taker1987 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:08:
[...]
zo dan
1. MTL of DL? geen idee omdat ik het niet kan vergelijken
2. Verwisselbare batterij? is wel makkelijker denk ik
3. Groot of klein (1,2,3 batterijen) maakt me weinig uit maar denk max 2
4. Heel veel in te stellen of liever minder. maakt me ook weinig uit , zal het toch niet te vaak gebruiken , het is meer even het juiste instellen en dat gebruiken denk ik .
5. Hoe groot moet je tankje, hoeveel gebruik je per dag? mag wel iets groter dan de ego aio
6. Budget max 50 euro dan
7. Zoeken wat binnen je budget past
8. Budget aanpassen (altijd)
9. Opnieuw zoeken wat in je budget past
10. Bestellen
11. Weken en weken wachtwen / In Nederland besteld en dus snel in huis
1. Als je de eerste vraag niet beantwoorden kunt, dan kijken we naar je laatstgebruikte methode om nicotine binnen te krijgen. Sigaretten en een eGo AiO.. Dus MTL.
En dan denk ik, Smok Priv One. Kost geen klap, kan je niks op instellen, supermakkelijke coils, superklein, niks geen gedoe met batterijen. En gewoon vandaag bestellen, morgen/overmorgen in huis:
hiero.
Mocht je toch iets ingewikkelder willen, dan ga je eigenlijk naar DL sets, daaraan zal je heftig moeten wennen. Dan zou ik voor zo'n Vaporesso Swag gaan die ik eerder aangaf (want ik vind Vaporesso goed spul maken), of als je meer wilt uitgeven:
de Vaporesso Revenger Mini kit die bij voorgenoemde winkel op voorraad is.
Hoewel e-wolk niet altijd goedkoop is, is die dude supersnel met versturen en heeft hij erg toffe dingen in de verkoop. Mijn
Dotsquonk komt er vandaan

Hij heeft ook enorm veel liquids, ook in grotere verpakkingen..
Ontopic weer
2. Ja is makkelijker, maar ook moeilijker. Je moet batterijen en een lader enzo.. Gedoe

3. 2 batterijen, dat zijn serieuze apparaten. Die batterijen zijn namelijk 18mm doorsnede en 65mm lang, daarmee meer dan 2x zoveel inhoud als een AA!
4. Liever minder is het antwoord dat ik lees

5. Als je groter dan 2ml wilt, dan moet je grijze import gaan doen, van buiten Europa dus eigenlijk. Dan ontkom je niet echt aan de Chinese sites, of de US ofzo. Maakt het moeilijker, niet onmogelijk

6. €50, dan is er -mits in NL- niet heel veel te vinden.
7. Zie hierboven
8. Zou ik voor nu niet doen. Ofwel die Smok hierboven, of de Vaporesso uit China laten komen. Ga je, in beide gevallen, echt gelukkiger van worden.
9, 10, hoeft niet

11. Als je dat Smok-dingetje koopt is het in een paar dagen in huis.
Mocht je toch iets heftigers willen en hij moet in NL gekocht (want snel in huis), dan moet je je budget vrees ik toch aanpassen. En dan zou ik (dus) voor de
de Vaporesso Revenger Mini kit gaan
[
Voor 61% gewijzigd door
Floor-is op 28-12-2017 15:40
]