Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 81 ... 103 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:13

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

1nsane schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 14:57:
[...]

Die GT8 heeft zelfs 8 spoelen dacht ik, 2 per gat :-)
Ohhh dan wordt 't m'n wintertank, geen verwarming in huis meer nodig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:26
Voor mensen die zelf sap maken vond een truukje op YT om wat sneller te steepen.
3x 0.3s in de microwave met open dop.

Klinkt wat vreemd maar werkt echt.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-04 03:05
Zo zijn er nog andere trucjes, flesjes in een gesloten plastic zakje steken en 10 min in warm water leggen werkt ook, nuja meestal ben ik niet in een rush en heb ik genoeg liquid tot dat het volgende steep time in een donkere kast heeft gehad.

Anyway was net wat aan het browsen en op een website een prijsfout gezien op een RDA, kwam zo uit dat je enkel de shipping kost moest betalen bij checkout en heb een mail gehad van Paypal en van de website dat mijn order successful was, zal het maandag wel zien als de shop terug open gaat of ik een track en trace krijg of dat ze de order annuleren, krijg ik via Paypal toch de shipping costs terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1101217

*knip* Nee, we gaan je niet helpen met tips om als minderjarige aan deze spullen te komen.

[ Voor 78% gewijzigd door naitsoezn op 05-08-2018 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:55
Ben momenteel toch niet zo blij met mijn vaporesso. Vind echt dat ie veel last heeft van lekkage. Komt geregeld vloeistof naar buiten ergens bij de airholes. Kan maar niet achterkomen waardoor dit komt. Heb hem al meerdere malen helemaal uit elkaar gehaald, goed schoongemaakt en weer in elkaar gezet, waarbij ik er goed op let dat alles goed aansluit en niet per ongeluk scheef zit. Heb het idee dat de coils gewoon te veel vloeistof intrekt waarna ie overtollige vloeistof begint te druppen via te airflow. Gebruik voornamelijk 30pg/70vg vloeistoffen.

Gebeurt vooral als ik hem een nachtje heb laten staan en de volgende ochtend gebruik. Maar soms ook kort na het vullen en/of laden. Is echt vreselijk irritant. Zal als ik thuis ben weer is die ccel proberen, want heb het idee dat het door die mesh coils komt.

Ook vliegtuig was weer geen succes. Had hem zo goed als leeg mee, maar alsnog zat alles onder. Had gelukkig een papieren zakdoek om de vapor gewikkeld. Airflow was dicht gedraaid. Maar alsnog was de papieren doek doorweekt met het kleine beetje vloeistof wat er in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-04 22:34
Hooli-gan schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:01:
Ben momenteel toch niet zo blij met mijn vaporesso. Vind echt dat ie veel last heeft van lekkage. Komt geregeld vloeistof naar buiten ergens bij de airholes. Kan maar niet achterkomen waardoor dit komt. Heb hem al meerdere malen helemaal uit elkaar gehaald, goed schoongemaakt en weer in elkaar gezet, waarbij ik er goed op let dat alles goed aansluit en niet per ongeluk scheef zit. Heb het idee dat de coils gewoon te veel vloeistof intrekt waarna ie overtollige vloeistof begint te druppen via te airflow. Gebruik voornamelijk 30pg/70vg vloeistoffen.

Gebeurt vooral als ik hem een nachtje heb laten staan en de volgende ochtend gebruik. Maar soms ook kort na het vullen en/of laden. Is echt vreselijk irritant. Zal als ik thuis ben weer is die ccel proberen, want heb het idee dat het door die mesh coils komt.

Ook vliegtuig was weer geen succes. Had hem zo goed als leeg mee, maar alsnog zat alles onder. Had gelukkig een papieren zakdoek om de vapor gewikkeld. Airflow was dicht gedraaid. Maar alsnog was de papieren doek doorweekt met het kleine beetje vloeistof wat er in zat.
Misschien even de O-ringen vervangen? Meestal krijg je er er reserve bij toch? Bij mijn Aspire Revvo heeft dat in ieder geval geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Hooli-gan schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:01:

Cascade met GT Mesh coil? Mijn GT Mesh was ook lek. Je kunt 't zien aan het rubber bij de schroefdraad, daar steekt een heel klein stukje metaal uit naar buiten. Dat is om t mesh vast te houden, maar een fundamentele designflaw van die dingen. Nu een GT8 erin en niets meer qua lekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
_Mystikal_ schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:31:
[...]

Cascade met GT Mesh coil? Mijn GT Mesh was ook lek. Je kunt 't zien aan het rubber bij de schroefdraad, daar steekt een heel klein stukje metaal uit naar buiten. Dat is om t mesh vast te houden, maar een fundamentele designflaw van die dingen. Nu een GT8 erin en niets meer qua lekken.
Heb een vaporesso Cascade One Plus SE (starter kit) die heeft een baby se tank. Kan die gt8 in die tank geplaatst worden dan? Momenteel zit er inderdaad een gt mesh in. Vond ik kwa smaak beter dan de ccel die er ook bij geleverd werd.

[ Voor 9% gewijzigd door Bulligan op 05-08-2018 11:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Hooli-gan schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 11:46:
[...]

Heb een vaporesso Cascade One Plus SE (starter kit) die heeft een baby se tank. Kan die gt8 in die tank geplaatst worden dan? Momenteel zit er inderdaad een gt mesh in. Vond ik kwa smaak beter dan de ccel die er ook bij geleverd werd.
Van de vaporesso site:

New GT mesh coil/GT CCELL coil is with these 2 tanks. All previous GT cores are also compatible with the tanks.

https://www.vaporesso.com...ion-to-the-cascade-family

En ja, die Mesh heeft briljante flavor. Helaas kun je de helft van je tank niet opdampen daarmee door 't lekken:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-04 21:19
Een tijdje geleden 100ML met 100MG Nic. gekocht via een Nederlandse website.. Deze verkoopt dit helaas niet meer.

Ben nu weer een aantal weken aan het vapen en heb mijn laatste nic. gebruikt.. Kan iemand mij voorzien van een linkje via pb voor wat nic.? Of dat ik van iemand 100ML kan overnemen oid..

Alvast bedankt.. _/-\o_ :9~

Al gevonden.. 8) En nog niet eens zo duur..

[ Voor 7% gewijzigd door Liber8 op 05-08-2018 14:21 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Liber8 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 13:40:
Een tijdje geleden 100ML met 100MG Nic. gekocht via een Nederlandse website.. Deze verkoopt dit helaas niet meer.

Ben nu weer een aantal weken aan het vapen en heb mijn laatste nic. gebruikt.. Kan iemand mij voorzien van een linkje via pb voor wat nic.? Of dat ik van iemand 100ML kan overnemen oid..

Bij Pink-Mule kan je nic halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:00

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
Liber8 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 13:40:

Wat je vraagt is illegaal en dat mag dus niet op Tweakers... In Nederland mag liquid met nicotine niet sterker dan 20mg/ml zijn en niet groter dan 10ml per flesje...

Gelukkig zijn de regels in sommige andere EU-landen minder onzinnig, en is er binnen de EU vrij verkeer van goederen. ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Mx. Alba schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 14:14:
[...]

Wat je vraagt is illegaal en dat mag dus niet op Tweakers... In Nederland mag liquid met nicotine niet sterker dan 20mg/ml zijn en niet groter dan 10ml per flesje...

Gelukkig zijn de regels in sommige andere EU-landen minder onzinnig, en is er binnen de EU vrij verkeer van goederen. ;)
Maar dan is het technisch gezien toch niet illegaal voor een consument om nic te kopen bij een webshop in een ander EU land? Wat mij dan wel weer verbaast is dat het kan, want de TPD geldt voor de hele EU. Maar misschien heeft dat te maken met handhaving in dat desbetreffende land te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Mx. Alba schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 14:14:
[...]

Excuus.. Heb wat kunnen vinden bij onze oosterburen. 15€ voor 100ml/100mg.. Is dat een redelijke prijs.?
Vroeger had je ook een website in roemenie of bulgarije waar je goedkoop capella/tfa kon bestellen, bestaat deze nog.? Is er tegenwoordig een goede website waar je relatief goedkoop je smaakjes kan halen? (flavorah/capella etc.)
DAMAGE schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 22:51:
Nou vandaag kwam dan de Eleaf iStick Pico binnen voor mijn jongere broer. Het dingetje in elkaar gezet en hem uitgelegd hoe alles werkt. Die is hopelijk van het roken af! Vind het wel een leuke starter kit. Heb de 0.3 ohm coil er in gezet en gezegd dat ie zelf maar een beetje moet spelen met het wattage om te kijken wat het beste voor hem werkt. Wel verteld dat hij hem niet helemaal moet opschroeven naar 75 watt want dat heeft niet zo veel zin. maar 50 en daaronder moet prima te doen zijn lijkt mij.

Ook vandaag even een liquidje gemixt. Water Malone van DIYORDIE. Damn, dat is echt een hele goede watermeloen hoor! Smaakt fantastisch. Gewoon shake and vape. Gemixt, geschud, dampen maar. Gelijk al de perfecte smaak. Die Aroma's van Flavorah vallen niet tegen.

[video]

Ik heb hem zelf gemixt, maar hij is er dus ook als oneshot te krijgen en binnenkort verkrijgbaar in de UK.
Ben ook benieuwd naar deze watermeloen.. Kan alleen nergens de flavorah wild melon vinden.. Waar heb jij die besteld..? Heb je toevallig in bulk gemaakt zodat ik wat kan testen.? :D

[ Voor 23% gewijzigd door Liber8 op 05-08-2018 14:25 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Liber8 schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 14:22:
[...]

Excuus.. Heb wat kunnen vinden bij onze oosterburen. 15€ voor 100ml/100mg.. Is dat een redelijke prijs.?
Vroeger had je ook een website in roemenie of bulgarije waar je goedkoop capella/tfa kon bestellen, bestaat deze nog.? Is er tegenwoordig een goede website waar je relatief goedkoop je smaakjes kan halen? (flavorah/capella etc.)

[...]

Ben ook benieuwd naar deze watermeloen.. Kan alleen nergens de flavorah wild melon vinden.. Waar heb jij die besteld..? Heb je toevallig in bulk gemaakt zodat ik wat kan testen.? :D
Ik heb laatst een lading bij Rainbowvapes.co.uk gehaald. Flesjes van 50ml ~€7,50 afhankelijk van merk. En met ELR10 of ELR15 10 of 15% korting.

Maar de flesjes kwamen niet met handige spuitdopjes zoals bij SaveVape.

Wild Melon hebben ze dan weer wel. FLV Watermelon niet.
https://www.rainbowvapes....elons-flavour-concentrate

[ Voor 11% gewijzigd door analogworm op 05-08-2018 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
analogworm schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 14:31:
[...]

Ik heb laatst een lading bij Rainbowvapes.co.uk gehaald. Flesjes van 50ml ~€7,50 afhankelijk van merk. En met ELR10 of ELR15 10 of 15% korting.

Maar de flesjes kwamen niet met handige spuitdopjes zoals bij SaveVape.

Wild Melon hebben ze dan weer wel. FLV Watermelon niet.
https://www.rainbowvapes....elons-flavour-concentrate
https://www.rainbowvapes....trate?variant=35423145676

ze hebben beide wel :) Codes werken helaas niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Ow mooi. Codes werken ook enkel boven een bepaald bedrag. De 10% boven de £35,- en de 15% boven de £100,-.

http://e-liquid-recipes.com/resources

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
analogworm schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 14:20:
[...]

Maar dan is het technisch gezien toch niet illegaal voor een consument om nic te kopen bij een webshop in een ander EU land? Wat mij dan wel weer verbaast is dat het kan, want de TPD geldt voor de hele EU. Maar misschien heeft dat te maken met handhaving in dat desbetreffende land te maken?
Nee want het is niet illegaal om het te kopen; alleen illegaal om het te verkopen aangezien het een voorziening vanuit de Warenwet is.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Mx. Alba schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 15:22:
[...]

Nee want het is niet illegaal om het te kopen; alleen illegaal om het te verkopen aangezien het een voorziening vanuit de Warenwet is.
Ahaa dus eigenlijk was je punt richting @Liber8 dus eigenlijk niet dat hij vroeg om een webshop om nic aan te schaffen maar dat hij de potentiële particuliere verkoper (lees tweaker) aan zou zetten tot iets illegaals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
analogworm schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 18:52:
[...]

Ahaa dus eigenlijk was je punt richting @Liber8 dus eigenlijk niet dat hij vroeg om een webshop om nic aan te schaffen maar dat hij de potentiële particuliere verkoper (lees tweaker) aan zou zetten tot iets illegaals?
Bijvoorbeeld. Eigenlijk meer als waarschuwing want het is een grijs gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sowieso is er een topic-waarschuwing:

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Nu de drop rda in de aanbieding bij GB..
18€ 😎😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:21
Liber8 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 09:45:
Nu de drop rda in de aanbieding bij GB..
18€ 😎😀
Stond al op mijn lijstje, nu besteld. Bedankt voor de tip

https://www.gearbest.com/...atomizers/pp_1630393.html

[ Voor 14% gewijzigd door 418O2 op 06-08-2018 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steejt
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08-2023
Ik heb recent een iJoy Capo 100 mod gekocht. Nadien heb ik de FreeMax Mesh Pro tank besteld, met het idee dat die base 25mm breed is. Nu blijkt dat die tank al snel verder uitzet naar zo'n 28mm en ik vrees dat het niet zal passen door mijn batterijdopje dat uitsteekt.
Heeft iemand deze combinatie al geprobeerd?

Als jullie ervaringen hebben met tanken die hier wel op passen, mogen jullie die altijd delen. Ik zoek een tank met meer dan 2 ml inhoud (+-5 ml)!

[ Voor 27% gewijzigd door steejt op 07-08-2018 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

steejt schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 11:55:
Ik heb recent een iJoy Capo 100 mod gekocht. Nadien heb ik de FreeMax Mesh Pro tank besteld, met het idee dat die base 25mm breed is. Nu blijkt dat die tank al snel verder uitzet naar zo'n 28mm en ik vrees dat het niet zal passen door mijn batterijdopje dat uitsteekt.
Heeft iemand deze combinatie al geprobeerd?

Als jullie ervaringen hebben met tanken die hier wel op passen, mogen jullie die altijd delen. Ik zoek een tank met meer dan 2 ml inhoud (+-5 ml)!
Voor een 25 mm tank met 5 ml link ik even naar mezelf ;)

_Mystikal_ in "Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Iemand ervaring met het zelf toevoegen van Menthol/Cryo..?
Ben de afgelopen weken Cryo Lymo aan het dampen van drip hacks. En vind die ice kick wel chill met dit warme weer..

Heb zelf ook de Brain Twister van Drip Hacks en ik weet zeker dat ik hem lekkerder vind met menthol smaak..

Nu ben ik dus opzoek naar een goede smaak toevoeging voor die ice kick.. Kan iemand mij wat adviseren.?
En op hoeveel procent word dit gemiddeld toegevoegd.? Graag bij rainbowvapes, gezien ik daar binnenkort een bestelling ga plaatsen..

Bedankt :D

Oja, de Drop RDA is onderweg, samen met 50 stuks 26g*3+36g NI80 fused claptons :D
Ben benieuwd of de smaak erop vooruitgaat ten aanzien van simpele SS316 coils..
Nu alleen nog wachten tot de dovpo basium squonker beter beschikbaar is :D

[ Voor 18% gewijzigd door Liber8 op 07-08-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Gewoon Koolada toevoegen want dat geeft die ''ice kick'', eventuele vervanger is ws-23, maar geen menthol want dat geeft je ook nog die menthol kick erbij en is niet wat gebruikt is in die die liquids.

Een % kan je daar niet echt op plakken, meestal is dat een druppel of 5 , testen naar smaak, en eventueel iets meer, maar ik zou ten aller tijde beginnen op 1-1.5% en dat al eens testen.
Ik heb hier cryo grape staan van drip hacks en dat is echt wel veel koolada, veel meer dan andere premade liquids met koolada, ik vind eigenlijk die cryo sapjes te ver gaan ermee want na 2 grote hits heb ik er al 2 min keelpijn van.

De drop heb ik nu een half jaartje en is weinig mis mee maar ik ben dual coils wat beu en hun liquid verbruik/batterij verbruik, zeker aangezien ik binnenkort over wil op de recurve squonker of de Pulse X mod die gaat uitkomen waarbij bij beide 1 x 21700 het max is als batterij, dan wil ik geen drop runnen op 70 watt of meer.

Vandaag een recurve styled rda clone besteld in China, is een single coil RDA die me al ff boeit maar wou deze keer niet full retail price eraan hangen om eens te ''testen'', en het is een Mike Vape$ product, niets tegen de kerel persoonlijk maar voor mij is het een salesman en geen reviewer dus eerst de clone testen voor ik de authentic koop, hoewel bijna elke review ervan goed is maar toch.

Voor 7 dollar kan je dan nog geen buil vallen als je het toch niets vind, als hij wel goed is qua airflow etc voor mij koop ik wel de authentic retail, salesman of niet maar ik vind dat je altijd de bedenker moet steunen en als het product gewoon goed werkt heb ik daar ook niets op tegen uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Katmi schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 02:13:
Gewoon Koolada toevoegen want dat geeft die ''ice kick'', eventuele vervanger is ws-23, maar geen menthol want dat geeft je ook nog die menthol kick erbij en is niet wat gebruikt is in die die liquids.

Een % kan je daar niet echt op plakken, meestal is dat een druppel of 5 , testen naar smaak, en eventueel iets meer, maar ik zou ten aller tijde beginnen op 1-1.5% en dat al eens testen.
Ik heb hier cryo grape staan van drip hacks en dat is echt wel veel koolada, veel meer dan andere premade liquids met koolada, ik vind eigenlijk die cryo sapjes te ver gaan ermee want na 2 grote hits heb ik er al 2 min keelpijn van.

De drop heb ik nu een half jaartje en is weinig mis mee maar ik ben dual coils wat beu en hun liquid verbruik/batterij verbruik, zeker aangezien ik binnenkort over wil op de recurve squonker of de Pulse X mod die gaat uitkomen waarbij bij beide 1 x 21700 het max is als batterij, dan wil ik geen drop runnen op 70 watt of meer.

Vandaag een recurve styled rda clone besteld in China, is een single coil RDA die me al ff boeit maar wou deze keer niet full retail price eraan hangen om eens te ''testen'', en het is een Mike Vape$ product, niets tegen de kerel persoonlijk maar voor mij is het een salesman en geen reviewer dus eerst de clone testen voor ik de authentic koop, hoewel bijna elke review ervan goed is maar toch.

Voor 7 dollar kan je dan nog geen buil vallen als je het toch niets vind, als hij wel goed is qua airflow etc voor mij koop ik wel de authentic retail, salesman of niet maar ik vind dat je altijd de bedenker moet steunen en als het product gewoon goed werkt heb ik daar ook niets op tegen uiteindelijk.
Ik heb de Recurve en Pulse 80W gekocht als eerste squonk en eerste RDA met Vapcell INR20700 3100Mah. Mijn vorige setup was een Aspire Revvo. Ik gebruik hem eigenlijk alleen maar op Temperature Control nu met 6Wraps Ni200 WGA26 op een M4 boutje, inner diameter van 3.3mm(?). 200C, 28W en 0.08Ohm.

Over de pulse kan ik vrij kort zijn. Doet zijn werk prima. En Temperature Control is inderdaad een gehannes, maar als het werkt is het superfijn.
Af en toe heeft de pulse last van wat throttling, wat volgens mij minder is bij dezelfde Ni200 coil met WGA28 op ~0.17ohm. Het wattage zo laag mogelijk houden zodat er toch een snelle rampup blijft helpt ook tegen throttling.
De coil weerstand moet ik vaak iets hoger instellen dan gemeten, anders vuurt hij niet of nauwelijks. Ik vermoed dat de interne weerstand van de pulse hier een rol speelt. Ook heb ik de TCR waardes aangepast naar die van Steamengine.
Flesje werkt prima, bijvul flesje ook.
ik vind alleen de bediening irritant. Je drukt makkelijk een keer te veel op de fire knop en dan is het ding uit. Ook vind ik het irritant dat tie uit gaat, en je niet een standby modus hebt. Het duurt zo wat langer voordat je je hijs kan nemen als je hem net uit je zak haalt. Ik verwacht dat bovenstaande met de Pulse X niet heel anders zal zijn.

De Recurve werkt mijn inziens het beste met in lengte wat kleinere coils. Ik maakte eerst spaced coils op een schroevendraaier, maar die kwamen dan voorbij de airflow holes en dan smaakte het nergens naar. Als hij het doet doet hij het wel goed. Met 4 airflow holes open smaakt het ding het beste.
Wat ik irritant vind is dat het bijgeleverde kruiskopschroevendraaiertje de schroefjes mol draait. Een platte schroevendraaier werkt beter. En de drip tip valt veel te makkelijk van het ding af. Meer dan eens in de kroeg op de grond moeten zoeken. Goed vrij houden van juice daar lost het redelijk op. Ander irritant ding is dat je de airflow setting nauwelijks ziet.

Voor deze setup heb ik 3 20700's in roulatie. Met twee kom ik eigenlijk de dag al door op 15/20ml juice. Maar ik wissel vaak wat eerder omdat ik graag met een volle batterij de deur uit ga.

Die Pulse X is volgens mij gewoon de 80W met kleine aanpassingen. Zonde dat ze dat niet gelijk al hebben gedaan. Mja, wellicht wel een betere koop dan de 80W. Wanneer komt de pulse x eigenlijk uit?

[ Voor 6% gewijzigd door analogworm op 08-08-2018 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
De Pulse x is idd gewoon een pulse 80 met ruimte voor 21700 en tot 90w ipv 80, voor de rest dezelfde mod, en dan die x rda erbij maar die zegt me niets, voor mij gaat het om de 21700 support.

Zou in de komende weken moeten komen volgens tony b dus ik gok ergens eind vd maand , de Recurve squonk is net op pre order gegaan bij de Chinese buren voor 49.99 dollar en shipping zou 15/8 zijn, dus die komt er soon aan in UK shops ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
En al binnen, dat is wel erg snel voor GB. Althans, hij zou in de brievenbus moeten liggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bulligan
Op reis in zuid Afrika. En wat doe je daar.... , de e-liquid shop bezoeken _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GQXDolxO6YQ3zt8UeCLEd3DN/thumb.jpg

Hier verkopen ze tenminste wel "normaal" volume flessen.
En ja, 2x berry glazed sponge cake, want die was zo fucking lekker :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Bulligan op 08-08-2018 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
_Mystikal_ schreef op zondag 5 augustus 2018 @ 12:06:
[...]

Van de vaporesso site:

New GT mesh coil/GT CCELL coil is with these 2 tanks. All previous GT cores are also compatible with the tanks.

https://www.vaporesso.com...ion-to-the-cascade-family

En ja, die Mesh heeft briljante flavor. Helaas kun je de helft van je tank niet opdampen daarmee door 't lekken:+
Is er ook een nieuwe ccell? Ik heb nu in mn Swag een ccell zitten die bij de kit zat maar daar ben ik niet helemaal kapot van, is nu meer een mtl dan een dl :-P

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

1nsane schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 08:09:
[...]

Is er ook een nieuwe ccell? Ik heb nu in mn Swag een ccell zitten die bij de kit zat maar daar ben ik niet helemaal kapot van, is nu meer een mtl dan een dl :-P
Volgens mij niet. Lijken op 't zelfde moment geïntroduceerd te zijn. Heb nu GT2 erin zitten, werkt ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:04

FeaR

In GoT we trust

Toch maar daar bestellen. De verzendkosten naar Nederland zijn wat aan de hoge kant (althans, voor één glaasje), maar als ze relatief snel kunnen leveren dan heb ik dat er wel voor over. Op één of andere manier wil ik wel eens wisselen van clearomizer, ik heb de Uwell nu wel gezien. En aangezien mijn SMOK Prince Cobra Edition clearomizer nog steeds niet op voorraad is... Heavengifts.com zegt ook het glaasje te hebben, maar daar staan geen specs bij (dus dan is het maar weer gokken).

Ik had cheap op FastTech (gratis verzenden! cheap me :P) een glaasje meebesteld, maar helaas:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VkRXAyBLwa5IaYCRYLEESq9p/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uhdWFLharjpgtitdPWPyWTx4/full.jpg

Gedoe allemaal ook met die maten. Dit replacement glass voldoet volgens de tital aanhetgeen wat ik nodig heb. Alleen de heigt van 20mm is veel te veel (moet 11mm zijn) en ook de depth van 24.5 mm is niet genoeg. Zoekende op specificaties kwam ik dan op de Authentic Vaporesso Cascade Replacement Glass Tank uit. Geen "BABY" of "SE" in de naam, maar wel de correcte breedte van 27.9 mm. Alleen de hoogte van 9,4mm klopte niet, dat had een paar mm meer mogen zijn. Hopende op een subtiele meetfout en het risico van een paar dollar weggooien toch de non-SE besteld. Dat het geen goede keuze was zie hierboven :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
_Mystikal_ schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 13:19:
[...]

Volgens mij niet. Lijken op 't zelfde moment geïntroduceerd te zijn. Heb nu GT2 erin zitten, werkt ook prima.
Ok want die ccell heb ik er nu in en de smaak is ok maar wel iets meer spetters lijkt het maar vooral meer restricted.

Ik dacht maybe is er een nieuw design wat beter is.

Die gt2 vind ik ook prima, genoeg airflow en prima smaak :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakkuiken
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-04 11:19
Mijn nieuwe Xtar PB2 charger/powerbank lijkt niet erg efficiënt helaas. Met twee volle 30Q's (samen 6000mah) laadt hij m'n iPad 2017 (8,827 mAh) slechts 25% op.
Vandaag heb ik een lege 30Q batterij in een Xtar MC1 Plus charger gedaan en die aangesloten op m'n PB2 met twee volle 30Q's en dan als de lege batterij vol is dan zijn de batterijen in de PB2 leeg. Dus twee volle kunnen net één lege opladen.
Het lijkt me niet normaal om 50% verlies te hebben door de energieoverdracht.

Volgens deze vrij grondige review zou het een degelijk powerbank moeten zijn. Doe ik wellicht iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
tweakkuiken schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:40:
Mijn nieuwe Xtar PB2 charger/powerbank lijkt niet erg efficiënt helaas. Met twee volle 30Q's (samen 6000mah) laadt hij m'n iPad 2017 (8,827 mAh) slechts 25% op.
Vandaag heb ik een lege 30Q batterij in een Xtar MC1 Plus charger gedaan en die aangesloten op m'n PB2 met twee volle 30Q's en dan als de lege batterij vol is dan zijn de batterijen in de PB2 leeg. Dus twee volle kunnen net één lege opladen.
Het lijkt me niet normaal om 50% verlies te hebben door de energieoverdracht.

Volgens deze vrij grondige review zou het een degelijk powerbank moeten zijn. Doe ik wellicht iets fout?
Ik denk dat je fout is dat je er geen meter tussen hebt. Denk dat die 18650s niet volledig worden ontladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakkuiken
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-04 11:19
418O2 schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 22:53:
[...]

Ik denk dat je fout is dat je er geen meter tussen hebt. Denk dat die 18650s niet volledig worden ontladen.
Heb hier helaas geen meter, wellicht eerdaags eentje aanschaffen. In de reviews kom ik niet het probleem tegen wat ik zelf heb, maar het kan zijn dat mijne een defect heeft.
Zal morgen eens kijken wat m'n mod aangeeft bij een "lege" batterij uit de PB2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
tweakkuiken schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 23:53:
[...]

Heb hier helaas geen meter, wellicht eerdaags eentje aanschaffen. In de reviews kom ik niet het probleem tegen wat ik zelf heb, maar het kan zijn dat mijne een defect heeft.
Zal morgen eens kijken wat m'n mod aangeeft bij een "lege" batterij uit de PB2.
Vergeet ook niet dat apparaten zoals een powerbank, zeker als het een beetje een fatsoenlijk merk is én met onbeveiligde cellen overweg kan, behoorlijk wat veiligheidsmarges hanteren om te voorkomen dat de cellen te hard/diep ontladen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Net een mailtje gehad van Vaporesso met daarin hun nieuwe SKRR Tank, ik vind het wel iets hebben al is het grootste deel natuurlijk puur gimmick.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 10-08-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

FeaR schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:48:
Net een mailtje gehad van Vaporesso met daarin hun nieuwe SKRR Tank, ik vind het wel iets hebben al is het grootste deel natuurlijk puur gimmick.
Mijn eerste reactie was: alweer nieuwe coils? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
FeaR schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 16:48:
Vind hem er wel interessant uitzien. Jammer genoeg is ie te breed voor mijn cascade one plus kit. En heb laatste tijd al genoeg uitgegeven.

@FeaR. Heb je nu nogsteeds geen vervangend glaasje voor je baby se tank?
https://www.vanguardsmoke.com/replacement-glass-tube.html
Daar misschien?

[ Voor 27% gewijzigd door Bulligan op 10-08-2018 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Hooli-gan schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 19:30:
[...]

@FeaR. Heb je nu nogsteeds geen vervangend glaasje voor je baby se tank?
https://www.vanguardsmoke.com/replacement-glass-tube.html
Daar misschien?
Als het goed is komen er twee uit Frankrijk. Vandaag mail gehad dat ze verzonden zijn. Glaasjes hebben volgens de site de correcte diameter, hoogte, inhoud en naamgeving. Al is dat laatste dus niet altijd waar je op af moet gaan. Iets duurder dan de Chinese sites waar ze gratis verzenden, maar ik zag door de bomen het bos niet meer. Helaas wel een doorzichtig glaasje maar ik haal het rode accent wel terug met een rode drip tip :P Ik had Vaporesso gemaild om te vragen of het rode glaasje überhaupt los leverbaar is, maar daar kreeg ik geen antwoord op. Ze wezen me voor spare parts naar een distributeur.

Ik wacht nog wel steeds op mijn SMOK tank, die staat nu op de 15e voor verzenden.

[ Voor 4% gewijzigd door FeaR op 10-08-2018 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
_Mystikal_ schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 18:47:
[...]

Mijn eerste reactie was: alweer nieuwe coils? :/
Echt hè, nouja, ding is 30mm breed, past toch niet op mn Swag :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

1nsane schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 08:37:
[...]
Echt hè, nouja, ding is 30mm breed, past toch niet op mn Swag :-P
Zou het niet de totale breedte zijn? Dus het breedste deel - van het glas - gemeten? 30mm krijg ik ook niet op mijn mod, dat zou een mm of wat aan elke kant uitsteken betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

FeaR schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 17:52:
[...]

Zou het niet de totale breedte zijn? Dus het breedste deel - van het glas - gemeten? 30mm krijg ik ook niet op mijn mod, dat zou een mm of wat aan elke kant uitsteken betekenen.
Kijkend naar de maten op de site lijkt 't rond de 25-26 mm qua base.

Wel een fancy ding zo, zeker met al die kleurtjes. Jammer dat ze geen rba deck hebben, dan zou ik 'm wel willen hebben naast m'n Engine Nano en Kaees Solomon 2 die nu beide in 't vliegtuig zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Ben opzoek naar een squonk mod, en kwam de Vandy Vape Pulse X Squonk Kit tegen..
Helaas nog op pre-order maar volgens mij voor een redelijke prijs (€43,-) excl shipping (€5)..

Is het verstandig deze nu al te pre-orderen.? Ik weet namelijk niet wat de prijzen gaan doen..

Eind September verwachten ze deze binnen te krijgen.. Is deze mod het wachten waard of is er/komt er een betere mod uit in de komende maand.? Liefst met oled scherm en dual 18650 (wat de Pulse x helaas niet ondersteund)..

Bedankt alvast (H)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
En waar heb je deze Pulse X kit gevonden voor die prijs want zelfs op Chinese sites moet ik nog hard erachter zoeken momenteel.

Anyway dual 18650 squonkers is een kale markt, je hebt de gbox en de Basium en de Rage maar ik vind het altijd lompe toestellen want je moet niet alleen plek hebben voor 2x18650 cellen maar ook voor de squonk bottle dus geen enkele van die 2x18650 squonks is echt pocket friendly of comfortabel in de hand.

Ik vind die prijs van die Pulse X kit wel verdacht laag, 43 euro terwijl de RDA op zich alleen al 25 euro kost op Gearbest in pre-order, doet me toch alarmbellen rinkelen.

Moet je perse een scherm ? want de Recurve squonker is er nu ook en hit gelijk een truck en is extremely comfortabel, prijs valt ook goed mee met 39.99 dollar in China en 39.99 GBP in de UK.

iets beter dan beide zie ik wel niet snel uitkomen, toch niet van een bekende youtube reviewer of dergelijke in de pijplijn dus ik zou zeggen kies tussen de 2 vermelde squonkers in mijn post.

Edit : net de Kit, dus met mod + RDA van de Pulse x gevonden voor 68 euro op Gearbest, dus ja 43 euro lijkt me wel heel dodgy want zo laag komen de Chinezen dus nog niet eens.

[ Voor 8% gewijzigd door Katmi op 11-08-2018 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Liber8 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:24:
Ben opzoek naar een squonk mod, en kwam de Vandy Vape Pulse X Squonk Kit tegen..
Helaas nog op pre-order maar volgens mij voor een redelijke prijs (€43,-) excl shipping (€5)..

Is het verstandig deze nu al te pre-orderen.? Ik weet namelijk niet wat de prijzen gaan doen..

Eind September verwachten ze deze binnen te krijgen.. Is deze mod het wachten waard of is er/komt er een betere mod uit in de komende maand.? Liefst met oled scherm en dual 18650 (wat de Pulse x helaas niet ondersteund)..

Bedankt alvast (H)
Tikeltje duurder uit engeland, wel 2 18650's. DNA 250C 3D printed squonk, de Rebel:
https://www.esauce.co.uk/...rder-rebel081c-rebel-vape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:58
Katmi schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 20:50:
Anyway dual 18650 squonkers is een kale markt, je hebt de gbox en de Basium en de Rage maar ik vind het altijd lompe toestellen want je moet niet alleen plek hebben voor 2x18650 cellen maar ook voor de squonk bottle dus geen enkele van die 2x18650 squonks is echt pocket friendly of comfortabel in de hand.
Ik heb sinds een half jaar ofzo de Defiant Designs DS. Een 2x18650 squonker. Super comfortabel en veel kleiner kan je niet met deze form factor, tenzij je naar de driehoek-vorm gaat. Daarnaast heb ik de Dotmod Dotsquonk, met 20700 batterij erin. Die heb ik vooral omdat ik het een mooi ding vind. Beide squonkers zijn mechanisch, dus zonder enige bescherming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Mja full mechanical zonder enige protection is niet waar 95%+ van de vapers naar op zoek is, toch al helemaal niet als je eerst naar een Pulse X aan het gluren was, zoals ik zei ga je regulated dan is het een heel andere zaak want je moet ook plek hebben voor het board en scherm etc, en daarbij dan 2 batterijen en squonk bottle.

Als je dan toch een eerste squonker zoekt zou ik bij de Pulse regulated blijven, of iets als de recurve met een hoop protections, en liggen beide ook rond het target prijspunt.

Normaal gezien ( ik zeg dus normaal gezien ) ga je op een squonker toch geen dual coil builds van 0.15 ofzo doen die batterij en liquid zuipen, dus het ''nadeel'' van slechts 1x 18650/20700/21700 is al meteen een stuk minder, op bv 45-60 watt met een 0.25 of 0.3/0.4 coil kom je op 1 cell al een heel eind, zeker vanaf een 20/21700, ik doe er al een heel eind van de dag mee op een 18650 single coil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Katmi schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 21:56:
Mja full mechanical zonder enige protection is niet waar 95%+ van de vapers naar op zoek is, toch al helemaal niet als je eerst naar een Pulse X aan het gluren was, zoals ik zei ga je regulated dan is het een heel andere zaak want je moet ook plek hebben voor het board en scherm etc, en daarbij dan 2 batterijen en squonk bottle.

Als je dan toch een eerste squonker zoekt zou ik bij de Pulse regulated blijven, of iets als de recurve met een hoop protections, en liggen beide ook rond het target prijspunt.

Normaal gezien ( ik zeg dus normaal gezien ) ga je op een squonker toch geen dual coil builds van 0.15 ofzo doen die batterij en liquid zuipen, dus het ''nadeel'' van slechts 1x 18650/20700/21700 is al meteen een stuk minder, op bv 45-60 watt met een 0.25 of 0.3/0.4 coil kom je op 1 cell al een heel eind, zeker vanaf een 20/21700, ik doe er al een heel eind van de dag mee op een 18650 single coil.
Full mech ben ik inderdaad niet naar opzoek, iig niet als squonker.. Mech tube zoals de VGOD pro 2 lijkt me dan wel weer wat..

Heb altijd al dual coil gevaped en zal dat waarschijnlijk ook blijven doen. Heb nu een RX200S? 3x18650 en kan daar zeker 2 dagen mee vapen.. Dat zal inderdaad wel anders zijn met 1 18650.. Paar extra batterijen meenemen is ook geen probleem..

Euhm ff over de prijs die ik tegen kwam..https://vapesourcing.com/vandy-vape-pulse-x-kit.html
met code Summer.. ;)

Ik denk dat ik hem gewoon pre.order.. Dan drip ik nu nog ff met de Drop en over 1,5 maand Squonken :D
Volgens mij kun je hem altijd nog annuleren als er iets anders voorbij komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Laatst online: 14:00
Is er iemand hier bekend met de liquids van Bananarilla?
Komt uit Indonesie, maar zover ik kan zien hier nergens in de buurt te koop.
Heb hier de banaan geprobeerd(kadootje), mega zoet maar best wel lekker,
Iemand een shop waar ik die lokaal vandaan haal? Of zelf regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-04 00:15
ZUCHT.
Heb ik sinds zaterdag een nieuwe Vaporesso Tarot Nano, kom ik vanochtend op m'n werk (sigaretten thuis gelaten) laat ik dat ding op de grond donderen. Glas stuk.
Volgens mij zit er nog reserve bij maar die ligt ook nog thuis :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liber8
234FaTaLiTy schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 09:02:
ZUCHT.
Heb ik sinds zaterdag een nieuwe Vaporesso Tarot Nano, kom ik vanochtend op m'n werk (sigaretten thuis gelaten) laat ik dat ding op de grond donderen. Glas stuk.
Volgens mij zit er nog reserve bij maar die ligt ook nog thuis :'(
Aj 😐 had je beter de "drop" rda kunnen bestellen 🤐😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
Liber8 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:39:
[...]

Aj 😐 had je beter de "drop" rda kunnen bestellen 🤐😂
Dat is deze Tarot Nanon nu toch ook? _o-

Wel sneu inderdaad, maar ja, dat bevestigt maar het adagium: één is geen, twee is één. Als je iets echt nodig hebt, moet je zorgen dat je er twee van hebt. Vooral met vape gear, want daar kan natuurlijk nogal eens iets mee mis gaan. Je laat 'm flikkeren, accu blijkt toch leeg, hij gaat lekken waardoor hij opeens leeg is, de coil brandt opeens door... Shit happens. Dan pak je de andere. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 13-08-2018 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
Mx. Alba schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:43:
[...]

Dat is deze Tarot Nanon nu toch ook? _o-

Wel sneu inderdaad, maar ja, dat bevestigt maar het adagium: één is geen, twee is één. Als je iets echt nodig hebt, moet je zorgen dat je er twee van hebt. Vooral met vape gear, want daar kan natuurlijk nogal eens iets mee mis gaan. Je laat 'm flikkeren, accu blijkt toch leeg, hij gaat lekken waardoor hij opeens leeg is, de coil brandt opeens door... Shit happens. Dan pak je de andere. :)
Tsja.. heb net m'n vorige onding (Joyetech EGO Aio) weggegeven omdat ik die gewoon helemáál niet meer wilde gebruiken. Ach, dan maar n 2e vaporesso bestellen of een ander merk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

234FaTaLiTy schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 15:50:
[...]

Tsja.. heb net m'n vorige onding (Joyetech EGO Aio) weggegeven omdat ik die gewoon helemáál niet meer wilde gebruiken. Ach, dan maar n 2e vaporesso bestellen of een ander merk
Pro tip:
http://s.aliexpress.com/3q2EJB3I

Das de 4ml variant, past net aan precies op de Tarot Nano mod. En goedkoper dan een losse 2ml Veco tank in Nederland kopen. Heb deze zelf ook, is gewoon origineel.

En een 2e Tarot Nano kit is nooit een slecht idee, zijn zo klein dat je er makkelijk 2 kan meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 234FaTaLiTy
_Mystikal_ schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:03:
[...]

Pro tip:
http://s.aliexpress.com/3q2EJB3I

Das de 4ml variant, past net aan precies op de Tarot Nano mod. En goedkoper dan een losse 2ml Veco tank in Nederland kopen. Heb deze zelf ook, is gewoon origineel.

En een 2e Tarot Nano kit is nooit een slecht idee, zijn zo klein dat je er makkelijk 2 kan meenemen.
Thanks ga ik bestellen!
Zie net op internet dat er in het doosje nog een reserve glaasje zit, maar nooit verkeerd om extra spullen achter de hand te hebben. (Heb al lang genoeg door gerookt door dat k*t joyetech ding, en Paypal die mijn e-check naar vapekings niet door wilde zetten) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:58
Voor mensen die een all in one zoeken, kan ik de aanbieding van Gearbest aanbevelen: ze hebben de SXK Billet Box in de aanbieding voor €54,84! https://www.gearbest.com/...p_647728.html?wid=1433363

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
418O2 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:14:
[...]

En al binnen, dat is wel erg snel voor GB. Althans, hij zou in de brievenbus moeten liggen
Was dus een ander pakket. Zaterdag was hij er dan. 2 dagen gebruikt nu. Erg fijne dripper, goede upgrade voor de gbox. Makkelijk op te bouwen, fijne vape, juicewell is fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
418O2 schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 20:19:
[...]

Was dus een ander pakket. Zaterdag was hij er dan. 2 dagen gebruikt nu. Erg fijne dripper, goede upgrade voor de gbox. Makkelijk op te bouwen, fijne vape, juicewell is fijn
Naar aanleiding van jouw bericht maar de Drop Dead besteld. Want nieuwer is beter toch? :P
https://www.fasttech.com/p/9660291
Maar ~€25,- met kortingscode MAP. Ben benieuwd naar het Single vs Dual coil debat. Sommigen zweren bij single, andere bij dual. De Drop Dead vs de Recurve lijkt me een goede vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
analogworm schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:10:
[...]

Naar aanleiding van jouw bericht maar de Drop Dead besteld. Want nieuwer is beter toch? :P
https://www.fasttech.com/p/9660291
Maar ~€25,- met kortingscode MAP. Ben benieuwd naar het Single vs Dual coil debat. Sommigen zweren bij single, andere bij dual. De Drop Dead vs de Recurve lijkt me een goede vergelijking.
Hebben die 2 überhaupt wat met elkaar te maken? Is een vrij ander design

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• analogworm
418O2 schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 23:23:
[...]

Hebben die 2 überhaupt wat met elkaar te maken? Is een vrij ander design
Bedoel je Recurve vs Drop Dead? Neuh, niet echt wat met elkaar te maken. Maar beide zijn naar verluid goed in wat ze doen. Dus om single vs dual coil te vergelijken lijkt het me gepast.
Of bedoel je de Drop vs Drop Dead? Jaa, die hebben wel wat met elkaar te maken. De Drop Dead is een samenwerking tussen de maker van de Drop en de maker van de Dead Rabbit. Hun idee was het beste van beide designs samenvoegen.
YouTube: The Drop Dead RDA I A Collaborative Creation by Heathen and TVC I He...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Iemand hier ervaring met de Pre-Orders van FastTech? Mijn bestelde SMOK clearomizer is weer verzet. Dit is al de derde keer geloof ik.

Ik twijfel om de order te cancellen. Maar wat bestel ik dan. Een Falcon van HorizonTech schijnt ook goed te zijn, maar ook van die tank is de helft een Pre-Order met dezelfde datum als de SMOK.

Edit:
SMOK gecancelled, ik heb geen zin om langer te wachten. Ik ga nu maar de Falcon van HorizonTech bestellen. Geen Limited Resin Edition, want die waren ook een Pre-Order. Ik denk dat ik voor de Rainbox ga. Dan kan ik voor een rode Vaporesso SKRR gaan zodat ik alles een ander kleurtje heb. Alleen even wachten tot FastTech de waardecoupons doorgeeft.

Edit 2:
Glaasje voor de Vaporesso Cascade schiet ook niet op. Ik krijg nu mail van de winkel (lepetitvapoteur.com) dat mijn adres fout zou zijn. Alles klopt, dus maar doorgedrukt. Hopelijk dat het alsnog aan komt.

[ Voor 48% gewijzigd door FeaR op 15-08-2018 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:47
FeaR schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 00:28:
Iemand hier ervaring met de Pre-Orders van FastTech? Mijn bestelde SMOK clearomizer is weer verzet. Dit is al de derde keer geloof ik.
Je hebt meer kans om de lotto te winnen dan dat een pre order bij fast tech ooit verscheept word :9

Ik bestel vaak bij FT maar pre orders vermijd ik daar als de pest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

FeaR schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 00:28:

Ik twijfel om de order te cancellen. Maar wat bestel ik dan. Een Falcon van HorizonTech schijnt ook goed te zijn, maar ook van die tank is de helft een Pre-Order met dezelfde datum als de SMOK.

Edit:
SMOK gecancelled, ik heb geen zin om langer te wachten. Ik ga nu maar de Falcon van HorizonTech bestellen. Geen Limited Resin Edition, want die waren ook een Pre-Order. Ik denk dat ik voor de Rainbox ga. Dan kan ik voor een rode Vaporesso SKRR gaan zodat ik alles een ander kleurtje heb. Alleen even wachten tot FastTech de waardecoupons doorgeeft.

Edit 2:
Glaasje voor de Vaporesso Cascade schiet ook niet op. Ik krijg nu mail van de winkel (lepetitvapoteur.com) dat mijn adres fout zou zijn. Alles klopt, dus maar doorgedrukt. Hopelijk dat het alsnog aan komt.
Is dit niet wat je zoekt?
http://s.aliexpress.com/RJV7vuuY

En dit voor je glaasje?
http://s.aliexpress.com/6RvyeUfA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

justmike schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 18:05:
[...]
Je hebt meer kans om de lotto te winnen dan dat een pre order bij fast tech ooit verscheept word :9

Ik bestel vaak bij FT maar pre orders vermijd ik daar als de pest.
Dat vermoeden had ik al. Daarom gecanceld. Nu dus alleen mijn geld in tegoedbonnen zien te krijgen zodat ik iets anders, wat wel in stock is, kan bestellen.
Dat is de tank inderdaad. Maar met een beetje geluk heb ik die via een andere weg nu weten te krijgen. Glaasje is onderweg vanuit Frankrijk, maar naar blijkbaar een adres wat de Fransen niet snappen.

Ik had wat schrik om bij Ali te bestellen. Te veel verhalen dat het fake is. Maar volgens mij loopt dat wel los. Goede leer voor de volgende keer. Alleen bij FastTech bestellen als het op voorraad is.

[ Voor 42% gewijzigd door FeaR op 15-08-2018 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:47
FeaR schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:00:
[...]

Nu dus alleen mijn geld in tegoedbonnen zien te krijgen
Dat zou geen probleem mogen zijn, in mijn ervaring handeld FT dat altijd netjes af. ( je kan ook gewoon je geld terug krijgen dacht ik )

Probleem met de pre orders daar is dat FT een pagina aanmaakt zodra een fabrikant een product aankondigt, zonder dat ze garanties hebben over wanneer en hoeveel units ze zullen ( kunnen ) krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door justmike op 15-08-2018 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
@FeaR ik kan 3fvape overigens ook van harte aanraden. Meermaals besteld, goed rap, goede prijzen.

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

418O2 schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:42:
@FeaR ik kan 3fvape overigens ook van harte aanraden. Meermaals besteld, goed rap, goede prijzen.
Le Petite Vapoteur blijkt zo slecht ook nog niet te zijn qua verzending. Hele track en trace proces wat ze toonden zou een hele week in beslag nemen. Lag het pakketje gisteren al bij de lokale DPD. Groot doosje voor twee glaasjes, want ze hebben er een bewaarzakje, een snoepje en een sticker bij gedaan :)

Edit:
Het glaasje past! En dan nu de deceptie, de Uwell smaakt veel beter :P

Nu zoeken naar een goede fel rode Drip Tip. De Vaporesso Cascade Baby SE heeft een fel rode streep onderop en die wil ik terug laten komen. Ik heb wel rode Drip Tips maar die zijn meer richting oranje / laf rood.

[ Voor 22% gewijzigd door FeaR op 16-08-2018 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-04 19:48

Cybergamer

Wanna Play a Game?

FeaR schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 10:37:
[...]

Nu zoeken naar een goede fel rode Drip Tip. De Vaporesso Cascade Baby SE heeft een fel rode streep onderop en die wil ik terug laten komen. Ik heb wel rode Drip Tips maar die zijn meer richting oranje / laf rood.
Laat me weten als je een mooie gevonden hebt! Zoek er ook eentje :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 15:26
FeaR schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 19:00:

Ik had wat schrik om bij Ali te bestellen. Te veel verhalen dat het fake is. Maar volgens mij loopt dat wel los.
Mijn Smok Cloud Beast King binnen 8 dagen binnen, en echt.
Oh ja, en een beest.....
Gooide een eerste vulling erin, die werd compleet opgezogen door het katoen lol (5ml?) kon hem gelijk weer vullen. Moest wel even wennen met bijne 2x de wttage van de Uwell Valyrian.
De Uwell heeft toch wel iets de voorkeur, nog..

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
Voor de liefhebbers van Boss shots. Er geldt nu een discount code van 20%: NEWRELEASE
Een week geldig vanaf 16/08. Dus t/m de 23ste meen ik.

Ze hebben de afgelopen periode veel nieuwe smaken geïntroduceerd zoals een clone van Red Astaire, Night Owl en een aantal coole vapes.

Www.flavour-boss.co.uk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267199

Mede V&A in dit topic niet is toegelaten, is het toegelaten om te vragen welke fora er wel een vape V&A aanbieden?
Als Belg is het niet meer mogelijk om bij Efun of Ali mods te bestellen en de officiële shops vragen meestal de list prijs x 2.

@Mods Als deze post niet is toegelaten mag hij gerust verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Bestel bij lepetitvapoteur in Frankrijk of nog iets goedkoper ecigone.co.uk of greyhaze.co.uk in de UK, zijn de prijzen al een stukje schappelijker dan in Belgische of Nederlandse winkels.

En je blijft in de EU dus geen customs checks wegens vrij verkeer van goederen, soms vind ik op ecigone.co.uk mods terug die 30 euro goedkoper zijn dan hier in de Vaporshop, zelfs met de 9.99 DHL shipping erbij die ze vragen.
Wil je minder shipping moet je naar lepetitvapoteur, is ongeveer 3.50 euro, zelfs gratis boven 60 euro geloof ik en op 2-3 dagen in huis met Bpost, maar de mods zijn er iets duurder dan in de UK, maar nog steeds een stuk cheaper dan Dampshop of Vaporshop.

Geen idee waar je woont in Belgie maar Belgacig is ook redelijk goedkoop naar Belgische standaarden maar die hebben maar een 5 tal shops door heel het land, Blankenberge en Tienen weet ik, de andere 3 weet ik niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Anoniem: 267199 schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 14:29:
Mede V&A in dit topic niet is toegelaten, is het toegelaten om te vragen welke fora er wel een vape V&A aanbieden?
Als Belg is het niet meer mogelijk om bij Efun of Ali mods te bestellen en de officiële shops vragen meestal de list prijs x 2.

@Mods Als deze post niet is toegelaten mag hij gerust verwijderd worden.
V&A is op GoT niet toegestaan omdat er een algemeen Vraag & Aanbod deel is op Tweakers. Aangezien Vape Wear daar niet onder valt kan je dan terecht in/op Vraag & Aanbod overig. Of het aanbod / vraag daar groot is is een tweede. Ikzelf zit ook op Dampforum met een BE en NL userbase met een Markt-sectie

Mijn SMOK TFV12 Prince Cobra Edition is binnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4CjrmqhAALZutNZRVxtCBesu/full.jpg

Het is de Magic Color versie (waar ik voor het beeld even de tweede set glas en drip tip op heb gezet). De blauwe kleur van op de verpakking is als de clearomizer koud is, als deze opwarmt wordt het geheel wit. Ik heb hem al richting baby blauw gekregen door op te warmen met mijn handen. Het is niet de mooiste kleur, dan had ik liever Navy Blue gehad maar ik vond het effect wel grappig. Plus ik wil vanaf nu elke clearomizer die ik koop in een andere kleur hebben.

Thuis eens zien hoe het smaakt. De coils zijn wel echt gigantisch in vergelijking met de Uwell en Vaporesso.

Ook thuis maar het trucje van het steepen van e-liquids in warm water proberen. Ik heb nu al zo'n drie weken drie flesjes e-liquid staan (zo gekocht) waar maar geen smaak in komt. Ze ruiken nu wel naar wat het moet zijn, maar ze smaken er niet naar...

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 17-08-2018 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Al die smok tanks smaken imo prima maar de prijs van de coils was voor mij altijd een killer, zeker de liquids die ik vape is zo een coil er al door na 20-25ml en dat is een heel kosten plaatje, dat was met baby beast coils van 20 euro voor 5 maar die prince coils zijn ook 12 euro ofzo voor 3.

Als je premade liquid hebt gekocht met weinig smaak in ga je deze niet beter krijgen afaik, is gewoon een slecht merk dan of een slechte batch, ook al eens aan de hand gehad met matata van Twelve Monkeys, of toen ik eens een nieuw merk en smaak had, proefde minder dan een ander merk, jammer maar helaas.
Normaal proeft premade liquid meteen naar wat het is, je kan altijd eens ff speed steepen en zien maar de kans is dat de flavour % erin gewoon heel laag is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

De coils van de HorizonTech Falcon die ik wil gaan bestellen zijn nog duurder. Het kan inderdaad fiks in de papieren gaan lopen. Het scheelt dat ik geen zware gebruiker/verbruiker ben.

De e-liquids heb ik op bestelling laten mixen. Advies was kamertemperatuur en niet vol in de zon, maar na 3 weken doet dat dus nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Kan zijn dat ze gewoon slecht gemixed zijn, zeker fruit zou na 3 weken perfect moeten zijn, vaak al na 7 dagen.
Dessert en custards etc kan tot 6 weken duren maar dan zou je na 3 weken ook al iets moeten proeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VapingQueen
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-07-2020

VapingQueen

Patriotic Vapester!

Het lijkt mij stug dat de liquids slecht gemixed zijn, het percentage aroma wat ik bij deze mixjes heb gebruikt is 7%. Er zijn mensen die vragen of dat op 5 of 6% gemixed kan worden, omdat het anders te sterk is. 1 van de liquids (Fruity Yoghurt) is een recept van ELR, waar goede reactie's bij staan. Waar het wel aan ligt, is voor mij ook een vraag en mocht het echt niets worden, dan kan Fear gewoon nieuwe krijgen, daar ga ik niet moeilijk over doen. Wel zou het gewaardeerd worden als ik een vraag stel, daar dan ook op gereageerd wordt, net zoals ik op vragen van dampers antwoord geef.

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

FeaR schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 17:46:
[...]
Het is de Magic Color versie (waar ik voor het beeld even de tweede set glas en drip tip op heb gezet). De blauwe kleur van op de verpakking is als de clearomizer koud is, als deze opwarmt wordt het geheel wit. Ik heb hem al richting baby blauw gekregen door op te warmen met mijn handen.
Meer richting wit krijg ik hem nu niet, maar het idee is wel grappig:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/q9clN13J9SZ9LQl0LkUutoZz/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

FeaR schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 20:22:
[...]

[afbeelding]
Hmm, das wel een vette tank zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VapingQueen
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-07-2020

VapingQueen

Patriotic Vapester!

[...]

[afbeelding]
Ziet er zeker goed uit! Zou het setje bijna zelf gaan bestellen.... :P

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

[...]

[afbeelding]
Ziet er nice uit! Nu nog een mod die meekleurt en dan is de set compleet :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Vetjes hoor! Zou ook bijna zo’n setje kopen maar als vervolg denk ik aan een regulated squonk ofzo of in elk geval iets wat je zelf kan bouwen met coils.

De coils van mn vaporesso vind ik al duur zat en de GT2 zijn al 12eu voor 3 stuks en GT4,6 en 8 nog duurder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

1nsane schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:52:
Vetjes hoor! Zou ook bijna zo’n setje kopen maar als vervolg denk ik aan een regulated squonk ofzo of in elk geval iets wat je zelf kan bouwen met coils.

De coils van mn vaporesso vind ik al duur zat en de GT2 zijn al 12eu voor 3 stuks en GT4,6 en 8 nog duurder..
Bij Rookwinkel zijn die GT2 'maar' 10 euro :)

En anders een RTA overwegen. Wil nu al niet meer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

1nsane schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 11:52:
Ik denk er over om de "Smok TFV12 Prince RBA Coil" te kopen. Past in de SMOK en kan je dus zelf met katoen en coils aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
FeaR schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 14:25:
[...]

Ik denk er over om de "Smok TFV12 Prince RBA Coil" te kopen. Past in de SMOK en kan je dus zelf met katoen en coils aan de slag.
Jeetje je hebt de smaak wel te pakken he? Ik lees continu berichten van jou: Kopen kopen kopen!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
[...]

Da’s wel een nadeel van die Swag, er gaat max 22,5mm op qua diameter.. of ik moet een verlengstuk ergens vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

analogworm schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 15:32:
[...]
Jeetje je hebt de smaak wel te pakken he? Ik lees continu berichten van jou: Kopen kopen kopen!! :P
De helft wat ik heb gekocht was omdat het moest. De Uwell clearomizer en GTRS MOD heb ik gekocht omdat mijn Vaporesso kapot was. De zoektocht naar een goed passend glaasje voor de Vaporesso heeft ook één order gebracht die niets opleverde. Ik wilde altijd nog een SMOK tank, helaas kon FastTech uiteindelijk niet leveren waardoor ik die tank via een andere weg heb gekocht. Daardoor zit ik met tegoed van FastTech te kijken, dus dan moet er weer wat gekocht worden waardoor ik naar de Falcon van HorizonTech kijk. Enige wat ik echt voor de lol heb gekocht zijn een berg Drip Tips voor letterlijk een paar euro via Ali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
[...]

[afbeelding]
Ziet er vet uit. Is dat nou een beetje gemakkelijk in te stellen, die wattage etc. Hoe weet je welke instelling juist is? Wil ook wel eens een geavanceerd setje aanschaffen ipv me standaard vaporesso. Gaat de batterij een tijdje mee, of is die ook zo leeg. Mijn vaporesso die moet redelijk vaak aan de lader.

Enige aanbevelingen als ik zoiets als hierboven zoek? ;) Vond die SKRR Tank er wel vet uitzien, dus iets waar dat leuk op past ben ik beetje naar op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:37
Dat ik dit topic nog biet eerder heb gezien :schaam:

Meld ik me ook maar aan.
1 oktober 2016 gestopt met de sigaretten, november dat jaar begonnen met de “e-smoker” omdat ik toch wat miste.
Mijn vader had destijds een oud eGo setje liggen omdat hij het al had geprobeerd maar toch maar weer was gaan roken.
Ik heb uiteindelijk van 2 setjes 1 gemaakt, en dus 2 batterijen, met een justfog c14 clearo en platte tip.

Echter heb ik toch het idee dat de batterijen minder worden, doe er al 2 jaar mee.

In de openingspost las ik dat de eGo achterhaald is, waarom eigenlijk?
Bij e-cig4u kan je nog alles er voor krijgen?
Ik ben wel een fan van de penvorm, in mijn optiek wat subtieler (ik persoonlijk vind die blokken flinke rookgenerators)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
ArcticTiger schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 19:54:
Dat ik dit topic nog biet eerder heb gezien :schaam:

Meld ik me ook maar aan.
1 oktober 2016 gestopt met de sigaretten, november dat jaar begonnen met de “e-smoker” omdat ik toch wat miste.
Mijn vader had destijds een oud eGo setje liggen omdat hij het al had geprobeerd maar toch maar weer was gaan roken.
Ik heb uiteindelijk van 2 setjes 1 gemaakt, en dus 2 batterijen, met een justfog c14 clearo en platte tip.

Echter heb ik toch het idee dat de batterijen minder worden, doe er al 2 jaar mee.

In de openingspost las ik dat de eGo achterhaald is, waarom eigenlijk?
Bij e-cig4u kan je nog alles er voor krijgen?
Ik ben wel een fan van de penvorm, in mijn optiek wat subtieler (ik persoonlijk vind die blokken flinke rookgenerators)
Welkom!

Dat het nog verkrijgbaar is, is niet gek zolang de fabrikant het nog kan verkopen ;-)

Een C14 is volgens mij te vergelijken met de clearo op mn Q16.

Tja, wat is achterhaald? Wat ik aan de Q16 (J easy 9 mod) fijn vind is dat hij voor een Mouth to Lung model lekker vaped en je het voltage kan regelen. Ik heb er ook iets zwaardere spoeltjes in, 1,2 ohm ipv 1,6 en daarmee damp ik lekker weg.

Uiteindelijk gaat het erom wat je zelf fijn vindt. Als die clearo je bevalt, dan raad ik je een J-easy 9 batterypack/mod aan, is nog altijd een soort penformat maar wat meer regelbaar en de batterij gaat normaliter wel 2 jaar mee maar ook niet veel langer en dat is natuurlijk niet raar want een gemiddelde laptopaccu of telefoonaccu gaat na verloop van tijd ook achteruit ;-)

Ik snap dat je die grotere boxmods wat omslachtig kan vinden maar het voordeel ervan is wél dat je vaak de batterij gewoon los kan vervangen (gaan doorgaans 16850 cellen in) waardoor je niet heel die onderkant hoeft weg te gooien.

[ Voor 4% gewijzigd door 1nsane op 19-08-2018 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Mijn Recurve clone van FT is binnen, in totaal 14 dagen sinds bestellen en 12 dagen in shipping gezeten, heeft alle logo's en is in gebruik of op het zicht niet van de echte te onderscheiden.

Komt enkel in een zakje van katoen met een zakje met extra o-ringen en squonk pin en een 2de 810 drip tip in frosted black en uiteraard zonder de coils en katoen die bij de echte komt maar ja we spreken dan ook van 7.50 dollar tov 30 euro in de shop hier of 20 euro in China.

Enige verschil is dat de echte zwarte recurve met rode resin drip tip komt en deze clone met een donkerblauwe, is ook wel mooi eerlijk gezegd maar er stond bij ''random drip tip color'' tijdens bestellen dus ben al blij dat het geen spinazie groene ofzo is :P
O-ring toleranties zijn verrassend goed en moet ik niet vervangen, al bij al tevreden van voor 10 dollar incl Express ePacket shipping, recurve met alle logo's , 2 drip tips en spare baggy met o-ringen en squonkpin.

Enige echte verschil zijn de schroefjes op het builddeck, bij de echte is dit een mix van kruis en flathead en hier is het enkel phillips head en ze zijn net iets te klein voor mn coilmaster schroevendraaier dus enige zorg is hoelang het duurt voor deze gestript zijn, maar tegen dan koop ik mij wel een echte recurve of andere dripper, wou nu gewoon eens voor de eerste keer een clone testen :)

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

[...]
Iemand ervaring met dit soort "coils"?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OtJj7hNtcOcPVSuDFbxZUC8K/full.png

Het lijkt mij een leuke stap om richting zelfbouw te gaan aangezien ik als basis dan een grappige tank heb. Of kan ik die €10 - €15 (afhankelijk of ik China of NL bestel) in mijn zak houden en beter voor een geheel nieuwe RBA gaan? De smaak van de originele SMOK coils valt me wat tegen, de Uwell geeft echt meer smaak. Minder rook, maar wel meer smaak.

• Undy
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-03 22:21
FeaR schreef op donderdag 23 augustus 2018 @ 13:20:
[...]

[afbeelding]

Het lijkt mij een leuke stap om richting zelfbouw te gaan aangezien ik als basis dan een grappige tank heb. Of kan ik die €10 - €15 (afhankelijk of ik China of NL bestel) in mijn zak houden en beter voor een geheel nieuwe RBA gaan? De smaak van de originele SMOK coils valt me wat tegen, de Uwell geeft echt meer smaak. Minder rook, maar wel meer smaak.
Ik ben van mening dat je beter een RTA tank aan kan schaffen ipv een RBA voor een tank die ook fabriekscoils kan huisvesten.
Mijn ervaring met de RBA's van SMOK zijn niet geweldig. Je kan die 10 tot 15 Euro daarom beter in een RTA steken. Over het algemeen werken die ook fijner en geven meestal een veel betere smaak dan iedere SMOK tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

[...]

[afbeelding]
Koop een RTA. De Ammit 25 en de Zeus Dual van Geekvape zijn erg goed!

[ Voor 14% gewijzigd door Cybergamer op 24-08-2018 00:29 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
[...]

[afbeelding]

Bijna iedereen die langer dan een half jaar vaped.

Rba is wel een forse stap. Ik zou een tank nemen eerst. Drippen is best een effort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

418O2 schreef op vrijdag 24 augustus 2018 @ 00:36:
[...]
Bijna iedereen die langer dan een half jaar vaped.
Het gaat om de specifieke SMOK RBA Coil die van mijn SMOK Prince dan een RTA maakt, niet om diy in het algemeen. Dus de vraag of ik met de SMOK RBA een leuke zelfbouw in huis haal of dat ik beter voor een andere RTA kan gaan.

[ Voor 29% gewijzigd door FeaR op 24-08-2018 01:10 ]

Pagina: 1 ... 81 ... 103 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.