Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Er is een stuntscene vrijgegeven die de final cut van Doctor Strange MoM niet gehaald heeft:
https://www.instagram.com/tv/CfmPqfClPFR

Embed tag werkt hier niet omdat er alleen ondersteuning is voor posts...

Omdat het is nabewerkt krijg je een goed idee van hoe het er in de film uit had moeten zien :Y

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die laatste is zooooo MK style :D

En She-Hulk,
SinergyX schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:22:
Ik zet deze serie weg in het straatje 'generieke zut voor wat vermaak en bingewatching', denk dat ik misschien wat kijk en het weer genoeg vind.
Ik kon daar op terug, dit is niet eens meer 'wat vermaak' :/Dat zelfspot 4th dimension wordt nu zelfs cringey.

En in kader van 4th wall die wel goed bevalt, Deadpool komt met een grote verassing :P

[ Voor 100% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2022 00:26 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Teaser trailer voor Deadpool 3, met grote spoiler, dus kijken op eigen risico:

spoiler: Over aanwezigheid van acteurs in DP3
Whitney Houston zong dus "I will always love Hugh" :p

Releasedatum voor de film is 6 september 2024, dus het gaat nog even duren.

Edit: oh, @SinergyX heeft z'n laatste bericht al geëdit :p Niemand ziet dat na 4 a 5 dagen he? :P En ik hoop niet dat Deadpool echt verast wordt :+

[ Voor 18% gewijzigd door Stukfruit op 28-09-2022 08:35 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Haha ik was toch echt in de gedachte deze als nieuwe post te hebben gemaakt, was laat :+

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-05 04:17
Nog een mogelijke cameo na aanleiding van de Deadpool announcement... :D
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pyaynRWpnFn9xXogBO-sJuCzp3w=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pbb6shy0afzvgZVD86tzcsGX.png?f=fotoalbum_large

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Stukfruit schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:33:
[YouTube: Deadpool Update]

Releasedatum voor de film is 6 september 2024, dus het gaat nog even duren.

Edit: oh, @SinergyX heeft z'n laatste bericht al geëdit :p Niemand ziet dat na 4 a 5 dagen he? :P En ik hoop niet dat Deadpool echt verast wordt :+
Deze teaser krijgt van mij een hogere waardering dan MoM en Thor: L&T samen. Hopelijk kan de volgende film weer ietsje-pietsje serieuzer.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12:08
Stukfruit schreef op woensdag 28 september 2022 @ 08:33:
[YouTube: Deadpool Update]

Haha dit zijn geweldige teasers! Meteen erg nieuwsgierig hoe/wat dit voor t MCU gaat betekenen (als t al iets gaat betekenen). Meteen zin om de Deadpools weer te kijken!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:31
Bwehehehe;

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• Stukfruit
  • Niet online
Ik wil hen bij dezen nomineren voor de beste bromance in het universum.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
She-Hulk aflevering 7 was weer briljant...

spoiler:
..teleurstellend.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MneoreJ
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-05 09:33
Ik kijk het niet meer, maar mijn voorspelling is dat ze alles wat matig interessant is gewoon in de laatste aflevering proppen, kortom het hele plot past op een half A4'tje en de rest van het seizoen is bewust opgevuld met smaakloze houtsnippers omdat niemand zin had om het beter te doen.

Ik denk dat ik Daredevil S1 nog eens terug ga kijken of zo, better days. :P

Het is "bagatelliseren", van "bagatel". A, a, e, twee keer l, één keer s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
MneoreJ schreef op vrijdag 30 september 2022 @ 10:32:
Mijn voorspelling is dat ze alles wat matig interessant is gewoon in de laatste aflevering proppen, kortom het hele plot past op een half A4'tje.
Zeg maar gerust: 1 interessant ding wordt er in de finale gedrukt. Daarna een post-credit scene, “She-Hulk returns”. Dan mag je nog 2 jaar wachten voordat het (flinterdunne) verhaal verder gaat.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:33

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
yorroy schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:39:

Ik ga hoe dan ook de hele serie wel kijken, al is het maar om geen linkjes naar het groter geheel te missen. Dat wordt wel een zware kluif kennelijk.
Mwoa, zo dramatisch als sommige hier doen is het niet hoor. Er wordt in mijn ogen overdreven en daardoor zal er ook minder tegengeluid zijn, want mensen die het wel leuk vinden zullen het minder snel uiten.

Is het een hoogstandje als infinity war, nee. Is het even diepgaand als wandavision, nee. Is dat het doel, nee, ze willen meer een comedy brengen dit keer. Maar ja, er zitten wel wat gekkigheden in, oa met de vraag waarom "Het volk" niet weet dat she-hulk en Jen dezelfde zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:01

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-05 18:52
42erik schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:15:
[...]

Mwoa, zo dramatisch als sommige hier doen is het niet hoor. Er wordt in mijn ogen overdreven en daardoor zal er ook minder tegengeluid zijn, want mensen die het wel leuk vinden zullen het minder snel uiten.

Is het een hoogstandje als infinity war, nee. Is het even diepgaand als wandavision, nee. Is dat het doel, nee, ze willen meer een comedy brengen dit keer. Maar ja, er zitten wel wat gekkigheden in, oa met de vraag waarom "Het volk" niet weet dat she-hulk en Jen dezelfde zijn
Helemaal mee eens. Als ik sommige reacties hier zie, dan vraag ik me af waar die mensen het over hebben. She-Hulk is namelijk prima te kijken zonder te storen aan kwaliteit of verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MneoreJ
Dat is het fijne van meningen, we hebben allemaal zo onze eigen. :P Ik vind She-Hulk waterige soep zonder balletjes. Ik vind het noch goed, noch slecht. Was het maar slecht en kon ik me er maar aan storen, dan had ik er nog een beetje lol van. Prima als andere mensen er wel wat uit halen, natuurlijk, maar of het nou een comedy, een superheldenshow of een rechtbankdrama moet wezen, bij elke categorie kan ik wel wat beters bedenken om te kijken, dus laat ik dat dan maar doen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Er is nog niemand die mij heeft kunnen vertellen waarom nog steeds niet duidelijk is naar wie of wat je zit te kijken terwijl het seizoen al bijna voorbij is ;) Dat is best een groot gemis dat volledig met een matig script te maken heeft (of ik ben zo dom dat ik het heb gemist?).

Stukfruit in "Marvel Cinematic Universe"

Het is prima dat Marvel een keer voor de afwisseling een soort Sex and the City met Wong en The Abomination heeft gemaakt.

Maar om het hierboven erbij gehaalde voorbeeld over WandaVision even te noemen: dat was niet alleen maar een stapel met vage sitcom-grapjes. Hier is het echt te veel.

[ Voor 3% gewijzigd door Stukfruit op 03-10-2022 18:18 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-05 19:39
42erik schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:15:
Is het een hoogstandje als infinity war, nee. Is het even diepgaand als wandavision, nee. Is dat het doel, nee, ze willen meer een comedy brengen dit keer.
Als ze daar nou in waren geslaagd was het prima, maar het meest grappige karakter van een aflevering is steevast niet She-Hulk of haar vaste cast maar een cameo of side character. De comedy land bij mij gewoon niet, en de serie heeft verder ook niet veel om het lijf. Dit is de eerste Marvel serie die ik heb gedropt.

De Black Panther trailer deed het ook niet helemaal voor mij. Ik snap ook niet waarom ze Iron Heart introduceren in het MCU aangezien dat karakter nooit echt van de grond is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MneoreJ
ErikT738 schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:13:
De Black Panther trailer deed het ook niet helemaal voor mij. Ik snap ook niet waarom ze Iron Heart introduceren in het MCU aangezien dat karakter nooit echt van de grond is gekomen.
Je bedoelt in de strips? Ik vind dat dan juist wel aardig, juist omdat dat soort karakters niet bepaald grote fanbases hebben zijn ze binnen de MCU vrij er wat meer mee te doen (en dan hopelijk wat interessanter/sympathieker maken). Of dat dan ook goed uitpakt is een tweede -- America Chavez in Dr. Strange was bijvoorbeeld een beetje gratuit aangezien het karakter op de looks na weinig te maken had met de stripversie en van zichzelf ook niet bijzonder veel toevoegde, maar slecht was het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:08
Stukfruit schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 18:10:
Er is nog niemand die mij heeft kunnen vertellen waarom nog steeds niet duidelijk is naar wie of wat je zit te kijken terwijl het seizoen al bijna voorbij is ;) Dat is best een groot gemis dat volledig met een matig script te maken heeft (of ik ben zo dom dat ik het heb gemist?).

Stukfruit in "Marvel Cinematic Universe"

Het is prima dat Marvel een keer voor de afwisseling een soort Sex and the City met Wong en The Abomination heeft gemaakt.

Maar om het hierboven erbij gehaalde voorbeeld over WandaVision even te noemen: dat was niet alleen maar een stapel met vage sitcom-grapjes. Hier is het echt te veel.
Ik heb exact hetzelfde gevoel, geen flauw idee wie hier nu eigenlijk de echte vijand is van She-Hulk. Mijn gok gaat naar die Titania maar daar weet je dan ook weer niets over.
De trailer van Black Panther is al veelbelovender dan dat She-Hulk is tot nu toe. Ik heb zelfs nog geen zin gehad om de nieuwste aflevering te kijken, ik vind er echt niets aan. Volgens mij zit er veel potentieel is she-hulk als er ook een deftig script is.
WandaVision was dan weer een ander verhaal, daar werd het thema sitcom actief gebruikt om de gebeurtenissen uit te leggen waardoor het verhaal duidelijk werd.

Sowieso vind ik die Marvel shows minder leuk, geef mij maar de films. Ik heb minder snel de neiging om de series te herbekijken en vind ze ook moeilijker te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
De regisseur van de nieuwe Blade is gestopt met de productie, maar gisteravond was er Arjen Lubach die een interview had met Adil El Arbi en Billal Fallah (vanaf de eerste minuut):

Nu staat er een opmerking op YouTube:
"Een grote Hollywood film met veel actie die al in februari gaat filmen maar waar ze nog niks over mogen zeggen?

Zouden ze in gesprek zijn om Marvel's Blade te doen met Mahershala Ali?"
Als dat klopt dan gaat Blade dezelfde regisseurs als Ms. Marvel (en de Batgirl die niet meer uitkomt) krijgen. Er waren al geruchten, dus het zou kunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Stukfruit op 04-10-2022 12:56 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Wow, eindelijk een betere aflevering van She Hulk. Alleen niet dankzij She Hulk. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Raem op 06-10-2022 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Als ze het laatste infantiele stukje humor weg hadden gelaten dan was dit inderdaad best een goede aflevering geweest :Y

Dit laat ook zien wat deze serie voor een groter deel had kunnen zijn als ze wat meer hadden gefocust op shit waar Jennifer mee moet dealen en niet op humor met D-listers die 30 minuten per week naast de plank slaat.

Misschien is het een budgetprobleem? Zou ook kunnen. Dat Disney hoopte er meer (en langer betalende) kijkers mee te krijgen.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MagniArtistique|IA
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 11-10-2022
Stukfruit schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 21:59:
Als ze het laatste infantiele stukje humor weg hadden gelaten dan was dit inderdaad best een goede aflevering geweest :Y

Dit laat ook zien wat deze serie voor een groter deel had kunnen zijn als ze wat meer hadden gefocust op shit waar Jennifer mee moet dealen en niet op humor met D-listers die 30 minuten per week naast de plank slaat.

Misschien is het een budgetprobleem? Zou ook kunnen. Dat Disney hoopte er meer (en langer betalende) kijkers mee te krijgen.
Volgens mij is Disney enkel nog bezig met zo inclusief en zo woke mogelijk te zijn. Dat begon met die verschrikkelijke ‘women unite’ scene uit Endgame en zit nu in de fase waarin ze left right and center vrouwelijke karakters (het liefst met een kleurtje) screentime willen geven. Dat zie je trouwens ook bij the rings of power en house of the dragon.

Zoals met alles moet je gewoon de beste series willen maken met de beste acteurs of actrices. Dat principe is overboord gezet omwille van de maatschappelijke discussie. Dat gaat hier volgens mij mis.

[ Voor 3% gewijzigd door MagniArtistique|IA op 07-10-2022 07:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
MagniArtistique|IA schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:17:
[...]

Volgens mij is Disney enkel nog bezig met zo inclusief en zo woke mogelijk te zijn. Dat begon met die verschrikkelijke ‘women unite’ scene uit Endgame en zit nu in de fase waarin ze left right and center vrouwelijke karakters (het liefst met een kleurtje) screentime willen geven. Dat zie je trouwens ook bij the rings of power en house of the dragon.

Zoals met alles moet je gewoon de beste series willen maken met de beste acteurs of actrices. Dat principe is overboord gezet omwille van de maatschappelijke discussie. Dat gaat hier volgens mij mis.
Wat er mis gaat is dat het schrijfwerk gewoon belabberd ondermaats is, en niet de kleur of het geslacht van de hoofdpersoon. De enige correlatie met "woke" karakters en casting is dat Disney er wellicht vanuit gaat dat enkel een diverse casting al genoeg is om mensen naar een serie te laten kijken, en dat niemand iets geeft om een goedlopend verhaal. Dit mogelijk ook omdat het tegenwoordig een marketing ding is om bewust je bestaande fanbase boos te maken zodat er online "outrage" ontstaat.

Lees eens de eerste paar TBP's van Ms. Marvel en zie hoe tof die serie had kunnen zijn. Ik ben niet echt bekend met de She-Hulk comics, maar vermoedelijk overstijgen die comics ook geregeld de kwaliteit van de serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-05 13:55
Het schrijfwerk is belabberd, ondermaats en bijzonder man-onvriendelijk. Dat geslacht van de hoofdpersoon an sich stoort niet (she-hulk is nu eenmaal vrouwelijk, al zou disney er nog they/them-hulk van durven gemaakt hebben) maar dat dit gebruikt wordt als springplank om alles met een penis weg te zetten als ofwel dom en bèta ofwel arrogant en slecht, da's jammer.
Veel mensen knappen daar op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
Hebben die crap schrijvers van die serie nu echt Overlord DVD gecopied als grote slechterik van de serie ?
Een serie tégen youtubers ? Echt waar, daar heb je superkrachten voor nodig als vrouw ? Niet moeilijk dat die rotzooi op rotten tomatoes abominabele cijfers haalt :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MneoreJ
ErikT738 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 07:42:
Lees eens de eerste paar TBP's van Ms. Marvel en zie hoe tof die serie had kunnen zijn. Ik ben niet echt bekend met de She-Hulk comics, maar vermoedelijk overstijgen die comics ook geregeld de kwaliteit van de serie.
Ik ben er wel bekend mee en ja, grote teleurstelling van de serie is juist dat het ver onder doet voor het bronmateriaal. :P Ook in de comics heeft She-Hulk een humoristische insteek waarbij de "fourth wall" het nogal eens moet ontgelden, het grote verschil is dat de grappen daar 1) wel werken en 2) goedmoedig de draak steken met karakters/situaties in de Marvel Universe -- maar dan als insider, niet als buitenstaander, zoals in de MCU. De serie probeert dat wel een beetje maar echt van de grond komt dat niet -- daarvoor is het budget te laag, de afleveringen te kort en de schrijvers weten duidelijk niet wat ze eigenlijk met de karakters aan moeten en houden het dan maar zo oppervlakkig mogelijk.

Dat Jen een vrouw is is het probleem niet. Dat ze een kleurtje heeft ook niet, zeker omdat dat kleurtje groen is. :P En de actrice kun je ook al niet het probleem noemen, want Tatiana Maslany kan echt wel wat. Blijft toch echt het schrijfwerk over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Gelukkig hebben we nu Werewolf by Night!

Laura Donnelly als de Buffy van het MCU O+

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 11:48

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Over She-Hulk gesproken, de slechte CGI maakt het ook niet beter. Afgelopen aflevering deed me best weinig. Het was te neppig, mist impact. En toen ze zei "that makes me uncomfortable" als antwoord op die ene kerel wilde ik al direct antwoorden "Well, so does your face!"

Het zuigt alle impact uit de show.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
rouchken11 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:43:
als springplank om alles met een penis weg te zetten als ofwel dom en bèta ofwel arrogant en slecht, da's jammer.
Veel mensen knappen daar op af.
Dat moet je er ook wel in willen zien hoor... :? :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
42erik schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:39:
[...]

Dat moet je er ook wel in willen zien hoor... :? :N
Kijk de serie rustig eens terug en oordeel over quasi elk mannelijk karakter wat je ziet of hij wel/niet in 1 van die 2 categoriën kan passen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
rouchken11 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:48:
[...]

Kijk de serie rustig eens terug en oordeel over quasi elk mannelijk karakter wat je ziet of hij wel/niet in 1 van die 2 categoriën kan passen.
Als ze een vervolg gaan maken hoop ik dat ze alle mannelijke personages tenen van 30 cm gaan geven.

Elke comedie die ik zie tegenwoordig die meer dan 10 jaar oud is doet me het schaamrood op de kaken krijgen over de vrouwonvriendelijkheid, en het feit dat ik dat destijds niet eens opmerkte. En nu eens een comedie waarin niet de mannen de stoere gasten zijn en gelijk is het verschrikkelijk. Sorry, ik ben man en ik zie het echt niet, en ik laat het nog minder aan mijn eigen ego raken.

Ik vind het een niet echt goede show. Maar meer omdat de grapdichtheid mij te laag ligt. Het had wat scherper aangezet mogen worden. En wat meer verdiept, het blijft wat aan de oppervlakte.

[ Voor 45% gewijzigd door ArthurMorgan op 08-10-2022 13:57 ]

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
rouchken11 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:48:
[...]

Dus je vraagt me om er echt naar te gaan zoeken...? Ja, dan is het blijkbaar echt overduidelijk...

Sorry, maar dit is echt zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Sorry voor het grote zwarte vlak, maar wat ik me na de laatste aflevering afvraag:
spoiler:
In de eerste aflevering zei Jennifer tegen Bruce dat ze als vrouw al zeer geoefend is in het onder controle houden van haar emoties omdat ze iedere dag al moet dealen met kwaadmakend gedrag.

In deze laatste aflevering raakt ze voor de eerste keer de controle kwijt en hulkt ze er even flink op los. Ze heeft zelfs de kenmerkende hulkschreeuw.

Dit is het punt waarop ze breekt na alle vernederende gebeurtenissen uit vorige afleveringen. Logisch, is goed voor te stellen.

...maar verhaaltechnisch begrijp ik niet goed wat de schrijvers hiermee willen bereiken: door die scène is nu namelijk duidelijk dat de boosheid nog veel erger kon en Jennifer eigenlijk een beetje heeft lopen opscheppen.

Zo gooit men zélf het "vrouwelijke Hulk is standaard beter"-verhaal een beetje aan diggelen.

Proberen de schrijvers nu te zeggen dat vrouwen en mannen meer op elkaar lijken dan ze denken? Straks gaan ze nog impliceren dat we allemaal net mensen zijn :p

TL;DR en zonder spoilers: zou men de serie opzettelijk zo saai hebben gemaakt om er uiteindelijk de ultieme bait-en-switch van te maken? :+

[ Voor 9% gewijzigd door Stukfruit op 08-10-2022 16:50 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
42erik schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:40:
[...]

Dus je vraagt me om er echt naar te gaan zoeken...? Ja, dan is het blijkbaar echt overduidelijk...

Daarnaast gaf de laatste aflevering zelfs redelijk expliciet aan dat alle mannen juist niet allemaal dom of arrogant zijn :Y

spoiler:
Bewijsstuk #1: Matt Murdock en de Walk of Shame :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rouchken11
42erik schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:40:
[...]

zoeken ? Iedereen die zijn verstand niet op "uit" staan heeft terwijl hij dit kijkt merkt dit op. Ratings, commentaren en talrijke reviews liegen er niet om.

Ach ja, ieder zijn eigen mening en manier van kijken, ik heb persoonlijk liever series die een goed verhaal met goede personages proberen te brengen, eerder dan shows die, zoals nu mode is, vooral hún wereldbeeld krampachtig proberen door te duwen om daarna schuimbekkend uit te halen tegen iedereen die het maar crap vindt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:55
rouchken11 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:25:
[...]

zoeken ? Iedereen die zijn verstand niet op "uit" staan heeft terwijl hij dit kijkt merkt dit op. Ratings, commentaren en talrijke reviews liegen er niet om.

Ach ja, ieder zijn eigen mening en manier van kijken, ik heb persoonlijk liever series die een goed verhaal met goede personages proberen te brengen, eerder dan shows die, zoals nu mode is, vooral hún wereldbeeld krampachtig proberen door te duwen om daarna schuimbekkend uit te halen tegen iedereen die het maar crap vindt.
Je hoeft niet te kijken heh.
Leuk overigens dat je zegt " ieder zijn eigen mening en manier van kijken" terwijl je je post begint met meningen van gelijkgestemden om jouw mening te verdedigen en de rest weg zet met "verstand op uit". ;)
Is het dan écht jouw mening of volg je gewoon de hardst schreeuwende groep? :+

TLDR: ieder zijn eigen mening en manier van kijken en laat het daar bij.
ik heb persoonlijk liever series die een goed verhaal met goede personages proberen te brengen
Zoals The Walking Dead? :+
Bij uitstek een serie waar je je verstand al jaren op uit moeten zetten.
Dat doe ik zelf namelijk ook al jaren :+

[ Voor 11% gewijzigd door Nnoitra op 08-10-2022 18:25 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
De beste tip die ik iedereen m.b.t. tot She-Hulk kan geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:55
ErikT738 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 18:39:
[...]

De beste tip die ik iedereen m.b.t. tot She-Hulk kan geven :P
Ik kom uit de 80's, dus opgegroeid met de (actie)films en series uit die tijd. Niet al te veel nadenken c.q. je verstand een beetje uitzetten gaat mij prima af O-)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
rouchken11 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 17:25:
[...]

Dat we van mening verschillen, prima. Dat dat soms fel gaat, ok. Maar zullen we anderen niet gaan aanvallen door te melden dat hun verstand op uit staat... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Stukfruit schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:06:
Sorry voor het grote zwarte vlak, maar wat ik me na de laatste aflevering afvraag:
spoiler:
In de eerste aflevering zei Jennifer tegen Bruce dat ze als vrouw al zeer geoefend is in het onder controle houden van haar emoties omdat ze iedere dag al moet dealen met kwaadmakend gedrag.

In deze laatste aflevering raakt ze voor de eerste keer de controle kwijt en hulkt ze er even flink op los. Ze heeft zelfs de kenmerkende hulkschreeuw.

Dit is het punt waarop ze breekt na alle vernederende gebeurtenissen uit vorige afleveringen. Logisch, is goed voor te stellen.

...maar verhaaltechnisch begrijp ik niet goed wat de schrijvers hiermee willen bereiken: door die scène is nu namelijk duidelijk dat de boosheid nog veel erger kon en Jennifer eigenlijk een beetje heeft lopen opscheppen.

Zo gooit men zélf het "vrouwelijke Hulk is standaard beter"-verhaal een beetje aan diggelen.

Proberen de schrijvers nu te zeggen dat vrouwen en mannen meer op elkaar lijken dan ze denken? Straks gaan ze nog impliceren dat we allemaal net mensen zijn :p

TL;DR en zonder spoilers: zou men de serie opzettelijk zo saai hebben gemaakt om er uiteindelijk de ultieme bait-en-switch van te maken? :+
Even spoileren, want nog niet iedereen zal bij zijn.

spoiler:
ze is toch nog steeds veel en veel meer in control dan neefje? Binnen de minuut is ze weer op orde en laat ze die kerel gaan. Die door niemand getackeld wordt... Da's dan wel weer jammer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
42erik schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:46:
[...]

Even spoileren, want nog niet iedereen zal bij zijn.

spoiler:
ze is toch nog steeds veel en veel meer in control dan neefje? Binnen de minuut is ze weer op orde en laat ze die kerel gaan. Die door niemand getackeld wordt... Da's dan wel weer jammer.
Dat wel. Misschien zoek ik er ook wel teveel achter :p

Het zou betekenen dat de serie een stuk beter is geschreven dan ik tot nu toe dacht.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Oké.

Heb je ooit iemand gekend die een ongekend slechte grap maakte en dacht dat iedereen zou meelachen? En er dan als kers op de taart uitgebreid in meeging terwijl de rest ook lacht, maar dat deze persoon niet doorhad dat de persoon in kwestie eigenlijk werd uitgelachen?

De schrijvers van She-Hulk zijn deze collega.

spoiler: Aflevering 9
Het was dus toch bait.

Als Phase 4 qua verhalen (op een paar dingen na) goed was geweest en er maar een paar missers in hadden gezeten dan mochten ze deze grap best maken, maar in dit geval mist het behoorlijk zijn doel. Net als de rest van deze serie. En Phase 4.

Ik weet bijvoorbeeld ook nog steeds niet waarom Titania in de serie zit.

Ben ik echt zo'n azijnpisser of was dit gewoon raar?

[ Voor 9% gewijzigd door Stukfruit op 13-10-2022 23:01 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10:08
Even mijn ongenoegen uiten over She-Hulk, met spoilers. Dus gelieve eerste de aflevering te kijken, (of juist niet).
spoiler:
Waar sloeg dit eigenlijk op? Dit moet echt wel de slechtste show ooit zijn, althans voor mij.
Veel te veel 4th wall, zeker met dan even naar de schrijvers te gaan maar dat is nog het minste.
De show zelf was al niet fantastisch en de finale verprutst het echt compleet.
Marvel bouwt 14 jaar lang aan een heel universum waar mensen zich aan hechten, telkens weer naar uitkijken om dan even op 1 minuut tijd alles af te breken door te komen zeggen dat er een robotje zit die alles beslist, en het karakter even het einde te laten beslissen dat dan ook nog eens minder betekent dan het origineel.
Door dat einde te 'veranderen' missen er enorm veel cruciale details, ineens is Jennifer vrij om she-hulk te zijn (hoe en waarom?), Titania loopt er ook voor spek en bonen bij, de hulk moeten we eigenlijk ook eens vertonen, abomination doet het enige wat hij niet mag doen maar geen probleem en Todd wordt wel opgepakt.
Is er eigenlijk meer dan 1 iemand bij Marvel die dat script gelezen heeft? Er moet toch iemand zijn die gedacht heeft: "Dit slaat echt nergens op".
Bij mij komt het een beetje over als: "wij weten het eigenlijk zelf niet meer dus doen we maar wat, laat het publiek het maar uitzoeken".
Alles wat Marvel Marvel maakt ontbreekt, goed opgebouwd verhaal, actie, een grap hier en daar, goede CGI en niets maar dan ook niets is er.

Dit is echt het slechtste van Marvel ooit, Eternals, Captain Marvel en Thor zijn er niets tegen. Voor mijn part zwijgen we erover en is het vergeven en vergeten maar alstublieft huur voor het volgende seizoen iemand anders in.

[ Voor 4% gewijzigd door AppleFan2007 op 13-10-2022 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:38
Ik kon de serie nog wel redelijk pruimen t/m aflevering 4 met die nep-magician die in zijn act mensen naar een demon-wereld stuurt.

Maar de rest daarna was wel echt slecht (behalve die enerlaatste met Daredevil), en de finale ook een miss inderdaad.

spoiler:
Had, na de introductie van Daredevil, eigenlijk ook wel verwacht dat die titania en die hulkking etc zouden werken voor de kingpin, maar nu is dus dat hulkking-mannetje de villain en titania werkt niet voor een grotere villain?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
sewer schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 11:29:
Ik kon de serie nog wel redelijk pruimen t/m aflevering 4 met die nep-magician die in zijn act mensen naar een demon-wereld stuurt.
Dat was ik zelfs al helemaal vergeten :') Volgens mij is daar verder ook niets mee gedaan?

Misschien is de serie, ook gezien het einde, wel het beste te omschrijven als een hele lange trailer met stukjes introductie voor dingen die nog moeten komen maar dan in beeld gebracht op zo'n lauwe wijze dat je er bij voorbaat eigenlijk al geen zin meer in hebt.

spoiler: Episode 9
Daarnaast was de budgetgrap een beetje pijnlijk als je bedenkt dat Marvel de gfx-afdeling bij alle bekende partijen gigantisch uitknijpt (qua financiën en burnouts).

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
AppleFan2007 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 22:49:
Even mijn ongenoegen uiten over She-Hulk, met spoilers. Dus gelieve eerste de aflevering te kijken, (of juist niet).
spoiler:
Veel te veel 4th wall, zeker met dan even naar de schrijvers te gaan maar dat is nog het minste.
spoiler:
Wat heel jammer is, want het is eerder gedaan in sommige andere films / series en daar hadden kijkers juist méér willen zien rondom een soortgelijke gebeurtenis.

Dus het idee om uit het beeld te breken is niet per se slecht. De uitvoering daarentegen was tegenkrommend.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raem
Ik vond het eigenlijk wel een prima afsluiter voor de serie. Geen goede afsluiter, maar de hele serie sloeg al nergens op, dus dit past er eigenlijk wel prima bij.

spoiler:
Als het een normaal standaard Marvel einde had gehad (zoals ze het zelf omschrijven) had ik het denk ik nóg slechter gevonden. Want hoe alles nu bij elkaar kwam (voor de 4th wall break) ging echt nergens over.

Dat ze Kevin Feige als een AI neerzetten kon ik zelfs nog wel om lachen. En de X-Men opmerking was de beste grap uit de serie denk ik. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoorde vanochtend wel een grappige vergelijking, alsof iemand volledige leiding heeft gekregen van PSG en klaarstoomt voor de CL finale. Om vervolgens de 6 schoonmakers, de 3 receptionistes en de 2 bewakers op te stellen.

Er zitten behoorlijk wat 'goede' zaken in, die accuraat zijn naar de oude Hulk, die comic accuraat zijn, de hele setup, maar dan heb je dus werkelijk alle bouwsteentjes om iets mooist te maken.. doe je dit als afsluiter :/ Je kan me toch niet vertellen dat iedereen daar in die studio die het script las 'oooh vet lachuh joh, gaan we doen joh, is leuk man!!!'... :/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12:42
Ik heb me tot het einde kostelijk vermaakt met She-Hulk, stiekem vond ik het eigenlijk de beste Marvel show tot nu toe. Luchtig, vlot, geestig en consistent van begin tot eind. (Voor als je denkt; "consistent wat lul je nou, de serie ging alle kanten op! -> precies en daar waren ze héél consistent in ;) ) Bij alle andere shows zat er een vervelende rode draad door de afleveringen die meestal maar weinig boeide, en gedurende het seizoen zwakte het af of ging het roer opeens om... meh. Zowel bij Falcon, Moonknight en Ms Marvel raakte ik snel m'n interesse kwijt na de helft, Wanda was juist andersom; alleen de 2e helft pakte echt. Loki lijkt de uitzondering, begon wel beter dan het eindigde.

Ik snap de kritiek ook niet helemaal, en ja de show krijgt idd extreem veel kritiek. Enerzijds hoor ik mensen vaak roepen dat alles wat Hollywood/Disney/Marvel maakt eenheidsworst is, niks is meer origineel, één en al uitmelken.... en dan maakt men iets als She-Hulk wat totaal anders is dan al het andere ervoor en dan is het óók weer niet goed, want het moet juist méér lijken op alle eerdere generieke Marvel meuk. Zo tegenstrijdig allemaal.

Men lijkt ook teveel zoekende, alsof alles direct perfect in smaak moet vallen. Hoe zit het met dit karakter, hoe zit het met de villain, waarom zijn alle mannen dom etc... kijk gewoon en wacht rustig af. De makers hebben een idee en werken dat uit, althans zover er nog creatieve vrijheid is in Hollywood. Ze zijn in elk geval niet bezig met wat ene Henk of Anita in Schubbekutteveen te Nederland daarvan vinden, en als het je niet bevalt dan kijk je niet. Maar daar zit het 'm denk ik in, Disney en Marvel hebben "ons" gewoon in de pocket. Normaliter als iets niet je ding is dan laat je dat gewoon aan je voorbij gaan. Maar niet bij Marvel of Disney, nee dan voelen we ons haast persoonlijk aangevallen/beledigd dat we dit moeten aanzien, schande. Kennelijk is het ze gelukt ons onbewust te overtuigen dat we ALLES van Disney/Marvel moeten zien en leuk vinden, en als het dan eens niet bij je persoonlijke voorkeuren past dan schuurt dat en vinden we er allemaal dingen van. Het is óf leuk en fantastisch óf het is superkut en slecht, een tussenweg lijkt er niet.. "best ok maar niet mijn ding" hoor ik dan ook nooit meer. Klinkt haast ongezond, je gemoedstoestand zo erg aan een commercieel product verbinden :P

Anyway, ik kijk in elk geval oprecht uit naar een 2e siezoen. Het zou leuk zijn als ze het upgraden naar een volwaardige sitcom van 12-24 afleveringen en dan een beetje in de stijl van House MD of DrWho vooral losse afleveringen met hier en daar een ontwikkeling in de rode draad, met meer nadruk daarop aan het einde vh seizoen (zoals ze nu eigenlijk ook al deden). Of iets langere afleveringen en iets meer richting Law&Order (meer het legal aspect uitlichten) zou ik ook wel kunnen waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:58
Raem schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:43:
Ik vond het eigenlijk wel een prima afsluiter voor de serie. Geen goede afsluiter, maar de hele serie sloeg al nergens op, dus dit past er eigenlijk wel prima bij.

spoiler:
Als het een normaal standaard Marvel einde had gehad (zoals ze het zelf omschrijven) had ik het denk ik nóg slechter gevonden. Want hoe alles nu bij elkaar kwam (voor de 4th wall break) ging echt nergens over.

Dat ze Kevin Feige als een AI neerzetten kon ik zelfs nog wel om lachen. En de X-Men opmerking was de beste grap uit de serie denk ik. :P
Schijnt ook dat Kevin Feige het ontwerp voor K.E.V.I.N. had afgekeurd vanwege het petje. En dat de makers vervolgens alleen maar ontwerpvoorstellen hebben gedaan waarin hij een petje had.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
davidov schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 16:04:
Maar daar zit het 'm denk ik in, Disney en Marvel hebben "ons" gewoon in de pocket. Normaliter als iets niet je ding is dan laat je dat gewoon aan je voorbij gaan. Maar niet bij Marvel of Disney, nee dan voelen we ons haast persoonlijk aangevallen/beledigd dat we dit moeten aanzien, schande. Kennelijk is het ze gelukt ons onbewust te overtuigen dat we ALLES van Disney/Marvel moeten zien en leuk vinden, en als het dan eens niet bij je persoonlijke voorkeuren past dan schuurt dat en vinden we er allemaal dingen van. Het is óf leuk en fantastisch óf het is superkut en slecht, een tussenweg lijkt er niet.. "best ok maar niet mijn ding" hoor ik dan ook nooit meer. Klinkt haast ongezond, je gemoedstoestand zo erg aan een commercieel product verbinden :P
Marvel en Disney zorgen er bewust voor dat je eigenlijk alles moet zien om het hele MCU goed te kunnen volgen, dat is niet iets wat per ongeluk is ontstaan. Ook in deze serie hebben ze weer dingen gestopt die je eigenlijk nodig hebt om het gehele verhaal te snappen. Als ze dat dan in een serie stoppen die kwalitatief niet veel voorstelt en hier en daar zelfs een hekel lijkt te hebben aan de oorspronkelijke fans, dan is het niet gek dat die fans er niet blij mee zijn.

Dat ongezonde valt overigens wel mee geloof ik. Het is vooral ongeloof wat ik zie, en vrees dat het hele MCU naar dit niveau wordt getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-05 20:42
Ik vond de serie bij vlagen wel vermakelijk en vond Maslany best goed spelen.
Daredevil was fantastisch, hoewel ik niet kan wennen aan zijn nieuwe pak. Ook de CGI van hoe She Hulk er zelf uit ziet, zag er heel nep uit.
Tot aan episode 8 zou ik de serie een mager zesje geven.

Maar die laatste episode was wel echt tenenkrommend slecht..
Mijn vrouw vond het echter allemaal wel leuk.

Naar aanleiding van de after credits ben ik wel nieuwsgierig naar de zoon van Bruce. Tijdens Thor Ragnarok werd toch verteld dat de tijd daar anders verloopt? Dan zou de zoon van Bruce al tientallen jaren oud moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 12:23
Ik heb vandaag She-Hulk helemaal gekeken... Deze show mochten ze van mij hebben weggelaten.

spoiler:
De eerste aflevering was opzich nog wel oke, toen ze haar krachten kreeg. Maar de serie is voor de rest vrij kinderachtig. Het praten tegen de camera is gewoon helemaal niks. Aflevering 8 was nog een goede aflevering. Aflevering 9 door naar de schrijvers te gaan... Waarom hebben ze dit bedacht?!

Ze hadden een leuke serie van kunnen maken, maar hebben het helemaal verprutst.

[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 16-10-2022 19:09 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-05 18:52
Is het niet zo dat She-Hulk juist geen conventionele serie wil zijn en ze daarom vele uitjes maken naar het bizarre, tegendraadse wat we tegenkomen in deze serie?

In dat perspectief is het een goeie serie geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Be damned if you do, be damned if you don't... :P

4th wall breaks in deadpool zijn cool.... we doen er meer en wat extremer... ja, maar nu vinden we het stom...

het eindgevecht is wel wat hetzelfde aan het worden... we doen wat anders... ja, maar nu vinden we het stom

Ik vond het een heel andere serie dan ik gewend ben van marvel, maar ik vond hem hartstikke leuk. Nee, het was niet de extreme characterdevelopment die wandavision gaf, maar het keek lekker weg, veel humor, jezelf en je universum niet te serieus nemen, veel onverwachte wendingen en 4th wall breaks zijn gewoon leuk vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Die vierde muur zoals ze dat uiteindelijk in deze serie hebben gedaan zou absoluut heel tof kunnen zijn.

spoiler: Alleen lezen als je alle vreemde series in de laatste 10 jaar al hebt gezien :p
Herinnert iemand zich The OA op Netflix nog? Als ze dat hadden gedaan... Oh heck yes, take my money!

Het is alleen zo jammer dat ze vooral modder tegen een muur hebben gegooid en hoopten dat er iets van zou blijven zitten boven de kwaliteitsstreep.

Ik heb een deel van de comics moeten lezen om te begrijpen waar ik 9 afleveringen naar heb zitten kijken. Tja...

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MneoreJ
Stukfruit schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 04:07:
Ik heb een deel van de comics moeten lezen om te begrijpen waar ik 9 afleveringen naar heb zitten kijken.
Is er toch nog iets goeds van gekomen, zou ik zeggen. :P

Ik heb de serie niet meer gekeken sinds ik zei dat ik er klaar mee was, maar als ik alle gezouten meningen hier zie (zowel tegen als voor) zal ik die 60 minuten toch maar gaan spenderen om te zien hoe erg het is.

Alle mensen die het wel leuk vonden kan ik eigenlijk alleen maar aanraden om de comics een kans te geven -- de She-Hulk series uit 2004 is waar men qua thema's en toon het meeste van gejat heeft voor deze show, behalve dan dat de comics het veel beter deden. Als je bereid bent dit te kijken kun je in ieder geval niet aanvoeren dat je je te verheven en volwassen voelt voor stripboeken :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MneoreJ
OK, de rest dus ook maar even gekeken om te zien of het de moeite waard was om je over op te winden. :P

Aflevering 7: meh. Het soort aflevering waardoor ik oorspronkelijk gestopt was. Traag en saai en niet bijster origineel - de parodie op een groepssessie met rare figuren en de clichématige uitspraken die bij zulke sessies horen is al 10x gedaan in andere shows/films en dan leuker. De ontboezeming van Jen was dan tenminste nog een beetje karakterontwikkeling, dus geen total loss.

Aflevering 8: het zou verdorie tijd worden, zowaar toch nog wat superheldenactie. Dankzij het gastoptreden is er ook nog ruimte voor grappen die zowaar wel landen, inclusief parodie op het bronmateriaal. Ik had graag een stuk meer hiervan gezien en minder van de zouteloze brol in de rest van de afleveringen, materiaal zat! Het einde was dan wel weer belachelijk geforceerd, compleet met een gebouw dat blijkbaar een "red alert" modus heeft zodra er iets gebeurt. Oh ja joh? 8)7

Aflevering 9: OK, not gonna lie, er zaten twéé grappen in waar ik wel smakelijk om moest lachen (
spoiler:
wait until the camera is off you, the VFX team has moved on to another project
en
spoiler:
Daredevil die op onmogelijke wijze uit de lucht komt vallen
), maar verder was dit behoorlijk gekunsteld. Als je volledig meta wil gaan moet je dat recht eerst verdiend hebben, dit voelde meer als "we doen het omdat we het kunnen en in de comics doet She-Hulk ook gekke dingen op dit vlak". Eerst wat slaps schrijven zodat je er de draak mee kan steken was een stuk sterker geweest als de rest van het seizoen dat ook was geweest, maar dit had ook gewoon, you know, om te beginnen al beter geschreven kunnen worden. Het is nog wat sneuer als je bedenkt dat de schrijvers hier blijkbaar naartoe gewerkt moeten hebben vanaf dag 1 en dat dit een soort triomfmomentje had moeten wezen. Nah.

Ik kan me er alleen niet kwaad om maken, ik zou het zelfs bovengemiddeld noemen op de rest van het seizoen omdat er tenminste nog wat gebeurt. Eindoordeel: heel veel fluff en zever en weinig dat gewoon leuk is om te kijken, en dan voelen die 20-25 minuten telkens veel langer aan dan zou moeten. Was dit alles een half seizoen geweest en had je die sloopactie van de vierde muur bewaard tot er echt "high stakes" waren dan was het misschien nog wat, maar dan heb je dus ook schrijvers nodig die 2x zo goed hun best kunnen doen. :P

Ik vind het jammer niet omdat ik per se alles dat Marvel is gezien moet hebben, maar omdat ik She-Hulk toevallig ook gewoon leuk vond voor er een serie van gemaakt werd, dus ik weet dat er meer in zit. Aan de andere kant is het ook gewoon moeilijk om het te vertalen van de comics naar de MCU, want ondanks de relatie zit er toch een behoorlijk verschil in toon tussen die twee. Ik zou het geheel een 4 geven voor de moeite, en als iemand me zou vragen of ze het moesten kijken zou ik zeggen dat je het kunt houden op aflevering 1 en aflevering 8 minus het eind, dan heb je de intro en al het goede gelijk gehad en bijzonder weinig gemist.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Heel stiekem ben ik nu voor een eerste keer nieuwsgierig naar een film over Ant-Man.

spoiler:
Of is het Spider-Man? :P

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:13

Sméagol

Master of Mayhem

Stukfruit schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 18:54:
Heel stiekem ben ik nu voor een eerste keer nieuwsgierig naar een film over Ant-Man.

spoiler:
Hier de embedded trailer.

Ben benieuwd hoe ze Kang's verhaal gaan opbouwen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Stukfruit schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 18:54:

spoiler:
dan mis je wel wat, de 1e was echt heel vermakelijk.

2e... mwoa... minder... ik ben vooral niet zo'n fan van ghost, of eigenlijk meer van de actrice... Die vond ik mede daarom wat minder

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
42erik schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 22:20:
[...]

dan mis je wel wat, de 1e was echt heel vermakelijk.

2e... mwoa... minder... ik ben vooral niet zo'n fan van ghost, of eigenlijk meer van de actrice... Die vond ik mede daarom wat minder
Oh ik heb ze wel gezien hoor. Ik was er alleen totaal niet nieuwsgierig naar voordat ze uitkwamen, vond het uiteindelijk weinig aan en heb ze vooral gekeken omdat ik niets wilde missen.

Misschien komt het door Paul Rudd, misschien door het genre, ik weet het eigenlijk niet.

Rudd lijkt mij trouwens wel een enorm aardige kerel, dus daar ligt het ook niet aan. Soms heb je dat gewoon :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Stukfruit schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 22:58:
[...]

Oh ik heb ze wel gezien hoor. Ik was er alleen totaal niet nieuwsgierig naar voordat ze uitkwamen, vond het uiteindelijk weinig aan en heb ze vooral gekeken omdat ik niets wilde missen.

Misschien komt het door Paul Rudd, misschien door het genre, ik weet het eigenlijk niet.

Rudd lijkt mij trouwens wel een enorm aardige kerel, dus daar ligt het ook niet aan. Soms heb je dat gewoon :p
even respect voor één van de leukste side characters van het MCU

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

42erik schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:28:
[...]

Sinds ik weet dat 'ie scientologist is, een stuk minder...

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
42erik schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 23:28:
[...]

[YouTube: Ant-Man (2015) - But I Got The Van!]
Ik vond Titania in She-Hulk een betere side character :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Ik heb de trailer echt met volledige desinteresse zitten kijken. De Quantum Realm zou net zo goed uit Guardians of the Galaxy kunnen komen qua bewoners en uiterlijk, en er gaat echt nul dreiging uit van de bad guy. Kang is zeker nog geen Thanos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Dit is waarschijnlijk ook maar een random Kang variant. Waarschijnlijk niet de (enige…?) Kang die in Avengers 5 zit. Vergeet ook niet dat de opbouw naar Thanos ook heel lang duurde. Voor Infinity War was hij ook maar een post credit scene character (en die 10 seconde in guardians…).

De quantum realm is inderdaad wel wat space-achtig, zeker met al die alien achtige figuren. Niet helemaal wat ik gedacht had. Zou die stad in de quantum realm dan confirmed worden als de TVA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Trailer zag er interessant uit, alleen inderdaad misschien wat te veel sci-fi-omgeving quantum realm, veel minder basis in de "echte wereld" zoals de twee eerdere dat wel hadden. Maar ben toch benieuwd wat ze ervan gemaakt hebben.

Wel heel jammer dat ze
spoiler:
Bill Murray
al in de trailer laten zien, gemiste kans voor een mooie verrassing in de bios straks.

Nomen nescio

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
ErikT738 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 06:02:
[...]

Ik heb de trailer echt met volledige desinteresse zitten kijken. De Quantum Realm zou net zo goed uit Guardians of the Galaxy kunnen komen qua bewoners en uiterlijk, en er gaat echt nul dreiging uit van de bad guy. Kang is zeker nog geen Thanos.
Kang nog geen 2 seconde in beeld, maar je weet nu al dat er geen dreiging vanuit gaa... :F

Sowieso was thanos de 1e tijd vooral "die gast in die stoel", zijn dreiging duurde ook even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
42erik schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:29:
[...]

Kang nog geen 2 seconde in beeld, maar je weet nu al dat er geen dreiging vanuit gaa... :F

Sowieso was thanos de 1e tijd vooral "die gast in die stoel", zijn dreiging duurde ook even
Ik weet helemaal niet dat er geen dreiging vanuit gaat, maar hij komt nog niet dreigend over. Het helpt ook niet mee dat de Kang die we in Loki hebben gezien meer een grap was dan een serieuze antagonist. Wellicht dat QuantumMania me nog heel erg gaat verassen.

...

Vermoedelijk niet overigens. Sinds Endgame voelt het echt een beetje alsof Marvel niet meer weet wat ze met het MCU aan moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
ErikT738 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 14:43:
[...]

Ik weet helemaal niet dat er geen dreiging vanuit gaat,
Maar... waarom zeg je dat dan net zo stellig?
maar hij komt nog niet dreigend over. Het helpt ook niet mee dat de Kang die we in Loki hebben gezien meer een grap was dan een serieuze antagonist. Wellicht dat QuantumMania me nog heel erg gaat verassen.

...

Vermoedelijk niet overigens. Sinds Endgame voelt het echt een beetje alsof Marvel niet meer weet wat ze met het MCU aan moeten.
Er zaten wat mindere in, da's waar. Ook hele goede tegelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
42erik schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 15:00:
[...]
Maar... waarom zeg je dat dan net zo stellig?
Omdat het zo op me overkwam in de trailer? Ik oordeel enkel op basis van wat ik gezien heb (eerder MCU materiaal en de trailer) en vorm daarmee mijn mening. Misschien dat het in de uiteindelijke film anders is, maar dat zien we volgend jaar pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
laat maar...

[ Voor 89% gewijzigd door 42erik op 25-10-2022 16:05 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
En we blijven doorgaan!
Marvel Studios’ Special Presentation: The Guardians of the Galaxy Holiday Special | Official Trailer

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Remy!!!! schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:44:
En we blijven doorgaan!
Marvel Studios’ Special Presentation: The Guardians of the Galaxy Holiday Special | Official Trailer
[YouTube: Marvel Studios’ Special Presentation: The Guardians of the Galaxy Holiday Special | Official Trailer]
als toevoeging: minuut of 40 lang, en dit is dan de afsluiting van phase 4.

Aangezien phase 4 dit is:

Films

2.1 Black Widow (2021)
2.2 Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021)
2.3 Eternals (2021)
2.4 Spider-Man: No Way Home (2021)
2.5 Doctor Strange in the Multiverse of Madness (2022)
2.6 Thor: Love and Thunder (2022)
2.7 Black Panther: Wakanda Forever (2022)

Television series

3.1 WandaVision (2021)
3.2 The Falcon and the Winter Soldier (2021)
3.3 Loki season 1 (2021)
3.4 What If...? season 1 (2021)
3.5 Hawkeye (2021)
3.6 Moon Knight (2022)
3.7 Ms. Marvel (2022)
3.8 She-Hulk: Attorney at Law (2022)

Television specials

4.1 Werewolf by Night (2022)
4.2 The Guardians of the Galaxy Holiday Special

hebben we alleen nog black panther 2 en deze kerstspecial voor deze phase te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 12:08
Ik heb dan alles gezien behalve 3.5 t/m 3.8. Die series kunnen me echt niet zo trekken op de een of andere manier. Ik mis een beetje de urgentie en heb geen fomo zoals ik bij voorgaande phases wel had.
Misschien komt t nog als de richting van Marvel voor de komende phases wat duidelijker wordt…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Ht87 schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:39:
Ik heb dan alles gezien behalve 3.5 t/m 3.8. Die series kunnen me echt niet zo trekken op de een of andere manier. Ik mis een beetje de urgentie en heb geen fomo zoals ik bij voorgaande phases wel had.
Misschien komt t nog als de richting van Marvel voor de komende phases wat duidelijker wordt…
Tot nu toe hebben degene die je noemt ook nog geen echte samenhang met de rest van het verhaal.

Ms marvel zit volgens mij wel in the marvels, dus dan komt er wel samenhang. En ik verwacht dat Kate Bishop nog wel vaker langs gaat komen (vond die serie ook op zichzelf al heel erg de moeite waard)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:34
Vandaag Black Panther gezien, supervet weer hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Ik vond hem ook erg goed! Vooral het eerste anderhalf uur. Op het einde werd het vooral weer standaard Marvel actie sequence en Riri Williams / FBI storyline voelde ook wat onnodig. Maar ach gezeik… overall zeer vermaakt. Hopelijk komt Namor nog een keer terug, een van mijn favoriete villains uit phase 4 denk ik.

[ Voor 39% gewijzigd door raiders op 10-11-2022 09:53 ]

• Remy!!!!
  • Nu online
raiders schreef op donderdag 10 november 2022 @ 09:39:
Ik vond hem ook erg goed! Vooral het eerste anderhalf uur. Op het einde werd het vooral weer standaard Marvel actie sequence en Riri Williams / FBI storyline voelde ook wat onnodig. Maar ach gezeik… overall zeer vermaakt. Hopelijk komt Namor nog een keer terug, een van mijn favoriete villains uit phase 4 denk ik.
Ook net terug van de bios, en volledig eens met jouw verhaal.
Eerste helft was erg sterk, en iedereen was even stil bij het Marvel logo stukje :'(

spoiler:
Verder vraag ik mij wel af waarom de watermensjes continue elkaar begroette middels een Kamehameha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
@raiders @Remy!!!! Ik heb de film niet gezien, maar...
spoiler:
Hebben ze Namor's naam echt aangepast naar een korte versie van "el Niño sin amor", oftwel "the child/boy with no love"? Ik dacht eerst dat het een meme was om de film belachelijk te maken maar ik zie het nu op meer plekken terug komen. Dit lijkt me echt één van de meest zinloze en onnodige retcons ooit. Kan het niet net als in de comics gewoon zijn naam zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:51

OMX2000

By any means necessary...

ErikT738 schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 07:53:
@raiders @Remy!!!! Ik heb de film niet gezien, maar...
spoiler:
Hebben ze Namor's naam echt aangepast naar een korte versie van "el Niño sin amor", oftwel "the child/boy with no love"? Ik dacht eerst dat het een meme was om de film belachelijk te maken maar ik zie het nu op meer plekken terug komen. Dit lijkt me echt één van de meest zinloze en onnodige retcons ooit. Kan het niet net als in de comics gewoon zijn naam zijn?
spoiler:
Klopt helaas. Maar tja, als ze dat dan doen, doen dan ook wat aan de uitspraak.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 12:23
Gisteravond ook naar Black Panther: Wakanda Forever geweest.

spoiler:
Ik vond het opzich een goede film. De film was vooral een eerbetoon aan Chadwick, wat natuurlijk ook te begrijpen is. Maar toch denk ik dat het net iets te veel was. De dood van Ramonda was misschien niet echt nodig geweest. Er zat wel wat humor in, maar niet te veel. De bad guy was niet echt een schurk (zoals uit films als Captain America 1, Iron Man, Thor 1-3 etc), hij wilde eigenlijk z'n gebied verdedigen tegen de mensen van de oppervlakte die vibranium zoeken.

Daarmee zeggende... Hetzelfde had ik met de laatste Thor film. De bad guy was hier ook niet echt een schurk.

Nu Phase 4 ten einde komt vind ik No Way Home en Shang-Chi de beste films uit de fase.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Na bovenstaande is er nog iets wat mij steeds meer gaat tegenstaan in het werk van Marvel.

Dit is helaas niets nieuws want het is sinds Iron Man 1 al zo: de eindbaas is altijd een tegenpool. Liefst met hetzelfde pakkie of abilities. Ja, ook in Thor: Love and Thunder.

Wanneer ik het heb over het volgen van een standaard draaiboek, dan staat dit op nummer 1.

Maar goed, ik ben sowieso voor het afschaffen van de hele standaard derde akte in de meeste films, dus tja :p

[ Voor 6% gewijzigd door Stukfruit op 19-11-2022 14:24 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:04
Remy!!!! schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:44:
En we blijven doorgaan!
[YouTube: Marvel Studios’ Special Presentation: The Guardians of the Galaxy Holiday Special | Official Trailer]
De special is ondertussen uit en ik heb er wel van genoten, mooie christmas special!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennis1812
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:03

Dennis1812

Amateur prutser

Terranova schreef op vrijdag 25 november 2022 @ 13:42:
[...]

De special is ondertussen uit en ik heb er wel van genoten, mooie christmas special!
Ja ik heb mij er ook prima mee vermaakt. Goed mee te lachen en leuke sfeer in weggezet.

Mocht best wat langer duren.
spoiler:
En mogelijk nog een special (zie post credit scene). En met Pasen ook weer aldus meneer Bacon.

Dat Peter en Mantis broer en zus zijn is voor mij ook een nieuwe verrassing. Zou mij niet verbazen als Ego terugkomt. Mogen ze hem samen bestrijden

Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Inderdaad een leuke special :)

spoiler:
Jammer dat ze niets hebben gedaan (of ik heb het gemist) met de six degrees of Kevin Bacon :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
Guardians of the Galaxy Volume 3 | Official Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:43

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Edit: reactie verplaatst naar Het grote movie trailers topic!

[ Voor 95% gewijzigd door Stukfruit op 02-12-2022 00:47 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Edit: al geplaatst door @Remy!!!!.

[ Voor 89% gewijzigd door Stukfruit op 02-12-2022 05:51 ]

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
En toen was er opeens een echte tweede trailer voor Ant-Man Quantumania:

Let op, er zitten nieuwe spoilers in en je ziet de film waarschijnlijk volledig voorbijkomen omdat trailers tegenwoordig in miniformaat de hele film tonen.

En in de kleine lettertjes moet ik er dan natuurlijk bij schrijven: see what I did? :P (dubbele post)

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Het uitgangspunt is trouwens wel erg interessant. Maar het is geen film van Christopher Nolan dus ik verwacht er verder weinig van.

Bovendien verwacht ik ook niet dat ze nu met Phase 5 plotseling wel grote karakters in films aan de zijkant opeens meer schermtijd en backstory gaan geven nadat ze dit in de laatste Spider-Man en Thor ook niet hebben gedaan, dus de kans is groot dat dit nog niet de film gaat zijn waar je op zit te wachten als je fan bent van deze villain.

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Oof deze trailer voelt wel heel erg als een spoiler. Toch klik ik elke keer de trailers weer aan… :+

spoiler:
Had niet gedacht dat ze zouden bevestigen dat Yellowjacket uit de eerste film MODOK zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
raiders schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 04:47:
Oof deze trailer voelt wel heel erg als een spoiler. Toch klik ik elke keer de trailers weer aan… :+

spoiler:
Had niet gedacht dat ze zouden bevestigen dat Yellowjacket uit de eerste film MODOK zou zijn.
Yep, ik denk er over om in de toekomst alle trailers voor films van Marvel over te slaan want er zit anders geen verrassingselement meer in :Y

Scheelt ook gelijk een half uur reclame kijken in de bioscoop bij andere films :p

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Nieuws over Daredevil: Born Again.
https://gamerant.com/dare...ain-writers-room-laywers/

De nieuwe schrijvers komen onder andere bij Arrow en The Flash vandaan en de serie lijkt een andere tijdlijn te krijgen.

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 20 ... 25 Laatste