The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Je moet je maar ff afvragen hoe de Mar-Vell aan de Tesseract is gekomen als hij is opgevist door Howard Stark onder S.H.I.E.L.D. En natuurlijk dat men in Avengers 2012 nog niet zoveel wisten er over terwijl ze al jaren met een buiten aardse wetenschapper (KREE) er aan hebben kunnen werken.

Anoniem: 224360
Snap nog steeds niet waar je op doelt:SRich schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:03:
[...]
Je moet je maar ff afvragen hoe de Mar-Vell aan de Tesseract is gekomen als hij is opgevist door Howard Stark onder S.H.I.E.L.D. En natuurlijk dat men in Avengers 2012 nog niet zoveel wisten er over terwijl ze al jaren met een buiten aardse wetenschapper (KREE) er aan hebben kunnen werken.![]()
![]()
https://marvelcinematicuniverse.fandom.com/wiki/Tesseract
We weten niet alles, maar wat is nou zo onlogisch?
Maar ik hoop deze week al. Kan niet wachten.
Zie ook; Let op spoilers!SRich schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:03:
[...]
Je moet je maar ff afvragen hoe de Mar-Vell aan de Tesseract is gekomen als hij is opgevist door Howard Stark onder S.H.I.E.L.D. En natuurlijk dat men in Avengers 2012 nog niet zoveel wisten er over terwijl ze al jaren met een buiten aardse wetenschapper (KREE) er aan hebben kunnen werken.![]()
![]()
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik erger me dus kapot aan trailers. Als ik een film wil zien dan wil verrast worden. Ik lees geen recencies en negeer alle trailers. Ik was niet echt blij dat voor Captain Marvel begon een trailer van Endgame langskwam.Klaas25 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 12:39:
Wanneer denken jullie dat de 2e en laatste Endgame trailer dropped? Captain Marvel is nu een weekje uit. Misschien wachten ze nog tot het 2e weekend en dan full modes op Endgame?Trailer begin volgende week?
Maar ik hoop deze week al. Kan niet wachten.
Smaken verschillen blijkbaar :-)
Fijne samenvatting! Thanks.thijsco19 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:57:
[...]
Zie ook; Let op spoilers!
[YouTube: Captain Marvel Post Credit Scene Explained - Avengers Endgame Easter Eggs]
Ik vond het een relaxte film. Had niet al te hoge verwachtingen. Ik kon het ‘gefragmenteerde’ en niet helemaal synchroon lopende verhaal wel waarderen. Kijk uit naar Endgame. De trailer zal ik wel kijken waarschijnlijk maar zal een rookgordijn geven het en der.
Smaken verschillen zeker ja[Roland] schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:55:
[...]
Ik erger me dus kapot aan trailers. Als ik een film wil zien dan wil verrast worden. Ik lees geen recencies en negeer alle trailers. Ik was niet echt blij dat voor Captain Marvel begon een trailer van Endgame langskwam.
Ik vind het bijvoorbeeld wel leuk om al een idee te krijgen wat je kan verwachten in een film.
Bijna altijd worden trailers ook zo geknipt en gemaakt dat het niet te veel vertelt over de film. Enkele keer heb ik wel gehad dat een trailer te veel liet zien, dat is dan wel erg jammer.
Dat kanaal is sowieso een aanrader voor reviews van films (zonder en met spoilers) en breakdowns van trailers. Niet alleen van Marvel films / series maar ook van andere films en series.m4yall schreef op maandag 11 maart 2019 @ 20:30:
[...]
Fijne samenvatting! Thanks.
Ik vond het een relaxte film. Had niet al te hoge verwachtingen. Ik kon het ‘gefragmenteerde’ en niet helemaal synchroon lopende verhaal wel waarderen. Kijk uit naar Endgame. De trailer zal ik wel kijken waarschijnlijk maar zal een rookgordijn geven het en der.
Dus hij gaat van S.H.I.E.L.D. naar de US air force-nasa naar een buitenlandse wetenschapper terug naar S.H.I.E.L.D.thijsco19 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 16:57:
[...]
Zie ook; Let op spoilers!
[YouTube: Captain Marvel Post Credit Scene Explained - Avengers Endgame Easter Eggs]
Ik snap het als ze al veel laten zien. Maar als iemand weet hoe ze een trailer moeten maken zonder nauwelijks iets te verklappen zijn het de Russo's wel. De 1e trailer gaf nauwelijks iets prijs en je kreeg er alleen maar meer zin in. Dat is win-win en precies zoals ze het willen.[Roland] schreef op maandag 11 maart 2019 @ 19:55:
[...]
Ik erger me dus kapot aan trailers. Als ik een film wil zien dan wil verrast worden. Ik lees geen recencies en negeer alle trailers. Ik was niet echt blij dat voor Captain Marvel begon een trailer van Endgame langskwam.
En daarbij klopt het vaak ook niet eens met wat je uiteindelijk in de film ziet. Hebben we vorig jaar wel gezien bij Infinity War. Hulk in de trailer in Wakanda. Geen Hulk in Wakanda in de film
Nouja misschien gaf de Endgame trailer op het eind iets kleins weg maar we weten nog steeds niet HOE DAN!!
[ Voor 11% gewijzigd door Klaas25 op 12-03-2019 08:07 ]
Binnenkort nog wel even cap Marvel kijken.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 4% gewijzigd door yorroy op 14-03-2019 16:39 ]
Tenzij,yorroy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:39:
[...]
spoiler:Ja en daarbij ook een grote spoiler. Tony loopt er ook in, dus die vindt sowieso zijn weg terug naar aarde
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Tjayorroy schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 16:39:
[...]
spoiler:Ja en daarbij ook een grote spoiler. Tony loopt er ook in, dus die vindt sowieso zijn weg terug naar aarde
anboni schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 19:22:
[...]
Tja
spoiler:uiteraard komt het allemaal weer goed en leeft iedereen nog lang en gelukkig
Behoorlijk uniek in deze tijd en zeker voor een film van dit formaat met deze fanbase.
Hoe dan ook kan ik niet wachten tot eind april.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Ik denk het niet, dit waren volgens mij alleen de beelden uit vorige Marvel films en is natuurlijk prachtig in een trailer, maar ik gok dat ze deze niet in de film verwerkenPompi schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:36:
Denken jullie dat die monochrome stukken met enkel rode kleur ook echt in de film gaan zitten? Want Logan Noir had natuurlijk goede recensies gehad maar je ziet het toch niet vaak in films
Zoals Thor werd neergezet in IW had hij Thanos ook wel aangekund, hij moest alleen wat beter mikkens0kkie schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:38:
Ik vind het wel grappig dat er op verschillende media platformen nu wordt gedaan alsof Thor en Captain Marvel samen Thanos gaan aanpakken, maar als Thor echt zo sterk is dan waarom had hij geen schijn van kans in IW?
Waarschijnlijk was dat ook nodig om de trailer te vullen met beelden, want qua daadwerkelijk beeldmateriaal was het wederom niet heel veel. Wat ook niet erg is...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Na captain Marvel gezien te hebben, stellen de rest van de Avengers eigenlijk niks meer voor vergelijk met captain Marvel en Thor. Beetje krom als je erover nadenkt.
Tja, zo is het nu eenmaal ook in de comics.Ook daar is de een sterker dan de ander. Hoewel 'power levels' van elk personage wel kunnen fluctueren door de jaren heen (ook door invloed van de schrijver van dienst).thijsco19 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:52:
@s0kkieHij had het toch bijna geflikt? Hij was niet snel genoeg. Als Thor direct op zijn hoofd gemikt had was het hem ook wel gelukt.
Na captain Marvel gezien te hebben, stellen de rest van de Avengers eigenlijk niks meer voor vergelijk met captain Marvel en Thor. Beetje krom als je erover nadenkt.
Idd. Superman is ook zo'n geval net als Captain Marvel: superhelden die zo'n beetje alles kunnen. 1 telefoontje en ze kunnen zowat alle problemen oplossen, zo krachtig zijn ze.thijsco19 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:52:
Ze hebben meestal een personage van dezelfde planeet afkomstig tegenover ze als evil counterpart om het nog een beetje interessant te maken. Met volledige controle over het hanteren van de infinity stones is Thanos natuurlijk erg sterk; hij kan alles wegillusioneren bij wijze van, knipje met de vingers en iedereen waar hij het van wilt, zal verdwijnen. Wat dat betreft denk ik wel dat "eventjes Captain Marvel bellen" toch niet helemaal volstaat bij het verslaan van Thanos. Dit dient teamplay te zijn.
Then again is het natuurlijk ook ongeloofwaardig dat Thanos niet iedereen die hem in de weg zou kúnnen staan niet ook gewoon wegknipt met zijn vingers.
Uiteindelijk gaan eindbazen altijd neer door eigen arrogantie, maar ja, ergens moet een eindbaas ook een zwakheid hebben he
Ik ken de comics niet allemaal, dus ik heb verder geen idee hoe dit hele verhaal ten einde komt (voel je vrij om dit in een spoiler te delen overigens. Ik ben niet zo'n persoon die gaat hyperventileren als hij ook maar iets van een spoilertje leest
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

https://www.nu.nl/film/57...ians-of-the-galaxy-3.html
Schijnt al maanden bedisselt te zijn, maar komt nu pas naar buitenn. Mag eerst Suicide Squad 2 maken (beh..), dus wordt wel 2022 ;-(Terranova schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 21:27:
James Gunn is terug als Guardians of the Galaxy 3 director!![]()
![]()
![]()
https://www.nu.nl/film/57...ians-of-the-galaxy-3.html
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je vergeet even dat Superman dood was en ze hem weer hebben terug gebracht? Of dat zelfs simpele Batman Superman op z'n knieen kreeg?Deathchant schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 17:07:
[...]
Idd. Superman is ook zo'n geval net als Captain Marvel: superhelden die zo'n beetje alles kunnen. 1 telefoontje en ze kunnen zowat alle problemen oplossen, zo krachtig zijn ze.
Het probleem met films, ze pakken maar een kleine selectie van de volledige comics, in DC en Marvel zitten zo ziekelijk veel belachelijk sterke characters, dat er altijd baas boven baas is (en waarom er zo ziekelijk veel spin-offs, canons en alternate universes zijn), in films moeten ze alles beetje gematigd houden.
Toegegeven, ze pakken bij Xmen nu ook even zo'n style, met natuurlijk Phoenix, maar daar fixen ze natuurlijk ook alles weer. Ze moeten immers films blijven uitbrengen, en als ze even een side-kick moeten hebben om een overpowered superhero eruit te werken, pakken ze wel 1 van de velen uit de comics die sterk genoeg was.
De comics pakken Infinity War compleet anders aan, het einde zal je bv nooit in een film zien, al zullen gok ik wel aantal aspecten meenemen
Cap Marvel zie ik eerder als 'insert' om toekomstige zut uit te brengen, aantal acteurs zullen gok ik hun rol niet meer willen spelen, die ze dan of overgooien naar nieuwe acteur (zoals spiderman), of die gooien ze gewoon uit de film-reeks en over paar jaar weer een reboot van die characters met andere acteurs.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoor je mij ergens ook niet klagen hooricegodd schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 23:37:
Daarom wordt huidige avengers (old men club) vervangen met:
[Afbeelding]

Your Friendly Neighborhood Moderator
Hulk is ook nog 'vrij' sterk, was het niet zo dat zijn krachten meegroeiden (in comics) met de hoeveelheid tegenstand die hij krijgt?thijsco19 schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 12:52:
@s0kkieHij had het toch bijna geflikt? Hij was niet snel genoeg. Als Thor direct op zijn hoofd gemikt had was het hem ook wel gelukt.
Thor was altijd gewoon sterk, maar pas sinds Ragnarok heeft hij extra krachten 'ontdekt'.
denk dat Scarlet Witch ook niet onderschat moet worden, al is ze nu stof
Eigenlijk zijn vooral de 2 originele zonder losse origin story de minste, BW en HE.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Ze komen ermee weg vanwege de velen marvel films voor end game.Klaas25 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:41:
Lol Het is al confirmed by the Russo's dat de trailers opnieuw beelden bevatten die niet in de film zullen komen. Bedriegen ons gewoon weer en ik vind het helemaal niet erg
Of het goed is, lastig.
Vind het niet zo erg omdat ik genoeg trailers zie die bijna de hele film vertellen waardoor ik heb van ja, die hoef ik niet te zien omdat de trailer belangrijkste segmenten liet zien.
Ik weet niet of trailers uitbrengen verplicht is. Lijkt me niet? Maar het is dat de mensen gewoon wat verwachten en natuurlijk beelden willen zien maar de Russo's zouden misscihen wel helemaal zonder trailers willen. In dit geval kan het. 10 jaar + "deel 1" en zn einde is meer dan genoeg promo.Erazher schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:52:
[...]
Ze komen ermee weg vanwege de velen marvel films voor end game.
Of het goed is, lastig.
Vind het niet zo erg omdat ik genoeg trailers zie die bijna de hele film vertellen waardoor ik heb van ja, die hoef ik niet te zien omdat de trailer belangrijkste segmenten liet zien.
Ze deden al sneaky met halve trailer vol oud beelmateriaal en 10 jaar samenvatten. Wat ik erg mooi vond overigens. Dat zwart wit met dat rode. Dat k het zag dacht ik gelijk: neee.. nee geen samenvatting show me stuff. Maar ik kan het nu wel waarderen. En was gewoon echt goed.
[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 19-03-2019 14:00 ]
Ik heb geen idee wat ze echt hebben gezegd, maar in theorie kunnen ze ook bedoelen dat de scenes van Ironman, Cap en Thor (de stukjes uit hun eerste films) niet in Endgame voorkomen. Dat zijn van die typische trailermomenten.Klaas25 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:41:
Lol Het is al confirmed by the Russo's dat de trailers opnieuw beelden bevatten die niet in de film zullen komen. Bedriegen ons gewoon weer en ik vind het helemaal niet erg
Het zou wat zijn als er een wet is die je verplicht om een trailer te makenKlaas25 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 13:59:
[...]
Ik weet niet of trailers uitbrengen verplicht is. Lijkt me niet?
Trailers die beelden bevatten die nooit in de film zitten zou je echter wel kunnen zien als misleiding. Zelf heb ik er weinig problemen mee, want ik heb juist een schijthekel aan trailers die de halve film (of meer) verklappen, ik word liever verrast.
Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zullen zijn die zich bedrogen voelen als ze iets verwachten uit de trailer, maar het er uiteindelijk niet in zit.
The devil is in the details.
Moet zeggen dat ik er niet veel van had verwacht, maar dat ik hem toch erg vermakelijk vind.
De kritiek over het verhaallijn snap ik wel. Het is wat chaotisch zonder al te veel uitleg.
Maar ik vind haar qua karakter erg leuk en (qua looks mag ze er ook wel zijn

Ik ben erg benieuwd naar hoe ze in End War in het geheel past, gezien de laatste scene is ze wel ontiegelijk sterk.
De Infinity gauntlet is redelijk aan gort, dus ik denk dat nog een keer met z'n vingers knippen niet veel gaat doen.
Hoe sterk is Thanos eigenlijk zonder z'n handschoentje?
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Met handschoen (+ stenen) is hij zeer sterk, zeker wanneer hij wat meer tijd heeft gehad om alle krachten van de verschillende stenen beter heeft leren te gebruiken.Mad-Matt schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 15:58:
Ik ben erg benieuwd naar hoe ze in End War in het geheel past, gezien de laatste scene is ze wel ontiegelijk sterk.
De Infinity gauntlet is redelijk aan gort, dus ik denk dat nog een keer met z'n vingers knippen niet veel gaat doen.
Hoe sterk is Thanos eigenlijk zonder z'n handschoentje?
Zonder zal hij denk ik niet zo heel veel voorstellen, zeker niet wanneer je het vergelijkt met Captain Marvel en Thor tegen het einde van Infinity War.
* En eigenlijk stelt hij zelfs met handschoen + stenen vergeleken met de Dark Phoenix nog steeds geen zak voor, idem voor Captain Marvel + alle Avengers.....
Thanos heeft z'n zoon met Phoenix force al bijna verslagen, dat was zonder de gauntlet, Dark Phoenix gaat dat niet redden, en zoals ze Jean in X-men nu wegzetten, blijft dat easy-modeMazeWing schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 04:32:
* En eigenlijk stelt hij zelfs met handschoen + stenen vergeleken met de Dark Phoenix nog steeds geen zak voor, idem voor Captain Marvel + alle Avengers.....
nerdstijn014 schreef op dinsdag 19 maart 2019 @ 21:05:
Wat een blunder in captain marvel seg
spoiler:Altavista is pas op 15 december 1995 gelanceerd
Maar verder heb ik nooit begrepen waarom mensen 2 of zelfs meerdere keren dezelfde film in bios achter elkaar gaan bekijken.
Dus je zegt eigenlijk dat je jezelf niet begrijpt..?Klaas25 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:28:
Misschien dat Endgame de eerste film voor mij is om een 2e keer kort achter elkaar te bekijken in de bios. Direct op dag 1 en paar weken later. (Dacht ik van infiinty war ook maar uiteindelijk niet van gekomen)
Maar verder heb ik nooit begrepen waarom mensen 2 of zelfs meerdere keren dezelfde film in bios achter elkaar gaan bekijken.
The devil is in the details.
Ik kan er echter niet uit opmaken wie op die foto te zien is.
edit, nevermind. ben er al achter
Het is een terugblik naar de begrafenis van Peggy Carter in Captain America Civil War.
[ Voor 23% gewijzigd door M a r c o op 20-03-2019 13:44 ]
En die hebben de rechten voor X-Men en Deadpool.
Dit zou wel eens héél erg goed nieuws kunnen zijn
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Omdat ik een Pathe Unlimited Gold abonnement heb dus naar zoveel films als ik maar wil kan gaan voor 1 vast bedrag in de maand.Klaas25 schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:28:
Misschien dat Endgame de eerste film voor mij is om een 2e keer kort achter elkaar te bekijken in de bios. Direct op dag 1 en paar weken later. (Dacht ik van infiinty war ook maar uiteindelijk niet van gekomen)
(bioscoop is ook maar 10 mins rijden)
Vergeet de FF nietAngeloonie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:49:
Disney heeft 20th Century Fox overgenomen..
Dit zou wel eens héél erg goed nieuws kunnen zijnPossibly een volledig Marvel universe?
NS FC: SW 2742 0448 8213
Dat ligt lastiger. Fox bezit die rechten niet helemaal, maar Constantin films oid. Ik weet niet of Disney nu onder dezelfde afspraken verder kan gaan daarmee
Ooh daar had ik niet aan gedacht. Ja dan wil je wel wat uit je abbo halen. Ook elke keer 3D brilletje?Mad-Matt schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 15:17:
[...]
Omdat ik een Pathe Unlimited Gold abonnement heb dus naar zoveel films als ik maar wil kan gaan voor 1 vast bedrag in de maand.
(bioscoop is ook maar 10 mins rijden)
Met gold krijg je een set 3D-brillen erbij (Imax 3D en normaal 3D, met echte plastic glazen ipv die flinter dunne dingetjes van die 1 euro bril).Klaas25 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:37:
[...]
Ooh daar had ik niet aan gedacht. Ja dan wil je wel wat uit je abbo halen. Ook elke keer 3D brilletje?
Maar verder geen toeslagen voor 4DX, 3D, Imax of Dolby 3D en 25% korting op eten/drinken. Op zich haal je het er snel uit.
2x in de maand een 3d film, dan heb je het er uit.Mad-Matt schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 16:27:
[...]
Met gold krijg je een set 3D-brillen erbij (Imax 3D en normaal 3D, met echte plastic glazen ipv die flinter dunne dingetjes van die 1 euro bril).
Maar verder geen toeslagen voor 4DX, 3D, Imax of Dolby 3D en 25% korting op eten/drinken. Op zich haal je het er snel uit.
Vroeger ging ik altijd naar Kinepolis Antwerpen (35 min rijden), maar het laatste 1,5 jaar ivm de wegwerken in Antwerpen gaan we maar naar Siniscoop Sint Niklaas (25 min rijden).
Die is ook nog eens goedkoper (€8,80 vs €11,30)
En op maandag maar € 6 (excl toeslag)
Voor Captain Marvel nu wel naar Antwerpen gegaan omdat we 4DX wel eens wilden uitproberen.
Wij gaan altijd hier in buurt in kleinere bios kijken. Waar allen wat gelachen wordt natuurlijk bij goede grap maar verder gelukkig stil.
Of is dat wat ik op youtube zie alleen in Amerika
Ik heb in Antwerpen of Sint Niklaas eigenlijk nog nooit last gehad van iemand.
Juichen? dat heb ik werkelijk nog nooit meegemaakt in een bioscoop.
Uhh wtf.. Nee nog nooit meegemaakt...Klaas25 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 10:06:
En word er in de grote bioscopen geluid maakt onder kijken? Als in juichen etc. Dat je niks meer van film verstaat lol.
Wij gaan altijd hier in buurt in kleinere bios kijken. Waar allen wat gelachen wordt natuurlijk bij goede grap maar verder gelukkig stil.
Of is dat wat ik op youtube zie alleen in Amerika
Ben in Pathé bioscopen geweest in Den Haag (allemaal), Rotterdam (beide), Delft en Arnhem, en werkelijk nog nooit juichen oid meegemaakt lol.
Natuurlijk lachen, schrikken of gelijkwaardige korte momentjes, en hooguit eens wat geklap (????) bij het einde van een film, maar nog nooit gehad dat ik de film niet kon volgen door juichen ofzo.
Captain Marvel trouwens ook in 4DX gezien, was voor ons ook de eerste keer. Moet zeggen dat ik het toch echt wel wat vond toevoegen. Ik wil Endgame dan ook in 4DX gaan kijken.
Vooral de bewegingen van de stoel, de luchtpufjes en stromen en de kleine kicks in je rug vond ik nuttig.
De waterspray te weinig gehad om iets over te zeggen (volgens mij maar 2x in de film, 1x in het begin (even onder water) en 1x tegen het einde (miauw)).
Dat flubberding tussen je voeten schrok ik mij de pleuris van de eerste keer, nut ervan nog niet echt ontdekt.
En de geur was ook een beetje "meh", toen ze op een gegeven moment op een langgerekte weg reed rook het naar zoete broodjes.. Eigenlijk was dat ook de enige geur die bij mij door kwam: zoete broodjes.
[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 22-03-2019 13:29 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
De gehele prologue trilogy en TFA heb ik het meegemaakt.
Het slangetje bij je voeten in de 4DX zaal is ook om lucht op je benen te krijgen zodat het lijkt alsof er iets langs je benen gaat
Voor de fans die alles volgen misschien leuk maar voor de doorsnee kijker waarschijnlijk veel minder. Ik kijk lang niet alles en vind het behoorlijk irritant als je iets uit Avengers niet snapt omdat het in Captain America zat.Angeloonie schreef op woensdag 20 maart 2019 @ 13:49:
Disney heeft 20th Century Fox overgenomen..
Dit zou wel eens héél erg goed nieuws kunnen zijnPossibly een volledig Marvel universe?
Ik vond het bijvoorbeeld juist zo fijn dat Deadpool een op zichzelf staand verhaal had.
Tijdens kijken van die films was het steeds weer: ohjaaa... jaaa das waar ook. Ook leuk
En het einde van Captain Marvel (Na de climax en alle actie) wat Nick Fury deed vond ik echt gaaf. Alleen dat al vatte afgelopen 10/11 jaar samen. Nu alleen nog qua actie Thanos verslaan als dat al lukt. Nog een maandje jongens
En ik las dat die net zo lang duurt als huidige superheldenfilm recordlengte. 3 uur.
[ Voor 9% gewijzigd door Klaas25 op 25-03-2019 10:54 ]
Er komt ook in een aantal steden een marathon met eerst IW en daaraan volgend uiteraard Endgame.
Wij houden thuis een privé marathon een week ervoor
[ Voor 36% gewijzigd door Sinus_rhythm op 02-04-2019 21:45 ]
Kinepolis heeft de tickets ook beschikbaar.s0kkie schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 16:17:
De tickets staan online bij Pathé
Er komt ook in een aantal steden een marathon met eerst IW en daaraan volgend uiteraard Endgame.
Heb ook gekozen voor de Marathon, vanaf 20.45 uur op 23 april.
Er staat trouwens weer een nieuwe trailer online:
https://www.imdb.com/videoplayer/vi786742553
[ Voor 12% gewijzigd door yorroy op 02-04-2019 19:52 ]
Ik heb ook me tickets
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Eens. Al ben ik wel benieuwd hoe ze wordt neergezet in Endgame. Ze leek me nog steeds wel wat overpowered in de film namelijk. Ben benieuwd hoe dat zich relateert aan de "normale" helden en een god als Thor.corset schreef op woensdag 3 april 2019 @ 09:26:
nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar Captain Marvel was best goed. Ik had een hekel aan het karakter in de comics omdat ze zo bizar overpowered was, maar in de film valt het nog mee.
Een held/schurk is zo sterk of zwak als de schrijver deze maakt (Lees: Vision), dus zelfs Hawkeye/Ronin kan opeens de sterkste zijnPRoCx schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:13:
[...]
Eens. Al ben ik wel benieuwd hoe ze wordt neergezet in Endgame. Ze leek me nog steeds wel wat overpowered in de film namelijk. Ben benieuwd hoe dat zich relateert aan de "normale" helden en een god als Thor.
Dat zou wat worden :-PWren schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:45:
[...]
Een held/schurk is zo sterk of zwak als de schrijver deze maakt (Lees: Vision), dus zelfs Hawkeye/Ronin kan opeens de sterkste zijn
Daarnaast is ze op hetzelfde niveau als Thor, betreft sterkte en dergelijke.
Vaak als er een Epic moment is en een character arriveert of komt de boel redden, dan is er dat erg kenmerkende opzwepende deuntje.
Ik ben door mijn zoektermen op YT heen, en krijg het niet gevonden. Volgens mij word het ook wel eens gebruikt bij VideoFucks.
Thanks!
EDIT:
Oeh ik heb hem denk ik. Dat stukje als Thor en Groot en Rocket aankomen op wakanda. Dan panned en zoomed de camera in op hen 3, en krijg je dat deuntje.
Ik ben niet eens zo een fan van de serie, maar nonde knetters wat zit er toch goede muziek in. Ik kijk de films vaak enkel om de muziek...
Dat Character Arrival stukje is echt kippenvel van boven tot onder.
Maar hoe heet het?
[YouTube: Thor Arrives In Wakanda Scene - Avengers Infinity War (2018) Movie CLIP 4K]
[ Voor 44% gewijzigd door World Citizen op 03-04-2019 19:17 ]
FreeReef.nl
Led Zeppelin - Immigrant Song
YouTube: Led Zeppelin - Immigrant Song (Live 1972) (Official Video)
Dit was hem dus niet.
[ Voor 4% gewijzigd door Remy!!!! op 03-04-2019 19:23 ]
Dat is gewoon de Avengers themeWorld Citizen schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:10:
Ik zoek dat stukje muziek wat Marvel gebruikt bij Epic introducties.
Vaak als er een Epic moment is en een character arriveert of komt de boel redden, dan is er dat erg kenmerkende opzwepende deuntje.
Ik ben door mijn zoektermen op YT heen, en krijg het niet gevonden. Volgens mij word het ook wel eens gebruikt bij VideoFucks.
Thanks!
EDIT:
Oeh ik heb hem denk ik. Dat stukje als Thor en Groot en Rocket aankomen op wakanda. Dan panned en zoomed de camera in op hen 3, en krijg je dat deuntje.
Ik ben niet eens zo een fan van de serie, maar nonde knetters wat zit er toch goede muziek in. Ik kijk de films vaak enkel om de muziek...
Dat Character Arrival stukje is echt kippenvel van boven tot onder.
Maar hoe heet het?
[YouTube: Thor Arrives In Wakanda Scene - Avengers Infinity War (2018) Movie CLIP 4K]
Serieus, ik vind hem echt net via ShazamRemy!!!! schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:21:
Ja heerlijk nummer, wordt ook in Thor Ragnarok gebruikt, en ik denk dat je deze bedoelt?
Led Zeppelin - Immigrant Song
YouTube: Led Zeppelin - Immigrant Song (Live 1972) (Official Video)
Hele nummer is goed, maar hier haak je net op tijd in:
Nu nog lossless
FreeReef.nl
IMDB: Avengers: Infinity War (2018) - Soundtracks
Gewoon zoeken op Avengers Theme en je kan er zo een paar vinden(let op, elke film heeft wel een variant er op net zoals in dat filmpje wat je plaatst).
Klopt, want ik mis in de versie uit dat filmpje wat lage tonen. Ik ken een versie met wat meer rommel onder in de bas.Terranova schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:26:
[...]
Gewoon zoeken op Avengers Theme en je kan er zo een paar vinden(let op, elke film heeft wel een variant er op net zoals in dat filmpje wat je plaatst).
Ik kan er inderdaad een aantal vinden, maar zal eerst eens de originele Infinity versie proberen, en dan kijken wat er nog meer is. Als ik ze vind post ik wel een linkje.
FreeReef.nl
Alan Silvestri heeft 1 album in Deluxe versie (URL naar YT) waar verschillende keren het stukje voorbij komt.
Je kunt deze overal kopen, maar ik moet nog een raw versie ergens vinden. Dus echt de originele lossless versie, want de meeste FLAC's die je kunt kopen zijn dan wel in dat bestandformaat, maar niet met de juiste opname erachter.
Als ik die heb dan post ik hem door.
Op Youtube vind je hem hier:
YouTube: Avengers: Infinity War (Deluxe Soundtrack)
Voorlopig: (lijst word aangevuld met waar ik versies vind)
Alan Silvestri - Avengers (00:00:26 sec)
Album: Avengers Infinity war 2018
Dit is de meest originele versie die er is, dus niet met een andere intro (ivm met filmscenes), maar de originele zoals hij als stukje is geschreven. Duurt dus maar 26 sec.
Alan Silvestri - Infinity War (00:02:35 sec)
Album: Avengers Infinity war 2018
Hierin zit helemaal aan het einde een piano versie (Komt goed uit gezien ik het op de piano wil gaan spelen).
Daar krijg ik persoonlijk instant kippenvel van. Uit dit exacte nummer dus.
[ Voor 10% gewijzigd door World Citizen op 03-04-2019 20:14 ]
FreeReef.nl
Kan jij of iemand anders uitleggen wat Ronin zo bijzonder maakt? Ik heb gisteren de hele avond zitten Googlen en lezen over Ronin maar wordt er niet veel wijzer van.Wren schreef op woensdag 3 april 2019 @ 10:45:
[...]
Een held/schurk is zo sterk of zwak als de schrijver deze maakt (Lees: Vision), dus zelfs Hawkeye/Ronin kan opeens de sterkste zijn
Kennelijk zijn er in de comics meerdere helden geweest die de identiteit van Ronin hebben aangenomen waarvan Clint/Hawkeye er één van is.
Hawkeye heeft net als Black Widow geen extra krachten (behalve dat Widow extreem lekker is). Hoe wordt hij Ronin en wat is daar de meerwaarde van? Geeft hem dat extra krachten?
Ik ben niet heel erg bekend met Clint als Ronin maar als hij deze persona aanneemt is het verhaal wat duisterder/harder. Er zijn meer personages geweest die - tijdelijk- een andere persona aannamen (bijv. Captain America/Nomad, en verder zijn er tig personages wel een keer Captain America geweest). Volgens mij is tot nu toe aangenomen naar aanleiding van het promomateriaal en trailers dat Clint in Endgame meer een Ronin rol zal hebben maar echt bevestigd is het nog niet voor zover ik weet.yorroy schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:35:
[...]
Kan jij of iemand anders uitleggen wat Ronin zo bijzonder maakt? Ik heb gisteren de hele avond zitten Googlen en lezen over Ronin maar wordt er niet veel wijzer van.
Kennelijk zijn er in de comics meerdere helden geweest die de identiteit van Ronin hebben aangenomen waarvan Clint/Hawkeye er één van is.
Hawkeye heeft net als Black Widow geen extra krachten (behalve dat Widow extreem lekker is). Hoe wordt hij Ronin en wat is daar de meerwaarde van? Geeft hem dat extra krachten?
Waarom hij Ronin wordt (in Endgame) blijft gissen maar het vermoeden is dat zijn familie is verdwenen door Thanos zijn actie en hij daardoor Ronin wordt.
En krachten. Black Widow is genetisch/biomedisch gemodificeerd om sneller te helen, veroudering tegen te gaan en meer stamina te hebben dus een klein beetje superkrachten. Clint niet, maar een batman, bullseye, green arrow etc hebben dat ook niet en dat maakt ze maakt niet perse minder gevaarlijk
Hopelijk dan Captain Marvel ook een beetje terugschaven. Of in ieder geval Thanos moet niet te makkelijk neergaan.
Dat wist ik niet. Ik dacht dat Black Widow gewoon een superspion was. Gedrild sinds kindertijd en niet beter weet dan alleen dat. Niet mogen voelen en gecastreerd natuurlijk zoals ze in film ook zei. Maar ik wist niet van genetisch/biomedisch. Of misschien is dat de black widow in de films ook niet. Ze veranderen wel meer toch van uit comics naar beeld.Wren schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:04:
[...]
En krachten. Black Widow is genetisch/biomedisch gemodificeerd om sneller te helen, veroudering tegen te gaan en meer stamina te hebben dus een klein beetje superkrachten. Clint niet, maar een batman, bullseye, green arrow etc hebben dat ook niet en dat maakt ze maakt niet perse minder gevaarlijk
De vraag is of Thanos neergaat door brute force of een strijd (age of ultron) of door een trucje (1e Avengers)Klaas25 schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:07:
Oh jaa Vision was natuurlijk ook extreem sterk in Age of Ultron en een pussy in Infinity War
Hopelijk dan Captain Marvel ook een beetje terugschaven. Of in ieder geval Thanos moet niet te makkelijk neergaan.
En Black Widow: Het wordt inderdaad niet benoemd in de films, maar ze kicked nog steeds ass. Wellicht gaan ze hier iets mee doen in haar solo film.
Voor de mensen die mensen die binnenkort in NYC/Illinois/Californai zijn, de filmketen AMC gaat een 59 uur en 7 minuten lange marathon doen van alle 22 Marvel films inclusief Endgame
https://www.amctheatres.c...s-22-movie-marathon-59916
[ Voor 46% gewijzigd door Pompi op 05-04-2019 14:47 ]
Onze lokale bios heeft wel pauze hoor. Gelukkig lol. Maar ik ga er gortdroog in hahah. Wil geen seconde missen!!Pompi schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:38:
Iedereen al klaar voor de 3 uur lange film? Wordt een aardige zit zo zonder pauze maar ik offer het graag op zodat ze niet in scene's hoeven te gaan snijden.
Voor de mensen die mensen die binnenkort in NYC/Illinois/Californai zijn, de filmketen AMC gaat een 59 uur en 7 minuten lange marathon doen van alle 22 Marvel films inclusief Endgame
https://www.amctheatres.c...s-22-movie-marathon-59916

[ Voor 97% gewijzigd door Klaas25 op 05-04-2019 15:56 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bij de volgende Thor-film zou deze écht gebruikt moeten worden...World Citizen schreef op woensdag 3 april 2019 @ 19:10:
Ik zoek dat stukje muziek wat Marvel gebruikt bij Epic introducties.
Rotterdam
En morgen gaan we Infitity War hier kijken om ons geheugen even op te frissen
Dat kan zeker geen kwaad lijkt me.Remy!!!! schreef op zondag 21 april 2019 @ 00:51:
En morgen gaan we Infitity War hier kijken om ons geheugen even op te frissen
Infinity war heb ik zelf een paar weken geleden nog gezien thuis, maar ik pak dinsdag in de bios deze gewoon nog een keer mee bij de Avengers marathon.

Zo'n beetje alle reacties zijn zo#AvengersEndgame is a masterful epic - a true culmination of 22 films that not only concludes the story, but expands upon it. You’ll learn more about the other movies while this one unfolds. If Infinity War is the brawn, Endgame is the brains. And wow, what an ending!
Smiling as the shit comes down...
DC komt hier echt niet in de buurt. Ik heb zo zitten ergeren aan de kwaliteit van
Wonder Woman, Aquaman en Batman vs Superman, wat een zwakke films waren dat in vergelijking met de Marvel serie.
Ik heb er zin in vanavond!