Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:00:
[...]

Mwah, @Raem heeft gewoon gelijk hoor. Marvel heeft rond die periode een SJW push gedaan, daar was in die tijd ook al flink wat kritiek op(ook natuurlijk vanuit andere hoeken weer goede geluiden).

Het idee van diversiteit is ook helemaal niet verkeerd van Marvel, maar de manier waarop ze het soms doen vind ik ook gewoon verkeerd en vooral lui(Niet alleen bij Marvel overigens, heel Hollywood eigenlijk).
In plaats van stoere nieuwe diverse characters te schrijven maken ze het zich er soms wel heel makkelijk door gewoon bestaande characters te veranderen. Characters die zo maar een favoriet kunnen zijn geweest van mensen, die hier nu boos om worden. Waardoor mensen die oprecht boos zijn om hun favoriete character nu opeens worden weggezet als mensen die tegen diversiteit zijn.

Marvel kan zeer goed character verzinnen en verhalen mee schrijven, dus waarom verzinnen ze gewoon niet eens wat nieuws.
Kijk eens naar een gemiddeld reactie overzicht waar mensen negatief zijn en je ziet alleen maar seksistische en racistische comments echt walgelijk. Oprecht boos worden over een comic figuur dat door de jaren heen constant veranderd......yeah right.

Mensen die de term SJW gebruiken heb ik sowieso weinig mee op, haal het laagje vernis weg en je ziet veelal haat. De inhoud wordt niet eens afgewacht of bekeken door dat soort types.

Marvel krijgt continue dat gezeiks over zich heen, vind het eigenlijk nergens over gaan. Bespreek liever de inhoud.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ik weet niet onder welke steen ik geleefd heb, maar ik moest SJW toch echt even Googlen :+
Ik heb er niet zo’n moeite mee in dit geval, als ze er maar weer wat moois van gaan maken.

We krijgen in ieder geval weer mooi wat Marvel geweld de komende jaren.

Nu nog wat meer duidelijkheid over Disney Plus hier in Nederland, zou jammer zijn als we de series moeten missen hierdoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 19:40

Deathchant

Don't intend. Do!

Zoals het nu is, is het toch maar ouderwets en achterhaald, al dat gewhitewash en het niet willen van vrouwen in hoofdrollen, laat staan onze zwarte/latino/<vul hier een andere minderheid in> medemens in een hoofdrol.

Eigenlijk absurd dat het zo'n opgave is om gewoon de juiste mensen met de juiste culturele achtergronden en etniciteiten voor de juiste rollen te casten he. Klinkt mij van de zotte iig.

Anyway, ik vind het juist erg goed dat ze het doen.
Hoe vaker het in de toekomst gebeurt, hoe meer het gemeengoed gaat worden, en dat is juist de bedoeling: een adequate afspiegeling van de samenleving (anywhere).
En daar is gewoon (tijdelijk) een stukje positieve discriminatie voor nodig om de balans gelijk te trekken, en de huidige "default" (mannelijke, zeer goed betaalde, hoofdrolspelers; westers en blank) zullen dit moeten steunen, anders komen we er ook niet. Gelukkig ziet Marvel/Disney dit in en het is goed dat zulke grote namen het juiste voorbeeld geven. Alleen zo kan het (+hollywood) veranderen.

Het niet willen inzien dat het gewoon totaal niet zo is dat minderheden gelijke kansen hebben aan de default is gewoon naïef. Het is gewoon angst dat ze wat afgenomen wordt, angst om minder kansen te hebben, en angst dat een (etnische) minderheid ze zou kunnen ontstijgen, wat in hun ogen betekent dat ze macht verliezen, terwijl het puur een gelijktrekking van de balans is.

Nu nog gelijke betalingen voor onze zwarte/latino/<vul hier een andere minderheid in> medemens!

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Terranova schreef op zondag 21 juli 2019 @ 21:00:
[...]

Het idee van diversiteit is ook helemaal niet verkeerd van Marvel, maar de manier waarop ze het soms doen vind ik ook gewoon verkeerd en vooral lui(Niet alleen bij Marvel overigens, heel Hollywood eigenlijk).
In plaats van stoere nieuwe diverse characters te schrijven maken ze het zich er soms wel heel makkelijk door gewoon bestaande characters te veranderen. Characters die zo maar een favoriet kunnen zijn geweest van mensen, die hier nu boos om worden. Waardoor mensen die oprecht boos zijn om hun favoriete character nu opeens worden weggezet als mensen die tegen diversiteit zijn.

Marvel kan zeer goed character verzinnen en verhalen mee schrijven, dus waarom verzinnen ze gewoon niet eens wat nieuws.
Een bestaand karakter aanpassen is toch ook iets nieuws. Waarom mag na 40 jaar Thor niet een keertje vrouwelijk zijn. Niemand klaagde toen eind jaren 80 Thor werd vervangen door een andere man. Mensen die janken dat Iron Man ineens een donker tienermeisje is, weten niet dat Tony Stark in de jaren 90 óók al eens is vervangen door een tiener. Maar toen blank van het mannelijk geslacht. Niet dat dit een succes was, want dat duurde ook maar een jaar.

Het is opvallend dat zodra een held wordt vervangen door een vrouw of iemand van een andere kleur het ineens een probleem is, maar zodra een held wordt vervangen door een andere witte man het geen probleem is. Doc Ock wordt Spider-Man: ja graag. Miles Morales wordt Spider-Man: ieeww geforceerde diversiteit.

Er zullen vast ook mensen zijn die zijn opgegroeid met Nick Fury die de meest geweldige avonturen heeft beleefd in de tweede wereldoorlog als blanke man en nu opgescheept zitten met een donkere Nick Fury. Superkut natuurlijk.

Zelfs met iets nieuws, een nieuwe Ms Marvel dat een moslim meisje is, dan wordt er alsnog geklaagd want gatsie én vrouw, én Pakistaans én moslim. Dat is wel heel veel diversiteit. Marvel speelt echter wat dat betreft gewoon in op de tijdsgeest, zoals in de jaren 70 Luke Cage het antwoord was op blaxploitation en Iron Fist werd gelanceerd toen Kung Fu op zijn hoogtepunt was, al is Iron Fist dan weer een voorbeeld hoe een blanke rijke man veel beter is in Oosterse vechtkunst dan mensen uit het Oosten :P

Het is jammer dat nu alles wat niet een blanke man is meteen wordt gezien als geforceerde diversiteit. Die scene in Endgame dat alle vrouwelijke helden samenwerken vond ik best leuk. Het lag er dik op, maar het was even een girl power momentje. En ja ik gebruik de term girl power zoals de Spice Girls dat meer dan 20 jaar (!) geleden ook deden. We zijn twintig jaar verder en mensen lijken het nóg erger te vinden als vrouwen (positief) in de spotlight worden gezet. De jaren 90 van de vorige eeuw was het decennium van de bad girls in comics, maar nu vrouwen niet meer rondborstig en met schaarse kostuums worden getekend is het ineens feministische rommel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik denk dat niemand problemen heeft met het punt dat het een vrouw is/wordt/kan worden, maar puur 'de manier waarop', of eigenlijk 'omdat het moet'.

Er zijn genoeg briljante vrouwenfilms (actie, scifi etc), maar die zijn gemaakt met het verhaal met een vrouw als basis, niet 'omdat het moet' maar omdat het verhaal zo is. En dat is precies het probleem waar je nu tegen aanloopt, filmkijkend volk boeit niet dat er ook een spin-off strip was met een vrouwelijke Thor of Spiderman (why a man? Its in the name 'spiderman', boyscout referentie :P), hou gewoon je bekende helden zoals ze zijn en gooi er een andere held in die wel bekend staat als vrouw.

Superwoman heeft ook een geaccepteerd plekje, niet omdat het vervanging van Superman was, maar omdat ze een eigen verhaal/tak heeft gekregen. Voeg toe in plaats van geforceerd te vervangen. Wil je een vrouwelijke Thor? Geef Hela een 'good girl' spin, laat desnoods Valkyrie de hamer rondslingeren. Daarmee geef je haar ook gewoon haar eigen identiteit, niet de 'vrouwelijke Thor'.

Daarbij 'omdat het in de strips zo was', ook die hebben in de vele jaren continue nieuw volk moeten aanboren, concurrentie aangaan, dat daar een spinoff met een vrouwelijke held bij is gekomen, is nog steeds geen basis van wat mensen 'zien' in een naam als Superman, Thor of Ironman.

(ik negeer even breed die onzin die Netflix aan de lopende band uitspuugt, dat is gewoon copy&paste series uitpoepen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:54
In dit geval Marvel maakt gewoon verhalen die verkopen. Ik zie niet in waarom een vrouw niet tijdelijk een 'thor' zou kunnen zijn omdat zij die kracht krijgt toebedeeld. Als je bepaalde stripreeks al tientallen jaren bestaat en je moet toch elke keer weer een nieuwe verhaallijn verzinnen, dan is zoiets bijna een logisch besluit. Als Loki ook al een vrouw is geweest, Thor een (andere) alien en tig versies van captain marvel (man,vrouw,zwarte vrouw,alien etc)zijn geweest, waarom zou dit dan nu een probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
SinergyX schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 18:00:
Ik denk dat niemand problemen heeft met het punt dat het een vrouw is/wordt/kan worden, maar puur 'de manier waarop', of eigenlijk 'omdat het moet'.

Er zijn genoeg briljante vrouwenfilms (actie, scifi etc), maar die zijn gemaakt met het verhaal met een vrouw als basis, niet 'omdat het moet' maar omdat het verhaal zo is. En dat is precies het probleem waar je nu tegen aanloopt, filmkijkend volk boeit niet dat er ook een spin-off strip was met een vrouwelijke Thor of Spiderman (why a man? Its in the name 'spiderman', boyscout referentie :P), hou gewoon je bekende helden zoals ze zijn en gooi er een andere held in die wel bekend staat als vrouw.

Superwoman heeft ook een geaccepteerd plekje, niet omdat het vervanging van Superman was, maar omdat ze een eigen verhaal/tak heeft gekregen. Voeg toe in plaats van geforceerd te vervangen. Wil je een vrouwelijke Thor? Geef Hela een 'good girl' spin, laat desnoods Valkyrie de hamer rondslingeren. Daarmee geef je haar ook gewoon haar eigen identiteit, niet de 'vrouwelijke Thor'.

Daarbij 'omdat het in de strips zo was', ook die hebben in de vele jaren continue nieuw volk moeten aanboren, concurrentie aangaan, dat daar een spinoff met een vrouwelijke held bij is gekomen, is nog steeds geen basis van wat mensen 'zien' in een naam als Superman, Thor of Ironman.

(ik negeer even breed die onzin die Netflix aan de lopende band uitspuugt, dat is gewoon copy&paste series uitpoepen).
Precies dit.

Overigens Hela hoeft geen goed girl te worden, Hela is helemaal niet de zus van Thor, maar de dochter van Loki. Thor heeft wel een zus, Angela, die daadwerkelijk "goed" is en zelfs met de Guardian rond trekt(beetje waar ze nu op hintte met Thor in Endgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Terranova schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 21:45:
[...]

Precies dit.

Overigens Hela hoeft geen goed girl te worden, Hela is helemaal niet de zus van Thor, maar de dochter van Loki. Thor heeft wel een zus, Angela, die daadwerkelijk "goed" is en zelfs met de Guardian rond trekt(beetje waar ze nu op hintte met Thor in Endgame.
Uhh nee, Hela is wel de zus van Thor. We zitten hier in het MCU topic hè, daar zijn wat dingen anders ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Angeloonie schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 09:51:
[...]

Uhh nee, Hela is wel de zus van Thor. We zitten hier in het MCU topic hè, daar zijn wat dingen anders ;)
True, maar het ging er meer om dat Thor daadwerkelijk wel een goede zus zou kunnen hebben(al vind ik Angela nou niet echt een noorse naam :P )

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Geforceerde diversiteit en andere SJW crap is te triest voor woorden, maar daar wordt steeds meer doorheen geprikt. Die fad trekt vanzelf wel weer weg. Mensen die volledig voor zijn en zich vol overgave hierin gooien gewoon negeren, waarom doen alsof hun mening relevant is?

Maar eerlijk is eerlijk; lady thor (jane) met kanker was een prima plot hook in de comics dus daar kunnen ze vast iets van maken. Zolang ze maar niet dezelfde waardeloze schrijvers gebruiken die voor marvel comics "werken" (daar zit echt geen talent meer, op wat vergaande glorie na)

Captain Marvel: De marvel film die vaak als ULTRA SJW aangeduid word door de extreme aan de rechterflanken (geek+gamers; kots, ya boy zack; kots) vond ik persoonlijk prima te pruimen. Dikke 6 (zoals vrijwel alle marvel films, eerlijk is eerlijk; er zijn hooguit 3 a 4 echt goede marvel films) en deed zeker niet onder voor een Thor, Iron man 2 of Black Panther. Waarom veel mensen hun film ervaring laten vergallen door de onzin die zo'n grietje in haar eigen naam loopt te blaten is voor mij een raadsel, laat haar lekker woke points verzamelen. Kom op heren en dames; het is een hollywood actrice/acteur, die staan niet bepaald bekend om hun doordachte inzichten in het leven (Sean Penn is één van mijn favoriete acteurs, maar kwa persoonlijkheid echt een randdebiel). Dus waarom waarde hechten aan hun mening? Wanneer ik weer een hollywood ster onzin hoor uitkramen dan denk ik altijd maar; dance monkey dance. Ze zijn hier voor onze entertainment, meer niet.

Maar.... Blade motherfucker _/-\o_ met een goede acteur.... daar zit ik, als enige film in de marvel line-up, echt naar vooruit te kijken. Wellicht wil Ryan Coogler regisseren. Ondanks de zeer matige Black Panther heeft die mij wel overtuigd van zijn talent met Creed en Fruitvale station.

PS: Gaat het nog wat worden met de DCEU? Als DC fan in hart en nieren doen de laatste jaren mij toch wel een beetje pijn :+ (hoewel ik Wonder woman, op de laatste 20m na erg tof vond, En ook Aquaman was prima te pruimen als simpel vermaak).

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2019 16:52 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Droefsnoet
SinergyX schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 18:00:
Probleem is dat iemand zoals @De_Bastaard meteen denkt dat vrouwelijke Thor een moetje is, terwijl het regelrecht uit het bronmateriaal komt waar de film op gebaseerd is.
Dit is onzin. Wat de MCU goed doet zijn juist de verwijzingen naar de strip. Ze nemen niet alles letterlijk over, maar iets als Age of Ultron is gebaseerd op een verhaallijjn uit de comic (gek genoeg niet het verhaal Age of Ultron, maar op Ultron Unlimited uit 1999). Juist de comic compleet negeren is wat fans niet tof vinden, dus ja het boeit filmkijkend volk toch wel wat je doet.

Jij doet nu ook alsof er plots van alle helden een vrouwelijke versie wordt gemaakt, maar dat is niet zo. Na 22 films wordt een mannelijke held, tijdelijk een vrouwelijke. En nogmaals, niet eens om divers te zijn, maar omdat het in de comics ook zo was.

Van Spider-Man zijn een heleboel versies, toevallig ging de Oscar winnende film Spider-Man: Into the Spider-verse daar ook over. Ik kan me voorstellen dat de diehard fans die zijn opgegroeid met Spider-Man in de jaren 60 van de vorige eeuw het niks vonden. Zat verdomme ook nog eens een vrouw bij met spinnenkrachten en die gebruikte ze buiten de keuken. Ach en wee. Je zou haast vergeten dat er al meer dan veertig jaar Spider-vrouwen bestaan in het Marvel Universum #origineel #verzineensietsnieuws
Terranova schreef op donderdag 25 juli 2019 @ 10:15:
[...]

True, maar het ging er meer om dat Thor daadwerkelijk wel een goede zus zou kunnen hebben(al vind ik Angela nou niet echt een noorse naam :P )
Angela is van oorsprong ook geen Marvel karakter, maar komt uit het Spawn universum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droefsnoet schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 11:57:
[...]
Angela is van oorsprong ook geen Marvel karakter, maar komt uit het Spawn universum.
Nice, deep cut _/-\o_

Ik ben van mening dat lady Thor door Jason Aaron in het leven is geroepen om een nieuwe doelgroep aan te boren/woke points te scoren. Maar dat maakt het niet noodzakelijk een slecht verhaal (dat was het wel, maar dat lag meer aan de invulling en niet aan de set-up; die was goed. Tevens lagen de verwachtingen na de fenominale Godslayer arc van Jason Aaron ook veel te hoog).

Is het erg dat de intentie woke points waren? Ja en nee. Rampzalig is het in ieder geval niet, zeker omdat de echte Thor verder ging als Unworthy thor met een dikke bijl (ik snap alleen niet dat ze van "Thor" een titel hebben gemaakt, het kwam op mij altijd over als een naam. Maar dat is wel een beetje muggenziften O-) )

Hopelijk probeert Portman weer eens een keer echt te acteren in plaats van door de moties te gaan op auto-pilot zoals in vrijwel al haar films van de laatste jaren. Ik heb genoten van Annihilation maar wat was die film gebaat bij een betere meer geïnspireerde actrice zeg.

Marvel kennende willen ze voor de nieuwe Thor een vrouwelijke regisseur inzetten (dit vind ik overigens wel een kwalijke zaak, maar daar ga ik me niet te druk over maken). Na gisteren Zero Dark Thirty voor het eerst te hebben gezien moet ik zeggen dat ik wel erg gecharmeerd ben van de stijl van Katheryn Bigelow. Wellicht kunnen ze daar een lijntje naar uit gooien :9~

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2019 13:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juli 2019 @ 12:28:
[...]

Is het erg dat de intentie woke points waren? Ja en nee. Rampzalig is het in ieder geval niet, zeker omdat de echte Thor verder ging als Unworthy thor met een dikke bijl (ik snap alleen niet dat ze van "Thor" een titel hebben gemaakt, het kwam op mij altijd over als een naam. Maar dat is wel een beetje muggenziften O-) )
Zijn woke points (kende de term niet) niet van alle tijden? Het is geen toeval dat in de jaren 70 van de vorige eeuw plots veel zwarte superhelden zijn gecreëerd. Comics weerspiegelen wat dat betreft de maatschappij.
Marvel kennende willen ze voor de nieuwe Thor een vrouwelijke regisseur inzetten (dit vind ik overigens wel een kwalijke zaak, maar daar ga ik me niet te druk over maken). Na gisteren Zero Dark Thirty voor het eerst te hebben gezien moet ik zeggen dat ik wel erg gecharmeerd ben van de stijl van Katheryn Bigelow. Wellicht kunnen ze daar een lijntje naar uit gooien :9~
Jammer dat je deze alinea zo begint, want het is al bekend dat Taika Waititi, de regisseur van Thor Ragnarok, ook de volgende Thor zal regisseren. Hij overhandigde Mjolnir niet voor niets aan Natalie Portman op SDCC. Geeft ook meteen aan waarom het dus nodig is om vrouwen (extra) positief in de spotlights te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
[YouTube: Avengers: Endgame | Deleted scene] Ik snap niet dat deze scene niet in de film zat, ik begon gewoon weer te janken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 12:03:
[YouTube: Avengers: Endgame | Deleted scene] Ik snap niet dat deze scene niet in de film zat, ik begon gewoon weer te janken
Ik snap het wel. Het is geen verkeerde scene maar het is een beetje te zoetsappig ten opzichte van de rest van de film.
Droefsnoet schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 11:25:
[...]

Zijn woke points (kende de term niet) niet van alle tijden? Het is geen toeval dat in de jaren 70 van de vorige eeuw plots veel zwarte superhelden zijn gecreëerd. Comics weerspiegelen wat dat betreft de maatschappij.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. De push is in mijn optiek extremer geworden maar dat zet geen man overboord.
Jammer dat je deze alinea zo begint, want het is al bekend dat Taika Waititi, de regisseur van Thor Ragnarok, ook de volgende Thor zal regisseren. Hij overhandigde Mjolnir niet voor niets aan Natalie Portman op SDCC. Geeft ook meteen aan waarom het dus nodig is om vrouwen (extra) positief in de spotlights te zetten.
Zeker jammer, ik maak inderdaad een verkeerde aanname. Had de presentatie niet gezien maar dat is geen excuus voor onwetenheid. Vanwege de nadruk op vrouwelijke superheld / vrouwelijke regisseur bij WW en CM en het debakel van Nathalie portman en thor 2 (Patty Jenkins die ontslagen werd tijdens productie. Maar gelukkig genadeloos terugsloeg met WW) maakte ik een onterechte assumptie. Zie niet in waarom dit de noodzaak benadrukt om mensen op basis van hun geslacht extra te bevooroordelen maar dat lijkt me geen discussie voor in het marvel topic (PM mag altijd (y) ) Excuus voor de fake news

Ik blijf wel van mening dat ik graag een superhelden film van Katheryn Bigalow zou willen zien *O* (howling commando's film wellicht?)

Off-topic: Over Waititi gesproken. Iemand de trailer voor JoJo Rabbit gezien? Die ziet er wel erg tof uit. Doet me erg denken aan een nieuw-zeelandse versie van Wes Anderson.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2019 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 13:50:
... thor 2 (Patty Jenkins die ontslagen werd tijdens productie....
It wasn’t meant to be, as Jenkins parted ways with the project after only two months due to creative differences.
“It was painful and sad because I really loved those guys and I loved the idea of us making a Thor together, but it’s one of those things. You have to make sure that the movie you want to make is fully the right movie for that studio too. It was heartbreaking, but I also knew that it was good… I knew that it was good because I didn’t think I could make a great film out of their script.”
But Jenkins knew that not only were she and Marvel at a crossroads creatively, but if she did make the film and it turned out not working, that would have larger ramifications than if, say, a male TV director made a below-average Thor movie (totally unrelated: Taylor was tapped to direct Terminator: Genisys in the wake of The Dark World’s release).
“If I do it, and it’s what I think it’s gonna be, I can’t help the fact that it will represent women directors everywhere, and then that’s going to be bad for everybody… As heartbreaking as it was, I was also like, ‘Oh my God, I can’t do something I don’t believe in, in that big of a scale. I knew that that was going to set [not only] me back, but also women directors back.”
http://collider.com/patty-jenkins-thor-2-idea/
Lijkt dus meer op een weloverwogen keuze van haar kant dan een ontslag

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:30

Vrijdag

De Zwarte

Een nieuwe film van Blade zie ik wel zitten. Ik ken de comics verder niet, alleen de films maar die vond ik toch best wel gaaf. Lekker grimmig en een bad-ass karakter.

Als ze die nu ook rated R maken zoals Deadpool dan graag! En ik vond de Blade films leuker dan Black Panther. Alleen zou ik echt niet weten welke acteur ze daar voor moeten inzetten. Misschien wel de "bad guy" uit Black Panther, die vond ik namelijk wél tof.

En totally offtopic zie ik een stand alone Angela film ook wel zitten :9

Captain Marvel vond ik ook niet leuk trouwens. Niet omdat het een vrouw was, maar omdat ik het geen goede karakter ontwikkeling vond en ik er daardoor geen sympathie voor kon opbrengen. Net als Rey uit de laatste Star Wars.

[ Voor 18% gewijzigd door Vrijdag op 10-08-2019 19:26 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mereco
  • Laatst online: 18:27
Vrijdag schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:18:
Een nieuwe film van Blade zie ik wel zitten. Ik ken de comics verder niet, alleen de films maar die vond ik toch best wel gaaf. Lekker grimmig en een bad-ass karakter.

Als ze die nu ook rated R maken zoals Deadpool dan graag! En ik vond de Blade films leuker dan Black Panther. Alleen zou ik echt niet weten welke acteur ze daar voor moeten inzetten. Misschien wel de "bad guy" uit Black Panther, die vond ik namelijk wél tof.

Captain Marvel vond ik ook niet leuk trouwens. Niet omdat het een vrouw was, maar omdat ik het geen goede karakter ontwikkeling vond en ik er daardoor geen sympathie voor kon opbrengen. Net als Rey uit de laatste Star Wars.
@Vrijdag

Waarschijnlijk heb je het gemist maar de nieuwe Blade acteur is al bekend.
https://www.google.com/ur...DXYcM&cshid=1565464743545

Ik vind het wel een goede keuze en ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:30

Vrijdag

De Zwarte

Mereco schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 21:21:
[...]

@Vrijdag

Waarschijnlijk heb je het gemist maar de nieuwe Blade acteur is al bekend.
https://www.google.com/ur...DXYcM&cshid=1565464743545

Ik vind het wel een goede keuze en ben erg benieuwd.
Helemaal gemist inderdaad 8)7 Ik hou me er ook niet heel erg mee bezig, zag toevallig dat logo van Blade voorbij komen :)

Wat mij betreft inderdaad een goede keuze. Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien!

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Vrijdag schreef op zaterdag 10 augustus 2019 @ 19:18:

Een Marvel Disney R rated film. Dat gaat (helaas) nooit gebeuren.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
MrVegeta schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 14:44:
[...]

Een Marvel Disney R rated film. Dat gaat (helaas) nooit gebeuren.
https://www.theverge.com/...ated-films-streaming-hulu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:36
Ik verbaas mij er toch keer op keer weer om dat verschillende verhaallijnen vanuit de comics allemaal als canon gezien mogen worden (op wat uitzonderingen na), maar zodra het in de MCU een 'eigen verhaal' wordt er een heleboel boe geroep ontstaat en weerstand omdat het niet klopt met de comics.

Waarom kunnen ze in de MCU niet hun eigen verhaallijn ontwikkelen? Lijkt mij toch echt compleet de artistieke vrijheid die de schrijvers mogen hebben? Dat is toch ook juist het mooie eraan... er is zoveel bronmateriaal, zoveel inspiratie... en dat is wat nieuwere verhaallijnen in de comics ook allemaal doen om het fris en spannend te houden, maar als het om de films gaat is het voor velen ineens fout. 8)7

Is het echt zo lastig om te accepteren dat de films helemaal op zichzelf staan, hun eigen canon zijn? Eigen richtingen uit willen die de in de comics niet kunnen of andersom om dingen anders te doen omdat het naar film lastig vertaald?

Het kan allemaal prima! Dat is het mooie van fantasie en zo'n enorme rijkdom aan karakters, werelden etc. "Een vrouwelijke Thor... dat kan echt niet!" Hoezo niet? Dat de krachten van Thor over te hevelen zijn naar anderen is al sinds jaar en dag een mogelijkheid... donders er is zelfs een kikker met de krachten van Thor. Hoezo geen vrouwelijke Spider-Man... ehhh Spider-Persoon? :+ Zolang het maar een eigen karakter is, prima toch?

Voor mensen die gek zijn op comics en fantasie tonen jullie je echt wel heel beperkt op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chaoscontrol
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:36
MicGlou schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:04:
Ik verbaas mij er toch keer op keer weer om dat verschillende verhaallijnen vanuit de comics allemaal als canon gezien mogen worden (op wat uitzonderingen na), maar zodra het in de MCU een 'eigen verhaal' wordt er een heleboel boe geroep ontstaat en weerstand omdat het niet klopt met de comics.

Waarom kunnen ze in de MCU niet hun eigen verhaallijn ontwikkelen? Lijkt mij toch echt compleet de artistieke vrijheid die de schrijvers mogen hebben? Dat is toch ook juist het mooie eraan... er is zoveel bronmateriaal, zoveel inspiratie... en dat is wat nieuwere verhaallijnen in de comics ook allemaal doen om het fris en spannend te houden, maar als het om de films gaat is het voor velen ineens fout. 8)7

Is het echt zo lastig om te accepteren dat de films helemaal op zichzelf staan, hun eigen canon zijn? Eigen richtingen uit willen die de in de comics niet kunnen of andersom om dingen anders te doen omdat het naar film lastig vertaald?

Het kan allemaal prima! Dat is het mooie van fantasie en zo'n enorme rijkdom aan karakters, werelden etc. "Een vrouwelijke Thor... dat kan echt niet!" Hoezo niet? Dat de krachten van Thor over te hevelen zijn naar anderen is al sinds jaar en dag een mogelijkheid... donders er is zelfs een kikker met de krachten van Thor. Hoezo geen vrouwelijke Spider-Man... ehhh Spider-Persoon? :+ Zolang het maar een eigen karakter is, prima toch?

Voor mensen die gek zijn op comics en fantasie tonen jullie je echt wel heel beperkt op deze manier.
Hoezo? Alles in de MCU is toch canon voor Earth-199999?

Inventaris - Koop mijn meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Nu online
MicGlou schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:04:

Ik snap je rant niet zo goed. Je verbaast je erover dat alles uit de comics geaccepteerd wordt. En vervolgens kom je met voorbeelden waar mensen over vallen... die ook uit de comics komen?

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:36
Raem schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 15:20:
[...]

Ik snap je rant niet zo goed. Je verbaast je erover dat alles uit de comics geaccepteerd wordt. En vervolgens kom je met voorbeelden waar mensen over vallen... die ook uit de comics komen?
Niet als ik hier even teruglees... men maakt zich druk over van alles, men beweerd dan ook veel dat iets niet canon is terwijl het wel zo blijkt te zijn... dat had ik niet toegelicht. Het gaat mij er vooral om hoe veel er in onmogelijkheden wordt gedacht en het blijkbaar lastig is om het MCU als een op zichzelf staande richting te zien, het moet altijd maar rijmen met verhaallijn x of z uit de comics, het mag geen eigen identiteit hebben lijkt het wel. Dat vind ik heel erg jammer... en na iedere nieuwe film of aankondiging van nieuwe delen in het universum begint die hele discussie weer van voor af aan. Ik zou juist dan veel meer diepgaande gesprekken/discussies over juist de mogelijkheden zien ipv de welles/nietus over wat onmogelijkheden zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

They’ll be kept separate from traditional Disney films
Okay, laat ik het iets duidelijker zeggen. Er zal nooit een MCU R Rated film komen.

[ Voor 12% gewijzigd door MrVegeta op 12-08-2019 16:01 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
MrVegeta schreef op maandag 12 augustus 2019 @ 16:01:
[...]

[...]

Okay, laat ik het iets duidelijker zeggen. Er zal nooit een MCU R Rated film komen.
Disney is reportedly debating whether Wade Wilson (Ryan Reynolds) can seamlessly move between R-rated Deadpool solo movies and PG-13 team-ups in the Marvel Cinematic Universe.
https://screenrant.com/de...vel-disney-r-rated-pg-13/

Semi gerelateerd:
https://www.instagram.com/p/B0d5PLhBGaB/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Het is duidelijk. Deadpool komt naar mcu. Volgend jaar naast Spiderman.

Leuk discussiëren zo. Constant linken naar sites met enkel geruchten.

[ Voor 34% gewijzigd door MrVegeta op 12-08-2019 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:55

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kennelijk heeft Bob Iger in een interview gezegd dat R-Rated content (zoals bijv. Fox' Deadpool) prima een R-Rated vervolg kan krijgen binnen de MCU.

https://wegotthiscovered....ce-r-rated-marvel-movies/
“We do believe there is room for the Fox properties to exist without significant Disney influence over the nature of the content. Meaning that we see that there is certainly popularity amongst Marvel fans for the R-rated Deadpool films, for instance we’re going to continue in that business, and there might be room for more of that.”

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 18:36
Het zijn natuurlijk ook geen idioten bij Disney. Ze gaan niet eerst enkele miljarden neertellen voor een studio om daarna een van de grootste franchises van die studio te castreren.

Maar Deadpool kan perfect in een PG-13 film gestoken worden, kan zelfs nog enkele hilarische momenten opbrengen als je daar de schrijvers hun gang laat gaan. Maar eerlijk gezegd wil ik persoonlijk Deadpool niet in de MCU zien komen. De MCU heeft zich tot nu toe als iets "serieus, real life" gedragen. Om daar nu plots een personage in te stoppen die dat er uit gaat halen en continu de 4th wall gaat doorbreken, ik ben er precies niet zo voor.

Als je plots een personage in de volgende Spider-Man gaat stoppen dat continu tegen de camera gaat praten, ik vrees dat de hoofdlijn MCU films zich daar gewoon niet toe lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:34

thijsco19

KTM 990 SMT

Na een Nederlander in de Spider film nu ook een Nederlander in de komende black widow film.
https://m.imdb.com/name/nm3689528/?ref_=m_ttfcd_cl7

Toch wel leuk.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18:34
Breaking: Spider-Man Out of the MCU: Marvel, Sony Can't Reach Deal
According to Deadline, Marvel Studios will not produce any further Spider-Man films in the Marvel Cinematic Universe, due to an inability between Sony Pictures and Disney to reach new terms that would have given Disney a co-financing stake moving forward.

A dispute at the top levels of both companies has essentially resulted in Marvel Studios president Kevin Feige being nixed from future Spider-Man projects, according to Deadline. Disney had asked for a 50/50 co-financing agreement between the two studios on future Spider-Man films. Again according to Deadline's sources, Sony turned that offer down. Sony proposed keeping the arrangement similar to the terms that dictated the first two Spider-Man MCU films, such that Disney would only receive 5 percent of first dollar gross. Disney refused that deal.
bron: https://www.ign.com/artic...rvel-sony-cant-reach-deal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Ari Gold schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 23:07:

[...]

Jammer, Tom Holland kan ander werk gaan zoeken en yet another reboot voor Sony. Wat een drama. Sony kan dus de scripts voor de MCU deal uit de kast halen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 13:32

[...]

Damn, dit is serieus slecht wakker worden. :( Hoe in hemelsnaam denkt Sony dat zij nog een 'logische' en 'goede' versie van Spidey neer kunnen zetten zonder er wederom een reboot van te maken? De MCU invloeden zijn zo hoog in Tom Holland Spidey dat ze weinig meer overhouden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online

[...]

Sony response: “Much of today’s news about Spider-Man has mischaracterized recent discussions about Kevin Feige’s involvement in the franchise. We are disappointed, but respect Disney’s decision not to have him continue as a lead producer of our next live action Spider-Man film,” a Sony spokesperson said. “We hope this might change in the future, but understand that the many new responsibilities that Disney has given him – including all their newly added Marvel properties – do not allow time for him to work on IP they do not own. Kevin is terrific and we are grateful for his help and guidance and appreciate the path he has helped put us on, which we will continue.”
Sources said there are two more Spider-Man films in the works and the studio hopes to have director Jon Watts and Tom Holland front and center, though Watts doesn’t have a deal for the next picture and isn’t a lock to return.
TLDR: Sony gaat verder met de huidige Spider-Man; met Tom Holland, in de huidige setting.
Alleen Kevin Feige / Disney is niet meer 'the man in charge'.
En hoogstwaarschijnlijk helemaal geen Spidey meer in de Marvel films.

Maar het kan natuurlijk allemaal nog goed komen *fingers crossed*

https://deadline.com/2019...hman-bob-iger-1202672545/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
Dit is voor alle partijen gewoon geen goede zet. Je hebt Sony die al jarenlang geen deftige Spider-Man film meer hebben kunnen maken. En je hebt de MCU die zich volledig rond Spider-Man aan het opbouwen was en die is nu plots weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ach, Marvel/Disney heeft gewoon een sterke positie. Als Sony niet zwijkt dan knallen ze gewoon een X-men of Fanstastic 4 film in de bios precies op hetzelfde moment als Spider-man. Of nog veel leuker ze hebben de volgens mij(weet niet helemaal zeker, maar ze hadden alleen filmrechten verkocht dacht ik, vandaar dat alle X-men series ook samen met Marvel waren gemaakt) tv rechten van Spider-man wel zelf in beheer. Gewoon Tom Holland contracteren voor een Spider-man Disney+ serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top nieuws. Ben geen fan van iron man light zoals Spider-Man in de MCU weergegeven word (MCU snapt simpelweg de kern van Spidey niet). Waren de films vermakelijk? Ja hoor, met name door keaton, Jake Gyllenhal en Zendaya.

Niet dat ik veel vertrouwen heb in Sony maar met Into the spider-verse hebben ze toch wel een van de superhelden films van het afgelopen jaar neergezet.

Fingers crossed dat Tom Holland zijn biezen mag pakken. DIe zien we hopelijk niet meer terug.

Never gonna happen; maar ik zou zo gelukkig als een klein kind zijn met een echte Spider-Man 4 van Sam Raimi. (complete droomproject: Sam Raimi Spider-Man; Toby als oudere Spider-Man met +-25 jaar ervaring die een bezoek krijgt van Miles (live action deze keer) uit Into the Spider-verse om vervolgens opgejaagd te worden door Kraven. Kan Toby het stokje mooi overhandigen aan Miles en houden we Peter parker de komende 15 jaar uit de bioscoop)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2019 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ergens zal het toch wel allemaal los lopen? Dat ze er nu niet uitkomen, betekent niet dat een nieuwe MCU wel samen wordt gedaan (zoals Spider-verse ook samenwerking is), en ze verder elk hun eigen dingetje kunnen gaan doen.

Maarja, eerst 3 jaar verplichte 'switches' gaan kijken, voordat we weer eens een normale lichting krijgen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:39:
Top nieuws. Ben geen fan van iron man light zoals Spider-Man in de MCU weergegeven word (MCU snapt simpelweg de kern van Spidey niet). Waren de films vermakelijk? Ja hoor, met name door keaton, Jake Gyllenhal en Zendaya.

Niet dat ik veel vertrouwen heb in Sony maar met Into the spider-verse hebben ze toch wel een van de superhelden films van het afgelopen jaar neergezet.

Fingers crossed dat Tom Holland zijn biezen mag pakken. DIe zien we hopelijk niet meer terug.

Never gonna happen; maar ik zou zo gelukkig als een klein kind zijn met een echte Spider-Man 4 van Sam Raimi. (complete droomproject: Sam Raimi Spider-Man; Toby als oudere Spider-Man met +-25 jaar ervaring die een bezoek krijgt van Miles (live action deze keer) uit Into the Spider-verse om vervolgens opgejaagd te worden door Kraven. Kan Toby het stokje mooi overhandigen aan Miles en houden we Peter parker de komende 15 jaar uit de bioscoop)
Ik heb nooit gesnapt waarom zoveel mensen Toby zo’n goede Spider-Man was. Leek meer op een 10-jarig meisje dat continu op het punt stond om te huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Shipperd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:24:
[...]

Ik heb nooit gesnapt waarom zoveel mensen Toby zo’n goede Spider-Man was. Leek meer op een 10-jarig meisje dat continu op het punt stond om te huilen.
Ben niet zo kapot van Toby als spidey (wel als acteur) maar hij was acceptabel. Het gaat mij meer om Sam Raimi. De camera truukjes, de sappyness, de campy maar niet te campy momenten. Daar is hij echt heer en meester in. Voor mijn gevoel was de stijl van Sam Raimi en Spider-Man een gouden combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Kan Toby Peter Parker het stokje mooi overhandigen aan Miles en houden we Peter parker de komende 15 jaar uit de bioscoop)
Hoewel ik het niet met alles eens ben zie hierin wel wat heil; Peter Parker even van het scherm. Ik kan me namelijk niet weer een (soft)reboot voorstellen in de huidige omstandigheden met weer een andere versie van Peter Parker / Spider-man. Niet te volgen voor het normale publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online

Volledig met je eens, hopen dat er nu eindelijk weer eens een fatsoenlijke Spiderman film uit komt.
Mijn god wat zijn die MCU Spiderman films slecht zeg.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:28:
[...]

Hoewel ik het niet met alles eens ben zie hierin wel wat heil; Peter Parker even van het scherm. Ik kan me namelijk niet weer een (soft)reboot voorstellen in de huidige omstandigheden met weer een andere versie van Peter Parker / Spider-man. Niet te volgen voor het normale publiek.
Omdat Toby natuurlijk al een behoorlijke voorgeschiedenis heeft (3 succesvolle films die mede verantwoordelijk zijn voor de superhero boom), heeft het overdragen van het stokje aan miles wel meer emotionele lading. Vandaar mijn voorkeur om Toby terug te halen. Andrew Garfield kan ook maar die films waren toch net een tikkeltje minder (dat druk ik nog voorzichtig uit) en Tom Holland zal nog meer onduidelijkheid scheppen bij de gemiddelde filmkijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:36:
[...]

Omdat Toby natuurlijk al een behoorlijke voorgeschiedenis heeft (3 succesvolle films die mede verantwoordelijk zijn voor de superhero boom), heeft het overdragen van het stokje aan miles wel meer emotionele lading. Vandaar mijn voorkeur om Toby terug te halen. Andrew Garfield kan ook maar die films waren toch net een tikkeltje minder (dat druk ik nog voorzichtig uit) en Tom Holland zal nog meer onduidelijkheid scheppen bij de gemiddelde filmkijker.
Om nu plots Mguire terug te halen gaat een pak meer onduidelijkheid scheppen dan wat dan ook. Dat is ondertussen al 12 kaar geleden eh.

En 3 succesvolle films is ook wat overdreven. De derde was echt bagger, en toont ook perfect waarom het een slecht voorteken is als Sony die film zou maken. Dan krijgen we weer een film die meer bezig is met 623 andere films voor te bereiden dan zelf een verhaal te brengen.

De originele trilogie is meer nostalgie dan wat anders. Als je die puur rationeel bekijkt zijn dat, buiten de tweede, echt geen goede films. Zeker de derde niet.

Even uit het hoofd:
Spider-Man 3:
- sandman verhaallijn
- venom verhaallijn
- de honderdste driehoeksverhouding tussen MJ, Harry en Peter
- opeens toch een andere miordenaar voor uncle Ben

The Amazing Spider-Man 2:
- ziekte van Harry Osbourne
- Electro verhaallijn
- Goblin verhaallijn
- Gwen Stacy verhaallijn
- en dan nog wat Sinister Six gedoe

Dat gecombineerd met Venom van vorig jaar doet mij nu niet bepaald hoopvol denken aan de toekomst.

[ Voor 5% gewijzigd door Simon Shipperd op 21-08-2019 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
Jullie kunnen wel lekker fantaseren over nieuwe Spidey acteurs of Toby terughalen.. :+
Maar Tom Holland gaat gewoon verder (iig 2 films). En Sony gaat verder met wat Marvel opgezet heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Shipperd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:43:
[...]

Om nu plots Mguire terug te halen gaat een pak meer onduidelijkheid scheppen dan wat dan ook. Dat is ondertussen al 12 kaar geleden eh.

En 3 succesvolle films is ook wat overdreven. De derde was echt bagger, en toont ook perfect waarom het een slecht voorteken is als Sony die film zou maken. Dan krijgen we weer een film die meer bezig is met 623 andere films voor te bereiden dan zelf een verhaal te brengen.

Even uit het hoofd:
Spider-Man 3:
- sandman verhaallijn
- venom verhaallijn
- de honderdste driehoeksverhouding tussen MJ, Harry en Peter
- opeens toch een andere miordenaar voor uncle Ben

The Amazing Spider-Man 2:
- ziekte van Harry Osbourne
- Electro verhaallijn
- Goblin verhaallijn
- Gwen Stacy verhaallijn
- en dan nog wat Sinister Six gedoe

Dat gecombineerd met Venom van vorig jaar doet mij nu niet bepaald hoopvol denken aan de toekomst.
HoHo, Spider-Man 3 was geen goede film (imo) maar het was financieel de meest succesvolle van de drie als ik me niet vergis.

Venom was ruk, maar Tom Hardy kan vrijwel elke film redden waar hij in mee speelt. Dus ik heb stilletjes aan nog hoop voor deel 2 (hoewel, Venom zonder Spider-Man is geen Venom).

Ook ben ik het niet met je eens dat Toby voor veel onduidelijkheid zal zorgen mits die gebeurd i.c.m. Into The Spider-verse aangezien het bestaan van meerdere dimensies in die film werd uitgelegd. Dit zou daar mooi op verder kunnen borduren. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze dit ooit voor elkaar (willen) krijgen.
Nnoitra schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:54:
Jullie kunnen wel lekker fantaseren over nieuwe Spidey acteurs of Toby terughalen.. :+
Maar Tom Holland gaat gewoon verder (iig 2 films). En Sony gaat verder met wat Marvel opgezet heeft.
Jammer. Postief punt; het scheelt mij toch weer 25,- kaartjes bios en 20,- voor de uhd. Ga wel met zeer veel vermaak het ongeluk/spectakel van de zijlijnen volgen (like a train accident in slow motion)

Edit: Hoe de fuck willen ze verder gaan met Tom Holland zonder marvel verwijzingen? Ze moeten die gast wel in een andere dimensie droppen (verklaard ook Into the spider-verse; voorbereidingen vanuit Sony) om hier nog iets mee te kunnen. Ik neem aan dat in een solo Sony film er niet meer gejankt mag worden om Tony of dat er überhaupt referenties gemaakt kunnen worden naar voorgaande gebeurtenissen uit de 2 mcu films. Dat kan nooit goed vallen bij "fans" van de vorige 2 delen. Die films staan namelijk helemaal niet op zichzelf maar doen het voor 90% op marvel references. Als je dat weghaalt blijft er maar weinig film over van de vorige 2 marvel commercials... ik bedoel "Spider-Man films". :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2019 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraziey
Nnoitra schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:54:
in ieder geval één, maar het vermoeden is inderdaad twee nu: bron
Ik ben vooral benieuwd hoe ze dezelfde Spidey kunnen neerzetten zonder dat ze alle MCU invloeden mogen gebruiken, gezien zijn origin story in MCU redelijk aan Iron Man hangt (o.a. zijn pak, hij is getrained door Tony, Happy Hogan in FFH, Avengers-lid geworden door Tony). Al die zaken ineens niet meer benoemen lijkt me ook zo onnatuurlijk.
Hoe de fuck willen ze verder gaan met Tom Holland zonder marvel verwijzingen?
Inderdaad, dat dus :)

Wel is NYC zo goed als Avengers-vrij dus kan dat weer dé speeltuin worden van Spidey, wellicht samen met/tegen Venom?

[ Voor 6% gewijzigd door Kraziey op 21-08-2019 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
Kraziey schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:15:
[...]

in ieder geval één, maar het vermoeden is inderdaad twee nu: bron
Dat had ik dus om 9:02 al gepost, inclusief Deadline bron (inclusife response van Sony) waar IGN hun artikel op gebaseerd heeft ;)

Verder is er inhoudelijk vrij weinig bekend.. Onderhandelingen zullen nog wel een tijd gaan duren.

[ Voor 7% gewijzigd door Nnoitra op 21-08-2019 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38

s0kkie

Cowabunga

Nu maar hopen op een Spidey vs. Venom & Carnage _/-\o_

Edit:
@Verwijderd heeft gelijk, het is inderdaad Spider-Man & Venom vs. Carnage :9

[ Voor 44% gewijzigd door s0kkie op 21-08-2019 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
s0kkie schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:31:
Meh, ik zit eerlijk gezegd echt niet te wachten op een PG-13 Carnage film.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

s0kkie schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:31:
Spidey & Venom vs Carnage, fixed that for you ;)

Carnage was in de jaren 90 bij uitstek de character om Spidey en Venom bij elkaar te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Nnoitra schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:25:
[...]

Dat had ik dus om 9:02 al gepost, inclusief Deadline bron (inclusife response van Sony) waar IGN hun artikel op gebaseerd heeft ;)

Verder is er inhoudelijk vrij weinig bekend.. Onderhandelingen zullen nog wel een tijd gaan duren.
Ik zie het idd (y)
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:33:
[...]

Spidey & Venom vs Carnage, fixed that for you ;)

Carnage was in de jaren 90 bij uitstek de character om Spidey en Venom bij elkaar te brengen.
Hehe, snap ik maar kom op. Spidey moet toch echt eerst even clashen met Venom, would love to see that!

[ Voor 25% gewijzigd door Kraziey op 21-08-2019 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 11:54:
[...]

Ik zie het idd (y)

[...]

Hehe, snap ik maar kom op. Spidey moet toch echt eerst even clashen met Venom, would love to see that!
Absoluut, maar ik zie niet in waarom ze zouden clashen (op introductie gevechtje na dat voor elke superheld verplicht is bij een eerste ontmoeting :+ ) De Venom uit de Venom film is meer held dan anti-held en zowel de symbiot als Eddy hebben geen verleden/haat richting Peter Parker. Hell, in de eerste film bestond Peter Parker niet eens O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
Simon Shipperd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 10:43:
[...]

De derde film was bagger omdat fanboys zo graag Venom wilde zien. Als het aan Raimi had gelegen dan had Venom niet meegedaan. Helaas luisterde Sony naar de fans, dus Venom werd in de film gepropt en dan blijkt dat toch niet zo lekker te werken, waarop fanboys boos worden dat ze hun zin kregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:06:
[...]

Absoluut, maar ik zie niet in waarom ze zouden clashen (op introductie gevechtje na dat voor elke superheld verplicht is bij een eerste ontmoeting :+ ) De Venom uit de Venom film is meer held dan anti-held en zowel de symbiot als Eddy hebben geen verleden/haat richting Peter Parker. Hell, in de eerste film bestond Peter Parker niet eens O-)
spoiler: mini spoiler
Laat Venom maar op jacht gaan naar Spidey (leugenaar en de moordenaar van 'held' Mysterio)
, bij het gevecht voelt symbiote aan dat Spidey een betere match is voor hem; Symbiote Spidey is geboren maar dat gaat (zoals in de comics) niet helemaal jofel. Symbiote en Spidey worden weer gescheiden waardoor symbiote, Brock weer op zoekt en echt Venom wordt (inclusief witte spider logo op zijn borst! :o ). Beetje retelling van Spider-Man 3, maar dan wel goed..
Daarna komt Venom, Kasady wel een keer tegen en Carnage is geboren. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:35:
[...]

Laat Venom maar op jacht gaan naar Spidey ...., bij het gevecht voelt symbiote aan dat Spidey een betere match is voor hem; Symbiote Spidey is geboren maar dat gaat (zoals in de comics) niet helemaal jofel. Symbiote en Spidey worden weer gescheiden waardoor symbiote, Brock weer op zoekt en echt Venom wordt (inclusief witte spider logo op zijn borst! :o ). Beetje retelling van Spider-Man 3, maar dan wel goed..
Daarna komt Venom, Kasady wel een keer tegen en Carnage is geboren. 8)
I like it! Echter zit er 2 problemen aan jouw scenario.

1. Carnage gaat geheid in Venom 2 voorkomen en jouw suggestie zou 2 delen nodig hebben (black-suit spidey en ontmoeting met venom & Spidey+Venom vs Carnage. Omdat Cassidy in de after-credit scene in Venom 1 zit denk ik niet dat hij pas in deeltje 3 op komt dagen).
2. Ik betwijfel of Sony een referentie mag gooien naar de MCU (gebeurtenissen SM:FFH)
2a. Venom speelt zich niet in de MCU af dus al zouden ze wel mogen linken naar FFH dan kan dat nog niet in de context van jouw set-up

PS: Zet je eerste zin even in spoiler tags voor degene die FFH nog niet hebben gezien :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 13:42:
[...]

I like it! Echter zit er 2 problemen aan jouw scenario.

1. Carnage gaat geheid in Venom 2 voorkomen en jouw suggestie zou 2 delen nodig hebben (black-suit spidey en ontmoeting met venom & Spidey+Venom vs Carnage. Omdat Cassidy in de after-credit scene in Venom 1 zit denk ik niet dat hij pas in deeltje 3 op komt dagen).
2. Ik betwijfel of Sony een referentie mag gooien naar de MCU (gebeurtenissen SM:FFH)
2a. Venom speelt zich niet in de MCU af dus al zouden ze wel mogen linken naar FFH dan kan dat nog niet in de context van jouw set-up

PS: Zet je eerste zin even in spoiler tags voor degene die FFH nog niet hebben gezien :)
Scherp gezien, thnx! Even aangepast.

Wat betreft die referenties naar FFH; zou dat niet gewoon mogen (zolang ze geen Marvel Studios properties benoemen) aangezien die film gewoon door Sony is gemaakt? Zou overigens verdomd moeilijk zijn, maar toch. Hier (beetje groot artikel) staat ook dat ze verwachten dat de twee films waaraan ze werken, voortborduren op de huidige Spider-Man franchise (mits Tom Holland weer van de partij is uiteraard). Dan zouden iig punt 2 en 2a mogelijk maken, echter qua verhaal is het idd te veel van het goede om in één movie te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:11:
[...]

Scherp gezien, thnx! Even aangepast.

Wat betreft die referenties naar FFH; zou dat niet gewoon mogen (zolang ze geen Marvel Studios properties benoemen) aangezien die film gewoon door Sony is gemaakt? Zou overigens verdomd moeilijk zijn, maar toch. Hier (beetje groot artikel) staat ook dat ze verwachten dat de twee films waaraan ze werken, voortborduren op de huidige Spider-Man franchise (mits Tom Holland weer van de partij is uiteraard). Dan zouden iig punt 2 en 2a mogelijk maken, echter qua verhaal is het idd te veel van het goede om in één movie te proppen.
Goed gevonden. Dan kan mijn belangrijkste kanttekening aan de kant.

Tevens bedenk ik me nog één beer op de weg:
- In Venom 1 kiest de symbiote duidelijk voor Eddie. Ze zijn beidde losers :+ Als de symbiote besluit om naar Spidey over te stappen maakt dat de symbiote voor het generieke publiek nogal een lul. Dit heeft een erg scherpe screenplay nodig om te voorkomen dat het publiek zich tegen het "hoofdpersonage" keert.

Ik zou in ieder geval op premiere avond aanwezig zijn als jou suggestie de template voor de komende films wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
Droefsnoet schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 12:41:
[...]

De derde film was bagger omdat fanboys zo graag Venom wilde zien. Als het aan Raimi had gelegen dan had Venom niet meegedaan. Helaas luisterde Sony naar de fans, dus Venom werd in de film gepropt en dan blijkt dat toch niet zo lekker te werken, waarop fanboys boos worden dat ze hun zin kregen.
Vandaar dat ik hier geen goed oog in heb. Sony slaat er met hun superheldenfilms niet in de juiste oplossing te vinden.

En ja, Spiderverse was goed, maar nu ook niet zo goddelijk als sommige hier doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
Kraziey schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:11:
[...]
staat ook dat ze verwachten dat de twee films waaraan ze werken, voortborduren op de huidige Spider-Man franchise (mits Tom Holland weer van de partij is uiteraard).
Staat ook allemaal in mijn eerste post én in het deadline artikel.
Sources said that Sony reasoned that they will be fine, without Feige. The creative template has been set on the Spider-Man films, and Watt and Holland are in place along with Amy Pascal
Kevin is terrific and we are grateful for his help and guidance and appreciate the path he has helped put us on, which we will continue.”
;)

[ Voor 7% gewijzigd door Nnoitra op 21-08-2019 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:19:
[...]

Ik zou in ieder geval op premiere avond aanwezig zijn als jou suggestie de template voor de komende films wordt.
In de praktijk is gebleken dat films zelden worden gebaseerd op een verhaal van drie regels dat is geschreven door een 'fan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droefsnoet schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:52:
[...]

In de praktijk is gebleken dat films zelden worden gebaseerd op een verhaal van drie regels dat is geschreven door een 'fan'.
Behalve Spider-Man 3 ;) niet zo'n succes.

Desalniettemin kan ik me wel goed voorstellen dat ze Venom en Spidey behoorlijk gaan mergen de komende jaren. Ik vind het in ieder geval niet ver gezocht.

Overigens kan het ook zo zijn dat Disney en Sony er volgende week alsnog uitkomen en dit niets anders is dan een uitvoerig spelletje koeienhandel :) Ik hoop het niet, maar die mening is in de minderheid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Simon Shipperd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 09:26:
Dit is voor alle partijen gewoon geen goede zet. Je hebt Sony die al jarenlang geen deftige Spider-Man film meer hebben kunnen maken. En je hebt de MCU die zich volledig rond Spider-Man aan het opbouwen was en die is nu plots weg.
Inderdaad. Dit is zo jammer. Had daar echt wel graag meer van willen zien.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Zv5aKXQyQkNmRQQUhJL5qtkd/full.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Droefsnoet schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 14:52:
[...]

Haha, zeker. Maar als fan mag ik dromen uiteraard :)
Ik hoop eerlijk gezegd dat ze er de komende weken inderdaad in nog uitkomen op één of andere manier, zou anders zo zonde zijn. Maar aan de andere kant klinkt een Venom/Carnage/Spidey combo ook gewoon heel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:45
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:01:
[...]

Behalve Spider-Man 3 ;) niet zo'n succes.

Desalniettemin kan ik me wel goed voorstellen dat ze Venom en Spidey behoorlijk gaan mergen de komende jaren. Ik vind het in ieder geval niet ver gezocht.

Overigens kan het ook zo zijn dat Disney en Sony er volgende week alsnog uitkomen en dit niets anders is dan een uitvoerig spelletje koeienhandel :) Ik hoop het niet, maar die mening is in de minderheid.
Sony heeft zelf in hun twitter nog gezegd dat ze er graag uitkomen. Maar het zijn vooral de negotiation tactics van de CEO van Sony Pictures die niet in goede aard zijn gevallen. Sony vroeg om dezelfde deal aan te houden + 5% van first gross revenu (dus waarschijnlijk de eerste week van iedere markt. Dan kom je uit op zo'n 5% van misschien 500 miljoen euro wat voor Disney peanuts is. Zij willen 50/50 in zowel inkomsten als kosten. Bij het horen van dat heeft Rothmann de onderhandeling stopgezet die het niet zag zitten. Dus eigenlijk een stand-off totdat iemand gaat toegeven.

De vorige keer moest de Sony CEO zelf ingrijpen om de deal mogelijk te maken en die wordt nu goed gespamd overal om terug in te grijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Disney die 50/50 wil doen... wat een grapjassen. Sony pakt gewoon +-700m per film (ook matige films) dus ik snap wel dat ze Disney de middelvinger geven.

Disney sloopt de markt en een aantal belangrijke brands (kuch star wars...). Ik hoop dat ze in de toekomst nog een aantal flinke financiële klappen gaan krijgen. Het liefste zie ik ze compleet afbranden maar Disney is way to big to fail.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2019 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simon Shipperd

Somt het zowat op :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Waarschijnlijk gaat dit resulteren in een aantal matige spider-man films van Sony die vervolgens de franchise voor langere tijd in de ijskast zet.

Hetzelfde zie ik uiteindelijk gebeuren met MCU. Er komt een moment dat mensen er klaar mee zijn en in één jaar film na film flopt, films gecanceled worden en Disney het MCU ook eens rust geeft/in de ijskast zet.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
MazeWing schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:33:
Waarschijnlijk gaat dit resulteren in een aantal matige spider-man films van Sony die vervolgens de franchise voor langere tijd in de ijskast zet.

Hetzelfde zie ik uiteindelijk gebeuren met MCU. Er komt een moment dat mensen er klaar mee zijn en in één jaar film na film flopt, films gecanceled worden en Disney het MCU ook eens rust geeft/in de ijskast zet.
Tgoh, uiteindelijk loopt alles af ja. Maar als je ziet dat dit jaar weer 3 MCU films +1 miljard hebben opgebracht en Endgame de meest succesvolle film aller tijden is lijkt me dat niet meteen te gaan gebeuren.

Alhoewel het verlies van Spider-Man (als het echt doorgaat) wel eens roet in het eten gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

MazeWing

The plot thickens...

Simon Shipperd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:39:
[...]

Tgoh, uiteindelijk loopt alles af ja. Maar als je ziet dat dit jaar weer 3 MCU films +1 miljard hebben opgebracht en Endgame de meest succesvolle film aller tijden is lijkt me dat niet meteen te gaan gebeuren.

Alhoewel het verlies van Spider-Man (als het echt doorgaat) wel eens roet in het eten gooien.
Endgame was voor mij een soort van eindbestemming. Een eindbestemming die ook nog eens (zeer) onbevredigend was. Ikzelf ben er nu wel een beetje klaar mee. De doorlopende verhaallijn is mijns inziens afgerond en weer een lading films met een doorlopend verhaal geloof ik eerder gezegd wel...

De tijd zal het leren of Disney niet te lang aan het melken is, echter kan iets snel omslaan. Kijk maar naar Star Wars dat in een aantal jaar van heilige graal en gegarandeerd succes, naar Star Wars moeheid, verdeeldheid onder fans en voor die franchise teleurstellende resultaten boekt.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Shipperd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:39:
[...]

Ben geen fan van Disney (zacht uitgedrukt) maar ik kan me niet voorstellen dat het verlies van Spidey echt een big deal voor ze zal zijn. Momenteel hebben ze:

- MCU
- Aanvullend FOX Marvel (mutants, Fantastic Four, Deadpool)
- Indiana Jones
- Star Wars
- Disney Live action remakes
- Pixar films

En ongetwijfeld zie ik meer dan de helft over het hoofd.
MazeWing schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:43:
[...]

Endgame was voor mij een soort van eindbestemming. Een eindbestemming die ook nog eens (zeer) onbevredigend was. Ikzelf ben er nu wel een beetje klaar mee. De doorlopende verhaallijn is mijns inziens afgerond en weer een lading films met een doorlopend verhaal geloof ik eerder gezegd wel...
Eindelijk iemand die ook geen fan van Endgame was. Voor mij was het ook een complete afgang (zeker na de ontzettend toffe infinity war). Ik heb hem vorige week nog een kans gegeven in mijn prive bioscoop. Maar hij kon mij bij een repeat viewing nog minder bekoren dan de eerste keer.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2019 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elazz
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:09:
Disney die 50/50 wil doen... wat een grapjassen. Sony pakt gewoon +-700m per film (ook matige films) dus ik snap wel dat ze Disney de middelvinger geven.

Disney sloopt de markt en een aantal belangrijke brands (kuch star wars...). Ik hoop dat ze in de toekomst nog een aantal flinke financiële klappen gaan krijgen. Het liefste zie ik ze compleet afbranden maar Disney is way to big to fail.
Als we de rekensom maken:

Far From Home

Productie: 160m
P&A: 100m

Totale kosten Sony = 260m

Waarschijnlijk totaal opbrengst: 1.150b
Sony krijgt rond de 55% gemiddeld (rest gaan naar bioscoop ketens) = +/- 630m

630m - 260m = 370 miljoen euro winst op deze film voor alleen de bioscoop release (zonder streaming/digital en bluray)

Stel dat het het voorstel van Disney ging volgen:

Totale kosten Sony = 130m
Totale opbrengsten Sony = 315m

315m - 130m = 185 miljoen euro winst. Minder risico maar wel minder reward.

Probleem is dat als Sony zijn eigen films maakt (wetende dat deze nooit boven de 890 miljoen hebben gehaal) gemiddeld eerder rond de 800m zullen zitten. Dan zit je een situatie waarbij je maar 440m - 260m = 180 miljoen euro winst per film maakt wat dus minder is en je waarschijnlijk kwalitatief niet op hetzelfde niveau gaat zitten. Diminishing returns over verschillende jaren krijgt en je vervolgens opnieuw mag beginnen.

Disney heeft ook al deze cijfers dus ze hebben een ultimatum voorgesteld waarbij Sony, indien ze gaan voor winstmaximalisatie, alsnog de deal moeten pakken om er beter voorop te zitten. De standoff is ten voordele van Disney die zeer machtig zijn.

Nu verwacht ik wel dat er een deal gaat komen want ik denk niet dat Sony op veel goodwill gaat kunnen rekenen van de fans bij komende Spider-Man films op deze manier en weer terug op het niveau van 700m gaan zitten. Potentieel lagere winst als je weet dat het anders kan lopen met een handtekening is gewoon verlies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simon Shipperd
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:44:
[...]

Ben geen fan van Disney (zacht uitgedrukt) maar ik kan me niet voorstellen dat het verlies van Spidey echt een big deal voor ze zal zijn. Momenteel hebben ze:

- MCU
- Aanvullend FOX Marvel (mutants, Fantastic Four, Deadpool)
- Indiana Jones
- Star Wars
- Disney Live action remakes
- Pixar films

En ongetwijfeld zie ik meer dan de helft over het hoofd.

[...]

Eindelijk iemand die ook geen fan van Endgame was. Voor mij was het ook een complete afgang (zeker na de ontzettend toffe infinity war). Ik heb hem vorige week nog een kans gegeven in mijn prive bioscoop. Maar hij kon mij bij een repeat viewing nog minder bekoren dan de eerste keer.
Financieel gaat het ze uiteraard niet raken, de CEO zal vlotjes zijn gat kunnen blijven afvegen met briefjes van 100$ die hij daarna gewoon weggooit. Ik bedoelde vooral voor de verhaallijn van de MCU. Spidey werd duidelijk naar voor geschoven als vervanger van Tony en Holland moest duidelijk hét nieuwe gezicht worden van Marvel.

Maar ik veronderstel dat er ergens nog wel een deal uit te bus zal vallen, lijkt me gewoon te lucratief te zijn voor beide studio's om Spider-Man gewoon in de MCU te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wat ik het grootste voordeel vind van het MCU tov losse films is gewoon het feit dat je veel meer kan vertellen en laten zien.

Buiten origin stories vind ik de meeste verhaallijnen te lang voor een film.
Echter willen de studio's (deels begrijpelijk) niet de risico's nemen om in een keer een hele storyline doen, Daar werkt de MCU Phase opbouw erg goed voor. En daarom hoop ik ook dat de series wel goed gaan worden, hoewel Jessica Jones tegen viel, blonken Daredevil en Punisher voor mij dan wel weer uit.

Waar ik vooral van baalde met Marc Webb's spiderman was dat het weer een origin was.
Raimi's spiderman was in de basis goed, maar op een gegeven moment teveel in een film willen stoppen is gewoon fout. (zowel sandman als venom kwamen gewoon totaal niet uit de verf.

MCU spider man is verfrissend en vernieuwend genoeg, hoewel ik de villains mager vind.

Marvel gaat het denk ik best lastig krijgen met de volgende phases. Het feit dat ze X-men nu bezitten kan helpen, een deel van de Phase 4 karaktersis veel minder bekend bij het grote publiek dan de reeds gebruikte bekende namen.

Grootste struikelblok voor mij persoonlijk met MCU is dat het ivm Disney toch voornamelijk PG13 gericht is. Wat mijn inziens best wel een beperking is/kan zijn voor de verhaallijnen die ik graag verfilmd zou willen zien. X-men First class en days of future past gaven mij een goede hoop op een wat meer gritty X-men saga.

Echter was apocalypse een gigantisch fiasco wat Apocalypse gewoon zwaar tekort heeft gedaan.

Logan daarintegen was exact wat ik van een Wolverine film wil hebben.

Mocht de Sony/Marvel liefde inderdaad echt over zijn, dan hoop ik wel dat ze wat goede mensen aan het roer zetten, want Sony heeft meer dan genoeg Marvel karakters in de licentiepot zitten waar potentieel veel mee te doen.

Maar voor mij krijg ik op dit moment alleen het idee van Sony dat lekker de vruchten willen plukken van Marvel's "redding" vooral omdat ze wel lekker nog 2x hopen te scoren met de spiderman visie van Marvel. Terwijl hun eigen insipiratie nogal op was.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
Bokkie schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 17:51:
Wat ik het grootste voordeel vind van het MCU tov losse films is gewoon het feit dat je veel meer kan vertellen en laten zien.

Buiten origin stories vind ik de meeste verhaallijnen te lang voor een film.
Echter willen de studio's (deels begrijpelijk) niet de risico's nemen om in een keer een hele storyline doen, Daar werkt de MCU Phase opbouw erg goed voor. En daarom hoop ik ook dat de series wel goed gaan worden, hoewel Jessica Jones tegen viel, blonken Daredevil en Punisher voor mij dan wel weer uit.

Waar ik vooral van baalde met Marc Webb's spiderman was dat het weer een origin was.
Raimi's spiderman was in de basis goed, maar op een gegeven moment teveel in een film willen stoppen is gewoon fout. (zowel sandman als venom kwamen gewoon totaal niet uit de verf.

MCU spider man is verfrissend en vernieuwend genoeg, hoewel ik de villains mager vind.

Marvel gaat het denk ik best lastig krijgen met de volgende phases. Het feit dat ze X-men nu bezitten kan helpen, een deel van de Phase 4 karaktersis veel minder bekend bij het grote publiek dan de reeds gebruikte bekende namen.

Grootste struikelblok voor mij persoonlijk met MCU is dat het ivm Disney toch voornamelijk PG13 gericht is. Wat mijn inziens best wel een beperking is/kan zijn voor de verhaallijnen die ik graag verfilmd zou willen zien. X-men First class en days of future past gaven mij een goede hoop op een wat meer gritty X-men saga.

Echter was apocalypse een gigantisch fiasco wat Apocalypse gewoon zwaar tekort heeft gedaan.

Logan daarintegen was exact wat ik van een Wolverine film wil hebben.

Mocht de Sony/Marvel liefde inderdaad echt over zijn, dan hoop ik wel dat ze wat goede mensen aan het roer zetten, want Sony heeft meer dan genoeg Marvel karakters in de licentiepot zitten waar potentieel veel mee te doen.

Maar voor mij krijg ik op dit moment alleen het idee van Sony dat lekker de vruchten willen plukken van Marvel's "redding" vooral omdat ze wel lekker nog 2x hopen te scoren met de spiderman visie van Marvel. Terwijl hun eigen insipiratie nogal op was.
Ik denk dat Marvel met het succes van Guardians of the Galaxy dat onbekende personages allerminst een probleem vormen voor hen. Zolang ze consistent kwaliteit uitbrengen zullen de mensen gewoon gaan kijken. En ja, je kan discussiëren of de films goed zijn of 13 in een dozijn, maar ze brengen wat de mensen verwachten. En hoewel ze vaak niet speciaal zijn, zijn ze gewoon goed gemaakt.

PG13 lijkt me ook niet echt een meteen aangezien elke X-Men film (met uitzondering van Logan en Deadpool) altijd al PG13 geweest is. Maar als ze beide franchise gaan mergen in de toekomst kunnen we natuurlijk vergeten dat we een nieuwe r-rated Wolverine te zien gaan krijgen.

Sony heeft inderdaad alle karakters die met Spider-Man te maken hebben (blijven hopen op een Kravens Last Hunt film), maar daar ligt meteen ook de zwakte. Er zijn geen personages die solo kunnen werken zonder Spider-Man erbij te betrekken. Ze hebben het geprobeerd met Venom en zo'n denderend succes was dat ook niet.

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
Simon Shipperd schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 18:05:
[...]

. Ze hebben het geprobeerd met Venom en zo'n denderend succes was dat ook niet.
Venom heeft wellicht slechte reviews gekregen van de critics, maar is een gigantisch succes qua box office results. Zie deze link.

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
calivaty schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:03:
[...]

Venom heeft wellicht slechte reviews gekregen van de critics, maar is een gigantisch succes qua box office results. Zie deze link.
Het was ook geen topfilm qua verhaal en acteerwerk, maar ik heb me 2x uitstekend vermaakt.
En de after credits met Carnage smaakt wel naar meer! Laat maar komen zou ik zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• calivaty
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 09:13
yorroy schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 12:05:
[...]

Het was ook geen topfilm qua verhaal en acteerwerk, maar ik heb me 2x uitstekend vermaakt.
En de after credits met Carnage smaakt wel naar meer! Laat maar komen zou ik zeggen
Helemaal met je eens. Op de een of andere manier heb ik me echt prima vermaakt. Komt het dan toch de roze Marvel fanboy bril? ;) Maar hieruit blijkt maar weer dat de reviews van critics altijd met een korrel zout genomen moeten worden. Een film hoeft geen meesterwerk te zijn. Soms is een leuke en vermakelijke film meer dan genoeg!

• Zeror
  • Laatst online: 11:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Link naar petitie, was gedeeld door Benedict Cumberbatch op Facebook.

https://www.thepetitionsi...om-holland-as-spider-man/

Even delen en tekenen als je spiderman in de MCU wilt houden. :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:49

Sick Nick

Drop the top!

Elazz schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:48:
[...]

Nu verwacht ik wel dat er een deal gaat komen want ik denk niet dat Sony op veel goodwill gaat kunnen rekenen van de fans bij komende Spider-Man films op deze manier en weer terug op het niveau van 700m gaan zitten. Potentieel lagere winst als je weet dat het anders kan lopen met een handtekening is gewoon verlies.
Wat je hier even vergeet is dat Sony 0% ziet van elke film van Disney waar Spiderman in zit (en in de recente films is hij meer en meer naar de voorgrond gekomen, tot het punt waar hij in principe ironman 2.0 is). Disney maakt hun films op eigen kosten en steekt alles in hun eigen zak. Sony maakt films op Sony's eigen kosten, geeft 5% aan disney en steekt de rest in hun zak. Niet meer dan eerlijk toch?

Als ze naar die 50/50 toe willen voor Sony films, denk je nou echt dat ze dan ook 50/50 doen voor de Disney films? Nee natuurlijk niet, Disney geld is Disney geld...En als Disney 50% heeft geeft Sony ook de controle weg voor hun grootste franchise.

En Disney heeft 100% van de inkomsten uit alle accessoires/fan spul. Elke beker, pyama, dekbed, brooddoos, etc waar Spiderman op staat ziet Sony NIKS van. De inkomsten van dit soort spul alleen is al enorm veel hoger dan welke film dan ook.

Dus waarom zou Sony dan in hemelsnaam akkoord gaan met die 50/50 deal? Klinklare onzin.

Verwijderd

Sick Nick schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:26:
[...]

Dus waarom zou Sony dan in hemelsnaam akkoord gaan met die 50/50 deal? Klinklare onzin.
Misschien omdat Sony dan ook andere personages uit het MCU kan gebruiken in hun Spiderman films waar ze normaal gesproken de rechten niet voor hebben ? Zodoende kunnen de films potentieel nog meer omzet genereren.

Afijn, ik hoop dat Sony en Disney er samen uit kunnen komen. De huidige opzet begon net z'n vruchten af te werpen en het zou en domper zijn als we geen Spiderman meer in het MCU tegenkomen.

• Elazz
Kraziey schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:12:
Hier nog wat geruchten die Lords of the Long Box op YouTube beweert. Ik heb het YouTube filmpje niet gezien (zit op werk) en hoewel er wel wat logische zaken instaan zijn het vooralsnog geruchten.
Fingers crossed. Hopelijk is het waar. In ieder geval een stuk beter. Nog steeds geen idee of Sony helemaal blij gaat zijn. Een vriend van me werkt dit weekend voor D23. Er zit veel Spider-Man (MCU) promo (volgensmij ook binnen met popup displays). Ze verwachten ook veel gasten verkleed in Spider-Man dus dat ze met iets gaan afkomen zou wel bijna moeten. Anders is het best awkward met al het andere negatieve Disney nieuws van deze week.

[ Voor 82% gewijzigd door Elazz op 23-08-2019 08:20 ]

• Droefsnoet
MazeWing schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:43:
[...]

Kijk maar naar Star Wars dat in een aantal jaar van heilige graal en gegarandeerd succes, naar Star Wars moeheid, verdeeldheid onder fans en voor die franchise teleurstellende resultaten boekt.
Probleem is dat Disney Star Wars totaal verkeerd heeft aangepakt. Star Wars is een omgekeerde MCU, je hebt de Main Saga wat de Avengers is van de MCU en dan de spin offs die de solo MCU films zijn. Moet je voorstellen dat Marvel solo films uitbrengt met karakters en gebeurtenissen die niks met de Avenger films te maken hebben. Dat zou ook niet werken.

Star Wars moeheid is een gemakkelijk smoesje en helemaal het probleem niet. Je zal zien dat Star Wars in december gewoon weer 1 miljard dollar binnenharkt, zo moe zijn de mensen. Probleem van Star Wars is dat ze niks nieuws durven te doen en niemand zit te wachten op wéér een prequel die niks nieuws laat zien. Dat werkt wel een keer met Rogue One, maar Solo was gewoon een bijzonder zwakke film die krampachtig de oorsprong van de meest futiele zaken liet zien, zoals zijn naam, pistool, bijnaam voor Chewbacca, de dobbelstenen in de Millennium Falcon en uiteraard de kessel run die nergens op sloeg.

Wat wel zou werken is als ze een spin off zouden maken en de avonturen uit die film werden verwerkt in een nieuwe Star Wars (saga) film. In elk geval geen prequel, sequel, midquel om gaten op te vullen die niet opgevuld hoeven te worden. Dát is het probleem van de Star Wars spinoffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Hier nog wat geruchten die Lords of the Long Box op YouTube beweert. Ik heb het YouTube filmpje niet gezien (zit op werk) en hoewel er wel wat logische zaken instaan zijn het vooralsnog geruchten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Elazz schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 13:57:
[...]

Fingers crossed. Hopelijk is het waar. In ieder geval een stuk beter. Nog steeds geen idee of Sony helemaal blij gaat zijn. Een vriend van me werkt dit weekend voor D23. Er zit veel Spider-Man (MCU) promo (volgensmij ook binnen met popup displays). Ze verwachten ook veel gasten verkleed in Spider-Man dus dat ze met iets gaan afkomen zou wel bijna moeten. Anders is het best awkward met al het andere negatieve Disney nieuws van deze week.
Ik moet zeggen dat ik een hoop punten met een korrel zout neem (Venom rebooted in MCU? of de volgende trilogie met Firestarter en Iceman?) maar het D23 stuk klinkt wel geloofwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elazz
Kraziey schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 08:52:
[...]

Ik moet zeggen dat ik een hoop punten met een korrel zout neem (Venom rebooted in MCU? of de volgende trilogie met Firestarter en Iceman?) maar het D23 stuk klinkt wel geloofwaardig.
Ik heb haar gevraagd om me up te daten als ze iets ziet :p
Het begint (voor ons) deze avond en de Marvel Panel morgenavond:

Hier is het schema:

Friday:
10:30am PT - Disney Legends
Hosted by Disney Chairman Bob Iger, the Disney Legends awards are given to Wing Chao, Robert Downey Jr., Jon Favreau, James Earl Jones, Bette Midler, Kenny Ortega, Barnette Ricci, Robin Roberts, Diane Sawyer, Ming-Na Wen, and Hans Zimmer.
12:30pm PT - The Music and Sounds of Star Wars: Galaxy's Edge
3:00pm PT - Agents of SHIELD
3:30pm PT - Disney+ Presentation
A presentation showcasing content from Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic, and more which will be available on the Disney+ streaming service
Saturday:
10:00am PT - Walt Disney Studios
Includes Marvel Studios, Star Wars, Pixar, and all Disney film properties
1:30pm PT - Secret Walt Disney Company Project Presentation
5:30pm PT - Marvel Comics: 80th Anniversary
Sunday:
10:30am PT - Disney Parks, Experiences, and Products
Chairman Bob Chapak showcases what’s new and what’s next for resorts around the globe, including more about the transformational plans for Epcot at Walt Disney World Resort in Florida.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18:34
Sony en Marvel hebben een deal gesloten die Spider-Man in het Marvel Cinematic Universe houdt.

Dat komt een maand nadat de studio's nog aankondigden niet tot een akkoord te kunnen komen waardoor Spidey uit het MCU zou verdwijnen, tot groot verdriet van de fans. Nu hebben Sony en Marvel aangekondigd dat ze een derde film in de Spider-Man: Homecoming-reeks gaan co-produceren.
https://nl.ign.com/spider...-man-in-het-mcu-te-houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

€€€€€€€€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Zag er niks van in de OP staan, het is een vraag die op internet al vaak is gesteld en beantwoord. Alleen op vele verschillende manieren.

Waar moet je beginnen met het kijken? Ik zie wat dingen staan van beginnen met 1e uitgebrachte film etc, andere op verhaal volgorde etc.

Deze link https://www.cnet.com/feat...how-in-the-perfect-order/ gaat zelfs helemaal de series en tot bepaalde episodes er tussen stoppen. Mensen die hier zelf een volgorde aangehouden hebben?

Nou kun je natuurlijk alles van wel genieten hoe je het ook kijkt maar hier nog mensen met gedachten? Komende tijd (voor nu nog) veel tijd dus eens hier naar kijken. Thor films al wel bekeken maar de rest nog niet volgens mij.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17:20
Ik heb laatst deze volgorde aangehouden, en dat is is op verhaal volgorde.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The Chosen One schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:49:
Zag er niks van in de OP staan, het is een vraag die op internet al vaak is gesteld en beantwoord. Alleen op vele verschillende manieren.

Waar moet je beginnen met het kijken? Ik zie wat dingen staan van beginnen met 1e uitgebrachte film etc, andere op verhaal volgorde etc.

Deze link https://www.cnet.com/feat...how-in-the-perfect-order/ gaat zelfs helemaal de series en tot bepaalde episodes er tussen stoppen. Mensen die hier zelf een volgorde aangehouden hebben?

Nou kun je natuurlijk alles van wel genieten hoe je het ook kijkt maar hier nog mensen met gedachten? Komende tijd (voor nu nog) veel tijd dus eens hier naar kijken. Thor films al wel bekeken maar de rest nog niet volgens mij.
Zonder de series:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ptmKENqEyzf8cOaTuPSFcV_0nHU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/33fj3jNATTLeM7HEAmKnjLCD.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:13
Klopt die antman and the wasp wel? Zelfde periode als avenger iw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Lynx schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:39:
Klopt die antman and the wasp wel? Zelfde periode als avenger iw?
Ongeveer, want after credits scene van antman & the wasp loopt gelijk met einde van IW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:19
Als je voor het eerst kijkt zou ik in deze volgorde wel een aantal van de post-credit scenes skippen, gezien ze nogal wat spoilen dan ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

Wren schreef op woensdag 29 april 2020 @ 19:52:
[...]

Ongeveer, want after credits scene van antman & the wasp loopt gelijk met einde van IW
Het einde (post credit scene) van Thor Ragnarok gaat ook vloeiend over in Infinity War. Ik denk daarom dat deze volgorde wel logisch is. Ant-Man and the Wasp's post credit scene dient meer als teaser, en zit daarom denk ik op de juiste locatie.
hostname schreef op woensdag 29 april 2020 @ 20:00:
[...]

Als je voor het eerst kijkt zou ik in deze volgorde wel een aantal van de post-credit scenes skippen, gezien ze nogal wat spoilen dan ;)
Je kan ook de films kijken in de volgorde waarin ze uitkwamen. Dan mis je niets en heb je de beste opbouw, ook qua extra scenes. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door The Zep Man op 30-04-2020 09:50 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

The Chosen One schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:49:
Daar staat zelfs de Inhumans tussen :X Nog steeds spijt van dat ik daar m'n tijd aan heb verspild..

Voor de rest alles gezien behalve Runaways. Inhumans is trash, Cloak and Dagger was wel vermakelijk. Agents of Shield en Agent Carter hebben de meeste verwijzingen/cameo's naar de MCU. De Netflix series vond ik vooral Daredevil, The Punisher en het 1ste seizoen van Jessica Jones goed. Zou tof zijn als ze de Netflix Daredevil, Punisher en Kingpin naar Disney+/MCU halen.

Ben wel erg benieuwd wat de kwaliteit gaat zijn van de nieuwe Disney+ series; The Falcon & The Winter Soldier, WandaVision en Loki. Überhaupt de hele volgende fase. En of dat niet te geforceerd SJW / woke <insert interessant termpje> gaat zijn.. De diverse comics hebben ze de laatste jaren al in ieder geval goed weten te verkr#chten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Pendaco schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 18:08:
[...]

Daar staat zelfs de Inhumans tussen :X Nog steeds spijt van dat ik daar m'n tijd aan heb verspild..

Voor de rest alles gezien behalve Runaways. Inhumans is trash, Cloak and Dagger was wel vermakelijk. Agents of Shield en Agent Carter hebben de meeste verwijzingen/cameo's naar de MCU. De Netflix series vond ik vooral Daredevil, The Punisher en het 1ste seizoen van Jessica Jones goed. Zou tof zijn als ze de Netflix Daredevil, Punisher en Kingpin naar Disney+/MCU halen.

Ben wel erg benieuwd wat de kwaliteit gaat zijn van de nieuwe Disney+ series; The Falcon & The Winter Soldier, WandaVision en Loki. Überhaupt de hele volgende fase. En of dat niet te geforceerd SJW / woke <insert interessant termpje> gaat zijn.. De diverse comics hebben ze de laatste jaren al in ieder geval goed weten te verkr#chten..
Nou, cloak & dagger was eigenlijk behoorlijk goed. Wel typisch young adult maar ver superieur aan runaways en uiteraard inhumans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-06 23:17

GS88

π raat

Mijn kinderen (meisje v. 10 en jongen v. 8 ) wilden graag Spider-Man kijken dus vandaag begonnen met Spider-Man 1.

Moet toch echt zeggen dat het mijn favoriete Spider-Man is van de 7 Spider-films die tot nu toe zijn uitgebracht.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:25
Nou c&d vond ik ook maar niets, ik zal inderdaad niet in de target demographic vallen. Punisher & Daredevil daarentegen _/-\o_ Jessica Jones was de aanzet van de netflix mcu series, en daardoor toen verfrissend.

Zie ook YouTube: DAREDEVIL: The Pinnacle of Superhero TV (Video Essay) & YouTube: DAREDEVIL Is STILL The Pinnacle Of Superhero TV (Review)

@Pendaco Wbt SJW shit, moet je dit maar eens kijken. Er is nog hoop: YouTube: Kathleen Kennedy "Saves" Star Wars (Again)

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Pagina: 1 ... 9 ... 25 Laatste