Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 77 ... 104 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19:43
Mx. Alba schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:52:
Ik overweeg ook om eens shake'n'vape te gaan proberen, want qua prijs ontloopt het de liquids die ik nu damp niet veel. Alleen loop ik tegen een probleempje aan: ik damp 6mg/ml...

Die shake'n'vapes zijn 50ml liquid in een 60ml-fles zodat je er 10ml booster of base bij kunt gooien.

De sterkste booster die te krijgen is, is 20mg/ml... Als ik er daar een van bij dump, heb ik dus 3,3mg/ml in totaal. Ik zou er twee bij moeten dumpen om op 5,7mg/ml uit te komen, maar dat past niet in het flesje.

Ik zou natuurlijk 10ml liquid uit het flesje kunnen halen en bewaren voor later... Dan kom ik dus met twee boosters op 6,6mg/ml (of met twee 18mg/ml boosters op 6mg/ml) maar dan wordt de liquid natuurlijk ook weer meer verdund.

Eigenlijk zou ik "gewoon" een 36mg/ml booster moeten hebben maar ja, mag niet van de TPD. :(
Woon je toevallig in de buurt van Den Bosch eo?
Dan kun je hier nog wel een 100ml fles op 48 mg op komen halen, moet je het alleen 'uitmeten' op 1.5 booster ;)
zacht schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:25:
[...]

Ergens een groter leeg naaldflesje kopen? Neuroot als ik ben heb ik het halve internet afgestruind voor ik de aankoop van een paar posts hierboven gedaan heb. En ik weet zeker dat ik lege naaldflesjes van 100 ml gezien heb, en volgens mij zelfs van 120ml.
Kan natuurlijk ook. Gewoon in een 100 ml apotheekfles doen, en dan twee boosters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:30

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
zacht schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:25:
[...]

Ergens een groter leeg naaldflesje kopen? Neuroot als ik ben heb ik het halve internet afgestruind voor ik de aankoop van een paar posts hierboven gedaan heb. En ik weet zeker dat ik lege naaldflesjes van 100 ml gezien heb, en volgens mij zelfs van 120ml.
Ja, dat zal ik dan moeten gaan doen denk ik... Maar ik hou van veel afwisseling dus dan zal ik een hele batterij van die flesjes moeten gaan kopen. Of andersoortige opslagflesjes van minimaal 70ml zodat ik van daaruit kleinere naaldflesjes kan vullen. Het zou gewoon veel makkelijker zijn als ik het kon mengen in de originele flesjes...

En dan nog, die liquids zijn gemaakt om er 10ml base of booster bij te gooien. Als ik er 20ml bij gooi, worden ze dus extra verdund. Wat zal dat met de smaak doen?
Timpieturner schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:30:
[...]

Flinke bestelling!
Nooit gedacht aan zelf je liquids te maken? Er gaat een wereld voor je open vooral qua smaak.
Na altijd liqua gedampt te hebben over gegaan naar millers, was toen al een verbetering.
Uiteindelijk maak ik nu al 2 jaar zelf mijn liquids en echt stukken beter van smaak.

Ook scheelt het in je portemonnee, voor hetzelfde geld(60€) maak je al gauw 1-2L. _/-\o_
Tja, zoals je ziet, bestel ik heel veel verschillende smaakjes omdat ik graag afwisseling heb, anders wordt het zo saai... Daardoor is het voor mij niet interessant om heel grote hoeveelheden te gaan maken.

Shake'n'vape is een stuk interessanter. Qua uiteindelijke prijs vergelijkbaar met Miller liquids, maar dan heb je wel betere kwaliteit liquids. Alleen... Zoals je hierboven ziet... Die zijn eigenlijk geoptimaliseerd voor 0-3mg/ml nicotine terwijl ik 6mg damp...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:51
Mx. Alba schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:52:
[...]

Ja, dat zal ik dan moeten gaan doen denk ik... Maar ik hou van veel afwisseling dus dan zal ik een hele batterij van die flesjes moeten gaan kopen. Of andersoortige opslagflesjes van minimaal 70ml zodat ik van daaruit kleinere naaldflesjes kan vullen. Het zou gewoon veel makkelijker zijn als ik het kon mengen in de originele flesjes...

En dan nog, die liquids zijn gemaakt om er 10ml base of booster bij te gooien. Als ik er 20ml bij gooi, worden ze dus extra verdund. Wat zal dat met de smaak doen?

[...]

Tja, zoals je ziet, bestel ik heel veel verschillende smaakjes omdat ik graag afwisseling heb, anders wordt het zo saai... Daardoor is het voor mij niet interessant om heel grote hoeveelheden te gaan maken.

Shake'n'vape is een stuk interessanter. Qua uiteindelijke prijs vergelijkbaar met Miller liquids, maar dan heb je wel betere kwaliteit liquids. Alleen... Zoals je hierboven ziet... Die zijn eigenlijk geoptimaliseerd voor 0-3mg/ml nicotine terwijl ik 6mg damp...
Maar dan koop je toch gewoon hogere nic bij pink mule? Ze hebben zelfs 38mg/ml. Wordt verzonden uit spanje, dus ook geen import problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door analogworm op 31-05-2018 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
analogworm schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 21:14:
[...]

Maar dan koop je toch gewoon hogere nic bij pink mule? Ze hebben zelfs 38mg/ml. Wordt verzonden uit spanje, dus ook geen import problemen.
_o_ Daar heb je 100ml 36mg/ml voor een tientje. Bedankt voor de tip!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:31
Undy schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 09:42:
[...]

HG2 is geen slechte batterij maar simpelweg de mindere t.o.v. de andere 3000mAh batterijen.

Daarom gaf ik ook de link naar Mooch. Hij is de batterij-god van de vaping community.
Het gaat er dus bij hem niet om voorkeur maar om technisch harde bewijzen waarom een bepaalde batterij beter is dan andere.

Lees jezelf eens in, het kan geen kwaad.

https://www.e-cigarette-forum.com/blogs/mooch.256958/
Heb eens op zn site rond zitten neuzen en youtube filmpjes. Stond ook een filmpje tussen waar hij de uiterlijke echtheidskenmerken ging bespreken.

Van LG HG2 had hij de kenmerken ook op zn whiteboard staan maar door een glitch in het filmpje was juist de uitleg daarvan weggevallen :+

Heb de LG’s inmiddels binnen, nu maar wachten tot mn Vaporesso binnenkomt uit China. Heb die een krappe week geleden besteld, geschatte leverdatum tussen de 15 juni en 2 juli.. ding heeft wel de 29e land van herkomst verlaten per vliegtuig dus ben benieuwd :-)

[ Voor 14% gewijzigd door 1nsane op 01-06-2018 08:28 ]

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Ik heb het nu al een aantal keer probeert, maar ik snap er echt de ballen van.

Nu heb ik het een keer geprobeerd bij een vriend en het beviel mij prima. Hij raadde mij aan om een Wismec RX gen3 (https://www.zwoofs.nl/wismec-reuleaux-rx-gen3-gnome-kit/) te kopen maar ik heb echt geen idee of dit een goed idee is om te doen.

Aangezien ik geen idee heb wat ik wil of hoe het werkt heb ik het plan gevat om gewoon maar wat te kopen en er spelenderwijs achter te komen wat mij ligt etc etc.

Kunnen jullie mij misschien van advies voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-08 22:51
Lodo schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:45:
Ik heb het nu al een aantal keer probeert, maar ik snap er echt de ballen van.

Nu heb ik het een keer geprobeerd bij een vriend en het beviel mij prima. Hij raadde mij aan om een Wismec RX gen3 (https://www.zwoofs.nl/wismec-reuleaux-rx-gen3-gnome-kit/) te kopen maar ik heb echt geen idee of dit een goed idee is om te doen.

Aangezien ik geen idee heb wat ik wil of hoe het werkt heb ik het plan gevat om gewoon maar wat te kopen en er spelenderwijs achter te komen wat mij ligt etc etc.

Kunnen jullie mij misschien van advies voorzien?
Was dat met dezelfde setup die keer dat je het bij je vriend probeerde?
Als dat zo is kan het voor jou een goede keuze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lodo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-11-2023
Undy schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:49:
[...]

Was dat met dezelfde setup die keer dat je het bij je vriend probeerde?
Als dat zo is kan het voor jou een goede keuze zijn.
Hij heeft een Vapresso revenger mk1, maar hij zei dus dat als die er nu een zou halen, dat die dan die Wisemec zou halen.

[ Voor 13% gewijzigd door Lodo op 01-06-2018 13:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Undy
Lodo schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 13:52:
[...]

Hij heeft een Vapresso revenger mk1, maar hij zei dus dat als die er nu een zou halen, dat die dan die Wisemec zou halen.
Het is misschien handig om te weten dat elke tank anders smaakt met dezelfde liquid.
Ik ken die Vaporesso en Wismec zelf niet, maar de kans is groot dat er verschil is in smaakbeleving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heeft iemand ervaring met kleine apparaatjes voor onderweg? Ik zoek eigenlijk iets zoals de Juul maar dan gewoon hervulbaar.

Ik heb al het e.e.a. op het oog, namelijk de Aspire Breeze 2 of Smok Infinitix. Zien er beide goed uit en worden goed ontvangen.

In ieder geval zoek ik gewoon een lekker klein en mooi apparaatje met een zo groot mogelijk gebruikersgemak dat je zonder er over na te denken in je zak kan doen. Hoewel mijn 2 Pico's wel klein zijn stop je ze niet zomaar in je zak vanwege de grootte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:06
Thomas schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:03:
Heeft iemand ervaring met kleine apparaatjes voor onderweg? Ik zoek eigenlijk iets zoals de Juul maar dan gewoon hervulbaar.
Ik heb een Mi Pod en ben er heel happy mee. 6mg tabakssmaak erin, 70/30 VG/PG. Wordt uitsluitend in de auto gebruikt. Heb hem één keer meegenomen naar een bruiloft. Daar is de batterij en de liquid voorraad echt te klein voor, bij mijn gebruik.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oNZNA5AhW1UGqT4dsSpWi3pQ/thumb.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door JL Koppelle op 01-06-2018 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

JL Koppelle schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:13:
[...]

Ik heb een Mi Pod en ben er heel happy mee. 6mg tabakssmaak erin, 70/30 VG/PG. Wordt uitsluitend in de auto gebruikt.
[afbeelding]
Oeh, lekker compact! Ik ga er nog eens even goed over nadenken. Ben nu het meest gecharmeerd van de Breeze 2 omdat 'ie nog wel een aardige accu heeft en een 3ml tank (moet 'm dus helaas wel importeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
Thomas schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 17:16:
[...]

Oeh, lekker compact! Ik ga er nog eens even goed over nadenken. Ben nu het meest gecharmeerd van de Breeze 2 omdat 'ie nog wel een aardige accu heeft en een 3ml tank (moet 'm dus helaas wel importeren).
Een jaar geleden oid heb ik twee SXK Billet Boxen gekocht voor hetzelfde doel, maar die waren echt te zwaar. Ik vind het erg fijn dat ik een vape mee kan nemen die ik zo in mijn tas/jaszak/borstzak kan gooien. Op dit moment voor mijn vrouw een Justfog minifit besteld, via FT. Eens kijken of dat wat is. Deze is voor €16.95 te koop bij Zwoofs, maar ik had nog tegoed bij FT...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noskill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-07 11:24

noskill

1*1=2.

Ik heb zelf een RX Gen3, aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane

Ik heb al het e.e.a. op het oog, namelijk de Aspire Breeze 2 of Smok Infinitix. Zien er beide goed uit en worden goed ontvangen.

In ieder geval zoek ik gewoon een lekker klein en mooi apparaatje met een zo groot mogelijk gebruikersgemak dat je zonder er over na te denken in je zak kan doen. Hoewel mijn 2 Pico's wel klein zijn stop je ze niet zomaar in je zak vanwege de grootte.
Ik heb zelf een Justfog Q16, die is qua formaat naar het lijkt vergelijkbaar met die Smok. Moet zeggen dat hij voor het formaat veelzijdig zat is (instelbaar voltage, 2 soorten coils) en relatief lang mee gaat op 1 lading.

Daarbij is de bouwkwaliteit wat mij betreft erg goed maar dat andere model wat je noemde is meer een soort mini creditcard formaat en als je dat fijner vindt moet je dat doen.

Dat gezegd hebbende, van al die apparaten moet je geen enorme wolken verwachten maar de Q16 geeft echt een prima ervaring voor het formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

1nsane schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 18:44:
[...]

Ik heb zelf een Justfog Q16, die is qua formaat naar het lijkt vergelijkbaar met die Smok. Moet zeggen dat hij voor het formaat veelzijdig zat is (instelbaar voltage, 2 soorten coils) en relatief lang mee gaat op 1 lading.

Daarbij is de bouwkwaliteit wat mij betreft erg goed maar dat andere model wat je noemde is meer een soort mini creditcard formaat en als je dat fijner vindt moet je dat doen.

Dat gezegd hebbende, van al die apparaten moet je geen enorme wolken verwachten maar de Q16 geeft echt een prima ervaring voor het formaat.
Ik heb ook al eens zo'n justfog gehad, op zich prima, maar ik zoek toch naar meer gemakt en een meer stealthy apparaatje. Echt zo basic mogelijk. Ik heb om te proberen een Smok Fit besteld. Geen knoppen o.i.d., hij gaat automatisch aan als je een teug neemt. Dat lijkt me eigenlijk super handig omdat 'ie dan niet aan gaat in m'n zak ofzo.

Het is ook echt puur een dingetje voor onderweg wat ik zo in m'n zak kan steken en die er niet zo gigantisch uitziet. Dat is wat me met name tegenhoudt om altijd m'n pico mee te nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 19:56

sjaak

un giorno credi

Nu een week de Vaporesso Swag in huis en super tevreden! In vergelijking met de Joyetech AiO Probox een veel voldaner gevoel met de helft van de nicotine, al gaat de vloeistof wel harder. Sinds dat ik um heb is de drang naar een sigaret enorm afgenomen. Fijn apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter

Ik gebruik een Joyetech eGo AiO als zakdampertje. Gebruik hem vooral onderweg in de auto. De 2ml tank is genoeg om een dag mee te kunnen en de accu gaat bij dat gebruik een halve week mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mx. Alba schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 23:05:
[...]

Ik gebruik een Joyetech eGo AiO als zakdampertje. Gebruik hem vooral onderweg in de auto. De 2ml tank is genoeg om een dag mee te kunnen en de accu gaat bij dat gebruik een halve week mee.
Die heb ik ook een tijdje gebruikt maar beviel me uiteindelijk niet zo. Zal als ik die smok binnen heb wat ervaringen plaatsen. Op internet is het veelal negatief maar de pods lijken te kunnen lekken, dus dat moet ik nog even zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 19:22
Ik heb de Vaporesso SWAG 80W Kit op Gearbest besteld (nu 31 euri / zwart) en daar moet zo'n nieuwe batterij in.
Wil ik die daar kopen? Of doen ze daar moeilijk over. Of kan ik beter hier een Eneloop model kopen bij (ik ben ff zijn naam kwijt)
Het is een kadootje voor de vrouw dus alle comments zijn welkom.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Bad Brains schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 16:22:
Ik heb de Vaporesso SWAG 80W Kit op Gearbest besteld (nu 31 euri / zwart) en daar moet zo'n nieuwe batterij in.
Wil ik die daar kopen? Of doen ze daar moeilijk over. Of kan ik beter hier een Eneloop model kopen bij (ik ben ff zijn naam kwijt)
Het is een kadootje voor de vrouw dus alle comments zijn welkom.
Ik raad je aan om deze aan te schaffen. Liefst 2 zodat je altijd een volle batterij hebt en een ladertje.

https://www.nkon.nl/recha...s18650vtc5a-flat-top.html

https://www.nkon.nl/charg...batterijtype/lithium.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De Ego Aio Eco is binnen. Ik moet zeggen dat hij kleiner is dan ik verwacht had. R2Y2 er in (inclusief paar druppels in de coil), uurtje laten staan en toen vapen maar. Het ding doet het beter dan ik verwacht had voor die 18 euro die hij kostte. Smaakt prima, lekkere hoeveelheid damp, tot nu toe erg tevreden. MTL werkt prima voor mij als roker. Ik ben blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
@Undy NKON ja die bedoelde ik, bedankt.
Er was volgens mij een link pw.nkon.nl voor extra korting of bestaat die niet meer. (pw = pricewatch) dacht dat de link was jaren geleden.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Bad Brains schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 16:42:
@Undy NKON ja die bedoelde ik, bedankt.
Er was volgens mij een link pw.nkon.nl voor extra korting of bestaat die niet meer. (pw = pricewatch) dacht dat de link was jaren geleden.
Daar heb ik helaas geen weet van.

Mocht iemand een kortingscode voor Nkon weten dan horen we dat graag :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
sjaak schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 22:40:
Nu een week de Vaporesso Swag in huis en super tevreden! In vergelijking met de Joyetech AiO Probox een veel voldaner gevoel met de helft van de nicotine, al gaat de vloeistof wel harder. Sinds dat ik um heb is de drang naar een sigaret enorm afgenomen. Fijn apparaatje.
Had jij m ook in China besteld?

Ik kan niet wachten tot ik m binnen heb ook :-)

Heb m een week geleden besteld dus zal nog wel minimaal een weekje duren :-(

Gisteren voor de grap mn Joyetech Probox weer eens gepakt, kwartier bezig geweest om hem zo in elkaar te zetten dat hij niet ging sputteren en normaal ging dampen, wat een onding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 19:56

sjaak

un giorno credi

1nsane schreef op zondag 3 juni 2018 @ 08:17:
[...]

Had jij m ook in China besteld?

Ik kan niet wachten tot ik m binnen heb ook :-)

Heb m een week geleden besteld dus zal nog wel minimaal een weekje duren :-(

Gisteren voor de grap mn Joyetech Probox weer eens gepakt, kwartier bezig geweest om hem zo in elkaar te zetten dat hij niet ging sputteren en normaal ging dampen, wat een onding..
Met dit soort dingen kan ik niet wachten dus bij zwoofs besteld, dag later binnen.
Omdat de eliquid vrij hard gaat was ik gisteren ook nog even bezig met de Probox en wat een gedoe idd. Dry hits na uur inwerken van de vloeistof, geknetter ofwel wat een gedoe! Snel maar opzij gelegd en dan maar snel een een nieuwe lading vloeistof bestellen.

Hopelijk is ie snel binnen bij je! Benieuwd wat jij er van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
sjaak schreef op zondag 3 juni 2018 @ 09:26:
[...]

Met dit soort dingen kan ik niet wachten dus bij zwoofs besteld, dag later binnen.
Omdat de eliquid vrij hard gaat was ik gisteren ook nog even bezig met de Probox en wat een gedoe idd. Dry hits na uur inwerken van de vloeistof, geknetter ofwel wat een gedoe! Snel maar opzij gelegd en dan maar snel een een nieuwe lading vloeistof bestellen.

Hopelijk is ie snel binnen bij je! Benieuwd wat jij er van vindt.
Mjah die Probox is gewoon slecht ontworpen.

Een voordeel van dat ik hem in China heb besteld is dat ik hem out-of-the-box met grotere 3,5ml tank kon bestellen dus minder vaak bijvullen :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Zo. Al een dag de Smok Fit in bezit. De pods die erbij waren geleverd lekten als een bezetene, maar had er een extra setje bij besteld, die doen het beter. Af en toe komt er wat liquid omhoog maar in de regel niet. Slordig, dus zou hem niet aanraden, maar goed. Webwinkel gemaild (Mr. Joy) en die sturen me extra pods na zonder gezeik, pluimpje voor hen.

Buiten het lekken moet ik zeggen dat dit gewoon ideaal is. Ik ga de ontwikkelingen in podsystemen zeker in de gaten houden. Super makkelijk vullen, past zonder probleem in elke zak, is lekker licht en ziet er mooi uit. Verder is het ding zo klein dat hij zonder problemen in mn hand verdwijnt. De smaak en vape productie zijn verbazingwekkend goed. Ik heb er 12mg 50/50 in zitten. Er gaat 2ml liquid in en de batterij houdt het wel even uit als je niet ketting rookt.

Ik denk oprecht dat dit de toekomst heeft. Dit is zo'n makkelijk systeem voor onderweg vergeleken bij een 'normaal' apparaat. Het enige jammere is het lekken. Hoop dat bepaalde pods gewoon foutjes hebben en ik er veel plezier van kan beleven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jkFKPKBLWU4yfc5vjKrGcUWK/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/33i0IJfuPCeg59DeX2YwttQy/medium.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Thomas op 04-06-2018 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Thomas schreef op maandag 4 juni 2018 @ 13:25:
Zo. Al een dag de Smok Fit in bezit. De pods die erbij waren geleverd lekten als een bezetene, maar had er een extra setje bij besteld, die doen het beter. Af en toe komt er wat liquid omhoog maar in de regel niet. Slordig, dus zou hem niet aanraden, maar goed. Webwinkel gemaild (Mr. Joy) en die sturen me extra pods na zonder gezeik, pluimpje voor hen.

Buiten het lekken moet ik zeggen dat dit gewoon ideaal is. Ik ga de ontwikkelingen in podsystemen zeker in de gaten houden. Super makkelijk vullen, past zonder probleem in elke zak, is lekker licht en ziet er mooi uit. Verder is het ding zo klein dat hij zonder problemen in mn hand verdwijnt. De smaak en vape productie zijn verbazingwekkend goed. Ik heb er 12mg 50/50 in zitten. Er gaat 2ml liquid in en de batterij houdt het wel even uit als je niet ketting rookt.

Ik denk oprecht dat dit de toekomst heeft. Dit is zo'n makkelijk systeem voor onderweg vergeleken bij een 'normaal' apparaat. Het enige jammere is het lekken. Hoop dat bepaalde pods gewoon foutjes hebben en ik er veel plezier van kan beleven.

[afbeelding]

[afbeelding]
Opzich bestaat het fenomeen Vapen nog niet zo gek lang dus ontwikkelingen volgen elkaar rap op. Of nouja, pas sinds een paar jaar begint de interesse echt groot te worden dus loont het voor bedrijven om er in te investeren.

Ik denk dat ze uiteindelijk met minder vermogen meer dampproductie zouden kunnen halen dus dan zal je ook met steeds kleinere apparaten toekunnen zonder op je damp ervaring in te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

1nsane schreef op maandag 4 juni 2018 @ 15:31:
[...]

Opzich bestaat het fenomeen Vapen nog niet zo gek lang dus ontwikkelingen volgen elkaar rap op. Of nouja, pas sinds een paar jaar begint de interesse echt groot te worden dus loont het voor bedrijven om er in te investeren.

Ik denk dat ze uiteindelijk met minder vermogen meer dampproductie zouden kunnen halen dus dan zal je ook met steeds kleinere apparaten toekunnen zonder op je damp ervaring in te leveren.
Dat moet inderdaad bijna wel. Ik vind de Smok Fit al veel beter qua smaak / damp dan mijn eerste apparaat (justfog G14). Heb er daar nog 2 van in de la liggen dus kon het niet laten om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nog even een follow up, de vervangende pods beginnen ook te lekken. Ik had er één die even zijn werk goed deed maar dat is helaas niet meer het geval. Ik heb de webshop gemaild met de mededeling dat ik de hele handel terug wil sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Thomas schreef op maandag 4 juni 2018 @ 17:25:
Nog even een follow up, de vervangende pods beginnen ook te lekken. Ik had er één die even zijn werk goed deed maar dat is helaas niet meer het geval. Ik heb de webshop gemaild met de mededeling dat ik de hele handel terug wil sturen.
Van waaruit beginnen ze te lekken?

Ik lees online trouwens talloze verhalen over dat die dingen lekken.. lijkt me een ontwerpfout.

Geen idee wat je er tegen kan doen..

Ik las wel iets over dat bij die smoks het katoen wel eens wil verschuiven waardoor ze gaan lekken, misschien zuig je er te hard aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

1nsane schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:09:
[...]

Van waaruit beginnen ze te lekken?

Ik lees online trouwens talloze verhalen over dat die dingen lekken.. lijkt me een ontwerpfout.

Geen idee wat je er tegen kan doen..

Ik las wel iets over dat bij die smoks het katoen wel eens wil verschuiven waardoor ze gaan lekken, misschien zuig je er te hard aan? :+
Uit de lucht intake en drip tip. Ik krijg een Inifix van de webshop nu, mits ik de Fit retourneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Thomas schreef op maandag 4 juni 2018 @ 22:35:
[...]

Uit de lucht intake en drip tip. Ik krijg een Inifix van de webshop nu, mits ik de Fit retourneer.
Die lijkt wel verdacht veel op die fit.

Check ff online of die niet het zelfde soort kuren heeft, anders zit je er weer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

1nsane schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 08:26:
[...]

Die lijkt wel verdacht veel op die fit.

Check ff online of die niet het zelfde soort kuren heeft, anders zit je er weer mee.
Dat heb ok gedaan voordat ik er om vroeg, verzosk kwam ook vanuit mij. De infinix heeft minder kuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Heeft er hier iemand toevallig een mi-one? Ik ben op zoek naar zo'n ding, maar vindt ze alleen maar in de USA. Weet iemand een beter adres om er één te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
zacht schreef op zaterdag 9 juni 2018 @ 15:44:
Heeft er hier iemand toevallig een mi-one? Ik ben op zoek naar zo'n ding, maar vindt ze alleen maar in de USA. Weet iemand een beter adres om er één te kopen?
In Nederland

https://we-vape.nl/we-vap...imited_edition_gold_metal

In Engeland

https://www.vapeclub.co.u...-vape-starter-kit-uk.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Dat is de mi-pod, ik zocht de mi-one. Ondertussen heb ik de knoop doorgehakt en een eleaf istick pico baby gekocht. Vervolgens las ik op de site van eleaf dat ze een nieuwe versie van de baby atomizer hebben, nu met top fill, even afwachten hoe erg ik bottom fill ga vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door zacht op 10-06-2018 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
zacht schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:26:
[...]

Dat is de mi-pod, ik zocht de mi-one. Ondertussen heb ik de knoop doorgehakt en een eleaf istick pico baby gekocht. Vervolgens las ik op de site van eleaf dat ze een nieuwe versie van de baby atomizer hebben, nu met top fill, even afwachten hoe erg ik bottom fill ga vinden.
Oops, my bad 8)7

Ik wist niet dat ze beide bestonden :)

Deze dan :D

https://www.vapeclub.co.u...aio-vape-starter-kit.html

[ Voor 11% gewijzigd door Undy op 10-06-2018 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:14
De laatste aanwinst in mijn immer groeiende collectie :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bQNaxNUl.jpg

Geekvape Blade 235 W colormix
https://www.gearbest.com/...trol-mods/pp_1630398.html

Geekvape Zeus Dual RTA
https://www.gearbest.com/..._1715709.html?wid=1433363

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-08 08:40

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

Vraagje,

Ik krijg van een collega morgen een Ego One te leen, om te kijken of het wat voor mij is (verstokte roker).
Wat voor smaak/liquid zou het beste passen bij zware shag zoals Javaanse jongens??

Al moet ik zegen dat ik dat al twee jaar niet meer gerookt heb omdat dat hier niet verkijgbaar is.......

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
Mildpower schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:20:
Vraagje,

Ik krijg van een collega morgen een Ego One te leen, om te kijken of het wat voor mij is (verstokte roker).
Wat voor smaak/liquid zou het beste passen bij zware shag zoals Javaanse jongens??

Al moet ik zegen dat ik dat al twee jaar niet meer gerookt heb omdat dat hier niet verkijgbaar is.......
Geen shag/tabak smaak. Je gaat er dan stiekem vanuit dat dit overeenkomt met een normale sigaret of sjekkie. Dit is niet het geval.
Ik ben heel gauw (lees na 2 tankjes) overgegaan op fruitsmaken en dit bevalt nu 4 jaar later nogsteeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Ik zit nu aan de watermeloen+kers+mango.

Alle tabak tot nu toe is niet te roken/dampen.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Meh, da's voor iedereen persoonlijk, ik vind ook lang niet alle "tabak" smaken lekker hoor maar er zitten erbij die wel een zweem van tabak hebben en ik prima te dampen vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Mildpower schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:20:
Vraagje,

Ik was hardcore roker, ben begonnen met r2y2 12 mg nicotine. Het is even doorbijten om van de analoge peuken af te blijven (tip: geen nieuwe kopen), maar dat werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:52
Tabak/menthol (usa red tobacco/cold rush) combo werkte voor mij erg goed (rookte kent rood). Maar ik had van huis uit al wat ervaring met menthol. Heb het altijd gezien als het bietsen van vies merk omdat je eigen merk op is. Een cabbalero van de buurman ofzo of een kent groen van moeders. ;).

Vrij nieuw in dit topic maar inmiddels sinds januari volledig digitaal. Gebruik nu een pico eleaf icm de basics van zwoofs. Ik kom hier met een verzoek tot hulp. Ik heb twee uitdagingen op het moment:

1. De pico tank lekt...vervangende ‘noleak’ lekt ook. Dikke K dus. Waar kan ik een oplossing of alternatief hiervoor vinden?

2. Als ik iets rook met een hoger VG percentage dan 30 dan brand de cool door binnen een tank en lijkt het alsof ik verbrande autoband vape. Hierdoor zit ik redelijk klem in de hoek van basics.

Ik sta open voor vrijwel elke optie zoals een nieuwe damper of tank bijvoorbeeld. Advies is zéér welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Lynx schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:43:
Tabak/menthol (usa red tobacco/cold rush) combo werkte voor mij erg goed (rookte kent rood). Maar ik had van huis uit al wat ervaring met menthol. Heb het altijd gezien als het bietsen van vies merk omdat je eigen merk op is. Een cabbalero van de buurman ofzo of een kent groen van moeders. ;).

Vrij nieuw in dit topic maar inmiddels sinds januari volledig digitaal. Gebruik nu een pico eleaf icm de basics van zwoofs. Ik kom hier met een verzoek tot hulp. Ik heb twee uitdagingen op het moment:

1. De pico tank lekt...vervangende ‘noleak’ lekt ook. Dikke K dus. Waar kan ik een oplossing of alternatief hiervoor vinden?

2. Als ik iets rook met een hoger VG percentage dan 30 dan brand de cool door binnen een tank en lijkt het alsof ik verbrande autoband vape. Hierdoor zit ik redelijk klem in de hoek van basics.

Ik sta open voor vrijwel elke optie zoals een nieuwe damper of tank bijvoorbeeld. Advies is zéér welkom!
1. Bedoel je de Melo 3 tank die standaard bij de pico wordt geleverd?
2. Weet je zeker dat je de VG waarde bedoelt?

Welk type Pico heb je?
Op welk wattage damp je en met welke coil? (ohm)
Staat je preheat misschien op maximaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Lynx schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:43:

Das wel gek, prime je de coils wel langer met hogere VG? Dat is immers wat stroperiger, verder zou 30% VG prima moeten kunnen, ook voor de standaard tank van de Pico.

Voor wat betreft het lekken, kennis van mij heeft m ook en die ging ook een klein beetje lekken.

Die heeft tussen de swiveltop en de tank was vaseline gesmeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
1nsane schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:20:
[...]

Das wel gek, prime je de coils wel langer met hogere VG? Dat is immers wat stroperiger, verder zou 30% VG prima moeten kunnen, ook voor de standaard tank van de Pico.

Voor wat betreft het lekken, kennis van mij heeft m ook en die ging ook een klein beetje lekken.

Die heeft tussen de swiveltop en de tank was vaseline gesmeerd.
Swiveltop? Welke tank is dat in dit geval?
En vaseline gebruiken waar je liquid ook kan komen klinkt niet erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-08 22:45
Die swiveltop is volgens mij uit de Ello serie (Ello S) mijlen beter dan de Melo 3 tank.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
j-phone schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:53:
Die swiveltop is volgens mij uit de Ello serie (Ello S) mijlen beter dan de Melo 3 tank.
Ik had al zo een vermoeden. Daarom vroeg ik in mijn eerste reactie ook om welke tank het ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Undy schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:57:
[...]

Ik had al zo een vermoeden. Daarom vroeg ik in mijn eerste reactie ook om welke tank het ging
De standaard kit heeft de Mello3 volgens mij. Dit zou ook de 4 kunnen zijn ondertussen, maar die is niet veel beter dan de 3 maar heeft wel een swiveltop. De coils zijn echter nog steeds ruk niet je-van-het.

Journalism 101: "If someone says it's raining & another person says it's dry. It's not your job to quote them both. Your job is to look out the fucking window and find out which is true."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
j-phone schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 00:02:
[...]

De standaard kit heeft de Mello3 volgens mij. Dit zou ook de 4 kunnen zijn ondertussen, maar die is niet veel beter dan de 3 maar heeft wel een swiveltop. De coils zijn echter nog steeds ruk niet je-van-het.
"ruk" is waarschijnlijk de nauwkeurige omschrijving 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Oke ik dacht dat die ook zo’n topfill constructie had waarbij je de top naar opzij swivelt/schuift.

Kennis van mij heeft daar tussen een dun laagje vaseline gedaan en heeft geen gedonder meer en aan de smaak merk je niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:51

D4NG3R

kiwi

:)

Zojuist begonnen aan een fles "Cookie da bomb" van Cream Queen met een 70% PG 18mg nic booster en wauw wat bevalt deze goed zelfs zonder gesteeped te hebben. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:27

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Sinds een aantal maanden maak ik mijn liquids volledig zelf adhv Base, Booster en Aroma's en moet zeggen :

Als je meer dan 1 flesje per week weg dampt, ga dit dan doen!

Ik verdamp ongeveer 6 tot 8 tankjes (12 tot 16ml) en dit zou dus elke dag meer dan 1 flesje zijn.

Nu maak ik een batch van 275ml Base, 20,625ml NicBooster (20mg/ml naar 1,5mg/ml) en 41,25ml Aroma's. Deze maak ik 30ml per aroma en kom dus uit op iets meer dan 11 batches. Hiervoor zijn de kosten +/- 27 euro in totaal, zijnde 2,45 per 30 ml.

Gemiddeld flesje van 10ml kost online tussen de 2,50 en 6,50 euro, gemiddeld 4 euro en 50 centen dus...
Ik ben per 10ml 82 cent kwijt.....en verbruik per 7 dagen zo'n 100ml, dus 8,20 per week :)

Dus voor kostenbesparing (en je eigen smaak) zeg ik : doen!

Ps. : Smaken namaken is dus ook heel simpel, mits je de juiste aroma's weet te vinden!

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:52
Gebruikte idd de standaard tank die bij de pico eleaf zat. Echter een andere tank (staat noleak op...) heeft het ook.

De liquid die ik gebruik staat toch echt 30% VG op en kan ik alleen vinden als ‘basic’ bij zwoofs.

Vaseline zie ik niet zo zitten als oplossing 😕

[ Voor 21% gewijzigd door Lynx op 12-06-2018 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-07 16:24
KatirZan schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:25:
Gemiddeld flesje van 10ml kost online tussen de 2,50 en 6,50 euro, gemiddeld 4 euro en 50 centen dus...
Ik ben per 10ml 82 cent kwijt.....en verbruik per 7 dagen zo'n 100ml, dus 8,20 per week :)

Dus voor kostenbesparing (en je eigen smaak) zeg ik : doen!

Ps. : Smaken namaken is dus ook heel simpel, mits je de juiste aroma's weet te vinden!
Enkel beginners kopen 10ml flesjes, gevorderde vapers kopen al lang shortfills van 50 tot 100ml waar je een nic booster aan toevoegd, als je online wat shopt bv in de UK ofzo vind je die shortfills al voor 13 pond voor 50ml ( wat 60ml is na een nic booster ) van premium merken, van andere merken vind je zelfs 100ml flessen voor 13-19.99 pond wat 120ml is na 2 boosters.
Bij driphacks ( waar ze oneshot aroma's verkopen ) kan je zelfs al 60ml shortfills voor 9.99 pond krijgen.

Nog steeds duur maar een stuk goedkoper dan die 10ml flesjes, mijn vapeshop verkoopt die bijna zelfs niet meer en moet er meer weggooien omdat de datum om is dan dat hij ze verkoopt.

Zelf maken is leuk en wel maar als iemand die het gedaan heeft heb ik 1 tip voor beginners die dit willen doen : koop Oneshot aroma's van bv Flavourboss of driphacks waar je enkel VG/PG en Nic aan toevoegd, dan weet je dat het tenminste gaat smaken zoals de omschrijving en aangezien de hoeveelheden VG etc op de fles staan die je moet toevoegen is het kinderspel.

Zelf mengen met losse aroma's en recepten die je vind is allemaal leuk en wel maar vaak proeft het niet naar de premium liquid waar het op gebaseerd is en voor sommige recepten heb je soms 5-6 aroma's nodig, aan +-5 euro per 10ml aroma loopt dat ook al snel op om ff een premium liquid na te maken.

Ik heb met recepten te volgen nooit zo een goed resultaat gekregen als met Boss Shots van Flavourboss of Driphacks shots + je moet niet klooien met de aroma's af te meten of allemaal los te kopen, enkel mengen met VG/PG en eventueel nic en perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Katmi schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 06:24:
[...]

Enkel beginners kopen 10ml flesjes, gevorderde vapers kopen al lang shortfills van 50 tot 100ml waar je een nic booster aan toevoegd, als je online wat shopt bv in de UK ofzo vind je die shortfills al voor 13 pond voor 50ml ( wat 60ml is na een nic booster ) van premium merken, van andere merken vind je zelfs 100ml flessen voor 13-19.99 pond wat 120ml is na 2 boosters.
Bij driphacks ( waar ze oneshot aroma's verkopen ) kan je zelfs al 60ml shortfills voor 9.99 pond krijgen.

Nog steeds duur maar een stuk goedkoper dan die 10ml flesjes, mijn vapeshop verkoopt die bijna zelfs niet meer en moet er meer weggooien omdat de datum om is dan dat hij ze verkoopt.

Zelf maken is leuk en wel maar als iemand die het gedaan heeft heb ik 1 tip voor beginners die dit willen doen : koop Oneshot aroma's van bv Flavourboss of driphacks waar je enkel VG/PG en Nic aan toevoegd, dan weet je dat het tenminste gaat smaken zoals de omschrijving en aangezien de hoeveelheden VG etc op de fles staan die je moet toevoegen is het kinderspel.

Zelf mengen met losse aroma's en recepten die je vind is allemaal leuk en wel maar vaak proeft het niet naar de premium liquid waar het op gebaseerd is en voor sommige recepten heb je soms 5-6 aroma's nodig, aan +-5 euro per 10ml aroma loopt dat ook al snel op om ff een premium liquid na te maken.

Ik heb met recepten te volgen nooit zo een goed resultaat gekregen als met Boss Shots van Flavourboss of Driphacks shots + je moet niet klooien met de aroma's af te meten of allemaal los te kopen, enkel mengen met VG/PG en eventueel nic en perfect.
Oke, goed inzicht!

Ik ben zelf begonnen met een halve liter pg/vg 40/60 waar al nic aan is toegevoegd @15mg.

Ik heb vervolgens een zwik verschillende eppies gehaald om ook niet gelijk aan een 1 smaakstof vast te zitten als het niet bevalt.

Zo nu en dan mix ik 2 verschillende eppies (wel binnen het zelfde smaakprofiel) en tot nu toe gaat dat prima.

Maar wat zou jij aanraden?

Ik heb nu dus een Q16 wat MTL is (en een Joyetech probox maar die reken ik niet mee) maar ik krijg als het goed is binnenkort mn Vaporesso Swag binnen wat een DL is met een behoorlijke punch.

Momenteel maak ik m’n liquids wat pittiger qua smaak (op de eppies staat 1 tot 2,5%, ik doe dus 2,5) en de smaak bevalt prima.

Echter doe ik nu vooral tabak smaken en met de Swag wil ik ook een keer wat (niet te zoete) fruitsmaken gaan proberen maar ook nog de tabak (niet door elkaar uiteraard).

Is het dan handiger om wat minder smaakstof te gebruiken bij de Swag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VapingQueen
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-07-2020

VapingQueen

Patriotic Vapester!

1nsane schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 08:44:
[...]

Oke, goed inzicht!

Ik ben zelf begonnen met een halve liter pg/vg 40/60 waar al nic aan is toegevoegd @15mg.

Ik heb vervolgens een zwik verschillende eppies gehaald om ook niet gelijk aan een 1 smaakstof vast te zitten als het niet bevalt.

Zo nu en dan mix ik 2 verschillende eppies (wel binnen het zelfde smaakprofiel) en tot nu toe gaat dat prima.

Maar wat zou jij aanraden?

Ik heb nu dus een Q16 wat MTL is (en een Joyetech probox maar die reken ik niet mee) maar ik krijg als het goed is binnenkort mn Vaporesso Swag binnen wat een DL is met een behoorlijke punch.

Momenteel maak ik m’n liquids wat pittiger qua smaak (op de eppies staat 1 tot 2,5%, ik doe dus 2,5) en de smaak bevalt prima.

Echter doe ik nu vooral tabak smaken en met de Swag wil ik ook een keer wat (niet te zoete) fruitsmaken gaan proberen maar ook nog de tabak (niet door elkaar uiteraard).

Is het dan handiger om wat minder smaakstof te gebruiken bij de Swag?
Als jij op 60Vg blijft zitten, dan is er geen verschil in het percentage aroma wat je gebruikt, of je nu de Q16 of de Swag gebruikt, dat maakt niet uit. Wel is het zo dat hoe lager je in weerstand gaat (en dus hoger in vermogen), je het percentage Nic aanpast. Als jij bv. een tabaksmaakje dampt met 15Mg Nic op 80 Watt, dan hoest je je longen je lijf uit, terwijl dat met de Q16 geen probleem is, maar het Wattage van de Q16 is dan ook een stuk lager. Het percentage aroma veranderd alleen als je hoger in je Vg gaat. Als je 100Vg dampt, heb je bijna het dubbele percentage aroma nodig dan met de 60Vg nu. Dit komt omdat Vg niet de smaakdrager is, dat is de Pg. Hoe hoger je Pg percentage wordt, des te minder aroma je nodig hebt. Hou er dus rekening mee, dat als je met de Swag een weerstand van 0.3Ohm gebruikt, dat je het Wattage dan niet te hoog zet, hoe hoger het Wattage, des te lager je percentage Nic dient te zijn. Bij 80Watt/ 0.3Ohm is het aan te raden 3Mg Nic te gebruiken. Dat is dus ook de redenen dat ik met losse Pg, Vg, aroma en Nic werk, dan kan je alles aanpassen, wat met een voorgemixte vloeistof niet mogelijk is.

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vapebros.nl
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 27-11-2020
Klopt zeker als je hogere wattage damp dat je lager in nicotine gehalte gaat, maar dit geld vooral de freebase nicotine.

Vapers die graag op hogere nicotine willen/nodig hebben. Probeer je eliquids te maken door nic salts toe te voegen. Nic salt is veel zachter op je keel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
De Eleaf Istick Pico Baby is binnen, voor wie nog een stealth apparaatje wil:
Baby
Erg broekzak-vriendelijk, en voor mij als beginnend MTL-damper ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-08 21:22

Cybergamer

Wanna Play a Game?

zacht schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 10:47:
De Eleaf Istick Pico Baby is binnen, voor wie nog een stealth apparaatje wil:
[afbeelding]
Erg broekzak-vriendelijk, en voor mij als beginnend MTL-damper ideaal.
Wow! Dat is klein zeg! Die zou ik in mijn portemonnee moeten stoppen, anders raak ik hem kwijt! XD

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Cybergamer schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 15:07:
[...]

Wow! Dat is klein zeg! Die zou ik in mijn portemonnee moeten stoppen, anders raak ik hem kwijt! XD
Ik heb grote handen :p
1050 mAh batterij, max 25 watt, 2ml tankje (met regelbare airflow) dat in de mod gaat ipv erop. Het is een serieus prettig apparaatje, bevalt me nu al beter dan de ego aio eco waarmee ik begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-08 08:23
Iemand ervaring met QPharm base? Ik had even snel wat nodig en heb een fles PG & VG besteld bij een webshop met een korte levertijd.

In de fles VG drijft er echter iets zwart wat van organische oorsprong lijkt. Lijkt me dat ik dit niet ga gebruiken?

VG

(Overigens heb ik al een mailtje naar de webshop verstuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 19:11
dubbeldekkert schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 16:58:
Lijkt me dat ik dit niet ga gebruiken?
Nee, het hoort er niet in en getuigt ook van slechte Quality Control bij Qpharm.
Maar vergeleken met wat je (jarenlang) geïnhaleerd hebt toen je nog rookte, zal het IMHO geen kwaad kunnen om het er uit te vissen en gewoon de VG te gebruiken.

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Laatst online: 04-12-2022

Ik heb voor onderweg een kangertech togo. Werkt prima bij het uitgaan, je krijgt ook normale wolkjes ipv die mega drakenwolken die uit mn smok xpriv komen 😂

Volgens mij zijn ze rond de 25 euro op AE en dan heb je een tpd en niet tpd versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Janet_ schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:49:
[...]

Ik heb voor onderweg een kangertech togo. Werkt prima bij het uitgaan, je krijgt ook normale wolkjes ipv die mega drakenwolken die uit mn smok xpriv komen 😂

Volgens mij zijn ze rond de 25 euro op AE en dan heb je een tpd en niet tpd versie.
Ik heb nu dus een Smok Infinix gekregen ipv de Fit, zelfde verhaal, lekt als een tierelier. Ik neem m'n verlies maar voor die 20 euro. Zal eens naar die kangertech kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Thomas schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:52:
[...]

Ik heb nu dus een Smok Infinix gekregen ipv de Fit, zelfde verhaal, lekt als een tierelier. Ik neem m'n verlies maar voor die 20 euro. Zal eens naar die kangertech kijken!
Ik begreep dat smok vaker lekt. Nu heb ik zelf geen problemen met mn xpriv.

Met de Togo heb ik eigenlijk nooit lekkages gehad. Ik smijt hem gewoon in mn tasje tussen de sleutels enz en niks aan de hand. Makkelijk te vullen. Usb aansluiting zit gelukkig niet aan de onderkant. Het is niet het nieuwste model maar hij werkt gewoon prima. Let er wel op dat je geen wattages oid kan instellen. Maar het lijkt mij dat zoiets voor on the go niet nodig is. Ik gebruikte trouwens eerst een istick basic maar dat is alleen mtl dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Thomas schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 20:52:
[...]

Balen man!

Lijkt soms toch het merk, die Joyetechs lees je veel rotzooi over en Smok ook.

Over Kangertech, Justfog, eLeaf (wel van Joyetech) enz lees je vooral positieve dingen dus er zal wel wat in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:22

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Sinds een paar weken aan de vape geslagen en nu een nieuwe binnen gekregen! De Ijoy Genie PD270, normaal rond de 50-60 op Alie en nu voor 36 euro op de kop getikt:) Complete kit INCL. Batterijen.
Er zit zelfs een zaklamp in... 8)7
Vape 1
Vape 2

[ Voor 3% gewijzigd door Terrie op 15-06-2018 14:22 ]

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-phone
Voor mijn werk kom ik bij bedrijven en hogescholen. Wat opvalt is dat ik steeds meer mensen opmerk die vapen. Ik ben nog zo bescheiden om mijn MTL apparaatje mee te nemen, maar als je de rookwolken ziet die zowel studenten als 'middelage men' kantoorvolk produceert met hun over-the-top 200 watt machines... Alleen maar mooi om te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Terrie schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:21:
Sinds een paar weken aan de vape geslagen en nu een nieuwe binnen gekregen! De Ijoy Genie PD270, normaal rond de 50-60 op Alie en nu voor 36 euro op de kop getikt:) Complete kit INCL. Batterijen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 'batterijen' zou ik meteen vervangen :) Maar goeie prijs denk ik wel!

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Ik heb voor mijn vriendin de Vaporesso Swag Kit 80w gekocht maar aangezien ik niet vape en al 10 jaar niet meer rook kom ik niet uit het menu.
Wil hem vapeklaar hebben als ze zo om 7 uur komt.
Videos op YT zeggen niets over het menu en ben nog geen site tegen gekomen waar het in kinderlijke vorm staat opgeschreven.
il hem van farenheit naar celcius zetten, dat staat ook nergens.
Het menu vind ik niet heel vriendelijk en als ik hem op VW wil zetten zie ik niet eens ergens VW staan in desbetreffende menu. Om hem op soft te zetten zie ook niets staan (lees onduidelijk).
Ga wel verder zoeken maar mss is er iemand die kan helpen die het ding heeft.

Heb hier iets gevonden. <-- deze link heeft me geholpen, evt voor anderen die er ook niet uitkomen.

[ Voor 13% gewijzigd door Bad Brains op 16-06-2018 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Cybergamer schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 14:15:
[...]

Die 'batterijen' zou ik meteen vervangen :) Maar goeie prijs denk ik wel!
Kun je eens uitleggen waarom je die batterijen zou vervangen?

Dit zijn namelijk prima batterijen die Ijoy meelevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Undy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:28:
[...]

Kun je eens uitleggen waarom je die batterijen zou vervangen?

Dit zijn namelijk prima batterijen die Ijoy meelevert.
Iik ben voorzichtig met batterijen uit China door vele verhalen en dit soort filmpjes: YouTube: Disassembly of fake 18650 Li-Ion cell

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Cybergamer schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 18:18:
[...]

Iik ben voorzichtig met batterijen uit China door vele verhalen en dit soort filmpjes: YouTube: Disassembly of fake 18650 Li-Ion cell
https://www.e-cigarette-forum.com/blogs/mooch.256958/

Hier kun je jezelf op de hoogte brengen van de goede en slechte batterijen.

En ook uit china komen hele goede batterijen. Zo ongeveer allemaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Undy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:09:
[...]
En ook uit china komen hele goede batterijen. Zo ongeveer allemaal ;)
Enzo ook een hoop fake/clones/troep :) Ik koop ze lekker hier in NL. Maarrrr, iedereen mag het gelukkig zelf bepalen waar hij/zij de batterijen vandaan haalt.

[ Voor 15% gewijzigd door Cybergamer op 16-06-2018 19:43 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Cybergamer schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 19:42:
[...]

Enzo ook een hoop fake/clones/troep :) Ik koop ze lekker hier in NL. Maarrrr, iedereen mag het gelukkig zelf bepalen waar hij/zij de batterijen vandaan haalt.
Denk je werkelijk dat Ijoy zelf fakes van hun eigen batterijen in de mod mee verkoopt?
Dan zouden ze hun eigen glazen wel heel erg snel ingooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Terrie schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 14:21:
[afbeelding]
[afbeelding]
En is deze scherp geprijsde set authentiek gebleken bij de test op de Ijoy site ??

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie

Terrie

Embryo1 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:51:
[...]

En is deze scherp geprijsde set authentiek gebleken bij de test op de Ijoy site ??
Weet ik niet, zal is kijken hoe dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Terrie schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:53:
[...]

Weet ik niet, zal is kijken hoe dat werkt?
https://www.ijoycig.com/support.html

Rechtsonder kun je de krascode (serial number) van de verpakking invoeren .

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Undy schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:06:
[...]

Denk je werkelijk dat Ijoy zelf fakes van hun eigen batterijen in de mod mee verkoopt?
Dan zouden ze hun eigen glazen wel heel erg snel ingooien.
Nee, maar mezelf Ijoy noemen en vervolgens fakes verkopen is natuurlijk niet zo moeilijk.

cybergamers.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terrie

Terrie

Embryo1 schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 20:56:
[...]

https://www.ijoycig.com/support.html

Rechtsonder kun je de krascode (serial number) van de verpakking invoeren .
Volgens de site is het een originele ijoy, dus ik heb een prima koop gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
Vorige week bij toeval bij de Hoornse Damper naar binnen gestapt waar we mijn schoonmoeder aan een damper hebben gekregen.

Nu dacht ik ff hetzelfde te doen met mijn eigen moeder maar ik kan niet direct een fysieke winkel in de omgeving Rotterdam vinden waar je 50+ smaakjes kan uitproberen.
Ik geloof ook op de deur gelezen te hebben dat die in Hoorn nu met vakantie is, dus dat is ook geen optie.

Iemand een idee of heeft die shop in Hoorn een uniek concept?

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-07 16:24
Even wat inkopen gedaan : Pulse BF80 met resin panels en grote refill bottle voor 50 pond op Ecigone ( kost 77.50 voor een resin versie in mijn lokale shop en is zonder de refill bottle )

Nog 2 extra reserve squonk flesjes ( zelfde als het flesje dat al in de mod steekt )

Recurve RDA, had een single coil squonk atty nodig voor op een single cell squonk mod, en vind mijn Drop niet leuk werken in single coil.

Helaas zijn de Vapcell INR20700 3100mAh - 30A uitverkocht op Nkon momenteel, en het zijn de enige echte deftige 20700 cellen imo ( getest door Mooch en halen effectief 3100mAh en 30A ) en de 21700 Vapcell batterijen zijn rewrapped Samsung 30/40T dus de 20700 cell zou ook deftig moeten zijn.

Sanyo komt er niet voor mijn gebruik met hun 15A rating en iJoy batterijen moet ik niets van weten, en veel meer keuze heb je in de 20700 wereld niet..dus als de mod aankomt morgen maar ff een VTC5A erin met de adapter.
Vind het wel knullig van Tony B dat er geen 21700 in gaat, want je spreekt over millimeters vergeleken met een 20700, als je 5 seconden een Dremel in de mod steekt bovenaan waar de batterij gaat krijg je wel een 21700 erin ( enkel het deurtje staat dan niet flush tegen de mod dus een paar mm extra dimensie en je had veel meer battery life.

Later in de week ook eens wat Drip Hacks oneshots bestellen, lokale website verkoopt ze nu ook in Belgie dus moet niet speciaal uit de UK komen dus ook goedkoper in shipping en kortere levertijd ( dag erna met Bpost )

[ Voor 14% gewijzigd door Katmi op 18-06-2018 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Raymond P schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:57:
Vorige week bij toeval bij de Hoornse Damper naar binnen gestapt waar we mijn schoonmoeder aan een damper hebben gekregen.

Nu dacht ik ff hetzelfde te doen met mijn eigen moeder maar ik kan niet direct een fysieke winkel in de omgeving Rotterdam vinden waar je 50+ smaakjes kan uitproberen.
Ik geloof ook op de deur gelezen te hebben dat die in Hoorn nu met vakantie is, dus dat is ook geen optie.

Iemand een idee of heeft die shop in Hoorn een uniek concept?
Misschien vape a holics op de nieuwe binneweg?
Naar mijn weten kan je overal wel smaken uitproberen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Nu online
Janet_ schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:46:
[...]

Thx, rij ik daarnaartoe.

Ik kom vrijwel niet in fysieke winkels

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Janet_ schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:46:
[...]

Idd of de puff store? Zwoofs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
Rotterdamp is er trouwens ook nog 1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Zo, ik heb besloten het maar eens te gaan proberen, die shake'n'vapes.

Via een grijs kanaal 38mg/ml 100% PG base besteld, en bij Zwoofs een paar 50ml-in-60ml flesjes shake'n'vape besteld die me lekker lijken. Meteen wel een flinke klap geld maar als ze zo lekker zijn als ik denk dat ze zullen zijn dan is dat het zeker waard.

Waarom 100% PG nic base? Omdat die shake'n'vapes al 70% VG zijn en ik weet niet hoe goed mijn gear om kan gaan met zulke dikke liquid. Daarom, better to err on the side of caution, via de 10ml nicbase maar een dosis PG toevoegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12:14
Is er hier iemand die een originele OBS engine rta heeft ? Zou je dan de afmeting van het glaasje eens kunnen posten?

Mijn originele glaasjes zijn beide stuk dus had ik deze besteld :

https://www.fasttech.com/...licate-glass-tank-for-obs

Maar ze net te kort, de gene die ik ontvangen heb zijn 25 x 14 en een beetje ( geen schuifmaat bij de hand. :p )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
justmike schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 20:35:
Is er hier iemand die een originele OBS engine rta heeft ? Zou je dan de afmeting van het glaasje eens kunnen posten?

Mijn originele glaasjes zijn beide stuk dus had ik deze besteld :

https://www.fasttech.com/...licate-glass-tank-for-obs

Maar ze net te kort, de gene die ik ontvangen heb zijn 25 x 14 en een beetje ( geen schuifmaat bij de hand. :p )
Volgens de gegevens in de link zouden de door jou bestelde glaasjes 25 x 16 moeten zijn.
Ik zou even een ticket openen en melding maken van foutief geleverde glaasjes. Voldoen niet aan omschrijving.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 19:11
Heb mijn reserveglaasje :P ff opgemeten:
buitenø 25,2 mm
binnenø 22 mm
hoogte 16,2 mm

FT heeft dus mooi de verkeerde glaasjes opgestuurd. 8)7

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Mx. Alba schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:23:
Zo, ik heb besloten het maar eens te gaan proberen, die shake'n'vapes.

Via een grijs kanaal 38mg/ml 100% PG base besteld, en bij Zwoofs een paar 50ml-in-60ml flesjes shake'n'vape besteld die me lekker lijken. Meteen wel een flinke klap geld maar als ze zo lekker zijn als ik denk dat ze zullen zijn dan is dat het zeker waard.

Waarom 100% PG nic base? Omdat die shake'n'vapes al 70% VG zijn en ik weet niet hoe goed mijn gear om kan gaan met zulke dikke liquid. Daarom, better to err on the side of caution, via de 10ml nicbase maar een dosis PG toevoegen. :)
Klinkt goed! Ik mix het zelf en zit op 60% VG en dan merk ik na een tijdje dat m’n coils echt smerig worden maar dat zijn dan ook kleintjes vergeleken met die in een Swag bij die onderweg is waardoor het eerder aankoekt.

Ik heb overigens wel een zwik oude coils bewaard van mn Q16 en ga ze binnenkort een “grain alcohol” bad geven, het schijnt dat ze daar weer nagenoeg schoon van worden en je ze op die manier rustig nog 2 extra cycli kan gebruiken :-)

Gewoon om even te experimenteren want als mn Swag binnen komt, die heeft behoorlijk duurdere coils dus daar wil ik dat ook bij gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb sinds een week of 3 de GeekVape Ammit 25 RTA (met 5ml extender), en die bevalt mij zeer goed! Een van de betere RTA's tot op heden naar mijn idee. De 2ml heb ik nog niet geprobeerd XD

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/DY6_VAtfwRVVlGEqfdVIdgxG7ul7BBN1Y52IQ2OEVGAy-3Y5jvMecsVckis-5YXqjDaFHam5zxxPqBGHipkNJVcdvB010dWdvwU0Y0vymeAQbujMvSh0r7r0yNxyPzgOqBjwUNQ8XjE2Xc7eFt6yRP-4jLOVuLFsYp3ilh_qsv9xJhqGljEtB-I1FWItmIYckyQ13RiEZV7oaRezumL9jUz4IBmVxCam_ZuUUEgj7MrBCNz0blTohmhPbZ-N4HDOgrZQlTXGGQayGrD7gLFfZIqQcwkP9Ybc7mxiHeusSF-6Oce8dJvKmsou9kNe3thxFTM47lczvYHwmA481F_AKi9E4Pwomqg3zpWR4IfVmMn2QFoYKz_4cEBajwr4-PuEmQrwL_zLDeitWfdUaKKAl3wC38NCJUrCiQBF1qrEPKlpWJe36zkNKXTF_NxDewM1qytxE8MBS6H-gvXwYpe7QhzXz4W--2dzfz0dN8fSgJnVEQf514ag0X8HnDCwJtI0kLsTDsng7haAY76l4dXK6z6GpCEvW84aVUd2uu7i8DZ1TPTi2qY3j7rTv_sXeCWYE-w-MCVd1wT7hMzZOyxJ9Nr3n-dqnlzGqN-dQ-bc=w2574-h1287-no
Links: Coppervape Skyline - rechts: GeekVape Ammit 25

[ Voor 59% gewijzigd door Cybergamer op 20-06-2018 12:34 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zacht
  • Niet online
Vaderdagpakketje binnen gekregen (zoonlief is erg blij dat de analoge peuken de deur uit zijn), een joyetech penguin se met 8ml tank. Die is per direct aangewezen als mijn op-de-salontafel-vapor. Veel damp, veel smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
Grrr. zit nog altijd op m'n Swag te wachten, ligt volgens de verkoper nog op de luchthaven van bestemming.. Maargoed, had ik kunnen weten toen ik in China bestelde maar aan de andere kant, als hij eenmaal hier is, heb ik hem wel gelijk met 3,5ml tank ipv 2ml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
Vandaag mijn nieuwe Blade of God binnen gekregen. De beste man kan de rda dezelfde kleur geven als de mech. Kan er wel een dure rda op laten zetten, omdat dat mooi lijkt, maar de Dead Rabbit is op dit moment gewoon mijn favoriet. Vind het erg geslaagd, al zeg ik het zelf. Door de texture voelt de mech iets ruwer in de hand, waardoor je meer grip hebt; ideaal! Nu eerst maar even niets nieuws meer kopen...

Blade of God custom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
JL Koppelle schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 17:09:
Vandaag mijn nieuwe Blade of God binnen gekregen. De beste man kan de rda dezelfde kleur geven als de mech. Kan er wel een dure rda op laten zetten, omdat dat mooi lijkt, maar de Dead Rabbit is op dit moment gewoon mijn favoriet. Vind het erg geslaagd, al zeg ik het zelf. Door de texture voelt de mech iets ruwer in de hand, waardoor je meer grip hebt; ideaal! Nu eerst maar even niets nieuws meer kopen...

[afbeelding]
Ziet er gelikt uit _/-\o_
Pagina: 1 ... 77 ... 104 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.