Ari Gold schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:32:
Is die Sugar Lips een beetje smaakvol? Las dat de smaken pas na 2 weken naar voren komen.
Ben van plan om die te proberen met Pink Lemonade. Beetje afstappen van Pinkman.
Oja, binnenkort de Wismec Reuleaux RX GEN3 Dual aanschaffen. Die ziet er netjes uit. Misschien dan ik een Smok TFV8 Baby meepik.
Sugar lips is zeker niet verkeerd. Ik vind zelf krispie treats het lekkerst van flavour boss. Lunch lady's lemon tart ook zeker. Van deze drie heb ik na tig eppies de 500ml versies gehaald
Vraagje; Ik damp zelf inmidels 70 á 80% VG Juice op een Aspire revvo (lekker maar verslind coils als een malle).
Een kennis van mij heeft nu een K3, op zich een prima ding, voor 50/50. Dus hij is op zoek naar een MTL waar ook 70VG juice in kan. Maar deze mag niet te duur zijn.
Nou weet ik dat een Aspire icm een Nautilus X prima dergelijke juices aan kan. Echter is €60,- uitgeven een beetje veel. De meeste alternatieven zijn allemaal DL. Hebben jullie nog goede aanraders?
- Een Justfog Q16 heeft bijvoorbeeld een prima prijs. En de wickholes zien er ook niet te klein uit. Maar is deze ook geschikt voor high VG?
- Een Aspire Pockex lijkt me ook geschikt, maar de 1.2ohm coils zijn niet te verkrijgen in NL
- Een joytech EGO AIO zou een mooie combinatie zijn van DL en MTL, maar wat ik zo lees wicked deze niet goed genoeg voor high VG.
Dus wie heeft de gouden tip?
[
Voor 41% gewijzigd door
analogworm op 26-04-2018 10:16
]