Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Stoelpoot schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:26:
[...]

Het is zonde, ik vind dat het de kracht van Captain Marvel en de feministische boodschap onderuit haalt. In haar eigen film zag je het ook, dat ze aan het einde een "I've always been told I can't do something" erin hadden geshoehorned terwijl dat weinig aanleiding had. Als je een superheld met "Girl Power" wilt, ga er dan ook echt voor. Nu voelt het als een equality-tax die verplicht moest worden betaald.
Ik vond het "I`ve got nothing to prove to you" juist wel erg tof in haar eigen film.

Het is toch een échte flauwe movie trope - om als je al gewonnen hebt tóch nog even te laten zien dat je de grootste hebt, door je vijand nog een kans te geven.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Twee Dee schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 14:58:
[...]

Ik vond het "I`ve got nothing to prove to you" juist wel erg tof in haar eigen film.

Het is toch een échte flauwe movie trope - om als je al gewonnen hebt tóch nog even te laten zien dat je de grootste hebt, door je vijand nog een kans te geven.
Dat is mijn probleem er ook juist mee: Het was een hartstikke gaaf moment. Maar door de hele film heen had ik niet het gevoel dat ze dat (zichzelf bewijzen) ooit moest doen, waardoor het een beetje het gevoel kreeg van een "moetje" ipv een sterke payoff.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap dan weer niet dat mensen zo bezig zijn met dat feminisme in de films. Letterlijk iedere crew met enkel mannen of nagenoeg enkel mannen heeft wel zo'n shot, al jarenlang. Maar bij de vrouwen roept iedereen moord en brand. 5 seconden op een film van 3 uur.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 01:14:
Ik snap dan weer niet dat mensen zo bezig zijn met dat feminisme in de films. Letterlijk iedere crew met enkel mannen of nagenoeg enkel mannen heeft wel zo'n shot, al jarenlang. Maar bij de vrouwen roept iedereen moord en brand. 5 seconden op een film van 3 uur.....
Appels met peren vergelijken noem ik dat. In een film waarin de groep uit alleen mannen bestaat, is zo'n shot meestal niet bedoeld om te zeggen "kijk, wij mannen staan samen sterk", maar simpelweg "samen staan we sterk", ongeacht mannen of vrouwen.

In Endgame vond ik de scene van alle vrouwen bij elkaar ook wat (te) opvallend en er een beetje aan de haren bijgesleept. Ik had het sterker gevonden als 2 of 3 vrouwelijke karakters elkaar overeind zouden helpen en dan weer het gevecht aan zouden gaan, in plaats van de 'oke, nu even alle vrouwelijke karakters bij elkaar, zodat we kunnen laten zien dat we heel veel sterke vrouwen in onze films hebben'-shot, wat het nu was geworden.

The devil is in the details.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Trouwens.. iedereen was overal aan het vechten.. hoezo staan opeens alle vrouwen bij Spiderman ? En er was ook geen ander man (die meehielp) in de buurt :p

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Eek2nd schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 02:08:
Trouwens.. iedereen was overal aan het vechten.. hoezo staan opeens alle vrouwen bij Spiderman ? En er was ook geen ander man (die meehielp) in de buurt :p
Moederinstinct? :P

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wren schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:27:
[...]

of dat het is omdat Brie Larson zo'n feministische vrouw is die zoiets eist.
Wat een theorie :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 23:50

Sméagol

Master of Mayhem

Eek2nd schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 02:08:
Peter heeft de Axe deo van Tony gejat.

Overigens werd ik wel blij van dat shot.. <3

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Stoelpoot schreef op vrijdag 3 mei 2019 @ 12:26:
[...]

Het is zonde, ik vind dat het de kracht van Captain Marvel en de feministische boodschap onderuit haalt. In haar eigen film zag je het ook, dat ze aan het einde een "I've always been told I can't do something" erin hadden geshoehorned terwijl dat weinig aanleiding had. Als je een superheld met "Girl Power" wilt, ga er dan ook echt voor. Nu voelt het als een equality-tax die verplicht moest worden betaald.
Jullie weten dat Marvel altijd gaat over een onderdrukte persoon of groep die door superkrachten zijn/hun gelijk halen. Mutanten vs mensen is analoog aan de rassen discussie in Amerika.

Ik heb er geen bezwaar tegen. Ik vind het juist super gaaf dat Captain Marvel een held voor kleine meisjes kan zijn. Het is te makkelijk om dat te bagatalliseren.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Ik zag op Netflix The Incredible Hulk voorbij komen. Deze had ik ooit al eens gezien maar kon me totaal niet meer herinneren hoe die ging, dus toch maar eens opgezet.

Dit is toch echt wel een buitenbeentje in de rest van de 21 films zeg..
Wat mij betreft was Edward Norton compleet verkeerd gecast in deze rol en er zat geen seconde humor in deze film.
Leuk vermaak maar ook niet meer dan dat.

De komende maanden alle andere 21 nog maar eens een keer kijken.

[ Voor 7% gewijzigd door yorroy op 04-05-2019 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:48
Hahn schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 01:32:
[...]

Appels met peren vergelijken noem ik dat. In een film waarin de groep uit alleen mannen bestaat, is zo'n shot meestal niet bedoeld om te zeggen "kijk, wij mannen staan samen sterk", maar simpelweg "samen staan we sterk", ongeacht mannen of vrouwen.

In Endgame vond ik de scene van alle vrouwen bij elkaar ook wat (te) opvallend en er een beetje aan de haren bijgesleept. Ik had het sterker gevonden als 2 of 3 vrouwelijke karakters elkaar overeind zouden helpen en dan weer het gevecht aan zouden gaan, in plaats van de 'oke, nu even alle vrouwelijke karakters bij elkaar, zodat we kunnen laten zien dat we heel veel sterke vrouwen in onze films hebben'-shot, wat het nu was geworden.
precies, nu kwam het geforceerd over. Zeker omdat Mantis er bij stond, die normaal gesproken na 1 minuut op 't battlefield al dood zou moeten zijn. Die heeft geen battle powers en al helemaal geen vechtskills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Daarbij, Tony wist dat Mantis Thanos kan chillen. Waarom dropten zie Haar niet gewoon weer op z'n kop ;)

[ Voor 7% gewijzigd door maratropa op 04-05-2019 12:26 ]

specs

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 01:32:
[...]

Het zijn toch echt online de (veelal) mannen die het er bij de haren bij slepen noemen en de nadruk erop leggen......dat het zo opvalt geeft blijkbaar aan dat we het niet 'normaal' vinden. En dan even bepalen dat 2 a 3 wel acceptabel is......ik vind dit gewoon weinig discussie waardig. Ieder z'n meug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 12:04
Verwijderd schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 13:12:
[...]

Het zijn toch echt online de (veelal) mannen die het er bij de haren bij slepen noemen en de nadruk erop leggen......dat het zo opvalt geeft blijkbaar aan dat we het niet 'normaal' vinden. En dan even bepalen dat 2 a 3 wel acceptabel is......ik vind dit gewoon weinig discussie waardig. Ieder z'n meug.
Ik bepaal helemaal niet dat 2 a 3 wel acceptabel is, ik geef volgens mij heel duidelijk aan dat ik persoonlijk het sterker had gevonden als het er niet zo dik bovenop had gelegen. Mijn mening. Mag je het mee oneens zijn, even goede vrienden.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
"According to comicbook, co-director Anthony Russo opened up about the line to Watching Hollywood, and said it came from Downey Jr., who shared that it was something one of his children said to him. They liked it so much, they decided to put it in the movie. "

Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
OMX2000 schreef op zaterdag 4 mei 2019 @ 09:38:
[...]

Jullie weten dat Marvel altijd gaat over een onderdrukte persoon of groep die door superkrachten zijn/hun gelijk halen. Mutanten vs mensen is analoog aan de rassen discussie in Amerika.

Ik heb er geen bezwaar tegen. Ik vind het juist super gaaf dat Captain Marvel een held voor kleine meisjes kan zijn. Het is te makkelijk om dat te bagatalliseren.
Zoals ik al zei, ik heb er ook niks tegen. Maar de uitvoering is slecht. In plaats van een consistente lijn door de hele film dat Carol niet serieus werd genomen, worden er op het laatst wat flashbacks getoond. Laat dat narrative dan door de gehele film heen zien zodat het echt impact heeft dat ze boven die ervaringen staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:36
Iemand de nieuwe trailer van Spider-man gekeken? Want het begint met een spoiler warning voor Endgame spoilers, ik heb die nog niet gezien maar was wel benieuwd naar de nieuwe Spider-man trailer. Dus kan iemand die beide al gezien heeft, zeggen of ik inderdaad beter kan wachten totdat ik Endgame gezien heb of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:17
Ik zou wachten! (serieus, niet kijken als je Endgame nog wilt zien)

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannisi
  • Laatst online: 09:46
Ja wachten. De spoilers zitten meteen in de 1e 5 seconden :P

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:36
Dannisi schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:43:
Ja wachten. De spoilers zitten meteen in de 1e 5 seconden :P
pwvliet schreef op maandag 6 mei 2019 @ 15:43:
Ik zou wachten! (serieus, niet kijken als je Endgame nog wilt zien)
Bedankt voor het snelle antwoord. Dan wordt het nog even volhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Wat een trailer van Spider-man: far from home!

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Die trailer werd voorafgaand aan Endgame vertroond 8)7

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56
Angeloonie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:36:
Bij mij gisteren in de bioscoop niet hoor, er was wel een Spiderman trailer, maar niet deze.
Zou inderdaad wel een flinke spoiler geweest zijn.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Niet online
Alvanosa schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:31:
Oke, dat is inderdaad een *hele* sterke trailer. En dat nog geen maand na de ervaring van Endgame.

Trailer spoilers:
spoiler:
Ik hou er van wat ze met Spider Man doen. Ik had er nog compleet niet aan gedacht, maar de dood van Tony lijkt inderdaad veel druk en verantwoordelijkheid op z'n schouders te leggen wat hij moet leren. En "I'm just a friendly neighbourhood Spider Man" is daar een voorbeeld van hoe hij in z'n gedachten nog niet de Avengers-level vechter is die je zou verwachten.

En... Apparently there's a multiverse now. Daar gaan ze hun komende materiaal dus vandaan halen. Woo!

[ Voor 49% gewijzigd door Stoelpoot op 06-05-2019 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 16:46

MazeWing

The plot thickens...

De nieuwe Spidey trailer ziet er erg goed uit en Mysterio lijkt goed neergezet te zijn. Ik ben eigenlijk benieuwd in hoeverre Sony nog een dikke vinger in de pap heeft...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
MazeWing schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:46:
De nieuwe Spidey trailer ziet er erg goed uit en Mysterio lijkt goed neergezet te zijn. Ik ben eigenlijk benieuwd in hoeverre Sony nog een dikke vinger in de pap heeft...
Volgens mij was het zo dat Marvel de film maakt, maar dat Sony de uiteindelijke beslissingen moet maken. Zo wilde Marvel pas de Spiderman film een jaar later uitbrengen, omdat het een "spoiler" zou zijn als er opeens 2 maanden na endgame al een spiderman film zou zijn(zo bijna alle volgende Marvel film officieel nog niet aangekondigd, terwijl er wel castings zijn geweest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

TheFes schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:37:
[...]

Bij mij gisteren in de bioscoop niet hoor, er was wel een Spiderman trailer, maar niet deze.
Zou inderdaad wel een flinke spoiler geweest zijn.
Bij ons dus wel, Pathe Spui IMAX afgelopen vrijdag.. was echt een wtfje.. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
Angeloonie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:38:
[...]

Pathé Tilburg gelukkig niet dus, maar wel stomme blunder ja.
Bij ons hield het 3D er ineens mee op tijdens het eindgevecht, waardoor je met rechts zwart beeld kreeg. Maar dat was redelijk snel weer gefixt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Angeloonie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 17:38:
[...]

Dat meen je niet..
Zitten inderdaad flinke spoilers in. Je zou bijna een klacht indienen.

Maar wat een vette trailer:
Het Stark Suit uit de eerste spidey film, het pak uit Infinity War en het Noir pak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:34
Terranova schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:52:
[...]

Volgens mij was het zo dat Marvel de film maakt, maar dat Sony de uiteindelijke beslissingen moet maken. Zo wilde Marvel pas de Spiderman film een jaar later uitbrengen, omdat het een "spoiler" zou zijn als er opeens 2 maanden na endgame al een spiderman film zou zijn(zo bijna alle volgende Marvel film officieel nog niet aangekondigd, terwijl er wel castings zijn geweest).
Bronnen, geen speculaties ;)

Sony krijgt de Spider-Man solo film bioscoop opbrengsten.
Sony behoud recht op characters uit de Spider-Man wereld voor solo films. Marvel gebruikt dezen dan weer niet.
De deal is voor 5 Marvel films en daarna mag Sony Spider-Man weer gebruiken (mochten ze dat willen).

https://www.cnbc.com/2019...-lacks-a-hero-spidey.html
https://movieweb.com/spider-man-sony-marvel-deal-extension/
https://variety.com/2015/...marvel-movies-1201429039/

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Angeloonie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:36:
Ja, daar zaten we ons op 27/4 al ernstig over te verbazen, tijdens de Infinity War / Endgame-'marathon'. 8)7

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Ramzzz schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:21:
[...]

Ja, daar zaten we ons op 27/4 al ernstig over te verbazen, tijdens de Infinity War / Endgame-'marathon'. 8)7
Dat was toch gewoon deze ?
De nieuwe is net een paar uur uit.
Lijkt me heeeeeeeeeeeel stug dat die al tijdens de eerste dagen van Endgame in de Bios te zien was.
(of de Bios heeft de boel gigantisch verneukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Nnoitra schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:26:
[...]

Dat was toch gewoon deze ?
De nieuwe is net een paar uur uit.
Lijkt me heeeeeeeeeeeel stug dat die al tijdens de eerste dagen van Endgame in de Bios te zien was.
(of de Bios heeft de boel gigantisch verneukt)
Het gaat erom, dat Spidey in Infinity War >gefingersnapt< was door Thanos.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:33
Ramzzz schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:28:
[...]

De eerste far from home trailer is al een hele tijd geleden,voor het uitkomen van endgame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
[...]

Daar gaat het de mist in.
Jullie refereren aan de vorige trailer, niet op de nieuwe waar het inmiddels over ging.
En die nieuwe bevat een nog grotere spoiler!

En dan Spidey nog leefde was voor de gemiddelde geek geen spoiler, en voor de Marvel Cinematic Universe 'enthousiast' ook niet. Net als Black Panther, Guardians of the Galaxy, waarvan de volgende delen al aangekondigd waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
[...]

Nee, in de nieuwe trailer zie je dat Tony Stark dood is, daar begint de trailer mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Volgens mij zijn we het er over eens dat beide trailers spoilers hebben. De oude trailer ivm Spidey omdat die blijkbaar leeft (dat is wat @Ramzzz bedoelt) wat dus een minor spoiler is en de nieuwe die schijnbaar iets over Tony Stark zegt, wat een major spoiler is.

Zelfs de minor spoiler vond ik een beetje dom om voor Endgame te laten zien..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:41:
Volgens mij zijn we het er over eens dat beide trailers spoilers hebben. De oude trailer ivm Spidey omdat die blijkbaar leeft (dat is wat @Ramzzz bedoelt) wat dus een minor spoiler is en de nieuwe die schijnbaar iets over Tony Stark zegt, wat een major spoiler is.

Zelfs de minor spoiler vond ik een beetje dom om voor Endgame te laten zien..
De film had altijd nog voor Endgame kunnen afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Verwijderd schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 10:50:
[...]

De film had altijd nog voor Endgame kunnen afspelen.
Voor Infinity War bedoel je. ;)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvanosa schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 11:27:
[...]

Voor Infinity War bedoel je. ;)
Ja die.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
[...]

Wat had je dan verwacht? Een Spider-man film zonder Spider-man? Ik zie in die eerste trailer niet echt een spoiler. Of je moet echt helemaal niet op de hoogte zijn dat er een nieuwe Spidey film komt.

En het had inderdaad ook nog voor Infinity af kunnen spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Raem op 07-05-2019 18:38 ]

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nibulez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-07 22:54
[...]

In de eerste trailer van Spiderman (die al best lang uit is) is nog helemaal niet op te maken dat het na infinity war/endgame zou afspelen. Dit is bewust gedaan door marvel. Pas in de nieuwe trailer zien we in welke tijd het verhaal zich afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09 21:27
Precies dat.

Bij de trailer op het Sony Pictures youtube kanaal wordt er ook van te voren, door Tom Holland, gewaarschuwd dat er zware spoilers inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Er was wel een lichte hint dat het na Endgame afspeelt in de eerste trailer, maar je kon het ook niet echt aan uitmaken:

De cheque die Happy kwam brengen was gesigneerd door Pepper Potts, waarbij Tony Stark logisch(er) zou zijn als het voor Infinity War afspeelde.
(Nog maals: is maar een kleine hint, want ook als Stark nog zou leven had ook Pepper die kunnen/ mogen signeren)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 12:16
Eek2nd schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 02:19:
Er was wel een lichte hint dat het na Endgame afspeelt in de eerste trailer, maar je kon het ook niet echt aan uitmaken:

De cheque die Happy kwam brengen was gesigneerd door Pepper Potts, waarbij Tony Stark logisch(er) zou zijn als het voor Infinity War afspeelde.
(Nog maals: is maar een kleine hint, want ook als Stark nog zou leven had ook Pepper die kunnen/ mogen signeren)
Ik kan het verkeerd hebben, Maar tony had pepper toch CEO gemaakt van Stark Industries dus dan mag ze toch tekenen voor dat soort dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Dutchone schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 08:43:
[...]

Ik kan het verkeerd hebben, Maar tony had pepper toch CEO gemaakt van Stark Industries dus dan mag ze toch tekenen voor dat soort dingen?
Tuurlijk mag ze dat, maar was logischer geweest als het Tony Stark was geweest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
Ok ik heb mijn twee zoontjes in record tijd wel aardig bijgebracht om Endgame te zien volgens mij.
Spoedcursus mcu:
Avengers 1
Avengers 2
Captain Amerika Civil War
Guardians of the Galaxy 1
Thor Ragnarok
Avengers Infinity War

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Stoelpoot schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:39:
[...]

Oke, dat is inderdaad een *hele* sterke trailer. En dat nog geen maand na de ervaring van Endgame.

Trailer spoilers:
spoiler:
En... Apparently there's a multiverse now. Daar gaan ze hun komende materiaal dus vandaan halen. Woo!
Dat het MCU een multiverse was, werd al duidelijk gemaakt in Doctor Strange. In die zin dus niets nieuws onder de zon ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waltman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-10-2022
Cobb schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 17:43:
Ok ik heb mijn twee zoontjes in record tijd wel aardig bijgebracht om Endgame te zien volgens mij.
Spoedcursus mcu:
Avengers 1
Avengers 2
Captain Amerika Civil War
Guardians of the Galaxy 1
Thor Ragnarok
Avengers Infinity War
Ik zou Antman and the Wasp na Thor Ragnarok kijken om de rol van Antman en de quantum realm te verklaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
@Waltman Top! Wij hebben dit weekend nog Ant-man and the Wasp gekeken en Spiderman Homecoming.
Paar weken terug de Back Tot The Future trilogy dus dat zat helemaal goed!
We zijn net terug van de film. Jongens zijn helemaal weggeblazen door de tweede helft. Eerste helft was begrijpelijk wat trager maar nodig voor de pay off dat zat mijn inziens ook wel goed.
Nu gaan we maar langzaam beginnen aan alle overige films.

[ Voor 41% gewijzigd door Cobb op 12-05-2019 15:34 ]

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Shipperd
  • Laatst online: 14-09 18:36
Ik blijf het raar vinden om Endgame te kijken als je het gros van de andere films nog niet hebt gezien. Als je nog niets van Game of Thrones hebt gezien begin je toch ook niet met halverwege seizoen 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:35
Ieder z'n ding. Chronologisch kijken lijkt me leuker. Dan bouw je toch meer een band met de characters. Dan zie je ook hoe knap het is om endgame te maken. Zoveel characters die een eigen film kunnen dragen in 1 film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zou het ook jammer vinden om het grotere verhaal te missen, maar je zou ook kunnen stellen dat niet alles perse nodig was, maar het maakt het zeker wel veel leuker. Heb hem net in de bioscoop gezien, dus ik hoef dit topic niet meer te mijden. Wat een geweldige apotheose. Superfilm.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
Volgensde schrijvers is Captain America de vader van Peggy's kids

https://wegotthiscovered....p-father-peggys-children/

[ Voor 26% gewijzigd door Eek2nd op 13-05-2019 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vond het overigens komisch dat er veel commentaar was op die rat die Ant-Man terugbrengt en daardoor alles gered kan worden. Dat het echt weer zo'n Hollywood-mechanisme was om dingen in gang te zetten.

Dr. Strange had 1 in 14 miljoen mogelijkheden gezien.. Dus de kans dat precies die rat dit deed was daar onderdeel van. In miljoenen andere opties was die rat er niet en dus Ant-Man ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:31
Angeloonie schreef op maandag 13 mei 2019 @ 12:15:
Vond het overigens komisch dat er veel commentaar was op die rat die Ant-Man terugbrengt en daardoor alles gered kan worden. Dat het echt weer zo'n Hollywood-mechanisme was om dingen in gang te zetten.

Dr. Strange had 1 in 14 miljoen mogelijkheden gezien.. Dus de kans dat precies die rat dit deed was daar onderdeel van. In miljoenen andere opties was die rat er niet en dus Ant-Man ook niet.
Ik vindt de redenatie/probleem met die rat ook maar raar, films bestaan alleen maar uit toevalligheden, dat maakt het verhaal in de film mogelijk.
kan je net zo goed zeggen dat het wel erg getimed is dat Captain Marvel het schip van Thanos vernietigd, precies op het goede moment....en ga zo maar door :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb de afgelopen discussie eens teruggelezen. Alle klachten en redenaties over de tijdlijn: natuurlijk zullen er hier en daar plotholes zijn; dat is nu eenmaal evident bij zo'n ingewikkelde verhaalconstructie. Zolang we niet echt kunnen tijdreizen, blijft het ook bij theorie en speculatie. Meer nog; waarom zou je vallen over het tijdreizen, maar nemen we voor lief dat Scarlett Witch, The Vision, Thanos en Rocket bestaan? Als we alleen maar naar reële personages kijken (met de kennis die we nu hebben) dan houdt het bij Fury, Black Widow en Hawkeye al snel op. De personages rondom Ant-Man en Iron Man zijn weliswaar echte mensen, maar net als bij Spider-Man wordt er van niet bestaande technieken gebruik gemaakt. Daar hoor je echter niemand over. :P

Denk dat we maar gewoon moeten genieten van wat je op het beeld voorgeschoteld krijgt ;)

Ik had met alle speculaties overigens verwacht dat Bucky het stokje van Steve Rogers over zou nemen, maar dat Sam dat doet, is in principe ook prima natuurlijk. Sam is zover ik mij herinner ook "ongeschonden" en niet zoals Bucky ook gecompromiteerd geweest. Prima keuze lijkt mij. Ben dan wel benieuwd wat dit voor zijn alter ego Falcon zou betekenen. Krijgen we een nieuwe Captain? Of een Falcon met het schild? Een totaal nieuwe superheld?

V.w.b. het einde van Tony Stark: dat had ik helemaal niet verwacht. Hij is toch eigenlijk ook wel mijn favoriete MCU personage. Speculaties over zijn opvolging lopen ook weer flink uiteen. Zou hij terugkomen als nieuwe AI bijvoorbeeld? Dat lijkt me na Jarvis en Friday ook wel cool. Een opvolging door Peter Parker geloof ik eigenlijk niet in. Hij heeft een heel eigen plek in het MCU en ik zie hem dan eerder door een nieuwe Tony AI begeleidt worden, dan dat hij Tony's rol overneemt. Dan zie ik meer in zijn dochter Morgan, ook vanwege het dragen van de helm, maar zij is eigenlijk nog veel te jong. Voordat zij minimaal 16 is, zijn we dus ook minstens 11 jaar verder. Een interessante keuze zou ik dan bijv. Riri Williams als Ironheart vinden. Dat zou ook heel goed passen bij het einde van de film. Niet alleen is het geluid van het gehamer aan het eind dan een hommage aan Tony Stark en het creëren van het eerste Iron Man suit, maar als wonderkind die de Iron Man tech reverse engineered zou het ook een verwijzing naar Ironheart kunnen zijn. Zij is echter van vergelijkbare leeftijd als Peter Parker, waardoor we 2 wel heel jonge helden te zien krijgen. Voor het aanspreken van nieuwe fans echter wel een goede keuze lijkt me.

Trouwens, waarom dat kapsel van Brie?? Zo zonde! :S

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Jorgen schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:22:
Dan zie ik meer in zijn dochter Morgan, ook vanwege het dragen van de helm, maar zij is eigenlijk nog veel te jong. Voordat zij minimaal 16 is, zijn we dus ook minstens 11 jaar verder.
Pwepawe to be Disintegwated! Zou Pepper in haar suit ook nog wel terug willen zien een keer. Maar die heeft ook afgezwaaid niet?
Vond Rocket ook.. :)
Haar ding is gewoon met kort pittig kapsel door ruimteschepen heen rammen. Soort nijdige schoonmoeder.

[ Voor 8% gewijzigd door maratropa op 21-05-2019 11:01 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@maratropa Pepper zou ook kunnen. Net als Rhodey / War Machine.

Hoe oud ben jij dat je Captain Marvel als schoonmoeder ziet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
:)
Jorgen schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:33:
@maratropa Pepper zou ook kunnen. Net als Rhodey / War Machine.

Hoe oud ben jij dat je Captain Marvel als schoonmoeder ziet? :+
Zij is wel heel oud hoor, zij ziet er gewoon jong uit zonder te zijn ingevroren :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Dat kapsel is gewoon hoe het ze eruit ziet in de comics, alleen daar ziet het er niet uit alsof altijd ze de manager van een winkel/restaurant wil spreken.

Het idee is niet zo gek dus, alleen nu ziet ze eruit alsof ze op de facebook pagina van Vrouwen met een kort pittig kapsel voorkomt.

Overigens is ze biologisch toch niet zo oud als ze zou moeten zijn volgens een theorie die ik vond op youtube, ze vliegt op lightspeed dus dan zou de tijd langzamer moeten gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Alvanosa schreef op maandag 6 mei 2019 @ 16:31:
Meh, ik verwacht niet dat deze de Spider-Man trilogie uit 2002-2007 kan evenaren.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

XWB schreef op zondag 19 mei 2019 @ 13:56:
[...]

Meh, ik verwacht niet dat deze de Spider-Man trilogie uit 2002-2007 kan evenaren.
Dat is niet zo heel moeilijk, Sppider Man 3 was gewoon trash, zelfs DC movies zijn beter
Gewoon een super domper op 2 eerdere ok spiderman films

Hoop dat ze eindelijk een beetje klaar zijn met de reboots van de origin stories steeds.
Doe nu maar gewoon films waarin ze gewoon lekker gevestigd zijn en hun ding doen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bokkie op 22-05-2019 15:24 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
Reboots.. mja... zijn ook niet echt reboots.. Spider-Man kent in de comics ook verschillende versies/dimensies (zo ook in Ij nto the Spiderverse).
Vandaar dat bijvoorbeeld in de eerste reeks MJ als vriendin heeft en Amazing Spider-Man Gwen als vriendin.
Maar het begin komt zowat op het zelfde neer: Gebeten door een spin, uncle Ben vermoord, wordt superheld.
Eigenlijk hebben de populaire series bij Marvel en DC bijna allemaal verschillende versies en ook verschillende mensen die de superheld vertolken.

Maar het is idd leuker als ze doorgaan met een ingeslagen weg ipv steeds opnieuw ergens aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Dat vond ik dus wel relaxed aan Homecoming, Ben heeft al een tuinje op zjin buik, Parker is al lang en breed gebeten en is alleen nog maar beetje zoekende wat te doen met zijn skills.

Voorstellen en intro niet meer nodig, gewoon gaan.

En ook al is het geen Marvel maar DC.... Pattinson als Batman.. W T F...... :F
Enige wat ik dus hoop is dat het geen origin reboot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat zal bij Spider-Man dan wel goed zitten, aangezien het MCU voor continuïteit gaat en niet elke keer opnieuw begint zoals bij DC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Bokkie schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:01:
[...]

Ja stom eh. Dat DC nog steeds dat soort absurde keuzes maakt. Eerst Batman verknallen door Michael Keaton te casten, daarna romcom mooiboi Heath Ledger als Joker, toen Ben Affleck als Batman. DC leert het nooit met casten. Die zouden nog een blonde acteur aanstellen als James Bond, verschrikkelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38

s0kkie

Cowabunga

WTF Michael Keaton was de beste Batman ooit en Heath Ledger de beste Joker ooit lol
Heb je nooit Clooney of Kilmer gezien? :P

[ Voor 18% gewijzigd door s0kkie op 24-05-2019 12:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eek2nd
Volgens mij was het sarcastisch bedoeld :p

Ik vind Jaret Leto als Joker verschrikkelijk... (meen ik serieus)..
En dan zogenaamd helemaal ingeleefd in de rol tijden Suicide Squad door enge/vieze kadootjes te sturen..
Maar goed, dit is een Marvel topic en niet DC topic XD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
s0kkie schreef op vrijdag 24 mei 2019 @ 12:20:
WTF Michael Keaton was de beste Batman ooit en Heath Ledger de beste Joker ooit lol
Heb je nooit Clooney of Kilmer gezien? :P
Je sarcasmedetector lijkt niet geheel optimaal meer te werken :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:38

s0kkie

Cowabunga

Vanavond naar de premiere van Spider-Man Far From Home :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Gisteravond naar Spider-man geweest. Eerste indruk was goed, alleen de twee after credits scenes geven wel stof tot nadenken voor de volgende Marvel films.

Ik begrijp alleen niet zo goed dat als de dreiging aan het begin zo groot lijkt te zijn, alleen Spider-man beschikbaar is.
Leuke verassing was nog dat een klein stukje zich in Nederland afspeelt.

[ Voor 11% gewijzigd door yorroy op 05-07-2019 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Daar heb ik dus ook zoveel moeite mee. Dan zijn ze ineens "alleen", dat is gewoon niet uit te leggen.
Bij spiderman homecoming zie ik het ook niet goedkomen. Een soort van schooltripje wat dan fout gaat met een gelegenheid villain die hij dan verslaat. Wat voegt het toe aan het grote plaatje? dat kan je van meer MCU films zeggen maar bij Guardians of the Galaxy zie je tenminste nog wat nieuws iit het centrum van London.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:30

thijsco19

KTM 990 SMT

yorroy schreef op vrijdag 5 juli 2019 @ 16:33:
Gisteravond naar Spider-man geweest. Eerste indruk was goed, alleen de twee after credits scenes geven wel stof tot nadenken voor de volgende Marvel films.

Ik begrijp alleen niet zo goed dat als de dreiging aan het begin zo groot lijkt te zijn, alleen Spider-man beschikbaar is.
De laatste after credits scene legt dat toch prima uit?
'Fury' en 'Hill' moesten eigenlijk alleen die bril aan Spidey geven. Ze hadden geen mogelijkheid om iemand anders er bij te halen. Dat kan alleen Fury zelf lijkt mij.

Kan ook dat Fury, zeker gezien zijn locatie, al een plan had met alle andere avengers, en dus niet beschikbaar waren.
Dat komt overeen met de antwoorden van 'Fury' op de vraag van Spidey of die andere dit niet konden doen.

[ Voor 5% gewijzigd door thijsco19 op 06-07-2019 10:28 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simon Shipperd
  • Laatst online: 14-09 18:36
Ik vraag me bij het einde vooral 1 ding af:

spoiler:
Het is duidelijk dat na End Game iedereen ter wereld weet dat de Avengers de wereld gered hebben en dat Spider-Man hier deel van uitmaakt.

Dus dat mensen plots aan het einde van de film allemaal zouden geloven dat Spider-Man een moordenaar is lijkt, puur door dat filmpje van Mysterio, lijkt me wat raar. Okay, ik weet dat het hele ding rond Jameson net draait rond het afschilderen van Spider-Man als een schurk maar dan nog.

In een wereld waar superhelden en superschurken realiteit zijn zullen mensen toch ook wel snappen dat er zoiets als video-editing bestaat. Het zou op zich moeten volstaan dat Spider-Man of eender welke Avenger het filmpje ontkracht. Het lijkt me dat pakwekweg Stark Industries of Wakanda genoeg technologie heeft om te bewijzen dat het filmpje nep is.

Of misschien zoek ik teveel achter m’n superheldenfilms :x

[ Voor 7% gewijzigd door Simon Shipperd op 06-07-2019 17:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35

Vandaag ook gezien en de postcredit scenes zijn dit keer wel echt een must, maar waarvoor ze bedoelt zijn is wel een beetje onduidelijk. Film geeft je totaal andere inzicht als je weet dat Kree tijdelijk het werk van Fury overneemt. Snap nog steeds niet dat er zoveel mensen weglopen uit een Marvel film. Maar goed.

De reactie van Fury op de vraag waar "Captain Marvel" was is een grote hint, namelijk "Hell no".

Deze film is trouwens een afsluiter van P3 en we gaan nu over naar P4 in Marvel Universe. Vermoedelijk zitten er veel hints in spiderman over P4, waarbij ik denk dat ze bezig zijn met het opzetten van een nieuw Avengers team. In dit team speelt spidermen een belangrijke rol. Dat er een nieuwe spiderman aankomt is wel zeker, waarbij Peter het gevecht aangaat met zichzelf en zijn superhelden bestaan.

Wat Fury in de ruimte doet is natuurlijk hinten, sommige zeggen dat het een hint is naar een nieuwe Captain Marvel film, maar sommige zeggen ook dat Fury bezig is met het bouwen van S.W.O.R.D.

Maar goed, alles hierboven zit vol met aannames, behalve dat P4 nog vrij onduidelijk is waar ze heen willen. Niemand weet het eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
@grote_oever je bedoeld skrulls, niet kree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:32
Algemene hilariteit bij dat stukje in Antwerpen 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
stijn014 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 12:09:
[...]

Algemene hilariteit bij dat stukje in Antwerpen 😁
Blijft grappig hoe amerikanen ons zien, maar het was wel een pijnlijk stukje in de film. Je merkte duidelijk dat ze Nederland zoveel mogelijk probeerde te vermijden. Toen Peter de telefoon vroeg van de marktkoopman merkte je gewoon dat de marktkoopman een beetje stijf reageerde.

Wel gaaf dat Jeroen van Koningsbrugge erin zat. Ik wist dit niet en zag hem opeens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bokkie schreef op donderdag 23 mei 2019 @ 08:01:
Dat vond ik dus wel relaxed aan Homecoming, Ben heeft al een tuinje op zjin buik, Parker is al lang en breed gebeten en is alleen nog maar beetje zoekende wat te doen met zijn skills.

Voorstellen en intro niet meer nodig, gewoon gaan.

Enige wat ik dus hoop is dat het geen origin reboot is...
Ach dit is dezelfde soort reactie als Ben Affleck als Batman of Heath Ledger als Joker, no? Maar even afwachten. Een heleboel gerenommeerde regisseurs zijn erg te spreken over Pattinson.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:33
MrVegeta schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 11:20:
[...]

Ach dit is dezelfde soort reactie als Ben Affleck als Batman of Heath Ledger als Joker, no? Maar even afwachten. Een heleboel gerenommeerde regisseurs zijn erg te spreken over Pattinson.
https://www.cbr.com/rober...ways-hate-batman-casting/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Jorgen schreef op maandag 13 mei 2019 @ 17:22:
Ik heb de afgelopen discussie eens teruggelezen. Alle klachten en redenaties over de tijdlijn: natuurlijk zullen er hier en daar plotholes zijn; dat is nu eenmaal evident bij zo'n ingewikkelde verhaalconstructie. Zolang we niet echt kunnen tijdreizen, blijft het ook bij theorie en speculatie. Meer nog; waarom zou je vallen over het tijdreizen, maar nemen we voor lief dat Scarlett Witch, The Vision, Thanos en Rocket bestaan? Als we alleen maar naar reële personages kijken (met de kennis die we nu hebben) dan houdt het bij Fury, Black Widow en Hawkeye al snel op. De personages rondom Ant-Man en Iron Man zijn weliswaar echte mensen, maar net als bij Spider-Man wordt er van niet bestaande technieken gebruik gemaakt. Daar hoor je echter niemand over. :P

Denk dat we maar gewoon moeten genieten van wat je op het beeld voorgeschoteld krijgt ;)

Ik had met alle speculaties overigens verwacht dat Bucky het stokje van Steve Rogers over zou nemen, maar dat Sam dat doet, is in principe ook prima natuurlijk. Sam is zover ik mij herinner ook "ongeschonden" en niet zoals Bucky ook gecompromiteerd geweest. Prima keuze lijkt mij. Ben dan wel benieuwd wat dit voor zijn alter ego Falcon zou betekenen. Krijgen we een nieuwe Captain? Of een Falcon met het schild? Een totaal nieuwe superheld?

V.w.b. het einde van Tony Stark: dat had ik helemaal niet verwacht. Hij is toch eigenlijk ook wel mijn favoriete MCU personage. Speculaties over zijn opvolging lopen ook weer flink uiteen. Zou hij terugkomen als nieuwe AI bijvoorbeeld? Dat lijkt me na Jarvis en Friday ook wel cool. Een opvolging door Peter Parker geloof ik eigenlijk niet in. Hij heeft een heel eigen plek in het MCU en ik zie hem dan eerder door een nieuwe Tony AI begeleidt worden, dan dat hij Tony's rol overneemt. Dan zie ik meer in zijn dochter Morgan, ook vanwege het dragen van de helm, maar zij is eigenlijk nog veel te jong. Voordat zij minimaal 16 is, zijn we dus ook minstens 11 jaar verder. Een interessante keuze zou ik dan bijv. Riri Williams als Ironheart vinden. Dat zou ook heel goed passen bij het einde van de film. Niet alleen is het geluid van het gehamer aan het eind dan een hommage aan Tony Stark en het creëren van het eerste Iron Man suit, maar als wonderkind die de Iron Man tech reverse engineered zou het ook een verwijzing naar Ironheart kunnen zijn. Zij is echter van vergelijkbare leeftijd als Peter Parker, waardoor we 2 wel heel jonge helden te zien krijgen. Voor het aanspreken van nieuwe fans echter wel een goede keuze lijkt me.

Zou ik gelijk gaan krijgen omtrent Riri Williams?...

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/66670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Simon Shipperd schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 17:08:
Ik vraag me bij het einde vooral 1 ding af:

spoiler:
Het is duidelijk dat na End Game iedereen ter wereld weet dat de Avengers de wereld gered hebben en dat Spider-Man hier deel van uitmaakt.

Dus dat mensen plots aan het einde van de film allemaal zouden geloven dat Spider-Man een moordenaar is lijkt, puur door dat filmpje van Mysterio, lijkt me wat raar. Okay, ik weet dat het hele ding rond Jameson net draait rond het afschilderen van Spider-Man als een schurk maar dan nog.

In een wereld waar superhelden en superschurken realiteit zijn zullen mensen toch ook wel snappen dat er zoiets als video-editing bestaat. Het zou op zich moeten volstaan dat Spider-Man of eender welke Avenger het filmpje ontkracht. Het lijkt me dat pakwekweg Stark Industries of Wakanda genoeg technologie heeft om te bewijzen dat het filmpje nep is.

Of misschien zoek ik teveel achter m’n superheldenfilms :x
spoiler:
Van het weekend gezien, precies mijn gedachte. Komt ergens een nobody even de dag redden, meteen beste superheld ooit (maar begint juist dat ze allemaal precies weten die de 'purge' heeft overleeft en gefixed).

Zeker eind gevecht, waar de helft van zo'n 'elemental' uitvalt, moeten ze toch al meteen zien hoe die drones zijn gemaakt etc, of dat werkelijk niemand dat heeft gefilmd?

Goed, zal primair wel gaan om het punt dat de wereld nu weet dat Spidy peter parker is, maar dat is simpel op te lossen om even een stand-in te gebruiken, trucje van Batman.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
SinergyX schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:32:
[...]

spoiler:
Goed, zal primair wel gaan om het punt dat de wereld nu weet dat Spidy peter parker is, maar dat is simpel op te lossen om even een stand-in te gebruiken, trucje van Batman.
spoiler:
Maar waarom zou het opgelost moeten worden? In de MCU heeft niemand een geheime identiteit.

Het is overigens wel een heel cliché foefje, om net te doen alsof de held een schurk is. Zoals Simon Shipperd ook al aangeeft, hij heeft het halve universum gered, waarom zouden mensen geloven dat hij nu ineens een slechterik is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Weet je hoe makkelijk het is om een situatie te bespelen voor het grote publiek? Vaccinatie? Opwarming van de aarde. Als deze dingen zijn voor een rationeel iemand simpel te bekijken, maar er zijn genoeg mensen die zich laten (graag) laten voorliegen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 21:32

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Jorgen schreef op maandag 15 juli 2019 @ 13:28:
[...]

Zou ik gelijk gaan krijgen omtrent Riri Williams?...

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/66670
Ik hoop het niet.. Laat Iron Man + alle slappe aftreksels maar even voor wat het is. Vond het ook een goede zaak dat Spider-Man niet die verantwoordelijkheid op zich wilt nemen in Far From Home, alhoewel hij nog steeds van de tech gebruik maakt..

Maar al die slappe, politiek correcte aftreksels zoals Iron Heart, Ms. Marvel (Kamala Khan), Moon Girl etc. hoef ik persoonlijk niet in de MCU te zien :X

spoiler:
Denk dat het uitlekken van Peter's identiteit niet zo'n issue is. Wat interessanter is is dat we J.K. Simmons weer in dezelfde rol van J. Jonah Jameson hebben :o

Mysterio's uitleg dat hij en de Elementals uit een andere universe kwamen bleek niet waar te zijn, maar J.K. Simmons in deze rol zou betekenen dat Tobey Maguire's Spider-Man wel uit een andere universe komt en een crossover a la Spider-Verse met Tom Holland, Tobey Maguire en Andrew Garfield een optie zou kunen zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
Pendaco schreef op maandag 15 juli 2019 @ 16:00:
[...]

spoiler:
Denk dat het uitlekken van Peter's identiteit niet zo'n issue is. Wat interessanter is is dat we J.K. Simmons weer in dezelfde rol van J. Jonah Jameson hebben :o
spoiler:
Tja dezelfde rol is een groot woord, hij speelt weer een karakter dat J. Jonah Jameson heet, maar een schreeuwerige alu hoedje vlogger is niet hetzelfde als de hoofdredacteur van een respectabele krant. Wat zijn rol in de Raimi trilogie zo mooi maakte was dat hij erg veel leek op het comic karakter, een chagrijnig baasje. Zijn humeurige reacties tegen zijn werknemers maakte zijn karakter zo leuk en memorabel.
spoiler:
Mysterio's uitleg dat hij en de Elementals uit een andere universe kwamen bleek niet waar te zijn, maar J.K. Simmons in deze rol zou betekenen dat Tobey Maguire's Spider-Man wel uit een andere universe komt en een crossover a la Spider-Verse met Tom Holland, Tobey Maguire en Andrew Garfield een optie zou kunen zijn :+
spoiler:
Dat een acteur weer hetzelfde personage speelt wil niet zeggen dat dit het multiversum bewijst. Het is gewoon een leuke easter egg, fanservice van de bovenste plank. Alleen slaan ze die plank mis door van J Jonah Jameson een ander karakter te maken. De Raimi versie is goed, deze versie is meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Marvel Phase 4 official reveal is uit.

F4 komt naar MCU kennelijk heeft Marvel/Disney nu alles beschikbaar \o/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 12:51
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vDC8X62.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Films van:
- Black Widow
- Blade
- Black Panther
- Thor (met Nathalie Portman als Thor)
- Docter Strange
- Fantastic Four
- Captain Marvel

En series van
- Loki
- Falcon and the Winter Soldier

Fantastic Four zit ik niet zo op te wachten eerlijk gezegd. Wat een suffe bende is dat. Chris Evans weer terug als Johnny Storm? :+

Wat wel opvallend is... geen nieuwe Spider-man?

[ Voor 19% gewijzigd door yorroy op 21-07-2019 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
yorroy schreef op zondag 21 juli 2019 @ 13:44:
[...]

Films van:
- Black Widow
- Blade
- Black Panther
- Thor (met Nathalie Portman als Thor)
- Docter Strange
- Fantastic Four
- Captain Marvel

En series van
- Loki
- Falcon and the Winter Soldier

Fantastic Four zit ik niet zo op te wachten eerlijk gezegd. Wat een suffe bende is dat. Chris Evans weer terug als Johnny Storm? :+

Wat wel opvallend is... geen nieuwe Spider-man?
Vrienden van Sony hebben de marketing en distributie rechten door die suffe deal die Marvel lang geleden sloot. Dus die mogen deel drie aankondigen.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
Een vrouwelijke Thor? Dafuq?

Bang voor een meute SJW's ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
De_Bastaard schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:07:

Chill..
Dat je de comics niet kent wil niet zeggen dat alles maar de schuld is van SJWs.
https://comicvine.gamespot.com/jane-foster/4005-12337/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
De_Bastaard schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:07:

Dat is niets nieuws hoor, Jane Foster heeft in de comics ook al de krachten van Thor gekregen
Wikipedia: Jane Foster (Marvel)

@Nnoitra was me net voor :-)

[ Voor 4% gewijzigd door TheFes op 21-07-2019 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
Nnoitra schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:17:
[...]

Chill..
Dat je de comics niet kent wil niet zeggen dat alles maar de schuld is van SJWs.
https://comicvine.gamespot.com/jane-foster/4005-12337/
Sinds 2014 in de comics. En toen speelde female quota en geschreeuw van SJWs ook allang.
Wil niet zeggen dat dit het geval is, maar je kunt het ook niet zomaar wegschuiven alsof het al jaren zo is in de comics.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nnoitra
Raem schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:29:
[...]

Sinds 2014 in de comics. En toen speelde female quota en geschreeuw van SJWs ook allang.
Wil niet zeggen dat dit het geval is, maar je kunt het ook niet zomaar wegschuiven alsof het al jaren zo is in de comics.
Reageren is prima, maar ga er geen dingen bij verzinnen.
Ik schuif het niet zomaar weg alsof het al jaren zo is in de comics.. Ik zeg dat het gewoon canon is / in de comic staat.
Het gros van de Marvel verhaallijnen komen uit de comics, nu hebben ze deze gepakt. Om overal maar een SJW label op te plakken begint ook sneu te worden.
In 1977 hadden we al Spider-Woman, in 1985 was er She-Ra.. ik geloof niet dat de term SJW toen al geboren was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yorroy schreef op zondag 21 juli 2019 @ 13:44:

Fantastic Four is echt geniaal, ze hebben by far the beste villain van alle comics bij elkaar met Dr. Doom. Alleen de films zijn tot nu toe niet echt goed geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Serie met Scarlet/Vision, wordt toch niet zo'n drama romantische serie over hun 'lovelife' tussen de 2 avangers? :P

Fantastic Four.. Tja, ze hebben het eerder zonder succes geprobeerd, ik weet niet of mensen de nasmaak van die film al weg hebben gekregen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Nnoitra schreef op zondag 21 juli 2019 @ 15:44:
[...]

Reageren is prima, maar ga er geen dingen bij verzinnen.
Ik schuif het niet zomaar weg alsof het al jaren zo is in de comics.. Ik zeg dat het gewoon canon is / in de comic staat.
Het gros van de Marvel verhaallijnen komen uit de comics, nu hebben ze deze gepakt. Om overal maar een SJW label op te plakken begint ook sneu te worden.
In 1977 hadden we al Spider-Woman, in 1985 was er She-Ra.. ik geloof niet dat de term SJW toen al geboren was.
Mwah, @Raem heeft gewoon gelijk hoor. Marvel heeft rond die periode een SJW push gedaan, daar was in die tijd ook al flink wat kritiek op(ook natuurlijk vanuit andere hoeken weer goede geluiden).

Het idee van diversiteit is ook helemaal niet verkeerd van Marvel, maar de manier waarop ze het soms doen vind ik ook gewoon verkeerd en vooral lui(Niet alleen bij Marvel overigens, heel Hollywood eigenlijk).
In plaats van stoere nieuwe diverse characters te schrijven maken ze het zich er soms wel heel makkelijk door gewoon bestaande characters te veranderen. Characters die zo maar een favoriet kunnen zijn geweest van mensen, die hier nu boos om worden. Waardoor mensen die oprecht boos zijn om hun favoriete character nu opeens worden weggezet als mensen die tegen diversiteit zijn.

Marvel kan zeer goed character verzinnen en verhalen mee schrijven, dus waarom verzinnen ze gewoon niet eens wat nieuws.
Pagina: 1 ... 8 ... 25 Laatste