Gaat tegenvallen, je moet heel je RDA ook echt heftig schoonmaken om de liquid er uit te krijgen immers.

- Wolken zoals bv een goon 1.5 met een dikke build in boeien me weinig, ik vape nu ook niet hoger dan 70 watt max en heb liever de nadruk op flavour.
Ik doe 75Watt op m'n G-Class, dat is echt rammend veel damp hoor. (0.14ohm build in een Aromamizer)
- Een deck in de stijl van de Drop of de Dead Rabbit, in ieder geval iets waar ik easy leads kan snippen en makkelijk kan builden/wicken.
Zijn wel heel verschillende decks

Dead Rabbit is nog een stuk makkelijker qua leads knippen trouwens. Maar ik snap denk ik wel wat je wilt.
- juice well diepte niet aan gedacht, squonken ga ik niet snel doen voor er een deftige keuze regulated squonkers zijn, en niet de paar modellen op de markt right now.
Ik heb vandaag op het punt gestaan om een DNA250 Squonk te bestellen, het is gewoon dat ik het budget er niet voor heb gemaakt. Ze zijn er wel, ze zijn alleen
wat duurder. De reden van deze vraag is overigens RDA's als de MESH, die gewoon geen juicewell hebben, wat extreem poep is.
- side of top airflow, vind die van de dead rabbit wel leuk, die van mn broer zijn Goon 1.5 ook, wil voornamelijk een smooth open draw en geen heavy restricted lung hit.
Kijk, smooth en open. Daar kan ik wat mee.
- Single of dual coil, meer niet, voorkeur gaat uit naar single maar dual heb ik niets op tegen perse.
Single en smooth en open airflow, noted.
- pre made alien coils die ik koop zijn geloof ik 2.5 ID maar sta open voor deftige 3 of 3.5 ID te steken ook, ben nog aan het leren qua pre made coils.
2.5 is prima man, groter betekent ook dat je meer ruimte moet hebben. (Hoewel het wel zo is dat hoe meer ruimte je gebruikt, hoe meer smaak je hebt zegt men.
- Squonken ga ik op termijn wel eens proberen maar dat zal toch pas na het leven van deze RDA gaan zijn

Mwoah, niet te snel denken

Een squeezer heb je voor ±€40 in huis en da's echt een puik dingetje

- Heb ervaring met RTA's builden en wicken, RDA's niet echt.
Is in principe hetzelfde, je hebt er alleen geen tankje onder hangen waar je je katoen in moet proppen.

- 810 driptip, mag met 510 adapter in de box komen maar moet niet, iets als de bijgeleverde resin drip tip van de dead rabbit bv vind ik ideaal, daarmee dat ik ook van RTA af wil, zijn allemaal 510 tips.
Okay, goon-style 810 dus!
- Top cap die geleverd komt zal voldoende zijn

Helder!
Mijn grootste personal dilemma momenteel is ga ik single of dual coil, en neem ik dan de Dead rabbit SQ of de original, of de Drop, wil alleen geen super warme vape en dat hoor ik bij de Drop wel omdat de coils redelijk hoog zitten.
Wil er ook niet meer aan uitgeven dan de prijzen van bovengenoemde drippers, een goon 1.5 bv is al meteen 25-35 meer en ga geen 60+ aan een dripper geven.
Een RDA die is ontworpen voor singlecoil is echt heel anders dan een dual. Je zult dus bij een dual-coil RDA die je single opbouwt altijd een groot deel van je RDA niet gevuld hebben wat de airflow niet bepaald ten goede komt.
Mijn advies is om er twee te kopen, hoe stom dat ook klinken mag.
De Dead Rabbit (originele versie) kost
minder dan €18. (Anders een Peerless voor
€13,50)
En dan een Oumier Wasp nano single coil, die nu minder dan
€10 kost.
Moet je even wachten, maar ben je in totaal €28 kwijt, dat is héél ruim binnen je budget denk ik zomaar.
Hell, ik denk dat ik ook een wasp ga bestellen, voor €10 kan ik me niet echt een buil vallen wel?
Als het een beetje meezit heb ik morgen, hooguit overmogen(avond) m'n Entheon binnen, kan niet wachten! Dat is feitelijk een verbeterde Hadalay, die heeft wel een wat meer restricted airflow, in een single-coil design en dat zoek ik.
Een B2K V3 is ook een optie, maar kost ook weer €80+ en op een gegeven moment zijn het geen leuke geintjes meer
Heb wel wat spulletjes binnengekregen van LePetitVapoteur vandaag, maar niet helemaal wat ik had besteld. Hopelijk is de aftersales een beetje goed
1:
Tank stands had er 5 besteld, zijn prima in orde.
2:
Ampking 20700's, waar ik er 2 van heb besteld en gekregen. Feitelijk zelfde cell als de iJoy, maar iets goedkoper.
3:
Coilmaster 521 tab plus, in zwart. Heb een zilveren gekregen wat jammer is, maar kom ik wel overheen.
4:
Daedalus Pro kit, heb alleen de coil jig gekregen, mis dus in principe de helft.
Die Daedalus leek mij wel een uitkomst omdat het me gewoon gedoe gaat schelen in het maken van m'n staples, fused claptons en dat soort spul. (Gelijk ook een berg wire besteld bij wireandstuff.co.uk trouwens)
[
Voor 10% gewijzigd door
Floor-is op 17-01-2018 21:44
]