Is dat een probleem? Je mag ook wel 20 voor 11 zeggen, maar komt op hetzelfde neer en iedereen zou dat gewoon moeten kunnen volgen (nog nooit problemen mee gehad)
Dat is toch gewoon normaal Nederlands? Hoe zou je het dan moeten zeggen? 20 voor 11 klinkt helemaal niet.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
MIsschien regio-gebonden ofzo, maar hier ook steevast "tien over half x"
Lekker op de bank
In spreektaal misschien, maar toch niet in een artikel.WernerL schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:23:
[...]
Dat is toch gewoon normaal Nederlands? Hoe zou je het dan moeten zeggen? 20 voor 11 klinkt helemaal niet.40 over 10 doet het ook niet echt voor mij.
Maar ok, aan jullie reacties te zien is het mijn probleem
RTFM!
Het mag allebei officieel_Moe_ schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:28:
[...]
In spreektaal misschien, maar toch niet in een artikel.
Maar ok, aan jullie reacties te zien is het mijn probleem.
http://taaladvies.net/taa...t_dertien_voor_halfnegen/
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Wat zou je dan schrijven? 10:40? Dat vind ik namelijk ook logischer dan voluit geschreven._Moe_ schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:28:
[...]
In spreektaal misschien, maar toch niet in een artikel.
Maar ok, aan jullie reacties te zien is het mijn probleem.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Die bug in skype is wel lachen hier om 10 voor 5.
Met de windows 8 fullscreen versie, die zwaar klote is, volgende tekst naar iemand sturen:
Let op!! Dit crashed de skype client van de tegenpartij en staat hier puur ter educatie!
Windows heeft al een update gereleased maar die moet je vooralsnog nog handmatig installeren.
Met de windows 8 fullscreen versie, die zwaar klote is, volgende tekst naar iemand sturen:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Let op!! Dit crashed de skype client van de tegenpartij en staat hier puur ter educatie!
Windows heeft al een update gereleased maar die moet je vooralsnog nog handmatig installeren.
Om ff terug te komen op gisteren en mijn contract. Mijn hoofd vergat toe te voegen dat het daarna een contract voor onbepaalde tijd is
Meen je dat nu een http link maken zonder adres maar wel extra double point daar kan ie niet met over weghoofd31 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 16:58:
Die bug in skype is wel lachen hier om 10 voor 5.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Jup, het crasht Skype. Zelf uitgeprobeerd door een poging te wagen om het naar een vriend te sturen, maar het crashte mijn Skype zonder het te versturenDamic schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:17:
[...]
Meen je dat nu een http link maken zonder adres maar wel extra double point daar kan ie niet met over wegslordig slordig slordig.
Gelukkig gebruik ik dat niet
onnodige rotzooi
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Om te communiceren met je familie als je in het buitenland zit is het vrij handig hoor 
Maar verder: rommel
Maar verder: rommel
[ Voor 12% gewijzigd door azerty op 03-06-2015 20:23 ]
Ik stuur dan wel een mail en anders rot op.
Wij gebruiken Skype nogsteeds intern, werkt toch een stuk lekkerder dan Skype for Business, wat gewoon Lync met een nieuw kleurtje is.
Wij gebruiken gelukkig Slack, Skype, prive-account met bedrijfscontacten
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Skype, Whatsapp, mail en als het echt moet bellen. Dat is waarmee ik communiceer over afstanden. Nooit problemen gehad met skype. Ja ,de 1 uurs problemen. Hoe langer je met drie of meer mensen in een gesprek zit hoe groter de kans op artifacts. Rond het uur disconnect Skype zelf wel of anders doe ik het maar, want de kwaliteit is dan echt om te huilen ^^
Maar verder goed spul hoor
http://www.theverge.com/2...en-sharing-app-screenheroMegamind schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:34:
Kan je met Slack screen sharen?
Wij gebruiken ook Lync in het bedrijf maar voor de teams met de klanten (de scrum teams) gebruiken we Slack en ookal is de registratie process raar het is echt een super nice app. Vooral de rooms + integratie met andere services is een super toegevoegde waarde.
Nothing to see here!
Soms denk ik wel eens : Wat ligt de lat tegenwoordig toch laag.Caelorum schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:42:
[...]
Rond het uur disconnect Skype zelf wel of anders doe ik het maar, want de kwaliteit is dan echt om te huilen ^^
Maar verder goed spul hoor
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Nee, thank god, zitten ze de hele dag mee te kijken hoe ik hier aan het posten ben!Megamind schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 20:34:
Kan je met Slack screen sharen?
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik kan als gebruiker wel constant de lat hoog gaan leggen, maar daar heb ik alleen mijzelf mee. Soms is goed genoeg gewoon goed genoeg en niet slecht. (al zegt de ontwikkelaar in mij dat dat absoluut niet ok is)farlane schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 22:07:
[...] Soms denk ik wel eens : Wat ligt de lat tegenwoordig toch laag.
Daarom heb ik Teamspeak op mijn NAS gezet. Ik heb wekelijks meerdere conferences en het werkt uitstekend.
Kende het eigenlijk oorspronkelijk van online gamen. Een jaar of 14 geleden met 32kb/s internet op een trage pc teamspeak gebruikt zonder problemen, dus dacht waarom zou het nu niet nog veel beter zijn?
En ik kan niets negatiefs ontdekken. Prima geluidskwaliteit, veel instelmogelijkheden etc. Misschien een ander doel, maar als ik met mijn headset kan babbelen, kan ik met mijn headset babbelen
Tegenwoordig ook veel apps voor de vinden voor de telefoon en tablet. Wat mij betreft een winner. Ik gebruik nooit meer Skype, behalve om effe met familie te babbelen via de ipad ofzo
Kende het eigenlijk oorspronkelijk van online gamen. Een jaar of 14 geleden met 32kb/s internet op een trage pc teamspeak gebruikt zonder problemen, dus dacht waarom zou het nu niet nog veel beter zijn?
En ik kan niets negatiefs ontdekken. Prima geluidskwaliteit, veel instelmogelijkheden etc. Misschien een ander doel, maar als ik met mijn headset kan babbelen, kan ik met mijn headset babbelen
Tegenwoordig ook veel apps voor de vinden voor de telefoon en tablet. Wat mij betreft een winner. Ik gebruik nooit meer Skype, behalve om effe met familie te babbelen via de ipad ofzo
Lekker op de bank
Ik heb ook al lopen nadenken om toch maar op Teamspeak over te schakelen, zelfs voor familie 
Uiteindelijk betaal je dan wat voor het huren van een server, maar je bent tenminste wel eigenaar (/hebt controle over) je data...
Uiteindelijk betaal je dan wat voor het huren van een server, maar je bent tenminste wel eigenaar (/hebt controle over) je data...
[ Voor 41% gewijzigd door azerty op 04-06-2015 00:02 ]
Je hoeft geen server te huren als je het zelf host. Ik heb daarom gekozen om het op mijn Synology te zetten, maar je kan ook gewoon een (fanless) pc-tje pakken natuurlijk en bijv in je meterkast zetten.
Lekker op de bank
Zelf hosten als in dedicated server, is ie altijd bereikbaar (heb hem nu al voor cloud & email opslag...)ZaZ schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 00:06:
Je hoeft geen server te huren als je het zelf host. Ik heb daarom gekozen om het op mijn Synology te zetten, maar je kan ook gewoon een (fanless) pc-tje pakken natuurlijk en bijv in je meterkast zetten.
Ja, als je al ergens een dedicated server hebt kan je het daarop knallen. Kost ook niets extra dan.
Lekker op de bank
Trekt TS eigenlijk veel resources? Gok zo van niet, als een Syno hem kan draaien
[ Voor 41% gewijzigd door azerty op 04-06-2015 00:22 ]
Totaal niet. Op dit moment heeft ie 8MB geheugen in gebruik en de processor (een Atom) staat over het algemeen bijna niets te doen.
Lekker op de bank
Ik merk er niets van dat het aan het draaien is op mijn VPSjewsitedesign schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 00:21:
Trekt TS eigenlijk veel resources? Gok zo van niet, als een Syno hem kan draaien
/me gebruikt het voor te gamen met vrienden op LoL
[ Voor 7% gewijzigd door ElkeBxl op 04-06-2015 08:07 ]
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Als resources een probleem zijn kan je ook altijd mumble nog pakken.
Raad eens welke groot makelaarskantoor iederekeer een nieuw random wachtwoord genereerd exact gelijk aan je oude wachtwoord.Geachte Heer/Mevrouw,
U heeft uw wachtwoord opgevraagd om in te kunnen loggen op de zoekmachine ******. Hieronder vindt u daarvan de gegevens.
E-mailadres: ******
Wachtwoord: ******

Sowieso is wachtwoorden verzenden via mail bad practice...hoofd31 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:23:
[...]
Raad eens welke groot makelaarskantoor iederekeer een nieuw random wachtwoord genereerd exact gelijk aan je oude wachtwoord.![]()
Snap niet dat bedrijven dit vandaag de dag nog doen.
Eens, maar voor de password reset ben je meestal toch afhankelijk van 1 factor: de mail. De plaintext van een wachtwoord weten is en blijft een grotere fout.
In het kader vd zwakste schakel moet je dat gewoon eerst fixen. En daarna is het wel leuk om over 2FA en wat dan al niet te denken.
In het kader vd zwakste schakel moet je dat gewoon eerst fixen. En daarna is het wel leuk om over 2FA en wat dan al niet te denken.
{signature}
Ik verstuur altijd een beperkt houdbare link per email waarmee men het wachtwoord kan resetten. Die link bevat een token die gekoppeld is aan de user en (afhankelijk van de applicatie) een half uur of een uur geldig is. Wordt die link niet gevolgd, dan vervalt de token en blijft het oude wachtwoord gehandhaafd. Wordt de link wel gevolgd, dan kan de user daar zelf een nieuw wachtwoord instellen. Dat gebeurt via SSL en natuurlijk wordt het wachtwoord weer netjes gezouten en gehashed opgeslagen.
Op die manier heb je dus geen plain text wachtwoorden.
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Standaard in ASP.NET IdentityGer schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:49:
Ik verstuur altijd een beperkt houdbare link per email waarmee men het wachtwoord kan resetten. Die link bevat een token die gekoppeld is aan de user en (afhankelijk van de applicatie) een half uur of een uur geldig is. Wordt die link niet gevolgd, dan vervalt de token en blijft het oude wachtwoord gehandhaafd. Wordt de link wel gevolgd, dan kan de user daar zelf een nieuw wachtwoord instellen. Dat gebeurt via SSL en natuurlijk wordt het wachtwoord weer netjes gezouten en gehashed opgeslagen.
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Ik heb bij DigitalOcean een TeamSpeak server draaien, $ 5,- per maand. Echt lage ping 8~11 ms, altijd up!wsitedesign schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 00:28:
Goed, zal dan maar eens wat tijd moeten reserveren hiervoor
Ze hebben bij DigitalOcean zelfs een kant en klare Mumble image: https://www.digitalocean.com/features/one-click-apps/
En zo hoort hetGer schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 09:49:
Ik heb echt al jaren niks meer gebouwd met username/password, ik gebruik overal Windows-integrated authentication. Lekker makkelijk, wel.
We are shaping the future
Ook in de oude SimpleMembership. Dat Identity vind ik nog steeds een vage bende met allerlei dingen die je zelf op moet zetten zonder duidelijke handleiding.
Tenminste, vorig jaar toen ik mijn laatste project opzette
Goh, ja en nee. Een gebrek aan een degelijke handleiding is er nog steeds, maar het framework is wel iets voor de hand liggender geworden.F.West98 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:27:
[...]
Ook in de oude SimpleMembership. Dat Identity vind ik nog steeds een vage bende met allerlei dingen die je zelf op moet zetten zonder duidelijke handleiding.
Tenminste, vorig jaar toen ik mijn laatste project opzetteZal nu wel beter zijn denkhoop ik.
Wij zijn uiteindelijk toch maar voor ThinkTecture gegaan, degelijk alternatief.
Totaal geen probleem meeF.West98 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:27:
[...]
Tenminste, vorig jaar toen ik mijn laatste project opzetteZal nu wel beter zijn denkhoop ik.
[rant over bouwen van e-mail nieuwsbrief templates]
Ik ben er zo ontzettend klaar mee dat zelfs er over ranten te veel is...
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Maak er een nieuwsbrief over! De RantKrant ofzoOkkE schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:47:
Haha, wie weet.Mercatres schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:51:
[...]
Maak er een nieuwsbrief over! De RantKrant ofzo
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Haha, ja dat is echt geen pretje inderdaadOkkE schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:47:
Nieuwsbrieven... * Tjolk ziet rode bultjes op zijn arm verschijnen
Ik probeer ze altijd zo simpel mogelijk te houden, dan kan er ook weinig fout gaan... Maar dan nog gaat er regelmatig iets fout.
Ik probeer ze altijd zo simpel mogelijk te houden, dan kan er ook weinig fout gaan... Maar dan nog gaat er regelmatig iets fout.
Als de uitschrijf link maar onderaan zit en goed zichtbaar is (en ik na het klikken op die link niet zelf mijn e-mailadres hoef in te voeren) maakt het mij niet zoveel uit hoe een nieuwsbrief eruit ziet..
Inderdaad, nieuwsbrieven moet je imho zo simpel mogelijk houden. Misschien een lettertype of kleurtje aanpassen, that's it. Maar soms heb je klanten die meer willen/verwachten... In dit geval is het gewoon één grote image geworden die we versturen.
Verstuur je die image? Ik krijg ook heel veel nieuwsbrieven waar de image extern gelinkt is en ik 'm dus helemaal niet zie.
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Ik vind dat anno 2015 echt not done.hoofd31 schreef:
Raad eens welke groot makelaarskantoor iederekeer een nieuw random wachtwoord genereerd exact gelijk aan je oude wachtwoord.![]()
Google Analytics is dood
Mooi .. kistje er omheen en het kan er wel bij op de BBQ
Poging tot spamfilter ontwijking ?OkkE schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:17:
Inderdaad, nieuwsbrieven moet je imho zo simpel mogelijk houden. Misschien een lettertype of kleurtje aanpassen, that's it. Maar soms heb je klanten die meer willen/verwachten... In dit geval is het gewoon één grote image geworden die we versturen.
(heeft spamassassin opzich wel een regeltje voor .. daar niet van)
[ Voor 54% gewijzigd door gekkie op 04-06-2015 19:15 ]
Ach, GA heb ik toch al op de blocklist staan.
We are shaping the future
Nee, sinds 1 juni, 12 uur, 0 bezoeken meer recorded, code en alles is correct. Heel vaag, ook maar 1 site die niet werkt.Douweegbertje schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:26:
[...]
hm?
Het is verhuist hé naar https://www.google.com/analytics ipv analytics.google.com
Misschien geen bezoekers?Firesphere schreef:
Nee, sinds 1 juni, 12 uur, 0 bezoeken meer recorded, code en alles is correct. Heel vaag, ook maar 1 site die niet werkt.

dat zou best apart zijn, van 200+ naar 0 en ondertussen toch nog Adsens en bol.com impressies krijgen
Google broke itFiresphere schreef:
dat zou best apart zijn, van 200+ naar 0 en ondertussen toch nog Adsens en bol.com impressies krijgen
Zo ranzig mogelijk werkenOkkE schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:47:
Tabellen, inline styling enz
Nog beter, gebruik div's met exacte locatiesMarc3l schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:45:
[...]
Zo ranzig mogelijk werken
Niet zo gek, de meeste email clients (zelfs Outlook) ondersteunen alleen tags uit het jaar kruik.Marc3l schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:45:
[...]
Zo ranzig mogelijk werken
Ja daarom, mijn eerste templates ook geprobeerd met div en losse stylesheet maar ene client kan er wel goed mee overweg en andere niet.Megamind schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:19:
[...]
Niet zo gek, de meeste email clients (zelfs Outlook) ondersteunen alleen tags uit het jaar kruik.
Jeeeej mijn search op een website werkt
nee ik gaan het niet delen met jullie, site is al een jaar in ontwikkeling door mij
(ja ja duurt allemaal lang)
Verwijderd
Het wordt super warm. En zit vandaag bij een klant zonder airco... Dat wordt met korte broek naar kantoor!
Ik zit thuis zonder airco.... normaal is thuis werken super chill maar ik denk dat ik nu wel naar airco zou verlangen.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 07:30:
Het wordt super warm. En zit vandaag bij een klant zonder airco... Dat wordt met korte broek naar kantoor!
Nothing to see here!
In huis valt nu toch nog wel mee? Na een paar dagen zulke hitte is het wat anders. Denk niet dat ik problemen heb vandaag.
Hier wel airco op het werk maar gezien ik van/naar het werk fiets, toch maar gekozen voor een kleedje dat lekker koel aanvoelt aan de beentjesVerwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 07:30:
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Wij hebben de werkruimte gelukkig op het noorden, maar ik kan echt opzien tegen dit soort dagen. Gisteren was perfect: lekker in de zon buiten zitten zonder weg te branden, je kan evt nog even wat doen in de tuin.
Gisteren naar de opticien gegaan, ik mag me straks ook tot de brildragers rekenen. Bof ik even dat een bril tegenwoordig een mode accessoire is
Gisteren naar de opticien gegaan, ik mag me straks ook tot de brildragers rekenen. Bof ik even dat een bril tegenwoordig een mode accessoire is
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wilde eerst thuis werken, maar toch maar naar kantoor gegaan met airco. Vanavond ook geen last van een warme kamer 
En kreeg het project niet aan de gang in VS2015 RC
En kreeg het project niet aan de gang in VS2015 RC
[ Voor 23% gewijzigd door DeluxZ op 05-06-2015 08:20 ]
Straks vier uren in de trein naar huis...
[ Voor 13% gewijzigd door hylke94 op 05-06-2015 08:44 ]
Versturen gaat via CampaignMonitor, zal wel gelinkt zijn gok ik. Nooit moeite genomen te checken.incaz schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 14:42:
Verstuur je die image? Ik krijg ook heel veel nieuwsbrieven waar de image extern gelinkt is en ik 'm dus helemaal niet zie.
Nee, geen poging tot spamfilter ontwijken. Te veel design wensen die onmogelijk* te bouwen zijn binnen e-mail clients.gekkie schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 19:13:
[...]
Poging tot spamfilter ontwijking ?
(heeft spamassassin opzich wel een regeltje voor .. daar niet van)
*) Background image met precies uitgelijnde tekst in een specifiek (web)font & font-size.
Ben benieuwd of en hoeveel spamfilters hem gelijk in de spam-box gaan stoppen dan
Wel even whitelisten voor mijnheer de directeur dan .. die moet hem natuurlijk wel netjes krijgen
Dit inderdaad.StM schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:39:
Veel, maar dat boeit niemandAls hij maar pixelprecies is.
En dat de tekst niet te selecteren is, dat de tekst lastig te lezen is op mobiel, dat veel mensen sowieso de image niet zullen zien; die zaken zijn toch niet van belang.
Ach, klant is blij; nu verder met leuk werk.
Zitten we op VS2015 RC?
Ik dacht dat VS2015 nog beta was.
Werkt nog niet even lekker met alles. Wij hadden problemen met Devexpress en VS15 RC.Ryur schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:16:
[...]
Zitten we op VS2015 RC?Mooi dan ga ik straks ook overschakelen.
Window states opslaan en terughalen zijn wel prettige toevoeging. Hoe vaak ik wel niet extra windows er bij haal tijdens debuggen (multithreading en performance windows) en ze mij later weer in de weg zitten etc...
Ik dacht sinds Build2015 alRyur schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:16:
[...]
Zitten we op VS2015 RC?Mooi dan ga ik straks ook overschakelen.

Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Zou goed kunnen.

Dat bovenop de enorm strakke deadline die aan dit project hangt == geïrriteerde Brakkie
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
tering. Ik zweet gewoon binnen.. vies warm

Het is hier nog 25 graden, dus de balkondeuren staan wijd open. Wat heb ik dit weer gemist zeg 
Afstandsbediening van de airco ligt wel klaar maar dat is meer vanwege de rest van mijn collega's die het niet zo op warmte hebben.
Afstandsbediening van de airco ligt wel klaar maar dat is meer vanwege de rest van mijn collega's die het niet zo op warmte hebben.
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Van mij mag het elke dag wel dit weer zijn. Heerlijk.
Pfff... Zojuist een uur besteedt aan mijn localdev (MAMP) om daar ghostscript werkend te krijgen. Shell commando gs bla bla was geen probleem, maar vanuit PHP exec(gs bla bla); leverde geen bestand op in de map waar ik het verwachte. Gezocht in de CHMOD e.d., no dice. Moet je blijkbaar in MAMP het volledige pad opgeven in je ecec.
exec(/usr/local/bin/gs bla bla); werkte dus wel. Maar voordat ik dáár achter was...
Stomme is: op de acceptatie en productieserver werkt het wel zonder het volledige pad.
exec(/usr/local/bin/gs bla bla); werkte dus wel. Maar voordat ik dáár achter was...
Stomme is: op de acceptatie en productieserver werkt het wel zonder het volledige pad.
[ Voor 9% gewijzigd door Tjolk op 05-06-2015 12:15 ]
Ik heb juist alles dicht gedaan in de hoop dat het wat koel blijft. En als het hier binnen niet meer uit te houden is verdwijn ik naar het water
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Als ik straks buiten kom is het een rare gewaarwording denk ik. Het is hier vrijwel altijd 21 graden op kantoor, ook als het buiten 35 graden is.
ALs je dan na een dag werken in je auto stapt die de hele dag in de zon gestaan heeft weet je niet wat je meemaakt...
Ramen en deuren dicht, airco aan.

Heb ik vanochtend al gedaanincaz schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:30:
Ik heb juist alles dicht gedaan in de hoop dat het wat koel blijft. En als het hier binnen niet meer uit te houden is verdwijn ik naar het water
Nothing to see here!
Bijna 28 graden en nog steeds balkondeuren open. /me geniet intens
Die hardloopwedstrijd vanavond is echter waarschijnlijk tegelijkertijd met het noodweer
Die hardloopwedstrijd vanavond is echter waarschijnlijk tegelijkertijd met het noodweer
Straks cocktails!
Tijd voor waterkoeling .. hmm en eigenlijk watermeloen .. maarja moet ik die nog gaan halen ..
Hooikoorts.
Yeahh shake it babyElkeBxl schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 13:33:
Straks cocktails!
Hmm hier kriebelt het nu ook
Geef me paar cocktails met een goed muziekje en ik zal wel staan shaken op de dansvloer

I am developer, brilliant. (indien genuttigd met voldoende zout) https://twitter.com/iamdevloper/status/606765747533180929 & https://twitter.com/iamdevloper/status/606746098632376320
Hmmm tijd om mai tai op te zetten als muziek .. en een mai tai te shaken ..ElkeBxl schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:30:
[...]
Geef me paar cocktails met een goed muziekje en ik zal wel staan shaken op de dansvloer
limoenen in huis ? check
gran marnier in huis ? check
suikerwater ? check
witte rum .. bruine rum ? check
ijsklontjes ? ... twah twah twah twah twaaaahhhhhh
Tijd voor een gesprekje met de afdeling inkoop
Dit topic is gesloten.
Let op:
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.