Woon je toevallig in de buurt van Den Bosch eo?Mx. Alba schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 13:52:
Ik overweeg ook om eens shake'n'vape te gaan proberen, want qua prijs ontloopt het de liquids die ik nu damp niet veel. Alleen loop ik tegen een probleempje aan: ik damp 6mg/ml...
Die shake'n'vapes zijn 50ml liquid in een 60ml-fles zodat je er 10ml booster of base bij kunt gooien.
De sterkste booster die te krijgen is, is 20mg/ml... Als ik er daar een van bij dump, heb ik dus 3,3mg/ml in totaal. Ik zou er twee bij moeten dumpen om op 5,7mg/ml uit te komen, maar dat past niet in het flesje.
Ik zou natuurlijk 10ml liquid uit het flesje kunnen halen en bewaren voor later... Dan kom ik dus met twee boosters op 6,6mg/ml (of met twee 18mg/ml boosters op 6mg/ml) maar dan wordt de liquid natuurlijk ook weer meer verdund.
Eigenlijk zou ik "gewoon" een 36mg/ml booster moeten hebben maar ja, mag niet van de TPD.
Dan kun je hier nog wel een 100ml fles op 48 mg op komen halen, moet je het alleen 'uitmeten' op 1.5 booster
Kan natuurlijk ook. Gewoon in een 100 ml apotheekfles doen, en dan twee boosters.zacht schreef op donderdag 31 mei 2018 @ 14:25:
[...]
Ergens een groter leeg naaldflesje kopen? Neuroot als ik ben heb ik het halve internet afgestruind voor ik de aankoop van een paar posts hierboven gedaan heb. En ik weet zeker dat ik lege naaldflesjes van 100 ml gezien heb, en volgens mij zelfs van 120ml.