Als je geen lightsaber of kermis mod wilt hebben zijn er wel een paar die er sober maar fraai uitzien.
Bv de Modefined Sirious ( geen idee of die in NL te koop is ergens maar in BE niet dus kan zijn dat je richting UK/China moet voor deze )
De Eleaf Invoke, zeer simpele en goedkope dual 18650 mod van Eleaf, zelfde bedrijf als de befaamde Pico.
Smoant Charon, ken ik persoonlijk niet van eigen gebruik maar ziet er goed uit
Geekvape Aegis, water en stof dicht en kan tegen een val op de stenen, een echte outdoor mod maar het uiterlijk is niet voor iedereen
Vaporesso Revenger zeer deftige mod zonder poespas, iets fancier uiterlijk dan de rest maar geen kermis toestel.
Dan heb je nog de crème a la crème volgens velen, mods met DNA chipset maar daar zit je vlot over 100 euro, zelfs bijna 100 euro in China en ik vind er niet echt veel meerwaarde aan tenzij je een boner hebt voor DNA toestellen.
Veel mensen zullen ook zeggen als je van zo een pen komt neem een Eleaf Pico of dergelijke met 1 18650 batterij maar ik zou imo meteen een dual 18650 battery mod nemen, kom je veel langer mee toen qua batterij zeker op lagere watt en je kan tanks erop passen van 22-25mm zonder problemen en vaak ook tanks tem 28mm.
Dit zal in het begin niet zo je ding zijn maar trust me als je blijft vapen ga je ooit wel naar tanks die groter dan 22mm zijn en op een pico passen deze niet door het batterij capje bovenop de mod, dan komt je tank ertegen.
Dan heb je beter meteen een geschikte mod daarvoor dan dat je die erna opnieuw moet kopen gewoon om grotere tanks te kunnen passen.
Ga je niet in China kopen bekijk dan ook zeker eens lepetitvapoteur.com, is Frans maar je kan de site op English zetten, mods zijn daar vaak goedkoper dan bij Belgische of Nederlandse retailers en binnen 3 dagen ook in huis.
Batterijen koop je best bij Nkon.nl, veel goedkoper dan in vapeshops.
Meest gebruikte 18650 batterijen zijn de LG H2, Sony VTC5/5A/6, Samsung R25 of Q30 en op nkon kosten die minder dan 5 euro per stuk maar in een vapeshop vlot 10 euro per stuk soms.
Koop ook een externe 18650 batterijlader van minstens 2 slots, opladen via de USB van je mod is goed in een '' oh shit ik moet wat batterij juice hebben '' moment maar niet elke keer dat je die batterijen helemaal moet volladen.
Een externe lader laad veilig en op een goede manier de batterijen, de usb van de mod laad deze gewoon constant aan full power tot ze vol zijn, is nefast voor de levensduur van je batterijen.
Als beginner tank kan ik de Aspire Cleito aanraden voor DL dampen en sub ohmen, goede smaak en de coils zijn niet heel duur en de tank ook niet, MTL dampen heb ik geen ervaring mee dus als je meer op de manier van een sigaret eraan wilt leuren moet je iemand met MTL ervaring vragen achter goede tanks.
Koop je 1 van mijn mods als kit met tank erbij dan heeft de Eleaf Invoke en de Vaporesso Revenger wel een degelijke tank die erbij komt, want de aegis of sirious of smoant hebben er gewoon weg geen
[
Voor 38% gewijzigd door
Katmi op 20-12-2017 21:21
]