10 jaar geleden was ik blij dat er een alternatief bleek te bestaan, maar bleef ik toch teruggaan naar roken. 2 jaar geleden van een collega een Joyetech Cubis Pro met een stevige Smoant 200W boxmod gekregen. Eigenwijs, kreeg veel teveel nicotine binnen en wéér terug naar sigaretten.
Dit keer wat meer werk erin gestopt. Passende smaken (koekjes etc.) op 1.5 Ohm coils + 10mg nic-salts voor fase 1. Ik was al klaar met de smaak van tabak roken, en na een week was ik volledig over. Na een maand de overstap gemaakt naar fase 2, sub-ohm (0.25 ohm, 50-60watt) en via 6 & 3mg e-liquids later richting nul. Belachelijke wolken met heerlijke smaken - zolang ik de tank chimney + driptip bij het vullen met een wattenstaafje schoonmaak. Ook oppassen dat ik niet te laag of hoog ga zitten, heb duidelijke afkick én overdose effecten gemerkt.
Voelt persoonlijk wel raar/niet heel erg ok om zoveel afval te produceren met die coils etc. DIY lijkt nu ook een no-brainer als ik hier alleen nog maar 10ml flesjes mag kopen met bijsluiter en pakje -_-' Ik snap dat de motivatie in Nederland "onaantrekkelijk voor de jeugd" is, maar zo jaag je toch iedereen gewoon over de grens?
Maar wow, de adem komt weer terug, inspanning gaat zoveel beter, geen smerig gerochel en gekriebel in m'n keel meer... heerlijk!

Goed, na bijlezen in dit topic dacht ik ook even een leuke bestelling te doen bij Le Petit, Maar Paypal blijft m'n bestellingen als "verdacht" markeren
Ik zocht vooral hufterproof, hi-power en elegant/simpel, en dan kwam ik uit tussen de Geekvape Legend of een SMOK Arcfox + TFV18. Wilde PG/VG 20/80 doen, aroma's uit de Pulp lijn zoals Baklava, Tonka, Matcha etc.

en dan binnen een maand hopelijk de RBA coil of een aparte 2e rebuildable tank.
edit: Huh, Paypal lijkt gewoon Vape shops te blokkeren. Nu via een bankoverschrijving gedaan, zelfde dag verzonden lijkt het. Helaas geen gebruik kunnen maken van de weekend actie. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om toch voor de Geekvape Aegis L200 + Zeus Subohm tank te gaan. De hold slide lijkt me super handig.
[
Voor 8% gewijzigd door
Vyo op 24-05-2022 00:02
]