I am Groot 🤣Stukfruit schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:21:
[...]
Zolang het de eerste Marvel-serie is die eindelijk eens wat echt onvergetelijk oneliners heeft dan ben ik al heel blij
Ook gekeken. Lol 😆
[ Voor 5% gewijzigd door Japie.G op 10-08-2022 12:35 ]
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Hmm, misschien moet ik die serie maar eens gaan kijken, als ie zo terug gaat blijven komenWren schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 11:33:
Matt zit tegenwoordig ook overal in:
YouTube: Daredevil in She-Hulk - First Look | Marvel Studios' She-Hulk : Atto...
She-Hulk of Netflix Daredevil?42erik schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:51:
[...]
Hmm, misschien moet ik die serie maar eens gaan kijken, als ie zo terug gaat blijven komen
Qua kwaliteit is het sowieso aan te raden daredevil te kijken42erik schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:08:
[...]
Daredevil. She-hulk was al het plan, maar misschien is de voorkennis van dadedevil wel handig
1 oneliner uit de serie is me in ieder geval bijgebleven:Stukfruit schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 12:21:
[...]
Zolang het de eerste Marvel-serie is die eindelijk eens wat echt onvergetelijk oneliners heeft dan ben ik al heel blij
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Ik kan dat onderstrepen. Ik ben nu daredevil eens opnieuw aan het kijken, en de serie zit toch wel goed in elkaar hoor. Goeie stakes, goeie villians...Zelfde geldt wat mij betreft ook voor Jessica Jones.Wren schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 13:13:
[...]
Qua kwaliteit is het sowieso aan te raden daredevil te kijken
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
eens met seizoen 1Deathchant schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:24:
[...]
Ik kan dat onderstrepen. Ik ben nu daredevil eens opnieuw aan het kijken, en de serie zit toch wel goed in elkaar hoor. Goeie stakes, goeie villians...Zelfde geldt wat mij betreft ook voor Jessica Jones.
Leuke mini-mini-serie.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Jessica Jones heb ik volgens mij na een aflevering of 4 afgezet eigenlijk... Vond hem erg langzaam...Deathchant schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:24:
[...]
Ik kan dat onderstrepen. Ik ben nu daredevil eens opnieuw aan het kijken, en de serie zit toch wel goed in elkaar hoor. Goeie stakes, goeie villians...Zelfde geldt wat mij betreft ook voor Jessica Jones.
Groot is wel echt hilarisch, vooral die ene met dat minivolk uit de trailer
* Stukfruit heeft daarnet I Am Groot gezien en is het 200% eens met de personen hierboven: grootste serie van het jaar!
Na wat zoeken kwam ik dit tegen. Niet klikken als je geen spoilers wil lezen over wat er in de toekomst van het MCU zou kunnen gebeuren.
Dat zit wel Schnorr.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Ik geloof niet dat het langzame an sich ze beter maakt. Jessica voelde voor mij als niet door te komen aan, punisher seizoen 2 ging voor mijn idee niet echt ergens heen. Beide maar stop gezet.Stukfruit schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 01:54:
Alle Marvel Netflix-series zijn wat langzamer. En ook wat meer down-to-earth. Maakt ze juist goed
* Stukfruit heeft daarnet I Am Groot gezien en is het 200% eens met de personen hierboven: grootste serie van het jaar!
spoiler: I Am Groot (aflevering 5)De crossover met ALF is Groot nieuws
Na wat zoeken kwam ik dit tegen. Niet klikken als je geen spoilers wil lezen over wat er in de toekomst van het MCU zou kunnen gebeuren.
Gister Thor gezien (koelte van bioscoop opzoeken). Leuke film! Goede humor, regelmatig zitten lachen en gniffelen. Grappige love triangle tussen thor en wapens. Een goede bad guy, die eigenlijk best een beetje gelijk had. Die zou ik best wat vaker hebben willen zien, maar dat lijkt hem niet te worden.
Maar "thor will return"... Maar welke dan? Hemsworth wilde volgens mij niet meer,
Schijnt ook wel dat Marvel nogal problemen heeft net CGI. Ze doen heel moeilijk met CGI studio's, stellen hele strenge eisen, en als je de eisen niet na kan komen kom je op een zwarte lijst. Op een gegeven moment heb je niemand meer om mee samen te werken. De studio's die nog niet op je zwarte lijst staan willen dan helemaal niet, en de rest heb je zelf afgemat.Hahn schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:29:
[...]
Misschien ietsje, maar holy shit wat een berg uncanny valley in één trailer... Zelfs Hulk (Bruce) is in deze trailer een stuk meer uncanny valley dan in de films (begrijpelijk, want serie in plaats van film van 200 miljoen, maar toch). Ik heb met moeite de trailer af weten te kijken
Dan krijg je wel een keer CGI van het niveau PlayStation 3.
Maar daarentegen was de CGI van I am Groot wel erg goed, nou scheelt het natuurlijk enorm dat het maar korte afleveringen waren, maar tochAmanoo schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 14:27:
[...]
Schijnt ook wel dat Marvel nogal problemen heeft net CGI. Ze doen heel moeilijk met CGI studio's, stellen hele strenge eisen, en als je de eisen niet na kan komen kom je op een zwarte lijst. Op een gegeven moment heb je niemand meer om mee samen te werken. De studio's die nog niet op je zwarte lijst staan willen dan helemaal niet, en de rest heb je zelf afgemat.
Dan krijg je wel een keer CGI van het niveau PlayStation 3.
En dat Groot iets is wat we niet in het dagelijks leven constant zien: een plant die beweegt als een mensRemy!!!! schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 14:32:
[...]
Maar daarentegen was de CGI van I am Groot wel erg goed, nou scheelt het natuurlijk enorm dat het maar korte afleveringen waren, maar toch
Dat is ook het grote verschil tussen Hulk en She-Hulk. She-Hulk is vooral een grote gespierde vrouw, zonder dat het heel buitensporig is. Waardoor een volledig geanimeerde She-Hulk veel beter moet zijn dan de Hulk, wat een gigantisch monster is, wat we in het dagelijks leven eigenlijk niet kennen (zelfs de meest gespierde body builder komt niet in de buurt van de Hulk qua uiterlijk).
The devil is in the details.
Een boom is een boom, terwijl bij een mens zelfs het gebrek aan zichtbare ademhaling al voor ongemak kan zorgen bij de kijker.
Dat zit wel Schnorr.
Vergeet de vechtscenes nietDeathchant schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 15:24:
[...]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
She-hulk zit wel degelijk ook in het straatje van de uncanny valley, de CGI is gewoon... slecht, bijna cartoon/shrek niveau eng, terwijl ze al met andere films/series hebben laten zien dat een 'echt' gezicht renderen geen uitdaging is (zelfs huidig Hulk is extreem gedetaileerd). Het is nu bijna een dame groen geschilderd, hulk is iets meer dan gewoon groene kleur (haha flashback naar de 1977s series).42erik schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:55:
Nu is dat ongemak volgens mij wel voorbehouden aan een selecte groep mensen, iig als het over cgi gaat. Ik kom er, zoekende, iig weinig over tegen. Dat hele uncanny valley gaat meer over te gelijkende (of dus net niet genoeg lijkende) robots
En ja, de rest rond she-hulk is de persona an sich, te netjes, te mooi, te lief, niet-hulkerig, eerlijk ben ik er ook totaal niet over te spreken (en als we die route moeten pakken, zit er ook een grote ironie in het stereotyperende in films/series).
Ik zet deze serie weg in het straatje 'generieke zut voor wat vermaak en bingewatching', denk dat ik misschien wat kijk en het weer genoeg vind.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 17-08-2022 12:23 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou ja, uncanny Valley gaat over een gevoel van ongemak. Daar zal bepaalde cgi voor sommigen misschien ondervallen, maar het grootste deel van de mensen lijkt daar geen last van te hebben.SinergyX schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:22:
[...]
She-hulk zit wel degelijk ook in het straatje van de uncanny valley, de CGI is gewoon... slecht, bijna cartoon/shrek niveau eng, terwijl ze al met andere films/series hebben laten zien dat een 'echt' gezicht renderen geen uitdaging is (zelfs huidig Hulk is extreem gedetaileerd). Het is nu bijna een dame groen geschilderd, hulk is iets meer dan gewoon groene kleur (haha flashback naar de 1977s series).
Huh? Hij is toch nog helemaal niet uit? Of heb ik wat gemist?En ja, de rest rond she-hulk is de persona an sich, te netjes, te mooi, te lief, niet-hulkerig, eerlijk ben ik er ook totaal niet over te spreken (en als we die route moeten pakken, zit er ook een grote ironie in het stereotyperende in films/series).
Ik zet deze serie weg in het straatje 'generieke zut voor wat vermaak en bingewatching', denk dat ik misschien wat kijk en het weer genoeg vind.
Trailers laten toch redelijk sterk thema zien hoe ze wordt weggezet.42erik schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:50:
[...]
Huh? Hij is toch nog helemaal niet uit? Of heb ik wat gemist?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De onderstaande afbeeldingen en meerdere variaties er op bestaan niet zonder reden. Ze hebben in de comics wel eens geëxperimenteerd met een meer Hulk-achtige She-Hulk maar omdat het Marvel comics zijn komen ze weer uit bij de status-quo.SinergyX schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:22:
En ja, de rest rond she-hulk is de persona an sich, te netjes, te mooi, te lief, niet-hulkerig, eerlijk ben ik er ook totaal niet over te spreken (en als we die route moeten pakken, zit er ook een grote ironie in het stereotyperende in films/series).

:fill(white):strip_exif()/f/image/jsqxF6dHfnQiphpKxyvt3z9l.png?f=user_large)
Ok...SinergyX schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:55:
[...]
Trailers laten toch redelijk sterk thema zien hoe ze wordt weggezet.
Eerst kijken, dan zeikenSinergyX schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:55:
[...]
Trailers laten toch redelijk sterk thema zien hoe ze wordt weggezet.
Tatiana is het er in ieder geval niet mee eens‘She-Hulk’ star Tatiana Maslany criticises “reductive” strong female lead trope: “Even the phrase is frustrating”
Dat zit wel Schnorr.
Dan heb ik het alvast staan, hoef ik alleen nog maar te qouten
Omdat 3x quoten scheepsrecht is en omdat ik de eerste aflevering wil zien

Maar dat is ook gebaseerd op haar werk in Orphan Black, wat gewoon een goede serie was.
Dat zit wel Schnorr.
Voor de kritische mensen zou dit genoeg zijn om in ieder geval genoeg achtergrond te krijgen wie SheHulk is.....
Oh ja after stukkie alert ;-).
Gewoon eerst kijken en een serieuze kans geven? Waarom zou je het anders kijken?SinergyX schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 14:33:
[...]
Dan heb ik het alvast staan, hoef ik alleen nog maar te qouten
Rotten Tomatoes geeft 74% Audience Score aan.
Jup. Men kon al één dag eerder stemmen. Was bij Better Call Saul ook steeds, alleen werden dan de laatste episodes gebombed met een 10. Google maar op She-Hulk iMDB.PEBKAC schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:07:
Word She-Hulk nu review bombed op IMDB? deze heeft namelijk een score van 5,4...
Rotten Tomatoes geeft 74% Audience Score aan.
[ Voor 8% gewijzigd door FREAKJAM op 18-08-2022 16:15 ]
is everything cool?
Zijn toch een hoop Marvel fans blijkbaar boze,racistische vrouwenhaters.FREAKJAM schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:14:
[...]
Jup. Men kon al één dag eerder stemmen. Was bij Better Call Saul ook steeds, alleen werden dan de laatste episodes gebombed met een 10. Google maar op She-Hulk iMDB.
“The demographic shows an overwhelmingly positive response from women” met drie stemmen, dat lijkt me een beetje optimistisch. Verder wel een leuke aflevering.FREAKJAM schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:14:
[...]
Jup. Men kon al één dag eerder stemmen. Was bij Better Call Saul ook steeds, alleen werden dan de laatste episodes gebombed met een 10. Google maar op She-Hulk iMDB.
Je bedoelt volgende week de 2e?Yonix schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:48:
Ik vond de eerste aflevering vermakelijk. Vanavond de tweede.
De 2e is toch nog niet uit?Yonix schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:48:
Ik vond de eerste aflevering vermakelijk. Vanavond de tweede.
Ik hoop in ieder geval dat Marvel en Disney zich daar niks van aantrekken. Ik kan het wel waarderen dat ze andere hoeken in gaan dan standaard actie film. Niet elke serie is voor iedereen maar dan skip je de serie gewoon. De comics werken net zo. Er zijn letterlijk 1 miljoen miljard comics met allemaal verschillende schrijvers, genres en characters. Als er dan een cross-over is dan lees je even een “she-hulk in 1 minute recap” en je bent weer helemaal bij.
Het is wachten op de eerste episode met Daredevil waarin de mood heel anders is dan de serie.
[ Voor 5% gewijzigd door raiders op 18-08-2022 18:09 ]
Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)
Over die reviews. Het is sowieso bijzonder dat je al een review over de serie mag geven. Op dit moment zou het eigenlijk alleen per aflevering moeten zijn.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ze is letterlijk 5 minuten Hulk en kan alles even goed of beter dan de originele Hulk, right.. Ze wordt een stuk langer en wat breder, maar haar kleren scheuren niet? Bij de eerste Hulk film was hij tenminste in het begin nog vaak naakt rond aan het rennen omdat zijn broek gescheurd was, dat was tenminste nog 'realistisch'.
De CGI vond ik ook verre van goed. Het zag er allemaal wat goedkoop uit (behalve Bruce) en had een hoog "we maken ons er makkelijk vanaf" gehalte vond ik. Zeker dat gedeelte waarbij ze rotsen gingen gooien en wanneer ze die deur in lostrekt in in een stuk steen smijt, dat zag er allemaal echt beneden niveau uit.
Slecht begin als je het mij vraagt.
Sorry, maar de meest intelligente persoon in het marvel universum op aarde is Reed Richards, die toevallig net sort of is geintroduceerd.miicker schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:45:
Ik vond het toch echt behoorlijk slecht. De stukjes met Banner op het eiland waren wel leuk, maar tegelijkertijd is dat ook precies wat het slecht maakt. De slimste persoon op aarde (eerder werd er al een keer gehint dat Bruce slimmer zou zijn dan Einstein) doet er 10-15 jaar over om de Hulk onder controle te krijgen. Maar she-hulk kan na 5 minuten veranderen wanneer ze wil...
Ze is letterlijk 5 minuten Hulk en kan alles even goed of beter dan de originele Hulk, right.. Ze wordt een stuk langer en wat breder, maar haar kleren scheuren niet? Bij de eerste Hulk film was hij tenminste in het begin nog vaak naakt rond aan het rennen omdat zijn broek gescheurd was, dat was tenminste nog 'realistisch'.
De CGI vond ik ook verre van goed. Het zag er allemaal wat goedkoop uit (behalve Bruce) en had een hoog "we maken ons er makkelijk vanaf" gehalte vond ik. Zeker dat gedeelte waarbij ze rotsen gingen gooien en wanneer ze die deur in lostrekt in in een stuk steen smijt, dat zag er allemaal echt beneden niveau uit.
Daarnaast zijn Hulk en She-Hulk verschillend. She-Hulk hield vanaf het begin haar persoonlijkheid en intelligentie en kon vrij snel veranderen tussen vormen. Dus dat is allemaal niet zo raar...
huh? Maar she-hulk is toch ook gewoon heel anders dan de hulk...? Dus dat dat anders gaat is toch niet zo verwonderlijk?miicker schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:45:
Ik vond het toch echt behoorlijk slecht. De stukjes met Banner op het eiland waren wel leuk, maar tegelijkertijd is dat ook precies wat het slecht maakt. De slimste persoon op aarde (eerder werd er al een keer gehint dat Bruce slimmer zou zijn dan Einstein) doet er 10-15 jaar over om de Hulk onder controle te krijgen. Maar she-hulk kan na 5 minuten veranderen wanneer ze wil...
https://www.dictionary.com/e/fictional-characters/mary-sue/ArthurMorgan schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:55:
Slimheid, of een hoge intelligentie hebben dan ook weinig te maken met de mogelijkheid je emoties te beheersen.
Hoewel ik een beetje snap dat men niet de stappen wil herhalen van de laatste 14 jaar, is binnen 1 aflevering klaar zijn met alle worstelingen ook wat overdreven.. Vooralsnog staat het voor mij in de “dontcare” categorie…
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Wat ik alleen een beetje teleurstellend vond is dat "het moment" erg snel gebeurde.
En dat ze anders zijn is juist goed. Anders zouden mensen weer zeuren dat dit Hulk is, met exact dezelfde eigenschappen, maar dan als vrouw. Dat is nu dus niet zo. Mooi, toch?
Dat zit wel Schnorr.
Nou oké laten we voor het gemak accepteren dat ze alles binnen 5 minuten onder de knie heeft en meteen zo'n beetje overal beter in is dan Bruce, prima. Dan nog verklaart het niet dat ze het in een gevecht tegen Bruce kan opnemen die heel wat vecht ervaring heeft en voor zover we nu van haar weten is ze en advocaat, lijkt me dus zonder ervaring met vechten.
Er zijn wel een paar grote verschillen tussen Jennifer en Bruce:miicker schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 23:40:
@ArthurMorgan @Wren @42erik
Nou oké laten we voor het gemak accepteren dat ze alles binnen 5 minuten onder de knie heeft en meteen zo'n beetje overal beter in is dan Bruce, prima. Dan nog verklaart het niet dat ze het in een gevecht tegen Bruce kan opnemen die heel wat vecht ervaring heeft en voor zover we nu van haar weten is ze en advocaat, lijkt me dus zonder ervaring met vechten.
- Bruce en The hulk zijn 2 aparte personages, daar is Bruce zo lang mee bezig geweest om dat te combineren/controleren. Jennifer en haar Hulk variant zijn (zover we nu weten) dezelfde personage, dus op dat gebied hoeft ze niets meer te leren/onder de knie te krijgen.
- Het lijkt erop dat Jennifer al op haar sterkst is, terwijl Bruce nu Smart Hulk is, en dus niet meer zo sterk als voorheen.
Qua vechtervaring heb je idd wel een punt.
Spaceshipspoiler
She's a really good lawyermiicker schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 23:40:
Dan nog verklaart het niet dat ze het in een gevecht tegen Bruce kan opnemen die heel wat vecht ervaring heeft en voor zover we nu van haar weten is ze en advocaat, lijkt me dus zonder ervaring met vechten.
Dat zit wel Schnorr.
Wellicht hield Bruce zich in, het is nog steeds zijn nicht,niet iemand die dood moet?miicker schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 23:40:
Daarnaast toont de aflevering de frustratie en jaloezie aan van Bruce jegens haar omdat zij alle voordelen van Hulk zijn heeft zonder de nadelen waar hij jaren mee heeft moeten leven( en nog steeds mee leeft).
En het is een luchtige serie die vol knipogen zit,het hoeft allemaal niet zo serieus genomen te worden
Impliceerde Bruce niet dat Jen lichamelijk daadwerkelijk anders in elkaar zit, omdat hij haar bloed kon gebruiken om zijn arm te genezen? Dat kan al een hoop verschillen verklaren. Verder moet je niet doen alsof Bruce of zelfs Jen ook maar op enig moment serieus was tijdens dat gevecht. We hebben echt geen idee wie van de twee sterker is. Verder lijkt Jen behoorlijk onervaren met vechten (afgaand op haar eerste echte gevecht) en wint ze enkel omdat ze veel sterker is dan haar tegenstander.miicker schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 23:40:
Misschien werd Ms. Marvel gebombardeerd met slechte reviews om de verkeerde redenen, maar laten we alsjeblieft niet gaan doen alsof het een goede serie is. De schrijvers hebben de bal daar gewoon enorm laten vallen. De serie is enkel vermakelijk omdat alle andere departementen wel goed hun best hebben gedaan.raiders schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 18:07:
Dingen als IMDB zijn echt waardeloos voor dit soort populaire dingen. Ms Marvel werd ook echt gebombardeerd met negatieve reviews want woke en gericht op tieners!1. Om vervolgens alleen maar gebombardeerd te worden met 10/10 door fanboys. Als je de cijfer breakdown van deze serie ziet is het ook of een 1 of een 10.
Ik hoop in ieder geval dat Marvel en Disney zich daar niks van aantrekken. Ik kan het wel waarderen dat ze andere hoeken in gaan dan standaard actie film. Niet elke serie is voor iedereen maar dan skip je de serie gewoon. De comics werken net zo. Er zijn letterlijk 1 miljoen miljard comics met allemaal verschillende schrijvers, genres en characters. Als er dan een cross-over is dan lees je even een “she-hulk in 1 minute recap” en je bent weer helemaal bij.
Het is wachten op de eerste episode met Daredevil waarin de mood heel anders is dan de serie.
Promos from the 1991 unproduced SHE-HULK featuring Brigitte Nielsen. #Marvel pic.twitter.com/ikKDh4Wfpk
— Best Movies Never Made (@NeverMadeFilm) 26 augustus 2022
Dat zit wel Schnorr.
Het is geen super goede tv of zo. Maar vermaak genoeg om te blijven kijken voor mij. (Overigens vond ik ms Marvel ook ok. Ook daar zaten duidelijke flaws in. Zo hadden de villains beter uitgewerkt moeten worden en vond ik het jammer dat die animaties uit het begin al snel stopten. Maar al met al vond ik dat ook wel een klein voldoendetje. Net als dit vooralsnog.)
[ Voor 10% gewijzigd door ArthurMorgan op 01-09-2022 20:37 ]
Yup, om eerlijk te zijn vind ik het een heel vermakelijke serie. Lekker luchtig en verrassend grappig met momenten. Ms. Marvel en Hawkeye vond ik dan weer niet veel aan…miicker schreef op donderdag 1 september 2022 @ 15:24:
Ik ben toch wel benieuwd of er na het zien van EP3 nog steeds mensen zijn die She-Hulk een goede serie vinden. Ik stop er in ieder geval mee, het niveau ligt niet veel hoger dan Miss Marvel helaas.
Zal vast ook komen door
Ik vond deze aflevering te geforceerd "humoristisch" en ondanks dat het al meerdere keren is gezegd ging het niet echt over She-Hulk.
Als advocatenserie weet het nog niet succesvol te zijn, maar ik ben dan ook verwend door de juridische prestaties van Kim Wexler in Better Call Saul.
Dat zit wel Schnorr.
Ms Marvel was leuker, en er gebeurde meer. Plus het was een betere "origin" story. Ik hoop dat er ook wat meer She-Hulk actie komt.miicker schreef op donderdag 1 september 2022 @ 15:24:
Ik ben toch wel benieuwd of er na het zien van EP3 nog steeds mensen zijn die She-Hulk een goede serie vinden. Ik stop er in ieder geval mee, het niveau ligt niet veel hoger dan Miss Marvel helaas.
De humor is nog niet heel sterk. En ik ben bang dat dat niet snel goed gaat komen. Ik heb een paar keer gegniffeld, maar het kan allemaal wel wat slimmer qua grappen.
Ik hoop echt wel dat ze het leuker gaat worden. Want She-Hulk is gewoon interessant karakter in de comics.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ook vind ik She-Hulk zelf nog niet heel boeiend. Alle komische momenten uit de aflevering kwamen van de side characters en cameos die we waarschijnlijk niet of nauwelijks terug gaan zien.
Vroeger had je de avondvullende kwaliteitsfilms van Disney. Daar ging al het geld + aandacht naartoe en dat was duidelijk te zien aan het resultaat. De kwaliteit en (voor zover dat kan gezien de afkomst van de verhalen) originaliteit dropen er bijna vanaf.
Op een gegeven moment begon men het succes uit te melken. Aladdin en The Little Mermaid kregen hun eerste echte eigen series. Als klein stukje fruit was ik erg enthousiast, want het werd gepresenteerd als meer van dezelfde kwaliteit uit die films.
She-Hulk heeft last van hetzelfde probleem.
[ Voor 4% gewijzigd door Stukfruit op 08-09-2022 23:31 ]
Dat zit wel Schnorr.
Ook Thor gekeken, en die viel me eigenlijk wel wat tegen, vond ik ragnarok beter. Het gebeuren bij die goden/Zeus was voor mij vooral cringe-worthy ipv grappig. Rol van Christian Bale vond ik wel goed, alle andere karakters meh. Waren de geiten nog beter dan een aantal hoofdrolspelers
[ Voor 8% gewijzigd door sewer op 09-09-2022 11:26 ]
Disney lijkt, in ieder geval, goed op weg om alles wat MCU en Star Wars is de grond in te boren. Het neemt, blijkbaar, genoegen met mediocrity en maakt het zichzelf niet te moeilijk; de lat ligt lekker laag, want men kijkt het toch wel.
Fuck Disney.
Eens. Pinocchio was slecht, maar nog bijna beter dan Thor. Man man man….ik kreeg echt parodiefilm gevoel. Compleet in onbalans met af en toe wel een Thor waardige scene.Yonix schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:19:
Vanavond 'Thor: Love & Thunder' gezien en wat was dat slecht zeg. Het voelt een beetje als een 'What if Mel Brooks directed Thor?' Totaal geen balans; alleen maar flauwe grappen.
Disney lijkt, in ieder geval, goed op weg om alles wat MCU en Star Wars is de grond in te boren. Het neemt, blijkbaar, genoegen met mediocrity en maakt het zichzelf niet te moeilijk; de lat ligt lekker laag, want men kijkt het toch wel.
Fuck Disney.
Alleen Spiderman torent er met kop en schouders boven uit deze phase.
[ Voor 11% gewijzigd door Japie.G op 10-09-2022 08:20 ]
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Film had best veel potentie. Gorr is een bad-ass, maar hij kwam niet lekker uit de verf in de film. Het voelde daarnaast ook een beetje alsof ze een quotum hebben voor het aantal grapjes (of er wordt te veel nadruk gelegd op de humor). Die geiten waren leuk en geven lucht in de film. De relatie tussen Thor en mjolnir en stormbreaker is op zich wel grappig en past ook wil in de humor van Thor, maar er werd veel te veel nadruk op gelegd. Elke aktiescene wordt doorbroken door een grap.Yonix schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:19:
Vanavond 'Thor: Love & Thunder' gezien en wat was dat slecht zeg. Het voelt een beetje als een 'What if Mel Brooks directed Thor?' Totaal geen balans; alleen maar flauwe grappen.
Fuck Disney.
Vergelijk de hele film eens met alleen de ene minuut in infinity war waar Thor aankomt op Wakanda: YouTube: Thor Arrives In Wakanda Scene - Avengers Infinity War (2018) Movie C... . Dat is toch een volledig andere Thor.
Daarnaast ben ik niet zo van de "superhelden in pakjes". Maar goed, misschien is dat mijn mening. Vind het gewoon beetje kinderlijk ipv badass.
Het grootste nadeel is dat er gewoon te veel MCU is op dit moment (Dit maakt thor niet gelijk een goede film). Heeft natuurlijk met name de reden dat de grote blockbusters in de bioscoop moeten verschijnen, maar dat daarnaast Disney+ ook nog nieuwe content krijgt. Ook lijkt de focus een beetje verkeerd in deze series. Ze zijn echt bezig met het uitbreiden van de MCU, introduceren van meerdere characters, maar dat gaat veel te snel. Kijk b.v. naar Gorr. Bad-ass badguy. Maar hij is teleurgesteld door 1 god en opeens is hij binnen een paar minuten een godslayer. Dit had veel meer opbouw moeten hebben. Hij had gewoon over meerdere films teleurgesteld moeten worden door goden zodat we zagen dat hij bewust voor het necroblade koos. Nu is hij binnen 5 minuten zijn dochter kwijt, teleurgesteld door een god die hij aanbid en koos voor necroblade. Want de nerdgasme momenten in infinity war en endgame waren toch juist de dingen die opgebouwd werden en opeens samen kwamen.
Maar goed, ze maken uiteindelijk ook goede keuzes. Zelf ben ik namelijk super blij dat ze deze scene eruit hebben gehaald:
* grote_oever heeft stille hoop dat dit nog steeds resultaat is van corona en de lockdowns die we hadden.
[ Voor 4% gewijzigd door grote_oever op 10-09-2022 09:16 ]
Ik denk dat waititi ook meer de Thor in een identiteitscrisis neerzet, gevlucht in zijn eigen droomleven waar hij het middelpunt is. In zekere zin is hij in Ragnarok en Love and Thunder een andere Thor dan daarvoor. Zal me niet verbazen als de volgende film met Thor, nu hij weer een doel in zijn leven heeft, weer wat serieuzer zal zijn.grote_oever schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:11:
[...]
Vergelijk de hele film eens met alleen de ene minuut in infinity war waar Thor aankomt op Wakanda: YouTube: Thor Arrives In Wakanda Scene - Avengers Infinity War (2018) Movie C... . Dat is toch een volledig andere Thor.
[ Voor 5% gewijzigd door Ht87 op 10-09-2022 09:18 ]
Dat.grote_oever schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:11:
[...]
Daarnaast ben ik niet zo van de "superhelden in pakjes". Maar goed, misschien is dat mijn mening. Vind het gewoon beetje kinderlijk ipv badass.
Daarom zeg ik ook wel eens dat we weer zijn teruggekeerd naar de films uit de jaren tachtig en negentig. Huur Seal in om Kiss From a Rose te zingen, geef de pakkies tepels en het is compleet.
Marvel lijkt nu full DC te gaan (post Nolan). En dat is geen compliment.
Dat zit wel Schnorr.
Is het inderdaad ook. Maar dat werd toch vrij duidelijk als parodie gebracht?grote_oever schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:11:
[...]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
☁️🌕
— Disney+ (@DisneyPlus) 10 september 2022
𝔚𝔢𝔯𝔢𝔴𝔬𝔩𝔣 𝔟𝔶 𝔑𝔦𝔤𝔥𝔱 pic.twitter.com/Z16Dx5h1GM
Just announced at #D23Expo, Don Cheadle will return in Marvel Studios’ Armor Wars, coming to @DisneyPlus. pic.twitter.com/Ac3nj6LYui
— Marvel Studios (@MarvelStudios) 10 september 2022
"I'm the last person standing between them and what they really want."
— Disney+ (@DisneyPlus) 10 september 2022
Marvel Studios' Secret Invasion, an Original series, is streaming 2023 on #DisneyPlus. #D23Expo pic.twitter.com/iQhLW8khL9
Just announced at #D23Expo, Matt Shakman to direct Marvel Studios’ Fantastic Four. In theaters November 8, 2024. pic.twitter.com/cXlATT1c9O
— Marvel Studios (@MarvelStudios) 10 september 2022
‘ECHO’ has wrapped filming. #D23Expo pic.twitter.com/G27qiMfr5b
— DiscussingFilm (@DiscussingFilm) 10 september 2022
‘DAREDEVIL BORN AGAIN’ begins filming in 2023 with 18 episodes. #D23Expo pic.twitter.com/UfdFnH5LYm
Julius Onah describes ‘CAPTAIN AMERICA NEW WORLD ORDER’ as a paranoid thriller. #D23Expo pic.twitter.com/r5XLP1ERnz
‘THE MARVELS’ is up next and the final part of Marvel’s #D23Expo presentation before we move on to 20th Century Studios with ‘AVATAR: THE WAY OF WATER’. pic.twitter.com/wHTqMqtOeV
[ Voor 47% gewijzigd door RobinNL op 10-09-2022 21:59 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Werewolf by night ziet er… interessant uit haha
Daar kijk ik eigenlijk wel naar uit. Samuel L. Jackson is zoals Liam Neeson; je zegt niet nee tegen films of series met hun er in.
Dat zit wel Schnorr.
Oh ik vind het juist meer de sfeer hebben van CA: Winter Soldier. Een van mijn favoriete MCU films dus kom maar door!Stukfruit schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:43:
Secret Invasion heeft op sommige momenten wel een beetje die sfeer van Loki. En zelfs een beetje WandaVision.
Daar kijk ik eigenlijk wel naar uit. Samuel L. Jackson is zoals Liam Neeson; je zegt niet nee tegen films of series met hun er in.
Emilia Clarke en Olivia Colman zijn ook niet verkeerd in de cast
Daar deed het me ook aan denkenraiders schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 22:50:
[...]
Oh ik vind het juist meer de sfeer hebben van CA: Winter Soldier.

Dat zit wel Schnorr.
Ook Thor L&T gekeken en kan mij helemaal vinden in jou verhaal. Thx, scheelt mij flink wat typengrote_oever schreef op zaterdag 10 september 2022 @ 09:11:
[...]
Film had best veel potentie. Gorr is een bad-ass, maar hij kwam niet lekker uit de verf in de film. Het voelde daarnaast ook een beetje alsof ze een quotum hebben voor het aantal grapjes (of er wordt te veel nadruk gelegd op de humor). Die geiten waren leuk en geven lucht in de film. De relatie tussen Thor en mjolnir en stormbreaker is op zich wel grappig en past ook wil in de humor van Thor, maar er werd veel te veel nadruk op gelegd. Elke aktiescene wordt doorbroken door een grap.
Het grootste nadeel is dat er gewoon te veel MCU is op dit moment (Dit maakt thor niet gelijk een goede film). Heeft natuurlijk met name de reden dat de grote blockbusters in de bioscoop moeten verschijnen, maar dat daarnaast Disney+ ook nog nieuwe content krijgt. Ook lijkt de focus een beetje verkeerd in deze series. Ze zijn echt bezig met het uitbreiden van de MCU, introduceren van meerdere characters, maar dat gaat veel te snel. Kijk b.v. naar Gorr. Bad-ass badguy. Maar hij is teleurgesteld door 1 god en opeens is hij binnen een paar minuten een godslayer. Dit had veel meer opbouw moeten hebben. Hij had gewoon over meerdere films teleurgesteld moeten worden door goden zodat we zagen dat hij bewust voor het necroblade koos. Nu is hij binnen 5 minuten zijn dochter kwijt, teleurgesteld door een god die hij aanbid en koos voor necroblade. Want de nerdgasme momenten in infinity war en endgame waren toch juist de dingen die opgebouwd werden en opeens samen kwamen.
Maar goed, ze maken uiteindelijk ook goede keuzes. Zelf ben ik namelijk super blij dat ze deze scene eruit hebben gehaald:
[YouTube: Thor 4 Love and Thunder New Deleted Scene | Zeus And Thor]
* grote_oever heeft stille hoop dat dit nog steeds resultaat is van corona en de lockdowns die we hadden.
Wat ik hieraan nog wil toevoegen is; Ik vond de opbouw van films 1 van de dingen die geweldig is/was aan de MCU reeks. Dat miste ik behoorlijk in deze film. Naast wat jij benoemd vind ik ook dat Jane te snel Thor werd. Ik miste hierin het ‘kippenvel’ moment. En de humor was nu een overkill.
Verder best een leuke film voor op de zaterdagavond maar van een MCU film verwacht ik wel net dat beetje meer.
©2004
Achterlijke grapjes.. leek wel een parodie..
En hoezo A Thor, net zoals A Hulk. Je bent niet een Thor of een Hulk, dat is geen ras ofzo.
[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 12-09-2022 12:49 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.
Mee eens dat de Marvel series de kwaliteit van de (eerdere) films niet halen, maar Aladdin de serie was briljant en ik baal nog steeds dat deze nergens te vinden is.Stukfruit schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:37:
Na episode 4: waar She-Hulk mij aan doet denken is de situatie van vroeger.
Vroeger had je de avondvullende kwaliteitsfilms van Disney. Daar ging al het geld + aandacht naartoe en dat was duidelijk te zien aan het resultaat. De kwaliteit en (voor zover dat kan gezien de afkomst van de verhalen) originaliteit dropen er bijna vanaf.
Op een gegeven moment begon men het succes uit te melken. Aladdin en The Little Mermaid kregen hun eerste echte eigen series. Als klein stukje fruit was ik erg enthousiast, want het werd gepresenteerd als meer van dezelfde kwaliteit uit die films.
She-Hulk heeft last van hetzelfde probleem.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/eL2A6BEPidx2ZseuY2elOKv5.jpg?f=user_large)
Zonder gekkigheid, vond de aflevering van vorige week met Wong wel geinig. Wat ik vooral jammer vind is dat het verhaal niet echt door gaat (erg langzaam in ieder geval). Nu voor de eerste keer kwam Titania terug die we in de eerste episode zagen en die wrecking crew (+ mysterieuze leider) lijkt ook ineens verdwenen te zijn

[ Voor 37% gewijzigd door raiders op 15-09-2022 17:09 ]
het verhaal was niet super sterk idd, maar die 2 geiten, elke keer als die in beeld kwamen lag ik dubbelYonix schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 23:19:
Fuck Disney.
Ik vond het wel een wat cheape manier van een lach scoren. Een beetje a la Hans Teeuwen zo hard en zo vaak mogelijk iets geks roepen, en er wordt vanzelf een keer om gelachenRyan1981 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:11:
[...]
het verhaal was niet super sterk idd, maar die 2 geiten, elke keer als die in beeld kwamen lag ik dubbel
The devil is in the details.
In een notendop: er gebeurt vrijwel niets in deze show, en wat er gebeurt is niet interessant, waardoor de afleveringen zowel te kort als te lang zijn. De humor waar het het toch wel van moet hebben mag "spaarzaam" genoemd worden, en als er dan wat grappigs is is het niet meer dan een glimlach waard. Echt een gevalletje klok en klepel, de schrijvers komen niet verder dan "nou, ze is een advocaat, maar ook groen dus. Eh, go!"raiders schreef op donderdag 15 september 2022 @ 17:07:
De nieuwe She-Hulk episode in a nutshell.
Zonde want je kunt echt wel wat met She-Hulk (zeg ik als iemand die de strips gelezen heeft), maar dan moet je niet bang zijn om uit te pakken. Deze mix van sitcom zonder com en courtroom drama zonder drama en superheldenperikelen zonder superhelden is het niet. Dit is droge toast met een zeer dun laagje jam en ik heb er een hard hoofd in dat die boterham nog beter besmeerd gaat worden. Af en toe een cameo gaat dat ook niet redden.
Dat raakt kant noch wal. Niet "dat slaat kant noch wal". Wel "dat slaat als een tang op een varken".
Dat raakt kant noch wal. Niet "dat slaat kant noch wal". Wel "dat slaat als een tang op een varken".
Amen. Het lijkt wel dat hoe verder we komen, hoe minder leuk het is en hoe minder er gebeurt. Ze moeten het echt hebben van de cameos en side characters want zodra die niet leuk zijn stort de hele serie in elkaar (zoals in de laatste aflevering).MneoreJ schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:53:
[...]
In een notendop: er gebeurt vrijwel niets in deze show, en wat er gebeurt is niet interessant, waardoor de afleveringen zowel te kort als te lang zijn. De humor waar het het toch wel van moet hebben mag "spaarzaam" genoemd worden, en als er dan wat grappigs is is het niet meer dan een glimlach waard. Echt een gevalletje klok en klepel, de schrijvers komen niet verder dan "nou, ze is een advocaat, maar ook groen dus. Eh, go!"
Zonde want je kunt echt wel wat met She-Hulk (zeg ik als iemand die de strips gelezen heeft), maar dan moet je niet bang zijn om uit te pakken. Deze mix van sitcom zonder com en courtroom drama zonder drama en superheldenperikelen zonder superhelden is het niet. Dit is droge toast met een zeer dun laagje jam en ik heb er een hard hoofd in dat die boterham nog beter besmeerd gaat worden. Af en toe een cameo gaat dat ook niet redden.
En dan maakt ze een profiel als she-hulk en daar wil iedereen wel mee op date? Juist...
Om het nog gekker te maken weet blijkbaar niemand dat Jennifer Walters She-Hulk is, ondanks dat ze ermee op het nieuws geadverteerd heeft. Zelfs als mensen alleen maar in She-Hulk geïnteresseerd waren zou ze alsnog op die manier gevonden worden.miicker schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:05:
Ik vond de laatste aflevering van she-hulk nog gaan, maar die vorige... Hoe onrealistisch wil je het hebben? Een vrouw die haar best moet doen om een match te krijgen op een dating app is al extreem onrealistisch. Laat staan dat Tatiana Maslany haar best zou moeten doen om naar rechts geswiped te worden..
En dan maakt ze een profiel als she-hulk en daar wil iedereen wel mee op date? Juist...
Maar je moet sowieso gewoon niet letten op het luie schrijfwerk, anders vallen er wel meer dingen op. In de laatste aflevering bijvoorbeeld (nee, geen spoilers die er toe doen, don't worry) is de rechtszaak afgelopen, She-Hulk loopt naar buiten en ondanks dat we op de achtergrond een verslaggever horen roepen voor de andere partij is er blijkbaar niemand geïnteresseerd in een interview met She-Hulk, die kan gewoon weglopen.

Zal ook wel een stuk budget bij zitten natuurlijk (gaat een hoop op aan die uncanny valley gezichtsanimatie
Als ik grappen wil horen die stuk voor stuk direct op hun muil gaan dan bel ik wel naar een foute oom en als ik een slechte superheldenserie wil kijken dan zet ik The Flash of ander broddelwerk van Berlanti wel op.
Dat zit wel Schnorr.

Dit heeft zo weinig inhoud, één keer blazen en het fladdert weg. De schrijvers lijken niet te waarderen dat als je je afleveringen kort houdt, ze ook krachtig moeten zijn -- in plaats daarvan slaken ze een zucht van verlichting als ze het einde bereikt hebben. Geen idee welk publiek ze hiermee voor ogen hebben -- mensen met hele lage eisen aan hun vermaak en/of heel veel geduld om de krenten in de pap af te wachten, denk ik. Ik ben het in ieder geval niet.
Ik ga hoe dan ook de hele serie wel kijken, al is het maar om geen linkjes naar het groter geheel te missen. Dat wordt wel een zware kluif kennelijk.
Overigens vond ik Thor fantastisch, in de bios was het al genieten en thuis nog eens gekeken. Heerlijk droge humor, maar de grens van hoeveelheid humor was uiteindelijk ook wel bereikt.
In ieder geval blij dat we Thor nog weer vaker gaan terug zien, weer met zijn oude vertrouwde Mjolnir
Met wat er (niet) gebeurt in de show denk ik oprecht dat je prima wegkomt met achteraf een recap, of zelfs dat nog niet eens. Na aflevering 6 staat de teller met "links naar het groter geheel" nog steeds praktisch op 0, in ieder geval. Ik ga niet de rest tussen heug en meug kijken alleen daarvoor.yorroy schreef op donderdag 22 september 2022 @ 13:39:
Ik ga hoe dan ook de hele serie wel kijken, al is het maar om geen linkjes naar het groter geheel te missen. Dat wordt wel een zware kluif kennelijk.
Moet iedereen voor zichzelf uitmaken natuurlijk, dat wel. Het helpt dat de afleveringen kort zijn, maar zelfs dan voelen ze lang aan.
Met She-hulk ga ik dat punt toch eens moeten herbekijken, er is echt helemaal niets aan. Aflevering 6 en je weet nog steeds niet echt waar het naar toe gaat, er gebeurt niets in die afleveringen en bij sommige karakters zit er helemaal geen logica in.
Zoals die Titania, ze valt zomaar even een rechtszaal binnen zonder reden, ze moet dan niet naar de gevangenis en het is alsof iedereen haar nog steunt en het vergeten is.
Hoe bedoel je? Dat is juist uit het leven gegrepen, want ze is een beroemde influencer.AppleFan2007 schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:03:
Zoals die Titania, ze valt zomaar even een rechtszaal binnen zonder reden, ze moet dan niet naar de gevangenis en het is alsof iedereen haar nog steunt en het vergeten is.
Waarschijnlijk zal dat ook zo in het echt zijn.MneoreJ schreef op donderdag 22 september 2022 @ 19:10:
[...]
Hoe bedoel je? Dat is juist uit het leven gegrepen, want ze is een beroemde influencer.
We leven soms echt wel ik een zielige wereld.
De laatste minuut was voor 1/30e interessant. Verder niet, want ik moest na 6 afleveringen Googlen waarom die ene mevrouw met abilities (en niet groen is) steeds uit het niets langskomt en alleen maar een langlopende grap lijkt te zijn.
Dat zit wel Schnorr.