Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Toon posts:

Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 94 95 96 Laatste
Acties:

• barrymossel
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 18-01 17:08
Mar2zz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 21:24:
Bij Savevape kan je wel bulk kopen maar max inhoud van aroma is 30ml? Als je 120ml besteld dan krijg je een zakje met 4 flesjes. Heb gister een doos opgehaald met 40x nicbase en 60ml Apple Pie V2 (die is zo lekker, vooral als de damper op temperatuur is), maar dus gewoon 2 flesjes ipv 1.

Ik vind het zo lekker als m'n vloeistof kraakt als ik een hijs neem. Dat je t hoort knappen/knetteren zeg maar. Ik weet niet waardoor dat komt maar de ene keer heb ik t meer dan de andere. Ik damp steevast op 4.5/4.7 volt per hijs, en heb "kraken" soms een heel tankje lang bij elke hijs, maar met de volgende tank met dezelfde vloeistof enzo bijna niet.

Weet iemand wat dat gekraak veroorzaakt?
Spetteren bedoel je? Dan zit er liquid in je kanaal naar je drip tip. Ik draai dan juist een wc papiertje op om alles droog te maken.

• Mar2zz
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 14-01 17:40
Nee het spettert niet. Driptip is ook schoon. Ik hoor het diep in de damper knappen, bij de coil in de buurt. Ik voel het ook aan de damper dat het gebeurt. Ik heb het idee dat het dan ook meer smaak heeft maar dat zal wel spiegisch zijn.

• barrymossel
Geen idee, maar klinkt echt als ergens liquid die knettert. Waar dan ook.

• Mar2zz
Ik heb het gevonden. Het heet crackling.
The crackling and popping sounds of vaping are normal and many vapors mention how relaxing they are. It's when they become excessively loud, or start spitting that they’re bad. When you don't take care of the bad sounds, they can have ugly consequences.
Sinds kort heb ik een smallere driptip dan de standaard op de kayfun prime. Sindsdien is het meer aanwezig. Daarvoor had ik het meestal alleen op een verse wick de eerste dag. Ik vind het in ieder geval fantastisch.

Informatief: https://thevapemall.com/b...ood-the-bad-and-the-ugly/

Mar2zz wijzigde deze reactie 17-10-2019 21:52 (33%)

• dennis_rsb
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18-01 18:56
Als ik voor mezelf spreek, ik zie voor nu totaal geen reden om te stoppen. Het geeft me voldoening (damp inademen en uitblazen, smaakjes proberen en wat nic) daarnaast wat klooien met tankjes, coils dat soort dingen. Of wat lezen op sites over nieuwe dingen in de dampwereld. Het is ook wel een beetje een hobby voor mij.

Wel sta ik er zo in, ik ga niet hele voorraden inslaan voor het geval van ''doomsday'' Stel dat je dat doet, en je stopt toch met dampen (los van verboden) dan zit je met een hele berg spullen (en dan heb ik het nog niet eens over het geïnvesteerde geld) je moet het dan allemaal weggooien, verkopen of weggeven.

Nee ik leg geen grote voorraden aan. Dat zou ik enkel en alleen doen als ik zou weten, als ik stop met dampen ga ik terug naar de peuken. Maar dat ga ik absoluut niet doen. Hoewel de verleiding dan wel groter is dan nu. Dus daar moet ik wat op verzinnen of enorm sterk zijn op de zwakke momenten.

• 1nsane
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 15-01 16:15
Mar2zz schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 21:24:
Bij Savevape kan je wel bulk kopen maar max inhoud van aroma is 30ml? Als je 120ml besteld dan krijg je een zakje met 4 flesjes. Heb gister een doos opgehaald met 40x nicbase en 60ml Apple Pie V2 (die is zo lekker, vooral als de damper op temperatuur is), maar dus gewoon 2 flesjes ipv 1.

Ik vind het zo lekker als m'n vloeistof kraakt als ik een hijs neem. Dat je t hoort knappen/knetteren zeg maar. Ik weet niet waardoor dat komt maar de ene keer heb ik t meer dan de andere. Ik damp steevast op 4.5/4.7 volt per hijs, en heb "kraken" soms een heel tankje lang bij elke hijs, maar met de volgende tank met dezelfde vloeistof enzo bijna niet.

Weet iemand wat dat gekraak veroorzaakt?
Ik heb het idee dat het aan de coil ligt.

Op mn Q16 heb ik dat ook. De ene coil knettert er lekker op los en lijkt iets makkelijker te drawen. De andere coil dan weer niet (en die lijken vaak ook iets minder lang mee te gaan).

Adjust non olet

• 1nsane
dennis_rsb schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 22:20:
[...]

Wel sta ik er zo in, ik ga niet hele voorraden inslaan voor het geval van ''doomsday'' Stel dat je dat doet, en je stopt toch met dampen (los van verboden) dan zit je met een hele berg spullen (en dan heb ik het nog niet eens over het geïnvesteerde geld) je moet het dan allemaal weggooien, verkopen of weggeven.

Nee ik leg geen grote voorraden aan. Dat zou ik enkel en alleen doen als ik zou weten, als ik stop met dampen ga ik terug naar de peuken. Maar dat ga ik absoluut niet doen. Hoewel de verleiding dan wel groter is dan nu. Dus daar moet ik wat op verzinnen of enorm sterk zijn op de zwakke momenten.
Maarja, wat is groot inslaan?

Ik heb nu een liter of 4 op voorraad liggen (nicbase) maar daar doe ik dan ook jaren mee gok ik.

Ik paf er zelf denk ik 20ml van weg in de week en een maat van me neemt wel eens een flesje af.

Ik ben geen bulkdamper, damp ook meer MTL dan DL. Ik maak redelijk sterke smaakjes maar ik puf ook niet aan een stuk door.

Adjust non olet

• dennis_rsb
@1nsane met groot inslaan bedoel ik dat je zoveel inslaat dat je heel je leven toekomt. En dus ook hardware en alles.

Ik ken genoeg mensen (op het dampforum) die dat gedaan hebben. Stel dat het onbetaalbaar wordt of verboden, dan zitten hun goed. Meestal zijn dit wel de mensen die anders sowieso terug zouden valken op roken. Dus ik geef ze groot gelijk.

• barrymossel
dennis_rsb schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 23:19:
@1nsane met groot inslaan bedoel ik dat je zoveel inslaat dat je heel je leven toekomt. En dus ook hardware en alles.

Ik ken genoeg mensen (op het dampforum) die dat gedaan hebben. Stel dat het onbetaalbaar wordt of verboden, dan zitten hun goed. Meestal zijn dit wel de mensen die anders sowieso terug zouden valken op roken. Dus ik geef ze groot gelijk.
En hoe sta jij (en het grootste deel van de dampers erin)? Dampforum is bijna een sekte in mijn ogen...

• 1nsane
barrymossel schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 01:05:
[...]

En hoe sta jij (en het grootste deel van de dampers erin)? Dampforum is bijna een sekte in mijn ogen...
Tja, dampforum heb ik wel eens op rond lopen neuzen maar me nooit aangemeld, iets te veel mensen die allemaal vinden en denken dat ze het beter weten.

Adjust non olet

• Spyran
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 15-01 15:54
dennis_rsb schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 23:19:

Hahah 8)7 ja en als je dan - om wat voor reden dan ook - onverhoopt toch eens wil stoppen moet je de hele meuk voor minder weg doen. Vind het wel handig om een voorraadje te hebben, zeker als je nog de neiging hebt om terug te switchen naar peuken, maar zulks gaat mij persoonlijk toch wel iets te ver.

• barrymossel
Was ook retorisch... ;)
1nsane schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 09:20:
[...]

Tja, dampforum heb ik wel eens op rond lopen neuzen maar me nooit aangemeld, iets te veel mensen die allemaal vinden en denken dat ze het beter weten.
Er is best wat goede info te vinden. Maar o wee, als je een andere mening hebt, dan ben je vogelvrij verklaard. En het gehalte napraten is erg hoog (wat je sowieso op veel fora ziet). Zelf nadenken is er niet altijd bij.

barrymossel wijzigde deze reactie 18-10-2019 10:14 (48%)

• 1nsane
barrymossel schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 10:12:

[...]

Er is best wat goede info te vinden. Maar o wee, als je een andere mening hebt, dan ben je vogelvrij verklaard. En het gehalte napraten is erg hoog (wat je sowieso op veel fora ziet). Zelf nadenken is er niet altijd bij.
Oh dat is ook zo, vooral toen ik net van analoog naar vapen ging heb ik daar rond geneusd. Gewoon om te kijken wat de beste stap was om mee te beginnen.

Adjust non olet

• Domino
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 11:21

Domino

30 Watts and overheating...

pilskes schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 20:57:
[...]

100ml aroma's? Waar kun je die kopen dan??
Chefs of flavourart uk.

Sowieso gebruik ik eigenlijk alleen nog maar FA.

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him.

• Mar2zz
Wat klote als je mod valt precies op de lievelings driptip. Nu paar week wachten op AlieX tot ik de reserves in huis heb. 😭

• tdm850ed
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 18-01 14:37
Ik bestel de laatste tijd veel shortfill juices zonder nicotine vanuit de UK, nu vind ik helaas de 18mg nic booster bij een 60 (50ML juice + 10ml Nic booster) net even te zwak uit komen qua nicotine gehalte, om nou 2 flesjes van 18mg per ml erbij te gooien vind ik weer zonde van m'n liquid omdat er dan een deel weg gegooid zou moeten worden.

Kan het kloppen dat de regels intussen zo erg aangescherpt zijn dat er nergens meer sterkere nicotine booster liquid te vinden is?

Zou zelf idealiter op rond de 7-8 mg uit willen komen met 1 short fill, iemand tips of suggesties?

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 12:27

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Deze wilde ik jullie niet onthouden. Men denkt echt dat de mensen knetter gek zijn geworden he?

Vapewaren mogen niet meer worden verkocht vanwege gezondheidsredenen. Maar de peuken liggen er gewoon nog wel. Want daar is niks mee aan de hand. Ofzo.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• dennis_rsb
@DAMAGE Welke winkel is dat? Ik weet niet of je er wat van gezegd hebt, maar ik zou tegen ze wel even zeggen dat het op zijn minst hypocriet is wat ze doen. En dan druk ik het nog zachtjes uit.

• 1nsane
dennis_rsb schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 22:27:
@DAMAGE Welke winkel is dat? Ik weet niet of je er wat van gezegd hebt, maar ik zou tegen ze wel even zeggen dat het op zijn minst hypocriet is wat ze doen. En dan druk ik het nog zachtjes uit.
Tja, USA, het land waar homofilie een keuze is en obesitas genetisch bepaald 8)7 zo krom als een banaan..

1nsane wijzigde deze reactie 22-10-2019 23:32 (3%)

Adjust non olet

• analogworm
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 11:56
tdm850ed schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 14:32:
Ik bestel de laatste tijd veel shortfill juices zonder nicotine vanuit de UK, nu vind ik helaas de 18mg nic booster bij een 60 (50ML juice + 10ml Nic booster) net even te zwak uit komen qua nicotine gehalte, om nou 2 flesjes van 18mg per ml erbij te gooien vind ik weer zonde van m'n liquid omdat er dan een deel weg gegooid zou moeten worden.

Kan het kloppen dat de regels intussen zo erg aangescherpt zijn dat er nergens meer sterkere nicotine booster liquid te vinden is?

Zou zelf idealiter op rond de 7-8 mg uit willen komen met 1 short fill, iemand tips of suggesties?
Boosters in dat formaat, neuh niet echt. Maar sterkere nicotine.. https://nicotinehub.co.uk/ (wel ff brexit in de gaten houden)

• Rzarect0r
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 16-01 12:23
Falcon King tank binnen, lekker grote tank in vergelijking mijn standaard cerberus 2ml. Maar ik moet zeggen dat de hype een beetje tegenvalt, vind hem qua smaak niet echt beter dan de cerberus die bij mijn Aegis X zat. Heb nog enkel de M dual coil geprobeerd en niet de m1+, maar echt geweldig vind ik de smaak niet (waar zo'n beetje elke youtuber enthousiast over was).

• Katmi
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 18-01 01:04
Rzarect0r schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 15:16:
Falcon King tank binnen, lekker grote tank in vergelijking mijn standaard cerberus 2ml. Maar ik moet zeggen dat de hype een beetje tegenvalt, vind hem qua smaak niet echt beter dan de cerberus die bij mijn Aegis X zat. Heb nog enkel de M dual coil geprobeerd en niet de m1+, maar echt geweldig vind ik de smaak niet (waar zo'n beetje elke youtuber enthousiast over was).
Ik ben nog nooit in mijn leven enthousiast geweest over iets dat een vaping Youtuber ophemelt…
De Recurve RDA vond ik medium at best en ook de Serpent Elevate RTA bv vond ik echt ruk, voor de rest nooit veel gekocht buiten een Cleito Exo en Drop RDA en Dead Rabbit RDA, ik was niet het type dat 100 RDA's of mods verzamelt.

Enige waar ik ook akkoord mee was dat was de Drop RDA, altijd amazing flavour gehad daaruit maar dat zal wel meer komen door goed design en minder door de goede YouTube reviews.
Anyway na 1j vapen kocht ik enkel nog maar wat er goed uit zag volgens mij, die youtubers ( ook al ontkennen ze het ) hemelen gewoon bijna alles op.

En dan het feit dat bijna alles in die vaping scene een copy of hetzelfde is als iets anders, na een tijd heb je wel elke soort sub ohm tank of rta of rda of mod gezien.

• JL Koppelle
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 11:42
Katmi schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 22:54:
[...]

Ik ben nog nooit in mijn leven enthousiast geweest over iets dat een vaping Youtuber ophemelt…

En dan het feit dat bijna alles in die vaping scene een copy of hetzelfde is als iets anders, na een tijd heb je wel elke soort sub ohm tank of rta of rda of mod gezien.
Ik heb exact hetzelfde. Iedere mod lijkt exact hetzelfde te doen en na vele mods te hebben geprobeerd kan ik zeggen dat dat ook zo is. Natuurlijk zijn er niche mods die tegen water/vallen/stof kunnen, maar in principe doen ze allemaal hetzelfde. 99% is China-spul (waar niets mis mee is), en de 1% die overblijft zijn mods van kleine bedrijven die inzetten op unieke looks/materialen.

Wat je zegt over Youtube-reviewers ben ik helemaal met je eens: ze zijn allemaal enthousiast over vrijwel alles wat ze reviewen.

Sinds de Dead Rabbit heb ik heel veel nieuwe rda's gehad; allemaal gekocht omdat reviewers zeiden dat het dé beste smaak zou geven. Recurve, Drop Dead, Goat, etc. Allemaal troep, voor mij. Ook wel tanks geprobeerd, omdat reviewers zeiden dat ze goed waren, maar ben er nog niet één tegen gekomen die smaakt als een rda. Dan ga ik wel squonken! Ik blijf wel rda's kopen, omdat het leuk is om nieuwe dingen te proberen en omdat er misschien tóch iets beters is. Let wel: smaak is subjectief!

In een opwelling heb ik een tijdje geleden een Wismec Dyadic gekocht. Wat een onding! Lekt als een zeef uit de 510 en één van de twee panelen ging de eerste dag al stuk. Ik snap dat het een goedkoop ding is, maar toch. En dan zeggen de reviewers nog dat 'ie heel snel fired; bijna een mech. Ik kan je vertellen dat dat dus echt onzin is. In NIETS lijkt het op een mech qua hit. Duurt lang na de klik voordat je damp krijgt en ik heb het idee dat 'ie "pulst", dus niet constant vuurt. Maar daar hoor je de reviewers niet over.

Na 3-4 jaar veel combinaties te hebben geprobeerd, ben ik nu al bijna een jaar bij mij combo: een mech met een Dead Rabbit. Simpel, stevig, "hit hard", en de smaak is top.

• Rzarect0r
De M1+ single mesh coil is wel stukken beter qua smaak in de falcon king, nu maar ff kijken hoe lang de coils mee gaan.

• Yzord
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-01 14:56
Alle Chinese vapeshops moeten dicht. Daar gaan we dan

https://www.telegraaf.nl/...op-e-sigaretten-in-de-ban

• Katmi
''Daarmee krijgt de opkomende, maar omstreden vapingindustrie een nieuwe klap te verwerken.''

''Opkomende''... bij de telegraaf zitten ze precies nog in 2016 :')
Zelfs hier verdwijnen stenen vapeshops als sneeuw voor de zon omdat de hype voorbij is.

20km verder lag er hier eentje die had zelfs een hele lounge gebouwd naast zijn zaak en deed avondopeningen, de lounge is weg en de avondopeningen zijn gedaan want er komt geen volk meer.

Zie hier ook nog zelden maar volk in die shops, vroeger soms 10 man tegelijk.
Wie nog vaped met rda's en zo blijft daar mee bezig en komt soms in die shops, wie begint haalt gewoon ergens een Juul of dergelijke en is er van af.
Hier in de shops boeit ook bijna niemand zich nog in die 50 in 60ml shortfills van 20-23 euro, te duur en ervaren vapers gebruiken boss shots en gewone vapers nic salts.

• Zarathustra
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 12:11
Ach. Ik ben vanwege stress weer aan de zware shag. Meer lucht en minder hoesten 8)7 Dan wel met COPD en astma combi (astma nu op m'n 47ste pas duidelijk...) Toch is die uitdroging door pg/vg blijkbaar niet erg gezond voor de gevoelige long (heb dus blijkbaar een vorm van niet allergische astma, longen reageren op alles, van waterdamp, koude lucht tot aan vapen, wat nu ik wat ouder ben pas merkbaar wordt)

Schreef het al eerder: de apotheek in de e-peuk ;)

Veni, vidi, vici - ik kwam, zag en overwon de drempels van het leven - denk ik dan maar, en vond vriendschap

• Ari Gold
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 12:15
Rzarect0r schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:32:
De M1+ single mesh coil is wel stukken beter qua smaak in de falcon king, nu maar ff kijken hoe lang de coils mee gaan.
Ligt eraan hoeveel je vaped maar mijne gaan wel paar weken mee.

Let wel op dat je tank niet lekt. Lijkt wel als hij te lang stil staat hij begint te lekken bij de luchtopeningen aan de onderkant.

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

• Rzarect0r
Ari Gold schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 15:35:
[...]

Ligt eraan hoeveel je vaped maar mijne gaan wel paar weken mee.

Let wel op dat je tank niet lekt. Lijkt wel als hij te lang stil staat hij begint te lekken bij de luchtopeningen aan de onderkant.
Mijn tank heeft nog niet gelekt in de afgelopen 2 weken gelukkig! En de M1+ had een stuk betere smaak.

Overigens, kreeg ik zojuist te horen van vaping101.co.uk dat mijn e-juice bestelling vastgehouden wordt door de douane, ik dacht dat post uit Engeland gewoon door kwam zonder douane? Of is Brexit inmiddels al doorgegaan? 8)7

Was een bestelling met 2 160ml shortfills.

Rzarect0r wijzigde deze reactie 04-11-2019 18:45 (3%)

• PalingDrone
  • Registratie: september 2017
  • Nu online
Katmi schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 02:27:
''Daarmee krijgt de opkomende, maar omstreden vapingindustrie een nieuwe klap te verwerken.''

''Opkomende''... bij de telegraaf zitten ze precies nog in 2016 :')
Zelfs hier verdwijnen stenen vapeshops als sneeuw voor de zon omdat de hype voorbij is.

20km verder lag er hier eentje die had zelfs een hele lounge gebouwd naast zijn zaak en deed avondopeningen, de lounge is weg en de avondopeningen zijn gedaan want er komt geen volk meer.

Zie hier ook nog zelden maar volk in die shops, vroeger soms 10 man tegelijk.
Wie nog vaped met rda's en zo blijft daar mee bezig en komt soms in die shops, wie begint haalt gewoon ergens een Juul of dergelijke en is er van af.
Hier in de shops boeit ook bijna niemand zich nog in die 50 in 60ml shortfills van 20-23 euro, te duur en ervaren vapers gebruiken boss shots en gewone vapers nic salts.
Ik was vandaag even bij "de Dampfabriek" in Bussum en daar wordt momenteel ook de halve winkelvloeroppervlakte verbouwd tot surf/kite shop...
Er staat een houten wand in en de winkel is meer dan gehalveerd.

My DnB is Liquid

• Katmi
Rzarect0r schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:44:
[...]

Mijn tank heeft nog niet gelekt in de afgelopen 2 weken gelukkig! En de M1+ had een stuk betere smaak.

Overigens, kreeg ik zojuist te horen van vaping101.co.uk dat mijn e-juice bestelling vastgehouden wordt door de douane, ik dacht dat post uit Engeland gewoon door kwam zonder douane? Of is Brexit inmiddels al doorgegaan? 8)7

Was een bestelling met 2 160ml shortfills.
Douane tussen UK en mainland EU is een vreemd dingetje, is idd vrij verkeer van goederen en personen zolang ze nog in de EU zitten maar van bv vapeclub.co.uk ook al gelezen dat er douane kan op zitten.

Denk dat dat te maken heeft of ze versturen met DHL Express of Royal Mail bv, als ik bestel via flavour boss is dat via DHL en komt gewoon aan, maar vapeclub bv is royal mail registered international of mainland EU en die zullen een andere procedure hebben dan DHL.
Zal ook er van af hangen op welke luchthaven dat in gaat, paar jaar geleden met de ferry terug vanuit de UK en wij moesten met onze wagen ook aan de kant en ze keken er onder met spiegels en in de koffer etc, zou je nooit meemaken als je van bv NL naar Polen zou rijden.

Alleen nog maar gehoord met vape related spul, nog nooit met iets van Amazon of bv een toetsenbord van scan.co.uk

Katmi wijzigde deze reactie 04-11-2019 22:03 (11%)

• Rzarect0r
Katmi schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:01:
[...]

Douane tussen UK en mainland EU is een vreemd dingetje, is idd vrij verkeer van goederen en personen zolang ze nog in de EU zitten maar van bv vapeclub.co.uk ook al gelezen dat er douane kan op zitten.

Denk dat dat te maken heeft of ze versturen met DHL Express of Royal Mail bv, als ik bestel via flavour boss is dat via DHL en komt gewoon aan, maar vapeclub bv is royal mail registered international of mainland EU en die zullen een andere procedure hebben dan DHL.
Zal ook er van af hangen op welke luchthaven dat in gaat, paar jaar geleden met de ferry terug vanuit de UK en wij moesten met onze wagen ook aan de kant en ze keken er onder met spiegels en in de koffer etc, zou je nooit meemaken als je van bv NL naar Polen zou rijden.

Alleen nog maar gehoord met vape related spul, nog nooit met iets van Amazon of bv een toetsenbord van scan.co.uk
Vraag me af of ik m'n juice nog binnenkrijg ;__;

• barrymossel
Zarathustra schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 02:55:
Ach. Ik ben vanwege stress weer aan de zware shag. Meer lucht en minder hoesten 8)7 Dan wel met COPD en astma combi (astma nu op m'n 47ste pas duidelijk...) Toch is die uitdroging door pg/vg blijkbaar niet erg gezond voor de gevoelige long (heb dus blijkbaar een vorm van niet allergische astma, longen reageren op alles, van waterdamp, koude lucht tot aan vapen, wat nu ik wat ouder ben pas merkbaar wordt)

Schreef het al eerder: de apotheek in de e-peuk ;)
Ik heb toch ook wel erg last van die uitdroging. Afgelopen week veel gevaped (en gedronken), maar neus is van binnen helemaal kapot van de droogheid. Ik ga het toch even proberen af te bouwen dat vapen (lees: cold turkey).

• LessRam
  • Laatst online: 02-01 20:20
Aiiii..... Daar gaat AliExpress, HeavenGifts, Gearbest, etc.......

Don't rely on their truth alone

• Yzord
LessRam schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:20:
[...]

Aiiii..... Daar gaat AliExpress, HeavenGifts, Gearbest, etc.......
Mwua, met Aliexpress (de rest ken ik niet zo goed) gebeurd niet zo veel hoor, maar idd, vapeshit zal helaas ten einde lopen. Waarom men zo dom is om die meuk te verbieden snap ik echt niet daar gewoon roken nog steeds te koop is overal. Vapen is altijd nog beter dan roken als je toch wat door je longen wilt trekken.

Maar sommige dingen zijn schijnbaar ondoorgrondelijk

• PalingDrone
  • Nu online
barrymossel schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:13:
[...]

Ik heb toch ook wel erg last van die uitdroging. Afgelopen week veel gevaped (en gedronken), maar neus is van binnen helemaal kapot van de droogheid. Ik ga het toch even proberen af te bouwen dat vapen (lees: cold turkey).
Ik merk dat ook behoorlijk, zeker nu het stookseizoen weer is begonnen en de lucht binnenshuis toch al droger is. Ben ook aan het overwegen om MTL te gaan dampen, mede door het hogere liquid verbruik met DL en minder liquid is toch beter imho.
Nu nog een leuke MTL tank zien te vinden voor op de Pico25.

My DnB is Liquid

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Dus we hebben alleen nog Fasttech over straks? Want zij handelen vanuit Hong Kong right? Wat een ellende zeg in de vaping wereld. Bizar hoe snel ze alles weg willen hebben. Het slaat echt nergens op.

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• Bellentrekker
  • Registratie: augustus 2019
  • Laatst online: 15-01 02:37
Weet niet of het veel toedoet maar ik zal even mijn eigen ervaringen delen met vapen, en die zijn niet mals. Ik krijg een bonkende hoofdpijn iedere keer weer als ik ook maar in de buurt kom van die dampen, en dan heb ik het over een klein wolkje waaraan ik toevallig en zeer kort blootgesteld word. En niet eens een langdurige blootstelling zoals in een kamer met die dampen uithangen of zo.

Ik zal toegeven dat ik astma/copd heb, en dat ik astma-aanvallen door andere soorten rook (zoals die van tabak) krijg, maar met vapen komt ook nog eens die hoofdpijn bij kijken.

Ik heb het liefst dat het spul vandaag dan morgen verboden wordt, want het is behoorlijk moeilijk om de mensen te moeten vermijden als je in het openbaar gaat. Zo bij iedere in- of uitgang, gebouw, bushalte etc.

Verder ben ik van het standpunt dat je ieder in zijn waarde moet laten, maar niet als dat mijn recht op een verdraaglijk leven inperkt of afneemt.

Tot zo, mijn eigen inzichten hierover.

• PalingDrone
  • Nu online
Bellentrekker schreef op woensdag 6 november 2019 @ 03:35:
Weet niet of het veel toedoet maar ik zal even mijn eigen ervaringen delen met vapen, en die zijn niet mals. Ik krijg een bonkende hoofdpijn iedere keer weer als ik ook maar in de buurt kom van die dampen, en dan heb ik het over een klein wolkje waaraan ik toevallig en zeer kort blootgesteld word. En niet eens een langdurige blootstelling zoals in een kamer met die dampen uithangen of zo.

Ik zal toegeven dat ik astma/copd heb, en dat ik astma-aanvallen door andere soorten rook (zoals die van tabak) krijg, maar met vapen komt ook nog eens die hoofdpijn bij kijken.

Ik heb het liefst dat het spul vandaag dan morgen verboden wordt, want het is behoorlijk moeilijk om de mensen te moeten vermijden als je in het openbaar gaat. Zo bij iedere in- of uitgang, gebouw, bushalte etc.

Verder ben ik van het standpunt dat je ieder in zijn waarde moet laten, maar niet als dat mijn recht op een verdraaglijk leven inperkt of afneemt.

edit: nvm

PalingDrone wijzigde deze reactie 06-11-2019 05:32 (10%)
Reden: trollenvoer

My DnB is Liquid

• renzo4000
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:54

renzo4000

*Doh!*

@Bellentrekker speciaal hiervoor een account aangemaakt op tweakers? Volgens mij heb jij dan vooral hele andere problemen. Ik zou haast zeggen "de ziekte van aandachtstekort".

Uiteraard bijzonder vervelend als je daar last van hebt, maar daarmee kun je toch niet stellen dat je een groeiende doelgroep van 300.000+ dampers maar even wegzet met jouw incidentele probleem?
Bellentrekker schreef op woensdag 6 november 2019 @ 03:35:

Je laat iedereen in zijn/haar waarde maar niet als het om je eigen gewin gaat ... hmm vreemde vogel ben je dan. Daarnaast doe je net of in elke openbare gelegenheid een dampersgilde staat om jou te volgen en in een mistbank achter te laten.

Doe maar even niet ... ;w

Hey pssst! ......Fiets kopen?!

• Domino
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 11:21

Domino

30 Watts and overheating...

Don't feed the troll, het leest als een slechte auto vertaling.

An IPv6 packet walks into a bar. Nobody talks to him.

• dave1972
  • Laatst online: 11:28
Ik denk dat er straks geen shop meer over is https://www.ad.nl/binnenl...erlandse-artsen~aefe8f35/

Huawei Mate 20 Pro

• PalingDrone
  • Nu online
Waarom sigaretten nog steeds niet door al die deugende longartsen even voortvarend zijn verboden is mij echt een raadsel. Daarvan weten we namelijk al decennia dat je er gegarandeerd de meest vreselijke vormen van kanker van krijgt en toch zijn die gewoon 24/7 overal verkrijgbaar.
Hypocriet gedoe.

My DnB is Liquid

• dave1972
Je refereert naar nicotine in pleisters e.d ...we hebben t nu over nicotine wat je inademt ....daar zit wel een stukje verschil tussen ...

Huawei Mate 20 Pro

• analogworm
dave1972 schreef op maandag 11 november 2019 @ 19:47:
[...]

Je refereert naar nicotine in pleisters e.d ...we hebben t nu over nicotine wat je inademt ....daar zit wel een stukje verschil tussen ...
Waarom zou daar verschil inzitten?

• dennis_rsb
@dave1972 dit bericht is alweer geruime tijd oud. Dit soort dingen moet je niet voeden. Dat onderzoek is al lang onderuit gehaald. Labmuizen zijn al niet zo gezond en ze kregen 4 uur per dag een bizar hoge hoeveelheid (36 mg/ml) nicotine en damp binnen. Tel daarbij dat die muizen anders zijn dan mensen en kleiner zijn. Het is eerder zielig voor die muizen.

• B00st3r
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 17-01 10:31
Zie je PM-box

Señor Sjon wijzigde deze reactie 14-11-2019 14:45 (91%)

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17-01 17:23

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Modbreak:Kinders, gooi geen eten naar de troll...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• Belindo
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 11:51

Belindo

▶ ─🔘─────── 15:02

Belindo schreef op maandag 30 september 2019 @ 18:46:
Iemand nog een (betrouwbare) webshop die de Red Astaire aroma verkoopt? Dat is met Heisenberg m'n standaard smaak, maar ik kan hem nergens op voorraad vinden.
Hier nog even op terugkomend. @Barfman, bedankt voor de suggesties. Deze shops verkopen wel de aroma, maar geen nic shots. Dat zou dubbele verzendkosten betekenen (tenzij ik bulk bestel, maar dat is weer een beetje teveel van het goede).

M'n reguliere webwinkel heeft nog geen Red Astaire, maar nu vond ik de Blood Sukka van Vampire Vape. Qua smaken is deze vrijwel gelijk aan Red Astaire van T-Juice. Op internet vind ik ook meerdere bevestigingen dat dit dezelfde is, maar dan van een andere fabrikant.

Iemand toevallig bekend met zowel Red Astaire én Blood Sukka?

Red Astaire: Rode bessen, zwarte druiven, eucalyptus, anijs en menthol
Blood Sukka: Bessen, kersen, rood fruit, eucalyptus, menthol en anijs

Coding in the cold; <brrrrr />

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Ik heb een vraag over het vapen van cannabis maar volgens mij moet ik hier dan niet zijn of wel? :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• VapingQueen
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 18-01 22:01

VapingQueen

Patriotic Vapester!

Touchdomex schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:06:
Ik heb een vraag over het vapen van cannabis maar volgens mij moet ik hier dan niet zijn of wel? :+
Ligt eraan wat je weten wilt.... ;)

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

VapingQueen schreef op donderdag 14 november 2019 @ 18:36:
[...]

Ligt eraan wat je weten wilt.... ;)
Hoe de fuck ik het beste mijn flowermate pods kan vullen met hasj vooral. Wiet heb ik al aardig onder de knie maar ook andere ervaringen van mensen hier met die dingen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• justmike
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 18-01 21:34
@Touchdomex

:$ Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar je kan er een beetje tabak door mengen. Hasj alleen smelt te snel en verstopt de boel.

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

justmike schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 20:49:
@Touchdomex

:$ Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar je kan er een beetje tabak door mengen. Hasj alleen smelt te snel en verstopt de boel.
Ja ik rook verder niet dus tabak daarvoor halen is niet een optie ;) Las ook al mensen die het inpakken met wiet en zo beide dingen erin doen maar Dat lijkt mij weer heftig.

• VapingQueen
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 18-01 22:01

VapingQueen

Patriotic Vapester!

Touchdomex schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 21:05:
[...]

Ja ik rook verder niet dus tabak daarvoor halen is niet een optie ;) Las ook al mensen die het inpakken met wiet en zo beide dingen erin doen maar Dat lijkt mij weer heftig.
Mild wietje halen zoals Jamaican, Columbia of Orange Bud. Northern Lights of Northern Lights Special zou ook nog kunnen, maar daarboven wordt het voor jou denk te sterk. Vraag mij alleen af hoe je gaat voorkomen dat je coil dichtslibt. Ik denk dat jij beter een Vaporizer aan kan schaffen, maar ook die zijn zelden geschikt voor hash.

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

• Katmi
Vandaag even langs de lokale vapeshop voor een setje coilology handcrafted aliens in zo een klein rond doosje ( eerste keer in 4 maanden weer wat liquid besteld maar zat met 0 coils ) en wat aan de praat geslagen met de beste man en het lijkt alsof vapeshops in Belgie echt wel met het mes op de keel zitten.

RDA's mogen niet meer, hij heeft er nog op stock staan in de etalage maar aan nieuwe raken is moeilijk zegt hij, tanks van meer dan 2ml verkoopt em ook maar ook onmogelijk geworden volgens hem.
Hij zegt dat hij al een paar keer controle heeft gehad en dat ze hem dan tussen hebben voor een paar duizend euro wegens de rda's en grote tanks.

Verder klaagt hij ook dat bijna iedereen liquid online koopt ( tja Vaporshop vraagt 20-23 euro voor de gemiddelde A+ merk kant en klaar shortfill ) en dat daardoor andere Vaporshops aan het sluiten zijn en dat het voor hem ook allemaal niet meer top draait, van zijn kenniskring die vaped kocht maar pakweg 5 tot 10% in de shop zei em.

Dan even gebabbeld over de weerslag daarvan want mensen die online kopen = shops die sluiten = mensen die klagen dat er geen shop in de buurt is om iets te kopen, kan ik hem wel in volgen.
Ik vind het een heel toffe kerel en je kan er altijd vlot 20 min mee praten over vape related dingen en zal er altijd wel mijn coils en katoen gaan kopen maar 20-23 euro voor een 60ml shortfill krijg ik echt niet meer over mijn hart want ik vape te veel daarvoor als ik eenmaal terug 100% in het vapen zit.
Als ik wat let op hoeveel ik vape doe ik daar 6 dagen mee, kan het rekken tot 8-9 dagen maar dan ben ik klaar met die 20-23 euro, dan is het wel kostelijk als je het op 30 dagen beziet en kan ik bijna even goed sigaretten kopen.

Op Flavour Boss is het 10 euro voor een A+ merk kant en klare shortfill en 8 euro voor een shortfill van hun recepten en dan +-12.50 euro voor 250ml boss shot dus dan zijn we uitgepraat als de Vaporshop 20-23 euro vraagt voor 50 in 60ml unicorn bottles van bv Illusions of 12 Monkeys of dergelijke.

Ik heb in de week oa 3 flesjes Element Pink lemonade gekocht van 50ml op Flavour boss, dat was voor 27GBP, als Vaporshop ze had gehad was dat 60-66 euro geweest, ik gun de man veel maar niet zoveel.
Zijn coils die ik nu heb gekocht zijn 5.50, in China 4.70 USD dus dat is gelijk, katoen is een euro of 4 duurder dan in China maar boeien, bespaar genoeg op mijn liquids dus dat koop ik dan wel bij hem.

Katmi wijzigde deze reactie 16-11-2019 19:31 (15%)

• analogworm
Katmi schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:25:
Vandaag even langs de lokale vapeshop voor een setje coilology handcrafted aliens in zo een klein rond doosje ( eerste keer in 4 maanden weer wat liquid besteld maar zat met 0 coils ) en wat aan de praat geslagen met de beste man en het lijkt alsof vapeshops in Belgie echt wel met het mes op de keel zitten.

RDA's mogen niet meer, hij heeft er nog op stock staan in de etalage maar aan nieuwe raken is moeilijk zegt hij, tanks van meer dan 2ml verkoopt em ook maar ook onmogelijk geworden volgens hem.
Hij zegt dat hij al een paar keer controle heeft gehad en dat ze hem dan tussen hebben voor een paar duizend euro wegens de rda's en grote tanks.

Verder klaagt hij ook dat bijna iedereen liquid online koopt ( tja Vaporshop vraagt 20-23 euro voor de gemiddelde A+ merk kant en klaar shortfill ) en dat daardoor andere Vaporshops aan het sluiten zijn en dat het voor hem ook allemaal niet meer top draait, van zijn kenniskring die vaped kocht maar pakweg 5 tot 10% in de shop zei em.

Dan even gebabbeld over de weerslag daarvan want mensen die online kopen = shops die sluiten = mensen die klagen dat er geen shop in de buurt is om iets te kopen, kan ik hem wel in volgen.
Ik vind het een heel toffe kerel en je kan er altijd vlot 20 min mee praten over vape related dingen en zal er altijd wel mijn coils en katoen gaan kopen maar 20-23 euro voor een 60ml shortfill krijg ik echt niet meer over mijn hart want ik vape te veel daarvoor als ik eenmaal terug 100% in het vapen zit.
Als ik wat let op hoeveel ik vape doe ik daar 6 dagen mee, kan het rekken tot 8-9 dagen maar dan ben ik klaar met die 20-23 euro, dan is het wel kostelijk als je het op 30 dagen beziet en kan ik bijna even goed sigaretten kopen.

Op Flavour Boss is het 10 euro voor een A+ merk kant en klare shortfill en 8 euro voor een shortfill van hun recepten en dan +-12.50 euro voor 250ml boss shot dus dan zijn we uitgepraat als de Vaporshop 20-23 euro vraagt voor 50 in 60ml unicorn bottles van bv Illusions of 12 Monkeys of dergelijke.

Ik heb in de week oa 3 flesjes Element Pink lemonade gekocht van 50ml op Flavour boss, dat was voor 27GBP, als Vaporshop ze had gehad was dat 60-66 euro geweest, ik gun de man veel maar niet zoveel.
Zijn coils die ik nu heb gekocht zijn 5.50, in China 4.70 USD dus dat is gelijk, katoen is een euro of 4 duurder dan in China maar boeien, bespaar genoeg op mijn liquids dus dat koop ik dan wel bij hem.
Maar waarom mogen RDA's niet in België?

• Katmi
Dat is ooit er bij gekomen als verscherping op de vaping wet, Vaporshop verkocht ze nog wel een lange tijd maar blijkbaar is er nu ook echt dikke controle op dus aan nieuwe RDA's raken was volgens hem heel moeilijk, hij heeft niet onmogelijk gezegd maar zou me niets verbazen ( op hun website is er ook al heel lang geen nieuwe RTA's of RDA's bijgekomen onder het ''Nieuw'' tabje )

De wet van 17 Januari 2017 hadden we al maar blijkbaar nu ik op zoek is daar sinds Juli 2017 bijgekomen dat liquids in 3 talen moeten en waarschuwing voor nic, proeven is verboden in shops, pakjes worden door de douane tegen gehouden en geen RDA's meer.
Dat van die liquids en niet proeven etc wist ik maar van geen RDA's heb ik blijkbaar 2 jaar lang overuit gelezen :P

Dus is in feite al een heel oude regel en al bijna zo oud als de eerste TPD maar Vaporshop had blijkbaar gewoon lustig voort gedaan met RDA's, tot nu.
Vond het altijd al shady want zelfs na de zomer van 2017 kregen die nog constant drippers en RTA's met grote glaasjes binnen maar nu zal er effectief ook gecontroleerd op zijn of willen ze niet meer riskeren.

Over waarom specifiek RDA's niet mogen geloof ik dat onze goede minister ooit eens zei dat dat dan niet gecontroleerd kan worden hoeveel liquid daar in gaat of dat sommige mensen niet weten wat ze doen met een RDA en dan eventueel ''ongezonder'' bezig zijn dan iemand die een pod of tankje van 2ml vult met liquid.

Nuja volkomen belachelijk maar helaas, zal er binnenkort eens op letten of ze niet de Profile 1.5 binnen krijgen of die RTA van Vaping Bogan bv maar vrees er voor, nu ik er aan denk ik zag daar straks ook niet echt spul staan wat ik de voorbije maanden in reviews zag.

Katmi wijzigde deze reactie 17-11-2019 04:36 (26%)

• analogworm
Katmi schreef op zondag 17 november 2019 @ 04:30:
Dat is ooit er bij gekomen als verscherping op de vaping wet, Vaporshop verkocht ze nog wel een lange tijd maar blijkbaar is er nu ook echt dikke controle op dus aan nieuwe RDA's raken was volgens hem heel moeilijk, hij heeft niet onmogelijk gezegd maar zou me niets verbazen ( op hun website is er ook al heel lang geen nieuwe RTA's of RDA's bijgekomen onder het ''Nieuw'' tabje )

De wet van 17 Januari 2017 hadden we al maar blijkbaar nu ik op zoek is daar sinds Juli 2017 bijgekomen dat liquids in 3 talen moeten en waarschuwing voor nic, proeven is verboden in shops, pakjes worden door de douane tegen gehouden en geen RDA's meer.
Dat van die liquids en niet proeven etc wist ik maar van geen RDA's heb ik blijkbaar 2 jaar lang overuit gelezen :P

Dus is in feite al een heel oude regel en al bijna zo oud als de eerste TPD maar Vaporshop had blijkbaar gewoon lustig voort gedaan met RDA's, tot nu.
Vond het altijd al shady want zelfs na de zomer van 2017 kregen die nog constant drippers en RTA's met grote glaasjes binnen maar nu zal er effectief ook gecontroleerd op zijn of willen ze niet meer riskeren.

Over waarom specifiek RDA's niet mogen geloof ik dat onze goede minister ooit eens zei dat dat dan niet gecontroleerd kan worden hoeveel liquid daar in gaat of dat sommige mensen niet weten wat ze doen met een RDA en dan eventueel ''ongezonder'' bezig zijn dan iemand die een pod of tankje van 2ml vult met liquid.

Nuja volkomen belachelijk maar helaas, zal er binnenkort eens op letten of ze niet de Profile 1.5 binnen krijgen of die RTA van Vaping Bogan bv maar vrees er voor, nu ik er aan denk ik zag daar straks ook niet echt spul staan wat ik de voorbije maanden in reviews zag.
Man wat een gedoe zeg.

• Katmi
Inderdaad, het is imo te ver gekomen met al die regels en verbodsdingen.
pakweg 3 jaar geleden ging je een shop binnen en lekker 60ml liquid in glazen dripper bottles met al 3/6/12 nic in, alle soorten tanks en whatever en alles wat je vroeg konden ze bestellen.

Had daar gewoon meer ID controle op gedaan voor die nic houdende liquids of dergelijke, jongeren raken toch aan alles als ze echt willen dus waarom iedereen dwars zitten...
Toen ik 13 was raakte ik ook zonder issues aan sterke drank of sigaretten en dat lukt nu nog dus ik vind het verbod op de oude soort liquids zever.

En die uitleg van RDA's al helemaal, ''geen controle op wat of hoeveel daar in gaat '' dat telt voor 2ml tankjes toch ook ? als ik een tankje koop van 2ml en ik vul het 10x op een dag of ik doe 20ml op een dag op mijn dripper is toch hetzelfde.

Achja zolang ze dingen als VG of boss shots of dergelijke niet helemaal aan banden leggen zal ik wel hier en daar wat blijven vapen maar van zodra ze het bijna onmogelijk maken om nog iets anders te kopen dan die dure shortfills in lokale shops dan stopt het voor mij helemaal, mods en tanks zijn hier ook al veel te duur in stenen shops en soms zelfs belachelijk duur ( Vaporshop vraagt soms 100 euro voor iets als een Smok kit of Vaporesso kit en iets van 75 of 79 voor mod only, ja daaaag )

• Katmi
Vandaag op Ecigone.co.uk liquids gescoord met een black Friday deal ( 50% off ) tot daar heel leuk en vlot, order van 97 euro ging naar 52 Euro ( zat 1 liquid bij die zo al in sale was dus niet de 50% off kreeg )

UPS Express Saver als enige shipping optie voor 16.50 Euro ( 14.65 GBP ) naar Belgie, nuja al gewend van bij Flavour Boss etc waar het ook vaak DHL Express of UPS is van 12-15 GBP dus zonder morren aanvaard ( zeker na 100ml liquids van 23 euro te kopen voor 11.50 :P )

Website zegt duidelijk " Same day dispatch if order is placed before 3.30pm. '' van Monday-Friday en dat voor ALLE shipping opties die ze aanbieden.

Besteld om 2.14pm en nog steeds geen shipped mail met tracking, enkel die van mijn order en PayPal receipt.
Wel nogal zuur als je al moet betalen voor next day delivery in de vorm van UPS Express Saver maar dat ze dan niet shippen als je 1u15min voor hun cutoff tijd besteld…
Als ik op een Donderdag middag bestel met een shipping optie van 15+ Euro verwacht ik nu toch niet dat ik tot Maandag moet wachten.

• Yzord
Vandaag maar even een oudje gescoord. De Vandy Vape Pulse X met RDA. Mijn huidige mech squonk mod begint aan zijn einde te lopen.

Ertussen in heb ik de Topside nog geprobeerd, en ondanks dat deze keigoed was, werd hij behoorlijk waardeloos door liquid wat overal in kwam te zitten en mijn Topside waardeloos maakte. Letterlijk defect. Garantieafwikkeling was zo waardeloos dat ik hem maar aan de kant heb gelegd (lees gedumpt) en weer terug ging naar mijn mech mod. Maar na 1.5 jaar en vele drops begint hij aan zijn laatste weekjes.

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:44

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

@Katmi Wat is de levertijd bij Flavour Boss doorgaans?

• Katmi
D4NG3R schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 12:06:
@Katmi Wat is de levertijd bij Flavour Boss doorgaans?
Meestal 2 dagen ( voor Belgie ) zij zeggen zelf op hun website 1-3 day processing time maar vorige keer had ik maandag avond besteld en Dinsdag middag al mee gegeven met DHL.
De keer ervoor wel pas shipped na 3 dagen, hangt van de drukte af bij hun.

Ik had wel DHL Express genomen, duurste optie en dus volgende dag in huis na verzending, geloof dat ze ook tegenwoordig UPS Express en UPS standard aanbieden, standard is goedkoper maar 2-5 dagen onderweg, UPS Express is zoals DHL Express.

Anyway om even terug te komen op mijn Ecigone verhaal van hierboven, had Vrijdag middag gebeld naar hun UK phone number en was blijkbaar een computer error dat mijn order niet geshipped was Donderdag, meteen geholpen door een dame en ze ging het manueel doorpushen en een uur later een UPS tracking nummer, netjes Maandag om 11u binnen dus 1 werkdag zoals beloofd ( jammer van het weekend :P )

Katmi wijzigde deze reactie 03-12-2019 20:57 (22%)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vraagje voor de TCR / TC dampers:

Ik heb sinds een tijdje een Vaporesso Gen mod. Prachtig dingetje. Ik heb er een paar SL316L alien coils in gegooid die komen op .12 ohm uit (3*28/32 AWG). Als ik op TCR ga dampen (TCR staat op 92, dat is geloof ik voor SL316L coils) en ik stel een wattage van 90 in dan krijg ik bij de eerste pull met koude coil bijna geen damp. Pas bij de tweede pull krijg ik aardig wat damp. Ik heb mijn temperatuur op 420F of 430F. Veel hoger wil ik eigenlijk niet gaan. Wat doe ik verkeerd?

Op gewoon wattage mode op 90 watt krijg ik wel vrij snel genoeg damp. Ik heb trouwens ook geprobeerd om wat rustiger te inhaleren zodat de coil niet te snel te veel afkoelt maar dat maakt bij de eerste pull niet heel veel verschil. Bij de tweede weer wel.

Ik neig zelf om het start wattage wat hoger te gooien, mischien is 90 wel wat te laag, te weinig rampup. Maar ik heb twee VTC6jes er in zitten en ik wil deze niet te zwaar belasten. met 105 watt bijv zit je al op 29A volgens mij. Dat zou wel makkelijk moeten kunnen met twee VTC6en toch? Want die zijn beide rated voor 30A wat uiteindelijk met twee cells op 60A max uit zou moeten komen, amirite?

Ik ben een beetje het TCR gebeuren aan het ontdekken want dat kan potentieel wel veel dryhits en verbrande zooi schelen. Dat staat mij wel aan :) Als ik eenmaal damp krijg dan is er ook super veel flavor aanwezig. Echt nice. Tankje is trouwens een Augvape Intake Dual.

Edit: op 120 watt gaat het een stuk beter. Is dit het probleem dan? _/-\o_ Als jullie nog ideetjes hebben hoor ik het graag. 120 watt niet te hoog?

DAMAGE wijzigde deze reactie 05-12-2019 03:11 (34%)

• D4NG3R
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 08:44

D4NG3R

Beep Beep I'm a Geek

Katmi schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 20:55:
[...]

Meestal 2 dagen ( voor Belgie ) zij zeggen zelf op hun website 1-3 day processing time maar vorige keer had ik maandag avond besteld en Dinsdag middag al mee gegeven met DHL.
De keer ervoor wel pas shipped na 3 dagen, hangt van de drukte af bij hun.

Ik had wel DHL Express genomen, duurste optie en dus volgende dag in huis na verzending, geloof dat ze ook tegenwoordig UPS Express en UPS standard aanbieden, standard is goedkoper maar 2-5 dagen onderweg, UPS Express is zoals DHL Express.
Beetje raar systeem wat ze hebben om de verzenddetails op te vragen (iig als je geen account hebt aangemaakt), stond op het punt om ze te mailen toen ik het in de FAQ vond. _O-

Maar goed, 6 daagjes (3e besteld, 9e verwacht) naar NL met de goedkoopste methode, prima naar mijn mening. :)

• roT-
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12:03
DAMAGE schreef op woensdag 4 december 2019 @ 23:15:
Tankje is trouwens een Augvape Intake Dual.

Edit: op 120 watt gaat het een stuk beter. Is dit het probleem dan? _/-\o_ Als jullie nog ideetjes hebben hoor ik het graag. 120 watt niet te hoog?
Dat is ook een erg nice tankje. Heb zelf de single coil intake. Kwa smaak productie is dit echt een bom. Beter dan mn dual Zeus X RTA

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Zeker een fijne tank @roT- ! Inderdaad, een van de eerste dual coil tanks die ik heb waar zo veel flavor vanaf komt. Sterker nog, ik heb hier een aantal single coilers die ook wel goed zijn, maar zo goed als deze heb ik nog niet eerder gehad. Het is naar mijn gevoel ook vrij makkelijk te coilen en wicken.

Ik heb nu ongeveer een week twee SL316L coils er in zitten en die beginnen nu toch wel erg te gunken. Met andere materialen deed ik ze wel eens droog vuren en op die manier schoon branden, maar dat is met SL316L niet echt aan te raden volgens mij? Overigens wil je eigenlijk geen enkel draad zwaar verhitten, maar dat ter zijde. Kan schadelijk voor je zijn.

Ik denk dat ik er vanavond maar gewoon twee nieuwe coils in gooi. Ik kan er nooit zo goed tegen als er wat gunk op de coils zit. Flavor gaat weg en het slaat op mijn keel. Krijg er een irritant kriebeltje van in de keel.

Ben ook benieuwd of ik op temp control mode de coil en de wick wat langer mee kan laten gaan. Ik had deze coils ook deels op wattage mode zitten dampen.

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18-01 19:54
In 3 dagen 3 tanks kapot!!! Bij alle drie de Ello tanks begaf het rubber rond de vulopening het opeens, als die kapot is, lekt de tank als een malle.

Ook een hagelnieuwe tank binnen 2 uur hetzelfde probleem, ik heb toch staan te vloeken!!!

Zijn die afdichtingsrubbers los te krijgen ergens?

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 00:59

LankHoar

Professionele amateur

pilskes schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:44:
In 3 dagen 3 tanks kapot!!! Bij alle drie de Ello tanks begaf het rubber rond de vulopening het opeens, als die kapot is, lekt de tank als een malle.

Ook een hagelnieuwe tank binnen 2 uur hetzelfde probleem, ik heb toch staan te vloeken!!!

Op die nieuwe zou ik gewoon garantie claimen. Wel frapant dat er gewoon 3x kort achter elkaar precies hetzelfde gebeurd :?

Voor het eerst sinds lang meld ik me weer eens in dit topic. Dit omdat alles op vape gebied eigenlijk prima ging; ik gebruik nog steeds mijn Q16 i.c.m. Cosmic Fog Chill'd Tobacco :) Ik meld me nu omdat dat laatste smaakje niet zo goed gaat met het drinken van port, een drankje dat ik meer ben gaan waarderen de laatste tijd. Iemand tips voor de smaak die ik het beste kan zoeken welke goed samen gaat met het drinken van port/wijn? :)

• Embryo1
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08-01 12:19
pilskes schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 19:44:

Ik zie dat er nogal wat verschillende ELLO tanks zijn. o.a. Vate, Duro TS. Als je op het juiste type zoekt, kun je de bijbehorende o ringen vinden. bv. https://roken.nl/product/eleaf-ello-duro-o-ringen-2-stuks/

Meet je zelf de maten van de defecte ringen, kun je die hier bestellen:
https://www.fasttech.com/...3?sort=r&keywords=o+rings

Succes.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows10) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A5(2016) - Galaxy Tab S 10.5

• dennis_rsb
@LankHoar zelf ben ik niet zo van de wijn, maar als liquid zou je misschien Red Astaire kunnen proberen? Klinkt als een aardige combi https://www.zwoofs.nl/t-juice-red-astaire/

• barrymossel
LankHoar schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 19:59:
[...]

Voor het eerst sinds lang meld ik me weer eens in dit topic. Dit omdat alles op vape gebied eigenlijk prima ging; ik gebruik nog steeds mijn Q16 i.c.m. Cosmic Fog Chill'd Tobacco :) Ik meld me nu omdat dat laatste smaakje niet zo goed gaat met het drinken van port, een drankje dat ik meer ben gaan waarderen de laatste tijd. Iemand tips voor de smaak die ik het beste kan zoeken welke goed samen gaat met het drinken van port/wijn? :)
Goeie vraag. Ben er nog niet helemaal over uit, maar merk dat als je gewoon volle bak doordampt en -zuipt je het toch niet meer merkt. Maar ik zou bij port inderdaad kijken naar een wat zoetere liquid (kers?).

Maar kijk zeker eens hier: https://vapeshoreditch.co...vours-perfect-combination

• LankHoar

LankHoar

Professionele amateur

@dennis_rsb die klinkt wel lekker, thanks!

@barrymossel bedankt voor je linkje. Tsjah uiteindelijk smaakt alles prima als je maar genoeg alcohol op hebt :+ Echter geld dat niet wanneer je slechts een paar glazen drinkt ;)

Het is trouwens wel grappig dat ik precies een soort smakencomplex heb als gesuggereerd word voor rode wijn, en het mij niet helemaal 100% bevalt. Ik heb namelijk "full tobacco with chocolate and mint", en zij raden precies een rich tobacco, chocolade, en chocolade-mint aan :)

• dennis_rsb
@LankHoar @barrymossel mochten jullie kersen liquid zoeken k&k, deze is heel goed vind ik en ook goedkoop https://www.rookwinkel.nl...ink-fury/sherry-lady.html

Ik heb hem alleen zo vaak en lang gedampt dat ik nu een smaakblok heb van die smaak :p dus heb hem al een poos niet gebruikt.

• barrymossel
LankHoar schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 11:35:
@dennis_rsb die klinkt wel lekker, thanks!

@barrymossel bedankt voor je linkje. Tsjah uiteindelijk smaakt alles prima als je maar genoeg alcohol op hebt :+ Echter geld dat niet wanneer je slechts een paar glazen drinkt ;)

Het is trouwens wel grappig dat ik precies een soort smakencomplex heb als gesuggereerd word voor rode wijn, en het mij niet helemaal 100% bevalt. Ik heb namelijk "full tobacco with chocolate and mint", en zij raden precies een rich tobacco, chocolade, en chocolade-mint aan :)
En gewoon een tabakssmaak (zonder mint en chocola)? Nooit problemen gehad toen ik nog gewoon rookte namelijk. Nu overigens ook niet echt, maar zou wel eens een smaak willen die echt bij een wijntje past.

Zoiets misschien: https://www.mr-joy.nl/nl/farmer-dean-red-wine-peach.html (zijn volgens mij wel meer "rode wijn" smaken).

• LankHoar

LankHoar

Professionele amateur

@barrymossel het probleem is dat ik echt al zo'n 10 tabakssmaken heb geprobeerd toen ik net begon met vapen en geen een vond ik echt lekker. Uiteindelijk gesettled voor de Cosmic Fog, en dat vape ik nu al ruim een jaar als ADV. Ik zie net dat de lokale vapeshop weer eigengebrouwde gingerbread te koop heeft, en die was vorig jaar erg lekker. Wellicht daar even wat van ophalen en proberen met port!

Kersen klinkt ook wel interessant trouwens, thanks @dennis_rsb .

• pilskes
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 18-01 19:54
Embryo1 schreef op donderdag 19 december 2019 @ 22:22:
[...]

Ik zie dat er nogal wat verschillende ELLO tanks zijn. o.a. Vate, Duro TS. Als je op het juiste type zoekt, kun je de bijbehorende o ringen vinden. bv. https://roken.nl/product/eleaf-ello-duro-o-ringen-2-stuks/

Meet je zelf de maten van de defecte ringen, kun je die hier bestellen:
https://www.fasttech.com/...3?sort=r&keywords=o+rings

Succes.
Zijn dat deze rubber ringentjes?

• PalingDrone
  • Nu online
pilskes schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:30:
[...]

[Afbeelding]
Dat is apart, lijkt wel of de liquid die je gebruikt hebt nogal agressief was of een scherp stuk plastic aan het flesje waarmee je je tank vult?.
Had je dat bij alle 3 je tanks bij hetzelfde merk liquid?
Heb geen idee hoe je dat rubbertje kan vervangen, zit nogal ingebouwd volgens mij, nog nooit gezien dat dat stuk ging, wel de overige O-ringen van een tank, maar die zijn goed verkrijgbaar/vervangbaar.
(Heb dezelfde tank, maar gelukkig nog met een compleet rubbertje, fingers crossed.)

PalingDrone wijzigde deze reactie 22-12-2019 06:35 (5%)

My DnB is Liquid

• Embryo1
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 08-01 12:19
pilskes schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 20:30:
[...]

[Afbeelding]
Het blijkt volgens je bijgevoegde foto dat je een Ello Duro hebt. Daarbij zit in het zakje dat je erbij hebt gekregen een reserve witte afdichtings rubber.
https://www.fasttech.com/...-sub-ohm-tank-clearomizer
http://www.levapelier.com...-van-eleaf/?cn-reloaded=1
Dat is geen O-ring. (De O staat voor rond) Je kunt nu dus bij een aantal bedrijven gaan informeren, of zij de
witte afdichtings-/vulrubber hebben of voor je willen bestellen. Zeg er wel bij dat het een Ello DURO betreft, want anders weten die bedrijven ook niet waarover het gaat.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows10) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A5(2016) - Galaxy Tab S 10.5

• madmaxf1
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
Sinds vandaag gestopt met roken ( na 25 jaar ) en dacht dat ik het wel zonder iets kon volhouden.
Helaas ging dat niet, dus omdat ik toch niet wou teruggaan naar sigaretten snel overgestapt naar dampen.

Bij E-smokey.nl een startset opgehaald ( Vaptio Palo ) en Liqua American Blend 6mg en tot nu toe geen last meer.

Helaas gaan die 10ml flesjes wel erg hard. Ik heb al een aantal pagina's teruggelezen en links bekeken en zie iedereen zelf mengen. Ik denk niet dat dit voorlopig aan mij besteed is, maar zijn er geen grotere flesjes kant en klaar uit het buitenland incl. nicotine?
En weet dat het heel smaak gevoelig is, heb nu tabaksmaak, zijn er aanraders om hierna naar te kijken?

• barrymossel
madmaxf1 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:03:
Sinds vandaag gestopt met roken ( na 25 jaar ) en dacht dat ik het wel zonder iets kon volhouden.
Helaas ging dat niet, dus omdat ik toch niet wou teruggaan naar sigaretten snel overgestapt naar dampen.

Bij E-smokey.nl een startset opgehaald ( Vaptio Palo ) en Liqua American Blend 6mg en tot nu toe geen last meer.

Helaas gaan die 10ml flesjes wel erg hard. Ik heb al een aantal pagina's teruggelezen en links bekeken en zie iedereen zelf mengen. Ik denk niet dat dit voorlopig aan mij besteed is, maar zijn er geen grotere flesjes kant en klaar uit het buitenland incl. nicotine?
En weet dat het heel smaak gevoelig is, heb nu tabaksmaak, zijn er aanraders om hierna naar te kijken?
Waarom zou het zelf mengen niet aan je besteed zijn? Kinderspel letterlijk. Even uitrekenen hoeveel ml (of mg) je nodig hebt en vullen, schudden en wat dagen wachten bij de meest aroma's. Je hebt gewoon kant en klare aroma mixen. Het is geen alchemie ofzo. En je hoeft ook niet om een koperen ketel staan te dansen...

• zacht
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 12:07
barrymossel schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 19:29:
[...]

Waarom zou het zelf mengen niet aan je besteed zijn? Kinderspel letterlijk. Even uitrekenen hoeveel ml (of mg) je nodig hebt en vullen, schudden en wat dagen wachten bij de meest aroma's. Je hebt gewoon kant en klare aroma mixen. Het is geen alchemie ofzo. En je hoeft ook niet om een koperen ketel staan te dansen...
Wel het liefst bij volle maan, anders kan het gaan schiften.

• analogworm
madmaxf1 schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 18:03:

Makkelijker dan Flavour Boss wordt het niet. Staat prima uitgelegd hoe het werkt. Met simpele rekenmachine.

• dave1972
Driphacks is nog veel makkelijker .... Geen rekenmachine nodig ...je flikkert je base erbij schudden en klaar .... 250ml voor ongeveer 10 euro 👍

dave1972 wijzigde deze reactie 04-01-2020 18:02 (58%)

Huawei Mate 20 Pro

• analogworm
dave1972 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 18:00:
Driphacks is nog veel makkelijker .... Geen rekenmachine nodig ...je flikkert je base erbij schudden en klaar .... 250ml voor ongeveer 10 euro 👍
Ja als je zo'n starter Kit koopt. Maar dat hebben ze ook bij Flavour Boss.. dus denk dat het gewoon om het even is.

• dave1972
analogworm schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 18:06:
[...]

Ja als je zo'n starter Kit koopt. Maar dat hebben ze ook bij Flavour Boss.. dus denk dat het gewoon om het even is.
Hoe bedoel je starter Kit ? Het zijn voorgemixte smaken zoals purple slush, blackslush, butterboy, roly poly , niks calculator gewoon base erbij en dampen maar. Het ging er om wat makkelijk is. Makkelijker dan dit gaat niet 🤗

Huawei Mate 20 Pro

• analogworm
dave1972 schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 18:13:
[...]

Hoe bedoel je starter Kit ? Het zijn voorgemixte smaken zoals purple slush, blackslush, butterboy, roly poly , niks calculator gewoon base erbij en dampen maar. Het ging er om wat makkelijk is. Makkelijker dan dit gaat niet 🤗
Uh, damp jij zonder nicotine dan?

• dave1972
analogworm schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 18:23:
[...]

Uh, damp jij zonder nicotine dan?
Nope maar heb die shop waar ik het bestel gevraagd hoeveel flesjes Nic ik nodig heb om op 3mg uit te komen. Dus dat aantal bestel ik gelijk mee. Ik flikker alles er in, ik schud en dampen maar. ( Beetje afhankelijk welke je neemt, sommigen moeten een weekje steepen idd ) Ik heb lang genoeg *gekloot* met een druppie van dit druppie van dat.
Dit zijn over het algemeen lekkere smaken om te dampen en in tijd van 1 min klaar. En voor weinig ook niet onbelangrijk 🤗

Huawei Mate 20 Pro

• Barfman
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 11:04
Je kan het ook gewoon in Nederland kopen https://www.aromashot.nl/driphacks
Ook base van een halve liter tot een jerrycan van 5 liter. Je haalt bij de lokale damp winkel ff wat nicotine en mixen maar.

https://www.aromashot.nl/driphacks
https://www.aromashot.nl/flavourboss
https://www.aromashot.nl/pg/vg-aromaverdunner

Ook hun eigen merk is super.

System | Racing is in my Blood

• Beakzz
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 00:08
Toptips hier boven 👍

Dacht dat het een heel uitzoekwerk was en ik word helemaal gek van die 10ml flesjes. Niet eens de prijs, maar meer dat ze altijd leeg lijken te zijn als ik wil vullen :+

Maar eens kijken morgen of ze een lekkere appelsmaak voor me hebben om te testen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• madmaxf1
  • Registratie: juni 2011
  • Nu online
Iedereen bedankt, heb een starters kit besteld bij Boss. Scheelt inderdaad een hoop.

Heb nog wel een probleempje met mijn Palo kit. Ik weet niet of het aan mij ligt of de kit. Als ik deze heb bijgevuld ( is maar een 2ml tank, dus gaat redelijk snel op ) gaat deze knetteren. Ik laat hem nooit helemaal leeg gaan ( watjes van de coil zitten nog in de vloeistof ) en doe het voorzichtig zodat ik niet lek.

Ik vul het ook niet helemaal zodat die niet overstroomt. De hele tijd maak ik hem dus schoon en droog hem weer voordat ik deze weer in elkaar zet. Hoort dit of heb ik gewoon pech met deze kit?

Iemand tips om dit te voorkomen of moet ik beter gaan kijken naar iets anders?

• Spyran
Heb nu enige tijd een Eleac Pico met de standaard Melo 3 Mini tank. Wil echter graag een grotere tank met wat meer inhoud voor erbij. Gebruik hem om DL te vapen en wil graag gewoon met fabriekscoils. Beetje zitten Googlen en kwam onder andere de Super Tank Mini tegen met een inhoud van 4ml. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik las dat het vullen van de tank nogal lastig is. Misschien andere tips?

• emiel74
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 11:44

emiel74

Brand new start...

Geen ervaringen, maar ik gebruik een aspire nautilus 5ml tank

111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

• IceM
  • Laatst online: 12:38
Spyran schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 10:30:
Heb nu enige tijd een Eleac Pico met de standaard Melo 3 Mini tank. Wil echter graag een grotere tank met wat meer inhoud voor erbij. Gebruik hem om DL te vapen en wil graag gewoon met fabriekscoils. Beetje zitten Googlen en kwam onder andere de Super Tank Mini tegen met een inhoud van 4ml. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik las dat het vullen van de tank nogal lastig is. Misschien andere tips?
Ik heb een Ello Eleaf 4ml. Deze heeft een handig schuifsysteem aan de bovenkant wat bijvullen heel makkelijk maakt. Zelf gebruik ik hem niet (DL is niets voor mij) maar het ding zelf is wel erg fijn. Volgens mij kun je in NL geen tank > 2ml meer aanschaffen maar die shop verstuurd wel gewoon naar NL.

...

• greyfox1987
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 15-01 14:43
IceM schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:02:
[...]

Ik heb een Ello Eleaf 4ml. Deze heeft een handig schuifsysteem aan de bovenkant wat bijvullen heel makkelijk maakt. Zelf gebruik ik hem niet (DL is niets voor mij) maar het ding zelf is wel erg fijn. Volgens mij kun je in NL geen tank > 2ml meer aanschaffen maar die shop verstuurd wel gewoon naar NL.
Je kan wel een los groter glaasje bestellen bij veel shops.. dan kom je alsnog op de 5+ ml uit :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Spyran
Bedankt, heb die Ello besteld om eens te checken hoe en wat. Ook met wijdere drip tip: dat standaard ding voor de Melo ben ik wel zat inmiddels.

• WhatsappHack
  • Registratie: mei 2011
  • Niet online
Balen. Die Blacknote Sonata gaat blijkbaar uit de handel in de EU. Veel webshops hebben hem al niet meer. Net een voorraadje aangelegd en dan maar meteen helemaal stoppen als 't op is :P

Van dat spul gaan je coils wel snel naar de knoppen trouwens.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 16-01-2020 14:52 (11%)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Pagina: 1 ... 94 95 96 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True