Ik zou die Trustfire lader wat minder vertrouwen. Dit is op basis van het gegeven dat alle batterijen die in de naam eindigen op fire echt totale bagger zijn om mee te vapen.FeaR schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 20:05:
[...]
UNO in Den Bosch (centrum) verkoopt ook Dragon Vape. Morgen eens kijken of dat wat is. Ik ben nog steeds zoekende welke smaak ik lekker vind.
Net even bij de Primera geweest en daar "Bursting Blackcurrant" van Socialities (0 mg). Behoorlijk aan de prijs met €5,99 voor 10 ML en niet eens lekker. Veel te bitter van smaak, niet fris.
Iemand hier verstand van batterijladers? Ik heb in mijn mod twee keer SONY VTC6 3120mAh 18650 batterijen zitten. Nu had ik al een lader omdat mijn zaklamp ook 18650's slikt. Alleen is mijn TrustFire lader wel goed? Specs van de TrustFire (TR-003P4) zijn 4.2V Output, 4 x 500mA. Dat komt redelijk overeen (en soms zelfs hoger) met de laders die ik voorbij zie komen. Maar het merk zelf zie ik nergens meer. Is het prut en kan ik beter vervangen of lekker zo laten? Ik kom vooral Nitecore tegen nu.
Kijk hier even voor een lader van behoorlijke kwaliteit.
https://www.nkon.nl/charg...batterijtype/lithium.html
Persoonlijk kies ik laders die het voltage en de mAh weergeven. Dan kun je beter in de gaten houden of je batterij nog gezond is.
Met een lader waarbij alleen een lampje van rood naar groen gaat weet je dit niet.