Ik heb zelf veel Millers Menthol gedampt, frisse smaak en geen poespas in mijn beleving. De Millers mint was inderdaad wat 'droger' (?) en minder fris in mijn optiek.
Pas geleden heb ik de Menthe Polaire geprobeerd, zit nu net de omschrijving door te lezen en het verbaasde mij dat ze daarin aangeven dat het een "sensation of the great north with garden mint flavours with an icy and herb recipe" is. Ik ben zelf een behoorlijke fan van liquids met een cooler (ws-23) icm met menthol. Daar voldeed deze liquid perfect aan, lekkere frisse smaak met een koud keelgevoel. Mensen in mijn omgeving die de liquid probeerde omschreven het als een warm kauwgompje vapen.
Ik kan je deze zeker aanraden, mocht je het koude keelgevoel niet zien zitten dan is wellicht de Classic Menthe een betere optie. Deze heb ik ooit wel eens geprobeerd maar kan mij niet goed voor de geest halen hoe die smaakte.
Pas geleden heb ik de Menthe Polaire geprobeerd, zit nu net de omschrijving door te lezen en het verbaasde mij dat ze daarin aangeven dat het een "sensation of the great north with garden mint flavours with an icy and herb recipe" is. Ik ben zelf een behoorlijke fan van liquids met een cooler (ws-23) icm met menthol. Daar voldeed deze liquid perfect aan, lekkere frisse smaak met een koud keelgevoel. Mensen in mijn omgeving die de liquid probeerde omschreven het als een warm kauwgompje vapen.
Ik kan je deze zeker aanraden, mocht je het koude keelgevoel niet zien zitten dan is wellicht de Classic Menthe een betere optie. Deze heb ik ooit wel eens geprobeerd maar kan mij niet goed voor de geest halen hoe die smaakte.
:fill(white):strip_exif()/f/image/L111krkRx2kAUkpl4i2GTk3K.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jLepNZEvcR6AQaBWOUkoSBoq.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IennTTxJZy25rvWdQaAKtV82.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/f7hzxXDbR7CsCU61HKZ2S6qu.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qh3Vz46sQExGoqlfTi74Mqvo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PNnDnI776KMggrgFfx13kTWV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MrWQLtjw3rZnxQp6wGHkJh6P.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5iUzI4GgiFPvvaK5oCq8yhzb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GP9P0GacsQArJaO8JxdkOhwV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/UA8MtPqEtcTYLlPmAduJSO9F.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/2G9TC0L0TtqtYO9dzjWYIDNE.jpg?f=fotoalbum_large)