Dit is een velocity deck:

Hier een plaatje van decks met verschillende aantallen posts:

En dit is met clamps:

Dit is een postless deck:
Zoals je ziet heel verschillende manieren om te bouwen, waar je dus ook rekening mee moet houden. De een vind een Velocity-deck geniaal, de andere een postless en de volgende wil een 5-post deck omdat ze verticaal willen werken met hun coils bijvoorbeeld.
Ik heb in de RDTA Box mod een velocity-deck, in mijn Aromamizer een postless.. Het is echt een serieus verschil hoe je die op moet bouwen.
[...]
op een VW sigelei 30w. juice well heb ik nu voor 1 gekozen met een 2,5ml tankje. meer dan genoeg. Het gaat mij erom om snel te kunnen wisselen tussen verschillende vapes.
Als je een 30W device gaat gebruiken zou ik écht niet met meer dan een spoel gaan werken. Dus je zoekt een single-coil oplossing lijkt me dan.
Ik begrijp dat je inmiddels voor een RDTA bent gegaan, een Avocado. Echt een prima ding, wel listig om te wicken en als je die fill-port niet goed gebruikt wordt het een grote kliederboel. Doe jezelf een plezier en doe er een relatief hoog-weerstand spoeltje/coil in en block één kant af. Anders wordt de boel gewoonweg niet snel genoeg warm om er plezier van te hebben.
[...]
dat is relatief, DL hits is hoe ik vape. lage Nicotine. 70+ VG liquids.
Hier begrijp ik niks van.
Ik adviseer momenteel de volgende opties:
- Tarot Pro
€37,15 met ofwel de iJoy Limitless RDTA Classic
€21,80 of bijvoorbeeld een Aspire Cleito 120
€17,09 als je gewoon coils wilt kopen.
- Tarot nano
€36,78 met de Geekvape Ammit
€19,07
Die mods zijn echt heel goed, de omni-chip die er in zit is namelijk heel goed.
Qua tanks: de Limitless classic is een van de beste tanks van het afgelopen jaar, tenzij je >€80 wilt uitgeven dan. De Cleito is gewoon een goede tank voor als je pre-built coils wilt gebruiken en de Ammit is serieus eenvoudig om op te bouwen en geeft heel veel smaak.