Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
raiders schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:14:
[...]

Spoiler op basis van "leaks" voor No Way Home:
spoiler:
Het gaat om de achtergrond van eerdere leaks die matchen met deze trailer. En in de Braziliaanse trailer leek zat er een foutje in de editing waardoor het net leek alsof mensen uit de trailer geknipt waren.

Sommige hebben trouwens wel echt veel te hoge verwachtingen voor NWH. Een beetje hetzelfde als The Last Jedi. Zoveel theorieën en "leaks" dat het alleen maar kan tegenvallen. Iedereen boos als Toby en Andrew er niet inzitten terwijl het nooit echt officieel getoond is >:) :P
Ah kijk, gelukkig ben ik niet blind :)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:00
raiders schreef op zondag 21 november 2021 @ 12:14:
[...]

Spoiler op basis van "leaks" voor No Way Home:
spoiler:
Het gaat om de achtergrond van eerdere leaks die matchen met deze trailer. En in de Braziliaanse trailer leek zat er een foutje in de editing waardoor het net leek alsof mensen uit de trailer geknipt waren.

Sommige hebben trouwens wel echt veel te hoge verwachtingen voor NWH. Een beetje hetzelfde als The Last Jedi. Zoveel theorieën en "leaks" dat het alleen maar kan tegenvallen. Iedereen boos als Toby en Andrew er niet inzitten terwijl het nooit echt officieel getoond is >:) :P
Volledig met je eens, ik ga er dan ook vanuit dat niets van alle theorieën waar is.

spoiler:
Verder zie ik ook niet wat er mis is met de editing. Het lijkt niet echt alsof er iemand uitgeknipt is en al zeker niet alsof de lizard (denk ik, weet even niet zeker wie het is) wordt geslaan. Over de achtergrond in combinatie met een eerdere foto valt te discussiëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Net de eerste aflevering van Hawkeye gezien. Ik vond het zeer matig. Matige acteer prestaties, zeker in het begin. De eerste paar scenes bevatten echt bizar slechte CGI en het verhaal is tot nu toe ook weinig interessant, maar dat kan misschien nog komen. Tegenvaller voor mij tot nu toe. Bij voornamelijk Loki, maar ook WandaVision was ik na 1 aflevering wel redelijk hooked.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

miicker schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:47:
Net de eerste aflevering van Hawkeye gezien. Ik vond het zeer matig. Matige acteer prestaties, zeker in het begin. De eerste paar scenes bevatten echt bizar slechte CGI en het verhaal is tot nu toe ook weinig interessant, maar dat kan misschien nog komen. Tegenvaller voor mij tot nu toe. Bij voornamelijk Loki, maar ook WandaVision was ik na 1 aflevering wel redelijk hooked.
Ik heb het nog niet gekeken. Is het tot nu toe beter of slechter dan FatWS? Van de nieuwe series vond ik die tot nu toe het meeste 'meh' (met name door de ietwat emo-achtige Flag Smashers en hun leider). De beste stukken waren nog wel met/tussen Bucky en Sam.

[ Voor 3% gewijzigd door The Zep Man op 24-11-2021 15:52 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
The Zep Man schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:51:
[...]

Ik heb het nog niet gekeken. Is het tot nu toe beter of slechter dan FatWS? Van de nieuwe series vond ik die tot nu toe het meeste 'meh' (met name door de ietwat emo-achtige Flag Smashers en hun leider).
Ik vind de eerste aflevering onderdoen voor FatWS, maar dat is natuurlijk wel persoonlijk. Ik vond FatWS ook niet geweldig, maar op zich wel vermakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 15:30
AppleFan2007 schreef op zondag 21 november 2021 @ 13:23:
[...]

Volledig met je eens, ik ga er dan ook vanuit dat niets van alle theorieën waar is.

spoiler:
Verder zie ik ook niet wat er mis is met de editing. Het lijkt niet echt alsof er iemand uitgeknipt is en al zeker niet alsof de lizard (denk ik, weet even niet zeker wie het is) wordt geslaan. Over de achtergrond in combinatie met een eerdere foto valt te discussiëren.
spoiler:
Zeker dat je de juiste trailer hebt gezien?
Want ik dacht eerst hetzelfde als jou, van die theory crafting gaat wel heel ver heen nu en vergezocht, ik zie echt niet dat die Lizard wordt gemept.

Totdat ik erachter kwam dat het enkel in de Brazillian edit voorkomt, en ja dat is wel heel overduidelijk en amateuristisch "vergeten", hij word duidelijk tegen zn bek geschopt uit het niets zoals het lijkt.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23:00
Turismo schreef op woensdag 24 november 2021 @ 15:53:
[...]

spoiler:
Zeker dat je de juiste trailer hebt gezien?
Want ik dacht eerst hetzelfde als jou, van die theory crafting gaat wel heel ver heen nu en vergezocht, ik zie echt niet dat die Lizard wordt gemept.

Totdat ik erachter kwam dat het enkel in de Brazillian edit voorkomt, en ja dat is wel heel overduidelijk en amateuristisch "vergeten", hij word duidelijk tegen zn bek geschopt uit het niets zoals het lijkt.
spoiler:
Ja, ik heb verschillende trailers gezien waaronder de Braziliaanse.
Ik zie echt niet dat hij wordt geslaan, volgens mij kijkt hij gewoon achterom.
We zullen wel zien als de film uitkomt of er iemand is uitgeknipt of niet maar ik gok van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Ik vond de eerste twee episodes van Hawkeye wel grappig op zich. Ik irriteerde me trouwens wel een beetje aan sommige vecht scenes. Een fles op iemand zijn hoofd slaan bijna op een cartoony “boink” manier haha. Misschien ook een beetje gezeur omdat ik net Daredevil af heb gekeken die een hogere age rating heeft.

Wat betreft Spider-Man: als het zo doorgaat hebben we 16 december Spider-Man: No Way From Home. Ik hoop stiekem dat ze hem als Disney+ premiere releasen maar ik ga er niet vanuit. Het is Sony en Black Widow bracht natuurlijk ook een hoop gedonder :/

[ Voor 6% gewijzigd door raiders op 24-11-2021 21:50 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Eerste twee afleveringen van Hawkeye gezien. Wat korte punten:

spoiler:
• Wat is Marvel's obsessie met daddy issues?
• Wat is Marvel's obsessie met LARPers (zie ook Loki)?
• De "moet op tijd terug zijn voor kerstmis" wordt er wel erg ingeramd. We begrijpen het...
• Het tempo voelt wat traag aan zonder dat het veel toevoegt aan de ontwikkeling van de karakters/het verhaal/de sfeer.

Afijn, redelijk vermakelijk. Ben benieuwd waar 't heengaat en wat voor invloed het heeft op phase 4 als geheel.
raiders schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:45:
Wat betreft Spider-Man: als het zo doorgaat hebben we 16 december Spider-Man: No Way From Home. Ik hoop stiekem dat ze hem als Disney+ premiere releasen maar ik ga er niet vanuit. Het is Sony en Black Widow bracht natuurlijk ook een hoop gedonder :/
Geen enkele van de MCU Spider-Man films staat op Disney+. Dat gaat waarschijnlijk niet gebeuren.

Verder verwacht ik ook niet dat wat Spider-Man doet veel invloed zal hebben op het MCU, omdat het geen onderdeel is van de planning. Ja, Dr. Strange zal erin zitten, maar zijn aanwezigheid kan weggewuifd/genegeerd worden in opvolgende films (multi-verse shenanigans, etc.).

Zie ook de vorige Spider-Man en MCU verwevingen. Ja, Spider-Man was erbij op de grote momenten (Civil War, Infinity War), maar zijn aanwezigheid was niet zo essentieel als de andere karakters. Ze houden die relatie bewust wat koeltjes. ;)

[ Voor 60% gewijzigd door The Zep Man op 25-11-2021 08:34 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:47
Show valt me niet tegen eigenlijk, vond Hawkeye altijd maar een van de minste karakters in MCU, en de eerste 2 afleveringen waren best vermakelijk. Vind het tot nu toe leuker dan Falcon & Winter Soldier.

In het algemeen ben ik wel een beetje klaar met het slapstick formaat van bijv. het eind van de tweede aflevering, en een boel van de latere films (Guardians of the Galaxy, Thor Ragnarok, Spider-man's, Shang-Chi). De humor is veel van hetzelfde, en het haalt de spanning er helemaal uit. Maar ja...

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13-09 08:55
Ik vind het tot nu toe ook best interessant, Hawkeye was in Avengers 1 en 2 ook best interessant. En Kate Bishop is ook leuk tot nu toe

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Moet zeggen dat ik 45 minuten per aflevering voor Hawkeye eigenlijk net te lang vond. Ik had het gevoel dat dit beter tot zijn recht zou komen met 30-35 minuten. Ook kreeg ik de indruk dat Marvel met Hawkeye weer een andere kant van het serie-spectrum laat zien. Waarbij Wandavision een 70s sitcom is, TFATWS meer richting hedendaagse actie gaat en Loki in het avondtuur genre valt komt Hawkeye tot nu toe meer over als een drama met wat actie erbij. Dat is niet erg, maar hierdoor moet je wel je verwachtingen bijstellen.

Ik heb me met de eerste twee afleveringen iedergeval wel vermaakt, maar ik hoop wel dat er toch wat meer actie bij komt (persoonlijke smaak). Dit zou minder nodig zijn geweest als de afleveringen 30-35 minuten zouden zijn denk ik.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Byron010 schreef op donderdag 25 november 2021 @ 14:59:
Moet zeggen dat ik 45 minuten per aflevering voor Hawkeye eigenlijk net te lang vond. Ik had het gevoel dat dit beter tot zijn recht zou komen met 30-35 minuten.
Eens. Of andersom, ze hadden de 45 minuten beter moeten vullen. Nu voelt het wat 'slenterig'.
Ook kreeg ik de indruk dat Marvel met Hawkeye weer een andere kant van het serie-spectrum laat zien. Waarbij Wandavision een 70s sitcom is, TFATWS meer richting hedendaagse actie gaat en Loki in het avondtuur genre valt komt Hawkeye tot nu toe meer over als een drama met wat actie erbij. Dat is niet erg, maar hierdoor moet je wel je verwachtingen bijstellen.
Volgens mij was er voor WantaVision maar een enkele aflevering in jaren 70 sitcom stijl. De serie als geheel staat dichter bij Loki dan bij TFATWS en Hawkeye.

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:45
Ben nu bij de rewatch van Marvel films bij Civil War! Erg vette film en komende zijn stuk voor stuk toppers

Gister Ethernals in de bios gezien. Misschien mijn leukste MCU phase 4 film tot nu toe. Kijk alle films sinds Iron Man 1 in de bios met een vriend, deze is nog meer casual dan mij. Hij merkte oprecht op dat de films en vooral het universum echt groot beginnen te worden en je echt moet opletten. Tel daar de series bij op van Disney+ Vind die het soms echt een taak. Hij had het over dat Iron Man 1 eindigde met een schild van Captain America en die soms toch echt beetje afhaakt nu

En dan nog maar te zwijgen dat ik vertelde aan hem dat het misschien wel handig is even de oude non MCU spideys te zien want de volgende Spiderman gaat misschien multiverse. Vervolgens ook nog een Dr strange multiverse.. Qua karakters en verhalen wordt het echt best groot

Mooie maar ook het ingewikkelde van jarenlange storytelling in 1 verhaal.

[ Voor 8% gewijzigd door dglavimans op 25-11-2021 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
Net de eerste 2 afleveringen van Hawkeye gezien, tot nu toe vermakelijk, niet een hoogvlieger. Ik ben benieuwd waar het heen gaat. Ik hoop dat de Kingpin nog op het toneel verschijnt O+ Er zijn namelijk wat Easter Eggs die daarop hinten.

[ Voor 12% gewijzigd door PEBKAC op 26-11-2021 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tafellaken
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 13-06 09:20
Ook zojuist de eerste twee afleveringen gebinged. Maar oei 😓 Ik vond het erg slecht. Wat moet dit voorstellen? Een kerstserie met de daarbij te verwachten B acteerprestaties? Dan zijn ze geslaagd. Voor mij nodigt het nog niet echt uit om verder te kijken. Het is de laatste tijd wel erg veel van hetzelfde. Hopelijk gaat het verhaal zich de komende 4 afleveringen nog wat ontwikkelen. Het voelt nu voor mij echt als een goedkope kerstfilm 🎅

Edit: Hierboven lees ik wat over slechte CGI, dat viel mij ook op. Die eerste paar scenes waren wel heel erg ondermaats voor een marvel productie.

[ Voor 14% gewijzigd door Tafellaken op 29-11-2021 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:04

Japie.G

Colour Classic

Ik heb t ook gezien, niet helemaal mijn ding. Moet wel zeggen dat toen ik wat youtube filmpjes keek die wat uitleg gaven over de comic achtergrond er wat puzzelstukjes in elkaar vielen. Maakt het voor mij jets begrijpelijker. Vond het voordien maar een onsamenhangend geheel, waarbij sommige dingen er wel erg dik bovenop liggen. Ben dan wel geen marvel / comic kenner maar ben ook niet achterlijk als kijker, dat lijken de makers soms wel te denken🤪

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
PEBKAC schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 09:49:
Net de eerste 2 afleveringen van Hawkeye gezien, tot nu toe vermakelijk, niet een hoogvlieger. Ik ben benieuwd waar het heen gaat. Ik hoop dat de Kingpin nog op het toneel verschijnt O+ Er zijn namelijk wat Easter Eggs die daarop hinten.
Nou het is volgens mij niet eens meer een Easter Egg gezien de laatste aflevering

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-09 15:05
spoiler:
He has arrived ! :)
Nu afwachten wat Disney gaat maken van de Kingpin in de MCU. Het is toch anders dan bij Netflix...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

Net de nieuwe spiderman gezien. Ga geen spoilers geven.
spoiler:
Maar 10/10

[ Voor 14% gewijzigd door Snippertje op 16-12-2021 16:42 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Terranova schreef op zaterdag 4 december 2021 @ 17:15:
[...]

spoiler:
Nou het is volgens mij niet eens meer een Easter Egg gezien de laatste aflevering
Spoilers...
Snippertje schreef op donderdag 16 december 2021 @ 16:41:
Net de nieuwe spiderman gezien. Ga geen spoilers geven.
spoiler:
Maar 10/10
Does not compute. :+

[ Voor 32% gewijzigd door The Zep Man op 16-12-2021 16:56 ]

• Terranova
Dat is meestal zo als je dingen leest over al uitgezonden afleveringen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Ik vond Spider-man top.

Één spoiler:
spoiler:
was echt zo blij dat Matt Murdoch er in zat!

In het kort: fan service done right wat mij betreft.

Make lovecraft not warcraft.

• Terranova
Spider-man was echt geweldig inderdaad, echt 100% de moeite waard voor mij om vrij voor te nemen om em te kunnen zien :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Terranova schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:43:
Dat is meestal zo als je dingen leest over al uitgezonden afleveringen
Het wordt niet uitgezonden, maar beschikbaar gesteld voor streaming.

In dit topic worden voor zaken die net beschikbaar zijn in spoiler tags gezet. Dat is volgens mij geen harde regel, maar een 'genteperson's agreement'.

• Terranova
The Zep Man schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:55:
[...]

Het wordt niet uitgezonden, maar beschikbaar gesteld voor streaming.

In dit topic worden voor zaken die net beschikbaar zijn in spoiler tags gezet. Dat is volgens mij geen harde regel, maar een 'genteperson's agreement'.
Jawel het is uitgezonden, dat het een spoiler voor jou is, is echt volledig je eigen probleem. De regel is dat zodra het uitgezonden is, dat er geen spoiler tags voor hoeven te komen. Daarom vermijd ik dit soort topics ook als ik het nog niet gezien heb(zelfde voor reddit etc), als ik er dan toch kom, is het ook volledig mijn eigen schuld als ik gespoiled wordt.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Terranova schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:59:
De regel is dat zodra het uitgezonden is, dat er geen spoiler tags voor hoeven te komen.
Onwaar. Zie de TS:
Wil je dingen bespreken welke direct gevolg hebben op de film/serie ervaring zoals doden en karakterverandering zet dan je bericht even in spoilers. Zodat iedereen met even veel lol de films en serie's kan kijken.
Nu kan je kinderachtig gaan stellen dat wat besproken is niet een spoiler is van dat formaat, maar het moge duidelijk zijn dat alles zonder spoiler tags ongewenst is. ;)

• Terranova
The Zep Man schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:12:
[...]

Onwaar. Zie de TS:

[...]

Nu kan je kinderachtig gaan stellen dat wat besproken is niet een spoiler is van dat formaat, maar het moge duidelijk zijn dat alles zonder spoiler tags ongewenst is. ;)
Leuk die TS, maar dat is niet in lijn met wat de moderatie als regels heeft gesteld. Maar als je het echt zo erg vindt moet je maar een topic report aan maken, totaal niet mijn probleem, je bent hier toch echt zelf het topic in gegaan terwijl je een aflevering niet hebt gezien.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Terranova schreef op donderdag 16 december 2021 @ 18:39:
je bent hier toch echt zelf het topic in gegaan terwijl je een aflevering niet hebt gezien.
Jammer dat je zulke ongefundeerde aannames doet. Wellicht heb ik die aflevering wel gezien, maar dacht ik simpelweg wel aan mijn medetweakers. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:56

Robtimus

me Robtimus no like you

Dit is het "Marvel Cinematic Universe" topic. Dat universum is erg groot. De kans dat iemand iets nog niet gezien heeft is dus ook groot. Sommige mensen komen hier bv. omdat ze net pas Shang-Chi of Eternals hebben gekeken; voor die laatste verwacht ik als hij binnen het Disney+ abonnement gaat vallen wel wat nieuwe gesprekken ontstaan. Moeten die mensen dan maar wegblijven totdat ze ook Hawkeye, Spider-Man en weet ik veel wat er allemaal nog gaat komen hebben gezien?
Conclusie: het is ook netter om zeker de nieuwere zaken (bv. Hawkeye, Spider-Man) nog niet open en bloot te bespreken.

Een ander verhaal is bv. een topic over The Witcher of The Wheel of Time. Dat zijn topics die zich richten op maar 1 serie (of film). Dan weet je dat iedereen het over hetzelfde heeft, en dan moet je wel maar wegblijven als je nog achterloopt.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Sméagol schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:43:
Ik vond Spider-man top.

Één spoiler:
spoiler:
was echt zo blij dat Matt Murdoch er in zat!

In het kort: fan service done right wat mij betreft.
spoiler:
Was dat ook Charlie Cox
?

Zou mooi zijn na
spoiler:
Vincent D'Onofrio die een cameo maakte als Kingpin in Hawkeye episode 5, en nog later in de serie gaat terugkomen

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Amanoo schreef op donderdag 16 december 2021 @ 21:10:
[...]

spoiler:
Was dat ook Charlie Cox
?

Zou mooi zijn na
spoiler:
Vincent D'Onofrio die een cameo maakte als Kingpin in Hawkeye episode 5, en nog later in de serie gaat terugkomen
spoiler: Voor wie Spider-Man heeft gezien
Yes, dat was hem :Y Geweldig dat hij er in zat.

Hij heeft in het nieuws niet gelogen over dat hij niet in de trailer te zien zou zijn (zoals mensen dachten) :+

Dat zit wel Schnorr.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Terranova schreef op donderdag 16 december 2021 @ 17:59:
[...]

Jawel het is uitgezonden, dat het een spoiler voor jou is, is echt volledig je eigen probleem. De regel is dat zodra het uitgezonden is, dat er geen spoiler tags voor hoeven te komen. Daarom vermijd ik dit soort topics ook als ik het nog niet gezien heb(zelfde voor reddit etc), als ik er dan toch kom, is het ook volledig mijn eigen schuld als ik gespoiled wordt.
Ik maakte er bewust een grapje van. Maar ik vind het ook leuker om de echte reveals een paar dagen te wachten. Dat ik kon kijken betekent niet dat andere dat konden (de bios that is) en zeker in deze tijd is dat natuurlijk niet zo vanzelfsprekend.

De zaal ging overigens helemaal los bij mij, was echt gaaf om mee te maken. Nog meer dan bij Endgame had ik het gevoel

• Terranova
Snippertje schreef op donderdag 16 december 2021 @ 23:18:
[...]

Ik maakte er bewust een grapje van. Maar ik vind het ook leuker om de echte reveals een paar dagen te wachten. Dat ik kon kijken betekent niet dat andere dat konden (de bios that is) en zeker in deze tijd is dat natuurlijk niet zo vanzelfsprekend.

De zaal ging overigens helemaal los bij mij, was echt gaaf om mee te maken. Nog meer dan bij Endgame had ik het gevoel
Deze discussie ging over Hawkeye "spoilers" iets wat wel "publiekelijk" is uitgezonden.

Maar inderdaad, ik had ook een "actieve" zaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Terranova schreef op donderdag 16 december 2021 @ 23:23:
[...]

Deze discussie ging over Hawkeye "spoilers" iets wat wel "publiekelijk" is uitgezonden.

Maar inderdaad, ik had ook een "actieve" zaal.
Ah excuus dat is een ander verhaal. Moet zeggen vind het erg knap wat ze met de film gedaan hebben uiteindelijk. De marvel humor zat er goed, maar de wat serieuzere kant was meer dan genoeg aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Net terug van Spider-man; echt fantastisch deze zeg. Veel spoilers:
spoiler:
Charlie Cox eventjes terug, Andrew en Tobey in een top rol en aan de after credits te zien krijgen we de volgende keer Venom.
Overigens snap ik niet hoe Eddie Brock in deze dimensie kwam, die heeft vanuit de eerste 2 Venom films niks met Spider-man of Peter Parker toch?

Hopelijk gaan we nu Daredevil ook weer terug krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door yorroy op 18-12-2021 13:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
yorroy schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 13:27:
Net terug van Spider-man; echt fantastisch deze zeg. Veel spoilers:
spoiler:
Charlie Cox eventjes terug, Andrew en Tobey in een top rol en aan de after credits te zien krijgen we de volgende keer Venom.
Overigens snap ik niet hoe Eddie Brock in deze dimensie kwam, die heeft vanuit de eerste 2 Venom films niks met Spider-man of Peter Parker toch?

Hopelijk gaan we nu Daredevil ook weer terug krijgen.
spoiler:
In de end credits van Venom 2 zien we dat Venom Peter Parker herkent als Spider-Man. Op YouTube legt ScreenCrush uit dat symbioten hun herinneringen bewaren door de grenzen van het multiversum, dus deze Venom herkent Peter Parker waarschijnlijk als Spider-Man vanwege Sam Raimi's Spider-Man 3 en wordt dus deze dimensie ingeworpen door de spreuk Dr. Strange, net als Doc Ock, Green Goblin, Electro, Sandman en the Lizard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
de Foarsitter schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 14:12:
[...]

spoiler:
In de end credits van Venom 2 zien we dat Venom Peter Parker herkent als Spider-Man. Op YouTube legt ScreenCrush uit dat symbioten hun herinneringen bewaren door de grenzen van het multiversum, dus deze Venom herkent Peter Parker waarschijnlijk als Spider-Man vanwege Sam Raimi's Spider-Man 3 en wordt dus deze dimensie ingeworpen door de spreuk Dr. Strange, net als Doc Ock, Green Goblin, Electro, Sandman en the Lizard.
spoiler:
Dat vind ik wat ver gezocht. Bovendien is de after credits in Venom waar hij tv kijkt en Peter Parker bekend wordt gemaakt als Spider-man pas nadat hij gewarpt wordt naar deze dimensie.
Maargoed, alles is vergezocht in strips dus we gaan het zien hoe en of dit nog uitgelegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:47
yorroy schreef op zaterdag 18 december 2021 @ 15:03:
[...]

spoiler:
Dat vind ik wat ver gezocht. Bovendien is de after credits in Venom waar hij tv kijkt en Peter Parker bekend wordt gemaakt als Spider-man pas nadat hij gewarpt wordt naar deze dimensie.
Maargoed, alles is vergezocht in strips dus we gaan het zien hoe en of dit nog uitgelegd wordt.
spoiler:
Suddenly, Venom says to Eddie that Eddie has no idea how vast the universe is, and that he is connected to a larger hive mind (to do with being a symbiote) and that he will show Eddie a sliver of his own powers.

Dus ja, het kan. Verhaal en comic technisch iig 8)
Verder niet al te druk om maken, dat gaat ten koste van het plezier ;)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Net Spidey gezien..

Voor MIJ de mooiste superhelden film ooit.. Alles klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Lockdown, dus ik ga hem niet meer te zien krijgen totdat die op streaming komt. Hopelijk houden ze er rekening mee. We zullen vast niet het enige land zijn. Dan kan Disney heel graag meer ticket sales willen zien, maar ticket sales komen er niet als er geen bioscopen zijn om tickets van te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Dan hoop ik dat eternals ook snel te zien is, daar heb ik nog geen kans toe gehad. Of is het chronologisch wat minder van belang voor de nieuwe Spidey?

[ Voor 29% gewijzigd door Ht87 op 19-12-2021 07:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
Ht87 schreef op zondag 19 december 2021 @ 07:44:
Dan hoop ik dat eternals ook snel te zien is, daar heb ik nog geen kans toe gehad. Of is het chronologisch wat minder van belang voor de nieuwe Spidey?
Niet van belang, de mid-credits scene van Spider-Man Far From Home is van belang (daar begint deze film). Eternals komt 12 januari op Disney+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 09:58
Het was de bedoeling dat ik hem vandaag ging zien, maar jammer genoeg lukt dat nu niet meer.

Kan nu nergens rustig meer lezen zonder spoilers: Instagram, reddit en hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Jammer dat de bios ook dicht is nu, we hebben net afgelopen week alle marvel, venom en de oude spidey films bekeken met mn vrouw ter voorbereiding van de nieuwe spidey. Hopelijk komt die dan maar snel op disney+.

Zie nu wel overal spoilers, moeilijk tegen te houden. Gelukkig zijn het geen al te best bewaarde spoilers die al bekend waren :-(

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ja same ik zou hem ook deze ochtend zien. Gelukkig valt de covid situatie nog mee als je, je alleen zorgen hoeft te maken om Spider-Man maar ik baal wel. Gaat nooit meer lukken om echt spoiler vrij te blijven O-)

Ik hoop dat ze hem snel op Pathe Thuis kunnen krijgen maar ik vrees dat, dat met rechten wel even kan duren. Als het überhaupt al kan.

[ Voor 8% gewijzigd door raiders op 19-12-2021 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:57
Ht87 schreef op zondag 19 december 2021 @ 07:44:
Geen verband, wel met het kosmische deel (after credits).

Eternals komt 12 januari op Disney+, nog ff geduld dus. “De andere bronnen” zijn niet om aan te gluren, dus ik ga zelf keurig wqchten op de legale manier.

[ Voor 4% gewijzigd door loekf2 op 19-12-2021 15:10 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
raiders schreef op zondag 19 december 2021 @ 11:34:
Ja same ik zou hem ook deze ochtend zien. Gelukkig valt de covid situatie nog mee als je, je alleen zorgen hoeft te maken om Spider-Man maar ik baal wel. Gaat nooit meer lukken om echt spoiler vrij te blijven O-)

Ik hoop dat ze hem snel op Pathe Thuis kunnen krijgen maar ik vrees dat, dat met rechten wel even kan duren. Als het überhaupt al kan.
Denk het niet hoor.. Of er moeten meer landen zijn die echt dicht dicht gaan. Maar alleen voor Nederland gaan ze niet streaming open zetten en zo goeie illegale streams maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik ga Spiderman morgenavond kijken.
woon gelukkig aan de grens met België :+

[ Voor 5% gewijzigd door M a r c o op 19-12-2021 22:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

't is kut, ik heb echt minstens 50 films gemist afgelopen maanden, omdat 't gewoon zoveel moeite kost.. O.a. James Bond en The French Dispatch. Dus ik had "mazzel" dat ik Spider-man a.s.a.p. gekeken heb.

Maar dat gezegd hebbende, even geduld hebben, want de bioscopen willen echt niet de grootste kaskraker in Coronotijden mislopen. Spider-man is gewoon te zien na de lockdown, en persoonlijk zou ik voor de bioscoop ervaring gaan.

Edit:

[ Voor 11% gewijzigd door Sméagol op 20-12-2021 08:46 ]

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 16:44
Oei Hawkeye's einde was wel een beetje meh.

spoiler:
Ik mag hopen dat Kingpin Maya met de grond gelijk heeft gemaakt. Waarom de fans blij maken door hem naar het MCU te brengen om hem vervolgens gelijk om te leggen? Dat fluitje van Yelena was ook super random... Ook een beetje gemiste kans dat ze de kerst party op het eind niet crashte.

Ik denk dat ik Jack nog het leukste karakter vind. Gewoon een beetje met een zwaard rond lopen in de hoop dat er typische MCU shit gaat gebeuren en hij de held uit kan hangen :P

Ze zijn ook helemaal nergens heen gegaan met het feit dat Hawkeye gehoorproblemen heeft.

@loekf2 hieronder: Echt? Ik dacht dat ze MCU-original was. Eerlijk gezegd kwam ze niet heel charismatisch op me over en betwijfel ik of ze een eigen serie kan dragen.

[ Voor 12% gewijzigd door ErikT738 op 22-12-2021 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
ErikT738 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 10:30:

spoiler:
Ik mag hopen dat Kingpin Maya met de grond gelijk heeft gemaakt. Waarom de fans blij maken door hem naar het MCU te brengen om hem vervolgens gelijk om te leggen? Dat fluitje van Yelena was ook super random... Ook een beetje gemiste kans dat ze de kerst party op het eind niet crashte.

Ik denk dat ik Jack nog het leukste karakter vind. Gewoon een beetje met een zwaard rond lopen in de hoop dat er typische MCU shit gaat gebeuren en hij de held uit kan hangen :P

Ze zijn ook helemaal nergens heen gegaan met het feit dat Hawkeye gehoorproblemen heeft.
Het was leuk, maar had inderdaad meer verwacht. Ik verwacht ook niet dat
spoiler:
Kingpin omgelegd is, omdat je alleen een knal hoorde
Ben wel benieuwd waar ze met
spoiler:
Kingpin en Daredevil heen willen in de MCU. Matt Murdoch had een korte cameo in No Way Home. We krijgen ook nog een TV serie met Echo

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2

spoiler:

@loekf2 hieronder: Echt? Ik dacht dat ze MCU-original was. Eerlijk gezegd kwam ze niet heel charismatisch op me over en betwijfel ik of ze een eigen serie kan dragen.
Ja, zie hier:

https://whatsondisneyplus...ies-officially-announced/

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova

Bij deze 't bewijs btw (met een hawkeye finale spoiler erin)

spoiler:
En je ziet gelijk dat die ene scene bijna een 1 op 1 kopie was uit de comics :o
Net zo'n open einde als in de serie. Dus geen spoilers voor een verder verhaal, als ze toch besluiten die comics helemaal verder te volgen

Afbeeldingslocatie: https://static2.cbrimages.com/wordpress/wp-content/uploads/2018/10/daredevil-15-2.jpg?q=50&fit=crop&w=740&h=1137&dpr=1.5

[ Voor 13% gewijzigd door Terranova op 22-12-2021 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Gezien ik spiderman nog niet kan kijken...

Kan iemand mij vertellen of ik de trailer van Doctor Strange kan kijken zonder spiderman gezien te hebben? Neem aan van niet maar je weet het nooit.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
Byron010 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:46:
Gezien ik spiderman nog niet kan kijken...

Kan iemand mij vertellen of ik de trailer van Doctor Strange kan kijken zonder spiderman gezien te hebben? Neem aan van niet maar je weet het nooit.
Strange trailer is spider-man vrij hoor. Ook geen dingen uit de film

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Kwam hem net tegen. Eentje waar ik weer hyped voor ben :) Ik vond Wandavision geweldig. Maar de 2 series + 2 films erna... Meh

Deze is ouderwets (2019 :+ ) top :p

EDIT: Oeh, Loki natuurlijk wel vet.

[ Voor 4% gewijzigd door PWM op 22-12-2021 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Wren schreef op woensdag 22 december 2021 @ 19:48:
[...]

Strange trailer is spider-man vrij hoor. Ook geen dingen uit de film
Helemaal geen dingen waarvoor je eigenlijk eerst spiderman gezien zou moeten hebben? gezien de gebeurtenissen met de multiverse..
(Ik heb geen idee in hoe ver dat nou belangrijk is bij spiderman, kom ik pas achter wanneer de bios weer open is :'( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:59
Byron010 schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:46:
[...]

Helemaal geen dingen waarvoor je eigenlijk eerst spiderman gezien zou moeten hebben? gezien de gebeurtenissen met de multiverse..
(Ik heb geen idee in hoe ver dat nou belangrijk is bij spiderman, kom ik pas achter wanneer de bios weer open is :'( )
Neu. Wanda zit erin,wong, america chavez en gelukkig ook mordo. En ik meen shuma-gorath als monster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Wren schreef op woensdag 22 december 2021 @ 20:49:
[...]

Neu. Wanda zit erin,wong, america chavez en gelukkig ook mordo. En ik meen shuma-gorath als monster.
Een avatar van Shuma-Gorath althans. Een beetje het punt met Shuma-Gorath is dat het een Lovecraftiaans geval is, dat nooit in zijn geheel in een universum mag komen. Dan is het gg, game over. Verschillende universums zijn al onder zijn controle. De MCU heeft de gewoonte om characters minder sterk te maken, maar als ze Shuma-Gorath gewoon een monster maken dat je eventjes verslaat zouden ze de plank wel heel erg misslaan. Ik denk dat je ervan mag uitgaan dat het monster dat je ziet als het ware zijn vingertopje is.

Gezien Marvel nu dus flink met multiverse dingen knoeit en ook niet vies is van wat Spider-Verse, hoop ik dat Morlun nog een keer langskomt. Destijds las ik nog Marvel Comics en ik was wel weg van de Spider-Man verhalen zo rond die tijd dat Morlun werd geïntroduceerd. Mochten ze dat doen, dan verwacht ik in de film wel een muzak versie van Helter Skelter.

[ Voor 19% gewijzigd door Amanoo op 24-12-2021 02:31 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Interessant! Zo te zien een stuk "volwassener" dan de vorige paar Marvel-series, als de trailer de serie een beetje goed vertegenwoordigt, bijna psychologische thriller/horror. Ben benieuwd!

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Bra-Jo schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 08:46:
Interessant! Zo te zien een stuk "volwassener" dan de vorige paar Marvel-series, als de trailer de serie een beetje goed vertegenwoordigt, bijna psychologische thriller/horror. Ben benieuwd!
Ik zou er nog niet op rekenen. Ik verwacht eigenlijk weer "gewoon" een Marvel serie.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eo6wIqrXYAAAtR3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik ga met mijn zusjes alle MCU films kijken. Zij hebben de meeste van die films allemaal nog niet gezien.

Wat raden jullie aan ? Om ze te kijken in volgorde van release date zoals wij ze voorgeschoteld hebben gekregen of in volgorde van story line?

Ik denk dat storyline leuker is maar betwijfel of dat ook zo is als je ze nog nooit gezien hebt omdat je dan misschien dingen te zien krijgt die je eigenlijk "nog niet weet"

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:04

Japie.G

Colour Classic

Ricmaniac schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 12:06:
Ik ga met mijn zusjes alle MCU films kijken. Zij hebben de meeste van die films allemaal nog niet gezien.

Wat raden jullie aan ? Om ze te kijken in volgorde van release date zoals wij ze voorgeschoteld hebben gekregen of in volgorde van story line?

Ik denk dat storyline leuker is maar betwijfel of dat ook zo is als je ze nog nooit gezien hebt omdat je dan misschien dingen te zien krijgt die je eigenlijk "nog niet weet"
Release volgorde, dan zit de fun in de mid en post credit scenes en je voorkomt wat spoilers.

[ Voor 74% gewijzigd door Japie.G op 18-01-2022 12:18 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Mee eens, die post credit scenes kloppen dan vaker niet (bijv. black widow en 'ant-man and the wasp' speelt zich voor de 'blip' af, maar die postcredits gaat over die blip), maar ik denk dat sommige films dan wat minder leuk zijn.

Vooral bij Captain Marvel en Black Widow denk ik, want die worden dan een heel stuk naar voren gehaald (Captain Marvel zou dan de tweede film zijn).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:43

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Bra-Jo schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 08:46:
Het gaf mij een heel klein beetje een "Legion" gevoel. Vooral dat vage en psychologisch gek worden.

"David..."

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-09 15:29
Ik zou ook gaan voor de Release volgorde. Als je er voor kiest om de film in chronologische volgorde te kijken zou ik de mid en post credit scenes volledig overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Rhip schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:03:
Als je er voor kiest om de film in chronologische volgorde te kijken zou ik de mid en post credit scenes volledig overslaan.
Chronologische volgorde is ook niet altijd te doen

spoiler:
met het tijdreizen en 'end of time', en zo. Waar zou je bijvoorbeeld Loki plaatsen, als je niet alleen de films maar ook de series meeneemt?
;)

[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 18-01-2022 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Laatst online: 11-04 20:45

https://www.space.com/marvel-movies-in-order

Ik heb zoiets gedaan met de dochters. Vond ik het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
IK moet zeggen dat ik "phase 4" maar mager vind.
Black Widow (2021) : slecht
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021) : meh
Eternals (2021) : slecht
Spider-Man: No Way Home (2021) : heel goed beste film

WandaVision (2021) : goed behalve einde
The Falcon and the Winter Soldier (2021) : slecht
Loki season 1 (2021) : goed beste serie
What If...? (2021–present) meh
Hawkeye (2021) : slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
Eerste keer dat ik ze keek in volgorde van uitkomst, de 'tweede kijk' heb ik chronologisch gedaan tot aan endgame. Er komen dan toch geen grote verrassingen meer en geeft een net wat andere kijk (je ziet dan beter wat beetje gelijktijdig gebeurde). Voor mij prima zo!
k995 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:27:
Ik kom ook maar moeilijk in phase 4, terwijl ik daarvoor echt zat te wachten tot de films uitkwamen. Misschien mis ik
spoiler:
Iron man en captain America
als grote gemene deler toch meer dan ik dacht.

[ Voor 41% gewijzigd door Ht87 op 18-01-2022 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

k995 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:21:
[...]

https://www.space.com/marvel-movies-in-order

Ik heb zoiets gedaan met de dochters. Vond ik het beste.
Ja had die lijst ook gevonden en daar twijfel ik dus aan omdat je zoals iemand anders ook zei dan zit met die post credits scenes enzo die toch leuk zijn en dan ineens niet meer kloppen. en personages die je eigenlijk al kent maar dat dan nog niet weet.

Naja ik denk daar nog even over na wat het leukste is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
Ht87 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:27:

Ik kom ook maar moeilijk in phase 4, terwijl ik daarvoor echt zat te wachten tot de films uitkwamen. Misschien mis ik
spoiler:
Iron man en captain America
als grote gemene deler toch meer dan ik dacht.
Ik mis die niet maar het nieuwe materiaal is gewoon zo slecht. Bedoel hawkeye hangt gewoon compleet met haken en ogen aan elkaar terwijl je daar zo'n goede serie over een "niet superman" held die oud word van had kunnen maken.

Dat gezegd je hebt zoveel arcs in marvel dat ik het raar vind dat ze er geen gepakt hebben en daar hun films inpastte.

Dark reign bijvoorbeeld zou fantastisch zijn en passen in het univesum dat ze nu hebben. Ze hinten op
spoiler:
secrte invasion
maar er word maar weinig naartoe gewerkt.

gemiste kansen om deze precies losse flarden van marvel wat aan elkaar te binden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Ik zou chronologisch aanraden nadat je alles gezien hebt. Op sommige vlakken is het logischer te volgen en op andere verlies je een bepaalde impact van scenes/credits. Het is vooral leuk als je het al gezien hebt omdat je dan sommige stukjes beter begrijpt of nieuwe ah-ha momentjes hebt die je eerst niet opvielen.
k995 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 13:27:
Black Widow (2021) : slecht
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021) : meh
Eternals (2021) : slecht

WandaVision (2021) : goed behalve einde
The Falcon and the Winter Soldier (2021) : slecht
Loki season 1 (2021) : goed beste serie
Hawkeye (2021) : slecht
Zo zie je maar weer dat meningen verschillen :9

Black Widow (2021) : Meh
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021) : Uitstekend
Eternals (2021) : Goed
Spider-Man: No Way Home (2021) : |:( Nog steeds niet kunnen zien

WandaVision (2021) : Anders, maar wel goed.
The Falcon and the Winter Soldier (2021) : Goed
Loki season 1 (2021) : Goed
Hawkeye (2021) : Redelijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zoveel mensen zoveel meningen :D

Black Widow (2021) : Redelijk
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021) : Slecht
Eternals (2021) : Redelijk

WandaVision (2021) : Anders, maar wel goed. Behalve einde.
The Falcon and the Winter Soldier (2021) : Redelijk
Loki season 1 (2021) : Redelijk

Ik heb het idee dat de mores na overname door Disney (in 2009?) beetje bij beetje erger is geworden. Wat resulteert in slechtere films/TV.

Maar inderdaad; ga voor de volgorde waarop het uit kwam. En neem de niet-MCU Spiderman en Hulk films niet mee maar alleen die op Wikipedia: List of Marvel Cinematic Universe films

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

F_J_K schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 15:15:

Ik heb het idee dat de mores na overname door Disney (in 2009?) beetje bij beetje erger is geworden. Wat resulteert in slechtere films/TV.

Maar inderdaad; ga voor de volgorde waarop het uit kwam. En neem de niet-MCU Spiderman en Hulk films niet mee maar alleen die op Wikipedia: List of Marvel Cinematic Universe films
Hulk wilde ik inderdaad skippen en die "oude" Spiderman films was inderdaad voor een andere keer buiten MCU om :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:43

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Bij Hawkeye had ik vooral het gevoel (net als Falcon & Winter Soldier) dat het doel was om soort-van geloofwaardig het stokje over te dragen van oud naar nieuw. Nu is in een serie uitgelegd dat Falcon nu Cap is en waarom het niet Bucky is geworden. En dat Hawkeye gewoon op is, mentaal en fysiek (oud, doof en getraumatiseerd). En deze twists of opvolgers hoeven zo niet ook nog in de grotere producties zelf verklaard te worden.

Ik vond het prima vermakelijke tussendoortjes maar inderdaad - ik smacht nog niet elke keer naar de nieuwste film/miniserie maar ik kan het gezien alle omstandigheden prima pruimen als dat nog rustig wordt opgebouwd.

Je merkt nu wel dat de scope echt gaat oprekken naar het (inter)galactische. Het gaat nog wel een beetje om de aarde maar steeds meer in grotere context: Tijdlijnen, multiverses, intergalactische wezens (die in planeten worden geboren) etc. Ben toch echt benieuwd!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Black Widow (2021) : prima
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021) : oké
Eternals (2021) : meh

WandaVision (2021) : prachtig
The Falcon and the Winter Soldier (2021) : oké
Loki season 1 (2021) : geweldig
What If...? (2021–present) leuk
Hawkeye (2021) : lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Moon Knight seizoen 2 zal er wel niet komen, Gaspard Ulliel, French Actor and ‘Moon Knight’ Star, Dies at 37..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Hoezo zal seizoen 2 er niet komen? De overleden acteur had een bijrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Laatst online: 15-09 15:09

odan

The dark side is within all!

en misschien zien we hem wel niet eens uit zijn kostuum, dus dan is een vervangende acteur vinden helemaal simpel.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Terranova schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 11:38:
[...]

Hoezo zal seizoen 2 er niet komen? De overleden acteur had een bijrol
Oeps :X :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Ik snap het wel, ik heb echt al 38593485 artikelen gezien die het "Moon Knight star" noemen. Stelletje clickbaiters :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:40
Byron010 schreef op dinsdag 18 januari 2022 @ 14:24:
[...]

Ik zou chronologisch aanraden nadat je alles gezien hebt. Op sommige vlakken is het logischer te volgen en op andere verlies je een bepaalde impact van scenes/credits. Het is vooral leuk als je het al gezien hebt omdat je dan sommige stukjes beter begrijpt of nieuwe ah-ha momentjes hebt die je eerst niet opvielen.

[...]

Zo zie je maar weer dat meningen verschillen :9

Black Widow (2021) : Meh
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021) : Uitstekend
Eternals (2021) : Goed

WandaVision (2021) : Anders, maar wel goed.
The Falcon and the Winter Soldier (2021) : Goed
Loki season 1 (2021) : Goed
Ik vond WandaVision nog steeds de meest geweldige serie, maar ik ben dan ook een fervent fan van sitcoms en tv-comedy's dus elke aflevering zag ik wel verwijzingen naar eerdere series. Ik ben niet bekend met de comics maar ik vond de verhaallijn ook geweldig. Daarna komen the Falcon and the Winter Soldier en Hawkeye op de tweede plek.Ik vond Loki juist de minste series tot nu toe maar dat is vooral vanwege de setting van de TVA. Dat kon mij simpelweg minder bekoren dan de 'real-life' settings van de andere series.

Qua films, ik moet Black Widow en Eternals opnieuw terug kijken. Waarschijnlijk deel ik dan dezelfde mening als jou want Eternals heeft zijn problemen, maar het is wel een ambiteuze film en er zaten zeker twists in die ik niet had verwacht. Black Widow aan de andere kant was erg voorspelbaar, maar Florence Pugh was wel geweldig in haar nieuwe rol (net als in Hawkeye, trouwens).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Afgelopen donderdag begonnen aan de mcu reeks. Toch besloten op volgorde van release te kijken en dus met iron man 1 begonnen. Incredible Hulk slaan we over en gaan morgen iron man 2 kijken. Zin in de hele reeks :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gupje360
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-09 09:58
Donders wat heb ik een vette film gezien, dit was het wachten waard! Maar Spiderman was echt geweldig op het witte doek en en heel veel leuke verwijzingen naar bestaande series en films.

Ben echt oprecht benieuwd hoe ze verder gaan,
spoiler:
ook omtrent de andere Spiderman's.

[ Voor 21% gewijzigd door Gupje360 op 26-01-2022 22:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10-09 08:56
Nou.. ik wil eens een balletje opgooien. Gisteren Eternals gezien (maandag staat Spidey op het programma :9~ ) Maar ik vind de nieuwe weg van Marvel beetje mueah... to much.

Ik vond het hele verhaal tot aan Avengers: Endgame mooi opgebouwd; goede rode draad door alle films en was nog soort van plausible als je begrijpt wat ik bedoel. Het klopt en nog niet over de top...

Nu dat ik de Eternals gezien heb, denk ik wel van: Come on.. een Celestial in de core van de aarde die nu uitsteekt zoals de Mount Everest? ;(
Ik vond Shang-Chi ook al beetje tegenvallen; een lost en hidden city (Black - Panther déjà vu) alleen dan met een giga monster in de berg.

Ik moet nog maar even zien waar Marvel heen gaat met deze nieuw fase.. maar ik denk dat het niet meer zo sterk gaat zijn als de hele tijdlijn van hiervoor:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/esjmk7tfmft01.jpg

Hoe zij jullie meningen hierover?

- The Neo and Only -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
NeoFoX schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 10:29:
Nou.. ik wil eens een balletje opgooien. Gisteren Eternals gezien (maandag staat Spidey op het programma :9~ ) Maar ik vind de nieuwe weg van Marvel beetje mueah... to much.

Ik vond het hele verhaal tot aan Avengers: Endgame mooi opgebouwd; goede rode draad door alle films en was nog soort van plausible als je begrijpt wat ik bedoel. Het klopt en nog niet over de top...

Nu dat ik de Eternals gezien heb, denk ik wel van: Come on.. een Celestial in de core van de aarde die nu uitsteekt zoals de Mount Everest? ;(
Ik vond Shang-Chi ook al beetje tegenvallen; een lost en hidden city (Black - Panther déjà vu) alleen dan met een giga monster in de berg.

Ik moet nog maar even zien waar Marvel heen gaat met deze nieuw fase.. maar ik denk dat het niet meer zo sterk gaat zijn als de hele tijdlijn van hiervoor:
[Afbeelding]

Ik kan niet wachten! Het wordt steeds "lastiger" te volgen en ik hou daar van, de mogelijkheden zijn endless :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
Ik ben het er mee eens, op zich vind ik de multiverse wel leuk en vond into the spider-verse een geweldige film, en ook in whatif is het leuk gedaan.

Maar tot nu toe loop ik er ook nog niet zo warm voor, vooral veel losse films/series om van karakter te wisselen (black widow, captain america, hawkeye, volgende thor), shang-chi kwam ook over als een compleet geisoleerde film los van alle andere verhaallijnen, en eternals was potentieel wel interessant, maar de uitwerking een beetje so-so.

De oude verhaallijn naar end-game/Thanos vond ik ook een stuk beter qua rode lijn en het waren ook grotendeels betere films (behalve captain marvel, daar had ik niets mee :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Vergeet niet dat Endgame eigenlijk een einde was, met maar een paar sequel hooks (Asgardians of the Galaxy ;)). Daardoor voelt het als een goed 'begin, midden, einde'. Het zou ook een perfect einde zijn voor het MCU als geheel.
Ik denk dat Eternals als film beter tot zijn recht zou zijn gekomen als het niet in het MCU zou plaatsvinden. Bij zoveel onderdelen ervan dacht ik 'de Avengers kwamen voor minder opdraven'. Tevens is het iets te onrealistisch, dat iets zo groot en massief onder de aardkost zit en zich heeft verplaatst, zonder dat het verdere gevolgen heeft voor de planeet.
Bij Shang-Chi is er nog het verschil dat het dorp in een andere dimensie/niet op Aarde is. Ik vond die wel vermakelijk, en leuker en beter passen in het MCU dan Eternals.

De arme mensen op de planeet Aarde. Zo vaak is er wel iets dat hun wereld kan vernietigen in het nieuws. Nu (Eternals) was het een gigantische 'god' in de lucht. What's next? Zijn mensen niet ondertussen daar een beetje ongevoelig voor geworden? :P

[edit]
Een trend die ik ook zie: voor fase 4 was het MCU redelijk in de realiteit gevestigd. De was op Aardse technologie en op technologie die wij niet begrepen (zoals Thor ook noemt, 'magic' en 'technology' die hetzelfde voor hem zijn). Nu zijn we op een punt belandt waar men volledig inzet op magie (zie ook WandaVision), en dat voelt een beetje... gek. :P

Het is het verschil tussen magie waarvan je denkt dat er een goede technologische uitleg is (en soms ook wordt gegeven), en magie waarvan je denkt dat het enkel bij magie blijft.

[ Voor 13% gewijzigd door The Zep Man op 28-01-2022 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:57

GS88

π raat

Hehe, leuk om de verschillende opinies te zien..

Black Widow (2021) : Slecht.
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021) : Slecht.
Eternals (2021) : Erg slecht.
Spider-Man: No Way Home (2021) : |:( Nog steeds niet kunnen zien!

WandaVision (2021) : Slecht.
The Falcon and the Winter Soldier (2021) : Erg slecht.
Loki season 1 (2021) : meh.
What If...? (2021–present) slecht.
Hawkeye (2021) : Erg slecht.

Al met al heb ik met fase 4 een veel sterker "melk maar uit"-gevoel dan met de andere fases.

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
GS88 schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 13:34:
Hehe, leuk om de verschillende opinies te zien..

Black Widow (2021) : Slecht.
Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings (2021) : Slecht.
Eternals (2021) : Erg slecht.
Spider-Man: No Way Home (2021) : |:( Nog steeds niet kunnen zien!

WandaVision (2021) : Slecht.
The Falcon and the Winter Soldier (2021) : Erg slecht.
Loki season 1 (2021) : meh.
What If...? (2021–present) slecht.
Hawkeye (2021) : Erg slecht.

Al met al heb ik met fase 4 een veel sterker "melk maar uit"-gevoel dan met de andere fases.
Inderdaad verschillende opinies. Voor mij is het meer zo:

Black Widow: Slecht
Shang-Chi: niet super goed, wel erg vermakelijk
Eternals: Minder slecht dan verwacht, geen echte MCU film
Spider-man: Echt een ongelofelijk goeie film

WandaVision: Goed op de finale na
Falcon and the Winter Solider: meh
Loki: redelijk op een meh finale
What If...?: Verschilt per aflevering, alles tussen meh en erg goed
Hawkeye: Awesome

Maar daarbij wil ik wel zeggen dat een slechte MCU film nog steeds een kleine voldoende is in mijn ogen. Altijd wel vermakelijk, dus een lager dan een 6 zal 't niet worden(voorlopig dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter

[Afbeelding]

Eens dat de MCU eerst plausibeler was dan nu. Ik denk dat Iron Man als eerste film hier ook een grote rol in heeft gespeeld, want dat was zonder magie of toveren ofzo, maar gewoon slim zijn. Overigens heb ik er geen probleem mee dat ze deze weg in zijn geslagen, volgens mij hebben ze nu meer lef dan eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy

[Afbeelding]

Ik heb ook eindelijk Eternals gekeken. Ik keek er eigenlijk een beetje tegenop door alle reviews en dan ga je automatisch met een kritische blik kijken.
Maar eigenlijk wat jij zegt, het geheel ging van plausibel met een beetje fantasie naar heel veel fantasie.

In de begindagen stond je als naïeve aardbewoner gek te kijken als er ineens een superheld of schurk voorbij kwam. Nu is het een beetje de normale gang van zaken dat de gehele mensheid elke dag weer bedreigd wordt. Dat is toch niet fijn leven zou je denken.

Het wordt mijn inziens nu een beetje te breed getrokken en wat te vergezocht en past niet goed bij hoe fase 1 tot en met 3 zijn opgebouwd.

Spider-man was overigens fantastisch, al is het alleen al door de fan service die erin zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
yorroy schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 16:53:
Ik heb ook eindelijk Eternals gekeken. Ik keek er eigenlijk een beetje tegenop door alle reviews en dan ga je automatisch met een kritische blik kijken.
Maar eigenlijk wat jij zegt, het geheel ging van plausibel met een beetje fantasie naar heel veel fantasie.
Dat is een beetje mijn probleem met het MCU momenteel. Er zijn zo veel wonderlijke dingen gebeurd dat de MCU-aarde eigenlijk helemaal niet meer op onze realiteit zou mogen lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Niet online
Gister eindelijk Spider-man in de bios gezien. Heerlijke film. Hier mijn lijstje:
Black Widow: Meh
Shang-Chi: Oké
Eternals: Meh
Spider-man: (erg) goed

WandaVision: Redelijk (iets beter dan meh)
Falcon and the Winter Solider: meh
Loki: Briljant goed
What If...?: Verschilt per aflevering, gemiddeld: redelijk
Hawkeye: gewoon goed (stuk minder dan spider-man, maar een stuk beter dan bijv. Eternals. Maar Loki steekt hier met kop en schouder bovenuit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Black Widow: Voldoende, maar onnodige film, hadden ze veel eerder moeten maken
Shang-Chi: Goed, vermakelijk
Eternals: Meh, ik moet hem nog keer zien denk ik. Geen Marvel film, mooie plaatjes, traag, totaal geen diepgang, misschien op Sersi en haar twee lovers na. Hoogtepunt misschien de twee scenes in de aftiteling ? Dat zegt veel.
Spider-man: Erg goed

Wandavision: best ok
Falcon and the Winter Solider: meh, komt ook denk ik omdat ze ivm Corona de hele serie aangepast hebben nadat alles gefilmed was. Ging oorspronkelijk over een virus bio-weapon.
Loki: Briljant idd
What If...?: Niet gezien
Hawkeye: Gewoon goed, smaakt naar meer Kate Bishop en Kingpin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Niet online
Spider-Man, Loki, WandaVision en aflevering 4 en 9 van What If...? :Y

De rest hadden ze van mij weg mogen laten.

Dat zit wel Schnorr.

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste