Hey mensen,
Ik was benieuwd of iemand hier iets weet over de houdbaarheid van kant en klare liquids en van base PG, VG en PG met nicotine.
Ik ben namelijk een tijdje geleden weer teruggevallen in mijn oude rookverslaving.. nu vind ik dat toch wat zonde en heb besloten dampen een nieuwe kans te geven
Inmiddels een nieuw kitje besteld, de Wismec Reuleaux RX Gen3 met een nieuw setje batterijen.. moet wel goed spul hebben anders pak ik er veel te snel mijn pakje shag er weer bij.. dus dacht daar wel een goede en redelijk betaalbare kit te kopen. En 3 batterijen lijkt me een verademing... hopelijk gaat dat makkelijk de hele dag mee zonder reserve batterijen bij me te moeten hebben.
In elk geval, dat kitje word morgen geleverd en nu zat ik even in mijn voorraad liquids enzo te kijken die ik nog heb bewaard.
Wat heb ik staan:
1 * Goodlife 6mg 120 ml - houdbaar tot 30-8-2018
3 * Goodlife 6mg 120 ml - houdbaar tot 24-11-2018 (sowieso nog goed dus, maar niet binnen een maand op)
aantal flessen PG 48mg - houdbaar tot 10-2019 volgens etiket, hier heb ik veel van nog, dus denk niet dat ik dat binnen een jaar op heb.. is ongeveer een jaar geleden aangeschaft, ging er vanuit dat het veel langer houdbaar was...
1 aangebroken literfles VG (1 jaar oud, en natuurlijk wel weer dichtgedaan)
1 aangebroken literfles PG (1 jaar oud, en natuurlijk wel weer dichtgedaan)
Meeste kan ik volgens mij dus gewoon nog gebruiken, maar hoe lang nog? Hoeveel moet ik me aantrekken van de houdbaarheid... gaat liquid echt kapot? Of word de smaak gewoon iets minder en kan ik het veilig proberen?
Ik heb hiervan overigens niets in de vriezer staan, alles heeft al die tijd in een kast gestaan.
Thanks alvast voor de reacties!
[
Voor 4% gewijzigd door
RFdeGroot op 10-10-2018 22:09
]