Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vrijdag schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 09:54:
Ah bedankt @PilatuS en @The Zep Man :)
Dat maakt Wanda wel een stuk minder sympathiek, want eigenlijk is ze dan gewoon een slavendrijver.
Ze laat een grote groep mensen enorm lijden zodat zij haar wereld heeft waar ze zelf niet hoeft te lijden door wat ze al verloren heeft. Minder sympathiek is dan nogal een understatement. In plaats van dat zij alleen pijn heeft door haar verlies hebben er 10 tallen mensen constant pijn. Als mensen even zichzelf zijn gaan ze liever dood dan weer verder te moeten. Stel je voor dat Thanos dat met het hele universum zou doen. Dan is de snap nog een stuk minder kwaadaardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:05

Vrijdag

De Zwarte

PilatuS schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 13:13:
[...]

Ze laat een grote groep mensen enorm lijden zodat zij haar wereld heeft waar ze zelf niet hoeft te lijden door wat ze al verloren heeft. Minder sympathiek is dan nogal een understatement. In plaats van dat zij alleen pijn heeft door haar verlies hebben er 10 tallen mensen constant pijn. Als mensen even zichzelf zijn gaan ze liever dood dan weer verder te moeten. Stel je voor dat Thanos dat met het hele universum zou doen. Dan is de snap nog een stuk minder kwaadaardig.
Ja goed punt. Wat dat betreft is Thanos daar wel beter in, hij maakt geen onderscheid en doet het tenminste nog voor het grotere goed van het universum. Na de snap is hij gewoon een soort tuinman en is niet (meer) bezig met het overwinnen van "mindere" levensvormen.

Wat dat betreft is Scarlet Witch nog veel erger, want zij denkt alleen maar aan zichzelf :{

[ Voor 6% gewijzigd door Vrijdag op 06-03-2021 13:59 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Het is alleen de vraag in hoeverre was ze in het begin op de hoogte van alles? Ik kan mij voorstellen dat ze bij de initiële hex Vision + hun huis wou 'hexxen'. En dat ze misschien niet eens door had dat ze het hele dorp had gehext (spelling? :+ ).
Als ze vervolgens naar buiten gaat had ze dondersgoed door moeten hebben dat haar hex wel wat groter was dan mogelijk haar bedoeling.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het lijkt mij waarschijnlijk dat Wanda ergens nog wel eens een film krijgt waar ze de villain wordt en uiteindelijk dood gemaakt moet worden. Niet in een film dan wel in de laatste aflevering van WandaVision zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracula
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05:06
PilatuS schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:38:
Het lijkt mij waarschijnlijk dat Wanda ergens nog wel eens een film krijgt waar ze de villain wordt en uiteindelijk dood gemaakt moet worden. Niet in een film dan wel in de laatste aflevering van WandaVision zelf.
Ehm dacht dat er maar 1 seizoen kwam van Wandavision?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Dracula schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 16:39:
[...]

Ehm dacht dat er maar 1 seizoen kwam van Wandavision?
Dat wist ik niet. In dat geval wordt in een nieuw seizoen lastig ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wanda's verhaal is nog niet klaar.
Zij komt inderdaad nog wel in een andere serie (of film) terug.
Maar Wandavision is inderdaad definitief klaar.

overigens staat er al een toekomstige verschijning van haar vast
spoiler:
Reeds bevestigd is dat Scarlet Witch een rol speelt in "Doctor Strange in the Multiverse of Madness"

[ Voor 38% gewijzigd door M a r c o op 06-03-2021 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Viel mij toch wat tegen. Typisch marvel einde weer, hoop knokken maar inhoudelijk niet zo sterk.

Serie begon sterker dan het eindigde wat mij betreft.

Iemand toevallig een idee wie de Heks is die je aan het begin van de aflevering in de oranje/gele flitsen zag? Dat leek mij niet Agata en ook niet Wanda.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BWr5ZRHJrgXO79c_mBw2xcfQdWo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W7srC5yaIGdtmFmD6JVBJ3aF.jpg?f=fotoalbum_large

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wren
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 22:34:
Viel mij toch wat tegen. Typisch marvel einde weer, hoop knokken maar inhoudelijk niet zo sterk.

Iemand toevallig een idee wie de Heks is die je aan het begin van de aflevering in de oranje/gele flitsen zag? Dat leek mij niet Agata en ook niet Wanda.

[Afbeelding]
Dat was een visioen dat Wanda had en is de Scarlet Witch,wat in theorie ook haar voorganger zou kunnen zijn. Ik denk wel dat het de bedoeling was dat het Wanda zelf moest voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wren schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:02:
[...]

Dat was een visioen dat Wanda had en is de Scarlet Witch,wat in theorie ook haar voorganger zou kunnen zijn. Ik denk wel dat het de bedoeling was dat het Wanda zelf moest voorstellen.
Aah zo. Ik had ergens een theorie gehoord dat de kleuren paars, rood en oranje/geel steeds terug kwamen. Dus daardoor had ik zelf het idee dat het een derde moest voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:15:
[...]

Aah zo. Ik had ergens een theorie gehoord dat de kleuren paars, rood en oranje/geel steeds terug kwamen. Dus daardoor had ik zelf het idee dat het een derde moest voorstellen.
Veel mensen gingen juist bij Wandavision helemaal los met theorieën. Superboos en teleurgesteld dat ze ( zoals mephisto, ff etc) allemaal niet klopten,tja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wren schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:20:
[...]

Veel mensen gingen juist bij Wandavision helemaal los met theorieën. Superboos en teleurgesteld dat ze ( zoals mephisto, ff etc) allemaal niet klopten,tja :)
Haha ja, dat vind ik altijd wel leuk aan dit soort series, podcasts luisteren enz.
Sommige zoeken echt overal wat achter en hebben de scriptschrijvers wel erg hoog zitten :P

Dat van die cameo had ik ook gehoord ja, zat de hele aflevering te wachten op Dr. Strange maar uiteindelijk kwam er niemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-08 17:51
Wren schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:20:
[...]

Nouja vooral de introductie van de Quicksilver variant van X-men heeft behoorlijk wat los gemaakt. Nu blijkt dit helemaal los te staan van X-men zoals het achteraf lijkt.
Ik had echt gehoopt als een soort after credits scène dat er nog een link zou volgen.

Ach ja, wat niet is kan nog komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
Donstil schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 23:27:
[...]

Haha ja, dat vind ik altijd wel leuk aan dit soort series, podcasts luisteren enz.
Sommige zoeken echt overal wat achter en hebben de scriptschrijvers wel erg hoog zitten :P

Dat van die cameo had ik ook gehoord ja, zat de hele aflevering te wachten op Dr. Strange maar uiteindelijk kwam er niemand
Je bedoelt deze cameo? :D _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 11-08 09:30

[Afbeelding]
Dit is Wanda zelf. In dit filmpje wordt uitgelegd dat iemand het contrast verhoogde oid en dat het Elizabeth Olsen was: YouTube: I Bet You Never Noticed This Detail in WandaVision Episode 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha, ja goeie marketing was het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Niemand die de nudge nudge, wink wink naar de originele Pietro meegekregen heeft?

spoiler:

Moest hardop lachen bij deze. :D

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Ik kan trouwens niet wachten op Falcon and the Winter Soldier, heb expres geen trailers (behalve de superbowl van een jaar geleden) gekeken zodat alles een verrassing blijft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-08 13:06
Voor de liefhebber: vandaag is er een behind the scenes aflevering van WandaVision op Disney+ uitgekomen. Staat als aflevering van de serie: Marvel Studios Assembled

[ Voor 5% gewijzigd door raiders op 12-03-2021 17:36 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 07-08 16:01
mr.JamesBond schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 17:20:
Ik kan trouwens niet wachten op Falcon and the Winter Soldier, heb expres geen trailers (behalve de superbowl van een jaar geleden) gekeken zodat alles een verrassing blijft
Vind de trailer die je nu op Disney+ kan zien wel heerlijk typisch Marvel, goede actie en lekker cynische humor! Overigens zonder dat er echt iets over t verhaal naar voren komt. Vrij veilig te checken :9
Zin in volgende week idd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Nu online
raiders schreef op vrijdag 12 maart 2021 @ 17:34:
Voor de liefhebber: vandaag is er een behind the scenes aflevering van WandaVision op Disney+ uitgekomen. Staat als aflevering van de serie: Marvel Studios Assembled
Erg leuk om te zien! Had niet verwacht dat ze de eerste aflevering zo weinig CGI hadden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-08 15:35

[Afbeelding]
Ik vond het vooral weer typisch Marvel dat iedere held tegen een kwaadaardige versie van zichzelf moet vechten. Zijn er ook Marvel karakters die dit nog niet hebben gedaan? Verder een hoop wasted potential met Fox-Pietro en een beetje een flauwe origin story voor Monica Rambeau, daar had denk meer in gezeten.

Niet dat ik niet genoten heb van de serie, vooral het begin was erg sterk!

Edit - waar heeft Wanda de man in het bijenpak eigenlijk gelaten?

[ Voor 3% gewijzigd door ErikT738 op 15-03-2021 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ErikT738 schreef op maandag 15 maart 2021 @ 09:05:
[...]

Ik vond het vooral weer typisch Marvel dat iedere held tegen een kwaadaardige versie van zichzelf moet vechten. Zijn er ook Marvel karakters die dit nog niet hebben gedaan? Verder een hoop wasted potential met Fox-Pietro en een beetje een flauwe origin story voor Monica Rambeau, daar had denk meer in gezeten.

Niet dat ik niet genoten heb van de serie, vooral het begin was erg sterk!
Ik vind dit meer typisch Green Arrow, goed vermakelijk spul 'for the mass' maar diepgang/lore-technisch niet zo super interessant voor de fans van de Marvel universe. Ergens jammer dat hele berg aan theorie materiaal (net zoals die nog lopen rond Black Widow) achteraf weinig tot geen inhoud hebben, goeie fillers voor de tussentijd maar absoluut geen materiaal om vast te houden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Ik heb na het kijken van Falcon & Winter Soldier het idee dat het Marvel universum een beetje kapot is. De gevolgen van de "blip" zouden bijna apocalyptisch moeten zijn, maar in deze serie (en ook in WandaVision) lijken de effecten van een verdubbeling van de wereldpopulatie vrij beperkt. Ik snap ook wel dat ze niet te veel af willen wijken van de echte wereld, maar dan moeten ze niet dit soort verhaallijnen schrijven...

Ik vond de eerste aflevering vrij saai overigens. De worstelingen van Bucky met zijn PTSS vond ik nog wel interessant maar de financiële struggles van Falcon kunnen me echt niet boeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
Ik vond het wel een vermakelijke eerste aflevering. We moeten er toch eerst weer een beetje inkomen dus had ook geen 100% actie verwacht.

Ik dacht overigens dat Bucky zich nooit wat kon herinneren van wat hij voor Hydra gedaan had, maar dit ligt kennelijk toch anders. Hij kon zich de moord op de ouders van Tony toch ook niet herinneren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
yorroy schreef op zondag 21 maart 2021 @ 15:19:
Ik vond het wel een vermakelijke eerste aflevering. We moeten er toch eerst weer een beetje inkomen dus had ook geen 100% actie verwacht.

Ik dacht overigens dat Bucky zich nooit wat kon herinneren van wat hij voor Hydra gedaan had, maar dit ligt kennelijk toch anders. Hij kon zich de moord op de ouders van Tony toch ook niet herinneren?
Dat kon hij wel; in CA:CW vroeg Tony in het eindgevecht 'do you even remember them' waarop Bucky zei 'I remember all of them'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
falcon is de 2e marvel serie toch na wandavision? er zijn voorheen geen andere series in dit universum op disney+?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
mr.JamesBond schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:02:
[...]

Dat kon hij wel; in CA:CW vroeg Tony in het eindgevecht 'do you even remember them' waarop Bucky zei 'I remember all of them'
Thx voor de update, had het niet meer helemaal scherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Farabi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:03:
falcon is de 2e marvel serie toch na wandavision? er zijn voorheen geen andere series in dit universum op disney+?
Agents of Shield volgens mij? Weet het niet helemaal zeker. Overigens heeft Netflix ook een aantal Marvel series, maar die verhalen lopen (nog) niet in de MCU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:02

The Zep Man

🏴‍☠️

Let op dat Agents of Shield niet veel 'terug' levert aan de films (of andere series).

spoiler:
Van wat ik begrijp was het restaureren van de in Avengers beschadigde helicarrier het enige significante dat vanuit die serie werd gebruikt in één van de films, namelijk Avengers: Age of Ultron. Dit werd gedaan onder de naam Theta Protocol. In de film werd enkel gerefereerd naar 'a couple of old friends', en niets meer.
Hiermee kan iemand ook besluiten om Agents of Shield over te slaan, want men zal voor het MCU als geheel niets missen. Het is eigenlijk een zij-verhaal dat een doodlopende straat is. Kan leuk zijn als serie op zich, maar verwacht geen dikke aansluiting met de rest van het MCU.

De huidige series lijken veel meer bij te gaan dragen aan de films.

[ Voor 22% gewijzigd door The Zep Man op 22-03-2021 13:27 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NL_NaToR
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-08 22:24
Leek mij juist een pracht kans.... die nu helaas niet meer kan :(.

Tony Stark & Bruce Banner ontmoeten Fitz/Simmons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-06 10:48
The Zep Man schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:22:
[...]
Let op dat Agents of Shield niet veel 'terug' levert aan de films (of andere series).

spoiler:
Van wat ik begrijp was het restaureren van de in Avengers beschadigde helicarrier het enige significante dat vanuit die serie werd gebruikt in één van de films, namelijk Avengers: Age of Ultron. Dit werd gedaan onder de naam Theta Protocol. In de film werd enkel gerefereerd naar 'a couple of old friends', en niets meer.
Hiermee kan iemand ook besluiten om Agents of Shield over te slaan, want men zal voor het MCU als geheel niets missen. Het is eigenlijk een zij-verhaal dat een doodlopende straat is. Kan leuk zijn als serie op zich, maar verwacht geen dikke aansluiting met de rest van het MCU.

De huidige series lijken veel meer bij te gaan dragen aan de films.
spoiler:
Het hele uiteenvallen van Shield en de rol van Hydra daarin heeft toch wel een grote rol gespeeld in AoS.

Daar wordt in de films in CA:TWS wel aandacht aan besteed, maar de achtergrond vind je enkel in AoS. Dus ik zou toch zeggen dat die laatste wel degelijk goede extra info geeft over het universum. Ook met andere films zijn er flinke tie-ins, dus ik vind 'niets missen' toch wel wat te kort door de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
Farabi schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:03:
Kevin Feige zou wel hebben gezegd dat de vorige series (de marvel netflix series), AoS, agent carter etc. non canon zijn. Ja, er wordt een hoop gerefereerd maar van Disney mag het niet officieel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik vind de style van wandavision en falcon heel goed. ik hou daarom liever de disney versies aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Kraay89 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:42:
Daar wordt in de films in CA:TWS wel aandacht aan besteed, maar de achtergrond vind je enkel in AoS. Dus ik zou toch zeggen dat die laatste wel degelijk goede extra info geeft over het universum.
Het is extra achtergrondinformatie, maar er wordt niet direct naar gerefereerd. Iemand die AoS nooit gezien heeft zal geen vraagtekens zetten bij het kijken van AoU. Het is 'fluff', geen essentieel onderdeel van het verhaal.

[ Voor 5% gewijzigd door The Zep Man op 22-03-2021 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
The Zep Man schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:21:
[...]
Het is extra achtergrondinformatie, maar er wordt niet direct naar gerefereerd. Iemand die AoS nooit gezien heeft zal geen vraagtekens zetten bij het kijken van AoU. Het is 'fluff', geen essentieel onderdeel van het verhaal.
Wel heel vermakelijke 'fluff', maar da's slechts mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Wren schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:30:
Wel heel vermakelijke 'fluff', maar da's slechts mijn mening :)
En nergens schrijf ik iets anders. ;)

Ik probeer alleen het verwachtingsmanagement duidelijk te maken. Sommige mensen volgen liever alleen de series als ze daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben in het universum, niet enkel in de interpretatie van de verhalen in het universum.

AoS voegt simpelweg niet veel toe voor de rest van het materiaal, enkel in de interpretatie ervan. Verder is er ook nog het punt dat het non-canon is verklaard. Je kan er wel nog steeds van genieten (net als Star Wars Legends), en ik ben blij dat die optie er is. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
The Zep Man schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:45:
[...]
En nergens schrijf ik iets anders. ;)

Ik probeer alleen het verwachtingsmanagement duidelijk te maken. Sommige mensen volgen liever alleen de series als ze daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben in het universum, niet enkel in de interpretatie van de verhalen in het universum.

AoS voegt simpelweg niet veel toe voor de rest van het materiaal, enkel in de interpretatie ervan. Verder is er ook nog het punt dat het non-canon is verklaard. Je kan er wel nog steeds van genieten (net als Star Wars Legends), en ik ben blij dat die optie er is. :)
Je merkte behoorlijk dat in de eerste (twee?) seizoenen ze elke episode wel Nick, Steve, Thor etc aanhaalden en verwezen naar de aanval op New York. Toen was het opeens stil daaromtrent. Heb dus het idee dat de plannen gaandeweg redelijk zijn omgegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
In de latere seizoenen van aos worden de
spoiler:
inhumans/mutanten
geïntroduceerd, dat zie ik niet veel terug in t mcu, al dacht ik bij wandavision even dat de link er toch kwam...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Ht87 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 14:52:
In de latere seizoenen van aos worden de
spoiler:
inhumans/mutanten
geïntroduceerd, dat zie ik niet veel terug in t mcu, al dacht ik bij wandavision even dat de link er toch kwam...
Doordat AoS non-canon is, heeft die introductie nooit plaatsgevonden. Daardoor is het (tot nader order) officieel geen onderdeel van het MCU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-08 14:24

Disney heeft weer een nieuwe releasedatum voor Black Widow bekendgemaakt maar met een twist: 9 juli zowel in de bioscoop als Disney+ met VIP-toegang.
De film zou hiervoor 7 mei alleen in de bioscoop uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
VirinR schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:33:
[Embed]
Disney heeft weer een nieuwe releasedatum voor Black Widow bekendgemaakt maar met een twist: 9 juli zowel in de bioscoop als Disney+ met VIP-toegang.
De film zou hiervoor 7 mei alleen in de bioscoop uitkomen.
Best tof om dan thuis te kunnen kijken (verwacht zelf niet dat de bios open is), maar vind 22 euro ook wel een flinke smak geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-08 14:24
Ht87 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:42:
[...]

Best tof om dan thuis te kunnen kijken (verwacht zelf niet dat de bios open is), maar vind 22 euro ook wel een flinke smak geld.
Zelf heb ik alle MCU-films thuis gekeken voordat Disney+ bestond, al dan wel via iTunes als huurfilm. Voor mij is het dus geen enkel probleem om de film thuis te kijken, ik ben niets anders gewend (hetzelfde geldt natuurlijk voor de Disney+ series).

22 euro vind ik nog erg meevallen eerlijk gezegd. Voor corona kocht ik altijd films via iTunes als pre-order en voor Mary Poppins Returns heb ik toch 17 euro afgetikt om de film 3 maanden na release thuis te kunnen kijken. Met dat opzicht betaal je maar 5 euro meer om de film thuis te bekijken terwijl de film tegelijkertijd ook in de bioscoop draait. Oké, je hebt een Disney+-abonnement nodig maar die heb je als MCU-fan sowieso ;)
Daarnaast kan het voor gezinnen juist voordeliger te zijn om via Disney+ te kijken.

Zelf verwacht ik ook niet dat de bioscopen open zijn dus ik zal de film via Disney+ kijken. Daarnaast stoor ik mij enorm aan de 20 minuten reclame aan het begin en de dure snacks maar dat is off-topic :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ht87 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:42:
[...]

Met 2 man heb je natuurlijk het geld van 2 kaartjes er al uit, ergens valt het dan best wel mee als dit de standaard wordt. Andere kant, verwacht niet dat de bios echt open is, en sommige films geven toch dat extra als je die in de bios kijkt, hoe groot je TV thuis ook mag zijn :P

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 23-03-2021 23:15 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
SinergyX schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:13:
[...]

Met 2 man heb je natuurlijk het geld van 2 kaartjes er al uit, ergens valt het dan best wel mee als dit de standaard wordt. Andere kant, verwacht niet dat de bios echt open is, en sommige films geven toch dat extra als je die in de bios kijkt, hoe groot je TV thuis ook mag zijn :P
Ja voor 22 euro mag je superieur beeld en geluid verwachten in een beetje recente bios.. bij ons in de buurt zit een servicebioscoop, met knopje waardoor je tijdens de film kunt bestellen (geen pauzes, heerlijk!). Maar goed, ik ben te nieuwsgierig naar black widow, dus die 22 euro gaat er wel naar toe vrees ik :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Het is dan wel 22 euro voor Black Widow en het volledige aanbod van Disney+. Dus mocht je speciaal abonneren voor Black Widow dan kun je misschien direct de andere mcu series die maand binge watchen.

Mocht je al wel geabonneerd zijn vind ik 16 euro extra op zich nog wel te doen. Een bioscoop kaartje is hier inderdaad goedkoper maar ik ben allang blij dat de film een keer uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

raiders schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:49:
Een bioscoop kaartje is hier inderdaad goedkoper maar ik ben allang blij dat de film een keer uitkomt :P
Klopt. maar ook weer niet zoveel. 11 euro kost een gemiddeld kaartje. Als je je account deelt met iemand of met zijn tweeën kijkt, dan is het al een slag goedkoper, helemaal met de kosten van de benodigde versnaperingen meegerekend. :P

En anders wacht je een paar maanden. Dan kan je het kijken zonder extra kosten. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door The Zep Man op 24-03-2021 16:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ht87
raiders schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:49:
Het is dan wel 22 euro voor Black Widow en het volledige aanbod van Disney+. Dus mocht je speciaal abonneren voor Black Widow dan kun je misschien direct de andere mcu series die maand binge watchen.

Mocht je al wel geabonneerd zijn vind ik 16 euro extra op zich nog wel te doen. Een bioscoop kaartje is hier inderdaad goedkoper maar ik ben allang blij dat de film een keer uitkomt :P
Nee helaas, je abonnement op Disney+ komt daar bij, je betaalt 21,99 puur voor toegang van de film binnen Disney+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-08 22:23
The Zep Man schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 16:51:
[...]
Klopt. maar ook weer niet zoveel. 11 euro kost een gemiddeld kaartje. Als je je account deelt met iemand of met zijn tweeën kijkt, dan is het al een slag goedkoper, helemaal met de kosten van de benodigde versnaperingen meegerekend. :P

En anders wacht je een paar maanden. Dan kan je het kijken zonder extra kosten. ;)
11 euro is vrij goedkoop, bij Pathe betaal je dat voor de niet Imax voorstellingen(volgens mij zelfs al meer).

Maar dan sowieso, de versnaperingen en wegvallen van reistijd(en kosten) compenseren enigszins de verminderde kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Terranova schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 21:39:
Maar dan sowieso, de versnaperingen en wegvallen van reistijd(en kosten) compenseren enigszins de verminderde kwaliteit.
En je kan zelf kiezen of en wanneer je pauzes wilt hebben, en kan de film nog eens opnieuw kijken (in de periode dat deze nog niet in het normale Disney+ pakket zit).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-08 23:05

alienfruit

the alien you never expected

11 euro voor een bioscoopkaartje is wel erg weinig. Hier in Londen ben ik 18euro per kaartje kwijt. Koop ik liever de film via Disney+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders

Deze mix van The Avengers theme en Black Widow's theme :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tartarus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-06 16:46
alienfruit schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 22:23:
11 euro voor een bioscoopkaartje is wel erg weinig. Hier in Londen ben ik 18euro per kaartje kwijt. Koop ik liever de film via Disney+
Je moet wel appels met appels vergelijken.
Wat kost een kaartje in Pond? Meestal gaan prijzen gewoon gelijk op. Door om te rekenen in euro’s maak je alleen maar een scheve vergelijking, omdat je bijvoorbeeld niet noemt wat een heel brood in Pond kost.

Zelfde geldt overigens ook voor dollar. Gewoon 1 op 1 omrekenen is het meest eerlijke.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Tartarus schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:50:
[...]

Wat kost een kaartje in Pond? Meestal gaan prijzen gewoon gelijk op. Door om te rekenen in euro’s maak je alleen maar een scheve vergelijking, omdat je bijvoorbeeld niet noemt wat een heel brood in Pond kost.

Zelfde geldt overigens ook voor dollar. Gewoon 1 op 1 omrekenen is het meest eerlijke.
£15-16 voor een volwassen normaal scherm en rond de £23 voor een IMAX kaartje. 800gr niet te eten witbrood in de supermarkt kost £0.59. Baguette bij de lokale Franse delicatessenwinkel kost £2. Dus ja, een bioscoopkaartje + reiskosten is niet goedkoop

[ Voor 8% gewijzigd door alienfruit op 03-04-2021 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Tartarus schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 19:50:
[...]

Nouja 11 euro voor een bioskaartje is ook gewoon "weinig". Pathe is stuk duurder. Je krijgt er natuurlijk wel meer voor terug, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 23:51
Terranova schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:52:
[...]

Nouja 11 euro voor een bioskaartje is ook gewoon "weinig". Pathe is stuk duurder. Je krijgt er natuurlijk wel meer voor terug, maar toch.
Heb je het dan over IMAX ofzo :? Want een normale bioscoopticket is bij Pathé ook rond de €11.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Hahn schreef op zondag 4 april 2021 @ 18:55:
[...]

Heb je het dan over IMAX ofzo :? Want een normale bioscoopticket is bij Pathé ook rond de €11.
Het is al veeeeeeeel te lang, maar ik dacht de prijzen eerder richting 13 euro ging, maargoed kan mij ook vergissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Terranova schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:00:
[...]

Het is al veeeeeeeel te lang, maar ik dacht de prijzen eerder richting 13 euro ging, maargoed kan mij ook vergissen.
3D zit rond de €13 en IMAX dacht ik iets van €16, maar een normaal ticket is €10,50 of €11. Kan het helaas niet checken momenteel, want alles is dicht natuurlijk, maar eind 2019/begin 2020 was een normaal ticket in ieder geval niet meer dan €11 :P

Ah, in juli 2020 nog naar de bioscoop geweest: toen was het €11,00.

[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 04-04-2021 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Hahn schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:03:
[...]

3D zit rond de €13 en IMAX dacht ik iets van €16, maar een normaal ticket is €10,50 of €11. Kan het helaas niet checken momenteel, want alles is dicht natuurlijk, maar eind 2019/begin 2020 was een normaal ticket in ieder geval niet meer dan €11 :P
ja dat zelfde probleem had ik ook. Nouja conclusie is wel dat 22 euro voor Black Widow niet super duur is, zolang je het met meer 1 persoon kijkt dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
Terranova schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:07:
[...]

ja dat zelfde probleem had ik ook. Nouja conclusie is wel dat 22 euro voor Black Widow niet super duur is, zolang je het met meer 1 persoon kijkt dan.
Als je het met 2 mensen kijkt is het even duur. Wat ik alsnog flink (te) duur vindt, voor iets wat je thuis kijkt. Want waar ik voor betaal in de bioscoop is ook de ervaring van een grote zaal, groot scherm, bombastisch geluid, etc, en niet alleen de film zelf.

Volgens mij zouden ze ook echt vele malen meer winst eruit halen als ze er iets van €9,99 van zouden maken. Maar ze zullen het wel doorgerekend hebben, en besloten hebben dat het een 'luxe' prijs moet hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Hahn schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:11:
[...]

Als je het met 2 mensen kijkt is het even duur. Wat ik alsnog flink (te) duur vindt, voor iets wat je thuis kijkt. Want waar ik voor betaal in de bioscoop is ook de ervaring van een grote zaal, groot scherm, bombastisch geluid, etc, en niet alleen de film zelf.

Volgens mij zouden ze ook echt vele malen meer winst eruit halen als ze er iets van €9,99 van zouden maken. Maar ze zullen het wel doorgerekend hebben, en besloten hebben dat het een 'luxe' prijs moet hebben :P
Ja even duur als met 2 mensen. Maar het scheelt wel in kosten/tijd voor vervoer en voor de biosprijzen voor eventuele snacks etc.

Voor mij scheelt dit alleen aan reiskosten al 5 euro p.p. , dus voor mij persoonlijk vind ik het meevallen de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Terranova schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:14:
[...]

Ja even duur als met 2 mensen. Maar het scheelt wel in kosten/tijd voor vervoer en voor de biosprijzen voor eventuele snacks etc.

Voor mij scheelt dit alleen aan reiskosten al 5 euro p.p. , dus voor mij persoonlijk vind ik het meevallen de prijs.
Dat mag je vinden, ja, maar je zei net concluderend dat het 'niet superduur is' ;)

En naar de bioscoop gaan, en moeten wachten tot het begint, met allemaal mensen om je heen, draagt voor mij (en waarschijnlijk veel mensen met mij) bij aan de ervaring van een bioscoopfilm kijken. Snacks ben je verder ook niet verplicht om te kopen :P

Maar goed, voor wie het een prima prijs vindt, mooi, veel plezier met kijken. Ik vind het een belachelijke prijs, die ook nog eens bovenop de abonnementskosten komen, waardoor je dus letterlijk dubbel betaalt eigenlijk. Maar Disney boert er goed bij, in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:21
maar gaat het alleen dat het goedkoper is bij de bios? Bij de bioscoop heb je de hele ervaring erbij( avondje uit/ groot scherm/ mooi geluid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Hahn schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:19:
[...]

Dat mag je vinden, ja, maar je zei net concluderend dat het 'niet superduur is' ;)

En naar de bioscoop gaan, en moeten wachten tot het begint, met allemaal mensen om je heen, draagt voor mij (en waarschijnlijk veel mensen met mij) bij aan de ervaring van een bioscoopfilm kijken. Snacks ben je verder ook niet verplicht om te kopen :P

Maar goed, voor wie het een prima prijs vindt, mooi, veel plezier met kijken. Ik vind het een belachelijke prijs, die ook nog eens bovenop de abonnementskosten komen, waardoor je dus letterlijk dubbel betaalt eigenlijk. Maar Disney boert er goed bij, in ieder geval.
Nouja even duur als Pathe is dus niet super duur. "Super duur" zou zijn dat het duurder is dan Pathe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Terranova schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:26:
[...]

Nouja even duur als Pathe is dus niet super duur. "Super duur" zou zijn dat het duurder is dan Pathe.
Dat was heel mijn punt: dat is jouw mening.

Even duur (...met 2 mensen) = een feit. Of dat 'superduur' is, is een mening. En 'even duur' (feit) sluit 'superduur' (mening) niet uit. Het kan allebei tegelijk zijn.

Ik vind het superduur, omdat ik mijn eigen tv en geluid gebruik, in mijn eigen huis, op mijn eigen bank. Bij de bioscoop krijg ik de sfeer, de grote zaal, de fancy stoel, het grote scherm en het betere geluid er allemaal bij voor die prijs. Verder reken jij met 2 mensen, maar thuis kijk ik zelden met 2 mensen, en in de bioscoop hoef ik alleen voor mijn eigen kaartje te betalen en ben ik dus 50% goedkoper uit. Ergo, superduur. Vind ik.

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 04-04-2021 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Hahn schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:31:
[...]

Dat was heel mijn punt: dat is jouw mening.

Even duur (...met 2 mensen) = een feit. Of dat 'superduur' is, is een mening. En 'even duur' (feit) sluit 'superduur' (mening) niet uit. Het kan allebei tegelijk zijn.

Ik vind het superduur, omdat ik mijn eigen tv en geluid gebruik, in mijn eigen huis, op mijn eigen bank. Bij de bioscoop krijg ik de sfeer, de grote zaal, de fancy stoel, het grote scherm en het betere geluid er allemaal bij voor die prijs. Verder reken jij met 2 mensen, maar thuis kijk ik zelden met 2 mensen, en in de bioscoop hoef ik alleen voor mijn eigen kaartje te betalen en ben ik dus 50% goedkoper uit. Ergo, superduur. Vind ik.
Ja dat kan je ook vinden, maar het is compleet onrealistisch om te verwachten dat ze de prijs voor een film gelijk maken aan 1 ticket. Want dan maken ze geen "winst" op elke keer dat de film gekeken wordt, maar wel "verlies" als er meer dan 1 persoon kijkt.

Ik ben er ook niet blij mee als ik alleen zou moeten kijken, want dan is het duur. Maar ik kan het wel heel goed begrijpen, want als ze dat niet zouden doen dan krijg je uiteindelijk dit soort films niet meer. Want levert geen geld meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Terranova schreef op zondag 4 april 2021 @ 19:42:
[...]

Ja dat kan je ook vinden, maar het is compleet onrealistisch om te verwachten dat ze de prijs voor een film gelijk maken aan 1 ticket. Want dan maken ze geen "winst" op elke keer dat de film gekeken wordt
Huh? Hoezo? Streamen kost Disney echt geen €11 per stream hoor. Dat is het mooie aan streamen, dat is vrijwel pure winst, en vrij oneindig schaalbaar daardoor. Terwijl je bij bioscopen veel minder geld vangt bij 1 kijker.
maar wel "verlies" als er meer dan 1 persoon kijkt.
Dit vind ik het enige steekhoudende argument voor de belachelijk hoge prijs: als je streamt kan je de kosten verdelen over meerdere kijkers, en als je daar vanuit gaat dat dat ook echt gebeurt, kan je daarvoor compenseren met een hogere prijs.
Ik ben er ook niet blij mee als ik alleen zou moeten kijken, want dan is het duur. Maar ik kan het wel heel goed begrijpen, want als ze dat niet zouden doen dan krijg je uiteindelijk dit soort films niet meer. Want levert geen geld meer op.
Ik denk dat ze met €10 per film ook meer dan zat geld zouden verdienen om het rendabel te houden, en ook een groep kijkers zouden aanspreken die er nu niet voor betalen, omdat ze het niet in verhouding vinden.

Het lijkt mij niet heel gek om aan te nemen dat een verdubbeling van de prijs voor meer dan een halvering van je gebruikers/kijkers kan zorgen. Wat is dan beter?
• 20 miljoen streams x €10 per stream, waarbij elke stream je 10 cent kost, en je dus €198 miljoen winst maakt
of
• 8 miljoen streams x €22 per stream, waarbij elke stream je 10 cent kost, en je dus €175,2 miljoen winst maakt

Maar goed, echt bewijzen op grote schaal kan ik dit niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ht87
Maar Falcon and the winter soldier bevalt me inmiddels best goed, ook op t kleinere scherm dan de bios ;)
Ben best benieuwd hoe zich dat verder gaat ontwikkelen, al heb ik Falcon in de films voor de serie nooit gezien als een zwarte man die heel erg gaat voor t verschil tussen zwarte en niet-zwarte mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Op zich zou ik het best wel tof vinden als ze alle Marvel films voortaan direct vanaf dag 1 op Disney+ releasen. Zelf hoor ik ook bij het kamp dat de bioscoop ervaring stukken beter vind dan thuis kijken maar ik ga zelf wel alleen naar de bioscoop als ik iets echt graag wil zien.

Zeker met Marvel films waar er dit jaar (volgens de planning in ieder geval...) 4 van uitkomen kan ik dan mooi mijn favorieten in de bioscoop kijken, en de rest die me wel "leuk" lijken thuis. Dat de prijs misschien te hoog is kan nog veranderen. Wie weet is het nu ook wel omdat Black Widow en Mulan in principe bioscoopfilms zouden zijn, de prijs is misschien hoger om te compenseren voor de landen die geen Disney+ hebben of naar de biscoop kunnen. De Snyder Cut is 16 euro op Pathe Thuis wat ik dan nog wel te doen vind.

Overigens wel een beetje onzin dat je de film niet los koopt maar bovenop je Disney+ subscription. Nou ben ik zelf wel geabonneerd voor de series, maar als je dat niet doet dan tikt het wel aan.

[ Voor 10% gewijzigd door raiders op 04-04-2021 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Tja, ik heb zelf de garage tijdelijk omgebouwd als bioscoop :) Enige probleem is geen verwarming.
Maar ja, ik wil het toch nog kunnen verhuren voor £~500 per maand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-08 20:47
De nieuwste Loki trailer ziet er veelbelovend uit!

YouTube: Marvel Studios' Loki | Official Trailer | Disney+

[ Voor 21% gewijzigd door PEBKAC op 05-04-2021 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De eerste 2 afleveringen gekeken van Falcon and the Winter Soldier.

Ben nog niet echt overtuigd. Niet ten nadele van de productie of acteurs zelf, maar het is allemaal erg inconsistent. Zeker Falcon lijkt echt veel te zwak te zijn voor een superheld. Hij heeft mazzel dat hij kogels kan stoppen met zijn pak. De Winter Soldier kan met zijn arm dwars door muren slaan. In een gewoon gevecht lijken die krachten echter weg en is het gewoon normale klappen.

Aflevering 2 gaat ook nog volledig over Black- White, maar dan ook echt 5 of 6 keer. Je kan nogal overdrijven.

Benieuwd of aflevering 3-4 het een beetje gaat vlot trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
falcon gaat toch ook gewoon 1 seizoen duren? net als wandavision?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
PWM schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:48:
De eerste 2 afleveringen gekeken van Falcon and the Winter Soldier.

Ben nog niet echt overtuigd. Niet ten nadele van de productie of acteurs zelf, maar het is allemaal erg inconsistent. Zeker Falcon lijkt echt veel te zwak te zijn voor een superheld. Hij heeft mazzel dat hij kogels kan stoppen met zijn pak. De Winter Soldier kan met zijn arm dwars door muren slaan. In een gewoon gevecht lijken die krachten echter weg en is het gewoon normale klappen.

Aflevering 2 gaat ook nog volledig over Black- White, maar dan ook echt 5 of 6 keer. Je kan nogal overdrijven.

Benieuwd of aflevering 3-4 het een beetje gaat vlot trekken.
Niet elke avenger is een Hulk he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
Aflevering vier van TFATWS vind ik erg goed. Jammer dat het maar zes afleveringen in totaal duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 12:45

Angeloonie

Cheeseburger Addict

PWM schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 09:48:

Ben nog niet echt overtuigd. Niet ten nadele van de productie of acteurs zelf, maar het is allemaal erg inconsistent. Zeker Falcon lijkt echt veel te zwak te zijn voor een superheld. Hij heeft mazzel dat hij kogels kan stoppen met zijn pak.
Black Widow kan enkel een beetje vechten.
Hawkeye kan schieten met een boog en wat vechten.
Iron Man heeft een robotpak.
War Machine heeft het B-model.

Er zijn wel meer Marvel-helden die niet zo gigantisch "super" zijn in vergelijking met andere superhelden :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ht87
Ik moet afl 4 nog kijken, maar ben vooralsnog best positief. Ook benieuwd waar t naar toe gaat en welk zaadje gepland wordt om verder uit te bouwen in phase 4 (net als t einde van wandavision). Ben daarnaast zeer nieuwsgierig naar Loki, duurt ook niet lang meer! Ik hoop dat het daarna weer echt losgaat icm de films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
Angeloonie schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:34:
[...]

Er zijn wel meer Marvel-helden die niet zo gigantisch "super" zijn in vergelijking met andere superhelden :P
Ik heb gisteren toevallig nog Civil War gezien, en daarbij viel het me ook op hoe "zwak" de Marvel helden eigenlijk zijn. De enige echte heavy hitters bij het gevecht op het vliegveld zijn Scarlet Witch, Vision en misschien Spider-Man. Voor de rest zijn het allemaal normale mensen met gadgets of super soldiers die ook weer niet bizar sterk zijn. Thor en Hulk zijn natuurlijk een ander verhaal, maar die waren niet aanwezig deze film.

Wel hoop ik dat er nog iets meer vaart in het plot van F&WS gaat komen. Nu voelt het nog een beetje alsof ze side-quests aan het doen zijn. Ook doen ze veel te luchtig over de ontsnapping van Zemo en waren die vrouwen uit Wakanda een beetje dom bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-08 07:59

Valkyre

Kitesurf FTW!

ErikT738 schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:07:
[...]

Wel hoop ik dat er nog iets meer vaart in het plot van F&WS gaat komen. Nu voelt het nog een beetje alsof ze side-quests aan het doen zijn. Ook doen ze veel te luchtig over de ontsnapping van Zemo en waren die vrouwen uit Wakanda een beetje dom bezig.
naar mijn idee is het wel jammer dat F&WS het hele script heeft moeten omgooien ivm een plot dat teveel op corona lijkt.
Erik Voss heeft gepuzzeld en dit kwam er uit, volgens mij verklaart dat wel een beetje waarom het aanvoelt als side quests.
Newrockstars

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik vind vooral Karli als villain niet heel interresant. Uberhaupt voelen de flag smashers gewoon als een groepje tieners die wat aan het klooien zijn. Oke... wel een gebouw opblazen maar niet echt een gevaar om Captain America naartoe te sturen. Ik had op dit punt wel verwacht dat de flag smasher de hele wereld aan het terroriseren waren als groep. De echte villain is voor mij eigenlijk John Walker.

Het plot over een virus eruit halen zou het wel verklaren, maar wel karig dat je dan iets released wat misschien een stuk minder is.

[ Voor 14% gewijzigd door raiders op 15-04-2021 13:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

raiders schreef op donderdag 15 april 2021 @ 13:01:
Ik vind vooral Karli als villain niet heel interresant. Uberhaupt voelen de flag smashers gewoon als een groepje tieners die wat aan het klooien zijn. Oke... wel een gebouw opblazen maar niet echt een gevaar om Captain America naartoe te sturen.
Volgens mij was dat ook het doel, om ze minder extreem neer te zetten. Over dat ze Walker erachteraan sturen... Het gaat om 'super soldiers' die iets tegen die organisatie hebben die (op papier) geblipte mensen helpt. De VS: And I took that personally.
Ik had op dit punt wel verwacht dat de flag smasher de hele wereld aan het terroriseren waren als groep. De echte villain is voor mij eigenlijk John Walker.
Vergeet niet dat het risico ook was dat het serum in handen van nare vijanden kon vallen, en gedupliceerd kon worden. Indirect heeft het sturen van Walker ervoor gezorgd dat het serum nu niet meer in pure vorm beschikbaar is.
Het plot over een virus eruit halen zou het wel verklaren, maar wel karig dat je dan iets released wat misschien een stuk minder is.
Eh, ik geniet er nog best wel van. Niet alles is zwart/wit. Dat is dan ook volgens mij een beetje de boodschap. Captain America (en daarmee bedoel ik de echte, de drager van America's ass) werd gemaakt in een tijd van zwart/wit (US: good, Nazis/Hydra: bad). De wereld is na de blip niet meer zo zwart/wit, en Captain America in diens klassieke vorm heeft er dan eigenlijk ook niets meer te zoeken. Je hebt meer aan mensen zoals Sam, die de verbinding kunnen zijn tussen twee uitersten omdat ze beide ervaren hebben. Dat was dan ook de reden waarom Sam het schild kreeg, en Walker een slechte keuze is.
Angeloonie schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 13:34:
En emotioneel manipuleren, ook van wezens die veel ouder en wijzer zijn als dat zij zelf is. Zie Loki in Avengers.
Fair.
Je hebt Tony Stark niet zien knokken in Iron Man 3 zonder pak? Geef hem een paperclip en een kauwgum, en hij overheerst de wereld. :+
Fair. Plus Rhodey is gehandicapt, waardoor het nog indrukwekkender is wat hij doet met wat hij heeft, geestelijk en lichamelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door The Zep Man op 15-04-2021 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Zelf heb ik het idee dat the winter soldier een slappe hap is geworden. Waar hij in cap 2 nog zowat onverslaanbaar was, ietsje minder sterk in infinity war bij de sokovia accord. Is hij nu net geen push over.

Hopelijk krijgt hij zijn innerlijke kracht weer terug.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErikT738
Koos2009 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:21:
Zelf heb ik het idee dat the winter soldier een slappe hap is geworden. Waar hij in cap 2 nog zowat onverslaanbaar was, ietsje minder sterk in infinity war bij de sokovia accord. Is hij nu net geen push over.

Hopelijk krijgt hij zijn innerlijke kracht weer terug.
Technisch gezien zou hij Walker wel solo moeten kunnen hebben, gezien de Vibranium arm en veel meer ervaring als super soldier. Het zou nog psychisch kunnen zijn dat hij de Winter Soldier training grotendeels aan het vergeten is o.i.d.

Ik vind vooral de serie slappe hap momenteel. Ik heb nog steeds niet het idee dat er geen sterk overarching plot is en ook van de BLM preken wordt ik een beetje moe, vooral van die oude super soldier. Nee, je bent niet vastgezet omdat je zwart bent maar omdat je de laatste overlevende bent van een illegaal experiment mogelijk uitgevoerd door Hydra-Shield... Waarschijnlijk had ieder ander hetzelfde lot ondergaan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
ErikT738 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:36:
[...]

Technisch gezien zou hij Walker wel solo moeten kunnen hebben, gezien de Vibranium arm en veel meer ervaring als super soldier. Het zou nog psychisch kunnen zijn dat hij de Winter Soldier training grotendeels aan het vergeten is o.i.d.

Ik vind vooral de serie slappe hap momenteel. Ik heb nog steeds niet het idee dat er geen sterk overarching plot is en ook van de BLM preken wordt ik een beetje moe, vooral van die oude super soldier. Nee, je bent niet vastgezet omdat je zwart bent maar omdat je de laatste overlevende bent van een illegaal experiment mogelijk uitgevoerd door Hydra-Shield... Waarschijnlijk had ieder ander hetzelfde lot ondergaan.
Jawel, dat is hij wel. Marvel raakt hier - hard maar volledig gefundeerd - aan meer dan een episode in de Amerikaanse geschiedenis waar bewust op zwarte bevolking geëxperimenteerd werd waarna er nog eens extra op ingehakt werd. Als zwarte man was het voor hem nooit anders afgelopen omdat hij zwart is.

Ik denk dat je hier onderschat hoe de VS er tegenwoordig aan toe zijn, hoe het er daar voor staat, wat speelt, en wat voor enorme consequenties institutioneel racisme tegen niet-blanken heeft (saillant, ook juist voor de blanken die er aan meedoen of het allemaal wat te vinden - zie de afbraak van onderwijs bijvoorbeeld - segregatie is altijd een verdeel en Heers toepassing die zowel slachtoffer als uiteindelijk ook meeloper raakt).

Voor Amerikaanse begrippen is wat dit aangaat de serie een significant punt in culturele ontwikkeling. Hero cultism was altijd het grote kenmerk van comics na WOII, doorweven met sterke man syndromen en menig hellend vlak voor autoritarisme. Dat Marvel hier daar aan raakt is iets wat de meeste mensen hier zal ontgaan, maar dat is in de VS significant anders.

Kijk, hier is iets als Marvel en comics en zo entertainment. In de VS zijn het mechanismen die cultuur vormen en invulling geven. Hier hebben we een paar duizend jaar mythologie en geschiedenis. Daar is dat integraal onderdeel van hun jonge mythologie. Vrijwel alles in de VS van cultuurfundamenten is fictie. Dat maakt het medium nogal een kritiek medium.

Voor het gewoon kijken van de serie hier is dat van mindere relevantie, al zit er ook wel enige lering bij aan deze kant van de oceaan 😎 Bruut gesteld, het wil in de VS behoorlijk wat zeggen dat Marvel, onder Disney, er überhaupt aan raakt.

Helemaal omdat de serie een opzet is binnen meta verhaal, The Raft, Thunderbolts, Madam Hydra e.d. Wat dat aangaat vraag ik me af of er wel een seizoen twee komt, of dat met de rewrites voor oorspronkelijke verhaallijn men besloten heeft om het puur op de opzet binnen canon te richten.

Even als terzijde, Marvel raakt hier ook aan een ander zeer gevoelig item. De rol van de soldaat. Disposable tool. Voorbeeld van hoe segregatie en racisme een hellend vlak zijn wat altijd verder oprukt. In de VS een uiterst gevoelige kwestie zo langzamerhand, een van de grootste drivers achter de groei van milities, radicaal rechts en zo meer. En dan knalt Marvel een stereo typische maar volledig correct weergegeven tribunaal in beeld: yep, je bent blank, maar je bent soldaat, dus een tool, doe je alles wat we willen is het toch niet goed als het PR plaatje niet past.

Voor wat hier gezien wordt als entertainment is het daar nogal anders ...

[ Voor 10% gewijzigd door Virtuozzo op 17-04-2021 18:30 ]

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evilbee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:05
F&WS is best vermakelijk, alleen snappen wij hier niet snappen is waarom er überhaupt een huisvestingsprobleem is.

Hebben ze in die 5 jaar dat de helft van de mensen weg waren al hun huizen gesloopt? Of is de wereldbevolking zo snel gegroeid dat alle huizen nu weer bezet zijn?

LinkedIn - Collega worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Evilbee schreef op zondag 18 april 2021 @ 12:50:
F&WS is best vermakelijk, alleen snappen wij hier niet snappen is waarom er überhaupt een huisvestingsprobleem is.
Je schrijf een woord schrijft te veel.
Hebben ze in die 5 jaar dat de helft van de mensen weg waren al hun huizen gesloopt? Of is de wereldbevolking zo snel gegroeid dat alle huizen nu weer bezet zijn?
Volgens mij wordt ernaar gehint dat er in die vijf jaar grootschalige migraties waren. Zie ook de vele boten in NY in Endgame. Plekken waar men niet meer woont hebben vijf jaar lang geen onderhoud gehad, en zijn economisch niet meer interessant.

De mensen die de huizen introkken van de geblipte mensen willen niet meer terug. De geblipte mensen willen hun huis weer terug.

Een ander conflict zijn de mensen die nostalgische gevoelens hebben van de vijf jaar na de blip. De mensheid verenigde zich, er was voldoende huisvesting en er waren voldoende middelen voor iedereen (want de helft was weg). Uit die frustratie kwamen de Flag Smashers voort.

Over het sociaal commentaar op de VS en hoe zwarte mensen behandeld worden: ik vind het goed passen in de context van het MCU. En inderdaad, de VS had (in de tijd waarover wordt gesproken) nooit een zwarte man Captain America laten zijn (of een andere significante rol laten vervullen in het publieke oog).

Vergeet niet dat tot 1965 zwarte mensen sterk ontmoedigd werden om te stemmen in de VS. Die ontmoediging is er overigens nog steeds, maar minder sterk/direct aanwijsbaar (gerrymandering...).

Overigens bevat het MCU ook voldoende ander sociaal commentaar. Wapenverkoop en -misbruik door de VS, fascisme, ...

[ Voor 9% gewijzigd door The Zep Man op 18-04-2021 13:35 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ziet er op zich goed uit. Maar heb nog wel een beetje moeite om het in de juiste timeline en MCU te plaatsen. Maar dat kan mijn beperkte kennis zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
The Zep Man schreef op zondag 18 april 2021 @ 13:26:
[...]
Je schrijf een woord schrijft te veel.

[...]
Volgens mij wordt ernaar gehint dat er in die vijf jaar grootschalige migraties waren. Zie ook de vele boten in NY in Endgame. Plekken waar men niet meer woont hebben vijf jaar lang geen onderhoud gehad, en zijn economisch niet meer interessant.

De mensen die de huizen introkken van de geblipte mensen willen niet meer terug. De geblipte mensen willen hun huis weer terug.

Een ander conflict zijn de mensen die nostalgische gevoelens hebben van de vijf jaar na de blip. De mensheid verenigde zich, er was voldoende huisvesting en er waren voldoende middelen voor iedereen (want de helft was weg). Uit die frustratie kwamen de Flag Smashers voort.
Ik denk dat ze bij Disney nooit goed hebben nagedacht over de gevolgen van de Blip. Ze hebben het er de hele tijd over dat het leven tijdens de vijf jaar na de Snap zo moeilijk was, terwijl er op dat moment juist van alles te veel zou moeten zijn (behalve werkkrachten, dus ook geen werkloosheid!). Natuurlijk zijn er problemen omdat de helft van de mensheid plotsklaps is verdwenen maar er is wel voldoende voedsel, woonruimte en brandstof om de achterblijvers van hun eerste levensbehoeften te voorzien. De Blip zou voor een enorme schaarste moeten zorgen (het aantal monden wat gevoed moet worden is letterlijk in één dag verdubbeld) maar Marvel doet alsof de gevolgen vergelijkbaar zijn met die van een normale vluchtelingenstroom. Over de sociale gevolgen moet je ook maar niet te veel nadenken. Gezinnen die zijn opgebroken door de Snap waren voor een groot deel waarschijnlijk al verder gegaan met hun leven, en ineens staan hun dood gewaande partners weer op de stoep...
Over het sociaal commentaar op de VS en hoe zwarte mensen behandeld worden: ik vind het goed passen in de context van het MCU. En inderdaad, de VS had (in de tijd waarover wordt gesproken) nooit een zwarte man Captain America laten zijn (of een andere significante rol laten vervullen in het publieke oog).

Vergeet niet dat tot 1965 zwarte mensen sterk ontmoedigd werden om te stemmen in de VS. Die ontmoediging is er overigens nog steeds, maar minder sterk/direct aanwijsbaar (gerrymandering...).

Overigens bevat het MCU ook voldoende ander sociaal commentaar. Wapenverkoop en -misbruik door de VS, fascisme, ...
Echt? Ik heb het idee dat dit de eerste Marvel serie is waarbij ze serieus op real world issues in proberen te gaan. In de eerste Iron Man had je inderdaad die wapenverkoop van Stark wapens maar daar ging het meer om het geweten van Tony dan om een maatschappelijk standpunt. Ook qua facisme ging het tot nu toe niet veel verder dan "Nazis/Hydra = bad".

Ik kan goed begrijpen waarom onderwerpen zoals racisme voor de VS zo relevant zijn en waarom Disney ze in films en series op wil nemen, maar ik denk gewoon niet dat het MCU hier de beste plek voor is. We hebben het hier over een wereld waar het bestaan van vijandig buitenaards leven al bijna tien jaar een publiek feit is en waarbij de mensheid tot twee keer toe een apocalyptisch event heeft overleefd (Snap en Blip). Je zou verwachten dat dit de mensheid juist dichter bij elkaar zou moeten brengen...

Er is vast een fantastische film te schrijven over een zwarte superheld die aan alle kanten wordt tegengewerkt als hij de mantel van zijn blanke voorganger over wil nemen, maar het MCU in 2021 is hiervoor niet de juiste setting. Gebruik dan liever het aangekondigde "Marvel: What if?".
PWM schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:06:
[YouTube: Marvel Studios’ Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings | Official Teaser]

Ziet er op zich goed uit. Maar heb nog wel een beetje moeite om het in de juiste timeline en MCU te plaatsen. Maar dat kan mijn beperkte kennis zijn :p
Ik vindt het er nog een beetje matig uit zien eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
PWM schreef op maandag 19 april 2021 @ 18:06:

Denk iron man & iron man 3 :mandarin & ten rings komen beide daarin voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
De finale maakt een hoop goed, maar de Flag Smashers blijven ontzettend matige bad guys. Het helpt denk ook niet mee dat we de wereld waar ze voor vechten of de directe gevolgen van de Blip niet of nauwelijks hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het wordt allemaal beetje niveau 'actionheroes' ipv 'superheroes', Wanda was nog enigzins (maar lang niet niveau superhero), maar gaat nu wel hard richting hele sleur van Green Arrow en zijn consorten. En die doordruipte politieke onzin erin.. hoeft van mij niet. Per definitie maak je de serie/film al niet meer tijdloos, een film uit de jaren 80s of 90s waren zoals de wereld was, niet zoals men hem probeert te maken.

Want aan de ene kant proberen ze hedendaagse zut aan te stippen met 'modelrollen en strakke oneliners', maar gelijktijdig verwijderen ze de hele setting en maken ze een tijd mooier dan hij daadwerkelijk was. Als je de 50/60s in beeld wil brengen, heb dan ook de ballen om dat correct neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Ik vond het op zich wel een leuk einde van een leuke serie. Meer zoals de standaard Marvel formule al moet ik zeggen dat alle character building er omheen juist wel een van de beste dingen was naar mijn mening. Ik vind Sam nu eigenlijk een veel betere character dan hiervoor. Doe mij dan maar liever wat geneuzel zoals Wandavision of Isaiah Bradley dan alleen maar hersenloos bad guys in elkaar slaan.

Anderhalve maand en dan Loki dat belooft ook wat te worden 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door raiders op 23-04-2021 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:07
Jammer dat ze niet meer hebben gedaan met John Walker. Vond hem juist steeds interessanter worden naarmate hij steeds meer doordraaide. Wordt dan in de laatste aflevering in 1 klap eigenlijk teniet gedaan.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
ErikT738 schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 16:18:
De finale maakt een hoop goed, maar de Flag Smashers blijven ontzettend matige bad guys. Het helpt denk ook niet mee dat we de wereld waar ze voor vechten of de directe gevolgen van de Blip niet of nauwelijks hebben gezien.
Veel daarvan is - denk ik - een gevolg van rewrites voor de serie, en de opzet - die er niet goed uitgekomen is - dat het geen bad Guys waren maar regular people under bad conditions on a slippery slope. Het idee van one world one people zou zo uit de mond van captain America kunnen komen, ook de vorige. Maar goed.

Haakt ook aan bij de transitie van superheroes naar action heroes - minder strong man syndroom (Amerikaanse comics hebben nogal wat mythes van autoritarisme in zich) - allemaal zaken die in Amerikaanse tegenwoordige culturele context wel dingetjes zijn. En het is een Amerikaanse serie. Geen film met focus op grotere arena, maar een opzet binnen canon naar volgend pad.

Post blip wereld, tja, gemiste kans denk ik. Maar misschien gaat de horror van black widow er in de volgende doctor strange aan raken, we zullen zien.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
Raem schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 00:21:
Jammer dat ze niet meer hebben gedaan met John Walker. Vond hem juist steeds interessanter worden naarmate hij steeds meer doordraaide. Wordt dan in de laatste aflevering in 1 klap eigenlijk teniet gedaan.
Walker werd gepositioneerd als US Agent, van meet af aan. Kon niet gek worden, kon enkel rauw worden. Wat dat aangaat is het redelijk gelukt. Maar, dat is wel iets wat veel meer resonantie heeft met iemand die de comics volgt dan de films of series.

Er zit ook wel een opzetje bij naar iets wat misschien nog opgepikt wordt, ik dacht vaag iets in die zin voorbij te hebben zien komen, van redeemables als team vanuit de raft. Beetje suïcide squad.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik heb hem nu ook uit. Beetje herhaling van mijn vorige post maar:

Winter Soldier slaat iemand op zijn kaak die daarna op staat. Scene erna slaat hij iemand met dezelfde kracht 30 meter verderop door een betonnen paal heen....

Het schild gaat dwars door een stalen pilaar van 30cm heen. De aflevering erna, valt hij op de grond na een botsing met een plastic conferencechair.

Echt, make up your mind.

En verder vooral onthouden:

Ik ben zwart. Wij zijn zwart. Zwart zijn is moeilijk. Kijk hij is zwart, kijk ons eens enorm zwart zijn. Zwart zwart zwart. De falcon is zwart, blank is makkelijk, zwart fucking zwaar. Zwart zwarter zwartst..

Hé kijk, Captain America is zwart

Was toch krachtiger geweest om hem gewoon te laten groeien naar Captain America, zonder al die focus erop.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 27-04-2021 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
PWM schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:53:
En verder vooral onthouden:

Ik ben zwart. Wij zijn zwart. Zwart zijn is moeilijk. Kijk hij is zwart, kijk ons eens enorm zwart zijn. Zwart zwart zwart. De falcon is zwart, blank is makkelijk, zwart fucking zwaar. Zwart zwarter zwartst..

Hé kijk, Captain America is zwart

Was toch krachtiger geweest om hem gewoon te laten groeien naar Captain America, zonder al die focus erop.
Zo blijft de serie ook in mijn herinnering hangen, zo ontzettend geforceerd…
Wat maakt mij het uit of Captain America blank, zwart, Aziatisch, vrouw, of homo is. Het maakt me wel uit dat het zo geforceerd moet.

Ik vraag me alleen af of dat Hollandse nuchterheid is of dat 90% van de wereldbevolking zo zou denken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
yorroy schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:13:
[...]

Zo blijft de serie ook in mijn herinnering hangen, zo ontzettend geforceerd…
Wat maakt mij het uit of Captain America blank, zwart, Aziatisch, vrouw, of homo is. Het maakt me wel uit dat het zo geforceerd moet.

Ik vraag me alleen af of dat Hollandse nuchterheid is of dat 90% van de wereldbevolking zo zou denken.
Het maakt je niet uit of wat voor kleur ie is, maar als ze het over een zwarte captain america hebben is het opeens in your face?
En..voor jou maakt het misschien niet uit maar voor een enorm groot deel van de bevolking (van bijv. de US) maakt het wel heel erg uit dus mission accomplished?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wren
  • Nu online
PWM schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 13:53:
Ik heb hem nu ook uit. Beetje herhaling van mijn vorige post maar:

Winter Soldier slaat iemand op zijn kaak die daarna op staat. Scene erna slaat hij iemand met dezelfde kracht 30 meter verderop door een betonnen paal heen....

Het schild gaat dwars door een stalen pilaar van 30cm heen. De aflevering erna, valt hij op de grond na een botsing met een plastic conferencechair.

Echt, make up your mind.
Jij kan toch ook harder of zachter tegen een voetbal schoppen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wren schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:36:
[...]

Het maakt je niet uit of wat voor kleur ie is, maar als ze het over een zwarte captain america hebben is het opeens in your face?
Het is het onderwerp in 40% van de scenes....

Waren ze bang dat het anders niet was opgevallen dat Captain America zwart was geworden?
Wren schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 14:37:
[...]

Jij kan toch ook harder of zachter tegen een voetbal schoppen?
Het schild in volle vaart, tegengehouden door een plastic stoel, is nooit logisch.

[ Voor 38% gewijzigd door PWM op 27-04-2021 14:46 ]

Pagina: 1 ... 11 ... 25 Laatste