YouTube: Amon Amarth "Twilight of the Thunder God"GS88 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:57:
[...]
Bij de volgende Thor-film zou deze écht gebruikt moeten worden...
Try SCE to Aux
YouTube: Amon Amarth "Twilight of the Thunder God"GS88 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:57:
[...]
Bij de volgende Thor-film zou deze écht gebruikt moeten worden...
Try SCE to Aux
Zeker wels0kkie schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:28:
Het is stil hier
Niemand naar de marathon geweest?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Lees de wiki pagina, die heeft de plotDeathchant schreef op woensdag 24 april 2019 @ 20:33:
Wilt iemand aub alvast wat spoileren? Ik vind het juist niet erg om wat spoilers te lezen
Dat is toch bizar, je zal maar even snel wat info willen opzoeken over acteurs oid voordat je naar de film gaat(zeker omdat ie pas vrijdag in america uitkomt)
Verwijderd
DC is ook nog niet zo lang bezig maar wonder woman en aquaman waren echt wel goede films die voor mij ook boven vele marvel films weten uit te stijgen. Heb dat gehaat tegen Dc nooit gesnapt, Man of steel is nogsteeds een favoriet van mijyorroy schreef op dinsdag 23 april 2019 @ 11:28:
Toch bijzonder wat Marvel met 22 films heeft bereikt. Tuurlijk, lang niet elke film was een pareltje maar dat ze in 10 jaar tijd een behoorlijke kwaliteit in 22 films hebben kunnen houden waarin veel samen komt in de laatste 2 films is echt bewonderingawaardig.
DC komt hier echt niet in de buurt. Ik heb zo zitten ergeren aan de kwaliteit van
Wonder Woman, Aquaman en Batman vs Superman, wat een zwakke films waren dat in vergelijking met de Marvel serie.
Ik heb er zin in vanavond!
Verwijderd
wat vond je aan haar tegen vallen dan ? ik ben bekend dat er een haat campagen tegen haar gaande is maar ik zie echt niet wat die mensen bedoelen, Captain marvel standalone film was oke maar niet heel bijzonder maar in Endgame hebben ze haar toch goed gebruikt voor zo'n nieuw personage imho.Pannekoek81 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 10:34:
[...]
Zeker wel. Nog aan het bijkomen. Maar het is een mooie afsluiter van het geheel
![]()
spoiler: titlecap Marvel viel alleen erg tegen, zowel de intro van haar als de actie. Als je cap Marvel nog niet hebt gezien is dat ook niet echt nodig m.i.
Inderdaad, bizar voor woorden. Wikipedia is de enige bron op internet als je wil weten wie in een film acteert. Eigenlijk zou iemand een initiatief moeten beginnen om op internet een film database te maken, zonder dat het plot wordt verteld. Gewoon iets simpels met alleen de cast en misschien voor de gein wat leuke feitjes of foutjes.Terranova schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:39:
[...]
Dat is toch bizar, je zal maar even snel wat info willen opzoeken over acteurs oid voordat je naar de film gaat(zeker omdat ie pas vrijdag in america uitkomt)
Daarvoor heb je www.imdb.com (international movie database)Droefsnoet schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:04:
[...]
Inderdaad, bizar voor woorden. Wikipedia is de enige bron op internet als je wil weten wie in een film acteert. Eigenlijk zou iemand een initiatief moeten beginnen om op internet een film database te maken, zonder dat het plot wordt verteld. Gewoon iets simpels met alleen de cast en misschien voor de gein wat leuke feitjes of foutjes.
[ Voor 3% gewijzigd door PEBKAC op 24-04-2019 22:17 ]
You missed the sarcam tagramon89 schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:17:
[...]
Daarvoor heb je www.imdb.com (international movie database)
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:54:
[...]
wat vond je aan haar tegen vallen dan ? ik ben bekend dat er een haat campagen tegen haar gaande is maar ik zie echt niet wat die mensen bedoelen, Captain marvel standalone film was oke maar niet heel bijzonder maar in Endgame hebben ze haar toch goed gebruikt voor zo'n nieuw personage imho.
Verwijderd
RocketKoen schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:54:
[...]
spoiler:Ze wordt puur gebruikt als deus ex marvella. Ze redt Tony op het laatste moment. Verdwijnt dan 2,5 uur. En komt weer opdagen als de avengers weer verloren hebben.
Echt, ze had niet ff een half uurtje eerder komen opdagen in dat laatste gevecht?
Al geef ik toe, als ze er bij was, was het een film van 90 minuten geworden. Ze is zo sterk dat het niet meer spannend is met haar erbij
Verder was de actie en de emotionele pay off wel een 11/10 waard.
Verwijderd schreef op woensdag 24 april 2019 @ 22:59:
[...]
spoiler:Tja dat geld net zo goed voor de rest van de film waarbij alle "resurected" helden net op het goede moment komen helpen....
haar afwezigheid werd verklaard, ze moest ook andere werelden helpen met wederopbouw/bescherming.
En ze werd toch echt door thanos weerstaan.
ik denk gewoon dat je weinig met haar hebt omdat ze nog maar zo recent is geintroduceerd, begrijpelijk maar daardoor ga je wel een beetje dingen groter maken dan dat ze zijn in mijn ogen
Oh haar stand alone film vond ik prima en heb zeker geen haatVerwijderd schreef op woensdag 24 april 2019 @ 21:54:
[...]
wat vond je aan haar tegen vallen dan ? ik ben bekend dat er een haat campagen tegen haar gaande is maar ik zie echt niet wat die mensen bedoelen, Captain marvel standalone film was oke maar niet heel bijzonder maar in Endgame hebben ze haar toch goed gebruikt voor zo'n nieuw personage imho.
tijd voor wat klusjes!
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Twee Dee schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:10:
spoiler:En gaaf hoe ze sommige stukken zelfs opnieuw beleefden vanuit een ander oogpunt. "Ga jij maar met de trap, Hulk.".
[ Voor 9% gewijzigd door Stoelpoot op 25-04-2019 09:20 ]
Stoelpoot schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:20:
[...]
spoiler:Ik vond het ook mooi hoe bepaalde "confrontaties" tussen characters waren verwerkt. Tony en Howard was erg leuk en mooi, en Steve en Steve was een mooi stukje knokken. En een mooie Hail Hydra.
Twee Dee schreef op donderdag 25 april 2019 @ 10:22:
[...]
spoiler:Idd, ook mooie scenes. De verhaallijnen van Cap en Tony zijn écht het mooist rondgemaakt: Tony heeft geen gevoel meer dat zijn vader egoïstisch was en zijn moeder in de steek liet, en het begrip van Pepper dat hij steeds de wereld móet redden want hij is zó. En Cap die toch met Peggy oud is geworden.
Eén van de gaafste scénes vond ik trouwens toen Cap ineens met Mjolnir op Thanos inhakte. En Thor "I KNEW IT!"
Kaasdipje schreef op donderdag 25 april 2019 @ 11:42:
Ik heb de film gezien tijdens de nachtelijke release de 24e. De 23e eerst infinity war en daarna gelijk Endgame.
spoiler: titleVooral dat ze Tony in the middle of nowhere hebben zweven, wat ook echt een moment van twijfel bij hem moet voorstellen of hij het wel/niet gaat redden (zie: filmpje opnemen voor Pepper), maar dat er compleet random en zonder uitleg ineens Captain Marvel voorbij komt. Terwijl ze in haar solo film en hier nogmaals vrij duidelijk aangeeft dat er heeeel veel planeten zijn waar zij druk mee is, maar hier komt ze dan toevallig ineens net op tijd voorbij.
[ Voor 16% gewijzigd door wesleytjuh op 25-04-2019 12:02 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
Remy!!!! schreef op donderdag 25 april 2019 @ 09:15:
Nog wat gedachtenspinsels over het MCU na Endgame.
spoiler:De Snap is ongedaan gemaakt en iedereen is weer terug, maar de wereld heeft wel 5 jaar verder geleefd. Dus hoe nu verder?
Er is bijvoorbeeld niet genoeg eten/water voor ineens 50% extra bevolking.
Ik hoop dat ze het met Spider Man homecoming een goede invulling weten te geven, en op die manier snap ik dat die film de laatste film is in deze fase. Het zal nogal knullig zijn alsof men doet dat er niets is gebeurd.
wesleytjuh schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:00:
[...]
spoiler: titleWerd dit niet in Captain Marvel aan het einde van de film (na de credits) juist uitgelegd? Captain Marvel werkt opgepiept door Fury en kwam daardoor terug op aarde terecht, wat me bijstaat is dat ze toen opzoek zijn gegaan naar Tony en uiteindelijk ook vonden. Vanaf dat punt stopte Captain Marvel en ging het over in Endgame
Ik heb hem overigens ook afgelopen dinsdagnacht gezien in Antwerpen, na Infinity War. Begin was voor mij inderdaad ook wat langzaam, ook iets te veel "toevalligheden". 2e helft was erg sterk, mooi hoe ze de hele geschiedenis aan elkaar geknoopt hebben en ook afgerond. Gevecht was natuurlijk episch. Captain Marvel vond ik eigenlijk maar een beetje onnodig, voegde weinig toe imo (buiten dan het terughalen van Tony)
Droefsnoet schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:09:
[...]
spoiler:Dat gat van 5 jaar zit mij ook niet lekker, maar niet bij stil gestaan dat er dan te weinig eten is. Ik vond het bijzonder dat Peter Parker na 5 jaar weer gewoon naar dezelfde klas gaat, alsof er niks is gebeurd. Je zou toch denken dat sommige klasgenootjes inmiddels al vijf jaar ouder zijn. Of wat te denken dat je partner is verdwenen en jij inmiddels verder bent gegaan, omdat het vijf jaar geleden is en hoppa ineens is je verdwenen man/vrouw terug. Ongemakkelijk.
Ik kijk wel uit naar Captain America 4, waarin het tijdreis avontuur van Steve Rogers wordt verteld en hij een spuit Aether in de kont van Jane Foster zet.
[ Voor 3% gewijzigd door MazeWing op 25-04-2019 12:31 ]
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Pannekoek81 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 08:08:
[...]
Oh haar stand alone film vond ik prima en heb zeker geen haat. Ik had meer van haar verwacht
spoiler:haar enige echt grote actie was het slopen van Thanos zijn prive jet, maar die eerste actie om zijn hoofd vast te houden en foei te roepen was nou niet echt dat ik dacht oei Cap Marvel is even de koning uh queen van alle Marvel figuren en hier hebben we op gewacht, iets met mijn verwachting, maar haar screen time was ook vrij beperkt
Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 13:57:
[...]
spoiler:eerlijk gezegd had ik dat bij iron man en een paar andere helden ook, vergeleken met het gevecht van infinity war 1 hadden die nu veel kleinere momenten en was het vooral captain America, Thor en scarlet witch die eruit sprongen in het eind gevecht
[ Voor 38% gewijzigd door Klaas25 op 25-04-2019 14:11 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat vind ik nogal een vreemde conclusie. Afgezien van Black Panther zijn de meeste films goed tot zeer goed met af en toe een pareltje ertussen...Uzuhl schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:21:
Bedankt voor de spoilers, zo te lezen weer een oud vertrouwd gedrochtje van een Marvel film.
Verwijderd
ik denk dat de meeste problemen met de pacing zijn van de eerste helft en het eind "finale" waar ze teveel 1 tegelijk willen doen waardoor je veel mist. Ik vond marvel films altijd sterk in het laten zien van de kleine momenten in een groot gevecht, dat vond ik hier wat minder goed uit de verf komen.Uzuhl schreef op donderdag 25 april 2019 @ 15:21:
Bedankt voor de spoilers, zo te lezen weer een oud vertrouwd gedrochtje van een Marvel film.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
loekf2 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:23:
Vroeg me wel af:
spoiler:Tijdens het begrafenis moment in de tuin van Tony en Pepper, waarbij het kadootje van Pepper uit Iron Man 2 in het meer wordt losgelaten:
Camera gaat een voor een de helden langs naar achteren. Na Peter Parker, staat er nog een tiener, redelijk lang. Wie is dat ? Herkende hem niet.
Wow.. Als dat zo is.. Echt.. het oog voor detail is bizar. En dat na 11 jaar nog zo samenhangend. Sick.Verwijderd schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:57:
[...]
spoiler:dat is dat jongetje uit Ironman 3
Verwijderd
https://m.imdb.com/name/nm1339223/?ref_=m_ttfcd_cl13Klaas25 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 20:00:
[...]
Wow.. Als dat zo is.. Echt.. het oog voor detail is bizar. En dat na 11 jaar nog zo samenhangend. Sick.
MazeWing schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:30:
Gisteren ook Endgame gezien en ik ben eigenlijk best wel teleurgesteld. Na het absurd goede Infinity War waren mijn verwachtingen misschien te hoog, echter zelfs met bijgestelde verwachtingen heeft Endgame hiet absoluut niet aan voldaan. Waar Infinity War van mij een dikke 9,5 krijgt moet deze genoegen nemen met een 7,5
Random zaken die mij opvielen/irriteerden
spoiler:- Het hele plot hangt met toevalligheden aan elkaar. Als dit af en toe is vind ik dat absoluut niet erg. De mate waarin het hierin gebeurd is gewoon het opvullen van plotholes, zonder dit goed uitgewerkt te hebben. Aangezien het plot de ruggengraat van een film is, gaat het hier eigenlijk al fout.
- Dikke Thor: dit was leuk voor een paar minuten, het is echter gewoon bespottelijk dat hij de hele film dik blijft. Daarnaast zijn de grapjes die daar uit voortvloeien verre van leuk. Misschien leuk voor de eerste keer, maar ze blijven er op doorgaan. Ze hebben veel en veel te veel tijd aan dit aspect besteedt
- Captain Marvel: ik heb medelijden die Captain Marvel niet hebben gezien of niet gewacht hebben tot de after credit-scene. 0,0 introductie en ook haar krachten wisselen van extreem krachtig tot Thanos niet aan kunnen...
- Pacing: de eerste 1,5 uur zijn traag, saai en onsamenhangend. Pas wanneer ze echt teruggaan in de tijd komt de film op gang.
- Krachten van Thanos: in Infinity War verloren ze nipt van een Thanos die al een paar stenen in zijn bezit had. Nu verliezen ze nog steeds, dit terwijl Thanos nog geen enkele steen heeft...
- Thanos had een speciale gauntlet laten maken die de krachten van de steen aan kan. Schijnbaar lukt Tony dit zonder problemen. Niet de eerste keer met de handschoen, maar ook zijn "laatste" pak kan zonder problemen die stenen verdragen. Verder kan ik me nog iets herinneren van de eerste Guardians of the Galaxy dat die infinity stones praktisch niet door stervelingen aan te raken zijn. Hier wordt er mee omgegaan alsof het knikkers zijn.
Het is natuurlijk super vet om alles en iedereen tegen het einde samen tegen Thanos zien te vechten. Dit wordt echter een stuk minder als al die personen door toevalligheden en "gewoon omdat het kan" bij elkaar komen.
Al bij al heeft de filmen wat aardige ideeën die aanzienlijk beter uitgewerkt hadden mogen worden. Qua script is dit met afstand het zwakste deel in de Avengers-serie.
Iets wat natuurlijk te verwachten viel wanneer je met tijdreizen gaat rommelen. Schijnbaar is het onmogelijk dit op een geloofwaardige manier in een Hollywood productie te doen...
MazeWing schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:30:
Gisteren ook Endgame gezien en ik ben eigenlijk best wel teleurgesteld. Na het absurd goede Infinity War waren mijn verwachtingen misschien te hoog, echter zelfs met bijgestelde verwachtingen heeft Endgame hiet absoluut niet aan voldaan. Waar Infinity War van mij een dikke 9,5 krijgt moet deze genoegen nemen met een 7,5
Random zaken die mij opvielen/irriteerden
spoiler:- Het hele plot hangt met toevalligheden aan elkaar. Als dit af en toe is vind ik dat absoluut niet erg. De mate waarin het hierin gebeurd is gewoon het opvullen van plotholes, zonder dit goed uitgewerkt te hebben. Aangezien het plot de ruggengraat van een film is, gaat het hier eigenlijk al fout.
- Dikke Thor: dit was leuk voor een paar minuten, het is echter gewoon bespottelijk dat hij de hele film dik blijft. Daarnaast zijn de grapjes die daar uit voortvloeien verre van leuk. Misschien leuk voor de eerste keer, maar ze blijven er op doorgaan. Ze hebben veel en veel te veel tijd aan dit aspect besteedt
- Captain Marvel: ik heb medelijden die Captain Marvel niet hebben gezien of niet gewacht hebben tot de after credit-scene. 0,0 introductie en ook haar krachten wisselen van extreem krachtig tot Thanos niet aan kunnen...
- Pacing: de eerste 1,5 uur zijn traag, saai en onsamenhangend. Pas wanneer ze echt teruggaan in de tijd komt de film op gang.
- Krachten van Thanos: in Infinity War verloren ze nipt van een Thanos die al een paar stenen in zijn bezit had. Nu verliezen ze nog steeds, dit terwijl Thanos nog geen enkele steen heeft...
- Thanos had een speciale gauntlet laten maken die de krachten van de steen aan kan. Schijnbaar lukt Tony dit zonder problemen. Niet de eerste keer met de handschoen, maar ook zijn "laatste" pak kan zonder problemen die stenen verdragen. Verder kan ik me nog iets herinneren van de eerste Guardians of the Galaxy dat die infinity stones praktisch niet door stervelingen aan te raken zijn. Hier wordt er mee omgegaan alsof het knikkers zijn.
Het is natuurlijk super vet om alles en iedereen tegen het einde samen tegen Thanos zien te vechten. Dit wordt echter een stuk minder als al die personen door toevalligheden en "gewoon omdat het kan" bij elkaar komen.
Al bij al heeft de filmen wat aardige ideeën die aanzienlijk beter uitgewerkt hadden mogen worden. Qua script is dit met afstand het zwakste deel in de Avengers-serie.
Iets wat natuurlijk te verwachten viel wanneer je met tijdreizen gaat rommelen. Schijnbaar is het onmogelijk dit op een geloofwaardige manier in een Hollywood productie te doen...
[ Voor 10% gewijzigd door TweakerNummer op 25-04-2019 23:53 ]
Haha, wij vroegen ons dat ook al af en ik wíst wel dat het antwoord ergens zou verschijnenloekf2 schreef op donderdag 25 april 2019 @ 19:23:
Vroeg me wel af:
spoiler:Tijdens het begrafenis moment in de tuin van Tony en Pepper, waarbij het kadootje van Pepper uit Iron Man 2 in het meer wordt losgelaten:
Camera gaat een voor een de helden langs naar achteren. Na Peter Parker, staat er nog een tiener, redelijk lang. Wie is dat ? Herkende hem niet.
huh, want? hoe werkt dat?Remy!!!! schreef op donderdag 25 april 2019 @ 22:48:
Net terug van de 2e keer kijken (gisteren ook geweest). En m'n vriendin en ik zijn er met hele andere verwachtingen naartoe gegaan, en we vonden hem allebei een heeeeeel stuk beter!
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Andere indrukken? Nieuwe dingen zien? Op andere manier dingen zien?
nouja, ik snap wel dat je een film op een andere manier kan waarderen, was meer benieuwd wat dat dan specifiek was bij deze film. En dan met name zo kort op elkaar, wat waren dan eerst je verwachtingen, waarom viel ie dan eerst blijkbaar wat tegen, en wat is er dan veranderd waarom ie ineens zoveel beter was de tweede keer....Klaas25 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:25:
[...]
Andere indrukken? Nieuwe dingen zien? Op andere manier dingen zien?
Ik heb nu ook dat bepaalde delen in de bios mij niet gek veel deden maar ik er na de tijd over nadacht toch best kan/ga waarderen. Het haakt zo in op elkaar allemaal. Dit kan je echter alleen waarderen als je alle 21 voorgaande delen ook hebt gezien
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Soort van spoilerig:LuNaTiC schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:31:
[...]
nouja, ik snap wel dat je een film op een andere manier kan waarderen, was meer benieuwd wat dat dan specifiek was bij deze film. En dan met name zo kort op elkaar, wat waren dan eerst je verwachtingen, waarom viel ie dan eerst blijkbaar wat tegen, en wat is er dan veranderd waarom ie ineens zoveel beter was de tweede keer....
[ Voor 12% gewijzigd door Remy!!!! op 26-04-2019 08:47 ]
Eens, ik heb ook niet zoveel met The Falcon.Klaas25 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 07:39:
spoiler:Wie vind ook dat Bucky het schild had moeten krijgen ipv. Falcon? En hoewel ik heel blij ben met het einde voor Cap bedacht ik me wel zojuist dat het een beetje lullig is voor Bucky
Kan zonder spoiler tag. Denk van niet, te veel gezeik met de rechten. Schenen bij Universal te liggen, maar blijkbaar meerdere partijen.Remy!!!! schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 08:45:
En nog iets wat mij opviel aan het begin
spoiler:Als Black Widow met de hologrammen aan het praten is (Rocket, Captain Marvel e.d.) dan zegt Okoye dat er een kleine onderzeese aardbeving was. Black Widow wil dit verder onderzoeken, maar Okoye schuift het af alsof het een natuurverschijnsel is.
Maar... Zou dit kunnen duiden op Namor?
[ Voor 30% gewijzigd door Twee Dee op 26-04-2019 14:24 ]
Dat was inderdaad het 2eTwee Dee schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:21:
spoiler:Geen post-credit scene kreeg nog de meeste klachtenMaar... Mischien toch íets... Wat betekende het geluid terwijl het laatste Marvel logo in beeld was? Iets met een hamer op een aambeeld?
Of toch écht in lijn met de hele film: een afsluiter: Dit was het geluid waar het óók allemaal mee begon, Stark die in een grot zijn Mk.1 aan het bouwen is...
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!
wesleytjuh schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:36:
[...]
Dat was inderdaad het 2e. Wel een leuke touch.
Volgens IMDB is hij niet met een dergelijk project bezig... Misschien willen we er wel te graag iets in vinden...Remy!!!! schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:37:
[...]
spoiler:Op de begrafenis zag je het jochie uit Iron Man 3 staan, zal dat de opvolger van Tony worden? en hoorde je hem voor het eerst een Armor maken?
w00Dy schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:24:
Vraagje
spoiler:Kan iemand me de reis van Cap naar het verleden uitleggen?
- Hij gaat de stenen terugbrengen en de Tesseract naar 1970.
- Daarna gaat hij naar de 50's en de vrouw van zijn leven, we gaan ervan uit dat tijdslijn specifieke Cap nog onder het ijs ligt... Maar die gaan ze nooit ontdooien dan? Hoe kan 'back to future' cap dan uiteindelijk toch nog op het bankje zitten op het einde? Het is een andere tijdslijn toch?
MazeWing schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:48:
[...]
spoiler:welkom bij het begrip plotholes wanneer je met tijdreizen gaat beginnen zonder dit goed uit te werken. Hetgeen jij noemt zijn 1 van de ontzettend vele gaten die in het verhaal ontstaan door het tijdreizen zoals ze doen in Endgame.
Ze hadden veel beter de tijd kunnen resetten op het moment voordat Thanos de snap deed. Op die manier had je:
- nog steeds een zeer episch gevecht kunnen hebben met de hoofd Avengers die sterker zouden zijn en nu wel winnen
- geen gapend gat in het plot van mensen die na 5 jaar opeens terugkomen en iedereen het leven weer oppakt alsof er niets gebeurd is
Helaas hebben de schrijvers het zich praktisch onmogelijk gemaakt doordat ze ook de tijdlijn van 5 jaar later (incl. Tony met kind) wilden behouden. Tony had deze toekomst moeten opofferen.
Ik heb trouwens nog niemand gehoord over het compleet onzinnig gebeuren van miss Potts in een Iron Man pak die even volleerd mee aan het vechten was. Voor mij het zoveelste facepalm moment van deze film.
Hoe meer ik terugdenk aan Endgame hoe meer ik teleurgesteld ben....
MazeWing schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 15:48:
[...]
spoiler:- geen gapend gat in het plot van mensen die na 5 jaar opeens terugkomen en iedereen het leven weer oppakt alsof er niets gebeurd is
HWSHHZ schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 17:40:
[...]
spoiler:Niet helemaal mee eens, als Spider-Man terug komt door Dr. Strange in de end battle, vertelt hij (volgens mij, correct me if I'm wrong) tegen Iron Man dat hij vervaagde en daarna ergens terecht kwam waar Dr. Strange ook was, die vertelde hem dat alles goed kwam of iets in die richting. Ik verwacht dus dat Dr. Strange tegen iedereen in die plek waar ze waren alles heeft uitgelegd...
LuNaTiC schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 17:52:
[...]
spoiler:Volgens mij was dat gewoon ‘ergens’ 5 jaar later en dat dr Strange daar ook was (kan overal snel zijn als wizard), niet ‘meteen na het vervagen in een of andere limbo/purgatory ofzo
w00Dy schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 14:24:
Vraagje
spoiler:Kan iemand me de reis van Cap naar het verleden uitleggen?
- Hij gaat de stenen terugbrengen en de Tesseract naar 1970.
- Daarna gaat hij naar de 50's en de vrouw van zijn leven, we gaan ervan uit dat tijdslijn specifieke Cap nog onder het ijs ligt... Maar die gaan ze nooit ontdooien dan? Hoe kan 'back to future' cap dan uiteindelijk toch nog op het bankje zitten op het einde? Het is een andere tijdslijn toch?
[ Voor 12% gewijzigd door TweakerNummer op 26-04-2019 19:21 ]
Prx schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 19:51:
spoiler:Volgens mij moet je het idee laten varen dat back-in-time Cap in dezelfde tijdlijn blijft leven, ook al is het dan in het verleden. The Ancient One maakte tegen Banner al duidelijk dat de verandering ertoe zal leiden dat er een nieuwe werkelijkheid komt (parallele wereld/tijdlijn zeg maar) door het wegnemen van de stenen. Datzelfde zal gebeuren met de introductie van Cap. Hoe die tijdlijn ontwikkelt zal dus in principe geen gevolgen hebben voor de wereld waar de anderen in achter zijn gebleven. Tony maakte zelf het hele back-to-the-future idee al belachelijk, en volgens dezelfde ideeën zou Cap ook nooit met Cap kunnen vechten, aangezien dezelfde materie niet met zichzelf in contact kan komen. Ook zo'n mooi hollywood dingetje.
[ Voor 15% gewijzigd door TweakerNummer op 26-04-2019 20:44 ]
Verwijderd
TweakerNummer schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 20:25:
[...]
spoiler:Als je er vanuit gaat dat iedere timejump een nieuwe tijdlijn creeerd dan hebben de avengers heel wat problemen veroorzaakt. In de tijdlijn waaruit Thanos jumpte kan Ego iedereen uitmoorden, en in de tijdlijn waarin Loki ontsnapte kan Thanos 1/2e deel uitmoorden (en Loki rules the earth \o/). The Ancient One sprak over Dr. Strange als the best of us, en die hoort dit dan ook gewoon niet toe te staan.
Het niet bestaan van de stenen op kritieke momenten in het verleden kan een nieuwe tijdslijn veroorzaken omdat het heden en verleden niet meer verenigbaar zijn. Daarom wilde Banner ze dus terugbrengen net na het moment dat ze de stenen meenamen. En TAO vondt dat een te groot risico, want als zij faalden kwam er een nieuwe tijdslijn waarin Thanos weer hetzelfde zou uithalen.
Toch vind ik dit eerste best want ik wil een Loki wins film.
[edit]Ik weet de preciese woorden van TAO niet, dus misschien zit ik er hartstikke naast.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 00:51:
[...]
spoiler:ik begreep het toch anders. Op het moment dat ze een infinity stone meenamen ontstond er een een nieuwe tijdlijn mar door de stenen weer terug te brengen wat captain America op het einde deed werden die nieuwe tijdlijnen weer teniet gedaan want ze hebben de stenen geleend zonder dat iemand het doorhad.
Alleen zit je dan wel met het paradox op het eind met een bejaarde cap, als hij terug gaat en datzelfde blijft dan zou er een nieuwe tijdlijn moeten ontstaan die geen invloed heeft op de tijdlijn waar Bucky en falcon in achterbleven. Maar toch verschijnt daar een bejaarde cap. Dat zou niet kunnen volgens de eerder uitleg erbij veranderingen in het verleden geen invloed hebben op het nu.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
Terranova schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 00:57:
[...]
spoiler:Cap had gewoon een weg terug he, dus zodra Peggy Carter dood ging is hij terug gekomen
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 01:53:
[...]
spoiler:hij kwam niet via de Quantum portal terug. Hij wist gewoon dat ie niet terugkwam en is daarna zijn leven gaan leiden met Peggy en toen gewoon daar gewacht op falcon en bucky.
[ Voor 35% gewijzigd door Terranova op 27-04-2019 02:41 ]
Verwijderd
Terranova schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 02:35:
[...]
spoiler:Hij hoeft niet perse op dat moment terug te komen he. Kan zelf kiezen wanneer hij wilde terugkomen. Sowieso wist Bucky toch al wanneer Cap daar kwam te zitten.
Natuurlijk is het gewoon nu zo omdat het minder impact zou hebben als Cap terug zou komen op dat moment als een oude man, nu is hij gewoon iets van een uurtje vroeger terug gekomen en heeft gewacht met daar te gaan zitten. Beetje vreemd maar absoluut geen plothole, zeker gezien de uitleg van tijdreizen in de film
Nu is het gewoon mierenneuken ipv genieten van een fantastische film en niet overal naar plotholes gaan zoeken, die er vast wel zijn, maar absoluut lang niet zulke grote als sommige mensen (willen) denken
Klaas25 schreef op vrijdag 26 april 2019 @ 07:39:
spoiler:Wie vind ook dat Bucky het schild had moeten krijgen ipv. Falcon? En hoewel ik heel blij ben met het einde voor Cap bedacht ik me wel zojuist dat het een beetje lullig is voor Bucky
Precies datVerwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 04:16:
[...]
spoiler:je snapt het niet helemaal, hij heeft de kwantum portaal helemaal niet gebruikt om terug te komen. Hij heeft het juiste pak niet aan en geen kwantum compas om. Hij heeft gewoon de jaren afgewacht.
[ Voor 8% gewijzigd door Eek2nd op 27-04-2019 07:34 ]
Bijna iedereen bleef zitten bij de voorstelling die ik heb gezien. Ik wist van te voren dat er geen post credit scene was dus ben maar weggegaan.Eek2nd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 07:04:
Dat er geen post-credit was had ik al verwacht, omdat het een soort van einde is moeten ze ook geen hint naar een vervolg geven.
Maar je hoort idd veel teleurgestelde/boze reacties van mensen toen ze dat niet kregen... Dat extra geluid aan t eind heb ik niet meegekregen toen (was de voorpremiere,dus wist niet dat ik erop moest letten)
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 04:16:
[...]
spoiler:je snapt het niet helemaal, hij heeft de kwantum portaal helemaal niet gebruikt om terug te komen. Hij heeft het juiste pak niet aan en geen kwantum compas om. Hij heeft gewoon de jaren afgewacht.
De helft van zijn klas is ook net terug, en daarvan zijn er maar 2 relevant: dikke sidekick en m.j.Droefsnoet schreef op donderdag 25 april 2019 @ 12:09:
[...]
spoiler:Dat gat van 5 jaar zit mij ook niet lekker, maar niet bij stil gestaan dat er dan te weinig eten is. Ik vond het bijzonder dat Peter Parker na 5 jaar weer gewoon naar dezelfde klas gaat, alsof er niks is gebeurd. Je zou toch denken dat sommige klasgenootjes inmiddels al vijf jaar ouder zijn.
Verwijderd
Terranova schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 14:25:
[...]
spoiler:Nee hoor, het is vrij simpel. Ze hebben een film gemaakt met zeer duidelijke tijdreisregels en ze houden zich er goed aan en ze hebben zoveel dingen uit andere films perfect terug gehaald. Wat is dan logischer, dat ze een gigantische fout hebben gemaakt aan het einde, of dat ze zich aan de regels hebben gehouden, maar wat ongelukkige stylische keuze hebben gemaakt om Cap op het bankje te hebben gezet. En ik zeg ongelukkig omdat er mensen zijn die overal over mierenneuken en dingen letterlijk nemen.
Zelfde als nu. Je ziet eerder in de film dat het kwatumpakkie binnen 1 seconde "uit" is, je weet dat de film regels heeft opgezet dat je het verleden niet kan aanpassen(maar dan een nieuwe tijdlijn start) en je weet dat Marvel over het algemeen zeer goed is met continuïteit.
U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 17:06:
[...]
spoiler:ik snap dat je fan kan zijn van iets maar blind alles maar slikken inclusief "lazy writing" gaat er bij mij niet in. Prima dat jij voor jezelf de plotholes gaat invullen maar ik vind het gewoon nogsteeds een slechte uitleg. Ze hadden hem ook gewoon op de platform kunnen zetten met een shot waarbij je allen zijn achterkant ziet. Waarna hij zijn helm af doet en je ziet dat hij oud is geworden. Dan veranderd er niks aan de lading. Door hem op dat bankje de plaatsen zeggen ze eigenlijk dat hij niet via de portaal machine terig is gekomen en krijg je dus gewoon een plothole. Het idee is goed allen de uitvoering niet echt.
Ik kan overigens gewoon kritisch zijn maar nogsteeds genieten van een film. Bijna geen 1 film is perfect dus het is helemaal niet erg als endgame ook wat steekje laat vallen. Al heb ik het gevoel dat deze film heilig is voor sommigen vanwege de emotionele investering van 11 jaar waardoor kritiek en foutje worden weggewuifd zodra je er over begint.
[ Voor 18% gewijzigd door Terranova op 27-04-2019 19:20 ]
Verwijderd
Nu insinueer je dat de mensen die erover vallen dom zijn.... Klasse hoor.Terranova schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 19:13:
[...]
spoiler:Ik snap dat sommige mensen niet goed zelf kunnen nadenken en dat als iets niet zeer specifiek uitgelegd wordt in een film, dat het gelijk een plothole voor ze is. Ze hoeven niet alles uit te leggen, soms proberen ze het wel, maar soms wordt het uit de film gesneden omdat de film anders te lang duurt.
En zoals ik al eerder zei, er is een keuze gemaakt omdat waarschijnlijk de scene minder goed zou werken met cap als een oude vent in zo'n pak. En dat geloof ik ook wel. Maar voor een groep mensen is het nodig omdat alles volledig uit te leggen omdat ze zelf niet iets kunnen bedenken hoe het werkt. Het slaat namelijk compleet nergens op om dit een plothole te noemen, want dan zou het namelijk een zeer belangrijk plotpunt zijn in de hele MCU die dan nergens op zou slaan. Denk je nou echt dat ze dit over het hoofd hebben gezien?
En ja ik ben een die hard marvel fan, maar ik zie zo ontzettend veel "plotholes" voorbij komen die dat absoluut niet zijn. Soms is het te verklaren omdat je echt alle MCU films gezien moet hebben om het goed te begrijpen(iets wat ik overigens een fantatisch iets vind, maar ik kan mij voorstellen dat niet hardcore fans van de MCU het dan een fout vinden), maar soms ook omdat er gewoon iets niet begrepen wordt.
En natuurlijk zullen er foutjes in de film zijn, maar als je een fan ben van de films dan moet je er ook geen ding van gaan maken, zoals hier gebeurd maar vooral op reddit. Want het zijn echt geen schokkende dingen, het lijkt dan gewoon meer op zeiken om het zeiken of gewoon iedereen is zo positief, ik moet maar iets negatiefs gaan zeggen. En dat irriteert mij mateloos. Het is gewoon een perfecte superhelden film en dat komt met de bekende "fouten" van het genre, maar dat weet je als je er heen gaat.
Het is echt zonde als je niet de major releases hiervoor hebt gekeken. Ik weet niet hoeveel je verder gezien hebt, maar op z'n minst de basis van de main characters die nu afzwaaien, Iron Man, Thor, Hulk en Captain America, plus de eerste delen van de Avengers films, evt Guardians of the Galaxy.Cobb schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 17:25:
Ik wil met mijn zoon van 9 naar deze film. Ik begrijp dat het een boekeind is maar zijn wij redelijk up to speed als hij Infinity war heeft gekeken? Of raden jullie nog 1 of 2 andere films aan om eerst te kijken?
I have stability. The ability to stab.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 20:28:
[...]
Nu insinueer je dat de mensen die erover vallen dom zijn.... Klasse hoor.
Zoals ik al zei is het gewoon een fout van de filmmaker en valt het niet logisch te verklaren. Jij zelf geeft al toe dat het een esthetische keuze is die voorrang heeft gekregen over de logische keuze.
Daarna nog na trappen door te stellen dat alleen "echte" fans het kunnen begrijpen.....
Ah fijn jij vind het een perfect film. Prima maar wat doe je hier dan op een discussie forum?
Zoals ik zei ik kan ik prima genieten van een film die niet perfect is, maar de discussie afdoen met "jij begrijpt het gewoon niet" of "jij bent geen echte fan" wat je tussen de regels insinueert vind ik echt lafjes.
Kritiek moet gewoon kunnen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Your Friendly Neighborhood Moderator
Jorgen schreef op zondag 28 april 2019 @ 00:56:
@Terranova ik ben helemaal up to date met alle films, maar heb nog bijna niks van de series gezien. Mis je dan nog belangrijke zaken of valt dat mee?
Dit wordt echt letterlijk een paar seconden voor de bewuste scene uitgelegd:Verwijderd schreef op zaterdag 27 april 2019 @ 04:16:
[...]
smuldersbram schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:00:
[...]
Dit wordt echt letterlijk een paar seconden voor de bewuste scene uitgelegd:
spoiler:Na 5 seconden probeert Professor Hulk Cap terug te brengen, maar cap komt niet terug. Hulk kijkt nog wat op z'n schermen en zegt dan iets in de trend van: "his time signature flew right past us". In mijn ogen is Cap dus wel terug gekomen met zijn time device nadat Peggy is overleden.
Droefsnoet schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:17:
[...]
spoiler:interessante visie, maar het is overduidelijk dat Cap niet via het portaal is teruggekomen, maar zijn tijd heeft geleefd en op het juiste moment op het bankje is gaan zitten. De laatste jump die hij heeft gedaan was niet naar het heden, maar naar de jaren 40 om bij Peggy te zijn.
Waar wél over te discussiëren valt is of Bucky al wist dat Cap dit zou doen. Ze nemen best stevig afscheid voor iemand die maar vijf seconden weg hoort te zijn
Verwijderd
smuldersbram schreef op zondag 28 april 2019 @ 09:00:
[...]
Dit wordt echt letterlijk een paar seconden voor de bewuste scene uitgelegd:
spoiler:Na 5 seconden probeert Professor Hulk Cap terug te brengen, maar cap komt niet terug. Hulk kijkt nog wat op z'n schermen en zegt dan iets in de trend van: "his time signature flew right past us". In mijn ogen is Cap dus wel terug gekomen met zijn time device nadat Peggy is overleden.
Verwijderd schreef op zondag 28 april 2019 @ 12:37:
[...]
spoiler:get is vrij duidelijk dat je altijd weer uitkomt op het platform want dat was het beginpunt. Dus nee hij heeft de portaal niet gebruikt
Verwijderd
Terranova schreef op zondag 28 april 2019 @ 13:51:
[...]
spoiler:Nee dat is het niet, anders zouden ze in elke tijdlijn op die plek terecht komen, ze kunnen navigeren waar en wanneer ze willen komen. Er was afgesproken om terug te komen op het beginpunt, maar dat hoeft dus niet, want dat is gedurende de film al duidelijk geworden en het werd ook gezegd, ze kunnen dat apparaatje op hun hand is de timeGPS
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2019 15:11 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq