Nieuwe squonker van TVC en Dovpo ziet er wel goed uit :
https://www.e-cigarette-f...achments/top1-jpg.762715/
Je vult dus de squonk bottle door een cap af te draaien, net zoals je op bv een Alien 85 of Pico de batterij cap zou afdraaien, dan krijg je onder die cap een 10ml bottle met 2 gaten in bovenaan om de nozzle van je fles in de steken.
Het idee achter de topside mod is dat je cleaner je squonker kan bijvullen omdat je niet de bottle moet uithalen, bottle open draaien, vullen, dicht draaien, terug in de tube schuiven of geen top fill refill bottle moet gebruiken die je in de 510 schroeft om zo bij te vullen, wat na verloop van tijd wear en tear brengt op je 510 aansluiting en de threads.
Ook kleinere andere touches zoals een ring rond de fire button, dus als er liquid langs je atty afloopt door bv te oversquonken dan loopt de liquid dankzij de ring niet rechtstreeks in je firebutton.
en onderaan de battery door heb je 2 magneetjes en daar blijft de cap die op de squonk bottle zit aan hangen, dus je kan ook zo je squonk bottle bijvullen zonder neer te zetten of de cap ergens te moeten leggen.
Neemt 18650/20700/21700 single cell en gaat van 1 tot 90 watt, zou atomizers nemen tot 27mm zonder overhang.
Mijn enige zorg na verloop van tijd is de verbinding tussen de squonk bottle en de 510 pin waar je liquid dus door gaat van de bottle naar je dripper.
Dit is een heel kort plastic tube stukje binnenin de mod wat je niet kan afhalen of vervangen, dus na verloop van tijd gaat dit gunken met liquid, je kan wel de squonk bottle met water vullen en dan kon je zo uit de 510 ''rinsen'' door van je weg te squonken dus dat zou ook de liquid in de tube moeten reinigen maar toch blijft een wait en see puntje.
En dan de squonk bottle die 100% proprietary is wegens 10ml en zijn eigen unieke top vorm, de vape industry moved fast dus tussen nu en een jaartje zijn die bottles al niet meer te vinden in retail dus misschien best meteen een stuk of 4-5 in China bestellen zolang de mod actueel is.
Er komt wel een gratis 2de bottle in de box, iets wat tbh bij elke squonker zou moeten komen want niet includen wegens '' hitting the low price we charge '' is BS, zo een bottle kost hun geen 50 cent om te maken.
Voor de rest wel vernieuwend genoeg zover squonkers betreft en het is niet niet de zoveelste squonker in het rijtje '' afneembare side panels en bottle slide in een tube ''
Afgaande op prijs en reviews en de andere potentiele ''minpuntjes'' die ik opnoemde zou ik deze wel eens kunnen komen, was eerst op de Pulse X aan het wachten maar na een review te zien vind ik die frosted panels toch zo mooi niet en de G10 panels vind ik maar saai + ze kosten meer.
[
Voor 4% gewijzigd door
Katmi op 23-09-2018 03:09
]