jip_86 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:47:
[...]
En als je dan even later terugkeert naar deze tab denken dat er een dialoogje voor de browser staat he![]()

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
jip_86 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:47:
[...]
En als je dan even later terugkeert naar deze tab denken dat er een dialoogje voor de browser staat he![]()
Verwijderd
Ga je hem claimen? Anders zijn er vast anderen die interesse hebben. Is niet niks wat je daar hebt... Geen grap!
Is geen sparse file of ander 'geintje'Korben schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:43:
[...]
Plot twist: het is een sparse file die grotendeels leeg is.
Lekker op de bank
Of je accepteert gewoon dat het een suggestie is, en je maakt er niet iets anders van. Suggesties zijn niet verkeerd. Een foutmodel is weer totaal iets anders,waarvan je dus -zeker- weet dat het een foutieve invoer is... echter klopt het gewoon dat het een suggestie is dat het -eventueel- fout is. Die zekerheid heb je namelijke helemaal niet.RayNbow schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:40:
[...]
Het gebeurt me regelmatig dat Google het ook fout heeft, maar zelfs als de suggestie fout is, dan lijkt deze doorgaans op de oorspronkelijke invoer. Dit kun je in het geval van bol.com niet zeggen. (iets met edit distance en zo)
[...]
Als je fouten wilt detecteren, dan is het misschien slim om goed na te denken over een foutmodel.
[ Voor 40% gewijzigd door Douweegbertje op 11-06-2015 10:59 ]
Of je maakt dr een compliment vanDouweegbertje schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:56:
[...]
Of je accepteert gewoon dat het een suggestie is, en je maakt er niet iets anders van. Suggesties zijn niet verkeerd. Een foutmodel is weer totaal iets anders,waarvan je dus -zeker- weet dat het een foutieve invoer is... echter klopt het gewoon dat het een suggestie is dat het -eventueel- fout is. Die zekerheid heb je namelijke helemaal niet.
Neuh, wel ietsje vroeger naar huis. Vriendin is jarig enzDouweegbertje schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:36:
Iedereen ligt stiekem in de zon zeker?
Nou zo lijkt het wel jaDouweegbertje schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:36:
Iedereen ligt stiekem in de zon zeker?
[ Voor 12% gewijzigd door TheNephilim op 11-06-2015 14:40 ]
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 11-06-2015 15:05 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Werkt Dvorak layout lekker? Ik heb het nog nooit geprobeerd.Firesphere schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:05:
Die heeft geen numpad, enter zit op een stomme plek, ziet er lelijk uit, is onbruikbaar voor gamen.
Dus dat wordt'm niet.
Daarnaast wil ik Dvorak-layout.
[ Voor 16% gewijzigd door hoofd31 op 11-06-2015 16:08 ]
Ik heb echt geen idee of het nu echt beter werkt. In m'n studententijd mezelf aangeleerd "omdat het kan", en nu ben ik er aan gewend, en kan ik amper meer typen met een qwerty layout.hoofd31 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:05:
[...]
Werkt Dvorak layout lekker? Ik heb het nog nooit geprobeerd.
Merk je echt verschil als je veel aan het typen bent in je snelheid?
Ik heb nu de Microsoft sculpt, die typed ook wel lekker. Alleen als ik echt los ga blijft soms m'n ctrl of alt toetst steken. Met alle gevolgen van dien :-)...
Daar ben ik inderdaad ook bang voor als ik over ga op zoiets, na een tijdje kan je de andere modellen niet prettig meer gebruiken. Zo heb ik vroeger voor werk in Frankrijk een telefoon gehad met zo'n vast toetsenbordje zoals Blackberry. Maar dan met azerty layout. Na verloop van tijd was qwerty er helemaal uit..Firesphere schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:10:
[...]
Ik heb echt geen idee of het nu echt beter werkt. In m'n studententijd mezelf aangeleerd "omdat het kan", en nu ben ik er aan gewend, en kan ik amper meer typen met een qwerty layout.
Niet echt last van, ik heb gewoon de toetsen in QWERTY layout op m'n toetsenbord hoor. Ik typ blind.hoofd31 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:18:
[...]
Daar ben ik inderdaad ook bang voor als ik over ga op zoiets, na een tijdje kan je de andere modellen niet prettig meer gebruiken. Zo heb ik vroeger voor werk in Frankrijk een telefoon gehad met zo'n vast toetsenbordje zoals Blackberry. Maar dan met azerty layout. Na verloop van tijd was qwerty er helemaal uit..
Ik ga het eens proberen met een oud toetsenbordje
Aha, maar zal dat met aanleren van een nieuw toetsenbord niet heel erg vervelend worden? Qwerty kan ik ook blind op mijn Sculpt, andere keyboards gaat nog niet helemaal lekker. Ik wissel nog wel eens van werkplek..Firesphere schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:19:
[...]
Niet echt last van, ik heb gewoon de toetsen in QWERTY layout op m'n toetsenbord hoor. Ik typ blind.
Is ook wel grappig, vaak zit ik te programmeren op m'n werk, terwijl ik door het raam naar buiten staar in het lege. Mensen kijken mij dan vaak verbaasd aan wat ik aan't doen ben, maar ondertussen weet ik precies wat er op m'n scherm staat zonder te kijken.
Neuh, ik hoef echt niet naar m'n toetsenbord te kijken om te weten wat ik doe. Daarnaast heb ik m'n eigen werkplek (met mechanisch toetsenbord). Als de layout op Dvorak US staat, kan ik er mee typen.hoofd31 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:26:
[...]
Aha, maar zal dat met aanleren van een nieuw toetsenbord niet heel erg vervelend worden? Qwerty kan ik ook blind op mijn Sculpt, andere keyboards gaat nog niet helemaal lekker. Ik wissel nog wel eens van werkplek..
Netjes aangeleerd!! Ik denk dat ik, om het aan te leren, het wel even nodig zal hebben. Anders ben ik na 10 minuten de weg kwijtFiresphere schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:29:
[...]
Neuh, ik hoef echt niet naar m'n toetsenbord te kijken om te weten wat ik doe. Daarnaast heb ik m'n eigen werkplek (met mechanisch toetsenbord). Als de layout op Dvorak US staat, kan ik er mee typen.
China, Rusland en Taiwan IP's importeren in IPTables..... 200% CPUTheNephilim schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:32:
Hmmm hij heeft het er moeilijk mee; een composer require ... CPU op 100% en veel te lang bezigLast van de warmte denk ik
De layout aanleren was 2 weken ofzo. Ik kon al blind typen, dus ik moest de oude mapping in m'n hoofd vervangen. De rest ging vanzelf. Ik kijk alleen maar op m'n scherm ter controle, niet om te weten wat ik doe. Vooral klanten vinden dat trouwens grappig/apart, om te zien hoe ik notities maak terwijl ik ondertussen heel iets anders aan het uitleggen ben, wat dan op het grote scherm staat. En dus ondertussen ook nog de klant aankijk.hoofd31 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:32:
[...]
Netjes aangeleerd!! Ik denk dat ik, om het aan te leren, het wel even nodig zal hebben. Anders ben ik na 10 minuten de weg kwijt.
[ Voor 52% gewijzigd door Firesphere op 11-06-2015 16:35 ]
Ik moet regelmatig op een Latin American Spanish layout keyboard werken en daar werk ik ook gewoon blind US International op.Firesphere schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:19:
[...]
Niet echt last van, ik heb gewoon de toetsen in QWERTY layout op m'n toetsenbord hoor. Ik typ blind.
Is ook wel grappig, vaak zit ik te programmeren op m'n werk, terwijl ik door het raam naar buiten staar in het lege. Mensen kijken mij dan vaak verbaasd aan wat ik aan't doen ben, maar ondertussen weet ik precies wat er op m'n scherm staat zonder te kijken.
iOS developer
[ Voor 26% gewijzigd door Laurens-R op 11-06-2015 19:58 ]
Brand New Day - Zomeractie: één lullig tientje
Geachte heer ...,
Graag wijzen wij u op onze Zomeractie: als u in juni of juli € 1.000 of meer op een rekening bij Brand New Day stort, ontvangt u van ons een tientje.
Eén lullig tientje? Toe maar!
Tsja. Die kosten van ons stellen natuurlijk niks voor. Die cadeaus van ons dus ook niet. You can’t have it all!
Voor zomerconcerten moet u dus niet bij ons zijn
En voor badhanddoeken en strandballen ook niet. Daar doen we niet aan. Want het gaat niet om de cadeaus. Cadeaus zijn voor bedrijven die verder niets te bieden hebben. U bent bij ons klant omdat u vermogen wilt opbouwen voor later. Niks meer en niks minder. En daar zijn we goed in.
Dus benut uw vakantiegeld goed
Bijvoorbeeld voor een onvergetelijke vakantie. En als er nog geld over is, voor uw toekomst… uw pensioen, uw appel voor de dorst. Of, als u er eentje heeft: de toekomst van uw kind.
Een beetje actie heeft actievoorwaarden
Die van ons dus ook. En die kunt u hier nalezen.
De zomer lijkt begonnen. Het weer is er vandaag en morgen ieder geval wel naar. Wij wensen u alvast een zwoele zomer toe. En als wij iets voor u kunnen doen: wij zitten voor u klaar!
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Brand New Day
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Damn you, Steam! Ik heb nu al meer uitgegeven dan in de vorige twee sales bij elkaar.HMS schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:59:
Oh man, het is weer Steam summer sale. Dat wordt weer games kopen die je nooit speelt, maar te goedkoop zijn om te laten liggen
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Maar dan koop je toch alvast voor wanneer je dat wel hebt?Megamind schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:48:
Ik heb nogsteeds geen videokaart in m'n thuis PC zitten, dus dan is het stuk makkelijker om niets te kopen
Ik kan ook redelijk blind typen, maar houd sowieso altijd nog een oog op mijn scherm (blind typen gaat vooral over het niet kijken naar je ramplank).Firesphere schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:19:
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Zo is het mij al eens overkomen dat ik vrolijk mijn wachtwoord plotseling in een IM programma zat te typen..Gertjan. schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:31:
[...]
Gebeurde mij vaak genoeg dat een "grappig" programma probeert de focus te stelen. Erg lekker, zit je ineens te typen in een modal dialoogje...
Of net op enter rammen als Windows update naar voren komt en je PC opnieuw opstartGateKeaper schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:39:
[...]
Zo is het mij al eens overkomen dat ik vrolijk mijn wachtwoord plotseling in een IM programma zat te typen.Wat was ik blij dat ik het door had voordat ik op enter drukte.
Zo heb ik een keer mijn wachtwoord getypt in een vrij druk IRC kanaal. Eentje waar ze mijn e-mailadres ook kenden....GateKeaper schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:39:
[...] Zo is het mij al eens overkomen dat ik vrolijk mijn wachtwoord plotseling in een IM programma zat te typen.Wat was ik blij dat ik het door had voordat ik op enter drukte.
Dat is toch wel het minste dat je van een programmeur kan verwachten. Al moet ik toegeven dat ik de niet alledaagse karakters soms toch ook nog moet gaan zoeken..Gertjan. schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:31:
[...]
Ik kan ook redelijk blind typen, maar houd sowieso altijd nog een oog op mijn scherm (blind typen gaat vooral over het niet kijken naar je ramplank).
RTFM!
Heb hem ook gekregen, erg leuk gedaanMatis schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:26:
Zojuist de nieuwsbrief van Brand New Day ontvangen. Ik dacht eerst dat het een geintje was, wat een heerlijke zelfspot
[...]
![]()
![]()
![]()
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
[ Voor 24% gewijzigd door .oisyn op 12-06-2015 11:02 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
.oisyn schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:01:
Invisible dick
Nothing to see here!
Hoezo dat!? Je hebt toch geen levenRobbiedobbie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:51:
Ik heb er ook 4! Alhoewel ik dit weekend waarschijnlijk niet meer ga reageren. Heb wel wat beters te doen dan aan de pc zitten
Nothing to see here!
Pinkpop!
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Ohja! Dat is dit weekendRobbiedobbie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:59:
[...]
Pinkpop!![]()
![]()
Over uurtje vertrek ik met vrienden, en dan heerlijk genieten van het weer en van de muziek
Nothing to see here!
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik kan niet blind typen, maar ik heb niet het idee dat mijn typesnelheid een probleem is tijdens mijn dagelijkse werk._Moe_ schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:23:
[...]
Dat is toch wel het minste dat je van een programmeur kan verwachten. Al moet ik toegeven dat ik de niet alledaagse karakters soms toch ook nog moet gaan zoeken.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Soort van bouwvakker die in plaats van een kruiwagen stenen verplaatst, alles 1 voor 1 doet.farlane schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:32:
[...]
Ik kan niet blind typen, maar ik heb niet het idee dat mijn typesnelheid een probleem is tijdens mijn dagelijkse werk.
Jij programmeert alleen in PHP; soort van bouwvakker die .........Douweegbertje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:40:
[...]
Soort van bouwvakker die in plaats van een kruiwagen stenen verplaatst, alles 1 voor 1 doet.
Ik zie wel een probleem, maar goed dat is zo even van ver af makkelijker te zeggen.
Met een goede IDE is het dan meer een bouwvakker die de eerste steen zoekt, waarna de kruiwagen de rest automatisch naar het muurtje (in wording) brengt. Heb je nog een paar goede plugins (zoals ReSharper) dan wordt zelfs de specie gemengd, en de voeg ook nog eens voor je ingesneden.Douweegbertje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:40:
[...]
Soort van bouwvakker die in plaats van een kruiwagen stenen verplaatst, alles 1 voor 1 doet.
Ik zie wel een probleem, maar goed dat is zo even van ver af makkelijker te zeggen.
Ik denk eerder een bouwvakker die de kruiwagen tot de helft vol heeft, maar goed blind typen zou zeker wel wat toevoegen.Douweegbertje schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:40:
[...]
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Dat is wel erg generaliserend, vind je niet?sky- schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:03:
Bouwvakkers programmeren niet.
Gewoon nu bellen. Bod geldig tot morgenmiddagTheNephilim schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:20:
Gisteren de spreekwoordelijke knoop doorgehakt en maandag gaan we (mijn vriendin en ik) bieden op een huis!
Hoe moet ik zo'n weekend nou overleven...
Nee dat gaat niet door, onze financieel adviseur is toevallig vandaag vrij en het huis waar we voor gaan hebben we gisteren bekeken. Dus dan is ook meteen duidelijk dat je hem wel erg graag wil
Toevallig ken ik een bouwvakker die in zijn vrije tijd aan de website van de hockeyclub van zijn dochter sleuteltsky- schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:03:
Bouwvakkers programmeren niet.
Want als je maandag een bod doet lijkt het niet of je hem graag wilt?TheNephilim schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:22:
[...]
Nee dat gaat niet door, onze financieel adviseur is toevallig vandaag vrij en het huis waar we voor gaan hebben we gisteren bekeken. Dus dan is ook meteen duidelijk dat je hem wel erg graag wil
In bed met het laken over je/jullie hoofden, komt de rest vanzelf.
Check, is beetje onzinnig. Zeker als er een biedsysteem is waar 1e bieder een voordeel heeft.EddoH schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:24:
[...]
Want als je maandag een bod doet lijkt het niet of je hem graag wilt?
{signature}
Laatste dat je hebt geprobeert is commandline 7zip aanroepen?D-Raven schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:57:
Ik ben net veel te lang bezig geweest met iets wat rete simpel had moeten zijn.
Een unix compressed .Z file decompressen in .Net
Ik rolde van het ene dode/buggy OSS project in het andere. Waanzin.
Hij zegt toch ook programmeren. Niet tering bagger op het net zetten.hoofd31 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:23:
[...]
Toevallig ken ik een bouwvakker die in zijn vrije tijd aan de website van de hockeyclub van zijn dochter sleutelt
Same. Ik gebruik ook geen tien vingers. Zolang ik nog altijd niet sneller kan denken dan dat ik kan typen, kan ik ook niet zeggen dat ik er last van heb...farlane schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 13:32:
[...]
Ik kan niet blind typen, maar ik heb niet het idee dat mijn typesnelheid een probleem is tijdens mijn dagelijkse werk.
[ Voor 9% gewijzigd door .oisyn op 12-06-2015 15:28 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Laat twee gladiatoren vechten tot de dood waarbij bij ieder één van de twee merken vertegenwoordigt. 'De winnaar' koop je..oisyn schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:33:
Ik neig ook naar de Linksys en dat is idd een van de argumenten. Hij is ook 20 euro duurder dus dan zal ie wel beter zijn, toch?
Als je er vanuit gaat dat het een koophuis is en je gisteren gekeken hebt zou ik ook echt wel een weekendje wachten:Voutloos schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:38:
[...]
Check, is beetje onzinnig. Zeker als er een biedsysteem is waar 1e bieder een voordeel heeft.
No offense, maar ik vind dat altijd van die kul argumenten. Uiteindelijk kom je op een punt dat je niet meer voor het huis over hebt, en dat de ander het niet voor minder kwijt wil. Dat hebben allebij de partijen al lang in hun hoofd zitten. Of je een dag eerder of later gaat bieden gaat echt geen paar K op die prijs uitmaken.jbdeiman schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:46:
[...]
Als je er vanuit gaat dat het een koophuis is en je gisteren gekeken hebt zou ik ook echt wel een weekendje wachten:
- De verkopers zullen dat weekend ook wachten moeten / overbruggen moeten en zullen het ook vast hebben over "wat als" situaties, ga je nu bieden, is dat minder.
- Als je nu reageert zullen ze naast het denken dat je graag wil, ook kunnen denken dat je "moet"/ haast hebt. Dat drijft de prijs op.
Daarnaast, wanneer je eenmaal begint met bieden ben jij de enige waar ze zaken mee mogen doen (wettelijk geregeld), ze mogen je niet tegen een ander op laten bieden, dus als ze nu al met een ander bezig zijn moet je dat sowieso afwachten.
[ Voor 3% gewijzigd door EddoH op 12-06-2015 16:00 ]
Dit. Als je voor jouw projecten pure typsnelheid nodig hebt, moet je tools gaan zoeken die jouw werk kunnen automatiseren.GateKeaper schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:01:
Nee... typen is niet dat geen dat bepalend is voor de tijdsduur van een klus.
[ Voor 28% gewijzigd door CodeCaster op 12-06-2015 16:03 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dat snap ik aan de website van de bank ook niet. Zowel bij ING als bij ABN is de history beperkt. Zoek je een betaling op van meer dan 2 jaar geleden? Dikke pech. Gaat 'm niet worden. Bij ABN zelfs maar 18 maanden dacht ik zo uit mijn hoofd.RayNbow schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 20:40:
Altijd fijn...
API: kan niet verder zoeken dan een paar weken terug.
Website: geen enkel probleem om een paar jaar terug te zoeken.
...dat wordt dus ouderwets webscrapen.
Heb zelf een scriptje geschreven die elke maand een digitale afschrift download & die in Evernote dumpt. Zo heb ik toch terugzoekmogelijkheden. Momenteel zit er vanaf april 2012 in mijn systeem.GateKeaper schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:18:
[...]
Dat snap ik aan de website van de bank ook niet. Zowel bij ING als bij ABN is de history beperkt. Zoek je een betaling op van meer dan 2 jaar geleden? Dikke pech. Gaat 'm niet worden. Bij ABN zelfs maar 18 maanden dacht ik zo uit mijn hoofd.
Helemaal bizar, omdat ik dus geen analoge afschriften meer ontvang. Betaalgeschiedenis raakt daarmee dus volledig verloren.
Je kunt bij ABN wel oudere rekeningafschriften downloaden?GateKeaper schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 21:18:
[...]
Dat snap ik aan de website van de bank ook niet. Zowel bij ING als bij ABN is de history beperkt. Zoek je een betaling op van meer dan 2 jaar geleden? Dikke pech. Gaat 'm niet worden. Bij ABN zelfs maar 18 maanden dacht ik zo uit mijn hoofd.
Helemaal bizar, omdat ik dus geen analoge afschriften meer ontvang. Betaalgeschiedenis raakt daarmee dus volledig verloren.
We are shaping the future
[ Voor 11% gewijzigd door Alex) op 12-06-2015 23:15 ]
[ Voor 48% gewijzigd door RayNbow op 12-06-2015 23:17 ]
Volgens mijn rekeningoverzicht, en hun eigen 'help' niet:Alex) schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 22:54:
[...]
Je kunt bij ABN wel oudere rekeningafschriften downloaden?
Bij- en afschrijvingen downloaden
Via Internet Bankieren kunt u de bij- en afschrijvingen van uw betaalrekening downloaden tot 18 maanden terug.
Dat is een CSV-achtige dump van de laatste transacties, maar er zit ook nog ergens een knop om PDF-afschriften mee te downloaden, wat zou wel langer terug moeten kunnen. Dat heb ik tenminste ooit wel eens gebruikt om afschriften van 4 jaar eerder terug te zoeken.GateKeaper schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:54:
[...]
Volgens mijn rekeningoverzicht, en hun eigen 'help' niet:
[ Voor 17% gewijzigd door Alex) op 13-06-2015 00:20 ]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq