Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Marvel is geweldig!!
Hij is wel super oud geworden gelukkig. R.I.P.
Hij is wel super oud geworden gelukkig. R.I.P.
Be nice, You Assholes :)
RIP
Was altijd leuk om te kijken, wanneer zijn cameo zou komen. Ze hebben geloof ik wel al wat gefilmd voor de komende films?
Was altijd leuk om te kijken, wanneer zijn cameo zou komen. Ze hebben geloof ik wel al wat gefilmd voor de komende films?
Rip!! Heb echt veel genoten van zijn creaties !!
En hij is gelukkig oud geworden.
En hij is gelukkig oud geworden.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
RIP.
Ik zal z'n cameos in DC films missen.
Make lovecraft not warcraft.
Helaas. Hij heeft (samen met collega's) gezorgd voor een boel plezier in mn jeugd. En nog steeds.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Is alleen maar meer bewijs dat de man gevoel voor humor had en zelfspot.
Make lovecraft not warcraft.
IMDb tribute;
Erg triest maar hij heeft een hele mooie, respectabele leeftijd bereikt. Bedankt Stan!
Gelukkig krijgen we nog 2 cameo's tegoed, verwacht ik in ieder geval, voor Captain Marvel en Avengers 4
Erg triest maar hij heeft een hele mooie, respectabele leeftijd bereikt. Bedankt Stan!
Gelukkig krijgen we nog 2 cameo's tegoed, verwacht ik in ieder geval, voor Captain Marvel en Avengers 4
Er waren ook nog cameo's in Stan Lee's Lucky Man (1 per seizoen dacht ik).Sméagol schreef op maandag 12 november 2018 @ 21:37:
Pagina: 1