Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-06 21:09
BlackMage schreef op maandag 30 april 2018 @ 21:04:
[...]

Tot op heden was alleen Agents of SHIELD en Agent Carter (al was dat puur geschiedenis) wat echt tie-ins had met MCU films. Andere Marvel series spelen zich duidelijk af in een universum waar de 'grote jongens' bestaan, maar die komen er makkelijk mee weg door er niets mee te doen (bijv door te zeggen speelt zich af voor Infinity War). Maar SHIELD niet, want die hebben in het verleden bij elke Avengers (of Avengers-lite Civil War :+) er wat mee gedaan. Het feit dat ze in de afgelopen aflevering al hebben bevestigd dat er wat aan het gebeuren is zorgt ervoor dat ze dat excuus niet kunnen gebruiken.

Nu kunnen ze natuurlijk wel het "alternate timeline" excuus gebruiken, vanwege de eerste helft van dit seizoen. Dat ze door hun timetravel in een tijdlijn zijn gekomen waar Thanos nooit de gauntlet heeft gevonden en gewoon zn leger gebruikt om de aarde aan te vallen, zoals in de eerste Avengers film.
Was het niet in ee stripboeken dat Spider-Man luke cage opsloot en dat luke later een avenger wordt?

Edit

Even opgezocht. Gaat om de “new avengers”: Wikipedia: The New Avengers (comics)

[ Voor 7% gewijzigd door grote_oever op 30-04-2018 22:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 20:17

LordKnox

Opperbaas.

Lineup van elke film na Infinity War: YouTube: Every Marvel Movie Happening After Infinity War
Dit geeft wel een interessant beeld weer welke films nog gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

LordKnox schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 12:07:
Lineup van elke film na Infinity War: YouTube: Every Marvel Movie Happening After Infinity War
Dit geeft wel een interessant beeld weer welke films nog gaan komen.
Looper als bron gebruiken.. meh die gasten doen niets anders dan speculeren.

Ik wacht de persco;'s wel af met de officielen aankondiginge

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 18:25
Dit is wat er geconformeerd is door Disney/Marvel:
Ant-Man and the Wasp komt uit op 5 juli 2018
Captain Marvel komt uit op 7 maart 2019
Avengers 4 komt uit op 2 mei 2019
Spider-Man: Homecoming 2 komt uit op 4 juli 2019
Guardians of the Galaxy Vol. 3 komt uit in 2020

spoiler:
Een ding zat me echt ff tegen, waarom hakte z'n hand er niet gewoon af. Toen ze aan het trekken waren aan de gauntlet?

[ Voor 20% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 01-05-2018 14:07 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-06 23:33

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 13:32:
Dit is wat er geconformeerd is door Disney/Marvel:
Captain Marvel komt uit op 7 maart 2019
Avengers 4 komt uit op 2 mei 2019
Spider-Man: Homecoming 2 komt uit op 4 juli 2019
Apart dat daar steeds maar een maand tussenzit.
spoiler:
Een ding zat me echt ff tegen, waarom hakte z'n hand er niet gewoon af. Toen ze aan het trekken waren aan de gauntlet?
spoiler:
Mjah, of Dr Strange die boven z'n hoofd een portal opent, koppie er doorheen en portal dicht. We zagen in het begin al dat het dan netjes wordt afgehakt met de hand van die dude :P

Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat Dr Strange dat al in z'n 14 miljoen mogelijkheden heeft geprobeerd, dus Star-Lord die Thanos voor z'n bek slaat en alles wat daarop volgde moest zo gebeuren om deze uitkomst te garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Pendaco schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:21:
[...]

[...]
Avengers 4 is al klaar, hooguit alleen nog post production en knippen en plakken.(tegelijk met Inifnity war gefilmt)
Captain Marvel is nu Filiming.(en zal ook een rol in Avengers 4 hebben)

En Spiderman Homecoming speelt zich af direct na Avengers 4.
Dus op zich klopt niet zo heel vreemd dat precies die 3 films zo snel achter elkaar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34
Pendaco schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:21:

Tel nog eens? :P

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:43
Bokkie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:30:
[...]

Avengers 4 is al klaar, hooguit alleen nog post production en knippen en plakken.(tegelijk met Inifnity war gefilmt)

Dus op zich klopt niet zo heel vreemd dat precies die 3 films zo snel achter elkaar komen
En Spiderman word door Sony uitgegeven, die zullen wel deels in de Marvel timeline qua uitgeven films meegaan, maar zelf ook nog mee willen profiteren van de hele hype rondom Avengers 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 22:18:
[...]

En Spiderman word door Sony uitgegeven, die zullen wel deels in de Marvel timeline qua uitgeven films meegaan, maar zelf ook nog mee willen profiteren van de hele hype rondom Avengers 4.
Spiderman Homecoming film(s) zijn wel van Sony, maar die franchise was zo goed als dood totdat Marvel zn stempel er weer op mocht zetten.

Marvel heeft een hele dikke vinger in de pap bij deze Spiderman films. En Sony is heel blij hiermee :+

Nu Disney Fox ook heeft opgeslokt hebben ze ook weer beschikking tot alle Marvel-karakters die ze aan Fox hadden verkocht (xmen en verwanten, fantastic four) dus ben erg benieuwd naar Phase 4+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-06 23:33

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Bokkie schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 15:30:
[...]

Zo bedoel ik 'm niet, maar reken er maar op dat post-production nog wel ffkes in beslag neemt. Meer het feit dat ze zich hier zelf mee in de vingers kunnen snijden. Heck, Black Panther was zelfs nog in de bios nu Infinity War uit is.

Ze hebben nooit eerder zo kort en dan ook eens drie films achter elkaar uitgebracht. Dat vind ik wel een gedurfde zet. Ragnarok, Black Panther en Infinity War zaten wat dat betreft al behoorlijk dicht op elkaar. Natuurlijk gaat iedereen deel 4 zien, maar na het einde van Phase 3 zou ik zoiets hebben van Spider-Man pak ik wel in de Blu-Ray (*ughm* torrent :P) mee.
maart - april - mei - juni - juli, zo bedoel ik 'm maar oke afgerond zit het meer tegen de 2 maanden aan, wijsneus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06:40
Volgens mij nog niet gepost hier, nieuwe Antman and the Wasp trailer:

YouTube: Marvel Studios' Ant-Man and The Wasp - Official Trailer

lekkere trailer hoor, let op de scene met Laurence Fishburn op het eind ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:13

OMX2000

By any means necessary...

Ik ben vooral nieuwsgierig naar Captain Marvel, populair en interessant karakter.

Wat in de film grappig is dat mensen soort van met hem kunnen vechten. Terwijl ie in de comics echt belachelijk sterk is. Maar de film was vermakelijk.
spoiler:
Het einde vond ik ok voor het verhaal, maar veel mensen gingen onvoldaan uit de bios. Nog een jaartje wachten en maar zien wat er dan gaat plaatsvinden. Ik dacht even dat Iron Man eraan zou gaan, dat was zou nogal shockerend geweest zijn.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

OMX2000 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 00:50:
Ik ben vooral nieuwsgierig naar Captain Marvel, populair en interessant karakter.

Wat in de film grappig is dat mensen soort van met hem haar kunnen vechten. Terwijl ie in de comics echt belachelijk sterk is. Maar de film was vermakelijk.
spoiler:
Het einde vond ik ok voor het verhaal, maar veel mensen gingen onvoldaan uit de bios. Nog een jaartje wachten en maar zien wat er dan gaat plaatsvinden. Ik dacht even dat Iron Man eraan zou gaan, dat was zou nogal shockerend geweest zijn.
Carol Denvers is (Miss) Captain Marvel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:22
Bokkie schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:16:
[...]

Carol Denvers is (Miss) Captain Marvel :P
Ik denk dat ie Thanos bedoelde..

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Viccers schreef op donderdag 26 april 2018 @ 17:38:
Vond Thanos zeer goed uitgewerkt voor een villain. In een zekere zin vond ik hem nog sympathiek; hij was over het algemeen zeer kalm maar gedreven (niet zo'n "ik ben altijd boos" figuur zoals bijv. Ronan uit GotG). Ook zijn doel was nog wat voor te zeggen (het Parool verwoordde het mooi met "ecologisch gemotiveerde genocide" _O- ). Petje af voor Josh Brolin door een sympathieke schurk neer te zetten!
Helemaal mee eens, of neem zo'n Steppenwolf uit Justice Leage. What was his deal? Behalve dat hij gewoon alles kapot wilde maken? Meer dan een lui dertien-in-een-dozijn baddie was dat niet. Tergend slecht. Wat dat betreft kan DC hier nog wat van leren. En dat doet pijn te zeggen als DC comics / Animated series fan.

Avengers gezien in IMAX hier in Bangkok, wat een beleving. Heerlijke stoelen ook. Ongekende beeldkwaliteit. Kan Pathé nog een puntje aan zuigen met die doorgezakte zitjes. Ben nog niet in Arena geweest na de renovatie, hopelijk is het flink verbeterd maar Pathé kennende gaat het geld niet naar comfort investeringen.

OT about the film:

spoiler:
Prachtige einde. Natuurlijk weet je dat ze gerevived worden, maar dat doet niets af aan de treurige sfeer die goed in beeld wordt gebracht. 2,5u lang op het puntje van m'n stoel gezeten en dat gebeurt mij niet vaak in filmland van de afgelopen tijd.
Knap om te zien hoe alle cast members toch voldoende screen time krijgen zonder dat ik ooit het gevoel kreeg dat ze erin gepropt zijn om de boel compleet te maken.

Helaas is de film hier in China nog niet uit, anders had ik zeker gepoogd de film nogmaals te zien dit keer op het grootste doek van de wereld maar helaas dat gaat aan me voorbij gezien ze hier nog steeds Rampage draaien *gaaaaap* /CinemaNerdGasm

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:00

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Royeboi schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:24:
[...]

Helemaal mee eens, of neem zo'n Steppenwolf uit Justice Leage. What was his deal? Behalve dat hij gewoon alles kapot wilde maken? Meer dan een lui dertien-in-een-dozijn baddie was dat niet. Tergend slecht. Wat dat betreft kan DC hier nog wat van leren. En dat doet pijn te zeggen als DC comics / Animated series fan.

Avengers gezien in IMAX hier in Bangkok, wat een beleving. Heerlijke stoelen ook. Ongekende beeldkwaliteit. Kan Pathé nog een puntje aan zuigen met die doorgezakte zitjes. Ben nog niet in Arena geweest na de renovatie, hopelijk is het flink verbeterd maar Pathé kennende gaat het geld niet naar comfort investeringen.

OT about the film:

spoiler:
Prachtige einde. Natuurlijk weet je dat ze gerevived worden, maar dat doet niets af aan de treurige sfeer die goed in beeld wordt gebracht. 2,5u lang op het puntje van m'n stoel gezeten en dat gebeurt mij niet vaak in filmland van de afgelopen tijd.
Knap om te zien hoe alle cast members toch voldoende screen time krijgen zonder dat ik ooit het gevoel kreeg dat ze erin gepropt zijn om de boel compleet te maken.

Helaas is de film hier in China nog niet uit, anders had ik zeker gepoogd de film nogmaals te zien dit keer op het grootste doek van de wereld maar helaas dat gaat aan me voorbij gezien ze hier nog steeds Rampage draaien *gaaaaap* /CinemaNerdGasm
Goed verhaal over Pathe. Hier bij De Kuip hebben ze nu Dolby 3D, schitterend beeld, geweldige gloednieuwe stoelen, geluid is fantastisch. Hier hebben ze enorm veel in geïnvesteerd en dat is het zeker waard.

Ben het wel met je eens over de karakters, niemand voelde alsof ze in de film gepropt zijn.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:16
spoiler:
Het zou mij trouwens ook niets verbazen dat iedereen die op het eind door Thanos is 'gedood' gewoon terugkomt, maar de karakters die daarvoor dood zijn gegaan niet. Dan behoud je toch nog een beetje de spanning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

TheFes schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 09:18:
[...]

Ik denk dat ie Thanos bedoelde..
Yep! Ik kijk er juist naar uit dat er in MCU een heeele sterke vrouw geintroduceerd wordt. Want Phoenix zal niet snel langskomen, en vind ik ook nie zo leuk. By the way Captain Mar-Vell is ook een man, da's de originele is Kree. Degene die ze in MCU gaan introduceren zal de vrouwelijke zijn, en da's de Carol waar jij het over hebt. Had al krachten en die worden versterkt doordat haar DNA gemengd wordt met die van de Kree versie van Mar-Vell. Ben wel nieuwsgierig of zij langs gaat komen in Antman and Wasp. Zou op zich best kunnen.

[ Voor 37% gewijzigd door OMX2000 op 02-05-2018 17:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Remy!!!! schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 10:13:
spoiler:
Het zou mij trouwens ook niets verbazen dat iedereen die op het eind door Thanos is 'gedood' gewoon terugkomt, maar de karakters die daarvoor dood zijn gegaan niet. Dan behoud je toch nog een beetje de spanning.
spoiler:
Gamora is ook al bevestigd voor Guardians 3. Dus kans is zeker aanwezig dat zij ook terug komt :)

Wat ik denk wat gaat gebeuren in Avengers 4:
- x tijd na Avengers 3 (paar maand tot een jaar maximaal)
- Tony werkt aan een manier om terug te gaan in de tijd, maar mislukt
- Captain Marvel shows up
- Samen met andere overlevende superheroes gaan ze achter de gauntlet aan om de time stone te gebruiken
- Het lukt, Tony kan als enige terug*
- Alles van Infinity War wordt ongedaan gemaakt. Alles.
- Captain Marvel heeft geen rol meer vanaf dit punt**
- Nu lukt het wel :)

* Herinner je die scene waar Tony tegen Pepper zegt dat ie denkt dat ze zwanger is? Marvel doet niets voor niets. Waarschijnlijk is deze 'gave' wat hem dingen van de oorspronkelijke tijdlijn laat onthouden.
** Captain Marvel is veel te sterk. Met haar erbij is de 2e poging binnen 5 minuten klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:20
BlackMage schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:50:
[...]

spoiler:
Gamora is ook al bevestigd voor Guardians 3. Dus kans is zeker aanwezig dat zij ook terug komt :)
spoiler:
Dat zegt helemaal niets, Yondu was voor lange tijd ook bevestigd voor Infinity War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 12:34
Grappig. Ik merk dat ik toch wel een tijdje de comics niet meer lees. Ik hoorde verhalen over Captain Marvel. Een vrouwelijke. Ik dacht meteen dat het die donkere dame is die in energie kan veranderen.
Bljjkt dus Carol Denvers te zijn. En nu hoor ik dat ze belachelijk sterk is. In mijn tijd was ze nou niet echt sterk. Eerst een blondine, daarna een vrouwelijke thing en toen terug naar blondine.

Blijkbaar heeft ze een powerup gekregen? Want als blondine was ze qua krachten niet erg sterk.

Ik heb trouwens genoten van de film. Best wel knap gemaakt. Zoveel karakters in 1 film. Bizar dat het nu gewoon werkelijkheid is. Daar waar je vroeger alleen maar van kan dromen. Elke Avenger een eigen film reeks en af en toe een Avenger film waarbij ze samen komen.
Kudos aan Marvel en Disney dat ze dit mogelijk maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:06
Russel88 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:07:
Grappig. Ik merk dat ik toch wel een tijdje de comics niet meer lees. Ik hoorde verhalen over Captain Marvel. Een vrouwelijke. Ik dacht meteen dat het die donkere dame is die in energie kan veranderen.
Bljjkt dus Carol Denvers te zijn. En nu hoor ik dat ze belachelijk sterk is. In mijn tijd was ze nou niet echt sterk. Eerst een blondine, daarna een vrouwelijke thing en toen terug naar blondine.
Je doelt op Monica Rambeau die Captain Marvel heette, of Photon, of Spectrum etc.
Waar komt eigenlijk de gedachte van mensen vandaan dat Carol Danvers het wel even gaat oplossen omdat ze zo sterk is? De films laten duidelijk merken dat je een hoop superhelden hebt en dan een heel stuk daarboven Thor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Wren schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 08:34:
[...]

Je doelt op Monica Rambeau die Captain Marvel heette, of Photon, of Spectrum etc.
Waar komt eigenlijk de gedachte van mensen vandaan dat Carol Danvers het wel even gaat oplossen omdat ze zo sterk is? De films laten duidelijk merken dat je een hoop superhelden hebt en dan een heel stuk daarboven Thor.
Omdat ze ook belachelijk sterk is, in binary form zou het spannend kunnen worden. En ook omdat ze energie kan absorberen. Maar Thor is in de comics ook belachelijk sterk, maar lijkt zich pas in infinity wars te ontpoppen. Dus Thor + Marvel > Thanos ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
OMX2000 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:02:
[...]

Omdat ze ook belachelijk sterk is, in binary form zou het spannend kunnen worden. En ook omdat ze energie kan absorberen. Maar Thor is in de comics ook belachelijk sterk, maar lijkt zich pas in infinity wars te ontpoppen. Dus Thor + Marvel > Thanos ;)
met of zonder Gauntlet? Maakt ietwat verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Laatst online: 17-06 12:34
OMX2000 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:02:
[...]
Dus Thor + Marvel > Thanos ;)
In de film zal het anders verlopen dan in de comics. Maar als je de Infinity Gauntlet terugleest weet je dat dit niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000

OMX2000

Russel88 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 09:30:
[...]

In de film zal het anders verlopen dan in de comics. Maar als je de Infinity Gauntlet terugleest weet je dat dit niet klopt.
Je kunt blijven dromen. Maar goede trouwens. Ik moet ergens een fysieke bundel op de kop tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

OMX2000 schreef op woensdag 2 mei 2018 @ 17:34:
[...]

Yep! Ik kijk er juist naar uit dat er in MCU een heeele sterke vrouw geintroduceerd wordt. Want Phoenix zal niet snel langskomen, en vind ik ook nie zo leuk. By the way Captain Mar-Vell is ook een man, da's de originele is Kree. Degene die ze in MCU gaan introduceren zal de vrouwelijke zijn, en da's de Carol waar jij het over hebt. Had al krachten en die worden versterkt doordat haar DNA gemengd wordt met die van de Kree versie van Mar-Vell. Ben wel nieuwsgierig of zij langs gaat komen in Antman and Wasp. Zou op zich best kunnen.
Scarlet Witch is zo ongeveer de krachtigste van alle heroes uit Infinty War. Alleen Hulk en Thor hoeft ze zich boven haar te dulden. De rest verbleekt echt compleet in vergelijking met haar. De stap tussen de twee die ze zich boven haar moet dulden is kleiner dan de stap met de rest onder haar. Ze op hetzelfde niveau als Strange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Anoniem: 159816 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 23:45:
[...]

Scarlet Witch is zo ongeveer de krachtigste van alle heroes uit Infinty War. Alleen Hulk en Thor hoeft ze zich boven haar te dulden. De rest verbleekt echt compleet in vergelijking met haar. De stap tussen de twee die ze zich boven haar moet dulden is kleiner dan de stap met de rest onder haar. Ze op hetzelfde niveau als Strange.
Wel heeft SW in MCU niet meer dan wat veredelde telekinetische krachten in tegenstelling tot haar comic achtergrond wat haar mijn inziens ietwat saai maakt. Desondanks viel het me mee dat bijna elk personage redelijk wat te doen kreeg in Infinity war, dit in tegenstelling tot een x-men film waar de regisseur een harde kreeg van een personage als Wolverine en later Mystique.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 11:56

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zag deze site en moest wel lachen :
http://www.didthanoskill.me

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-03-2021
Wren schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 08:40:
[...]

Wel heeft SW in MCU niet meer dan wat veredelde telekinetische krachten in tegenstelling tot haar comic achtergrond wat haar mijn inziens ietwat saai maakt.
In de MCU is ook niet echt uitgelegd wat haar krachten zijn. Overigens snap ik haar comic krachten ook niet :P Ik dacht dat de Ultimate versie iets van toevalligheden kon beïnvloeden, maar haar 616 tegenhangster kon (uiteindelijk) de realiteit buigen en alle mutanten uitroeien. Overigens streed Scarlet Witch ook mee in Infinity Gauntlet, toen was ze nog niet zo OP als ze nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Droefsnoet schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 14:41:
[...]

In de MCU is ook niet echt uitgelegd wat haar krachten zijn. Overigens snap ik haar comic krachten ook niet :P Ik dacht dat de Ultimate versie iets van toevalligheden kon beïnvloeden, maar haar 616 tegenhangster kon (uiteindelijk) de realiteit buigen en alle mutanten uitroeien. Overigens streed Scarlet Witch ook mee in Infinity Gauntlet, toen was ze nog niet zo OP als ze nu is.
Het is dan ook niet helemaal duidelijk. Oorspronkelijk manipulatie van (on)waarschijnlijkheden, tijdelijke reality warping, toen weer chaos magie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 23:03
Nice one!

Spared for now...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 11:56

v8power67

Psn: Mausosaurus

m4yall schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 15:03:
[...]

Nice one!

Spared for now...
Ja ik ook. Broertje is wel de sjaak :P

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:04

s0kkie

Cowabunga

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/31747881_10157603344271840_2467444310526656512_n.jpg?_nc_cat=0&oh=86486a90e2e3fd8029db94842f8b7773&oe=5B5015DF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:21

Ik vond hem goed! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
spoiler:
Ik verbaas me trouwens dat er nog geen #blacklivesmatter memes zijn gemaakt nav Infinity War. Vision de blanke robot mag niet sterven van Captain America, dus neemt hij een heleboel Afrikanen mee naar het front om hun leven te geven, opdat Vision gered kan worden. Bijzondere afweging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Droefsnoet schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:12:
spoiler:
Ik verbaas me trouwens dat er nog geen #blacklivesmatter memes zijn gemaakt nav Infinity War. Vision de blanke robot mag niet sterven van Captain America, dus neemt hij een heleboel Afrikanen mee naar het front om hun leven te geven, opdat Vision gered kan worden. Bijzondere afweging :P
spoiler:
Het ging hun totaal niet om Vision. Maar omdat Scarlet Witch de enige is die de steen kan vernietigen en zij dat niet wilde doen zolang hij in Vision's voorhoofd zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 11:07

OverloadOfRed

Bla, blabla

BlackMage schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:24:
[...]

spoiler:
Het ging hun totaal niet om Vision. Maar omdat Scarlet Witch de enige is die de steen kan vernietigen en zij dat niet wilde doen zolang hij in Vision's voorhoofd zat.
spoiler:
Zoals hierboven gezegd, totaal niet van toepassing. Het doel was altijd om de stone te beschermen, met die stone in thanos' handen was het byebye iedereen, of het nou #blacklives waren of niet. Denk ook dat eerder de blacklives matter community blij was met Black Panther, al was Killmonger wel erg gefocust op alle blanken dood maken.

Ook hebben ze er goed aan gedaan de helden voorop de battle te laten gaan. Je kan zelfs het argument maken dat met vibranium alle Wakandezen (lol) ook flink sterk zijn en die monsters zelf ook een tijdje hadden kunnen tegenhouden.

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droefsnoet
spoiler:
Hebben jullie de film wel gezien? Vision geeft in Avengers HQ aan dat de steen vernietigd moet worden ook al kost dat hem zijn leven. Captain America zegt dat hij die keuze niet mag maken. Eén leven opofferen om het halve universum te redden is te gortig voor Cap. Dus zoeken ze een oplossing om de steen te verwijderen én Vision te redden. Dat kan alleen in Wakanda. Daar neemt Captain America zijn slavenleger mee om de handlangers van Thanos te stoppen.

De keuze is dus of de steen met Vision vernietigen, hierdoor hoeft er ook geen zwerm Outriders worden losgelaten óf talloze mensen zich laten opofferen, zodat de steen vernietigd kan worden, maar Vision gelukkig wél gespaard wordt. Kortom 1 blanke robot > 100 zwarte Wakandezen. #whiteAImatters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

^^ lol, het is gewoon waar...

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Droefsnoet schreef op woensdag 9 mei 2018 @ 10:12:
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://2static2.fjcdn.com/comments/You+mean+operation+human+shield+_2d09e8c33d0af8f1a34cd79a50a0d6fa.jpg

Ik ga vrijdag nog maar een keer.
(2e keer)

[ Voor 5% gewijzigd door Mad-Matt op 09-05-2018 13:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 11:07

OverloadOfRed

Bla, blabla

spoiler:
Meh vind Cap eigenlijk de laatste paar films al een whiny bitch. Doet me een beetje denken aan Rose van The Last Jedi, zeiken dat je je niet moet opofferen terwijl dat een stuk beter was geweest voor de rest van de wereld. Hij is zeker vergeten dat 'ie dat zelf ook een paar keer wou gaan doen, maar met geluk of met wat hulp het toch heeft overleefd.

Denk dat ik dat stukje een beetje vergeten was, volgende week nog maar een keertje heen.

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
We roepen nou wel na dat de helft van team is dood gegaan dat ze terug komen in deel 2 (ik denk het zelf ook wel) omdat er nog films komen met de dode superhelden.

Maar als je de tijdlijn zou bekijken, zou avengers in 2012 zijn, Spidey in 2020 en daarna komt pas infinity war. Dus in principe zou je nog films van Bucky Barnes, Falcon, Scarlet Witch, Black Panther, Groot, Star-Lord, Mantix, Drax, Spider-Man, Doctor Strange, Maria Hill, and Nick Fury, zolang ze maar voor infinity war zijn

Het grote adblocking topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Sommige kunnen ook erna nog, omdat ze door meerdere karakters gespeeld zijn/kunnen worden. Bv Miles Morales Spider-man

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:37

Jebus4life

BE User

Infinity War is inmiddels de highest grossing MCU film geworden. Hij is de eerste Avengers voorbijgegaan en staat nu in de top-5 alles tijden. Toch knap dat je daarin slaagt met de 19e film in de MCU (ik weet het, we zijn hier lang naar aan het opbouwen, maar je moet de massa (en niet enkel de diehard fans) wel nog naar de zalen krijgen natuurlijk)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:04

vectormatic

Warlock of the doorlock

SRich schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 21:08:
We roepen nou wel na dat de helft van team is dood gegaan dat ze terug komen in deel 2 (ik denk het zelf ook wel) omdat er nog films komen met de dode superhelden.
Persoonlijk geloof ik gewoon niet zo dat Marvel het overgrote deel van hun sterrencast ineens zou laten verdwijnen

spoiler:
Daarnaast, nadat ie de time stone aan thanos geeft zegt Strange iets in de trant van "it was the only way Stark" tegen Tony, nadat ie uit 14.000.605 mogelijke toekomsten er 1 had gezien waarin ze uiteindelijk wonnen. Ik gok dus dat Strange iets gezien heeft waarmee de boel terug te draaien is, ook al is ie zelf weg...

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-05 14:46
Het mooie is dat de personages van de acteurs waarvan het contract afloopt allemaal nog leven, dus in de volgende film wordt het echt spannend wie er dood gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
Filmpje over Marvel vs DC films.
YouTube: The Problem With DC Action Scenes
Kan mij er wel aardig in vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:33

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Praten we nu wel of niet met spoilers in dit topic?

Voor de zekerheid dan maar:

spoiler:
Ben inderdaad ook wel benieuwd. Las ergens dat Scarlet Witch de kracht heeft om dingen van Thanos ongedaan te maken. Dat schijnt in de comics gebeurd te zijn. Enige is, dat zij er ook niet meer is... ;) Scheelt wel dat de 3 knapste koppen in het MCU er nog zijn: Stark, Banner, Pym

Het complete originele Avengers team is er nog; maar de mogelijke opvolgers van Steve Rogers als Captain America, t.w. Bucky Barnes en Sam Wilson (Winter Soldier en Falcon) zijn allebei gedesintegreerd. Er zal dus nog een hoop moeten gebeuren in Ant-Man & Wasp en Captain Marvel, voordat we gaan zien hoe het eraan toe gaat in Avengers 4.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
Jorgen schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:03:

spoiler:
Ben inderdaad ook wel benieuwd. Las ergens dat Scarlet Witch de kracht heeft om dingen van Thanos ongedaan te maken. Dat schijnt in de comics gebeurd te zijn. Enige is, dat zij er ook niet meer is... ;) Scheelt wel dat de 3 knapste koppen in het MCU er nog zijn: Stark, Banner, Pym

Het complete originele Avengers team is er nog; maar de mogelijke opvolgers van Steve Rogers als Captain America, t.w. Bucky Barnes en Sam Wilson (Winter Soldier en Falcon) zijn allebei gedesintegreerd. Er zal dus nog een hoop moeten gebeuren in Ant-Man & Wasp en Captain Marvel, voordat we gaan zien hoe het eraan toe gaat in Avengers 4.
spoiler:
SW heeft wel eens wat met reality warping gedaan, volgens mij nooit iets als tegenreactie op iets van Thanos. En Captain Marvel speelt zich in de jaren negentig af dus naar verwachting weinig invloed op de IW situatie nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Wren schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 14:01:
[...]

spoiler:
SW heeft wel eens wat met reality warping gedaan, volgens mij nooit iets als tegenreactie op iets van Thanos. En Captain Marvel speelt zich in de jaren negentig af dus naar verwachting weinig invloed op de IW situatie nu.
spoiler:
Ook Ant-man speelt zich af voor Infinity War, dus de eerst volgende film chronologisch gezien is Avengers 4. Misschien dat het einde van Ant-man iets van overlap heeft met IW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Er zitten voor wat betreft de 'continuity' tijdslijn geen films tussen Infinity War en 'Avengers 4'; deze twee films volgen elkaar in de tijdslijn meteen op.
Zoals eerder gezegd; Wat er tussentijds nog aan films uitkomt, speelt zich af vóór Infinity War.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Aha, dat wist ik niet. Ik dacht dat beide niet alleen daarna uitkomen, maar zich ook erna afspelen.
Zeker ook omdat naar CM wordt verwezen in de after credits scène en de film straks nog uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Captain Marvel speelt zich inderdaad grotendeels voor Infinity War af (jaren 90). Maar het zou me niks verbazen als ze net als bij de eerste Captain America film op het eind een timejump doen, en dat je daar een paar minuten de huidige staat van de post-IW wereld ziet. Ik denk ook dat die film eindigt met de reactie op de gebeurtenissen tijdens de after-credits-scene van Infinity War.

Daarmee zit Captain Marvel chronologisch wel tussen Infinity War en Avengers 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Er circuleert een fan-edit van het MCU waarbij iemand alle stukjes chronologisch aan elkaar heeft geknipt en geplakt. Nooit gezien, maar soms lijkt me zoiets wel handig. Ook wel jammer dat ze geen One-Shots meer maken. Die vond ik ook erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jorgen schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 13:03:

spoiler:
Ben inderdaad ook wel benieuwd. Las ergens dat Scarlet Witch de kracht heeft om dingen van Thanos ongedaan te maken. Dat schijnt in de comics gebeurd te zijn. Enige is, dat zij er ook niet meer is... ;) Scheelt wel dat de 3 2 knapste koppen in het MCU er nog zijn: Stark, Banner, Pym

[..].
Even trap met aanloop.

Vorige week naar Antman and Wasp geweest.
Stelde beetje teleur eerlijk gezegd. Was vermakelijk maar had meer verwacht

spoiler:
en after credits, Pym wie :P ftfy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annan
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:32
Mss niet het juiste topic, maar weet er iemand waar je gemakkelijk alle filmpjes op blu ray kan bestellen in een pakketje? Ik miste de eerste boxen spijtig genoeg...

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-12-2023
Het is toch max. 10 minuten werk om alle films die je mist op Bol.com of een andere webwinkel in je winkelmandje te stoppen? Volgens mij zijn er geen boxen met alle reeds verschenen films in één.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-06 23:30
Er waren boxsets van Marvel Cinematic Universe Phase 1 t/m 3 (iedere phase is alle films t/m Avengers film), maar die zijn limited, en niet meer te vekrijgen (tenzij voor veel geld op ebay).

Wat je wel kan doen zijn de 3 film boxsets voor iedere titel (iron man, cap america, ect), die zijn aardig goedkoper dan als je ze alle drie invidueel koopt.

• Jogai
  • Laatst online: 17-06 12:20

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Railgunner schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:07:
Het is toch max. 10 minuten werk om alle films die je mist op Bol.com of een andere webwinkel in je winkelmandje te stoppen? Volgens mij zijn er geen boxen met alle reeds verschenen films in één.
Wel per "phase"; dus inmiddels een phase 1-box en een phase 2-box
peschinl schreef op woensdag 12 september 2018 @ 22:15:
Er waren boxsets van Marvel Cinematic Universe Phase 1 t/m 3 (iedere phase is alle films t/m Avengers film), maar die zijn limited, en niet meer te vekrijgen (tenzij voor veel geld op ebay).

Wat je wel kan doen zijn de 3 film boxsets voor iedere titel (iron man, cap america, ect), die zijn aardig goedkoper dan als je ze alle drie invidueel koopt.
Phase 3 is nog niet afgerond. Ant-Man & the Wasp hoort er ook bij en daarna krijgen we nog Captain Marvel en Avengers 4.

Ik hoop eigenlijk dat we dan een afgerond "verhaal" hebben en er dan een box komt van de complete eerste 3 fases.

Kunnen we daarna mooi weer gaan gissen waar fases 4 t/m 6 naar toe zullen werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Voor degene die hem nog niet gezien hebben:

Ik heb er iig weer zin in *O*

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12:50
Fantastisch, er zijn momenteel 3 films waar ik onwaarschijnlijk naar uit kijk:
- Venom
- Avengers Infinity War 2
- Captain Marvel

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Die gaan we vanavond maar eens even in 4k bekijken, als mijn dochter in bed ligt. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 23:19

-36-

Trust me. I'm an amateur

R.I.P Stan Lee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:55

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Yep, 95 jaar oud.
Had eigenlijk wel een race verwacht voor een eigen topic, maar nog niet dus...

Als het goed is heeft ie echt in alle Marvel films een cameo gehad, en dus ook en Captain Marvel en de laatste Avengers film....

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WolfsRain
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06 19:18
RIP inderdaad, was net op zoek naar het topic.

5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-06 19:30
Wat een held was het toch en gaat gemist worden. Toch heeft hij een mooie legacy nagelaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :'( :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 16-06 19:30
Kwam deze ook nog tegen. hij heeft echt in elke Marvel film gezeten:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XNVgRF9h6Km4vO8T1ZeoV3a4/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:23

Zeror

Ik Henk 'm!

Hij verdiend wel een eigen afscheidstopic:

Stan Lee, bedenker van Marvel-helden, overleden

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Zelfs die lijst is nog incompleet met zijn cameo's.
Al hoewel ik inmiddels Marvel moe ben door het uitmelkerij van middelmatige tot slechte films heb ik altijd zwaar respect voor deze man gehad, ben opgegroeid met heel veel Marvel comics (welke man niet die in de jaren 80 opgroeide) en ook gezien zijn leeftijd heeft hij volgens mij een heel mooi leven gehad.
Rust in vrede meneer Lee.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

[ Voor 51% gewijzigd door s0kkie op 07-12-2018 15:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 09:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Interessant einde, als je kijkt vanuit Ant & wasp waar hij naar mini-mini-land was gegaan.

Beetje jammer dat je ergens al weet wie de 'cut' niet gaan overleven en met wie ze de Marvel films weer verder gaan, wel goed dat Cap Marv en deeltje 4 zo dicht op elkaar zitten. Heb er zin in :P

[ Voor 52% gewijzigd door SinergyX op 07-12-2018 15:35 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 15:31:
Interessant einde, als je kijkt vanuit Ant & wasp waar hij naar mini-mini-land was gegaan.
spoiler:
Inderdaad. Vond de theorie over die zielen bij Antman in de quantumwereld wel erg interessant. Dat lijkt dit toch ook wel aan te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 17:39

Grudgie

PSN: Grudgie7

Kan echt niet wachten tot het volgende deel. Super hyped!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:05

Aight!

'A toy robot...'

Zooooo heb wel weer zin in een nieuwe portie Marvel!!!

2019 wordt top!

[ Voor 52% gewijzigd door Aight! op 15-01-2019 21:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jogai
  • Laatst online: 17-06 12:20
post dan de officiële:

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Ja we hebben er weer zin in!

Wat is Tom Holland toch een verademing ten opzichte van Andrew Garfield. Afgelopen weekend heb ik Spider-man (2012) weer eens gezien maar wat speelt hij een waardeloze Peter Parker zeg.. Tobey Maguire was dan toch een betere.

Nu weer blij met Tom Holland

[ Voor 13% gewijzigd door yorroy op 16-01-2019 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gister naar Captain Marvel geweest, zo tof!!

Ze is echt wel heel erg sterk. Ben benieuwd hoe dit in End Game tot z'n recht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 09:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mad-Matt schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:00:
Gister naar Captain Marvel geweest, zo tof!!

Ze is echt wel heel erg sterk. Ben benieuwd hoe dit in End Game tot z'n recht komt.
Morgenavond mijn beurt, ben benieuwd :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 17-06 08:48

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Toch wel? Ik lees echt heel veel matige recensies. Vooral het verhaal zou vrij matig zijn. 6.1 score op iMDB, maar dat zegt ook niet alles natuurlijk.

Klikken op eigen risico trouwens, geen idee of er spoilers aanwezig zijn in de reviews op iMDB.

[ Voor 34% gewijzigd door FREAKJAM op 07-03-2019 18:28 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Ik vond het een vermakelijke film, echter is de film niet echt goed, verhaaltechnisch etc. Vandaar dat er ook veel recensies niet bepaald positief zijn. Ik had wel een aantal dingen waar ik mij aan ergerde, maar het blijft een Marvel film, altijd vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://static.afbeeldinguploaden.nl/1903/532235/0kSddmHy.jpeg

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Captain marvel vond ik echt geweldig maar er zat een fout in de film die echt even mijn tenen deed krommen als groot marvel fan
spoiler:
Deze film speelt zich af voor de eerste Iron Man, in de eerste Iron Man stelt agent colson zich voor als "Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division" en dan maakt Piper nog een grapje over dat het zo een lange naam is. Aan het einde van Iron Man word het opeens SHIELD en is het afgekort. In deze film stelt Fury zich voor als S.H.I.E.L.D, wat niet kan gezien als het al bestond het nog de volle naam zou hebben.

Zo dat moest er even uit, verder was het een leuke film en heb ik de hele interview onzin bonbarie genegeert Brie Larson moet lekker doen wat ze wil in haar prive. En ga niet een film afkraken wegens de mening van een acteur. Film is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Staat toevallig ook op de iMDB pagina als goof. Good catch!
spoiler:
The name "SHIELD" is used throughout the film. But this is a film set in 1995. That name/acronym wasn't created until 2008, in the first Iron Man film's epilogue, when Coulson coins the abbreviation, as the organization was originally referred to by its full unabbreviated name (the Agent Carter one-shot makes this error as well).

[ Voor 74% gewijzigd door FREAKJAM op 08-03-2019 09:53 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Deze is er ook gewoon even snel uitgepoept voor Endgame die een maand later al uit komt |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
FREAKJAM schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:26:
Toch wel? Ik lees echt heel veel matige recensies. Vooral het verhaal zou vrij matig zijn. 6.1 score op iMDB, maar dat zegt ook niet alles natuurlijk.

Klikken op eigen risico trouwens, geen idee of er spoilers aanwezig zijn in de reviews op iMDB.
Ik ben gisteren geweest, het was weer prima vermaak maar ik snap de negativiteit omtrent de verhaallijn wel.
Voor nu maar even in spoilertags
spoiler:
Het verhaal springt een beetje van de hak op de tak, met heel veel flashbacks omdat Carol haar geheugen kwijt is geraakt door de explosie. Mits dit goed uitgewerkt is kan dit prima werken, maar ik vond het ook eerder storend. In dit geval was het chronologisch vertellen van het verhaal veel beter geweest.
Waar ik me ook aan stoorde is dat eigenlijk de naam Captain Marvel helemaal niet genoemd wordt, het wordt wel duidelijk waar de referentie vandaan komt maar het wordt niet uitgesproken.

De jongere Nick Fury en Coulson was leuk om te zien. Dit was volgens mij de grootste rol van Fury in alle Marvel films. De bekende Marvel humor zat er ook weer voldoende in.

Het gedeelte met die kat viel me ook tegen, op de een of andere manier werd me dat te onwerkelijk.

Op het eind krijgen we in ieder geval goed te zien hoe krachtig Captain Marvel is en wat we mogen verwachten in Avengers Endgame.

Er waren overigens 2 after-credits scenes.

Al met al weer goed vermaak, maar mijn inziens wel één van de minste Marvel films.

[ Voor 5% gewijzigd door yorroy op 08-03-2019 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:21
yorroy schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 12:07:
[...]

Er waren overigens 2 after-credits scenes.
Dat is altijd al zo geweest ;) Een echter Marvel fan hoort dat wel te weten.

[ Voor 10% gewijzigd door White_Collar op 09-03-2019 20:28 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

White_Collar schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:28:
[...]

Guardians 2 had er 5 :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
White_Collar schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 20:28:
[...]

In het verleden heb ik er wel eens wat gemist. Laatste tijd check ik altijd aftercredits.com ff voor de zekerheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 224360

Snap het gejammer om captain Marvel niet helemaal, vond het echt een toffe film. Stukken beter dan Thor 2 en de latere iron mans. Dat van die kat komt rechtstreeks uit de strips, dus ook dat is niks vreemds.

Heb het idee dat de Marvel film fans deze stukken minder vinden en main stream kijkers het een goede film vinden.

Mist wel iets van het pakkende van Ragnarok of Infinity War, maar kon mij zeker bekoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Is het ook niet zo dat de verwachtingen steeds hoger en hoger worden en het daardoor sneller tegen kan vallen? Zeker Endgame gaat hier heel erg last van krijgen. Star Wars zit hier ook erg mee...
Heb verder het gedoe rondom Brie Larson niet meegekregen, maar dat schijnt ook een rol te spelen.

Vond hem zelf wel lekker wegkijken, vriendin die niks om dit soort films geeft vond hem ook wel leuk (die ging mee om de kat :p)

Heb een week geleden nog de eerste X-men film gekeken.... leuk om te zien waar superheldenfilms vandaan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris7
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
HADES2001 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:49:
Captain marvel vond ik echt geweldig maar er zat een fout in de film die echt even mijn tenen deed krommen als groot marvel fan
spoiler:
Deze film speelt zich af voor de eerste Iron Man, in de eerste Iron Man stelt agent colson zich voor als "Strategic Homeland Intervention, Enforcement and Logistics Division" en dan maakt Piper nog een grapje over dat het zo een lange naam is. Aan het einde van Iron Man word het opeens SHIELD en is het afgekort. In deze film stelt Fury zich voor als S.H.I.E.L.D, wat niet kan gezien als het al bestond het nog de volle naam zou hebben.

Zo dat moest er even uit, verder was het een leuke film en heb ik de hele interview onzin bonbarie genegeert Brie Larson moet lekker doen wat ze wil in haar prive. En ga niet een film afkraken wegens de mening van een acteur. Film is goed
Lijkt me sterk dat men 20 jaar erover doet om
spoiler:
erachter te komen dat hun initialen heel toevallig S.H.I.E.L.D spellen
. Coulson heeft precies het karakter om over zoiets een grapje te maken.

Vond het verder een leuke film, en Goose stal de show :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-05 21:26
Captain Marvel afgelopen zaterdag gezien en is gewoon een leuke vermakelijke Marvel film. Ik snap de haat ook niet. We zijn gewoon zo verwend.. En dit was nog eens even anders ook. Nu had ze de krachten al vanaf het begin ipv. in loop van de film zoals andere Origin storys.

Ik vraag me wel af wanneer nou de titel Captain Marvel gebruikt wordt dan. Of vanaf wanneer? Weet iemand dat? Ben erg fan van de films maar heb 0 achtergrond weet van de comics etc. :p

De manier waarop ze eerbetoon aan Stan brachten was epic! Maar ik verwacht eigenlijk ook nog wel iets bij de volgende Endgame! Rip Stan Lee!

Als Captain Marvel nu al een half miljard in 1 weekje bij elkaar harkt. Poe... Endgame gaat dik over Infinity War heen straks :) Kom maar op met die 2e trailer!!! #dayonewethere.

[ Voor 13% gewijzigd door Klaas25 op 11-03-2019 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:32

thijsco19

KTM 990 SMT

Klaas25 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:39:
Captain Marvel afgelopen zaterdag gezien en is gewoon een leuke vermakelijke Marvel film. Ik snap de haat ook niet. We zijn gewoon zo verwend.. En dit was nog eens even anders ook. Nu had ze de krachten al vanaf het begin ipv. in loop van de film zoals andere Origin storys.
Ik snap de haat ook niet. Nu ben ik ook geen filmcriticus maar vond dit gewoon een leuke goede film.
Ook meer dan genoeg en heerlijke Marvel humor.

Enige puntje wat ik zou kunnen bedenken is dat Fury en Carol wel erg makkelijk en snel met elkaar mee gaan. Anders zou de film ook wel te lang duren denk ik.

En die mid-credits scene, :D . Ben benieuwd naar End Game.

[ Voor 4% gewijzigd door thijsco19 op 11-03-2019 10:01 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Er is gewoon verschil tussen een goede film en een vermakelijke film. Veel van de reviews zijn ook geschreven met door mensen die toch iets meer verstand hebben van films(met name over hoe verhaallijnen in elkaar horen te zitten etc). En wat mij betreft zit de film ook niet echt goed in elkaar. Neemt niet weg dat het gewoon een zeer vermakelijke film is.

Echter zijn er wel wat dingen zoals @yorroy hierboven ook beschrijft over de structuur in het verhaal, de CGI die soms niet echt super is(niet gek overigens, want in daglicht is het verdomd lastig om het goed te krijgen), wat plotholes en dan vooral het feit dat de film misschien net iets te veel wil zijn. Zowel een origin story als gelijk opzet naar de volgende films.

Maar nogmaals, het is wel een zeer leuke film om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
HADES2001 schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 09:49:
spoiler:

Dat is de eerste, er zit nog een stommere fout, die echt verklaard moet worden.

1 woord Tesseract :X

Het grote adblocking topic

Pagina: 1 ... 4 ... 25 Laatste