TP-Linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik open wel een topic in Netwerken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-10 15:55
Voutloos schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:38:
[...]
Check, is beetje onzinnig. Zeker als er een biedsysteem is waar 1e bieder een voordeel heeft.
Als je er vanuit gaat dat het een koophuis is en je gisteren gekeken hebt zou ik ook echt wel een weekendje wachten:
- De verkopers zullen dat weekend ook wachten moeten / overbruggen moeten en zullen het ook vast hebben over "wat als" situaties, ga je nu bieden, is dat minder.
- Als je nu reageert zullen ze naast het denken dat je graag wil, ook kunnen denken dat je "moet"/ haast hebt. Dat drijft de prijs op.

Daarnaast, wanneer je eenmaal begint met bieden ben jij de enige waar ze zaken mee mogen doen (wettelijk geregeld), ze mogen je niet tegen een ander op laten bieden, dus als ze nu al met een ander bezig zijn moet je dat sowieso afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

jbdeiman schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:46:
[...]

Als je er vanuit gaat dat het een koophuis is en je gisteren gekeken hebt zou ik ook echt wel een weekendje wachten:
- De verkopers zullen dat weekend ook wachten moeten / overbruggen moeten en zullen het ook vast hebben over "wat als" situaties, ga je nu bieden, is dat minder.
- Als je nu reageert zullen ze naast het denken dat je graag wil, ook kunnen denken dat je "moet"/ haast hebt. Dat drijft de prijs op.

Daarnaast, wanneer je eenmaal begint met bieden ben jij de enige waar ze zaken mee mogen doen (wettelijk geregeld), ze mogen je niet tegen een ander op laten bieden, dus als ze nu al met een ander bezig zijn moet je dat sowieso afwachten.
No offense, maar ik vind dat altijd van die kul argumenten. Uiteindelijk kom je op een punt dat je niet meer voor het huis over hebt, en dat de ander het niet voor minder kwijt wil. Dat hebben allebij de partijen al lang in hun hoofd zitten. Of je een dag eerder of later gaat bieden gaat echt geen paar K op die prijs uitmaken.

Overigens mag je geloof ik best meerdere partijen tegen elkaar op laten bieden voor zover ik weet. edit: mag niet, maar er zijn heel wat manieren om het met een omweg wel te doen.
Je bent trouwens pas 'officieel' in onderhandeling als de tegenpartij een tegenbod doet.

[ Voor 3% gewijzigd door EddoH op 12-06-2015 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

GateKeaper schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:01:
Nee... typen is niet dat geen dat bepalend is voor de tijdsduur van een klus.
Dit. Als je voor jouw projecten pure typsnelheid nodig hebt, moet je tools gaan zoeken die jouw werk kunnen automatiseren.

Ik zit langer na te denken over hoe een klasse of member te noemen dan het daadwerkelijke intikken van de code die de functionaliteit realiseert.

Ik typ overigens wel acht- tot tienvingerig, maar nog steeds niet op de officiële wijze. :+

[ Voor 28% gewijzigd door CodeCaster op 12-06-2015 16:03 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:14

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Linksys werkt bij mij thuis prima (router, switches & AP)
Ik heb nog 8 keybase invites
Ik kan wel blind typen maar niet met 10 vingers
Als iemand bij mij gehaast zou overkomen zou ik denken dat iemand het heel graag wil en zou ik meer vragen omdat je dan verder kan gaan. Maar wie ben ik, ik koop geen huizen :+

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Alsof je überhaupt nog op een huis gaat bieden wanneer je nog twijfelt.

Als verkopende partij kan je er altijd vanuit gaan dat de bieder het huis graag wil hebben. Willen ze dit namelijk niet, dan zal hij/zij verder zoeken naar hun 'droomhuis'. Je koopt simpelweg geen huis waar je een 'mwah-kan-er-mee-door' gevoel bij hebt. Het is geen tweedehands meubel waar je onderhandeld over een tientje meer of minder.

De enige manier om de prijs nog flink te kunnen drukken, is achtergrondinformatie op doen. Hoeveel huizen staan er in de omgeving te koop, hoelang staat deze al te koop, en wat is de prijshistorie. Staat hij al heel lang te koop, dan worden mensen net wat makkelijker met het zakken in prijs. Tenzij de prijs net geactualiseerd is, en hij nu dus al fors lager in prijs is gezet dan zeg 2 maanden terug.

Als je het spelletje echt leuk vind, kan je nog informatie opdoen bij de buren. Zo zou je kunnen gaan inspelen op de persoonlijke situatie van de mensen. Hebben ze er al 30 jaar gewoond, dan maken ze nog winst op hun woning, en kan je dus verder zakken. Kochten ze hem zelf ook na 2008, en zijn ze kleiner gaan wonen, dan staan ze mogelijk onder water, en zakken ze minder snel omdat ze geen keuze hebben.

Als laatste krachtmiddel zou je nog "een laatste bod" kunnen doen wanneer je elkaar net niet bereikt. Onder het mom van: "Goed, laten we open kaart spelen. Ik kan maximaal € .... lenen, - x% kosten koper, kan ik dus niet meer dan € ..... bieden. Dat is dan ook mijn laatste bod.".

Zeker als de woning al een tijd te koop staat, wil zo'n "take-it-or-leave-it" bod nog wel eens effectief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:09
Wij hebben destijds (2009) gewoon een aankoopmakelaar ingezet. Kostte ons toen een kleine duizend euro, maar kon ons informatie verschaffen over een eerder verkoop onder voorbehoud die was afgeketst. Ze had achterhaald wat die prijs was geweest, en dat was goede inzet tijdens de onderhandelingen.
Verder heeft ze zelf een inspectie gedaan met de conclusie dat een bouwkundig rapport niet nodig was, wat ook weer wat gescheeld heeft.

Uiteindelijk was ze haar geld meer dan waard.

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:05

RayNbow

Kirika <3

Altijd fijn...

API: kan niet verder zoeken dan een paar weken terug.
Website: geen enkel probleem om een paar jaar terug te zoeken.

...dat wordt dus ouderwets webscrapen. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

RayNbow schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:40:
Altijd fijn...

API: kan niet verder zoeken dan een paar weken terug.
Website: geen enkel probleem om een paar jaar terug te zoeken.

...dat wordt dus ouderwets webscrapen. :p
Dat snap ik aan de website van de bank ook niet. Zowel bij ING als bij ABN is de history beperkt. Zoek je een betaling op van meer dan 2 jaar geleden? Dikke pech. Gaat 'm niet worden. Bij ABN zelfs maar 18 maanden dacht ik zo uit mijn hoofd.

Helemaal bizar, omdat ik dus geen analoge afschriften meer ontvang. Betaalgeschiedenis raakt daarmee dus volledig verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

* RayNbow ontvangt volgens mij nog steeds papieren afschriften... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Nu online
GateKeaper schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:18:
[...]

Dat snap ik aan de website van de bank ook niet. Zowel bij ING als bij ABN is de history beperkt. Zoek je een betaling op van meer dan 2 jaar geleden? Dikke pech. Gaat 'm niet worden. Bij ABN zelfs maar 18 maanden dacht ik zo uit mijn hoofd.

Helemaal bizar, omdat ik dus geen analoge afschriften meer ontvang. Betaalgeschiedenis raakt daarmee dus volledig verloren.
Heb zelf een scriptje geschreven die elke maand een digitale afschrift download & die in Evernote dumpt. Zo heb ik toch terugzoekmogelijkheden. Momenteel zit er vanaf april 2012 in mijn systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Laatst online: 21-08 11:20
GateKeaper schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:18:
[...]

Je kunt bij ABN wel oudere rekeningafschriften downloaden?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Ik heb me op een Zweedse website geregistreerd, en daarbij ook m'n NAW-gegevens ingevuld. Als land had ik "Netherlands" gekozen, maar toen ik op [Create account] had geklikt was het opgeslagen als "Netherlands Antilles". Als ik probeer om het achteraf te wijzigen, springt het alsnog terug op de Antillen.

En om het leuker te maken is er meteen een welkomstbrief verstuurd vanuit ergens in Zweden, waarschijnlijk naar de Antillen _O-

[ Voor 11% gewijzigd door Alex) op 12-06-2015 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

colors.rgb("blue") yields "#0000FF". colors.rgb("yellowish blue") yields NaN. colors.sort() yields "rainbow"

Ziet er beter uit dan PHP. :+

Edit: ...blijkbaar sloopt Check images m'n img-tag? :?

[ Voor 48% gewijzigd door RayNbow op 12-06-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GateKeaper

GateKeaper

#1 Procastinator

Alex) schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:54:
[...]

Je kunt bij ABN wel oudere rekeningafschriften downloaden?
Volgens mijn rekeningoverzicht, en hun eigen 'help' niet:

https://www.abnamro.nl/nl...afschrijvingen/index.html
Bij- en afschrijvingen downloaden
Via Internet Bankieren kunt u de bij- en afschrijvingen van uw betaalrekening downloaden tot 18 maanden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
GateKeaper schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:54:
[...]

Volgens mijn rekeningoverzicht, en hun eigen 'help' niet:
Dat is een CSV-achtige dump van de laatste transacties, maar er zit ook nog ergens een knop om PDF-afschriften mee te downloaden, wat zou wel langer terug moeten kunnen. Dat heb ik tenminste ooit wel eens gebruikt om afschriften van 4 jaar eerder terug te zoeken.

edit: Dat kan nog steeds, ik kan terug tot januari 2004:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/65oaOKR.png

Vanuit Internetbankieren: Tools -> Downloaden -> Afschriften en Fin. overzichten.

[ Voor 17% gewijzigd door Alex) op 13-06-2015 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-10 23:51
Idioten. Ze zijn voor m'n deur een gebouw aan het bouwen, ze lopen met zware machines beton plat te strijken ofzo. Kennelijk heeft de gemeente ze zomaar een vergunning gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:14

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Midden in de nacht :?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Yup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Gewoon de politie bellen vanwege geluidsoverlast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ja gedaan, maar zoals gezegd hebben ze een vergunning. Dan mag kennelijk alles.

Ze zijn uiteindelijk de hele nacht doorgegaan, geen oog dichtgedaan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Mailtje naar de lokale afdeling van een politieke partij? Duurt wat langer, maar die kunnen wellicht nog wel wat betekenen. Anders heeft misschien de lokale krant een lezerscolumn?
Pagina: 1 ... 23 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.