Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:25
Concurrentie voor de Zenfone 2 in ongeveer dezelfde prijsklasse komt sinds kort uit de hoek van de OnePlus 2!
€339 voor het 3GB/16GB model en €399 voor het 4GB/64GB model.
Beide met 2e generatie Snapdragon 810 en Adreno 430.
Niet slecht voor die prijs :o

Als er trouwens nog mensen zijn die interesse hebben in de nieuwe OnePlus 2,
ze hanteren wederom een invite-systeem, echter dit keer kun je op een wachtlijst inschrijven zodat je toch een invite kunt krijgen:

knip, geen referrals

[ Voor 8% gewijzigd door The Wizard op 29-07-2015 15:24 ]

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Voor degene met de Asus ZenFone 2 ZE551ML. Hoe is de batterijduur? Hoe lang gaat deze mee met normaal gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-08 10:52

Gnermo

All about that bass!

Ik heb de 64GB nu binnen van eglobal, werkt als een tiet.
Maandag om 17:15 verstuurd vanuit Hong Kong en Woensdag om 14:31 binnen gekregen.

EDIT:

Ik merk wel dat ik veel wegval heb van mijn mobiele netwerk, ik heb Ben (dus T-Mobile).
Heeft iemand anders dat probleem ook?
Iemand enig idee of ik aan het serienummer o.i.d. de versie kan herkennen?

[ Voor 45% gewijzigd door Gnermo op 29-07-2015 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Alsnog een kleine update, ik heb wel gewoon bereik als ik de sim in de SIM 2 slot doe, dus niet in de eerste.
Is dit een softwarematig of hardwarematig probleem?

Google zegt me er vrij weinig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:04
Als ik het me goed herinner kan 1 van de 2 simposities alleen 2G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

W3SII schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 22:46:

Eén iets wat ik zeker nog wil melden:
In het begin had ik een probleem waarbij de telefoon mijn SIM 1 niet altijd wilde herkennen. Toevallig viel het mij op dat mijn beide SIM kaarten niet goed genoeg "gekneld" zaten in hun SIM slot. Wanneer de SIM kaarten in positie waren geduwd, waarbij je een klikje hoort om aan te geven dat ze gelocked zijn in het slot en bijgevolg dus zouden moeten vast zitten, was het toch mogelijk om de SIMs gemakkelijk terug uit hun socket te schuiven. Het is dus net alsof de slots een fractie te los zijn of te groot zijn.

Wat ik hier gedaan heb is op beide SIM kaarten een dubbele laag standaard plakband aangebracht en het overtollige aan plakband langs de randen van de SIM weggeknipt, zodoende dat er een grotere weerstand ontstaat tussen de SIM en de socket. Sindsdien is het niet meer mogelijk om de SIMs er terug uit te schuiven wanneer ze locked zijn en is mijn probleem rond het wegvallen van de SIM in android ook opgelost.
Het verhaal rond wegvallen van SIMs heb ik al eerder zien opduiken op internet (ook op zentalk), dus het zou kunnen dat hier effectief iets niet 100% correct is aan de SIM sloten.
Het is me alleen niet duidelijk of mijn probleem nu opgelost is door mijn eigen handeling met de plakband of door een software update, aangezien ik beiden op dezelfde moment heb uitgevoerd.

Indien het toch een hardwarematig probleem is aan de SIM slots, dan is het op zich zo erg nog niet aan gezien het heel simpel op te lossen is, met de methode die ik hierboven beschreven heb. Misschien dat anderen die reeds in het bezit zijn van een Zenfone 2 dit hier kunnen bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:01
ASW1 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:15:
Als ik het me goed herinner kan 1 van de 2 simposities alleen 2G
Correct, SIM2 kan alleen op 2G. SIM1 kan alle varianten van 4G en lager.

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Bedankt Qu3st , lijkt me het proberen waard. Ik moet wel zeggen dat de sim kaarten bij mij vrij goed knellen.

Als ik een SIMYO kaart (dus KPN) gebruik op mijn SIM1 slot dan werkt die dus wel, en mijn Ben (t-mobile) werkt dus niet. KPN heeft meer bandbreedtefrequenties beschikbaar die ook werken met de Zenphone 2, misschien dat het ook daar aan ligt?
Overigens klikte de simyo sim niet zo goed vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

En werkt het nu beter Gnermo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Gnermo schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:24:
Bedankt Qu3st , lijkt me het proberen waard. Ik moet wel zeggen dat de sim kaarten bij mij vrij goed knellen.

Als ik een SIMYO kaart (dus KPN) gebruik op mijn SIM1 slot dan werkt die dus wel, en mijn Ben (t-mobile) werkt dus niet. KPN heeft meer bandbreedtefrequenties beschikbaar die ook werken met de Zenphone 2, misschien dat het ook daar aan ligt?
Overigens klikte de simyo sim niet zo goed vast.
Verschil tussen die twee aanbieders is dat KPN 4G landelijke dekking op 800 MHz heeft en dat T-Mobile überhaupt geen 800 MHz heeft.
T-Mobile 4G werkt alleen op 1800 en 2600 dacht ik, maar ook nog niet in heel het land.

Wat is je woonplaats waar je slecht 4G bereik hebt met Ben (T-Mobile)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Hij heeft het nergens specifiek over 4G, dus als dat niet beschikbaar is zou het over 3G moeten gaan.
Ik zie niet in waarom T-mobile geen goede verbinding zou krijgen, tenzij het een algemeen dekkingsprobleem is van T-mobile op die lokatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
ASW1 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:59:
Hij heeft het nergens specifiek over 4G, dus als dat niet beschikbaar is zou het over 3G moeten gaan.
Ik zie niet in waarom T-mobile geen goede verbinding zou krijgen, tenzij het een algemeen dekkingsprobleem is van T-mobile op die lokatie.
Ohja, idd.

Maar misschien dat er iets zo geconfigureerd staat dat ie niet automatisch naar 3G switched en altijd 4G moet pakken? Zou ook nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Niet erg waarschijnlijk. Ik denk niet dat je 3G uberhaupt apart uit kunt zetten in de meeste toestellen.

En misschien gaat het niet eens over data maar over spraak, dat vertelt hij er ook niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Qu3st schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 00:38:
En werkt het nu beter Gnermo?
Nee helaas!
En ik heb het inderdaad niet alleen over data, maar ook over spraak. Er is in SIM1 met mijn Ben kaartje uberhaupt geen verbinding mogelijk over welke netwerk dan ook.

Zou het misschien kunnen zijn dat ik een wat oudere sim kaart heb? Ik heb bijvoorbeeld geen mogelijkheid om er een nano-sim van te maken, zou ik dat willen.

Ik red het nu nog wel op Wi-fi alleen, maar Maandag wordt het toch tijd met de klatenservice te bellen voor een nieuw kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Gnermo schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 21:48:
[...]

Nee helaas!
En ik heb het inderdaad niet alleen over data, maar ook over spraak. Er is in SIM1 met mijn Ben kaartje uberhaupt geen verbinding mogelijk over welke netwerk dan ook.

Zou het misschien kunnen zijn dat ik een wat oudere sim kaart heb? Ik heb bijvoorbeeld geen mogelijkheid om er een nano-sim van te maken, zou ik dat willen.

Ik red het nu nog wel op Wi-fi alleen, maar Maandag wordt het toch tijd met de klatenservice te bellen voor een nieuw kaartje.
Heb je je simkaart verknipt om er een micro van te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ik heb gisteren de telefoon binnen gekregen, gekocht bij Amazon Italië. Donderdag gekocht, gisteren opgehaald bij UPS ophaalpunt. Goed verpakt door Amazon, Asus daarentegen heeft de telefoon wel in een net doosje gestopt alleen is deze wel erg krap.

Ik heb de Asus Zenfone 2 ZE551ML 4gb/32gb . De doos bevatte deze telefoon, oplader en headset.

Ik ben heel erg tevreden. De telefoon werkt super snel. Ik ben nog geen bugs tegengekomen. En ik heb ook geen last dat ik geen netwerk heb zoals Gnermo. (Ik zit bij KPN)

Scherm is prachtig en werkt heerlijk. Ik heb geen last dat de telefoon 5,5 inch is. Ligt goed in de hand en ik vind de telefoon niet zwaar. Alle gestures werken ook heel prettig.
De ZenUI vind ik prettig werken alleen jammer van de vele bloatware, maar wat ik heb kunnen verwijderen/uitschakelen heb ik verwijderd. En daarna de rest in een mapje geplaatst en ver weggestopt.

Qua batterij kan ik nog niet veel zeggen. Ik heb nog de telefoon niet intens gebruikt .(zucht schoonmoeder over de vloer haha)

Over de camera heb ik veel gelezen dat de mensen erg teleurgesteld zijn, maar dit maakt me niet veel uit. Ik heb een paar foto's geschoten en vond het er prima uitzien.

Al met al ben ik heel tevreden met mijn aankoop. Ik ben er ook erg op vooruit gegaan na 1,5 jaar een Chinese telefoon. Ik hoop dat ik lang van deze telefoon kan genieten.

Zelfs al de eerste update gehad gisteren.
Ik zal binnenkort een update geven over de batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Qu3st schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 11:17:
[...]

Heb je je simkaart verknipt om er een micro van te maken?
Jep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Ik heb ergens gelezen dat een verknipte simkaart problemen geeft. Weet niet meer waar ik dat heb gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:01

kaasszje

Live to Dare, Dare to Live

Ik zit ook te twijfelen om dit toestel aan te schaffen.
Echter heb ik nog 1 vraag.
Is het micro sd slot een gedeeld slot met de 2e sim, of is het een los slot ?

Kom hiervoor van een archos diamond af en hier waren ze wel netjes gesplitst.
(Helaas ging dat toestel kapot en is die niet meer te leveren :()

Ik ben verstopt zoek een ander :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Je microSD kaart zit in een aparte slot.

Afbeeldingslocatie: http://androidphonehub.com/wp-content/uploads/2015/04/Asus-Zenfone-2-9-1000x668.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

Dank je wel snelle antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:14
Leuk toestelletje dit, enige jammer is geen fingerprintreader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Dennis schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 14:59:
Leuk toestelletje dit, enige jammer is geen fingerprintreader!
Leuk speelgoed, maar wie heeft dat nou echt nodig? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:14
Gnermo schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 15:49:
Leuk speelgoed, maar wie heeft dat nou echt nodig? O-)
Scheelt tijd dat je niet steeds je wachtwoord hoeft in te voeren op het unlockscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob

• honmashinsei
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-08 01:54
Ik heb zojuist, gezien de andere bestellingen, ook bij eGlobal Central besteld, deze:

https://www.eglobalcentra...-free-unlocked-black.html

Slimme site hoor, als je je cart niet direct voltooid begint er iemand met je te chatten. Na wat vragen stellen over de versie (WW), garantie (12 maanden via hen), return policy (30 dagen en je mag de telefoon testen, maar moet als nieuw teruggestuurd worden onder enkele voorwaarden) heb ik zelfs nog een promo code weten te regelen die iedereen kan inzetten:

code:
1
Chkout5

Te gebruiken bij de cart, voor 5 euro korting. Dus voor net <€300 de 64 GB versie, beste specs op de markt. Ik ben erg benieuwd!

Hebben jullie nog een tip voor een goede screenprotector? ZAGG (Invisibleshield) en Spigen (SGP) hebben ze niet, dus ik weet niet welke dan goed is. Er zijn zoveel namaak/slechte uit China...

[ Voor 12% gewijzigd door honmashinsei op 13-08-2015 11:22 ]

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
De beste specs op de markt? Mwah.

• honmashinsei
Momus schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 13:49:
De beste specs op de markt? Mwah.
Niet met alles, maar voor deze prijs is het geen miskoop, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 12:19

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Ik heb de Zenfone 2 (32GB/4GB/2,3GHz/WW-versie) nu al een paar weken en ik ben dik tevreden. Hiervoor had ik een Moto G uit 2014 en het verschil in snelheid is enorm. Enige nadeel van de Zenfone 2 is de bloatware, maar het meeste heb ik gewoon uitgezet. De ZenUI is niet slecht en wat me vooral opvalt zijn het aantal updates dat Asus maakt. Daar kunnen veel andere fabrikanten nog iets van leren. Al met al dus positief en zou dit toestel zeer zeker aanraden als formaat geen bezwaar is.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
Een paar vraagjes

- wat vinden jullie van de power button on top?

- is er echt veel verschil tussen de 1.8 / 2.3 ghz versie (bij gelijk ram/rom)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Je went eraan, maar ondertussen tik ik meestal gewoon twee keer op het scherm.

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Ralph Smeets schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:44:
Je went eraan, maar ondertussen tik ik meestal gewoon twee keer op het scherm.
ik zie sommige videoreviews waar getijfeld wordt over de kwaliteit van de power knop, heb jij dat gevoel ook of niet?

Heb jij trouwens de 1.8 of 2.3? Wat is de Antutu score bij jou?

[ Voor 9% gewijzigd door dirkhimself op 14-08-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Vind ik moeilijk om te zeggen. Hij is nogal klein, maar komt mij niet echt fragiel over. Maar dat moet natuurlijk de praktijk uitwijzen.

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Ralph Smeets schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 13:51:
Vind ik moeilijk om te zeggen. Hij is nogal klein, maar komt mij niet echt fragiel over. Maar dat moet natuurlijk de praktijk uitwijzen.
dank je, heb jij trouwens de 1.8 of 2.3? Wat is de Antutu score bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Ik heb de 2.3, Antutu ga ik nu even installeren om te draaien.

En done: 46227

Dat is dus op een Zenfone 2 die al enkele weken in gebruik is.

[ Voor 40% gewijzigd door Ralph Smeets op 14-08-2015 14:26 ]

Mestreechs volksleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Ralph Smeets schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 14:20:
Ik heb de 2.3, Antutu ga ik nu even installeren om te draaien.

En done: 46227

Dat is dus op een Zenfone 2 die al enkele weken in gebruik is.
DANK JE!

Ik heb 1.8 tests gezien op 40500 (o.i.d.) dus dat zal wel niet veel uitmaken in "gevoelsperformance"....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasszje

kaasszje

kthxbye schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 11:21:
Ik heb zojuist, gezien de andere bestellingen, ook bij eGlobal Central besteld, deze:

https://www.eglobalcentra...-free-unlocked-black.html

Slimme site hoor, als je je cart niet direct voltooid begint er iemand met je te chatten. Na wat vragen stellen over de versie (WW), garantie (12 maanden via hen), return policy (30 dagen en je mag de telefoon testen, maar moet als nieuw teruggestuurd worden onder enkele voorwaarden) heb ik zelfs nog een promo code weten te regelen die iedereen kan inzetten:

code:
1
Chkout5

Te gebruiken bij de cart, voor 5 euro korting. Dus voor net <€300 de 64 GB versie, beste specs op de markt. Ik ben erg benieuwd!

Hebben jullie nog een tip voor een goede screenprotector? ZAGG (Invisibleshield) en Spigen (SGP) hebben ze niet, dus ik weet niet welke dan goed is. Er zijn zoveel namaak/slechte uit China...
Dank voor de code, ben benieuwd wanneer je hem binnen hebt.

Ik wil hem binnenkort ook gaan bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
kaasszje schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 15:30:
[...]

Dank voor de code, ben benieuwd wanneer je hem binnen hebt.

Ik wil hem binnenkort ook gaan bestellen :)
Heel eerlijk? Ik heb mijn order gecanceld. Was echt een spur of the moment thing totdat ik ging bladeren op XDA en heeeeel veel slechte batterij berichten zag. Dat icm. gekloot met custom ROMs maakt mij toch nog even wachten op de nieuwe Moto X'es.

Cancelen ging redelijk snel (de livechat medewerker was deze keer echter een stuk minder vriendelijk en heel kortaf haha), maar nu natuurlijk hopen dat ook mijn refund er snel komt.

[ Voor 15% gewijzigd door honmashinsei op 14-08-2015 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Hoe kom je van die bloatware meuk af in je Play Store?
Ik kan bijvoorbeeld sommige apps helemaal niet verwijderen, zoals ZenCircle of Zentalk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

kthxbye schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 16:58:
[...]

Heel eerlijk? Ik heb mijn order gecanceld. Was echt een spur of the moment thing totdat ik ging bladeren op XDA en heeeeel veel slechte batterij berichten zag. Dat icm. gekloot met custom ROMs maakt mij toch nog even wachten op de nieuwe Moto X'es.

Cancelen ging redelijk snel (de livechat medewerker was deze keer echter een stuk minder vriendelijk en heel kortaf haha), maar nu natuurlijk hopen dat ook mijn refund er snel komt.
Ik heb de WW versie gekocht bij Amazon Italië. Erg tevreden over de telefoon. Met de batterij heb ik geen enkel probleem. Deze gaat makkelijk een dag mee. Alleen als je voluit aan het gamen bent, of als je filmpjes continue kijkt. Maar ja welke telefoon heeft dat nou niet?
Dat die bloatware niet uit te schakelen is is wel een kritiekpunt. Ik heb deze allemaal netjes ver weg gestopt in een mapje.
Al met al ben ik heel tevreden met deze telefoon. Super snel, scherm is prachtig, ZenUI werkt prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honmashinsei
Qu3st schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 23:51:
[...]

Ik heb de WW versie gekocht bij Amazon Italië. Erg tevreden over de telefoon. Met de batterij heb ik geen enkel probleem. Deze gaat makkelijk een dag mee. Alleen als je voluit aan het gamen bent, of als je filmpjes continue kijkt. Maar ja welke telefoon heeft dat nou niet?
Dat die bloatware niet uit te schakelen is is wel een kritiekpunt. Ik heb deze allemaal netjes ver weg gestopt in een mapje.
Al met al ben ik heel tevreden met deze telefoon. Super snel, scherm is prachtig, ZenUI werkt prettig.
Niet van plan om een custom ROM te flashen voor betere batterijduur en schoner OS zonder bloatware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

kthxbye schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 01:45:
[...]

Niet van plan om een custom ROM te flashen voor betere batterijduur en schoner OS zonder bloatware?
Nee niet van plan, ik heb weinig last van de bloatware en de batterij doet het uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Concur. Batterij houdt het hier ook prima vol gedurende de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
ASUS heeft een systeemupdate uitgebracht die o.a. de Stagefright bug repareert. Updaten kan OTA (Settings -> About -> System update), releasenotes:
【Version】
V2.20.40.59_20150807

【Model Name】
ZenFone2 (ZE551ML)

【Release Date】
2015/08/12

【Release Note】

# Optimization for WW
1 Fix WIFI info sync-up issue
2 Improve System UI and lock screen stability
3 Improve Launcher App stability
4 Fix Alarm function issue after set up in Snap View mode
5 Improve Task Manager
6 Optimize Multi user and Do not disturb mode function stability
7 Fix camera sphere panorama issue
8 Improve Auto Start Manager stability
9 Fixed when AC removed, UI still shows in charge mode.
10 Fixed Cisco Anywhere VPN connectin fail issue
11 Fix Wi-Fi hot spot MAC address
12 Fixed issue that noise comes out when use earphone.
13 Fixed UI shows only can making emergency call issue
14 Fixed vibrate function fail.
15 Fixed NFC can not auto connect to BT earphone.
16 Fixed can't transfer files through NFC(android beam)
17 Fixed can't use Kingston 32G SD
18 Fixed auto enable MTP issue.
19 Fixed Screen won't turn on after hang off the phone.
20 Fixed no show PCCW issue.
21 Fixed Wi-Fi hot spot can not be access by Xbox360
22 Fixed 4G internet issue.
23 Fixed ID operator can't get H+ issue
24 Fixed internet icon disappear issue.
25 Fixed charge issue.
26 Implement Android security patch for Stagefright
27 Fixed tha issue: In vibrate mod, the ringtone is too loud by using headphones.
28 Fixed Puzzle & Dragons crash issue.

# New Features for WW
1 Add Hands up
As phone is ringing, hold phone in portrait mode and lift to touch the ear to answer the phone.

2 Added Mobile Manager app which has six major functions:
- Data usage: Controls the apps' data usage
- Notifications: Manages annoying notifications
- Auto-start Manager: Manages auto-start apps running in the background
- Boost: Boosts memory
- Power Saver: Provides various battery modes to extend the battery life
- Virus Scanner: Scans virus and malwares

3 Add Flip cover function
Add new Clock theme
Add VIP icon in Clock view for SMS/email/missed call
Add timer reminder
Add charging reminder
4 Add Cover View function
New clock theme
Allows detail checking of everyday events in Calendar view
Supports Spotify on Music app
Ook voor de ZE550ML is een update uitgebracht, zie de (zelfde) releasenotes hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Is dat de eerste bugfix voor Stagefright?
Want het bleek al gauw dat de eerste fix welke door Google is uitgebracht deze week het probleem niet verholpen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb de zenfone 2 van Banggood een cn model met de WW versie erop.

Wil graag updaten tot de laatste versie ik heb nu de 2.13 de laatste is 2.20

Maar heb geen idee hoe het met de root zit en de kans op het toestel te bricken.

Door de verouderde versie heb ik last van de slechte batterijduur en door de root kan ik yello play van Telenet niet gebruiken om dat de app beschermd is tegen copyright.

Help Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• montana81
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 01-08 21:11
Verwijderd schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 22:31:
Hallo

Ik heb de zenfone 2 van Banggood een cn model met de WW versie erop.

Wil graag updaten tot de laatste versie ik heb nu de 2.13 de laatste is 2.20

Maar heb geen idee hoe het met de root zit en de kans op het toestel te bricken.

Door de verouderde versie heb ik last van de slechte batterijduur en door de root kan ik yello play van Telenet niet gebruiken om dat de app beschermd is tegen copyright.

Help Thanks
Beste,

heb jij zelf je zf2 naar een WW versie gezet of is dit voor je gedaan? Ik durf het zelf niet aan en zoek iemand die dit kan doen voor me

Groet Tony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

Ik heb deze gekocht bij banggood.com en ik heb een cn model en de WW versie stond er al op en heb al 4x factory reset gedaan en de root blijft behouden .

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het toestel kwam rooted uit de doos die zou ik willen verwijderen zo kan ik updaten tot de laatste versie hoop ik toch zonder bricked device bootloop.... en dan zal de batterij wel verbeteren heb er last van veel te snel leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Kijk hier en hier is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danku ik ga het zo laten het is super moeilijk.

Kan deze methode ook?

Via supersu unrooten en in de recovery update van sd kaart selecteren ? En de software versie haal ik van asus.com ze551ml WW

THNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Thomasit en montana81 zijn dezelfde persoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 19:30
hoi, vraagje mbt de dual sim en functionaliteit, wil 'm gaan gebruiken voor prive en eigen zaak,
voor prive heb ik aan 2g genoeg voor bellen en smsen toch?

maar kan je dan wel bijvoorbeeld what's app gebruiken via de data van de "werk"sim, terwijl mijn whats app van mij prive geactiveerd is met mijn privenummer?

zal wel heh :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Het is zo sim1 kan bellen smsen 3g 4g.

Sim 2 is alleen bellen en smsen daarmee kan je niet op internet

Heb wel last met de simkaart af en tioe krijg ik de melding simkaart plaatsen een vals contact en op dat moment ben ik niet bereikbaar dan helemaal herstarten en dan kan ik terug mijn pincode van simkaart invoeren.

Gr

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

wilvanwil schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 14:36:
hoi, vraagje mbt de dual sim en functionaliteit, wil 'm gaan gebruiken voor prive en eigen zaak,
voor prive heb ik aan 2g genoeg voor bellen en smsen toch?

maar kan je dan wel bijvoorbeeld what's app gebruiken via de data van de "werk"sim, terwijl mijn whats app van mij prive geactiveerd is met mijn privenummer?

zal wel heh :-)
Als je WhatsApp is geactiveerd van je privenummer, dan lijkt me idd dat je met je werksim kunt appen. Ik heb in Australië een lokale sim in mijn oude mobiel gedaan, WhatsApp was geactiveerd met Nederlandse sim. En ik kon gewoon appen.
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:29:
Hoi

Het is zo sim1 kan bellen smsen 3g 4g.

Heb wel last met de simkaart af en tioe krijg ik de melding simkaart plaatsen een vals contact en op dat moment ben ik niet bereikbaar dan helemaal herstarten en dan kan ik terug mijn pincode van simkaart invoeren.

Gr

Thomas
Van dat simkaart niet goed contact maakt is volgens mij software matig. Ik heb in begin 1 keer gehad dat de sim wegviel. Na een systeemupdate heb ik daar geen last meer van gehad. (Ligt misschien eraan dat jij de CN-versie hebt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Verwijderd schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 16:29:
Onzin, SIM2 kan op 2G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

http://nl.aliexpress.com/...Core-5-5/32315830403.html

Nu ook op Aliexpress, hoe legit is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Zeer betrouwbare verkoper.

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Trouwens ik heb met de nieuwe update ook dat de klok uit de statusbalk is op het lock scherm, toch het melden waard.

• wilvanwil
@ Qu3st thanks, denk dat het wel goed komt idd; heb net de 32GB WW versie besteld, met 2,3 ghz processor (SKU: ZE551ML-6C163WW)
dus inclusief 4G banden:
4G FDD LTE: FDD-LTE: (WW) 2100MHz(1)/1900MHz(2)/1800MHz(3)/1700MHz AWS(4)/850MHz(5)/2600MHz(7)/900MHz(8)/800MHz(20)

@Gnermo,
die op aliexpress lijken me de CN versie, die hebben maar 2 4G banden, band 1 en 3, in NL wordt ook veel band 20 gebruikt, en ik meen dat die beter bereik heeft dan die 2 andere.
Aliexpress is betrouwbaar, heb al meer dan 100 orders daar geplaatst, alles komt aan...geen overtoom, maar goed dat weet je van te voren, en het kost geen drol ;-)

De Zenfone heb ik gekocht op Amzon.it voor 297+15 shippen.maar komt dan wel snel, en niet over een maand ofzo zoals bij Ali...

ben benieuwd, lijkt me wel een topper, hoop wel dat ik op een of andere manier toch nog qi/wireless charging kan regelen...dat is voor mij het enige minpunt so far...

(ga 'm zakelijk gebruiken, dus heb een factuur uit EU nodig denk ik, en weet niet of dat gaat werken als ik 'm uit China ga halen....)

[ Voor 6% gewijzigd door wilvanwil op 20-08-2015 12:18 ]

• Qu3st

Qu3st

Error 404 Page not Found. Niet heel legit dus!

@wilvanwil
Nogmaals, je maakt een goede keuze vind ik! Vandaag besteld? Dan kan het dat je morgen al van de telefoon kunt genieten ;)
Misschien is er een cover beschikbaar waarmee je wireless kunt opladen.

[ Voor 0% gewijzigd door Qu3st op 20-08-2015 13:28 . Reden: Werkwoorden moeten werken! ]

• Qu3st

Qu3st

Gnermo schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 00:26:
Trouwens ik heb met de nieuwe update ook dat de klok uit de statusbalk is op het lock scherm, toch het melden waard.
Goh, nu je het zegt valt het me op haha

• wilvanwil
ik heb 'm in Italie besteld, Amazon.it, nou heb ik voor m'n werk ook veel met Italie te maken gehad....
morgen is wishfull thinking... maar ze geven aan voor 1 sept.... dat is prima...
via ali denk ik dat het 3 weken zou duren.. dat is me net te lang... en amazon geeft me net wat meer zekerheid....
zeker voor zo'n bedrag....

ga zeker op zoek naar een hoes met qi mogelijkheid, heb ook nog wel een qi-coil liggen, kijken of die er tussen past... mocht ik een mooie oplossing hebben, dan deel ik 'm hier wel ;-)
Qu3st schreef op donderdag 20 augustus 2015 @ 13:28:
[...]

Error 404 Page not Found. Niet heel legit dus!

@wilvanwil
Nogmaals, je maakt een goede keuze vind ik! Vandaag besteld? Dan kan het dat je morgen al van de telefoon kunt genieten ;)
Misschien is er een cover beschikbaar waarmee je wireless kunt opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

Heb last van een snel leeglopende batterij. De oorzaak was de quick charger gebruiken op mijn niet ondersteund model 1.8ghz.

Dit wordt alleen ondersteund door de 2.3 ghz.

Ze zeggen dat het wel ondersteund wordt naar mijn ervaring niet.

Het gaat stukken beter.

Maar ik zou graag unrooten en updaten wie kan me helpen?

Gr

Thomas

:W hoi en welkom op GoT, op dit forum valt veel te lezen en te leren, maar om het voor iedereen een beetje leuk te houden verwachten we dat je zelf eerst op zoektocht gaat. Gebruik een zoekmachine en je zal je vraag snel beantwoord zien. Kom je er op basis van 1 van die zoekresultaten nog niet uit, dan mag je hier natuurlijk gerust vragen om wat extra uitleg.

[ Voor 33% gewijzigd door PaT op 23-08-2015 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kebbel
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 29-03 11:31
Weg, dit is wel heel erg makkelijk

[ Voor 78% gewijzigd door PaT op 23-08-2015 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Je heb helemaal gelijk, maar ga in het vervolg niet zelf hierop reageren. Op GoT hebben we moderators die dit soort dingen aan kunnen pakken. Daarvoor bereik je ons het snelst via een topic-waarschuwing aan te maken

[ Voor 178% gewijzigd door PaT op 23-08-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
heb ik dat... supersnel geleverd al gisteren uit Italie...(donderdag besteld), heeft ie een barst :-s
vandaag alweer teruggestuurd... damn.
geen beschadigde verpakking ofzo trouwens, lijkt wel of ie bij het in elkaar zetten een te hard duwtje heeft gehad links onderin aan de voorkant, het kunststof had een soortwinkelhaakje... grrrr

wie heeft 'm bij EUglobal besteld? krijg je een nette factuur erbij?

[ Voor 31% gewijzigd door wilvanwil op 25-08-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
Nou, gok gewaagd dat het goed komt, dan toch maar de 64gb versie besteld, die checkout code van 5 euro werkt nog😀👍
Gisteren middag besteld, dhl site zegt dat ie vanuit Hongkong morgen al geleverd gaat worden....🙌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ik heb gelezen dat ze de zenfone 2 ze551ml ook bij amazon verkopen met 2 jaar garantie.

Waar koop ik die het beste om duanekosten te vermijden? amazon .it.fr.de

Heeft iemand een paar links?

wat er belangerijk is nu niet meer de cn versie van banggood maar

WW versie zonder root updates via instellingen OTA.

Heb al eens een kijkje genomen op deze site: http://www.amazon.it/gp/p...psc=1&smid=A3PNLGGRAC5E46

als ik deze bestel wordt deze dan aangekocht bij amazon of via een externe verkoper?

Deze versie is 2,3GHZ 32 gb geheugen ik dacht dat de 2,3 GHZ versie allen in 64 gb kwam?

Al bedankt voor degene die me willen helpen.

Ter info ik heb al wel wat moeite gedaan en dit forum gelezen.

Gr

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Jij hebt er toch al 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar ga contact opnemen met paypal en informeer al voor de volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Met Paypal? Waarvoor?

• Hmmbob
Onderzoekje: dit is de snelst opladende smartphone

Niets zo frustrerend als een lege smartphone dus besloot Toms Guide dat het tijd was voor een heus onderzoekje. Benodigdheden: een voorraadje stopcontacten, stapeltje opladers en een hele rits met smartphones. En testen maar. Hoe snel laden ze op? Welnu. Als u alleen nog de tanden gaat poetsen en dan de deur uit moet, kunt u het beste een Asus Zenfone 2 hebben. Die weet in een schamele vijf minuutjes de batterij 17% voller te laden. Indrukwekkend. Op twee en drie staan respectievelijk de Nexus 6 (12%) en de OnePlus 2 (12%). Ook na een kwartier gaat de Asus aan kop met 32%, voor de Samsung Galaxy S6 (27%) en de Nexus 6 (25%). Helemaal vol is de Galaxy S6 het eerst: na 1 uur en 22 minuten om precies te zijn. Sneller dan de LG G4 (1:36) en de Motorola Droid Turbo (1:47). En oh ja. De iPhone. Want die scoort dus echt belabberd. Na vijf minuten zit de gemiddelde fanboy pas op 6%, na een kwartier op 20% en helemaal volladen duurt meer dan tweeënhalf uur. En wat hebben we hier aan? Precies niets, natuurlijk. Want de Samsung bijvoorbeeld mag dan wel het snelste laden, maar heeft ook de op-een-na kleinste batterij. En zo kunnen wij het ook. Vandaar dat de Asus Zenfone 2 de ultieme winnaar is: hoge batterijcapaciteit en relatief snel laden. Weet u dat ook weer.

• wilvanwil
@thomas , het lijkt erop dat Amazon Duitsland 'm sinds vandaag ook heeft...http://www.amazon.de/dp/B00VLSMHYW/ref=asc_df_B00VLSMHYW28421066?smid=AFHCRUUQYOF2K&tag=geizhals10-21&linkCode=df0&creative=22506&creativeASIN=B00VLSMHYW&childASIN=B00VLSMHYW

En als je wat googelt op het type nummer
ZE551ML-6J162WW met fdd, dan zal je lezen welke banden ie heeft.

En bij Amazon Duitsland is alles goed geregeld.

Verwijderd

hi

Ik krijg nog altijd de melding simkaart niet geinstalleerd.

Heb contact gehad met asus Benelux het zou 75 euro kosten om er naar te laten kijken.

Ook al doen ze niks moet ik zoizo betalen voor ik hem terugzie. dus dat ga ik niet doen

heb mijn microsim al vervangen en al 4x factory reset gedaan en 2x hard reset.

Ik had graag jullie ADVIES.

zou het een software of hardware probleem zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
kreeg 'm eind van de middag al binnen, vanavond mee gaan spelen, formaat gaat zeker snel wennen, vind m'n Nexus 5 nu al klein ;-)
sim er in geen probleem bij mij gelukkig...
en een qi coil er in gaat lukken! yessss
heb even de verkeerde nu, was voor een samsung apparaat, daar zitten de micro usb slots vaak andersom heb ik het idee... maar het kabeltje past tussen de behuizing en achtercover, en de cover sloot prima... hoop dat het niet nfc in de weg gaat zitten.. de toekomst zal het uitwijzen. zal wel los lopen.

en eerst een update binnengehaald, daarna opnieuw opgestart, Antutu gedraaid, en kwam op een indrukwekkende 48304 uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
ok, deze besteld Type B, smalle kant beneden...2.87 euro

http://www.aliexpress.com...114.01020208.3.118.02EjEH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://eshop.asus.com/fr-...r-fr-90az00a5-m00340.html

Is dit de WW versie?

Krijg je hier ook 2 jaar garantie?

Asus.fr bij contact klantendienst staat er duitsland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onnodig kicken is niet toegestaan, let hier aub een beetje op.

[ Voor 100% gewijzigd door The Wizard op 30-08-2015 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Vast wel, maar die verzenden niet naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Is er hier ook al iemand die ervaring heeft met de Zencover? Dat ding met het schermpje er in dus.
Ik kan er nergens eentje voor weinig vinden en vraag me ook af of het uberhaupt wel nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Goedkope meuk die niet werkt, het schermpje is niet goed genoeg. Ik heb een soortgelijke en daar heb ik het geld van teruggekregen ( was wel iets van 3 euro, maar toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey

ik wil unrooten en updaten is dat gewoon via supersu unrooten en herstarten en dan updaten via sd card ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Weer een systeemupdate, releasenotes zijn vrijwel identiek dus ik heb ze samen gevoegd:
【Version】
V2.20.40.90_20150903 (ZE551ML)
V2.20.40.88_20150903 (ZE550ML)

【Model Name】
ZenFone2 (ZE551ML)
ZenFone2 (ZE550ML)

【Release Date】
2015/09/03 (ZE551ML)
2015/09/07 (ZE550ML)

【Release Note】
Optimization
1.Fixed the display issue after answering a call.
2.Fixed the issue that photo will be yellowish when use flash .
3.Improve stability of modem
4.Fixed Quick charging issue .
5.Dim the lowest brightness level in Manual mode
6.Improve memory usage

New Features
1.Power Saver:
NEW Power saver UI
Added Battery mode detail pages
Added Customized modes
Added draining app detection mechanism

2.Auto start Manager:
Add “Clean up in suspend” function. (If user use the app which already deny from auto-starting, the app will be clean up after display off.)
Provide ZenUI Apps for user to deny from auto-starting.

3.ASUS Mobile Manager:
Add “Power & Boost” function.
Add the Battery and Memory layout.
Zojuist zonder problemen geinstalleerd.

Ik had na de vorige systeemupdate overigens problemen met widgets (Chronus om precies te zijn) die niet meer verversten. Blijkt dat de "ASUS Autostartmanager" er keurig voor zorgde dat chronus niet op de achtergrond actief bleef. Ook de notificaties van mijn bank kwamen niet door, omdat de app dus niet automatisch gestart werd. Goed om even naar te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Gnermo schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:02:
Is er hier ook al iemand die ervaring heeft met de Zencover? Dat ding met het schermpje er in dus.
Ik kan er nergens eentje voor weinig vinden en vraag me ook af of het uberhaupt wel nut heeft.
Ik heb geen ervaring met de Zencover, ik heb die zelf niet genomen. Mijn ervaring met covers is dat ze veel krassen op het scherm achter laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Hmmbob schreef op maandag 07 september 2015 @ 23:20:
Weer een systeemupdate, releasenotes zijn vrijwel identiek dus ik heb ze samen gevoegd:

[...]

Zojuist zonder problemen geinstalleerd.

Ik had na de vorige systeemupdate overigens problemen met widgets (Chronus om precies te zijn) die niet meer verversten. Blijkt dat de "ASUS Autostartmanager" er keurig voor zorgde dat chronus niet op de achtergrond actief bleef. Ook de notificaties van mijn bank kwamen niet door, omdat de app dus niet automatisch gestart werd. Goed om even naar te kijken :)
Ik heb de update ook zonder problemen net geïnstalleerd.
Dat van die Autostartmanager heb ik zoveel mogelijk uitstaan. Mijn bank hoeft me geen notificaties te sturen, dat doen ze volgens mij ook niet aan. Maar verder wel fijn dat er al weer zo snel een update is. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilvanwil
Accessoires toch wel aardig beschikbaar dacht ik....
Ik heb deze gel cover: https://www.amazon.de/gp/...w_oh_bia_dp?ie=UTF8&psc=1

En deze cover van kunststof, wel wat groot maar handig als je pasjes mee wilt nemen en geen portemonnee.

https://www.amazon.de/gp/...w_oh_bia_dp?ie=UTF8&psc=1

Passen prima allebei en draadloos laden met deze covers werkt. Heb dus net deze coil binnen

http://www.aliexpress.com...114.01020208.3.118.02EjEH

Past prima en steekt niet uit, net 2mm aan de bovenkant uitsnijden anders valt ie net over de volume knop heen, maar is prima te doen. Zo ben ik helemaal tevreden met deze telefoon. Als de ING deze maand nog komt met betalen via de app/nfc, ben ik helemaal klaar voorlopig ;-)

[ Voor 0% gewijzigd door wilvanwil op 09-09-2015 14:45 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gnermo

Gnermo

All about that bass!

Ik heb zelf een hoesje voor een Iphone 6 plus gekocht, die zijn 5.5 inch en dat is de Asus ook.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/ODAwWDgwMA==/z/oEgAAOSw~uhUnixr/$_57.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:29:
Hey

ik wil unrooten en updaten is dat gewoon via supersu unrooten en herstarten en dan updaten via sd card ?
Ik ga je even 1 keer proberen te helpen mocht je er ott nog niet uitgekomen zijn

een simpele google search op unroot asus zenfone 2 gaf me bijvoorbeeld dit http://www.phonelane.com/...-asus-zenfone-2%E2%80%8F/

Geen idee of het werkt voor je want ik heb het toestel (nog) niet maar mijn G2 heeft de geest gegeven dus overweeg een ZF2,
belangrijke voorwaarde voor mij zijn wel leesbare topics dus hou ajb even op met je vragen hier te spammen, just ask google, of XDA :P

sorry voor de interruptie ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Bornin op 14-09-2015 22:45 ]

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
Bornin schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:41:
[...]

Ik ga je even 1 keer proberen te helpen mocht je er ott nog niet uitgekomen zijn

een simpele google search op unroot asus zenfone 2 gaf me bijvoorbeeld dit http://www.phonelane.com/...-asus-zenfone-2%E2%80%8F/

Geen idee of het werkt voor je want ik heb het toestel (nog) niet maar mijn G2 heeft de geest gegeven dus overweeg een ZF2,
belangrijke voorwaarde voor mij zijn wel leesbare topics dus hou ajb even op met je vragen hier te spammen, just ask google, of XDA :P

sorry voor de interruptie ;)
Nu gaat hij je spammen met vragen via een PM :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
FlowDesign schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:57:
[...]

Haha ja. En vervolgens niet doen wat je adviseert, maar zelf weer met allerlei onzin komen. :F

• Dreamvoid
  • Niet online
De tweede generatie Zenfone 2 (de ZE500KL "Laser" met 4G, dual sim, 5" scherm en Snapdragon 410) is inmiddels te koop bij Amazon.fr, voor 199 (16 GB) en 157 (8 GB) euro. Vooralsnog enkel in zwart helaas, ik vond die rode kleur wel mooi, maar die komt dus later.

"binnen 5 dagen" komt ook de ZD551KL "Selfie" variant, met 32 GB, Snapdragon 615, 3 GB RAM, 5.5" scherm en 13 mpx front cam, voor 299 euro.

Het ziet ernaar uit dat Asus druk bezig is om Intel eruit te schuiven, wat ook wel logisch is - er is nu anderhalf jaar later nog steeds geen opvolger voor Moorefield-lijn, en je moet als Asus toch verder.

[ Voor 49% gewijzigd door Dreamvoid op 16-09-2015 10:02 ]

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
FlowDesign schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:57:
[...]

hahaha tis nog stil :z
Dreamvoid schreef op woensdag 16 september 2015 @ 09:52:
De tweede generatie Zenfone 2 (de ZE500KL "Laser" met 4G, dual sim, 5" scherm en Snapdragon 410) is inmiddels te koop bij Amazon.fr, voor 199 (16 GB) en 157 (8 GB) euro. Vooralsnog enkel in zwart helaas, ik vond die rode kleur wel mooi, maar die komt dus later.

"binnen 5 dagen" komt ook de ZD551KL "Selfie" variant, met 32 GB, Snapdragon 615, 3 GB RAM, 5.5" scherm en 13 mpx front cam, voor 299 euro.

Het ziet ernaar uit dat Asus druk bezig is om Intel eruit te schuiven, wat ook wel logisch is - er is nu anderhalf jaar later nog steeds geen opvolger voor Moorefield-lijn, en je moet als Asus toch verder.
Kun je daar een linkje van geven? kan m echt niet vinden

[ Voor 66% gewijzigd door Bornin op 16-09-2015 16:15 ]

Non taken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Niet online
de Zenfone 2 Laser (ZE500KL): http://www.amazon.fr/Asus-ZenFone-Smartphone-débloqué-Ecran/dp/B011IP4LH8/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1442419198&sr=8-4
de Zenfone 2 Selfie (ZD551KL): http://www.amazon.fr/Asus-ZenFone-Selfie-Smartphone-débloqué/dp/B011IP4ZJ2/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1442419284&sr=8-1
(die "binnen 5 dagen" komt van de Darty website, een andere grote electronica winkel in Frankrijk)

Jammer dat de Zenfone Max (die met de enorme accu) er nog niet is, dat is voor mij denk ik de interessantste, zeker nu zijn directe concurrent (de Lenovo P1) erg duur is, en niet naar Europa komt.

Asus is druk, want er komt ook nog een vierde nieuwe versie, de Zenfone Zoom (ze laten de "2" inmiddels wijselijk vallen, niemand snapt die nummering meer) met grote optische zoomlens en verder gelijke specs als de bekende Intel-versie: http://www.androidcentral...m-and-its-3x-optical-zoom

[ Voor 51% gewijzigd door Dreamvoid op 16-09-2015 22:22 ]

• Dreamvoid
  • Niet online
Overigens, hebben de huidige Zenfone 2's call recording? Ik heb dat op mijn Asus Fonepad (ook met ZenUI Lollipop) en het is erg handig.

• Qu3st

Qu3st

Dreamvoid schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:59:
Overigens, hebben de huidige Zenfone 2's call recording? Ik heb dat op mijn Asus Fonepad (ook met ZenUI Lollipop) en het is erg handig.
Dat heeft de Zenfone 2 ook ja. Nog niet gebruikt maar zal zeker een keer handig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-09 14:28
iemand di me tips kan geven?

Ik heb de ''ZE551ML'' Z3580 2.3GHz 4GB/64GB besteld. Alleen hoe zit het met de WW/CN updates?
Hoe kan ik zien welke type roms (firmware) ik kan gebruiken?

de site van asus begrijp ik niet zo: https://www.asus.com/supp...0/13/Lk0Sg1Ulh0Ph49Hl/32/

Daarnaast zit er play store inbegrepen in hun roms??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
theduke1989 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:09:
iemand di me tips kan geven?

Ik heb de ''ZE551ML'' Z3580 2.3GHz 4GB/64GB besteld. Alleen hoe zit het met de WW/CN updates?
Hoe kan ik zien welke type roms (firmware) ik kan gebruiken?

de site van asus begrijp ik niet zo: https://www.asus.com/supp...0/13/Lk0Sg1Ulh0Ph49Hl/32/

Daarnaast zit er play store inbegrepen in hun roms??
Thomasit is inmiddels pro hierin. Wellicht dat je hem een privé berichtje kunt sturen.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste