De OBS Engine Nano zou ik dan kiezen. Single coil en absoluut lekvrij, mede door zijn top-airflowjustmike schreef op zondag 28 mei 2017 @ 21:34:
iemand die een single coil rta kan aanraden, liefst met een "easy acces build deck".
Zelf had ik de OBS engine mini in gedachten maar ik zoek nog alternatieven.
het moet vooral gemakkelijk te bouwen zijn. Het is voor iemand met een verstandelijke beperking en zijn moeder is de gene die voor hem zal bouwen. Tot nu toe gebruiken ze fabrieks coils maar vanwege zijn beperking trekt hij nogal regelmatig zijn coils droog en het begint een dure grap te worden om ze meerdere keren per week te vervangen
Lol. Een huilie bij Mr Frank Visser die een ongeluk heeft gehad met een 18650 los in zijn broekzak met sleutels.
Hij wist het niet en wil nu genoegdoening
Hij wist het niet en wil nu genoegdoening
Wellicht. Sbs6, mr Frank Visser rijdt visite is het.justmike schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:24:
@418O2
Is dat die tv "rechter" ? kan ik dat ergens online bekijken ?
Hij vindt dat er grond is voor een rechtzaak.
De meest recente aflevering op de sbs6 site is van 22 mei, zal nog effe moeten wachten dus.
Veel mensen onderschatten hoeveel energie er in zo'n 18650 zit. Gekoppeld aan het feit dat ze amper voorgelicht/geinformeerd zijn over het veilig gebruik ervan verbaasd het me eigenlijk dat zo weinig fout gaat.
De laatste keer dat ik 18650 batterijen ( sony vtc 6 ) kocht waren die gewoon in een blanco plastiek wrapper verpakt. Nergens waren er waarschuwingen of instructies te bespeuren. Een minimum aan info op de verpakking zou toch tot de standaard mogen behoren.
Veel mensen onderschatten hoeveel energie er in zo'n 18650 zit. Gekoppeld aan het feit dat ze amper voorgelicht/geinformeerd zijn over het veilig gebruik ervan verbaasd het me eigenlijk dat zo weinig fout gaat.
De laatste keer dat ik 18650 batterijen ( sony vtc 6 ) kocht waren die gewoon in een blanco plastiek wrapper verpakt. Nergens waren er waarschuwingen of instructies te bespeuren. Een minimum aan info op de verpakking zou toch tot de standaard mogen behoren.
http://www.kijk.nl/video/pCDdF2LRjpp uitzending Frank Visserjustmike schreef op maandag 29 mei 2017 @ 22:24:
@418O2
Is dat die tv "rechter" ? kan ik dat ergens online bekijken ?
http://www.hartvannederland.nl/top-nieuws/2017/1063108/ uitzending item SBS eerder dit jaar.
http://yor.minitroopers.com
Hoe moet je die dingen eigenlijk wel goed vervoeren?
Best raar eigenlijk dat we allerlei gare wetten krijgen opgelegd over liquids maar deze dingen nog vrij verhandelbaar zijn. Ik heb eigenlijk altijd de batterijen of in een donkere la liggen of in mijn mod. Maar kan me voorstellen dat veel mensen ze wel meenemen (op de verkeerde manier).
Verwijderd
In de meeste EU-beslissingen zit geen logica. Ik zie het ook meer als treiteren als het over liquids en inhoud van tankjes gaat. Maar ze vinden zichzelf nogal slim daar in Brussel, terwijl ze nog dommer zijn dan het domme achtereind van een dom varken....
Zo:Dr0ppFTW schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 10:05:
Hoe moet je die dingen eigenlijk wel goed vervoeren?

Ideaal spul
[ Voor 51% gewijzigd door Domino op 30-05-2017 10:47 ]
Ieder weldenkend mens weet dat je de plus en de min van een ladingdrager niet tegen elkaar moet houden.
Ik ben er vrij zeker van dat meneer naar zijn schadevergoeding kan fluiten.
Je gaat de plus en min van een autoaccu toch ook niet met elkaar verbinden, of de draden uit je wandcontactdoos.
Je gaat de plus en min van een autoaccu toch ook niet met elkaar verbinden, of de draden uit je wandcontactdoos.
Verwijderd
Tja...een weldenkend mens...daar zeg je zo wat.
Volgens mij vind je die tegenwoordig steeds minder en minder.

Volgens mij vind je die tegenwoordig steeds minder en minder.
Vraagje aan de smok AL 85 bezitters. Past daar een 25mm tank op ?
Verwijderd
Standaard is dat nee, maar met deze dingetjes zal het wel passen.
https://www.fasttech.com/products/3023/10010809/4895704
Wel de juiste maat bestellen...
https://www.fasttech.com/products/3023/10010809/4895704
Wel de juiste maat bestellen...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2017 19:05 ]
Nog effe gezocht en de big baby beast past alvast, die is 24.5 mm.
je kan het moeilijk zien op onderstaande foto, maar het lijkt me dat er toch nog meer dan een halve mm ruimte overblijft om er een 25 mm op te draaien.
https://www.instagram.com/p/BPXB2AyDp_a/
je kan het moeilijk zien op onderstaande foto, maar het lijkt me dat er toch nog meer dan een halve mm ruimte overblijft om er een 25 mm op te draaien.
https://www.instagram.com/p/BPXB2AyDp_a/
Volgens deze website past dat.justmike schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:01:
http://vaping360.com/smok-al85-kit/
Ja dat past!justmike schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:01:
:)
Effe wat kudos rondstrooien voor de customer support van Gearbest.
Had zelf een foutje gemaakt bij mijn bestelling, dat hebben ze snel recht gezet en het teveel betaalde bedrag werd meteen terug gestort.
Als het goed gaat mag dat zeker ook gezegd worden
Had zelf een foutje gemaakt bij mijn bestelling, dat hebben ze snel recht gezet en het teveel betaalde bedrag werd meteen terug gestort.
Als het goed gaat mag dat zeker ook gezegd worden
Verwijderd
Uiteraard mag dat gezegd worden, Credits where credits are due zoals de uitspraak dan is.
Nee.... 9 van de 10 mensen hebben gewoon hun batterijen voor hun afstandbediening, MP3speler (wat was dat ook alweer) en dergelijken in hun broekzak. Als je pech hebt wordt dat hooguit wat warm..... Dus zo heel gek vind ik het niet, onverstandig maar so what....Undy schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:20:
Ieder weldenkend mens weet dat je de plus en de min van een ladingdrager niet tegen elkaar moet houden.
Maar.... 9 van de 10 mensen weten niet dat een 18560 batterij toch even heel andere koek is! En daarom moeten er mijn inziens echt wel flinke waarschuwingen op staan. Weinigen beseffen dat dit de batterijen zijn die ook in je eBike, of eCar zitten, en even heel wat meer power hebben dan zo'n standaard AA of AAA batterij van de Action.
Ik zou echt niet raar staan te kijken als hij een rechtzaak zou winnen; mits er geen overduidelijke waarschuwing op de batterij, of verpakking stond.
Don't rely on their truth alone
Omdat er bij wet niets geregeld is omtrent waarschuwingen hierover zal meneer naar een schadevergoeding kunnen fluiten.LessRam schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 21:53:
[...]
Nee.... 9 van de 10 mensen hebben gewoon hun batterijen voor hun afstandbediening, MP3speler (wat was dat ook alweer) en dergelijken in hun broekzak. Als je pech hebt wordt dat hooguit wat warm..... Dus zo heel gek vind ik het niet, onverstandig maar so what....
Maar.... 9 van de 10 mensen weten niet dat een 18560 batterij toch even heel andere koek is! En daarom moeten er mijn inziens echt wel flinke waarschuwingen op staan. Weinigen beseffen dat dit de batterijen zijn die ook in je eBike, of eCar zitten, en even heel wat meer power hebben dan zo'n standaard AA of AAA batterij van de Action.
Ik zou echt niet raar staan te kijken als hij een rechtzaak zou winnen; mits er geen overduidelijke waarschuwing op de batterij, of verpakking stond.
Er is namelijk geen bedrijf of verkopende partij die verkeerd gehandeld heeft, behalve hijzelf.
Zelf nadenken is er vaak niet meer bij. Als je weet dat desbetreffende batterij een warmte kan opwekken met een bepaalde weerstand moet er toch een lampje gaan branden ergens.
Jezelf informeren over iets waar je (nog) geen verstand van hebt is vaker nodig dan velen beseffen.
Ik ben wel met je eens dat een verkopende partij voorlichting dient te geven, en wellicht ook een waarschuwing op de batterij vanuit de fabrikant.
Toch moet je bedenken dat die fabrikant daartegen in protest zal gaan, omdat deze batterijen in de basis nooit voor vapen ontwikkeld zijn, maar voor grote accupacks van voertuigen en dus ook niet per definitie ontwikkeld zijn om direct aan de consument te verkopen.
LG heeft tegenwoordig de volgende waarschuwing op zijn 18650 HG2 staan:
CAUTION
*Use for battery pack maker(s):system integrator(s) only.
*On-line commercial sales, sales to individual consumers,
or sales for E-cigarette use are strictly prohibited.
Het is wel duidelijk dat ze niet geassocieerd willen worden met het hele vape gedoe en sukkels die ze in hun zakken laten ontploffen.
CAUTION
*Use for battery pack maker(s):system integrator(s) only.
*On-line commercial sales, sales to individual consumers,
or sales for E-cigarette use are strictly prohibited.
Het is wel duidelijk dat ze niet geassocieerd willen worden met het hele vape gedoe en sukkels die ze in hun zakken laten ontploffen.
Verwijderd
Nkon heeft 2 soorten HG2's, met text en zonder :
https://www.nkon.nl/lg-18650-hg2.html
https://www.nkon.nl/recha...-hg2-without-warning.html
https://www.nkon.nl/lg-18650-hg2.html
https://www.nkon.nl/recha...-hg2-without-warning.html
@Verwijderd
Die zonder waarschuwing zijn waarschijnlijk nog "oude stock"
Die zonder waarschuwing zijn waarschijnlijk nog "oude stock"
Ik heb ze eigenlijk ook regelmatig in mijn zak zitten
Goede waarschuwing dus. Alhoewel ik mijn sig / mobiel etc en sleutels altijd in aparte zakken heb, want het lijkt mij sowieso niet bevoorlijk al dat gekras.
Wat gebeurde er eigenlijk met die man, warme zak?
Mijn batterijen kwamen trouwens ook zonder enige waarschuwing, maar dat was Fasttech.

Goede waarschuwing dus. Alhoewel ik mijn sig / mobiel etc en sleutels altijd in aparte zakken heb, want het lijkt mij sowieso niet bevoorlijk al dat gekras.
Mijn batterijen kwamen trouwens ook zonder enige waarschuwing, maar dat was Fasttech.
[ Voor 14% gewijzigd door Basszje op 01-06-2017 08:21 ]
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Vanuit fasttech zou ik men batterijen sowieso niet vertrouwen.Basszje schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 08:20:
Ik heb ze eigenlijk ook regelmatig in mijn zak zitten![]()
Ze werken anders prima. Het is of Fasttech of de winkel hier bestelt ze bij dezelfde fabrikant feitelijkPoesmij schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:13:
[...]
Vanuit fasttech zou ik men batterijen sowieso niet vertrouwen.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Dat kun je vreselijk mis hebben. Er worden erg veel batterijen van een andere wrap voorzien.Basszje schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:26:
[...]
Ze werken anders prima. Het is of Fasttech of de winkel hier bestelt ze bij dezelfde fabrikant feitelijk
Dan denk je een goede batterij te hebben en dan blijkt er onder de wrap een batterij te zitten die lang niet dezelfde belasting aan kan. Een "fabrikant" die dit legaal doet is Efest. En zo zijn er meer.
Alle batterijen met "fire" in de naam moet je ook zeker links laten liggen.
De enige betrouwbare 18650 batterijen m.b.t. echtheid zijn van Sony, Samsung en LG.
En de enige betrouwbare leverancier van deze 3 merken in Nederland is nkon.
Het is maar goed dat de eigenaar van Nkon/Dampaccu.nl deze conclusie niet hanteert.Undy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:33:
[...]
De enige betrouwbare 18650 batterijen m.b.t. echtheid zijn van Sony, Samsung en LG.
Er moesten dan veel van de 18650 batterijen uit zijn assortiment vanwege "onbetrouwbaar".
Omdat ik niet sub ohm, gebruik ik o.a. de "onbetrouwbare" Panasonics al meer dan een jaar en deze houden zich nog steeds prima.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Ik schreef over een betrouwbare leverancier van 3 specifieke merken. Ik had het niet over de rest van zijn assortiment.Embryo1 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:53:
[...]
Het is maar goed dat de eigenaar van Nkon/Dampaccu.nl deze conclusie niet hanteert.
Er moesten dan veel van de 18650 batterijen uit zijn assortiment vanwege "onbetrouwbaar".
Omdat ik niet sub ohm, gebruik ik o.a. de "onbetrouwbare" Panasonics al meer dan een jaar en deze houden zich nog steeds prima.
Het is ook niet zo dat alle aangeboden 18650 batterijen voor vapen bestemd zijn. Er zijn ook andere toepassingen zoals zaklampen.
Neemt niet weg dat ik het onbegrijpelijk vind dat merken zoals Efest nog aangeboden worden.
Zij produceren niets, maar kopen rejects van de grote 3 en doen er een onwaarschijnlijke wrap omheen met ernstig overdreven specificaties.
Bekijk deze tabel maar eens goed.
https://www.e-cigarette-f...ents/img_5441-jpg.658875/
Daarnaast is het raadzaam voor elke vaper om Mooch's blog door te nemen.
https://www.e-cigarette-forum.com/forum/blogs/mooch.256958/
Basszje zit toch ergens in oost Europa? Oekraïne ofzo?Undy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 09:33:
[...]
Dan heeft ie vrij weinig aan de reputatie van nkon.
Volgens mij kan hij van daaruit ook hier bestellen. Ik weet alleen niet of nkon ook naar zijn locatie verzend.Domino schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:23:
[...]
Basszje zit toch ergens in oost Europa? Oekraïne ofzo?
Dan heeft ie vrij weinig aan de reputatie van nkon.
Indien nodig ben ik bereid om te helpen, nkon is 7km bij me vandaan
KloptDomino schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:23:
[...]Basszje zit toch ergens in oost Europa? Oekraïne ofzo?
Waar ze precies hun aroma's vandaan halen weet ik niet, maar op zich ben ik daar wel benieuwd naar gezien ze meestal van die klote 5 ml flacons verkopen. Dat is leuk voor een batch maar niet veel meer.
We hadden overigens 1 shop in de buurt, maar nu zijn het er 12 oid, iemand met trend.
Het zal imo allemaal wel. Ik heb je tabel bekeken. Ik heb een Samsung groen 25R die prima werkt en het al lang uithoudt. Was ook niet de goedkoopste op Fasttech ( ik verwacht niet een merk voor een dollar ofzo ) en redelijk in lijn wat je elders kan verwachten. Heb dus geen reden om aan te nemen dat het dan direct een fake is.Undy schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 10:25:
[...]
Volgens mij kan hij van daaruit ook hier bestellen. Ik weet alleen niet of nkon ook naar zijn locatie verzend.
Indien nodig ben ik bereid om te helpen, nkon is 7km bij me vandaan
[ Voor 3% gewijzigd door Basszje op 01-06-2017 12:30 ]
Daarnet de Ijoy Combo RDTA gekocht. Heb hem puur voor de looks gekocht, hopelijk dampt het ook goed :

http://www.ijoycig.com/product/item-313.html

Die dampt primajustmike schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:15:
Daarnet de Ijoy Combo RDTA gekocht. Heb hem puur voor de looks gekocht, hopelijk dampt het ook goed :
[afbeelding]
Samsung Flip 7
Zuipt blijkbaar wel liquid
Ben ook niet echt een fan van die grote "chuff cap", heb nogal veel hete spetters in mijn mond.
Denk dat ik de 510 cap er op zal draaien.
Dat spetteren kan ook met je wick te maken hebben......
Samsung Flip 7
Zo die foto bekijkend kan je wel eens gelijk hebbendave1972 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 19:48:
Dat spetteren kan ook met je wick te maken hebben......
Bericht hierboven
Mag ik het ook weten...Floor-is schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:45:
[...]
Zo die foto bekijkend kan je wel eens gelijk hebben
Dat je miss iets meer katoen moet gebruiken en vooral netjes werken, ik heb ook last van spitback maar das na 2 haaltjes verdwenen
Samsung Flip 7
Ben al weer een weekje aan het kijken naar een nieuwe mod, maar een keuze maken is toch lastig.
Moet zeggen dat ik na een Smok X-Cube Ultra met bluetooth (van 1-hoog kapotgevallen
) en een Smok G-Priv met touchscreen best 'verwend' ben qua het willen van features dus kan ik maar geen leuke vervanger vinden voor m'n G-Priv (daily driver)
Nou vond ik qua uiterlijk de Limitless Arms Race wel erg aantrekkelijk, maar ik kan nergens vinden of je nog wat aan bv de firmware kunt doen. Tevens is het met de G-Priv mogelijk om effects te gebruiken om sneller je coil op te warmen zodat je minder hoeft voor te gloeien en je een betere hit krijgt.
Heeft er iemand ervaring met de Arms Race of een leuke suggestie tot zeg €150,-?
Moet zeggen dat ik na een Smok X-Cube Ultra met bluetooth (van 1-hoog kapotgevallen
Nou vond ik qua uiterlijk de Limitless Arms Race wel erg aantrekkelijk, maar ik kan nergens vinden of je nog wat aan bv de firmware kunt doen. Tevens is het met de G-Priv mogelijk om effects te gebruiken om sneller je coil op te warmen zodat je minder hoeft voor te gloeien en je een betere hit krijgt.
Heeft er iemand ervaring met de Arms Race of een leuke suggestie tot zeg €150,-?
Insert vies grapje hier
Ik heb zelf de LochNess mod en zeer tevreden over en heeft alles wat jij wilt ....plus dat hij zo ontzettend lekker in de hand ligt YouTube: The Loch Ness Mod by Envii
Samsung Flip 7
Lekker laten liggen die Loch ness. Het zwart gaat er zo af bij kleine beschadiging. En wat zegt Envii: slechte badge, jammer maar helaas. Zijn veel klanten met deze klacht.dave1972 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 17:18:
Ik heb zelf de LochNess mod en zeer tevreden over en heeft alles wat jij wilt ....plus dat hij zo ontzettend lekker in de hand ligt YouTube: The Loch Ness Mod by Envii

[ Voor 14% gewijzigd door auroortje op 02-06-2017 18:05 ]
Jeetje dat ziet er wel heel slecht uit zeg ! Ik heb nog nergens last van ... Heb dan wel de blauwe maar dan nog .... Heel slechte zaak vindt ik !auroortje schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:00:
[...]
Lekker laten liggen die Loch ness. Het zwart gaat er zo af bij kleine beschadiging. En wat zegt Envii: slechte badge, jammer maar helaas. Zijn veel klanten met deze klacht.
[afbeelding]
Samsung Flip 7
Ik weet iig wel welke mod ik nog wil ...maar helaas sta ik nog op een wachtlijst YouTube: The Ideal Ohm Show - W.I.L.L.: Elemental Mods Hydrogen
Samsung Flip 7
Heb hem opnieuw gewicked en totaal geen gepruttel en spit back meerdave1972 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:35:
[...]
Dat je miss iets meer katoen moet gebruiken en vooral netjes werken, ik heb ook last van spitback maar das na 2 haaltjes verdwenen
Dat ziet er behoorlijk slecht uit, maar niet anders dan de fire button van m'n G-Priv helaas... Verbaasde me wel dat de fire button van metaal was en niet van plasticauroortje schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 18:00:
[...]
Lekker laten liggen die Loch ness. Het zwart gaat er zo af bij kleine beschadiging. En wat zegt Envii: slechte badge, jammer maar helaas. Zijn veel klanten met deze klacht.
[afbeelding]
Ik denk dat ik dan nog maar even wacht waar bijvoorbeeld Smok nog mee gaat komen. De nieuwe G320 ziet er wel geweldig uit, maar 3x 18650 is wat veel van het goede.
Insert vies grapje hier
Sowieso zou ik persoonlijk geen mod meer nemen waar t display boven op zit .... Met name vanwege tanks die nog wel eens kunnen lekken ..
Samsung Flip 7
Ligt eraan van wie je hem neemt. Ik heb bijv. al 3 jaar een Dani v1 van Dicodes. Dat is echt een mod die goed gebouwd zijn en lang mee gaan. Je betaalt er wel wat voor maar dan heb je wel iets waar je lang mee toe kan. Ze geven niet voor niets 2 jaar garantie. En heb mocht je toch wat hebben dan word het snel gemaakt. Maar kan je uit ervaring vertellen dat de uitval van een Dicodes heel laag is.dave1972 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 14:01:
Sowieso zou ik persoonlijk geen mod meer nemen waar t display boven op zit .... Met name vanwege tanks die nog wel eens kunnen lekken ..
Bij de Dicodes zit hij toch aan de zijkant ? tenminste bij diegene die ik gezien heb, bij bv de Smok X cube zit hij boven, als je een wat grotere diameter tank er op hebt, komt hij al op het scherm, heb je een lekkage komt je juice dus direct rechtstreeks op het scherm.
Edit: ik zie inderdaad, dat hij ook boven zit, maar niet zo dicht op de tank als dat het geval is bij de XCube....
Edit: ik zie inderdaad, dat hij ook boven zit, maar niet zo dicht op de tank als dat het geval is bij de XCube....
[ Voor 18% gewijzigd door dave1972 op 03-06-2017 19:30 ]
Samsung Flip 7
Effe geshopt in Engeland, Duitsland en Polen. Eigenlijk wel k*t dat er niet 1 shop is die alle aroma's in huis heeft.
bestelling zag er als volgt uit:
-Blood orange (flavour west)
-grapefruit (inawera
-lemon shisha (inawera)
-Orange shisha (inawera)
-lemon lime ( capella)
-sweet tangerine ( capella)
-lemon sicily ( flavour art)
-mandarine ( flavour art)
-tonic water ( pure flavours)
-grapefruit (inawera
-lemon shisha (inawera)
-Orange shisha (inawera)
-lemon lime ( capella)
Ken je Chefs Flavours al? Die hebben alle smaken die je noemt, behalve die van Pure Flavours (dat merk hebben ze in zijn geheel niet). En zelfs als bepaalde smaken niet op hun site staan, hebben ze deze vaak wel en is het een kwestie van even mailen. Zo hadden ze laatst Inawera Marzipan niet op de site staan, maar die staat er inmiddels wel op nadat iemand erom vroeg op de Facebookpagina (Chefs Flavours Deals and Comps o.i.d., loont om lid te worden).justmike schreef op zondag 4 juni 2017 @ 11:51:
Effe geshopt in Engeland, Duitsland en Polen. Eigenlijk wel k*t dat er niet 1 shop is die alle aroma's in huis heeft.
-grapefruit (inawera
-lemon shisha (inawera)
-Orange shisha (inawera)
-lemon lime ( capella)
Geen idee hoe het zit met prijsverschillen natuurlijk
@Frandroid
Het grootste deel is besteld bij chefs flavour maar ze hadden niet alles in voorraad. Heb nog bij savevape, inawera (Polen) en pure flavours (DE) besteld.
Edit, lid worden van een facebook pagina ?
Nooit,never, jamais,....
Smoelenboek deugd voor niets
Het grootste deel is besteld bij chefs flavour maar ze hadden niet alles in voorraad. Heb nog bij savevape, inawera (Polen) en pure flavours (DE) besteld.
Edit, lid worden van een facebook pagina ?
Nooit,never, jamais,....
[ Voor 26% gewijzigd door justmike op 04-06-2017 16:04 ]
Korting op elke bestellingjustmike schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:55:
@Frandroid
Edit, lid worden van een facebook pagina ?![]()
Nooit,never, jamais,....![]()
Haha, ja dat is wel vaak een probleemjustmike schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:55:
@Frandroid
Edit, lid worden van een facebook pagina ?![]()
Nooit,never, jamais,....![]()
Ah, niet jouw ding... Onthoud dan in ieder geval "Put 'DealsandComps' in the discount box for 10% off your order (minimum spend £10 and some categories are exempt including DIYorDIE, E-juice Makers, Flavor Monks, Hellride Aromas, Jungle Flavors, Oneshot Wonders, VHM and Wonder Flavours)."
Of als je die code niet werkend krijgt, de code POTV.
Na het een en ander gelezen te hebben met betrekking tot het maken van eigen liquids ga ik hier van de week toch maar eens aan beginnen. Ik zit echter nog met een aantal vragen waar jullie waarschijnlijk direct antwoord op hebben.
Omdat ik zo goed als gestopt ben met roken en daardoor nog nauwelijks een nicotine behoefte heb, wil ik in eerste instantie gaan mixen zonder nicotine. Scheelt me ook weer de nodige risico's met mixen dacht ik zo.. Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot het mixen zonder nicotine? Ik wil wel graag een throat hit, want zonder vind ik niet fijn.
Kan ik hiervoor een throat hit creëren door hoger in PG te gaan? Zat te denken aan de 50-50 base van save vape. En anders als alternatief een fles PG en VG om zelf te mengen. En in hoeverre helpt gedestilleerd water voor de throat hit? Wil het liefst ook wegblijven van zaken als alcohol/vodka, etc
Andere tips voor goede nicotine vrije juice zijn ook welkom :-)
Omdat ik zo goed als gestopt ben met roken en daardoor nog nauwelijks een nicotine behoefte heb, wil ik in eerste instantie gaan mixen zonder nicotine. Scheelt me ook weer de nodige risico's met mixen dacht ik zo.. Wat zijn jullie ervaringen met betrekking tot het mixen zonder nicotine? Ik wil wel graag een throat hit, want zonder vind ik niet fijn.
Kan ik hiervoor een throat hit creëren door hoger in PG te gaan? Zat te denken aan de 50-50 base van save vape. En anders als alternatief een fles PG en VG om zelf te mengen. En in hoeverre helpt gedestilleerd water voor de throat hit? Wil het liefst ook wegblijven van zaken als alcohol/vodka, etc
Andere tips voor goede nicotine vrije juice zijn ook welkom :-)
Verwijderd
Als je een goeie "throathit" wilt hebben, moet je een beetje vodka toevoegen, maximaal 15%. Dus op 100ml uiteindelijk product, maximaal 15ml aan vodka. Ik zou aanraden om met 5% te beginnen, je kan er altijd meer indoen. Het recept zou er dan, bij een 50/50 verhouding, als volgt uitzien : 50ml Vg, 42ml Pg, 3ml aroma en 5 ml vodka. Waarom vodka?, omdat dit een vrij smaakloze PGA (Pure Grain Alcohol) is.
*Als er meer aroma wordt toegevoegd, dien je dit van de Pg af te halen, zelfde voor de Vodka.
Vb. 6ml aroma + 10ml vodka = 16ml. 50ml Pg - 16ml aroma en vodka is dan 34ml Pg.
*Als er meer aroma wordt toegevoegd, dien je dit van de Pg af te halen, zelfde voor de Vodka.
Vb. 6ml aroma + 10ml vodka = 16ml. 50ml Pg - 16ml aroma en vodka is dan 34ml Pg.
Ik wel, dus ik kan je wel vertellen hoe je dat voorkomen kuntDeLyon schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:22:
Na het een en ander gelezen te hebben met betrekking tot het maken van eigen liquids ga ik hier van de week toch maar eens aan beginnen. Ik zit echter nog met een aantal vragen waar jullie waarschijnlijk direct antwoord op hebben.
50-50 base, waar je aroma aan toevoegt. Dan krijg je absoluut TH. Stel dat je nog 10% aroma toevoegt op een recept van 100ml, dan kom je uit op iets als: 10ml aroma (PG), 45ml VG, 45ml PG en dus 55% PG. (Bij 15% aroma kom je op 60% PG.Kan ik hiervoor een throat hit creëren door hoger in PG te gaan? Zat te denken aan de 50-50 base van save vape. En anders als alternatief een fles PG en VG om zelf te mengen. En in hoeverre helpt gedestilleerd water voor de throat hit? Wil het liefst ook wegblijven van zaken als alcohol/vodka, etc
Ik zou zelf starten met 50-50 base en er eventueel PG aan toevoegen als je het niet genoeg TH vindt.
Water maakt het geheel zachter, is geen aanrader als je TH zoekt.
Vodka, zoals hierboven aangegeven, kan, maar die hoeveelheid maakt je liquid wel erg dun en dat kan issues opleveren met lekken.
Wat ook kan, maar geen aanrader is, is mixjes maken die lang(er) moeten staan en gelijk gaan dampen. Maar naast meer TH is dan ook de smaak vaak vrij vertieftAndere tips voor goede nicotine vrije juice zijn ook welkom :-)
Bericht hierboven
Eergister eindelijk mijn geld terug gekregen nadat een pico kit, met extra melo en 5pack coils niet aankwam via GEARBEST. Helaas mocht het even duren en moest het via paypal maar uiteindelijk heb ik het terug en bestel ik daar niet meer. Nu dus via Fasttech met postNL bezorging besteld. Kan m'n moeder binnenkort ook eindelijk beginnen.
Verwijderd
Deze setup heb ik ook in gedachte, grappig om te zien dat ik niet de enige ben die van een beetje extreem houdt. Post je ervaringen met deze setup als je hem wat langer hebt, want daar ben ik (en denk wij) wel geinteresseerd in
Verwijderd schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 18:04:
Deze setup heb ik ook in gedachte, grappig om te zien dat ik niet de enige ben die van een beetje extreem houdt. Post je ervaringen met deze setup als je hem wat langer hebt, want daar ben ik (en denk wij) wel geinteresseerd in
Na m'n innokin coolfire 4 plus ( geniale modje voor o.a. in de auto ) werd de wismec rx200 zeer warm aanbevolen.
Een terecht advies zo bleek want de rx200 is echt een heel goed apparaat.
Solide bouwkwaliteit , nette prijs ( als je in azië shopt ) en zeer betrouwbaar.
Ik gebruik 'm nog steeds dagelijks maar omdat ik nog meer accu capaciteit wilde hebben ging ik op zoek naar wat anders.
Toen liep ik tegen dit ding aan :

( klik voor groot )
De ijoy maxo.
Nu geen 3 maar 4 cellen !
M'n keuze bleek dit keer een misser van formaat...
Erg cheapo plastic feeling , slecht in elkaar gezet ( vuurknop bleef haken ) en een accu luikje die met cellen er in een kier had van heb ik jou daar en zonder inhoud niet eens dicht bleef zitten...
Snel van de hand gedaan en gezocht naar wat anders.
Dat werd de rx 300.
Al vanaf het eerste moment een winnaar.
Net zo solide als m'n vertrouwde rx200 maar dan met nog meer plek voor cellen
Heb er een set sanyo's in zitten van 3500mah zodat het totaal op een ronduit krankzinnige 14000mah uit komt..
Aangezien ik ruim onder de 50watt blijf is dat dus gewoon goed voor een hele werkweek , precies wat ik wilde.
I live in darkness , i exist in the shadow
De tank is weer een ander verhaal
Na een hele lange tijd naar volle tevredenheid de innokin isub S te hebben gebruikt wilde ik toch naar iets waar ik zelfs coils voor kon brouwen en met nog wat meer inhoud.
Een voorzichtige poging met de geekvape griffin 25 liep op een teleurstelling uit ( nagenoeg onmogelijk om lekvrij te krijgen , ook na herhaalde pogingen door meerdere mensen )
Vrij snel daarna volgde de ijoy limitless plus ; een genisys rdta.
Ik gebruik 'm nog altijd dagelijks ; geniale tank die absoluut niet lekt !
Toch was er de wens voor nog een stapje groter..
Toen liep ik tegen dit monster aan :

( klik voor groot )
De mason dumptank.
Ik werd er meteen hebberig van...
De hoge prijs en niet kunnen werken met een enkele coil lieten me er toch toe besluiten om te blijven rondkijken naar iets anders.
Dat werd de aromamizer plus van steamcrave.
In standaard vorm al groter dan menig andere tank ( 10ml inhoud..
) en betrekkelijk eenvoudig in gebruik.
De base is nogal omslachtig ( schroefdraad is niet het beste imho.. ) maar het postless builddeck is daarintegen weer een verademing.
In de standaardvorm heb ik ongeveer een maand gevaped.
Vrij kort na ingebruikname kwam ik ineens de extenderkit tegen en ik was eigenlijk meteen verkocht.
De ronduit humoristische prijs ( 5 euri..
) maakte de beslissing makkelijk ; scoren maar !
De "wissel" van 'stock' naar extended was doodsimpel en hier werk ik nu inmiddels zo'n 3 weken mee.
Een volle tank ( 20 ml...
) is genoeg voor 4 werkdagen.
Ideaal dat het ding nu niet meer dagelijks ( of zelfs vaker.. ) open moet voor een refill , aanrader !
Na een hele lange tijd naar volle tevredenheid de innokin isub S te hebben gebruikt wilde ik toch naar iets waar ik zelfs coils voor kon brouwen en met nog wat meer inhoud.
Een voorzichtige poging met de geekvape griffin 25 liep op een teleurstelling uit ( nagenoeg onmogelijk om lekvrij te krijgen , ook na herhaalde pogingen door meerdere mensen )
Vrij snel daarna volgde de ijoy limitless plus ; een genisys rdta.
Ik gebruik 'm nog altijd dagelijks ; geniale tank die absoluut niet lekt !
Toch was er de wens voor nog een stapje groter..
Toen liep ik tegen dit monster aan :

( klik voor groot )
De mason dumptank.
Ik werd er meteen hebberig van...
De hoge prijs en niet kunnen werken met een enkele coil lieten me er toch toe besluiten om te blijven rondkijken naar iets anders.
Dat werd de aromamizer plus van steamcrave.
In standaard vorm al groter dan menig andere tank ( 10ml inhoud..
De base is nogal omslachtig ( schroefdraad is niet het beste imho.. ) maar het postless builddeck is daarintegen weer een verademing.
In de standaardvorm heb ik ongeveer een maand gevaped.
Vrij kort na ingebruikname kwam ik ineens de extenderkit tegen en ik was eigenlijk meteen verkocht.
De ronduit humoristische prijs ( 5 euri..
De "wissel" van 'stock' naar extended was doodsimpel en hier werk ik nu inmiddels zo'n 3 weken mee.
Een volle tank ( 20 ml...
Ideaal dat het ding nu niet meer dagelijks ( of zelfs vaker.. ) open moet voor een refill , aanrader !
20 ml ........ 😳 voor mij net f iets te groot
*knip* Dit topic is niet voor V&A en/of V&A-promotie.
*knip* Dit topic is niet voor V&A en/of V&A-promotie.
[ Voor 68% gewijzigd door naitsoezn op 10-06-2017 13:33 ]
Samsung Flip 7
Nu je ook in DLD geen nic base in bulk kunt scoren is dat misschien nog niet eens zo'n gek idee..
Ik was er nog op tijd bij en heb afgelopen voorjaar al flink ingeslagen... ( 20x 100ml bunkernic en 2 cans van 5 liter met 'blanco' pg en vg.. )
Ik was er nog op tijd bij en heb afgelopen voorjaar al flink ingeslagen... ( 20x 100ml bunkernic en 2 cans van 5 liter met 'blanco' pg en vg.. )
Hallo!
Ik ben aan het rondkijken naar een e-sig. Probleem is: ik zie door de bomen het bos niet meer!
Ik heb dit topic wat terug zitten bladeren, maar daar word ik niet veel wijzer uit. De starttopic heeft interessante algemene info, maar nu ik over wil gaan tot een aankoop wordt het lastig
Waar ik naar opzoek ben: zo'n enorm vaper apparaat hoeft voor mij niet. Ook wil ik niet pielen met draadjes wikkelen e.d. Ik wil een apparaatje wat ik af en toe bij vul, batterij erbij en klaar. Zo min mogelijk gepiel dus!
Ik heb zitten rondkijken op wat webshops (rookwinkel b.v.) maar er is zoveel aanbod... ik weet het simpelweg niet! Prijs vind ik niet zo'n issue, gemak staat voor mij bovenaan. En net zoals een smartphone: ik wil iets hebben waar ik een hele dag mee vooruit kan, ben tenslotte de hele dag op mijn werk.
Iemand tips?? Wat is een goede, nederlandse, webshop?
Ik ben aan het rondkijken naar een e-sig. Probleem is: ik zie door de bomen het bos niet meer!
Ik heb dit topic wat terug zitten bladeren, maar daar word ik niet veel wijzer uit. De starttopic heeft interessante algemene info, maar nu ik over wil gaan tot een aankoop wordt het lastig
Waar ik naar opzoek ben: zo'n enorm vaper apparaat hoeft voor mij niet. Ook wil ik niet pielen met draadjes wikkelen e.d. Ik wil een apparaatje wat ik af en toe bij vul, batterij erbij en klaar. Zo min mogelijk gepiel dus!
Ik heb zitten rondkijken op wat webshops (rookwinkel b.v.) maar er is zoveel aanbod... ik weet het simpelweg niet! Prijs vind ik niet zo'n issue, gemak staat voor mij bovenaan. En net zoals een smartphone: ik wil iets hebben waar ik een hele dag mee vooruit kan, ben tenslotte de hele dag op mijn werk.
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
In het begin is het inderdaad nogal overweldigend.beany schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:56:
Hallo!
Buitenshuis gebruik ik volgende setup:
vaporesso tarot 200w (maar eender welk toestel van een bekend merk voldoet naar mijn gevoel prima.)
Aspire Cleito ( eenvoudig in gebruik, degelijke smaak, al bij al een zeer degelijke sub ohm tank )
Voordeel van onmiddelijk een deftig toestel te kopen IPV een starterkit is dat je makkelijk kan uitbreiden, overschakelen naar een zelfbouw tank, hogere wattage etc etc..
Wat ik het belangrijkste vind is dat het toestel verwisselbare batterijen heeft. Niets zo vervelend om met een lege batterij te zitten.
Als je de hardware in NL gaat halen/bestellen zou ik ervoor kiezen het in een fysieke winkel te halen zodat je ook meteen de nodige uitleg krijgt.beany schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:56:
Hallo!
...
Persoonlijk kan ik je de eleaf pico kit met melo 3 mini aanraden of een vaporesso target mini met soortgelijke tank.
Hoi, vandaag ook een vaporizer gekocht. Was geen stevige roker (misschien 1 pakje in 3 dagen) dus toch voor 1 met een enkele batterij gegaan. Heb een jwell gecko gekocht. Zit er nu een dagje aan, werkt prima. Mis het roken niet. Nu dan 2 dagen gestopt. Had dit niet verwacht 
Als ik overigens de recensies over j well lees is t 1 en al ellende
Naja, tabaksboer was er lovend over, heeft veel alternatieven laten testen maar ik vond deze het prettigst. Apart.
Als ik overigens de recensies over j well lees is t 1 en al ellende
[ Voor 25% gewijzigd door Jelle Brolnir op 08-06-2017 23:39 ]
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Ziet eruit als een kruising tussen een volt mini en een cubis atomizer. Lijkt me een prima set on te stoppen met roken.
👍🏻
👍🏻
Bottom line is het natuurlijk "als het voor je werkt, dan is het goed" 
Of je nu een jwell of een Vaporesso nano of een Minivolt hebt, ze zijn allemaal best klein.
Of je nu een jwell of een Vaporesso nano of een Minivolt hebt, ze zijn allemaal best klein.
Bericht hierboven
Yep, same here, na 22 jaar (pakje per dag) gerookt te hebben ook begonnen afgelopen weekend met dampen. Heb daarvoor de eGo AIO V2 van joyetech. Werkt voor mij prima en stoppen met de sigaret ging verrassend makkelijk.
Vraag me echter wel af wat een juiste dosering is qua nicotine mg/ml. Heb nu 6mg/ml . Hoeveel hebben jullie?
Vraag me echter wel af wat een juiste dosering is qua nicotine mg/ml. Heb nu 6mg/ml . Hoeveel hebben jullie?
Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***
Net zoveel als nodig is om je nicotine fix te krijgen.
Is voor iedereen anders. Ik ben begonnen op 12mg destijds, maar dat is al drie jaar geleden. Met bijbehorende antieke vape pennen.
Is voor iedereen anders. Ik ben begonnen op 12mg destijds, maar dat is al drie jaar geleden. Met bijbehorende antieke vape pennen.
Ik ben met de AIO begonnen op 12 geloof ik, zit nu op 1.5 omdat 0 me toch net niet lekker afging
Bericht hierboven
Ik zit op 11 mg. Als het niet genoeg is zul je vaker de behoefte hebben om een hit te doen
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Bij dit stukje heb ik flinke twijfels. De tabaksindustrie zal in het algemeen graag studies aan de grote klok hangen waarin een verband wordt gevonden tussen kanker en andere dingen dan roken. Bijvoorbeeld een verband tussen het drinken van hete thee en slokdarmkanker, al is het twijfelachtig of mensen zich daar hier zorgen over zouden moeten maken. Elektronische sigaretten lijken echter zo veel op de brandbare variant dat berichten over de schadelijkheid van elektronisch roken onvermijdelijk ook de schadelijkheid van roken weer onder de aandacht brengen. Ik verwacht eigenlijk dat de tabaksindustrie dat liever vermijdt. Daarnaast probeert nu ook Philip Morris een deel van de markt van nicotinegebruikers die iets minder schadelijke stoffen binnen willen krijgen, te veroveren met de IQOS, waar het RIVM een onderzoek naar gaat doen.Mx. Alba schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 12:55:
[...]
Het lijkt mij dus vrij duidelijk dat je wat betreft je gezondheid niet zo veel zorgen hoeft te maken over elektrische sigaretten. Uiteraard kunnen er nieuwe problemen worden ontdekt, echter, in de 7 jaar dat de elektrische sigaret bestaat (in de commerciële/verkrijgbare zin) is er nog niemand aan overleden, en geloof me, de tabaksindustrie zou zo'n geval onmiddellijk aan de grote klok hangen mocht het voorkomen (daarbij even uiteraard voorbijgaand aan de duizenden doden elke week waar zij zelf voor verantwoordelijk zijn).
[...]
Bovendien kan het heel moeilijk zijn om bijvoorbeeld een geval van kanker toe te schrijven aan een oorzaak. Als een damper kanker krijgt, zou dat ook kunnen komen door gebruik van alcohol, blootstelling aan de rook van anderen, het eerder roken van sigaretten, aangebrand vlees en legio andere zaken. Ook combinaties van risicofactoren kunnen een rol spelen; van slokdarmkanker is bijvoorbeeld bekend dat het risico bij roken en drinken groter is dan je op grond van de risico's bij alleen roken of alleen drinken zou verwachten.
Voorlopig hebben we nog te weinig gegevens om te weten hoe schadelijk elektronische sigaretten precies zijn. Doordat er jaren kunnen zitten tussen de blootstelling en het vaststellen van kanker zal dit ook nog wel jaren duren.
Via een elektronische sigaret krijgt men inderdaad veel minder schadelijke stoffen in per milligram nicotine, maar het is nog onduidelijk hoeveel gezondheidswinst dat oplevert, en de kans bestaat dat een gebruiker vanwege de vermeende gezondheidswinst juist meer nicotine op gaat nemen.
Uit Engels onderzoek blijkt dat de e-cig MINSTENS 95% minder schadelijk is dan roken. En die 95% is een worst-case scenario...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dit slaat natuurlijk alles. Ga je echt met droge ogen zitten beweren dat dampen mogelijk net zo schadelikk is als tabak roken?arnold_m schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 21:35:
Via een elektronische sigaret krijgt men inderdaad veel minder schadelijke stoffen in per milligram nicotine, maar het is nog onduidelijk hoeveel gezondheidswinst dat oplevert, en de kans bestaat dat een gebruiker vanwege de vermeende gezondheidswinst juist meer nicotine op gaat nemen.
Er zijn legio onderzoeken die aantonen dat de kankerverwekkende combinaties uit tabaksrook (Benzeen, Nitrosamine, Formaldehyde, Waterstofcyanide en Arsenicum) niet voorkomen in damp.
Ook teer en andere ongezonde componenten (oa Aceton, Ammoniak, Azijn, DDT, Polonium, Zwavelstofsulfide en Methaan) zijn niet aanwezig in damp.
Mogelijk zitten er toch schadelijke stoffen in damp (bijvoorbeeld Diacetyl en AP) maar de concentraties zijn nauwelijks te meten en het effect op de gezondheid van de damper zal dus ook veel kleiner zijn als bij tabak. Als er al een nadelig effect optreed!
Precies dat, zat het linkje al te zoeken, het is trouwens de Engelse variant van de Kwf die dit onderzocht heeft.Mx. Alba schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 22:24:
Uit Engels onderzoek blijkt dat de e-cig MINSTENS 95% minder schadelijk is dan roken. En die 95% is een worst-case scenario...
Samsung Flip 7
Nee hoor. Het rapport is gepubliceerd door het 'royal college of physicians'. Een soort vereniging van (huis)artsen met een behoorlijk aanzien in de medische wereld.dave1972 schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:04:
[...]
Precies dat, zat het linkje al te zoeken, het is trouwens de Engelse variant van de Kwf die dit onderzocht heeft.
Hier is het rapport binnen te hengelen: https://www.rcplondon.ac....-tobacco-harm-reduction-0
En de eerder aangehaalde 95% minder schadelijk komt uit deze quote:
However, the hazard to health arising from long-term vapour inhalation from the e-cigarettes available today is unlikely to exceed 5% of the harm from smoking tobacco.
Laatste tijd zit ik een beetje de groepen op facebook in de gaten te houden ivm aankoop grotere inhoud liquids. Jammer genoeg is dit bijna altijd 70/30, dus een stuk dikker dan de huidige 50/50 die ik nu (moet) gebruiken in mijn Justfog Q16.
Wordt er überhaupt liquid gemaakt in grotere hoeveelheden met 50/50? Nicotine gebruik ik nog steeds 12mg, maar 9mg mag ook.
Wordt er überhaupt liquid gemaakt in grotere hoeveelheden met 50/50? Nicotine gebruik ik nog steeds 12mg, maar 9mg mag ook.
Wat is veel/groot? En wat let je om het zelf te maken?
Ik maak van verschillende recepten altijd 100ml. Half uurtje mixen en heb weer genoeg voor een maand.
Ik maak van verschillende recepten altijd 100ml. Half uurtje mixen en heb weer genoeg voor een maand.
Verwijderd
Veel en groot zijn relatief, wat voor ons veel geld is, is voor een sjeik of emir wisselgeld...
Heb de dag voor kerst zo'n 3,5 liter liquid in elkaar staan draaien en daar geniet ik nog steeds van, maar ondertussen heb ik verleden week weer 13 fruit, custard en creamsmaakjes gemaakt, ieder smaakje 300ml en daarnaast nog 5 tabaksmaakjes a 100ml.
Gisteren een zooitje 1ml testeppy's ontvangen en vandaag dus 18 testers gemaakt van 10ml en 5 testers van 20ml, dit staat nu allemaal te steepen. Voorlopig kan ik dus weer vooruit

Heb de dag voor kerst zo'n 3,5 liter liquid in elkaar staan draaien en daar geniet ik nog steeds van, maar ondertussen heb ik verleden week weer 13 fruit, custard en creamsmaakjes gemaakt, ieder smaakje 300ml en daarnaast nog 5 tabaksmaakjes a 100ml.
Gisteren een zooitje 1ml testeppy's ontvangen en vandaag dus 18 testers gemaakt van 10ml en 5 testers van 20ml, dit staat nu allemaal te steepen. Voorlopig kan ik dus weer vooruit
Verwijderd
Liquid met nicotine mag in NL alleen in flesjes van 10ml verkocht worden, als je dus een "grote" hoeveelheid wil hebben, zal je meerdere flesjes moeten aanschaffen of zelf gaan maken.pilskes schreef op zondag 11 juni 2017 @ 14:35:
Laatste tijd zit ik een beetje de groepen op facebook in de gaten te houden ivm aankoop grotere inhoud liquids. Jammer genoeg is dit bijna altijd 70/30, dus een stuk dikker dan de huidige 50/50 die ik nu (moet) gebruiken in mijn Justfog Q16.
Of je koopt kant en klare smaken in flessen van 100-120 ml en voegt er nicotine shot aan toe.Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:04:
[...]
Liquid met nicotine mag in NL alleen in flesjes van 10ml verkocht worden, als je dus een "grote" hoeveelheid wil hebben, zal je meerdere flesjes moeten aanschaffen of zelf gaan maken.
een Voorbeeld:
linkje naar 100ml flessen
Verwijderd
Nog beter...ik maak het gewoon zelf, veel goedkoper dan in welke winkel dan ookauroortje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:13:
[...]
Of je koopt kant en klare smaken in flessen van 100-120 ml en voegt er nicotine shot aan toe.
een Voorbeeld:
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in.Verwijderd schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:16:
[...]
Nog beter...ik maak het gewoon zelf, veel goedkoper dan in welke winkel dan ook
Maar als ik nu voor 17.95 een fles koop en wat nicotine toevoeg en aanvul met base tot 120 ml heb ik toch liquid voor €1,49 per 10 ml. Is toch niet echt duur als je het vergelijkt naar andere 10ml kant en klare flesjes.
Verwijderd
Daar heb je ook weer een puntauroortje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:22:
[...]
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in.
Maar als ik nu voor 17.95 een fles koop en wat nicotine toevoeg en aanvul met base tot 120 ml heb ik toch liquid voor €1,49 per 10 ml. Is toch niet echt duur als je het vergelijkt naar andere 10ml kant en klare flesjes.
Aan de andere kant moet ik ook bekennen dat ik sporadisch nog wel eens een flesje in de winkel haal
Daarvan heb ik nu die strawberry 😍auroortje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:13:
[...]
Of je koopt kant en klare smaken in flessen van 100-120 ml en voegt er nicotine shot aan toe.
een Voorbeeld:
Samsung Flip 7
Pfff, jammer weer van die regelzucht in NL, misschien moet ik overstappen op een nieuw apparaat, dat wel die VG/PG verhoudingen aankan.
Aangezien ik nu MTL damp, wat is het verschil in coils/liquid? Waar moet ik op letten als ik DL wil gaan gebruiken?
Is er een site waar ik alle in en outs kan lezen, wat alles inhoudt zoals sub-ohm rda rdta etc etc??
Aangezien ik nu MTL damp, wat is het verschil in coils/liquid? Waar moet ik op letten als ik DL wil gaan gebruiken?
Is er een site waar ik alle in en outs kan lezen, wat alles inhoudt zoals sub-ohm rda rdta etc etc??
Verwijderd
Coils moeten grote toevoergaten hebben om voldoende liquid aan te kunnen zuigen. Zie bv. de coils van de Smok TFV 4 en TFV 8.
Als ik jou was .... Dan zou ik naar gewoon naar een goede winkel gaan en je daar laten informeren. Wij kunnen wel zeggen dit of dat, maar dat is vaak toch persoonsgebonden... In een winkel ( geen primera ) kan je vaak ook wat testen om te kijken waar jij je t prettigst bij voelt ...pilskes schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:34:
Pfff, jammer weer van die regelzucht in NL, misschien moet ik overstappen op een nieuw apparaat, dat wel die VG/PG verhoudingen aankan.
Samsung Flip 7
Voor €1,50 mix je makkelijk een 100ml zelf. Is even een kleine investering naar daarna kijk je nooit meer naar premixed liquids.auroortje schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:22:
[...]
Tuurlijk, heb je helemaal gelijk in.
@Domino
Ik mix heel veel zelf, maar kan het toch niet laten om in de shops rond te neuzen en premixed te kopen.
Veel premixes zijn echt wel goed en het is leuk om af en toe iets nieuw te ontdekken.
( als ik iets vind dat me bevalt ga ik wel meteen op zoek naar het recept
)
Ik mix heel veel zelf, maar kan het toch niet laten om in de shops rond te neuzen en premixed te kopen.
Veel premixes zijn echt wel goed en het is leuk om af en toe iets nieuw te ontdekken.
( als ik iets vind dat me bevalt ga ik wel meteen op zoek naar het recept
3 mg 🙂stuffer schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 13:27:
Yep, same here, na 22 jaar (pakje per dag) gerookt te hebben ook begonnen afgelopen weekend met dampen. Heb daarvoor de eGo AIO V2 van joyetech. Werkt voor mij prima en stoppen met de sigaret ging verrassend makkelijk.
Samsung Flip 7
Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.