Ik ben blij! Vandaag mijn 3.5mm inner diameter parallel coil opnieuw gewicked. Was wel een beetje zwartsel opgekomen, maar gewoon droog vuren 1x op 20watt en hij was weer schoon. Nieuw wickje er in gedaan, deze keer iets meer wick dan wat ik normaal deed, de uiteinden goed gefluffed en toen opnieuw liquid in gedaan. Mijn eigen Kanzi clone die een weekje heeft staan te steepen ongeveer. Geen lekkages en de beste flavor die ik tot nu toe uit mijn SMM heb weten te krijgen. Super! De Kanzi clone komt nu pas tot zijn recht en ik denk met nog een weekje extra steepen is hij wel waar hij zou moeten zijn. Als je daarna gewoon de dop op het potje laat en geen gekke dingen ermee doet zou hij toch wel een tijdje houdbaar moeten zijn toch?
Heb nu dus pas na een week een beetje in de gaten hoe ik hem moet wicken en het is nu perfect.
Mijn eigen liquid begint nu ook pas te verkleuren. Je kunt het zoveel heet water badjes geven als je wilt, maar het heeft dus echt gewoon tijd nodig. Water badjes helpen wel iets, maar niets kan de tijd vervangen die het gewoon moet staan. Dus weer veel geleerd vandaag en met een mooi resultaat.
Morgen krijg ik nieuwe flavors binnen en dan kan ik ook nog een paar andere liquids klaar maken om te steepen. Ben benieuwd! De liquid die ik wil gaan maken is Strawberry Fields Forever van Flavortec. Ik zal jullie wel laten weten of het in de buurt komt.
[
Voor 15% gewijzigd door
DAMAGE op 25-11-2017 02:51
]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel