rens, het is geen onwil, het is mijn gebrek aan kennis.... ik ben geen techneut
ik ben helemaal niet in staat om sommige vragen te beantwoorden, dat is het eigenlijk
file browser, man.... en de vraag: waar staan ze dan? ik heb absoluut geen enkel idee man
ik heb ca. 15 muziekappjes gebruikt, gehaald vanuit play store, en alle appjes elk na het installeren, liedjes opzoeken (vinden nix), daarna weer wegdoen, kijken of alles nog hetzelfde is, dan weer een andere app, ik word helemaal raar van.... de eerste de beste debiel loopt vrolijk met zijn oortjes in...
kweet bij god niet meer welke, maar de 15 van de top 20 van play store, helemaal gek van geworden...
waar staat het opgeslagen, rens, ik zou het niet weten, vind het zo moeilijk, het verschil tussen intern en rom en extern, ik lees overal wat anders
sterker nog, ik denk dat de helft van de smartphonegebruikers het niet eens weet als je het ze vraagt
verplaatsen door een file browser, durf ik niet man
ik zie wel een appje genaamd: bestandsbeheer
ik zie ook in bestandsbeheer staat dat ze in mijn whatsapp-directory van Muziek App staan
heb 2 liedjes ge-appt gekregen, eentje kan ik wel hernoemen en de andere weer niet
wat wil je nog meer weten?
laat anders maar, ik heb nooit een dief van andermans tijd willen zijn
ik snap alleen niet dat er mensen zijn zonder schooldiploma, die vrolijk
en blij hun muziek aan het beluisteren zijn, zonder internetverbinding te hebben
en deze sukkel weer niet
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 13-10-2016 12:42
. Reden: duidelijker ]