De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒ Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 101 Laatste
Acties:
  • 368.543 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:51
.Gertjan. schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:30:
[...]
Vind het sowieso interessant om met jonge enthousiaste developers te babbelen over mogelijkheden.
Gatver, recruitertaal.

Even linken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealanrian
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:48
Alex) schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:36:
[...]

Tsja, jonge mensen zijn goedkoper en over het algemeen meer gedreven* en dat levert dus meer winst op want je zet ze weg als "zeer ervaren". 5 juniors die 40 uur per week worden ingezet (tegen het hoge tarief uiteraard) onder begeleiding van een senior die 50% wordt ingezet levert vast ooit wel een resultaat op.

En anders kun je het falen van zo'n project afwentelen op die juniors (die toch een jaarcontract hebben) en de volgende lichting binnenhalen :Y

* Al kan de reden waarom verschillen, dat hangt van de bedrijfscultuur af
Ik ben net gisteren begonnen als junior maar mijn contract is echt geen jaar contract. 2 maand proeftijd en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10 14:51

Sebazzz

3dp

wsitedesign schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:48:
En naar wat voor werk zoekt jouw team? :+
Junior web developer op het .NET platform. Een niet al te grote markt blijkt helaas. Maar we zijn wel toe aan een extra teamlid want we zitten niet zonder werk. We draaien eigenlijk al een tijdje op meer dan 100%.

We hebben al best hier en daar een vacature uitstaan maar het bedrijf waar ik werk is niet een bedrijf waar je softwareontwikkeling bij zou associëren. Plus we moeten werken met interne recruiters die nooit dit soort vacatures de deur uit doen.

Gevaar is dat we nu niet kritisch genoeg zullen zijn op de kandidaten omdat we wel de mankracht echt nodig hebben. Is er in jullie omgeving ook wel eens dit type fout gemaakt?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik zit ook vaak aan de tafel of doe een eerste filter en wij als bedrijf lezen wel gewoon de CV. Maar echt sommige van die CV's zijn echt te belachelijk voor woorden. Goede ontwikkelaars hebben echt zo een nieuwe baan. De slechte tja die hebben het misschien moeilijk. Wij hebben ook veel op gesprek komen maar vaak komen ze op kwaliteit er niet door.
Sebazzz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:39:
[...]

Junior web developer op het .NET platform. Een niet al te grote markt blijkt helaas. Maar we zijn wel toe aan een extra teamlid want we zitten niet zonder werk. We draaien eigenlijk al een tijdje op meer dan 100%.

We hebben al best hier en daar een vacature uitstaan maar het bedrijf waar ik werk is niet een bedrijf waar je softwareontwikkeling bij zou associëren. Plus we moeten werken met interne recruiters die nooit dit soort vacatures de deur uit doen.

Gevaar is dat we nu niet kritisch genoeg zullen zijn op de kandidaten omdat we wel de mankracht echt nodig hebben. Is er in jullie omgeving ook wel eens dit type fout gemaakt?
Ja en dat gaat je bezuren. Want dan besteed je tijd en tijd en geld om hem in te werken terwijl het nieteens een goede junior is en je hem het liefst zo snel mogelijk de deur uit doet.

[ Voor 57% gewijzigd door Rutix op 02-06-2015 22:43 ]

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ealanrian schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:38:
[...]

Ik ben net gisteren begonnen als junior maar mijn contract is echt geen jaar contract. 2 maand proeftijd en that's it.
Toen ik mijn contract ondertekende (inmiddels 7 jaar geleden, dus vlak voor de financiële crisis toesloeg) was dat een jaarcontract. Dat werd na 11 maanden wel omgezet naar "voor onbepaalde tijd".
[...]

Junior .NET-developers zouden juist hartstikke makkelijk te vinden moeten zijn. Als ik kijk naar hoe vaak ik recruiters in mijn LinkedIn-mailbox heb, dat is echt vaak. Goed, ik zit niet meer op het junior-niveau (dat hoop ik tenminste :P) maar ik zie echt wel veel vraag naar .NET-webdevvers.

Uit nieuwsgierigheid, in wat voor branche is jouw werkgever dan actief?

De dingen die jij en je collega's maken zijn voor intern gebruik?

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 11:24

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ealanrian schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:38:
[...]

Errrr, mag dat wel? Ik meende dat een tijdelijk contract ook minstens 6 maand moest zijn?

NVM
http://www.ontslagadvieskantoor.nl/tijdelijk-contract.htm

[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 02-06-2015 22:48 ]

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:52
Ealanrian schreef:
Ik vraag mij af wat voor contract jij dan hebt want de wetgeving is onlangs veranderd.

Editje; Firesphere was me voor :o

[ Voor 6% gewijzigd door Antrax op 02-06-2015 22:52 ]

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:58

orf

Firesphere schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:48:
[...]

Errrr, mag dat wel? Ik meende dat een tijdelijk contract ook minstens 6 maand moest zijn?

NVM
http://www.ontslagadvieskantoor.nl/tijdelijk-contract.htm
Hij geeft toch juist aan dat hij direct een contract voor onbepaalde tijd heeft gekregen met een proeftijd van 2 maanden? of lees ik het verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Ik las "Echt geen jaarcontract, 2 maanden, that's it", dat zag ik als zeer kort tijdelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Bij ons krijgen ze meestal een half jaar contract met 2 maanden proeftijd zodat ze zelf snel weg kunnen en wij ze ook snel kunnen ontslaan :p. En als het een goede is krijgt die daarna een contract voor onbepaalde tijd of een jaar contract.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:58

orf

Rutix schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:03:
Bij ons krijgen ze meestal een half jaar contract met 2 maanden proeftijd zodat ze zelf snel weg kunnen en wij ze ook snel kunnen ontslaan :p. En als het een goede is krijgt die daarna een contract voor onbepaalde tijd of een jaar contract.
Juist dat is niet volgens de regels. Bij een contract korter dan twee jaar is de proeftijd maximaal een maand. Sinds 1 januari van dit jaar mag je bij een contract van zes maanden zelfs helemaal geen proeftijd meer hebben. Bij een contract van zes maanden en een dag mag dat dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Alex) schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:45:

[...]

Junior .NET-developers zouden juist hartstikke makkelijk te vinden moeten zijn. Als ik kijk naar hoe vaak ik recruiters in mijn LinkedIn-mailbox heb, dat is echt vaak.
Ik sluit niet uit dat het ook aan onze recruiters ligt. Zoals ik zei, ze doen nooit dit soort vacatures de deur uit. Ze zijn gewend voor geheel andere type banen te recruiteren. Wij hebben een vacature opgesteld, maar je zou eens moeten zien wat de eerste tekst is die ze er toen van gebakken hadden. :o
[...]
Uit nieuwsgierigheid, in wat voor branche is jouw werkgever dan actief?

De dingen die jij en je collega's maken zijn voor intern gebruik?
Ik werk bij een van de vier grootste accountantskantoren ter wereld, in de omgeving Rotterdam in dit geval.

Het werk wat wij doen heeft echter niets met financiële audits te maken, de afdeling waar mijn team onder valt is grotendeels van een klein bedrijf dat drie jaar geleden is overgenomen, bijna al mijn teamleden incl. ik hebben daar ook gewerkt. De primaire taken zijn advies in duurzaamheid en maatschappelijke verslaggeving. Wat mijn team doet is softwaretoepassingen (tooling) bouwen om bedrijven hierin te ondersteunen, maar onze expertise ligt ook bij zaken zoals arbeidsomstandigheden en werkveiligheid (denk gevaarlijke stoffen). Dat klinkt heel stoffig maar dat is het absoluut niet omdat we ook vaak in de inhoud verdiepen.

Het werk wat we doen is voornamelijk voor externe klanten, maar tegenwoordig worden we ook steeds meer meegenomen in trajecten van (non-dev) teams in andere landen. We hebben slecht een keer een klein intern projectje gedaan, een kieswijzer voor de verschillende leasepakketten van onze werkgever.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Sebazzz schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:08:
[...]
Wij hebben een vacature opgesteld, maar je zou eens moeten zien wat de eerste tekst is die ze er toen van gebakken hadden. :o
Laat eens zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
orf schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:08: Sinds 1 januari van dit jaar mag je bij een contract van zes maanden zelfs helemaal geen proeftijd meer hebben. Bij een contract van zes maanden en een dag mag dat dan weer wel.
Bwahahaha

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Wij huren iemand altijd in voor een maand als ZZP'er, geen gedoe met contracten, maandje kijken hoe het gaat en daarna een echt contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Beetje een rare constructie. Dan moet iemand zich dus helemaal inschrijven bij de KVK en alle bijkomende administratieve romslomp op z'n hals halen, alleen maar om ergens een trial te mogen doen. Kan dat ze al ZZP'er waren, maar waarom zou je dan nog loondienst willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-10 16:28

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Avalaxy schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:42:
Beetje een rare constructie. Dan moet iemand zich dus helemaal inschrijven bij de KVK en alle bijkomende administratieve romslomp op z'n hals halen, alleen maar om ergens een trial te mogen doen. Kan dat ze al ZZP'er waren, maar waarom zou je dan nog loondienst willen.
Dit.
Sterker nog, als je dat zou doen, heb je echt een probleem. één werkgever ; verkapt loondienst = boze belastingdienst!

Aan de andere kant mag je ook gewoon 'particulier' een factuur sturen tot een x-bedrag per jaar.. dus het is wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Dat moet ik je schuldig blijven, het enige wat ik heb is de vacature die live staat. Waar ik overigens ook niet trots op ben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 27-09 22:01
Zo, even een last-minute een nieuwe release (die echt totaal niet af is, maar ze willen de nieuwe design ervan) op productie zetten voordat er morgen 100en potentiële zakelijke klanten op gaan inschrijven op een of andere beurs.

Ik ben benieuwd.... :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 00:43
Funtion follows form :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
orf schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 23:08:
[...]

Juist dat is niet volgens de regels. Bij een contract korter dan twee jaar is de proeftijd maximaal een maand. Sinds 1 januari van dit jaar mag je bij een contract van zes maanden zelfs helemaal geen proeftijd meer hebben. Bij een contract van zes maanden en een dag mag dat dan weer wel.
Misschien was het dan wel een maand proeftijd :+ meestal ga ik daar niet over ;) dus ik kan het fout hebben hahaha.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
.... Ze zijn hier bezig op de verdieping de hele indeling te veranderen.
Dat betekent dus tijdens werk geboord, geklop, de slijptol en meer. Als ik dat had geweten, had ik wel mijn oordoppen meegenomen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:52
Vincentio schreef:
.... Ze zijn hier bezig op de verdieping de hele indeling te veranderen.
Dat betekent dus tijdens werk geboord, geklop, de slijptol en meer. Als ik dat had geweten, had ik wel mijn oordoppen meegenomen. :(
Oh dat hebben ze bij ons ook. Dank u voor de herinnering! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:52

RayNbow

Kirika <3

Google... :(

Beetje incorrecte metadata uitspugen... :(

spoiler:
Betreffende video is helemaal niet 236 seconden lang

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32

Hoogie2004

Whohooooo

RayNbow schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:31:

spoiler:
Hangt er vanaf van welke link je uitgaat. De video uit de 'content' sectie is wel 236 seconden lang. De video uit de 'player' sectie is 235 seconden lang. Lijkt me een afrondings-issue :)

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Hoogie2004 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:34:
[...]

Hangt er vanaf van welke link je uitgaat. De video uit de 'content' sectie is wel 236 seconden lang. De video uit de 'player' sectie is 235 seconden lang. Lijkt me een afrondings-issue :)

2:16 = 2*60 + 16 = 136

Edit:
Nu zie ik de bug... de geretourneerde ID is niet gelijk aan de opgevraagde ID... :F

[ Voor 11% gewijzigd door RayNbow op 03-06-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:32

Hoogie2004

Whohooooo

RayNbow schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:36:
[...]

[video]
2:16 = 2*60 + 16 = 136

Edit:
Nu zie ik de bug... de geretourneerde ID is niet gelijk aan de opgevraagde ID... :F
Haha, ik denk ik al....
Ik kreeg de video van device-support, en die is 236 seconden lang (afhankelijk van welke link je neemt) :+

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:07

F.West98

Alweer 16 jaar hier

.Gertjan. schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 22:19:
[...]

:D Ik heb een soort overgevoeligheid voor taal gekregen de laatste jaren. Werk iets te vaak samen met mensen die er echt een zooi van maken :X Helaas is het Engels dan vaak ook niet echt om over naar huis te schijven.
Mijn zwakke punt blijft interpunctie... Soms heb ik teveel komma's en soms weer te weinig...
Ik ook :$
Vaak zelfs zo erg dat ik met een d/t-fout de zin anders ga lezen (in de veronderstelling dat iets een 1e/2e/3e persoon is) en later realiseer dat het niet zo zit en ik de zin weer opnieuw kan gaan lezen. Heel storend eigenlijk :P (niet dat ik 100% foutloos schrijf natuurlijk, vooral streepjes e.d. gaan nog wel eens fout)

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08-10 16:52
Mmh, als ik al die berichten lees over C# en PHP baantjes, dan begin ik toch steeds meer het idee te krijgen dat ik meer moet kunnen verdienen. Kan in ieder geval dreigen met dat er genoeg ander werk is. Wel vorige maand vast contract gekregen, maar had liever (een paar) honderd euro per maand meer gehad.. Onderhandelen is nog niet mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

[...]
:) Dat is ook ongeveer waar wij naar zoeken. Alleen wij moeten dan iemand hebben die ook echt het stukje frontend kan oppakken. Het kloppen in ASP.NET/MVC lukt de meeste figuren wel, maar zorgen dat de frontend logisch en consistent is, daar laten veel het afweten.

In backend code is het al beroerd als het niet consistent is, maar in delen die de gebruiker ziet is dat een doodzonde... Helaas zijn veel programmeurs overmoedig en denken dat varkentje wel even te wassen, met beroerde resultaten tot gevolg... :/

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Van http://www.nu.nl/gadgets/...erij-met-800-procent.html
Bij standaard alkalinebatterijen wordt slechts ongeveer 20 procent van de beschikbare lading gebruikt. Omdat het vermogen dan daalt van 1,5 volt naar bijvoorbeeld 1,4 of 1,3 volt beschouwen veel apparaten zoals afstandsbedieningen de batterij als leeg. Het vermogen is dan te laag om te gebruiken.
:')

Afbeeldingslocatie: http://cdn.meme.am/instances/500x/24903776.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:40
diabolofan schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:00:
Mmh, als ik al die berichten lees over C# en PHP baantjes, dan begin ik toch steeds meer het idee te krijgen dat ik meer moet kunnen verdienen. Kan in ieder geval dreigen met dat er genoeg ander werk is. Wel vorige maand vast contract gekregen, maar had liever (een paar) honderd euro per maand meer gehad.. Onderhandelen is nog niet mijn ding.
Dat kan je doen, maar je moet ook kijken naar werkplezier. Werk nu zo'n 7 jaar bij hetzelfde bedrijf en heb al meermaals wat verkennende gesprekken gehad met andere bedrijven, maar telkens kwam ik toch weer tot de conclusie dat ik het nu toch wel erg goed heb bij mijn huidige werkgever. Geld is ook niet alles:)

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03:07

F.West98

Alweer 16 jaar hier

8)7 |:( ;( ;w
Safari is de enige browser die bij Element.getElementsByClassName() nog een NodeList ipv een HTMLCollection returnt... En ik me maar afvragen waarom het niet werkt.

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
wackmaniac schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:15:
[...]

Dat kan je doen, maar je moet ook kijken naar werkplezier. Werk nu zo'n 7 jaar bij hetzelfde bedrijf en heb al meermaals wat verkennende gesprekken gehad met andere bedrijven, maar telkens kwam ik toch weer tot de conclusie dat ik het nu toch wel erg goed heb bij mijn huidige werkgever. Geld is ook niet alles:)
Als net werkende die een huis heeft en binnenkort wil gaan trouwen is geld wel alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:50
.Gertjan. schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:07:
[...] In backend code is het al beroerd als het niet consistent is, maar in delen die de gebruiker ziet is dat een doodzonde... Helaas zijn veel programmeurs overmoedig en denken dat varkentje wel even te wassen, met beroerde resultaten tot gevolg... :/
Vervelend is dat als collega's in die categorie vallen. Zelf ben ik ook absoluut niet perfect, maar als ik zo om me heen kijk...
Drie van de mooiste dingen aan het product waar ik nu aan werk zijn:
  • Woorden die echt gewoon op 4 verschillende manieren zijn geschreven en soms nog wel samen op 1 pagina worden gebruikt :X
  • Twintigtal pagina's die logisch gezien hetzelfde doen, maar waarvan de interface compleet anders is, te groeperen in 5 verschillende stijlen. Ook qua techniek overigens compleet anders :X
  • Navigatie-elementen die er anders uitzien of werken afhankelijk van welke random pagina je bezoekt. Enorm storend, aangezien gebruikers dus echt uit hun hoofd moeten leren waar alles staat (en ik als developer telkens alles kwijt ben :P)
Hoe mensen dat voor elkaar krijgen is mij echt een raadsel. Waarschijnlijk compleet gebrek aan communicatie, overleg en toezicht. Gelukkig kan ik er langzaam aan wel wat aan doen om het geheel recht te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:10
Mijn vrouw dacht dat volle batterijen zwaarder waren dan lege batterijen :'( Toen waren we al getrouwd :F

verder is ze heel lief hoor

[ Voor 4% gewijzigd door Arjan90 op 03-06-2015 10:22 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 16:12

Dido

heforshe

Arjan90 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:21:
Mijn vrouw dacht dat volle batterijen zwaarder waren dan lege batterijen :'( Toen waren we al getrouwd :F

Daar zwerft, als ik me niet vergis, nog een (best interessant) topic over rond hier op GoT.

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-07 09:03

ElkeBxl

Tassendraagster

[...]
Haha, doet me denken aan mijn vader die dacht dat de laptop zwaarder werd naarmate er meer bestanden op stonden :) Ik snap wel waar de redenering vandaan komt.

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-10 16:12

Dido

heforshe

Ah, dat ging niet over een batterij, maar over een harde schijf...

Gewicht Harde Schijf

Maar de batterij (en CDR) worden ook genoemd :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

[...]

Is dat niet zo dan? Massa en energie zijn equivalent, als je een weegschaal hebt die op de yoctogram nauwkeurig is, dan zal een lege batterij een lagere massa tonen dan een volle.

Toch? Elke keer als ik speciale relativiteit denk te snappen blijk ik er toch weer naast te zitten.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
kenneth schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:39:
[...]

Is dat niet zo dan? Massa en energie zijn equivalent, als je een weegschaal hebt die op de yoctogram nauwkeurig is, dan zal een lege batterij een lagere massa tonen dan een volle.

Toch? Elke keer als ik speciale relativiteit denk te snappen blijk ik er toch weer naast te zitten.
Volgens mij zit er in de marge zeker een verschil (ivm E=mc² ?), maar volgens mij is dat inderdaad verwaarloosbaar. Mijn vrouw had het hier over 60 gram vs 50 gram :+ Waardoor de speelgoedslak van onze zoon dus kantelde, in plaats van in balans blijven.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Vul de echtscheidingspapieren maar in :+

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Arjan90 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:42:
[...]
Waardoor de speelgoedslak van onze zoon dus kantelde, in plaats van in balans blijven.
Ik ben nu ineens meer geïnteresseerd in die (blijkbaar elektrische) speelgoedslak dan in die mogelijk meer wegende batterij :p

Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
ElkeBxl schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:44:
[...]

Ik ben nu ineens meer geïnteresseerd in die (blijkbaar elektrische) speelgoedslak dan in die mogelijk meer wegende batterij :p
http://www.bol.com/nl/p/f...iekslak/1004004007241098/

Niet meer leverbaar :-( Geluid is overigens acceptabel, maar onze zoon heeft er onwijs veel plezier van gehad. Spiegel, lichtjes en als hij er een tik tegenaan gaf ging hij rijden. Dus dan vloog hij er weer achteraan! Via Marktplaats nog wel te vinden geloof ik (de vorige eigenaren hadden het knopje niet gevonden zodat de slak kon rijden :F dus hij was zo goed als nieuw en goedkoop :*) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Arjan90 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:46:
[...]

http://www.bol.com/nl/p/f...iekslak/1004004007241098/

Niet meer leverbaar :-( Geluid is overigens acceptabel, maar onze zoon heeft er onwijs veel plezier van gehad. Spiegel, lichtjes en als hij er een tik tegenaan gaf ging hij rijden. Dus dan vloog hij er weer achteraan! Via Marktplaats nog wel te vinden geloof ik (de vorige eigenaren hadden het knopje niet gevonden zodat de slak kon rijden :F dus hij was zo goed als nieuw en goedkoop :*) ).
Thanks! Ziet er leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:10

DeluxZ

Livin' the good life

diabolofan schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:11:
[...]

Als net werkende die een huis heeft en binnenkort wil gaan trouwen is geld wel alles :P
Net werkende en een huis? Hoe doe je dat ? :+

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 04-10 12:12
Me: Going to the coffee corner to run away from my daily problems!

Seeing reactions about a toy snale..

....... What the..

[ Voor 4% gewijzigd door Ask! op 03-06-2015 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-10 12:05
Ask! schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:27:
Me: Going to the coffee corner to run away from my daily problems!

Seeing reactions about a toy snale..

....... What the..
Ga eens weg met je toolbar!

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
GeertJam schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:32:
[...]

Ga eens weg met je toolbar!
Ik heb echt de gruwelijkste username ever! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
DeluxZ schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:26:
[...]

Een huis huren vind ik ook een huis 'hebben' 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenneth
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik kijk een video waarin iemand wat uitlegt over Action<>, krijg je dit soort voorbeelden:
C#:
1
Console.WriteLine(String.Format("{0}\n{1}", x, y));
Gevalletje te hard nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-09 00:06

ZaZ

Tweakers abonnee

[...]

Zo heb ik eens een discussie gehad over een luier. Als er een liter vocht inzit is ie ongeveer een kilo zwaarder. Het argument van mijn wederhelft was dat dat nonsens was want een luier absorbeert het vocht, daar zijn ze immers voor gemaakt. Ja, duh, het houdt het vast, het doet het niet verdwijnen (los van verdamping)
Vrouwen en logica gaan soms niet echt goed samen.

Toch, dat soort discussies win je nooit. Als je dan achter de computer duikt om bewijs aan te leveren ben je kinderachtig of de duvel en z'n ouwe moer worden erbij gehaald waardoor de eindconclusie toch is dat je een stumper bent.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

ZaZ schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:56:
[...]
Vrouwen en logica gaan soms niet echt goed samen.
Leve generalisering :D

Edit: nu zie ik de "soms" :p Iets te snel gelezen :p

[ Voor 13% gewijzigd door ElkeBxl op 03-06-2015 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Hij zegt toch "soms"? Of bedoel je dat hij eigenlijk gewoon "altijd" had moeten zeggen? :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElkeBxl

ElkeBxl

Tassendraagster

Ik was beetje te snel :p Sowrie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik heb zo'n vrouw-vrouw. Zo'n eentje dat als ze autorijdt en je zegt: "Hier linksaf", dat ze dan haar handen van het stuur trekt en op de bovenkant van haar handen kijkt waar haar wijsvinger en duim de letter L kunnen vormen.
Vervolgens sta je bijna tegen een boom.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-10 12:25
.oisyn schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:59:
Hij zegt toch "soms"? Of bedoel je dat hij eigenlijk gewoon "altijd" had moeten zeggen? :+
Hah, stereotypering van vrouwen :p

Entity Framework doet weer eens moeilijk, foreign key relaties die fout zijn, maar waarom? Geen idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mercatres schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:05:
[...]

Entity Framework doet weer eens moeilijk, foreign key relaties die fout zijn, maar waarom? Geen idee...
Gee, what a surprise. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
En dan nog in Code First. Hurrah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:50
ZaZ schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:56:
[...]Toch, dat soort discussies win je nooit. Als je dan achter de computer duikt om bewijs aan te leveren ben je kinderachtig of de duvel en z'n ouwe moer worden erbij gehaald waardoor de eindconclusie toch is dat je een stumper bent.
Geen problemen mee thuis. Ze kijkt me hooguit geïrriteerd aan, maar ja, dan moet ze zelf ook google maar leren gebruiken als ze een discussie wil winnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Caelorum schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:19:
[...]

Geen problemen mee thuis. Ze kijkt me hooguit geïrriteerd aan, maar ja, dan moet ze zelf ook google maar leren gebruiken als ze een discussie wil winnen :P
Dan denkt ze dus waarschijnlijk "Je kan me wat, ik heb gewoon gelijk" en heeft ze geen zin om het conflict op te zoeken :P

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Zucht. Net een doos van 60x40x40 gekregen voor 1 kabelsetje. Kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
kenneth schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 10:39:
[...]

Spot on. In een volle AA batterij zit 9360J aan energie. Dat draagt dus bij aan de massa met 9360J/c2 = 1,04e-13kg = 104 picogram. Een stukje meer dan de door jouw gesuggereerde yoctogram ;)

.edit @ vrouwendiscussie: herkenbaar :P. Nou heb ik zelf de neiging om dingen heel rationeel te benaderen, maar dat komt vaker niet dan wel goed over.

Neem bijvoorbeeld het hele Ukraïne-conflict. Persoonlijk vind ik hoe Europa zich opstelt ontzettend hypocriet. Een staatsgreep is *in beginsel* onwettig. Nou was die Huppelepupsjenko vast geen lieverdje, maar volgens mij is hij nooit door een rechtbank veroordeeld voor het neerslaan van die protesten. Het standpunt dat Rusland inneemt is wat dat betreft reëel: de zittende president heeft Rusland om hulp gevraagd. De vraag is, wie steun je in zo'n conflict: de omver geworpen president of de "rebellen". Rusland en Europa hebben verschillende belangen, en het is dus niet vreemd dat ze ieder een andere partij steunen.

Maar dat mag je dan niet zeggen, want "iedereen weet toch dat het een corrupte bende was", waarop ik antwoord "oh, was je erbij?" En dan wordt ze heel boos :P

[ Voor 41% gewijzigd door .oisyn op 03-06-2015 12:35 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

DeluxZ schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:26:
[...]

Ik werk nu twee jaar fulltime en heb een huis in Hoogvliet (Rotterdam) gekocht, twee maanden geleden. Hoezo moet dat onmogelijk zijn? Ik kom, zo ver ik weet, niet "van goede huize" maar ik heb gewoon de hypotheek geregeld en gekregen.
wackmaniac schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 09:15:
[...]

Eens, er gaat niets boven lekker in je vel zitten als je naar je werk toe gaat.

[ Voor 39% gewijzigd door Sebazzz op 03-06-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Lean. Je zou bijna allergisch worden van het woord, als er zoveel collega's zijn die er zo mee bezig moeten zijn dan hebben we net zoveel collega's die tijdens het werk niet nadenken of het niet anders kan |:(

In de categorie: "Maar we hebben het altijd zo gedaan"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Douweegbertje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:24:
Meters? Inches? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

cm. Ongeveer 5% van de doos was gevuld (inb4 thats what she said).

[ Voor 3% gewijzigd door Douweegbertje op 03-06-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjolk
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-10 16:13
Kansloos, dat past idd nooit :+
Afbeeldingslocatie: http://www.vandewetering.nl/wp-content/uploads/2013/05/IMG_3702-1024x682.jpg

Tjolk is lekker. overal en altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Laatst online: 09-10 15:13

TheNephilim

Wtfuzzle

Douweegbertje schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:19:
cm. Ongeveer 5% van de doos was gevuld (inb4 thats what she said).
Haha :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEDfan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07:09
Besteld bij Alternate? Weet van iemand anders dat zij altijd een doos opsturen, omdat anders (de Belgische) post het kwijt doet.
EDIT: betaal je natuurlijk +- €7 euro voor 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door LEDfan op 03-06-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
Luchtverpakking?
https://goo.gl/photos/6RYnAMWzYNMyTth57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

LEDfan schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:21:
[...]

Besteld bij Alternate? Weet van iemand anders dat zij altijd een doos opsturen, omdat anders (de Belgische) post het kwijt doet.
EDIT: betaal je natuurlijk +- €7 euro voor 8)7
Jep, bij Alternate krijg je altijd een doos waar 20x het bestelde product in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soultaker
  • Laatst online: 11-10 19:15
RayNbow schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 08:31:

spoiler:
De YouTube v2 API is deprecated. De v3 API geeft wel het correcte resultaat: https://www.googleapis.co...ilA0XxYE&key=API-KEY-HIER
(Of zonder API key hier uitproberen).

Wel een raar resultaat dat je terugkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wackmaniac
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 14:40
Soultaker schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:55:
[...]

De YouTube v2 API is deprecated. De v3 API geeft wel het correcte resultaat: https://www.googleapis.co...ilA0XxYE&key=API-KEY-HIER

Zo raar is dat niet hoor, bekijk de video maar eens. Alle aanroepen naar de v2-api, die inderdaad al paar weken niet meer functioneel is, grijpen terug op deze video. Deze video krijg je ook als je oude apps (bv op iPad 1) probeert.

Read the code, write the code, be the code!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Of in een auto uit 2011 ofzo. Auto's gaan normaliter natuurlijk nooit zo lang mee.
Oh wacht...

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Meer mensen hier last van?!
Het komt steeds vaker voor: werknemers die tijdens werktijd verplicht worden tot werk. Volgens schattingen krijgt jaarlijks zes tot vijftien procent van de werknemers te maken met werk. David kreeg vorige winter een nieuwe baas: "Het begon met onschuldige grapjes: ‘handen uit de mouwen’, ‘kun jij nog even naar het jaarverslag kijken’ en ‘zet die tv uit’. Maar zijn toon werd steeds dwingender. Tot op het punt dat hij eiste dat ik arbeid zou verrichten. Toen ben ik de ziektewet ingegaan: ik laat me niet commanderen."
Bron: http://speld.nl/2015/06/0...n-werken-op-de-werkvloer/

:+

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azerty
  • Laatst online: 21:45
Ik... Zojuist een oefening tijdens de les gekregen... daar gaat mijn uurtje browsen op tweakers... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Laatst online: 22:27

alienfruit

the alien you never expected

Apple Watch is eigenlijk best wel waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07-2023
alienfruit schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:52:
Apple Watch is eigenlijk best wel waardeloos.
Achter gekomen nadat je er 1 gekocht hebt? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1IlaXyS.png

Wat is dít nou weer... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

De roll-in is mislukt, daarom is de sessie afgebroken denk ik

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Geheugenprobleempje normaal gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoofd31
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-07-2023
Memory problem

[ Voor 33% gewijzigd door hoofd31 op 03-06-2015 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Reboottijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
Geheugen probleem! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
Wil je nog een second opinion? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje

Douweegbertje

Dat is SAP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Op mijn client of op de SAP-server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres
Een messagebox, met daarin een warning. Komt blijkbaar van SAP, gezien de title in de messagebox.
* Mercatres maakt deel uit van Team Obvious

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
Ik denk dat je hier een goede link aan hebt :)
http://scn.sap.com/commun...n-issue-unfolded-sapadmin

Terug naar mijn koffie...

[ Voor 10% gewijzigd door Ask! op 03-06-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EddoH
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Verkeerde Windows versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Mercatres schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:10:
Een messagebox, met daarin een warning. Komt blijkbaar van SAP, gezien de title in de messagebox.
* Mercatres maakt deel uit van Team Obvious
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/sTqvlv9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mercatres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

RayNbow

Kirika <3

Soultaker schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:55:
[...]

Mjah, maar dan heb je dus een API key nodig. :p

Ik zie trouwens ook dat ze de lengte nu als string retourneren:
JSON:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
{
 "kind": "youtube#videoListResponse",
 "etag": "\"dhbhlDw5j8dK10GxeV_UG6RSReM/KMEFD76Ij90Cp9zjl8HfZzcNtZE\"",
 "pageInfo": {
  "totalResults": 1,
  "resultsPerPage": 1
 },
 "items": [
  {

"kind": "youtube#video",
   "etag": "\"dhbhlDw5j8dK10GxeV_UG6RSReM/NGy2kawm6JC6CzgQeo3F8CgQy-k\"",
   "id": "wPTilA0XxYE",
   "contentDetails": {
    "duration": "PT2M17S", // <--
    "dimension": "2d",
    "definition": "hd",
    "caption": "false",
    "licensedContent": false
   }
  }
 ]
}
wackmaniac schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 14:12:
[...]

Zo raar is dat niet hoor, bekijk de video maar eens. Alle aanroepen naar de v2-api, die inderdaad al paar weken niet meer functioneel is, grijpen terug op deze video. Deze video krijg je ook als je oude apps (bv op iPad 1) probeert.
Het is alleen wel raar als je alleen geinteresseerd bent in de lengte van een video. ;)

Nu is het wel zo dat ik ook op een andere manier aan de lengte van de video kan komen. De video is namelijk al ingebed en via getDuration() kan ik ook aan de lengte komen.

(De reden dat m'n code het via de API call deed was omdat vroeger de getDuration() methode wel eens -1 wilde retourneren.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat laatste is leuker. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Juist MDM systeem hier wil Icons van iOS 6- in de App hebben anders keurt hij het bestand af ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Moe_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 14:45
Tweakers: "... tien over half elf ... "

Serieus?

RTFM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbiedobbie
  • Laatst online: 11-10 13:26
SAP staat toch voor "Software Against People"? Of zit ik nu erg fout :+
Pagina: 1 ... 19 ... 101 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")

Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.