DIY is leuk en ik doe het puur voor de kost maar ben eigenlijk nog nooit 100% tevreden geweest ervan, misschien dat ik na 2 jaar wel ''verwend'' was door de smaak die aan ''premium'' liquids zitten die ik als ''beginner'' altijd kocht, dunno.
Ik heb boss shots geprobeerd, drip hacks, oneshots van merken die ook premium liquid verkopen zoals bv Mystiq, losse TPA/CAP/whatever aroma's maar het is het allemaal net niet, zelfs boss shots of drip hacks niet en ik mix die nochtans tot op de ML juist.
Bv van Boss shots, en vooral drip hacks, lees je altijd in die reviews hoe goed die smaken en hoeveel smaak daaraan zit of hoe zoet ze zijn, maar eigenlijk heb ik geen enkele boss shot of drip hacks shot gevonden die een kaars kan houden aan echt zoete premade liquid, ook niet qua smaak op zich.
De laatste 2 die ik hier heb van Drip hacks, Cryo grape ( grape met koolada ) en The one who Knocks ( blue fruit met anijs ) proeven na een 10 day steep wel naar wat het zegt, maar ondersteboven qua smaak intensiteit zoals de reviews zeggen ben ik niet echt, laat me zeggen dat het niet zo is alsof je een 60ml premade flesje van 20 euro open trekt.
Het is allemaal niet slecht en zeker niet als je 250ml hebt voor 10 euro ( pak nu nog 15 euro met grondstoffen ) maar het is wel een heel gedoe sinds nicotine alleen nog maar in boosters is te krijgen ( 250ml liquid bv zijn 4 boosters van 18mg om op 3mg uit te komen, maar in een vapeshop zijn die 1.95 per stuk, goedkoopste wat ik online vind is 1 euro per stuk maar dan nog shipping van vaak een ander EU land ) dus dat is al 8 of 4 euro nic shots in mn liquid.
Ook is het vaak nogal omslachtig om een goed recept te vinden, als ik bv zoek op Peach Custard vind ik al een handvol verschillende peach aroma's die verschillen tussen elk recept, idem met de custard en soms nog extra toevoegingen zoals cream etc, als ik de 3 peach custard recepten wil testen die ik hier ben gevonden moet ik al 5 verschillende peach aroma's, 3 verschillende custards en soms nog extra crap zoals bavarian cream etc, daar heb ik echt geen zin om om al die aroma's aan te kopen aan +-4 euro per stuk en dan een recept te hebben wat een grote kans heeft om op geen zak te trekken omdat er 10 verschillende zijn voor peach custard...
Ik blijf wel met de oneshots voor de kost die eraan hangt, maar ik heb nog geen boss shot of drip hack shot geproefd wat me de intense smaak geeft zoals bv Pink Lemonade van Element ( of een andere smaak van dat merk ) of iets als al die Malaysian vapes zoals NOS en Mystiq.
[
Voor 7% gewijzigd door
Katmi op 29-07-2018 03:58
]