Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

hotymoty schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:03:
Dit heeft toch niets meer met Spiderman te maken uit de strips? De vorige voelde ook echt als een kinderfilm. Hetgeen wat mij nog meest frustreert is dat hij niet eens zelf biologisch web kan schieten. Ik vind het echt verschrikkelijk.
Hier zal vast niet iedereen het mee eens zijn.. maar:
Het is dan ook de Marvel Cinematic Universe, niet de Marvel Comic-to-movie universe.

Nou heb ik de comics ook nog nooit gelezen dus dat zal ook invloed hebben op mijn mening (wel geinterseerd, dus aanraders voor een beginner zijn welkom)

Verder vind ik het ook raar dat het niet meer biologisch is, maar dat is iets dat ik dan ook weer snel genoeg vergeet dat het me niet veel uitmaakt.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07:07
hotymoty schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:03:
Dit heeft toch niets meer met Spiderman te maken uit de strips? De vorige voelde ook echt als een kinderfilm. Hetgeen wat mij nog meest frustreert is dat hij niet eens zelf biologisch web kan schieten. Ik vind het echt verschrikkelijk.
In de comics gebruikt hij, in ieder geval in de classic verhaallijnen, juist web-shooters...

[ Voor 5% gewijzigd door Wren op 25-08-2021 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Laatst online: 15-09 19:18
Byron010 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:20:
[...]

Hier zal vast niet iedereen het mee eens zijn.. maar:
Het is dan ook de Marvel Cinematic Universe, niet de Marvel Comic-to-movie universe.

Nou heb ik de comics ook nog nooit gelezen dus dat zal ook invloed hebben op mijn mening (wel geinterseerd, dus aanraders voor een beginner zijn welkom)

Verder vind ik het ook raar dat het niet meer biologisch is, maar dat is iets dat ik dan ook weer snel genoeg vergeet dat het me niet veel uitmaakt.
Snap ik. Ik kan er in ieder geval niet echt naar kijken. De films met Tom Holland zijn ook redelijke lege films zonder enige vorm van boodschap. En zoals ik al zei echt kinderfilms. Alles voor het geld zeggen we maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 04-09 18:53
hotymoty schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:31:
[...]

Snap ik. Ik kan er in ieder geval niet echt naar kijken. De films met Tom Holland zijn ook redelijke lege films zonder enige vorm van boodschap. En zoals ik al zei echt kinderfilms. Alles voor het geld zeggen we maar.
Hmmm in combinatie met iron man vond ik het best vermakelijk, beetje de zoon die hij nooit had. Niet de beste losstaande films van het mcu, maar als toevoeging aan de Avengers wel leuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Ondanks dat de Tobey Maguire memes dan wel weer mooier zijn vind ik hem als Peter Parker een stuk minder. Tom Holland als een nerdy tiener op school vind ik veel meer bij de character passen, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Is er in de comics ook niet iets dat Spider-man een deal maakt met Doctor Strange of Mephisto (gaan we weer... :+) dat iedereen vergeet wie hij is? Ik dacht dat ik zoiets langs zag komen.

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
raiders schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:41:
Ondanks dat de Tobey Maguire memes dan wel weer mooier zijn vind ik hem als Peter Parker een stuk minder. Tom Holland als een tiener op school vind ik veel meer bij de character passen, maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Is er in de comics ook niet iets dat Spider-man een deal maakt met Doctor Strange of Mephisto (gaan we weer... :+) dat iedereen vergeet wie hij is? Ik dacht dat ik zoiets langs zag komen.
Was om Aunt May te redden, in ruil daarvoor zou het huwelijk met MJ 'vergeten' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 16:44
The Zep Man schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 13:19:
Nieuwste What If was wel aardig.

spoiler:
Het idee van een evil Ant Man was wel goed, en het legt de nadruk op het gevaar van de gebruikte technologie.

spoiler:
Toont wel aan dat de MCU Hulk een stuk zwakker is dan de meeste varianten van comic Hulk. In de strips kan Hulk zelfs regenereren gebaseerd op enkele cellen, en zijn hoofd verliezen was volgens mij ook geen probleem.
Ik vond het denk de sterkste What If tot nu toe. Die andere twee vielen wat mij betreft net iets te veel in herhaling.

En wat je tweede spoiler betreft: Wie weet wat de follow-up daarvan is. In de comics gaat er vast ook tijd overheen.
Wren schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:43:
[...]

Was om Aunt May te redden, in ruil daarvoor zou het huwelijk met MJ 'vergeten' zijn.
Volgens mij is dit nog steeds één van de meeste gehate beslissingen in comics, en heeft de newspaper-comic van Spider-Man het zelfs ge-retconned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-09 14:30

The Zep Man

🏴‍☠️

ErikT738 schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:04:
[...]

Ik vond het denk de sterkste What If tot nu toe. Die andere twee vielen wat mij betreft net iets te veel in herhaling.
spoiler:
Eens. "Wat nu als karakter X superheld Y wordt" is iets te 'makkelijk', hoewel ik die van T'Challa als Star-Lord wel geslaagd vond omdat die echt anders was.
En wat je tweede spoiler betreft: Wie weet wat de follow-up daarvan is. In de comics gaat er vast ook tijd overheen.
spoiler:
Het MCU heeft juist niet veel met de Hulk gedaan. Zie Infinity War (emo Hulk) en End Game (ik ben er wel, maar ook weer niet Hulk).

Hulk had/zou nog een redemption arc moeten krijgen, waarmee het brein en de spieren met elkaar gecombineerd worden tot iets dat niet te stoppen is. In End Game was het Bruce Banner met een Captain America op steroïden lichaam. Veel Hulk zat er niet in.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Wren schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 14:28:
[...]

In de comics gebruikt hij, in ieder geval in de classic verhaallijnen, juist web-shooters...
Thanks! Ik had dat idee al ook, scheelt me zoeken :)

• 42erik
  • Niet online
The Zep Man schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 15:12:
[...]
spoiler:
Eens. "Wat nu als karakter X superheld Y wordt" is iets te 'makkelijk', hoewel ik die van T'Challa als Star-Lord wel geslaagd vond omdat die echt anders was.
Ik vond daar de impact van een kleine wijziging indrukwekkend, hoe ver ze gekomen waren met gevolgen, die allemaal logisch voelden :)

Aflevering 3:
spoiler:
Ik vond hier het verhaal mooi opgezet, de wijziging die alles in werking stelt (Hope die in dienst van shield omkomt) niet eens in beeld gebracht en gaandeweg ontdek je die pas.

Echt een vette serie, elke keer weer een verrassing wat er gebeurt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Tussen de bedrijven even episode 4 van What If gekeken.

spoiler:
Leuk om te zien dat het de potentie laat zien van de Sorcerer Supreme, en dat Strange de ultieme glass cannon en nucleaire optie is in het MCU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
The Zep Man schreef op woensdag 1 september 2021 @ 12:03:
Tussen de bedrijven even episode 4 van What If gekeken.

spoiler:
Leuk om te zien dat het de potentie laat zien van de Sorcerer Supreme, en dat Strange de ultieme glass cannon en nucleaire optie is in het MCU.
Altijd leuk, de woensdagmiddag lunchpauze :P

Ik vond de aflevering zelf niet heel sterk,
spoiler:
zeker als je bedenkt dat het "fixed point in time" in de films helemaal niet zo fixed is. Verder vond ik het niet helemaal in-character dat Strange zich blind bleef staren op tijdreizen en in de enorme magische bibliotheek niet naar andere manieren heeft gezocht om z'n waifu terug te brengen. In de film had hij minder moeite om andere methoden te omarmen (magie i.p.v. wetenschap).

Waren dit overigens dezelfde tentakels als in de aflevering met Captain Carter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

ErikT738 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:52:
spoiler:
zeker als je bedenkt dat het "fixed point in time" in de films helemaal niet zo fixed is.
spoiler:
Het verschil was dat het ongeluk op een andere rit was, waar hij toevallig zijn vriendin voor meenam. Eigenlijk is dus het verschil dat hij niet zijn vaste handen, maar zijn vriendin verliest.
spoiler:
Verder vond ik het niet helemaal in-character dat Strange zich blind bleef staren op tijdreizen en in de enorme magische bibliotheek niet naar andere manieren heeft gezocht om z'n waifu terug te brengen. In de film had hij minder moeite om andere methoden te omarmen (magie i.p.v. wetenschap).
Eens.
spoiler:
Ook vond ik het 'Strange opgesplitst in twee' eigenlijk niet veel toevoegen.
spoiler:
Waren dit overigens dezelfde tentakels als in de aflevering met Captain Carter?
Dat wordt gesuggereerd, omdat ze op dezelfde manier tevoorschijn komen.

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 01-09-2021 17:45 ]

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:35
Gisterenavond 'Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings' gezien, en hij was erg vermakelijk! Vooral de eerste helft van de film is de actie en de choreografie erg tof!

Er is trouwens een mid en end credit scene.

Spoiler mbt Abomination
spoiler:
Ik vond het wel gek dat Wong tegen Abomination ging vechten in de ring, waarom doen ze dat niet op de plek waar ze Abomination huisvesten? Of was het puur om geld te verdienen? En het lijkt erop dat ze Abomination huisvesten in eenzelfde soort containmentcel als die ze voor The Hulk hadden in Avengers 1 (in de Helicarrier).

mid credit scene spoiler
spoiler:
Banner is dus geen professor Hulk meer, en hij heeft nog steeds last van z'n arm na de snap. :D

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:04

Japie.G

Colour Classic

Shang-Chi gezien! Man die was ff een potje vermakelijk😀. Had er niet te hoge verwachtingen van. Maar het was toch een ouderwets lekkere marvel wegkijker! Heerlijke flauwe humor,
spoiler:
Vooral de terugkomst van de fake mandarin was erg welkome luchtigheid :-D

Vette actie scenes (Crouching Tiger, Hidden Dragon achtige Martial Arts scenes, schitterend in beeld gebracht) en voor het eerst vond ik 3d een meerwaarde (normaal vind ik dat hinderlijk irritant) De actiescenes zijn echt erg mooi in 3d gezet!

Mid-credit scene was echt gaaf, de post credit vatte ik niet helemaal maar wellicht heb ik iets gemist..

Edit:
Bizar hoe anders de ‘feel’ van de film is tov wat de trailer doet vermoeden.

[ Voor 24% gewijzigd door Japie.G op 03-09-2021 00:05 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Japie.G schreef op donderdag 2 september 2021 @ 23:11:
Shang-Chi gezien! Man die was ff een potje vermakelijk😀. Had er niet te hoge verwachtingen van. Maar het was toch een ouderwets lekkere marvel wegkijker! Heerlijke flauwe humor,
spoiler:
Vooral de terugkomst van de fake mandarin was erg welkome luchtigheid :-D

Vette actie scenes (Crouching Tiger, Hidden Dragon achtige Martial Arts scenes, schitterend in beeld gebracht) en voor het eerst vond ik 3d een meerwaarde (normaal vind ik dat hinderlijk irritant) De actiescenes zijn echt erg mooi in 3d gezet!

Mid-credit scene was echt gaaf, de post credit vatte ik niet helemaal maar wellicht heb ik iets gemist..

Edit:
Bizar hoe anders de ‘feel’ van de film is tov wat de trailer doet vermoeden.
Tof! Is het belangrijk om Black Widow nog te zien of is het echt een origin story die je los kunt kijken? Maat van me wil m graag zien in de bios, maar ik twijfel dus omdat ik niet 100% bij ben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

Ht87 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:50:
[...]

Tof! Is het belangrijk om Black Widow nog te zien of is het echt een origin story die je los kunt kijken? Maat van me wil m graag zien in de bios, maar ik twijfel dus omdat ik niet 100% bij ben ;)
Black widow is meer een closure verhaallijn terwijl Ten Rings een origin verhaal is. Ikzelf heb geen hooks gezien waardoor je black widow eerst moet zien. (Nu zegt dat niet alles dus pin me er niet op vast, je moet de film toch twee keer kijken om de hooks op te pikken, althans ik wel🤣). Avengers Endgame en daarvoor moet je wel gezien hebben. Tevens is het voor het begrip ook wel fijn om Loki gezien te hebben.
spoiler:
Omdat je kennis van the blip moet hebben en begrip van multiverse (loki) is ook wel fijn om de portal en wat kleine hooks beter te plaatsen)

[ Voor 19% gewijzigd door Japie.G op 03-09-2021 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 11:22
Shang-Chi staat totaal los van Black Widow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Japie.G schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:56:
[...]

Black widow is meer een closure verhaallijn terwijl Ten Rings een origin verhaal is. Ikzelf heb geen hooks gezien waardoor je black widow eerst moet zien. (Nu zegt dat niet alles dus pin me er niet op vast, je moet de film toch twee keer kijken om de hooks op te pikken, althans ik wel🤣). Avengers Endgame en daarvoor moet je wel gezien hebben. Tevens is het voor het begrip ook wel fijn om Loki gezien te hebben.
spoiler:
Omdat je kennis van the blip moet hebben en begrip van multiverse (loki) is ook wel fijn om de portal en wat kleine hooks beter te plaatsen)
Ik heb donderdag ook Chang-Chi gezien en heb me top vermaakt.
Typisch Marvel weer en er zaten een paar heerlijke martial arts vechtscenes is.
Een aanrader om in de bios te zien.

@Japie.G wat mis je als je Loki niet hebt gezien? Ik heb Loki wel gezien maar had niet het idee dat er enige link met de gebeurtenissen uit Loki zijn.
spoiler:
Er was toch niks met multiverse in Shang-Chi?

[ Voor 3% gewijzigd door yorroy op 04-09-2021 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:50

g0tanks

Moderator CSA
ErikT738 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:52:
[...]

spoiler:
zeker als je bedenkt dat het "fixed point in time" in de films helemaal niet zo fixed is.
spoiler:
Maar wat is in de films dan een 'absolute point in time'? Aangezien dat nooit is toegelicht kan je niet stellen dat het in de films niet zo is.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G

Japie.G

Colour Classic

yorroy schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 19:55:
[...]

Ik heb donderdag ook Chang-Chi gezien en heb me top vermaakt.
Typisch Marvel weer en er zaten een paar heerlijke martial arts vechtscenes is.
Een aanrader om in de bios te zien.

@Japie.G wat mis je als je Loki niet hebt gezien? Ik heb Loki wel gezien maar had niet het idee dat er enige link met de gebeurtenissen uit Loki zijn.
spoiler:
Er was toch niks met multiverse in Shang-Chi?
spoiler:
Je mist niet direct wat maar Ta Lo is m.i. met de kennis van loki een ander universe. Ook omdat de zus van (naam ff kwijt) ergens heel duidelijk riep: We are here to protect YOUR universe. Daaruit maak ik op dat er toch iets a la multiverse speelt. Wellicht wat ver gezocht van mij, maar dat linkje legde ik😉

[ Voor 3% gewijzigd door Japie.G op 04-09-2021 20:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorroy
Japie.G schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:29:
[...]

spoiler:
Je mist niet direct wat maar Ta Lo is m.i. met de kennis van loki een ander universe. Ook omdat de zus van (naam ff kwijt) ergens heel duidelijk riep: We are here to protect YOUR universe. Daaruit maak ik op dat er toch iets a la multiverse speelt. Wellicht wat ver gezocht van mij, maar dat linkje legde ik😉
spoiler:
Ah die quote over universe had ik sowieso gemist denk ik.
Ik had meer het idee dat Ta Lo gewoon een soort van verborgen/afgeschermd stuk land is. Een beetje zoals Wakanda, wat ook voor de buitenwereld niet echt te bereiken is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
yorroy schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 21:03:
[...]

spoiler:
Ah die quote over universe had ik sowieso gemist denk ik.
Ik had meer het idee dat Ta Lo gewoon een soort van verborgen/afgeschermd stuk land is. Een beetje zoals Wakanda, wat ook voor de buitenwereld niet echt te bereiken is.
spoiler:
dat was ook mijn idee. Al kwam er ergens wel het woord multiverse langs, maar waar weet ik even niet meer.

Denk dat dat woord de komende tijd nogal genamdropped gaat worden, volgens mij zat ie ook in de Spider-Man trailer. Het concept zit daar iig in. En dan zal Dr strange and the multiverse of madness (lange naam, net zoals de officiële van Sjang Chi) daar waarschijnlijk los mee gaan.

Hopen dat ze niet gaan overdrijven, en het nog te volgen blijft, maar gezien het track record lokt dat vast goed

Bovenstaand allemaal over Sjang Chi, voor de spoiler klikkers :)

[ Voor 3% gewijzigd door 42erik op 05-09-2021 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Over what if
spoiler:
Net de Docter Strange gezien.... absorbtion is een ding... en lijkt dat ook in de normale verhaallijn te zijn? Dan zit er nog heel veel kracht meer in de man.

Ik vind de aflevering wel mwoa, kijk er met minder plezier naar dan 2 en 3. Al kan ik niet goed uitleggen waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
g0tanks schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 19:57:
[...]

spoiler:
Maar wat is in de films dan een 'absolute point in time'? Aangezien dat nooit is toegelicht kan je niet stellen dat het in de films niet zo is.
Als er een andere tijdlijn bestaat waar dat punt niet absoluut is (de film) dan lijkt het mij dat je het punt moet kunnen veranderen (al kan je wellicht stellen dat Strange de verkeerde gebeurtenis aan probeerde te passen en dat hij verder in het verleden iets zou moeten doen om op het pad van de film te geraken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
ErikT738 schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:41:
[...]

Als er een andere tijdlijn bestaat waar dat punt niet absoluut is (de film) dan lijkt het mij dat je het punt moet kunnen veranderen (al kan je wellicht stellen dat Strange de verkeerde gebeurtenis aan probeerde te passen en dat hij verder in het verleden iets zou moeten doen om op het pad van de film te geraken).
Ah op die manier, ik had niet door dat je specifiek naar het incident refereerde. Dan heb je natuurlijk gelijk. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ik ben door Agents of S.H.I.E.L.D. geploegd. De serie is inmiddels al even afgelopen, dus ik ga geen spoiler-tags gebruiken. Spoilers! ;)

De algehele kwaliteit van de serie was goed, maar sommige seizoenen waren iets te lang. Verder zijn er een paar (deels overlappende) thema's in min of meer chronologische volgorde:

• Verbindingen met het MCU
• Hydra
• Mutanten
• Magie
• Door mensen ontwikkelde androids
• Tijdreizen naar de toekomst
• Buitenaardse parasieten
• Buitenaardse androids
• Tijdreizen naar het verleden en tijdsafsplitsing

Van al deze thema's was eigenlijk de binding met het MCU het minst interessant, en ik begrijp het wel omdat AoS zoveel onafhankelijk deed van de films, dat het niet als canon gezien wordt. Het zijn leuke knipogen in de serie naar de films, maar iemand die de films niet gezien heeft kan gerust de serie kijken en andersom.

Vanaf seizoen 5 springt de serie over de haai heen, en vanaf dat moment leunt het nog veel meer op sci-fi als genre. Het mist een bepaalde charme van de eerste seizoenen, die letterlijk en figuurlijk vaker met beide benen op de grond stonden, tot zover dat gaat in een universum met superhelden. Het krijgt ook wat charme terug (S.H.I.E.L.D... in space!), dus dat het omslaat is niet per se erg.

Wel denk ik dat Coulson iets te vaak gereïncarneerd wordt in de latere seizoenen, wat een beetje stoort. Zijn dood voegt niet veel toe als je weet dat het gezicht van S.H.I.E.L.D. toch wel elke keer terugkeert. Met name was Coulson als LMD een beetje zwak, en de implicaties daarvan worden best wel snel opzij geschoven. Hier had men juist wat meer op kunnen filosoferen, maar men had het ook weg kunnen laten, net als de rest. Zo had men de voorwaarde van Ghost Rider kunnen overslaan, Coulson erin kunnen houden, en op een andere manier invulling kunnen geven aan Sarge (dubbelganger of een ander karakter). Vaak heeft 'geen dood' een beter effect dan een soort 'nep dood', als men een acteur niet uit de serie wil/kan schrijven.

Zoals genoemd zijn de eerste seizoenen wat opgeblazen. Neem bijvoorbeeld de andere S.H.I.E.L.D. fractie in seizoen 2. Nadat dat verhaallijn is opgelost, wordt er eigenlijk niets meer mee gedaan. Status quo hersteld, en we praten er niet meer over (ondanks dat zoveel personen zoveel andere personen koud hadden verraden, werd dat vertrouwen verbazingwekkend snel hersteld). Het was leuk om William Adama... erm... Robert Gonzales te zien, maar ik denk dat het seizoen een betere lengte/tempo zou hebben zonder dit verhaal, met als gevolg dat het wat minder afleveringen zou zijn.

Tot zover een beetje mijn gedachtes. De serie is leuk als optioneel achtergrondmateriaal als je een groot deel ervan accepteert als een 'What If' aflevering, of als zelfstandige serie als je van science fiction met wat superhelden erin gemixt houdt.

[edit]
Iets dat ook een beetje opviel was dat (buiten enkele one-shot afleveringen voor specifieke karakters en wat tijdreizen voor sommige karakters in de latere seizoenen) Coulson's team niet echt een privéleven lijkt te hebben. Voor langere periodes zijn ze onafgebroken bezig om de wereld te redden van drie of vier verschillende rampen, vaak direct achter elkaar en soms zelfs een paar tegelijk. Je zou denken dat dat je toch wel een beetje moe zou maken en je minstens wel eens een weekendje vrij zou willen hebben. :+

[ Voor 7% gewijzigd door The Zep Man op 07-09-2021 07:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
Zo, net terug van Shang-Chi. Maar wat heeft marvel een ongelofelijk slecht product afgeleverd met de trailer.
De trailer was meh, maar de film zelf was echt awesome :o

Absolute must watch imho

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shandon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:03
The Zep Man schreef op maandag 6 september 2021 @ 22:13:
[edit]
Iets dat ook een beetje opviel was dat (buiten enkele one-shot afleveringen voor specifieke karakters en wat tijdreizen voor sommige karakters in de latere seizoenen) Coulson's team niet echt een privéleven lijkt te hebben. Voor langere periodes zijn ze onafgebroken bezig om de wereld te redden van drie of vier verschillende rampen, vaak direct achter elkaar en soms zelfs een paar tegelijk. Je zou denken dat dat je toch wel een beetje moe zou maken en je minstens wel eens een weekendje vrij zou willen hebben. :+
Het is voor mij al even geleden, maar was dat gebrek van een leven buiten SHIELD ook niet te wijten aan de gebeurtenissen in Captain America: The Winter Soldier? AoS liep altijd wat losjes mee met de MCU, maar toen alle gegevens van SHIELD op het internet werden gezwierd door Natasha, werden ook de geschiedenissen van de oorspronkelijk vijandige leden gelekt. Daarnaast bleven de restjes van Hydra ook nog een gevaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Shandon schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 15:22:
AoS liep altijd wat losjes mee met de MCU, maar toen alle gegevens van SHIELD op het internet werden gezwierd door Natasha, werden ook de geschiedenissen van de oorspronkelijk vijandige leden gelekt. Daarnaast bleven de restjes van Hydra ook nog een gevaar.
Herinner ik mij niet veel van. Verder doet zoiets niets af aan het feit dat ze maar achter elkaar de wereld blijven redden (van rampen waar ze ook weer deels zelf de oorzaak van zijn). Zelfs de Avengers krijgen af en toe wat tijd om even tot rust te komen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 07-09-2021 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
The Zep Man schreef op maandag 6 september 2021 @ 22:13:
Ik ben door Agents of S.H.I.E.L.D. geploegd. De serie
[edit]
Dat vind ik nog steeds 1 van de mooiste scenes. Het feestje in age of ultron waar ze de hamer proberen op te tillen. Ook even de menselijke kant laten zien, en die uitlaatklep die je als held nodig hebt (voor zover ik me dat als normale sterveling kan voorstellen) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

42erik schreef op woensdag 8 september 2021 @ 00:37:
Dat vind ik nog steeds 1 van de mooiste scenes. Het feestje in age of ultron waar ze de hamer proberen op te tillen. Ook even de menselijke kant laten zien, en die uitlaatklep die je als held nodig hebt (voor zover ik me dat als normale sterveling kan voorstellen) :p
Er was zeker het één en ander mis met Age of Ultron, maar die scene was het niet. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
42erik schreef op woensdag 8 september 2021 @ 00:37:
[...]

En dan de nervositeit bij Thor als Captain America het probeert ;) erg leuke scene idd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
De nieuwe What If staat er op. Stiekem vond ik de originele Marvel Zombies comics toch leuker, maar misschien hielp het daar mee dat ze een groter Marvel universum hadden om mee te spelen.

spoiler:
Wel tof dat die actie van The Wasp in de trein een soort van bevestigt dat Ant-Man Thanos had kunnen verslaan :p

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqF9R1pp5Tt_IneNAUhkmBjA8YM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YxpcP7Gt3SFUphrD6DgZFmsl.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ht87 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 11:12:
En dan de nervositeit bij Thor als Captain America het probeert ;) erg leuke scene idd!
I knew it!

What If spoilers:
ErikT738 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:16:
spoiler:
Wel tof dat die actie van The Wasp in de trein een soort van bevestigt dat Ant-Man Thanos had kunnen verslaan :p
spoiler:
Niet echt. Thanos is een (sterke variant/mutatie van een) titan, niet een slappe zombie. Bovendien is het helemaal niet canon of hij uberhaupt een (ongeblokkeerde) achteruitgang heeft. :P

spoiler:
En wie weet. Mogelijk probeerde zombie Ant-Man dat, faalde (Reality stone = vibranium guts), infecteerde Thanos doordat Scott's rotte lichaam achterbleef in het verteertraject van Thanos terwijl zijn hoofd nog buiten was en werd gescheiden, wat later werd genezen door Vision.

spoiler:
Ik vond deze aflevering wat zwak. Er waren meer wijzigingen dan enkel Pim en vrouw die als zombies terugkomen. Zo heeft Iron Man eerder ergens hersenschade opgelopen, want zelfs een idioot weet dat er geen enkele reden is om het met zombies op gelijk niveau te spelen, iets wat Stark nooit zou doen.

[ Voor 23% gewijzigd door The Zep Man op 09-09-2021 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
twee vrager over de spoiler-tags

is er een button om die meteen neer te zetten? Ik tik het elke keer helemaal in, maar kijk ik ergens overheen?

Is het een idee om erbij te zetten over welk serie/film de spoiler gaat? Zo ben ik bij met de films, dus "leuk, lezen", maar heb ik de laatste what if nog niet gezien, dus die wil ik nog even 'dicht' laten. Of doe ik nu te moeilijk? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
42erik schreef op woensdag 8 september 2021 @ 23:40:
twee vrager over de spoiler-tags

is er een button om die meteen neer te zetten? Ik tik het elke keer helemaal in, maar kijk ik ergens overheen?
Volgens mij niet
Is het een idee om erbij te zetten over welk serie/film de spoiler gaat? Zo ben ik bij met de films, dus "leuk, lezen", maar heb ik de laatste what if nog niet gezien, dus die wil ik nog even 'dicht' laten. Of doe ik nu te moeilijk? :p
Dat lijkt mij ook wel handig.

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
ErikT738 schreef op woensdag 8 september 2021 @ 13:16:
spoiler:
spoiler:
De huid (en ik neem aan ook de ingewanden) van een Titan is een stuk robuuster dan die van een mens. :p

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

42erik schreef op woensdag 8 september 2021 @ 23:40:
Ik denk dat je alleen voor de initiële periode dat de laatste film (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) is uitgekomen en voor lopende series spoiler tags mag verwachten. Voor oudere films en series kan je verwachten dat je spoilers in dit topic vindt, dus daar zal men geen tags voor gebruiken.

Als er meer MCU zaken tegelijkertijd recent zijn, dan kan bij spoiler tags even gemeld worden om welke film/serie het gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 09-09-2021 11:03 ]

• 42erik
  • Niet online
The Zep Man schreef op donderdag 9 september 2021 @ 10:27:
[...]
Ik denk dat je alleen voor de initiële periode dat de laatste film (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) is uitgekomen en voor lopende series spoiler tags mag verwachten. Voor oudere films en series kan je verwachten dat je spoilers in dit topic vindt, dus daar zal men geen tags voor gebruiken.

Als er meer MCU zaken tegelijkertijd recent zijn, dan kan bij spoiler tags even gemeld worden om welke film/serie het gaat.
Ja, dat bedoel ik ook, bij de recente. Shang-Chi en what if staan nu beide in tags, heel fijn, maar even kijken welke welk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Gister avond eindelijk naar Shang-Chi geweest, echt zeer genoten. Verbaast me nu ook niet meer dat die zo goed ontvangen is :)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:59
Die Hard met pijl en boog :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Of Home Alone met betere wapens.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
raiders schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:54:
[...]

Dat was… anders dan ik had verwacht :P
Ik had iets andere muziek verwacht sowieso :) :? :P

24 november al... The first season of What If...? premiered on August 11, 2021, and will consist of nine episodes, concluding on October 6

Oh nee... 2 maanden geen marvel :O

Oh wacht Eternals November 5, 2021 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vond Shang-Chi niet echt de 8/10 die het heeft om eerlijk te zijn. Maar misschien iets te hoge verwachtingen, hype kan de allerbeste films nog matig maken. Maar alsnog minstens een ruime 7, wel blij dat ik ben gegaan. Er waren wel meerdere Jackie Chan-achtige gevechten, wat wel iets was waar ik op hoopte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
raiders schreef op maandag 13 september 2021 @ 15:54:
[...]

Dat was… anders dan ik had verwacht :P
Hier geen idee wat ik moest verwachten. Ik ben positief verrast. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

What If:
spoiler:
Deze aflevering was goed, maar het einde was zwak. Vorige week was een leuke one shot waarbij het einde open interpreteerbaar en humoristisch was, maar met deze aflevering voelt het echt alsof er iets mist.

[ Voor 21% gewijzigd door The Zep Man op 16-09-2021 06:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

The Zep Man schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:00:
What If:
spoiler:
Deze aflevering was goed, maar het einde was zwak. Vorige week was een leuke one shot, maar dit voelt echt alsof er iets mist.
Ondanks dat ik het met een quote kan lezen (gescrollt zodat ik het niet zie): bedankt voor het labelen.

Ik moet zelf nog beginnen met what-if maar heb shang chi wel gezien, dus dit wordt gewaardeerd :)

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Amanoo schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 00:03:
Ik vond Shang-Chi niet echt de 8/10 die het heeft om eerlijk te zijn. Maar misschien iets te hoge verwachtingen, hype kan de allerbeste films nog matig maken. Maar alsnog minstens een ruime 7, wel blij dat ik ben gegaan. Er waren wel meerdere Jackie Chan-achtige gevechten, wat wel iets was waar ik op hoopte.
Ze hebben in ieder geval wat dingetjes geleerd...
De Chinese personages zijn Chinees. En spreken Chinees.
De personages die martial-arts experts zijn, kunnen vechten.
(looking at you, Iron Fist).

TheS4ndm4n#1919

• 42erik
  • Niet online
@The Zep Man ja, fijn die label. Ik laat hem nog even dicht (en weet dat de nieuwe er is :)

• ErikT738
The Zep Man schreef op woensdag 15 september 2021 @ 18:00:
What If:
spoiler:
Deze aflevering was goed, maar het einde was zwak. Vorige week was een leuke one shot waarbij het einde open interpreteerbaar en humoristisch was, maar met deze aflevering voelt het echt alsof er iets mist.
Ik vond het einde ook een beetje zwak en random.

What If:
spoiler:
Shuri die alles doorheeft want "lol ik ben ook een genie"? Had op z'n minst Jarvis erbij betrokken, of een upload van Stark's brein ofzo (hier hebben de comics al meerdere malen mee gespeeld). Verder was Tony's plan om Killmonger te confronteren wel heel mager en had ik echt nog wel een soort contingency plan op het eind verwacht om Killmonger schaakmat te zetten...

Ik had de hele episode het gevoel dat alles rond Stark vooral aankleding was om "What if Killmonger became Black Panther" aan ons te verkopen. Je zou vrijwel het hele verhaal onveranderd kunnen laten als je Stark er uit schrijft.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

ErikT738 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 08:58:
[...]

Ik vond het einde ook een beetje zwak en random.

What If:
spoiler:
Shuri die alles doorheeft want "lol ik ben ook een genie"? Had op z'n minst Jarvis erbij betrokken, of een upload van Stark's brein ofzo (hier hebben de comics al meerdere malen mee gespeeld). Verder was Tony's plan om Killmonger te confronteren wel heel mager en had ik echt nog wel een soort contingency plan op het eind verwacht om Killmonger schaakmat te zetten...

Ik had de hele episode het gevoel dat alles rond Stark vooral aankleding was om "What if Killmonger became Black Panther" aan ons te verkopen. Je zou vrijwel het hele verhaal onveranderd kunnen laten als je Stark er uit schrijft.
What If:
spoiler:
Wat mij ook tegenvalt is hoe dom Tony Stark neergezet wordt in de What If afleveringen. Dat zag je in de zombie aflevering, en ook nu weer. Juist met zaken die voorbereid kunnen worden is Tony Stark sterk. Het was in beide gevallen niet alsof hij verrast werd door de confrontaties, en toch stond hij er min of meer in beide gevallen bij terwijl hij afgeslacht werd.

Bij gebrek aan een fatsoenlijke Hulk-film, had ik toch wel een What If aflevering van hem verwacht. 'Wat als de Hulk niet op Sakaar was beland', of zoiets. En dan meer richting comic Hulk gaan (bozer = sterker, ongelimiteerde capaciteit tot woede). En dan het 'gevecht' tussen Thanos en Hulk nog even dunnetjes overdoen. "We've got a Hulk" moet weer eens ergens voor staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
ErikT738 schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:41:
[...]

Ik heb nog gegoogled naar hoe dit zit en ik begrijp er het volgende van:

spoiler:
Een absolute point in time is geen multiverse iets, maar is gebonden aan een specifiek universum. In de film is het dus dat Strange zijn handen beschadigd raken, in What If dat Christine Palmer verongelukt. Beide absolute points zorgen ervoor dat Strange uiteindelijk Sorcerer Supreme worden.

Daarnaast gaat Strange niet terug in de tijd, maar kan hij met de time stone de tijd terugdraaien. Hierdoor ontstaat er dus geen branch als hij iets anders doet. Echter kan hij niet verder terug dan het absolute point, want dan wordt hij geen Sorcerer Supreme en kan hij überhaupt niet de tijd terugdraaien (een paradox).

Omdat hij op een gegeven moment toch weet het absolute point om te keren, zorgt de resulterende paradox ervoor dat het universum in elkaar stort.

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

What If:
spoiler:
Melige en vermakelijke aflevering. Ik denk dat het enige onrealistische de pieper is waarmee Captain Marvel werd opgeroepen. In de films wordt gesuggereerd dat alleen Fury hiervan weet, en werd Captain Marvel niet eens geroepen toen de Chitauri hun aanval deden. Een stelletje feestende pubers zou minder problemen moeten opleveren, en het oproepen van Captain Marvel niet echt nodig maken. En dat klopt, want Jane wist aan de juiste bel te trekken om de situatie op te lossen.

Verder zou er geen reden zijn om een vloek op Thor's hamer te plaatsen bij gebrek aan wat er gebeurde in de Thor film, en zou Mjollnir dus niet Captain Marvel tegen moeten houden.

Geen spoilers, dus geen spoiler tags:

Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings heb ik laatst gezien. Was erg leuk, en diens 8,0 op IMDB wel waard. Het was in ieder geval een stuk beter dan Black Widow.

[ Voor 14% gewijzigd door The Zep Man op 22-09-2021 14:02 ]

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vind dat What If vrij zwak begon. De eerste twee afleveringen vond ik behoorlijk matig, vooral de allereerste waarin iedereen gewoon te competent was. Episode 6 was veruit de beste. Episode 7 was niet zozeer goed, maar vooral heel melig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Amanoo schreef op woensdag 22 september 2021 @ 23:46:
Ik vind dat What If vrij zwak begon. De eerste twee afleveringen vond ik behoorlijk matig, vooral de allereerste waarin iedereen gewoon te competent was.
Ik heb tot nu toe alleen aflv 1 gezien, die maakte mij niet heel warm moet ik zeggen. Maar als ik dit dan hoor wordt het alleen maar beter en heb ik genoeg om naar uit te kijken.

Geen idee of mensen dit al gezien hebben, maar Marvel brengt een "Making of the MCU" boek uit.
"Marvel Studios The First Ten Years: The Definitive Story Behind the Blockbuster Studio"

o.a te koop bij Bol en amazon, met een adviesprijs van 150$, release date 19 october.
https://www.bol.com/nl/nl...iBF9Q.2_9.12.ProductTitle

Kleine samenvatting zodat mensen niet naar het product hoeven te gaan:
512 Paginas
Gaat over de eerste 10 jaar van de studio en de gehele opbouw van de Infinity Saga (Iron man 1 t/m Avengers: Endgame)
100+ Interviews met cast/productie/management etc
Behind the scenes (obviously)

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Byron010 schreef op donderdag 23 september 2021 @ 10:37:
Ik heb tot nu toe alleen aflv 1 gezien, die maakte mij niet heel warm moet ik zeggen. Maar als ik dit dan hoor wordt het alleen maar beter en heb ik genoeg om naar uit te kijken.
What If lijkt van alles wat te hebben. Goede afleveringen, slechte afleveringen, melige afleveringen. Er zit ook redelijk wat fan service in (dingen die ze echt enkel alleen voor de fans doen, niet omdat het iets toevoegt aan het verhaal), maar dit is dan ook de serie om dat in te doen.

Wat mij positief verbaast is hoeveel acteurs hun rollen weer oppakken.

spoiler:
Jeff Goldblum als de Grandmaster (dus Jeff Goldblum) wordt gespeeld door... Jeff Goldblum, ook al is het maar voor een paar lijnen. :+

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
What If episode 8:
spoiler:
Interessant dat de infinity stones ook buiten hun eigen universum werken en zelfs in de 'kamer' van The Watcher. Blijkbaar is de TVA dus echt een hele bijzondere plek.

• 42erik
  • Niet online
g0tanks schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:36:
What If episode 8:
spoiler:
Interessant dat de infinity stones ook buiten hun eigen universum werken en zelfs in de 'kamer' van The Watcher. Blijkbaar is de TVA dus echt een hele bijzondere plek.
diezelfde What If
spoiler:
Ik vond het een mooie aflevering, mooie afwisseling ook na de vooral grappige vorige, met Thor het feestbeest ipv de thundergod.

Ik heb alleen gemist hoe widow en hawkeye nog leven... Ultron had toch juist al het leven vernietigd?

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
42erik schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:39:
[...]

diezelfde What If
spoiler:
Ik vond het een mooie aflevering, mooie afwisseling ook na de vooral grappige vorige, met Thor het feestbeest ipv de thundergod.

Ik heb alleen gemist hoe widow en hawkeye nog leven... Ultron had toch juist al het leven vernietigd?
spoiler:
Zij zaten in de quinjet op het moment dat alle nuclear missiles werden gelanceerd en zullen het daarom wel overleefd hebben.

• 42erik
  • Niet online
g0tanks schreef op woensdag 29 september 2021 @ 23:45:
[...]

spoiler:
Zij zaten in de quinjet op het moment dat alle nuclear missiles werden gelanceerd en zullen het daarom wel overleefd hebben.
spoiler:
ja, dat is wel een plausibele verklaring. Niet te lang nadenken over alle lijnvluchten maar ;)

[ Voor 3% gewijzigd door 42erik op 29-09-2021 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

What If uitgezien:

spoiler:
Het was leuk om te zien dat in het einde alles bij elkaar komt, en dat er zelfs een goed excuus was om Killmonger een onderdeel te maken van de Guardians of the Multiverse.

Party Thor gaf een goed contrast t.o.v. depressieve Thor in End Game.
Captain Carter kreeg haar happy ending.
Black Widow hadden ze via What If terug kunnen halen naar de (voormalige) Sacred Timeline. Het is jammer dat het over is tussen de actrice en de studio. ;)

Ik ben benieuwd of in het MCU nog gehint wordt naar zaken uit What If. Het lijkt mij dat What If (net als Agents of S.H.I.E.L.D.) niets toe te voegen heeft, in tegenstelling tot WandaVision, Falcon and the Winter Soldier en Loki.

[ Voor 15% gewijzigd door The Zep Man op 07-10-2021 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
The Zep Man schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:58:
Ik ben benieuwd of in het MCU nog gehint wordt naar zaken uit What If. Het lijkt mij dat What If (net als Agents of S.H.I.E.L.D.) niets toe te voegen heeft, in tegenstelling tot WandaVision, Falcon and the Winter Soldier en Loki.
spoiler:
Er gaan geruchten rond dat Captain Carter terug gaat komen in Spiderman Far From Home of Doctor Strange 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Remy!!!! schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:27:
spoiler:
Er gaan geruchten rond dat Captain Carter terug gaat komen in Spiderman Far From Home of Doctor Strange 2.
spoiler:
Dan ben ik benieuwd hoe 'buff'/lang ze haar gaan neerzetten. Dat heeft heel wat creatief camerawerk/computer rendering nodig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

What If uitgezien:

spoiler:
Het was leuk om te zien dat in het einde alles bij elkaar komt, en dat er zelfs een goed excuus was om Killmonger een onderdeel te maken van de Guardians of the Multiverse.

Black Widow hadden ze via What If terug kunnen halen naar de (voormalige) Sacred Timeline. Het is jammer dat het over is tussen de actrice en de studio. ;)

spoiler:
Niets toe te voegen? De multi-verse wordt wat meer toegelicht. The Watcher is geïntroduceerd en het is juist interessant of the Watcher ook terugkomt of aan gerefereerd wordt in The Eternals. Verder kunnen ze hierdoor ook ervoor kiezen om karakters zoals Black Widow en Agent Carter (Captain Carter) terug te laten komen in de MCU.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
What If uitgezien:

spoiler:

What if finale spoiler:
spoiler:
Ik dacht inderdaad ook even dat het de main timeline was. Maar behalve dat Scarlett en Disney vast niet zulke goede vrienden meer zijn zou het ook wel karig zijn.

Dat is wat mij betreft de grootste "zorg" met de multiverse; characters weer terug brengen uit de dood of een lastige situatie onder het mom van: "ja deze komt uit een ander universum". Ik vind het wel leuk dat de oude garde een beetje "weggewerkt" wordt en dat er nieuwe characters voor in de plaats komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

What If:
OMX2000 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 12:50:
spoiler:
Niets toe te voegen? De multi-verse wordt wat meer toegelicht. The Watcher is geïntroduceerd en het is juist interessant of the Watcher ook terugkomt of aan gerefereerd wordt in The Eternals.
spoiler:
Absoluut interessant, maar niet noodzakelijk. Zie ook Agents of S.H.I.E.L.D., waar indirect in een enkele zin in Age of Ultron naar wordt gerefereerd, waarbij die zin niet zou storen al had Agents of S.H.I.E.L.D. nooit bestaan.
spoiler:
Verder kunnen ze hierdoor ook ervoor kiezen om karakters zoals Black Widow en Agent Carter (Captain Carter) terug te laten komen in de MCU.
spoiler:
De gehele multiverse is onderdeel van het MCU.

Black Widow gaat nooit terugkomen in de Sacred Timeline, in ieder geval niet met dezelfde actrice. Captain Carter lijkt mij onwaarschijnlijk. Die heeft haar eigen universum en einde (scharminkel Steve Rogers) gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik vraag me af of seizoen 2 van What If een overkoepelend verhaal gaat hebben, of juist losse afleveringen die niet met elkaar verbonden zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 17:56

Robtimus

me Robtimus no like you

spoiler: What If...
Ik vroeg me af waar Gamora vandaan kwam, maar die aflevering is blijkbaar vanwege Corona van S1 naar S2 verplaatst.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Robtimus schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:52:
Ik vroeg me af waar Gamora vandaan kwam, maar die aflevering is blijkbaar vanwege Corona van S1 naar S2 verplaatst.
spoiler: What If
I'll do you one better... WHY is Gamora?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Allereerst: dank aan allen voor het vermelden welke spoiler we hebben.. ik laat ze nog even dicht, moet hem nog zien :)

Dan nieuws:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/245304251_2618393695123521_9112884670496351387_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_rgb565=1&ccb=1-5&_nc_sid=8bfeb9&_nc_ohc=SI998_gBLfsAX9CxHDm&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=ff066216ed71c9a1d082248e755ceb57&oe=616BADCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Dit zou wel eens een prequel kunnen zijn, gezien hoe het met Agatha eindigde in WandaVision. Het lijkt mij niet dat zij voor deze serie de Scarlett Witch uit de hoge hoed gaan toveren, want haar bewaren ze waarschijnlijk voor de eerstvolgende grote film (Strange vs. Wanda?), en zonder haar denk ik niet dat er veel met Agatha gedaan kan worden.

Geen spoiler tags, want WandaVision is er oud genoeg voor. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Robtimus schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:52:
Dank je! Ik zat oprecht te checken of ik een aflevering gemist had waar ze vandaan kwam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
The Zep Man schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 23:28:
[...]
Dit zou wel eens een prequel kunnen zijn, gezien hoe het met Agatha eindigde in WandaVision. Het lijkt mij niet dat zij voor deze serie de Scarlett Witch uit de hoge hoed gaan toveren, want haar bewaren ze waarschijnlijk voor de eerstvolgende grote film (Strange vs. Wanda?), en zonder haar denk ik niet dat er veel met Agatha gedaan kan worden.

Geen spoiler tags, want WandaVision is er oud genoeg voor. :+
Prequel klinkt logisch ja, afwachten wat het precies wordt. En wanneer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
WandaVision doet wel denken alsof Agatha terugkomt. Misschien is het een deel backstory, een deel post-Wandavision.

De eerste keer dat Wanda terug komt is waarschijnlijk Doctor Strange 2 inderdaad maar die komt al in maart. Deze serie komt echt niet eerder…

Ik weet niet genoeg over de comics maar is Agatha ook niet betrokken bij de Fantastic 4? Die komen ook nog met een film ergens in in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
Er is ook een nieuwe trailer van Hawkeye:
YouTube: “Change of Plans” | Marvel Studios’ Hawkeye | Disney+

Nog een maandje wachten ongeveer; 24 november krijgen we gelijk 2 afleveringen.

[ Voor 12% gewijzigd door yorroy op 15-10-2021 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Kleine spoiler tag voor geruchten over Hawkeye, Spiderman 3 en nieuwe projecten:
spoiler:
Ik kan ben echt zo benieuwd of het waar is dat we Wilson Fisk weer gaan zien. Er komen ondertussen ook steeds meer geruchten dat er een reboot komt van Daredevil in de MCU.

Wel benieuwd hoe ze dat kindvriendelijk gaan doen. Persoonlijk hoeft het van mij niet bloederig te zijn of zo, maar het is we net wat anders dan de rest van de MCU.

Ik weet niet zo goed wat ik moet verwachten van Hawkeye. Krijg er een beetje een TFATWS idee van. Maar als de bovenstaande geruchten waar zijn zou het wel vet zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door raiders op 15-10-2021 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

raiders schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 14:57:
[...]

What if finale spoiler:
spoiler:
Ik dacht inderdaad ook even dat het de main timeline was. Maar behalve dat Scarlett en Disney vast niet zulke goede vrienden meer zijn zou het ook wel karig zijn.

Dat is wat mij betreft de grootste "zorg" met de multiverse; characters weer terug brengen uit de dood of een lastige situatie onder het mom van: "ja deze komt uit een ander universum". Ik vind het wel leuk dat de oude garde een beetje "weggewerkt" wordt en dat er nieuwe characters voor in de plaats komen.
Dat is allemaal uitgepraat toch? (Lees: ze heeft alle royalties gekregen waar ze recht op had en is meer dan ruim gecompenseerd)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Oei een hele hoop films zijn delayed… :/

Doctor Strange 2 -> 6 mei 2022
Thor: Love and Thunder -> 8 juli 2022
Black Panther: Wakanda Forever -> 11 november 2022
The Marvels -> 17 februari 2023
Ant-Man and the Wasp: Quantumania -> 28 juli 2023
https://www.marvel.com/ar...elease-schedule-2022-2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
raiders schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:32:

Gelukkig zijn er ook andere studio's, venom 2, morbius :)

In dat andere universum een nieuwe Batman *rent snel het topic uit voordat de hooivorken eraan komen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:45
Na Oktober horror maand gaat November voor mij in het teken staan van iets dat ik al jaren wil doen maar steeds niet deed. Ga de MCU opnieuw kijken!

Komt net goed uit Spider Man NWH komt in December dat geeft net genoeg tijd om alle films te kijken plus de oude non Marvel Spider Man films

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:47
Altijd leuk. Heb ik vorig jaar ook gedaan. Ben zelf nu de non-mcu films aan het herkijken van deze lijst https://www.chrichtonswor...non-mcu-marvel-films.html, ben ongeveer halverwege 😛 Grappig dat Wilson Fisk in DD zwart is, en dat Tobey spidey web vanuit zijn lichaam schiet (was ik echt vergeten), en allemaal acteurs in Blade die vooral daarna bekend werden van the walking dead en Sons of anarchy en zo 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007

Sméagol

Master of Mayhem

Eergisteren eindelijk naar Eternals geweest.. Zonder overdrijven de slechtste marvel (MCU) film. En ik ben er zonder bias ingegaan. De MCU heeft zat middelmatige films, maar ze zijn allemaal in ieder geval op z'n minst enigszins entertainend. Wat toffe actie, wat leuke humor, en leuke characters.

Zoals de op één na recentste MCU film, Shang Chi, net als Eternals een nieuwe IP. Ook een middelmatige film wat mij betreft, vooral qua verhaal, 2de helft in dat sprookjesdorp boeide veel minder en Mandarin was eigenlijk behoorlijk irritant. Maar had in de 1ste helft zeker wat toffe actie, ik kon af en toe lachen, en het belangrijkste, het was een introductie van nieuwe characters die ik wel leuk vind, en graag terug zie in betere films.

Eternals had niks van dit wat mij betreft. Geen toffe actie. Geen humor. Geen characters waar ik wat mee heb. Marvel is vaak geweldig met hun casting keuzes, maar hier waren zeker wat missers. Kumail Nanjiani bijvoorbeeld, die ik erg goed vond in The Big Sick, was niet overtuigend als superhero, maar al helemaal niet als Bollywood acteur. Was de film over het algemeen slecht, die Bollywood scene was veruit 't meest tenenkrommend. Maar ik vond eigenlijk niemand overtuigen, of kregen simpelweg niet de kans om te overtuigen, op misschien Gemma Chan na. Niemand krijgt boeiende character development, de meeste zelfs helemaal niks De Eternals niet, en ook niet de 3/4 (afhankelijk van hoe je telt) antagonists niet. Het verhaal is meest achterlijke origin verhaal in de MCU, maar zelfs daar doe ze bijna niks mee. En om 't af te maken, de 2 meest nietszeggende en irritante post/mid credit scenes van alle MCU films.

Nee ik heb me er niet mee vermaakt, ook niet een beetje.

Wat mij betreft mogen ze (moeten zelfs) hiermee hetzelfde doen als wat ze met Inhumans gedaan hebben.. Keihard doen alsof 't niet bestaat.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
spoiler:
Je weet dat deze tags bestaan...? 8)7

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-09 14:20
Nieuwe spiderman trailer:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:20
Ja, dit is wel lekker hoor! Zin an! 8) *O*
Tobey en Andrew confirmed OMGONeONE1111!!!!!! ;)

Gisteravond 'Shang-Chi' ook maar eens geprobeerd. Jeetje, wat een saaie green screen bedoening! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:47
Heb eternals nog niet gezien, maar shang-chi viel me eigenlijk ook tegen. Begrijp de hoge score op imdb en in het 'film-topic' hier op GoT ook niet zo goed.

Gaat vooral om die vader
spoiler:
Ik vond zijn karakter-arc behoorlijk vreemd, hij was voor duizend(en) jaren heel slecht, dan ontmoet hij een vrouw en dan is hij heel goed, dan sterft zij of wordt ze ontvoerd, en is hij weer megaslecht :?

Verder komt hij dan in een 'fantasiewereld' terecht die behoorlijk afwijkt van de Aarde, maar het komt niet in hem op dat het wellicht niet zijn eigen vrouw is die hem 'roept', maar dat het toch echt het monster kan zijn van de verhalen van die inwoners? Voor iedere kijker van de film was dat vanaf het eerste moment wel duidelijk.

Bij zijn karakter (en ook wel hoe zijn 2 kinderen met hem omgingen op bepaalde momenten) gaven mijn hersenen gewoon continu signalen 'doesn't compute' :+

Maar wellicht dat ik hem nog een keer moest zien, was wel een beetje ziek toen ik die film keek :P

[ Voor 7% gewijzigd door sewer op 17-11-2021 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Even wat spoilers:
spoiler:
Deze trailer wordt 2:22 afgekapt, er zijn een paar andere trailers in de omloop waarbij je kan zien dat The Lizard door een onzichtbare kracht een klap/trap in z'n gezicht krijgt:
https://imgur.com/wZ7yvYg
Grote kans dus dat dit Tobey of Andrew is, maar dat ze hem voor de trailer eruit hebben geëdit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Yonix schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:26:
[...]

Of de grootste teleurstelling van 2021 :P

Ik doe het makkelijk, ik downplay gewoon elke kans dat ze echt in de film komen, ze komen alleen voor in eind-gevecht tegen alle baddies (al mis ik venom - ergens logisch) als meer cameo, de rest van de film zijn het gewoon de 'masked other spidies'. Voorkomt hoop teleurstelling, maar helemaal hype als ze toch beide een grote rol hebben :p Qua leeftijd/uiterlijk is het prima te doen, Doc Oc is ook duidelijk ouder en electro nieuwe outfit, dus we zetten 'hun' spidermans gewoon 5-10 jaar verder in de toekomst.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:58

Snippertje

Light up your life

SinergyX schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:46:
[...]

Of de grootste teleurstelling van 2021 :P

Ik doe het makkelijk, ik downplay gewoon elke kans dat ze echt in de film komen, ze komen alleen voor in eind-gevecht tegen alle baddies (al mis ik venom - ergens logisch) als meer cameo, de rest van de film zijn het gewoon de 'masked other spidies'. Voorkomt hoop teleurstelling, maar helemaal hype als ze toch beide een grote rol hebben :p Qua leeftijd/uiterlijk is het prima te doen, Doc Oc is ook duidelijk ouder en electro nieuwe outfit, dus we zetten 'hun' spidermans gewoon 5-10 jaar verder in de toekomst.
spoiler:
Venom zit er waarschijnlijk gewoon in toch? Gisteren Venom: let there be carnage gezien en de after credits tonen dat hij in de MCU is aangekomen

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stukfruit
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
sewer schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:33:
Heb eternals nog niet gezien, maar shang-chi viel me eigenlijk ook tegen. Begrijp de hoge score op imdb en in het 'film-topic' hier op GoT ook niet zo goed.

Gaat vooral om die vader
spoiler:
Ik vond zijn karakter-arc behoorlijk vreemd, hij was voor duizend(en) jaren heel slecht, dan ontmoet hij een vrouw en dan is hij heel goed, dan sterft zij of wordt ze ontvoerd, en is hij weer megaslecht :?

Verder komt hij dan in een 'fantasiewereld' terecht die behoorlijk afwijkt van de Aarde, maar het komt niet in hem op dat het wellicht niet zijn eigen vrouw is die hem 'roept', maar dat het toch echt de monster kan zijn van de verhalen van die inwoners? Voor iedere kijker van de film was dat vanaf het eerste moment wel duidelijk.

Bij zijn karakter (en ook wel hoe zijn 2 kinderen met hem omgingen op momenten) gaven mijn hersenen gewoon continu signalen 'doesn't compute' :+

Maar wellicht dat ik hem nog een keer moest zien, was wel een beetje ziek toen ik die film keek :P
Ik heb de film deze week een tweede keer gezien en ben het eens met je spoiler :P

spoiler:
En niet alleen de stem was niet logisch. Iemand van duizend(en?) jaar oud zou niet zo naief moeten overkomen en zou eerder verschrikkelijk cynisch zijn en het hierdoor afdoen met "joh, m'n vrouw roept en ik zie haar af en toe in de hoek van de kamer zitten? ha-ha, doe normaal!".

Maar goed, magie maakt een mens in het MCU blijkbaar ook een beetje minder verstandig :+ Dat was ook nog iets, toch? Dat die ringen iets met hem deden.

Altijd een mooi excuus!

Dat zit wel Schnorr.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
Stukfruit schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:52:
[...]

Ik heb de film deze week een tweede keer gezien en ben het eens met je spoiler :P

spoiler:
En niet alleen de stem was niet logisch. Iemand van duizend(en?) jaar oud zou niet zo naief moeten overkomen en zou eerder verschrikkelijk cynisch zijn en het hierdoor afdoen met "joh, m'n vrouw roept en ik zie haar af en toe in de hoek van de kamer zitten? ha-ha, doe normaal!".

Maar goed, magie maakt een mens in het MCU blijkbaar ook een beetje minder verstandig :+ Dat was ook nog iets, toch? Dat die ringen iets met hem deden.

Altijd een mooi excuus!
spoiler:
Of hij is al zo oud dat hij moe is geworden omdat hij alles al gezien heeft, destijds eindelijk een lichtpuntje had gevonden (zijn vrouw) en daarom na haar dood zich blijft vastklampen aan de herinnering aan haar.
Film is niet perfect maar de vader/semi bad guy vond ik nog wel aardig gedaan. En Tony Leung is een held :) Als ik op dit punt iets aan te merken zou hebben dan is het dat ze niet genoeg tijd hebben genomen om zijn beïnvloeding door de Dweller te laten zien. Vermoed dat dat op de edittafel is gesneuveld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Wren schreef op woensdag 17 november 2021 @ 11:07:
spoiler:
Of hij is al zo oud dat hij moe is geworden omdat hij alles al gezien heeft,
Shang-Chi spoilers:
spoiler:
Dat werd inderdaad geïmpliceerd, dat hij alles op Aarde al overwonnen had. Gezien hij altijd op zoek was naar 'the next big thing' hakte dat nogal in, totdat hij een zekere dame ontmoette die hem een nat pak opleverde.

Ik denk dat de character arc van de vader wat te kort is gedaan. Kennelijk had Shang-Chi's moeder een zodanig effect op hem dat hij zelfs zijn ringen afdeed. Dat werd nu wat weggewuifd. Als die relatie een paar minuten meer speeltijd had gehad om te ademen, dan zou dat mogelijk een betere verklaring zijn voor het gedrag van Shang-Chi's vader in de rest van de film.

Dus ja, eens met wat je verder schrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Snippertje schreef op woensdag 17 november 2021 @ 10:50:
[...]

spoiler:
Venom zit er waarschijnlijk gewoon in toch? Gisteren Venom: let there be carnage gezien en de after credits tonen dat hij in de MCU is aangekomen
spoiler:
Gezien de after credits van Venom is hij inderdaad in het MCU gekomen.
Overigens is in mijn herinnering Venom altijd de slechterik geweest maar komt in Venom 1 en 2 toch echt meer in de buurt van held dan slechterik.
Wellicht vecht Venom wel mee met Spider-man, al zal het mij niet verbazen dat Venom uiteindelijk gedag zegt tegen Eddie en liever in Peter gaat zitten. Benieuwd waar dit naar toe gaat.

Ik ben in ieder geval weer begonnen om de 5 films met Toby en Andrew terug te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
yorroy schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 18:50:
[...]

spoiler:
Gezien de after credits van Venom is hij inderdaad in het MCU gekomen.
Overigens is in mijn herinnering Venom altijd de slechterik geweest maar komt in Venom 1 en 2 toch echt meer in de buurt van held dan slechterik.
Wellicht vecht Venom wel mee met Spider-man, al zal het mij niet verbazen dat Venom uiteindelijk gedag zegt tegen Eddie en liever in Peter gaat zitten. Benieuwd waar dit naar toe gaat.

Ik ben in ieder geval weer begonnen om de 5 films met Toby en Andrew terug te kijken.
In de strips was Venom eerst een van de aartsvijanden van Peter,daarna werd het soms een anti held, zoals het zoveel villains verging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Yonix schreef op woensdag 17 november 2021 @ 07:26:
[...]

Gisteravond 'Shang-Chi' ook maar eens geprobeerd. Jeetje, wat een saaie green screen bedoening! :O
Confirmed? Ik zie ze niet zelf direct in beeld volgens mij eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 22:35
raiders schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 18:32:

Heel eerlijk gezegd vind ik dit niet zo erg. Persoonlijk vind ik dat ze phase 4 iets te snel achter elkaar release. Nu hebben de films nog weinig relatie met elkaar, maar als dat wel het geval is moet je gewoon tactiek maken hoe je de films kijkt. Doctor strange en Thor zitten naar mijn idee te dicht op elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
42erik schreef op zondag 21 november 2021 @ 00:50:
[...]

Confirmed? Ik zie ze niet zelf direct in beeld volgens mij eigenlijk
Spoiler op basis van "leaks" voor No Way Home:
spoiler:
Het gaat om de achtergrond van eerdere leaks die matchen met deze trailer. En in de Braziliaanse trailer leek zat er een foutje in de editing waardoor het net leek alsof mensen uit de trailer geknipt waren.

Sommige hebben trouwens wel echt veel te hoge verwachtingen voor NWH. Een beetje hetzelfde als The Last Jedi. Zoveel theorieën en "leaks" dat het alleen maar kan tegenvallen. Iedereen boos als Toby en Andrew er niet inzitten terwijl het nooit echt officieel getoond is >:) :P

[ Voor 7% gewijzigd door raiders op 21-11-2021 12:16 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste