Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 42 ... 104 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:37

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

Floor-is schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:35:
[...]

Mokka/hazelnoot heb ik niet echt gevonden. Ja NUTZ van Justfog, maar dat is echt wel heul zoet en niet echt mokka.
Fris heb ik wel iets leuks voor je met blueberry en raspberry, moet je maar even een DM sturen ;) (Verzenden is wel €12..)
ja dat is dus echt het verneukeratieve aan postnl. ik kan hier een bubbelenvelop internationaal versturen voor 2euro :(

Ik ga even kijken wanneer de familie /kennisen deze kant op komen, misschien kunnen die dat wel meenemen. Thanks in ieder geval!

ik heb hier al geprobeerd:
nana's nuts > doet mij niet zo heel veel
Banana Slama van D2 > ook niet echt je van het

toen ik begon had ik de koffie van liquidio geloof ik, daar was ik echt aan verslaafd, maar dat merk is een paar keer gerebrand en de originele kan ik niet meer vinden.

het nare is dat vrijwel alle amerikaanse liquids van zoet zijn voorzien. vape nu Deadly sin geloof ik. Ben nu wel aan de smaak gewend, maar voor mij smaken ze allemaal min of meer het zelfde,

Als je dan de franse of engelse merken erbij pakt is dat compleet anders die springen er echt uit.
opzich heb ik hier wel een goede webshop die verschillende merken aromas verkoopt. en nic vrije base heb ik ook genoeg om 200ml liquid te maken.

Al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat mijn smaak steeds meer terugkomt. kennelijk heb ik een A2 aan asfalt op mijn tong van het normaal roken :+

edit: even mijn coil vervangen want die was behoorlijk zwart.... de hazelnoot is prima te dampen. ik laat hem nog even een weekje steepen zodat ik eerst mijn nic houdende liquids op kan dampen.

[ Voor 6% gewijzigd door Meulugar op 16-03-2017 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Meulugar schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:47:
[...]

ja dat is dus echt het verneukeratieve aan postnl. ik kan hier een bubbelenvelop internationaal versturen voor 2euro :(

Ik ga even kijken wanneer de familie /kennisen deze kant op komen, misschien kunnen die dat wel meenemen. Thanks in ieder geval!

ik heb hier al geprobeerd:
nana's nuts > doet mij niet zo heel veel
Banana Slama van D2 > ook niet echt je van het

toen ik begon had ik de koffie van liquidio geloof ik, daar was ik echt aan verslaafd, maar dat merk is een paar keer gerebrand en de originele kan ik niet meer vinden.

het nare is dat vrijwel alle amerikaanse liquids van zoet zijn voorzien. vape nu Deadly sin geloof ik. Ben nu wel aan de smaak gewend, maar voor mij smaken ze allemaal min of meer het zelfde,

Als je dan de franse of engelse merken erbij pakt is dat compleet anders die springen er echt uit.
opzich heb ik hier wel een goede webshop die verschillende merken aromas verkoopt. en nic vrije base heb ik ook genoeg om 200ml liquid te maken.

Al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat mijn smaak steeds meer terugkomt. kennelijk heb ik een A2 aan asfalt op mijn tong van het normaal roken :+

edit: even mijn coil vervangen want die was behoorlijk zwart.... de hazelnoot is prima te dampen. ik laat hem nog even een weekje steepen zodat ik eerst mijn nic houdende liquids op kan dampen.
Mag je concentraten en nicotine enzo importeren?

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Floor-is schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 19:24:
[...]

Mag je concentraten en nicotine enzo importeren?
ik heb wel ergere dingen via de post laten komen :+ concentraten etc. zijn hier gewoon te koop. nic houdende producten alleen in de fysieke winkel. andere webshops eisen dan weer kopietje id kaart om te mogen bestellen.

Waar je op moet letten is dat je sowieso onder rembours besteld, niet boven de 30 euro komt Als het uit europa komt is het inprincipe geen probleem met de douane, alleen als je een steekproef krijgt

ik heb over 2 weken een vergadering in Lissabon en zal dan even een bezoekje brengen aan een dampshop waar ik ooit mijn beginnersspul heb gekocht om te vragen hoe het nu precies zit met de wet. ik weet dat zij mij ook spullen toesturen na even te bellen met ze, maar ik ben benieuwd hoe het nu met ze gaat en wat voor producten ze nu hebben. Het was een van de eerste echte vapestores van Portugal en ik denk een van de weinigen die nog niet failliet zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Dat gaat vast lukken als ik het zo lees :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-10 19:53

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vandaag ook een starter kit besteld. De Kangertech Evod 2. Ik rook sowieso niet veel meer. Alleen nog eens in de avond bij een potje bier een peukje of 2. Ben al een tijd gestopt geweest maar ik wil eigenlijk het liefst gewoon helemaal van dat roken af, vooral omdat het schadelijk is en omdat ik het niet heel veel meer doe.

Ik dacht dan is een vaper vast wat voor mij, want het is toch af en toe nog wel eens lekker. Ik wilde persee niet zon groot apparaat hebben, maar gewoon iets wat op een peuk lijkt en niet te groot/te zwaar is. Wat reviews bekeken en daar komt hij behoorlijk goed uit. Enige nadeel schijnt te zijn dat de coils nogal snel kapot gaan in vergelijking met andere apparaten maar goed, daar maar wat extra van bij besteld.

Ik ben benieuwd. Het is meer voor af en toe een pufje. Thats it. Zaterdag komt het binnen.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Floor-is schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:29:
[...]

Mijn advies: ook die andere Smok tank afbestellen en een Griffin 25 kopen. Of een Ammit, of een Serpent Mini, of een Aromamizer Plus of een van de vele andere goede tanks die bedacht zijn om zelf op te bouwen :)
Dank je, maar ik zie eerlijk gezegd weinig verschil tussen de Big Baby en de Griffin 25. Met de RBA moet ik hetzelfde kunnen als de Griffin 25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-10 09:33
Voor de baby beast zijn WEL aparte RBA glaasjes te bestellen........voor de Big Baby niet, dus als het RBA glas daarvan kapot gaat heb je een probleem op dit moment.....

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

dave1972 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:10:
Voor de baby beast zijn WEL aparte RBA glaasjes te bestellen........voor de Big Baby niet, dus als het RBA glas daarvan kapot gaat heb je een probleem op dit moment.....
Denk dat je andersom bedoelt

https://www.fasttech.com/p/6952100

Voor de baby beast is er niets te krijgen vooralsnog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Yzord schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:12:
[...]

Denk dat je andersom bedoelt

https://www.fasttech.com/p/6952100

Voor de baby beast is er niets te krijgen vooralsnog
Klopt dat zijn de normale glaasjes, als je de RBA wil gebruiken dan heb je het glas nodig wat een mm of 2 hoger is......en die is er niet ( alleen die je krijgt als je de BigBaby koopt )

Hmm miss heb je gelijk.....

[ Voor 3% gewijzigd door dave1972 op 16-03-2017 21:16 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat zijn de RBA glaasjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ik zie t nu .... _/-\o_ _/-\o_ weet je hoe focking lang ik daar naar op zoek ben _/-\o_ _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Zoals zovelen heel lang denk ik :) maar dit zijn geen originele. Ik heb er 10 besteld, dus we kunnen wel splitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Yzord schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:18:
Zoals zovelen heel lang denk ik :) maar dit zijn geen originele. Ik heb er 10 besteld, dus we kunnen wel splitten
whaa ik ook net 8)7 :+

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Kunnen we een winkel beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Lol yep....iig andere helpen als ze er 1 nodig hebben

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Rest mij nog steeds de vraag waarom de Griffin25 beter zou zijn dan de Big Baby. Want ik ben uitzonderlijk tevreden over de Baby Beast kwa smaak en cloud. Maar ik wil dus TC vapen en dat kan met een Baby Beast dus "niet" (kan wel, maar daar zijn geen replacement glaasjes voor en degene die geleverd wordt bij de RBA zou soms niet passen op de tank).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Wat is het voordeel van TC tov wattage ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Van wat ik ondervind is dat de vape een stuk koeler is en het meer cloud produceert. Ook lijkt het minder liquid te kosten en zelfs batterij.

Dit doe ik wel op een wattage coil, dus hij kan de temp niet goed vasthouden. Met wattage heb ik ook het idee dat de smaak een stuk scherper is. Met TC kan ik ook meteen over mijn longen vapen en met wattage komt dat een stuk scherper en warmer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ah ok duidelijk, ik krijg morgen de baby beast zodat ik de rba daar in kan doen. Had namelijk de rba voor de baby besteld ipv de Bigbaby ( het glaasje wat daarbij komt past dus niet 8)7 )

[ Voor 40% gewijzigd door dave1972 op 16-03-2017 21:36 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Zorg dat je er stainless steel/nickel coils in doet. TC op kanthal is eigenlijk niet ok (maar doe het toch :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Yzord schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:38:
Zorg dat je er stainless steel/nickel coils in doet. TC op kanthal is eigenlijk niet ok (maar doe het toch :P)
Ik ga voorlopig eerst wel door op wattage :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Is de smaak echt zoveel beter met een rba dan een fabriekscoil ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Van mijn 4 jaar vape ervaring vind ik dat persoonlijk altijd meevallen, maar je hebt natuurlijk meer mogelijkheden om er zelf wat aan te kunnen doen. De coils van tegenwoordig zijn zo god dat een RBA bijna niet meer nodig is. Wel als ze alleen maar coils maken die kanthal bevatten en geen SS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
T gaat mij meer om de prijs, ik doe met een coil Ongeveer een dag of drie, dat zijn er twee per week, dus 8 pm en dat loopt aardig op met die coils van de Beast 😄

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 22:11
dave1972 schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 21:47:
Is de smaak echt zoveel beter met een rba dan een fabriekscoil ?
Dit kun je zelf bepalen door er coils in te monteren die niet zomaar een paar windinkjes zijn.
Claptons, fused claptons of alien coils etc.
Dit soort coils hebben meer oppervlak en ruimte om de liquid in vast te houden die dan bij het verdampen vrijkomt. Meer liquid in 1 keer is meer smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
1 van de meest eenvoudig zelf te maken coils is de zipper coil. Check deze tutorial

YouTube: Zipper Coil Build Vid

Je hoeft het niet persee met 3 kernen te doen. Met 2 kernen tegengesteld getwist in de maat AWG28
Kanthal A1 kom je met dual coils op 0.15/0.16 ohm met een binnen diameter van 3mm en 4,5 windingen.
De meeste RBA's hebben tegenwoordig velocity style decks en daarom kom je meestal op halve windingen uit. Als je besluit om toch met 3 kernen te werken, kom je op 0.1/0.11 ohm uit met 3mm binnen diameter en 4,5 windingen.

EDIT: Het is overigens niet echt nodig om de laatste bewerking in de video ook te doen. Het werkt allemaal prima zonder.

[ Voor 9% gewijzigd door Undy op 16-03-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Yzord schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 20:49:
[...]

Dank je, maar ik zie eerlijk gezegd weinig verschil tussen de Big Baby en de Griffin 25. Met de RBA moet ik hetzelfde kunnen als de Griffin 25
Heb je ze wel eens zij-aan-zij vergeleken? De bouwkwaliteit en de beschikbare ruimte zijn slechts het begin van het verschil :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Floor-is schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 22:55:
[...]

Heb je ze wel eens zij-aan-zij vergeleken? De bouwkwaliteit en de beschikbare ruimte zijn slechts het begin van het verschil :)
Ik heb zelf een TFV8 gehad en wolken maken doet ie als de beste, maar de smaak van de SMOK tanks is op z'n zachts gezegd niet toereikend. zelfs niet met alien coils in de RBA.
Zoals @Floor-is al zei, de beschikbare ruimte op het deck is echt enorm, en de smaak is ook dik in orde van wat ik begrepen heb van gebruikers. De Griffin 25 tank staat ook nog ergens op m'n lijstje ;)
Heb afgelopen week eerst een Uwell Rafale X RDA en een Seminole G24 RDA besteld.

Voor mensen die geen 25mm tank kwijt kunnen. Bijvoorbeeld in geval van de iStick Pico 75W, is er ook een variant in 22mm.

http://www.gearbest.com/r...ers/pp_280434.html?wid=21

[ Voor 12% gewijzigd door Undy op 16-03-2017 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

Ik snap niet dat men zo kort met een coil doet. Volgens mij als vaker bijvult gaat hij ook langer mee (mijn beleving). Ik kan zo 4 weken met een coil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10:55
Ik doe vlot een half jaar met een coil. :+
Beetje schoonbranden en wicken.

rta/rda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Hmm, ik heb met een Uwell Crown coil een jaar gedaan lol. Schijnbaar ben ik dan toch een mindere vaper dan, terwijl ik er toch 5-7ml doorheen blaas per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Domino schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 11:17:
Ik doe vlot een half jaar met een coil. :+
Beetje schoonbranden en wicken.

rta/rda
Ja, dat is het enorme voordeel met zelfbouw coils ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:14
Iemand ervaring met de levertijd van Owl Dampfer?
Ik heb 8 Maart een liter base besteld, maar nog niks van een verzendbevestiging gehad.

Edit: Met m'n roestige Duits begrijp ik van de website dat bezorging tot 10 werkdagen kan duren door de hoge vraag momenteel. Iedereen zal nicotine aan het inslaan zijn voor 20 Mei..

[ Voor 40% gewijzigd door dubbeldekkert op 17-03-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

de donkere liquids en zoete liquids branden sneller aan dan de heldere is mijn ervaring.
schoonbranden, wat bedoel je daarmee? gewoon alleen de coil erop en dan pulseren? brand het zwarte er dan af?

ander vraagje, ik krijg met een mogelijkheid mijn subtank mini van mijn sigelei mini af... heeft iemand tips hiervoor?

[ Voor 23% gewijzigd door Meulugar op 17-03-2017 12:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:13
Meulugar schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:24:

ander vraagje, ik krijg met geen mogelijkheid mijn subtank mini van mijn sigelei mini af... heeft iemand tips hiervoor?
Bruut geweld ? >:)

Eerst eens goed warm ( heet) dampen en dan snel afkoelen onder koud water wil wel eens helpen.

of zo'n ding als in de link hieronder is ook wel handig om in huis te hebben

http://www.3fvape.com/vap...r&results=21#.WMvMMMDhCUk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:32

Dhrax

Prog Lord

Sinds een goede week heb ik wat 0,25 ohm coils (Aspire Triton) aangeschaft voor mijn Joyetec eVic Mini in combinatie met een Aspire Mini Nautilus. Hiervoor gebruikte ik de standaard 1.6 of 1.8 BVC coils.

Ik heb nu erg veel last van hoesten als een goede tuig inhaleer. Ik heb al verschillende settings geprobeerd maar ik ben niet echt positief tot nu toe.

Setting momenteel is 250 graden op 25W. De coil heb ik gelocked op 0,25 ohm.

De smaak is in tegenstelling tot de 1.8 coils wel fenomenaal. Veel meer flavour en dikke clouds.

Doe ik iets verkeerd of is dit gewoon niks voor ? Iemand tips ?

[ Voor 3% gewijzigd door Dhrax op 17-03-2017 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
Dhrax schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:11:

Ik heb nu erg veel last van hoesten als een goede tuig inhaleer. Ik heb al verschillende settings geprobeerd maar ik ben niet echt positief tot nu toe.

De smaak is in tegenstelling tot de 1.8 coils wel fenomenaal. Veel meer flavour en dikke clouds.
Nicotine verminderen, hoger wattage, rustiger en korter inhaleren, sub ohm is eigenlijk een compleet andere manier van dampen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:32

Dhrax

Prog Lord

justmike schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:36:
[...]

Nicotine verminderen en rustiger inhaleren, sub ohm is eigenlijk een compleet andere manier van dampen
Ik zit op 3mg nu, ik kom van 6mg af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

justmike schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:45:
[...]

Bruut geweld ? >:)

Eerst eens goed warm ( heet) dampen en dan snel afkoelen onder koud water wil wel eens helpen.

of zo'n ding als in de link hieronder is ook wel handig om in huis te hebben

http://www.3fvape.com/vap...r&results=21#.WMvMMMDhCUk
_/-\o_ dat ik daar niet eerder aan gedacht heb, ga het eens met de notenkraker proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
Meulugar schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 12:24:
schoonbranden, wat bedoel je daarmee? gewoon alleen de coil erop en dan pulseren? brand het zwarte er dan af?
Precies dat. Maar daarvoor heb je wel een coil nodig die je zelf opnieuw kan wicken.

Verder koekt alles met zoetstof (ethyl maltol of enige vorm van suiker) hard aan. Suiker is zelfs potentieel erg slecht voor de gezondheid, Flavor West heeft nogal wat aroma's met corn syrup (=suiker) in het arsortiment. Als je aan diy doet doe je er beter aan om meringue of caramel te pakken als zoetstof.
Meulugar schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:42:
[...]

_/-\o_ dat ik daar niet eerder aan gedacht heb, ga het eens met de notenkraker proberen
Wel effe een doekje erop, zonde al je alles onder krast.

[ Voor 18% gewijzigd door Domino op 17-03-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Domino schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:44:
[...]

Precies dat. Maar daarvoor heb je wel een coil nodig die je zelf opnieuw kan wicken.

Verder koekt alles met zoetstof (ethyl maltol of enige vorm van suiker) hard aan. Suiker is zelfs potentieel erg slecht voor de gezondheid, Flavor West heeft nogal wat aroma's met corn syrup (=suiker) in het arsortiment. Als je aan diy doet doe je er beter aan om meringue of caramel te pakken als zoetstof.
Ik vape met de rebuild subtank mini deck dus dat gaat prima, scheelt weer. want ik wacht nu op de post op mijn coils hehe. heb de andere voor de zekerheid bewaard en zal als mijn tankje leeg is deze eens cleanen
[...]

Wel effe een doekje erop, zonde al je alles onder krast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Meulugar schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:16:
[...]

Ik vape met de rebuild subtank mini deck dus dat gaat prima, scheelt weer. want ik wacht nu op de post op mijn coils hehe. heb de andere voor de zekerheid bewaard en zal als mijn tankje leeg is deze eens cleanen

[...]
De RBA van de subtank mini drukt van binnen uit, na installeren in de base, de positive pin verder naar buiten dan de fabriekscoils doen. Om hem los te maken zou je ook de tank kunnen demonteren terwijl deze op de mod zit en daarna de RBA eruit schroeven. Er bestaat een kans dat je dan zonder al te veel problemen de base los kan draaien van de mod. Dan hoef je er ook niet met een notenkraker aan te zitten met alle eventuele gevolgen van dien. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Undy schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:27:
[...]

De RBA van de subtank mini drukt van binnen uit, na installeren in de base, de positive pin verder naar buiten dan de fabriekscoils doen. Om hem los te maken zou je ook de tank kunnen demonteren terwijl deze op de mod zit en daarna de RBA eruit schroeven. Er bestaat een kans dat je dan zonder al te veel problemen de base los kan draaien van de mod. Dan hoef je er ook niet met een notenkraker aan te zitten met alle eventuele gevolgen van dien. Succes!
dat heb ik geprobeerd, heb uiteindelijk maar besloten het deck en de rest uit elkaar te halen en goed af te spoelen met water. het onderste gedeelte heb ik met een vochtig doekje en een raggertje voor je tanden schoon gemaakt omdat ik dat ding er met geen mogelijkheid afkreeg. het ringetje onderin is zo verdomd dun dat je er geen grip op krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Meulugar schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 14:41:
[...]

dat heb ik geprobeerd, heb uiteindelijk maar besloten het deck en de rest uit elkaar te halen en goed af te spoelen met water. het onderste gedeelte heb ik met een vochtig doekje en een raggertje voor je tanden schoon gemaakt omdat ik dat ding er met geen mogelijkheid afkreeg. het ringetje onderin is zo verdomd dun dat je er geen grip op krijgt.
Ja dat ringetje geeft veel te weinig grip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Om de een of andere vage reden gaat bij mn tfv8 baby de witte ring (bij het vulgaatje onder het dekseltje) steeds los als ik het dekseltje dicht doe. Ik word hier helemaal gek van en de tank lekt hierdoor ook omdat ie niet facuum dicht zit. Ik heb hem al vervangen maar ik heb precies hetzelfde probleem met de nieuwe ring.
Ik krijg de ring ook lastig terug op zn plek, maar elke keer als ik de tfv8 open doe dan ben ik weer een half uur bezig om dat rubber ding weer op z'n plek te krijgen.
Hebben meer mensen hier last van of weet iemand een oplossing? Op internet kan ik helemaal niks vinden.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Chaos-Zero schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:16:
Om de een of andere vage reden gaat bij mn tfv8 baby de witte ring (bij het vulgaatje onder het dekseltje) steeds los als ik het dekseltje dicht doe. Ik word hier helemaal gek van en de tank lekt hierdoor ook omdat ie niet facuum dicht zit. Ik heb hem al vervangen maar ik heb precies hetzelfde probleem met de nieuwe ring.
Ik krijg de ring ook lastig terug op zn plek, maar elke keer als ik de tfv8 open doe dan ben ik weer een half uur bezig om dat rubber ding weer op z'n plek te krijgen.
Hebben meer mensen hier last van of weet iemand een oplossing? Op internet kan ik helemaal niks vinden.
Zit er speling op het scharnier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Undy schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 19:48:
[...]

Zit er speling op het scharnier?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Ok. Lekt de tank ergens aan de onderzijde of echt uit de bovenkant?
Gebruik je de fabriekcoils of de RBA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Undy schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:11:
[...]

Ok. Lekt de tank ergens aan de onderzijde of echt uit de bovenkant?
Gebruik je de fabriekcoils of de RBA?
Ik gebruik gewoon fabriekscoils. T8 coils geloof ik zo uit mn hoofd. De tank lekt aan de onderkant en dit komt naar alle waarschijnlijkheid doordat ie boven niet goed afsluit door dat witte rubbertje.
Na 20 minuten passen en meten heb ik hem er vaak wel in en dan kan ik m een paar keer weer goed open en dicht doen maar na een paar keer komt toch dat rubbertje weer los te zitten (de voorkant bij het vulgaatje komt omhoog) en dan krijg je hem weer niet dicht en zit je weer 20 minuten te pielen en te kutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Chaos-Zero schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 20:14:
[...]

Ik gebruik gewoon fabriekscoils. T8 coils geloof ik zo uit mn hoofd. De tank lekt aan de onderkant en dit komt naar alle waarschijnlijkheid doordat ie boven niet goed afsluit door dat witte rubbertje.
Na 20 minuten passen en meten heb ik hem er vaak wel in en dan kan ik m een paar keer weer goed open en dicht doen maar na een paar keer komt toch dat rubbertje weer los te zitten (de voorkant bij het vulgaatje komt omhoog) en dan krijg je hem weer niet dicht en zit je weer 20 minuten te pielen en te kutten.
Ik heb zelf ook een TFV8 gehad en had ook lekkage met fabriekscoils. Dit lag bij mij niet aan de vulseal aan de bovenzijde.
De fabriekscoils hebben een positive pin die ook een plug is in de onderzijde van de coil. deze plug houd de positieve en ook de negatieve kant vande coils met een rubber op zijn plaats. Af fabriek zijn de uiteinden van de positieve en negatieve draden zo gemaakt dat ze over de rand vallen.
Bij mij was de oplossing om ze 2mm af te knippen en ze dan, zonder over de rand te liggen, op te sluiten tussende rubber. Lekkage was toen voorbij.
Zorg er ook voor dat als je bijvult de luchttoevoer onderin afgesloten is. Wet van communicerende vaten versus vacuum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Of iets meer VG gebruiken. Met 50/50 heb ik er amper last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik heb ook 50/50, maar daar ligt het niet aan. Het ligt echt aan die ring bovenop die steeds los komt. Ik zit er eigenlijk aan te denken om een losse bovenkant te kopen, maar ik weet niet of dit mogelijk is. Liefst zo snel mogelijk, want donderdag ga ik op vakantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Chaos-Zero schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 01:23:
Ik heb ook 50/50, maar daar ligt het niet aan. Het ligt echt aan die ring bovenop die steeds los komt. Ik zit er eigenlijk aan te denken om een losse bovenkant te kopen, maar ik weet niet of dit mogelijk is. Liefst zo snel mogelijk, want donderdag ga ik op vakantie..
Ik weet ook niet of het mogelijk is om een losse top te bestellen voor dit model tank.
Je moet wel bedenken dat omdat jij elke keer de seal op z'n plaats moet doen, het niet betekent dat de lekkage hierdoor komt.
Ik raad je aan toch eens naar de opbouw van de fabriekscoil zelf te kijken. Daarnaast is 50/50 voor deze tank heel erg vloeibaar, en de kans op lekken alleen maar vergroot. Ik raad aan minimaal 70VG in deze tank te gebruiken.
In geval van mijn eigen lekkage door de coilopbouw, gebruikte ik zelf 80VG in mijn liquid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero

Chaos-Zero

Sega fan!

Undy schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 11:33:
[...]

Ik weet ook niet of het mogelijk is om een losse top te bestellen voor dit model tank.
Je moet wel bedenken dat omdat jij elke keer de seal op z'n plaats moet doen, het niet betekent dat de lekkage hierdoor komt.
Ik raad je aan toch eens naar de opbouw van de fabriekscoil zelf te kijken. Daarnaast is 50/50 voor deze tank heel erg vloeibaar, en de kans op lekken alleen maar vergroot. Ik raad aan minimaal 70VG in deze tank te gebruiken.
In geval van mijn eigen lekkage door de coilopbouw, gebruikte ik zelf 80VG in mijn liquid.
Er is al een rba deckje onderweg en heb hier nog een kleine liter aan 50/50 staan. Ik kijk het wel ff aan. Ik vul m in ieder geval wel even wat voorzichtiger bij en blijf dat rubbertje wel aandrukken elke keer voor ik m dicht doe. Dat gaat nu goed sinds gisteravond, maar irritant is het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Chaos-Zero schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:19:
[...]

Er is al een rba deckje onderweg en heb hier nog een kleine liter aan 50/50 staan. Ik kijk het wel ff aan. Ik vul m in ieder geval wel even wat voorzichtiger bij en blijf dat rubbertje wel aandrukken elke keer voor ik m dicht doe. Dat gaat nu goed sinds gisteravond, maar irritant is het wel.
Ja die rubber is zeker niet fijn. Ik had elke keer het gevoel dat ie er tussen klem zou komen en daardoor scheuren.
Ik hoop dat je meer succes met de RBA hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Vraagje : ik gebruik nu net de baby Beast met RBA en de coils die daarbij zitten. Heb deze van katoen voorzien ( m'n eerste keer ) en hij geeft aan als ohm waarde 0.35, echter als ik de vuurknop indruk zakt hij af naar 0.27 ohm. Is dit normaal? Of heb ik dan misschien iets niet goed gedaan ? De damp goed, de smaak is oké ...Op 40 watt. Als ik hoger ga dan gaat hij niet lekker smaken.
Ik heb ook kant en klare Clapton coils 32ga A1 met kernel 26GA A1 0.85 ohm ....Zijn deze beter voor wat betreft de smaak ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justmike
@dave1972

Als een coil een paar keer goed gegloeid heeft kan de weerstand nog wel een beetje zakken, dat is niet abnormaal.
Clapton coils kunnen meer liquid vast houden, geven dus meer damp en dus ook meer smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Bedankt voor de info @justmike dan ga ik er straks die Clapton's in zetten 🙈

Samsung Flip 7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brischreve
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-07-2024
Na 40 jaar en mijn man zelfs nog langer gerookt te hebben 4 jaar geleden overgestapt op de e-sigaret.
Wat een uitvinding!
We hebben de nicotine afgebouwd van 18 naar 0. Roken nu beide al zeker een half jaar alleen nog de e-sigaret savonds voor de tv,(Nicotinevrij dus) gewoon wanneer we er zijn in hebben. Gewoon roken trekt absoluut niet. Wij zijn officieel exrokers dankzij de e-sigaret!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Brischreve schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 14:36:
Na 40 jaar en mijn man zelfs nog langer gerookt te hebben 4 jaar geleden overgestapt op de e-sigaret.
Wat een uitvinding!
We hebben de nicotine afgebouwd van 18 naar 0. Roken nu beide al zeker een half jaar alleen nog de e-sigaret savonds voor de tv,(Nicotinevrij dus) gewoon wanneer we er zijn in hebben. Gewoon roken trekt absoluut niet. Wij zijn officieel exrokers dankzij de e-sigaret!
Mooi succesverhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dhrax schreef op vrijdag 17 maart 2017 @ 13:11:
Sinds een goede week heb ik wat 0,25 ohm coils (Aspire Triton) aangeschaft voor mijn Joyetec eVic Mini in combinatie met een Aspire Mini Nautilus. Hiervoor gebruikte ik de standaard 1.6 of 1.8 BVC coils.

Setting momenteel is 250 graden op 25W. De coil heb ik gelocked op 0,25 ohm.

Doe ik iets verkeerd of is dit gewoon niks voor ? Iemand tips ?
Sommige juices, ongeacht nicotine gehalte, maken mij ook aan het hoesten. Ik zit op 0.3 ohm (wel met een iStick Pico). Ik heb er in de regel minder last van met juices met een hoge VG waarde (t.o.v. PG), maar sommige juices geven me ongeacht dat soort onzin last van m'n keel/hoest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Vandaag mijn Kangertech eVod 2 binnen gekregen en ik moet zeggen; dat is dikke prima! Leuke starters kit en met 12mg nico voelt het best wel echt als roken. Ik heb er wat verschillende tabaks smaken bij besteld en een appel smaakje. Moet zeggen dat 6mg nico voor mij direct al aanvoelt als net te weinig. 12mg voelt voor mij wel echt als roken.

Erg blij met dit kitje en gaat mij zeker ervan weerhouden om peuken te gaan roken. Had van veel mensen begrepen dat de tabakssmaken niet super zijn maar deze vallen mij toch wel mee tot nu toe. Binnenkort bij een maatje van mij nog wat eliquids bestellen. Hij heeft dampen.nl. Iemand daar bekend mee hier?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

DAMAGE schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:23:
Vandaag mijn Kangertech eVod 2 binnen gekregen en ik moet zeggen; dat is dikke prima! Leuke starters kit en met 12mg nico voelt het best wel echt als roken. Ik heb er wat verschillende tabaks smaken bij besteld en een appel smaakje. Moet zeggen dat 6mg nico voor mij direct al aanvoelt als net te weinig. 12mg voelt voor mij wel echt als roken.

Erg blij met dit kitje en gaat mij zeker ervan weerhouden om peuken te gaan roken. Had van veel mensen begrepen dat de tabakssmaken niet super zijn maar deze vallen mij toch wel mee tot nu toe. Binnenkort bij een maatje van mij nog wat eliquids bestellen. Hij heeft dampen.nl. Iemand daar bekend mee hier?
dat verschilt. ik kreeg 12mg nooit weg. 18 was echt zelfmoord. snel zakte ik dus naar 6 maar het subohm vind ik dat te veel en heb dus afgebouwd naar 3mg of naar nul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Is er ook een sectie hier om eventueel mods te ruilen ? :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
dave1972 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:27:
Zoiets ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik denk dat je dat in dit topic zou kunnen vermelden bij gebrek aan een betere plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Undy schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:52:
[...]

Zoiets ben ik nog niet tegen gekomen.
Ik denk dat je dat in dit topic zou kunnen vermelden bij gebrek aan een betere plek
Ah oke niet dat ik dan een 1 of andere regel overtreedt hier op tweakers :D

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Meulugar schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 17:53:
[...]

dat verschilt. ik kreeg 12mg nooit weg. 18 was echt zelfmoord. snel zakte ik dus naar 6 maar het subohm vind ik dat te veel en heb dus afgebouwd naar 3mg of naar nul.
Heb één keer 12 geprobeerd en vond dat echt heel veel, nu met een subohm zit ik ook op 3, 6 kan wel maar is net te hoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
dave1972 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:54:
[...]

Ah oke niet dat ik dan een 1 of andere regel overtreedt hier op tweakers :D
Ik weet neit of je dan een regel overtreed.
Er is natuurlijk wel een manier om daar achter te komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Ach regels zijn er om overtreden te worden toch....... Nou komt ie: wie is er in het bezit van een smok cube x2 ultra en wil deze ruilen tegen een Gpriv 220 watt touchscreen :D ( liefst in de buurt van de omgeving Amsterdam. Toestel moet er wel netjes uit zien, die van mij is nog als nieuw.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
dave1972 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:00:
Ach regels zijn er om overtreden te worden toch....... Nou komt ie: wie is er in het bezit van een smok cube x2 ultra en wil deze ruilen tegen een Gpriv 220 watt touchscreen :D ( liefst in de buurt van de omgeving Amsterdam. Toestel moet er wel netjes uit zien, die van mij is nog als nieuw.
Ik heb niet je gevraagde toestel.
Waarom wil je ruilen? Is er iets wat je niet aanstaat aan die Gpriv met touchscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Undy schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:03:
[...]

Ik heb niet je gevraagde toestel.
Waarom wil je ruilen? Is er iets wat je niet aanstaat aan die Gpriv met touchscreen?
Nope alles werkt top en is ook naar mn zin, maar dit is voor mij net als met telefoons, ik wil elke keer iets anders |:( en om nu elke keer een andere mod te kopen....... wat dat betreft net een klein kind dus O-)

[ Voor 5% gewijzigd door dave1972 op 18-03-2017 20:07 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
dave1972 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:05:
[...]

Nope alles werkt top en is ook naar mn zin, maar dit is voor mij net als met telefoons, ik wil elke keer iets anders |:( en om nu elke keer een andere mod te kopen.......
Ja, dan is ruilen een goed idee. Succes met je zoektocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Undy schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:07:
[...]

Ja, dan is ruilen een goed idee. Succes met je zoektocht
Thanks moet goed komen en als niet......dan miss toch maar kopen haha, iig wil ik nog de vaporesso nano, voor erbij, fijn klein dampertje _/-\o_

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
dave1972 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:27:
https://tweakers.net/aanbod/ ?

Bij gebrek aan een betere categorie past het wel in : "Componenten en randapparatuur > Aanvullende componenten > Overige componenten " denk ik .

[ Voor 26% gewijzigd door justmike op 18-03-2017 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
justmike schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 22:06:
[...]

https://tweakers.net/aanbod/ ?

Bij gebrek aan een betere categorie past het wel in : "Componenten en randapparatuur > Aanvullende componenten > Overige componenten " denk ik .
In vraag en aanbod zou het beste een aparte rubriek zijn voor dampen/vapen. Anders is het totaal onvindbaar als je op trefwoorden zou moeten zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
@Undy

Wie val je daar op tweakers voor lastig om zoiets mogelijk te maken ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
justmike schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 22:22:
@Undy

Wie val je daar op tweakers voor lastig om zoiets mogelijk te maken ? :P
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:03
Op het dampforum is ook een vraag en aanbod sectie. Ik denk dat Tweakers niet de plek is voor het verhandelen van dampgear. Just my 2 cents.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
Clavis schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 22:50:
Op het dampforum is ook een vraag en aanbod sectie. Ik denk dat Tweakers niet de plek is voor het verhandelen van dampgear. Just my 2 cents.
Dampgear is ook te tweaken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Dat is allemaal leuk en aardig,maar deze mogelijkheid komt niet naar voren als je naar https://tweakers.net/aanbod/ gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Thomas schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 19:57:
[...]

Heb één keer 12 geprobeerd en vond dat echt heel veel, nu met een subohm zit ik ook op 3, 6 kan wel maar is net te hoog.
Met subohm krijg je zeker veel meer vape? Zou kunnen dat het daarom voor jullie te veel is. Dan krijg je natuurlijk per teug ook meer nicotine binnen lijkt mij? Misschien dat dat het verschil maakt. Ik zit op 1.5 ohm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

dave1972 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:00:
Slechte deal voor jou, die xcube kost ~€60 in China, de G-Priv richting €80 :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaft
  • Laatst online: 17:34
Tip voor de mensen die graag een DNA mod willen hebben, maar prijs een dingetje vonden. Hcigar VT167 (black) schommelt rond de ~70 euro tijdens de GB sale. Niet de mooiste mod, maar geen bekende gebreken of slechte reviews, enkel wat overhang met attys groter dan 25mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• z1rconium
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-09 11:26
Ik vape een jaar+ met een Origen Genesis MK2 (4ml), voor mij een onovertroffen tank, maar ik vraag me af, de JUUL is best populair in de states, heeft iemand hier deze al eens geprobeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
sjaft schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:48:
Tip voor de mensen die graag een DNA mod willen hebben, maar prijs een dingetje vonden. Hcigar VT167 (black) schommelt rond de ~70 euro tijdens de GB sale. Niet de mooiste mod, maar geen bekende gebreken of slechte reviews, enkel wat overhang met attys groter dan 25mm.
Als aanvulling hierop: De VT250 voor 87 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Undy schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 23:42:
[...]

Dat is allemaal leuk en aardig,maar deze mogelijkheid komt niet naar voren als je naar https://tweakers.net/aanbod/ gaat
Daarom post ik de link. Don't shoot the messenger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
418O2 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:33:
[...]

Daarom post ik de link. Don't shoot the messenger
Ah, dat was ook totaal niet de bedoeling. tnx voor de link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Floor-is schreef op zondag 19 maart 2017 @ 09:21:
[...]

Slechte deal voor jou, die xcube kost ~€60 in China, de G-Priv richting €80 :)
Valt mee hoor de Kit kost in china rond de 70 dat is inclusief de tank, Xcube ultra is 50 enkel de Mod, al met al zal het niet zoveel uitmaken.
Weet iemand nog een goede site waar je een echt mooie Squonk kan krijgen ? _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door dave1972 op 19-03-2017 16:28 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
dave1972 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:27:
[...]

Valt mee hoor de Kit kost in china rond de 70 dat is inclusief de tank, Xcube ultra is 50 enkel de Mod, al met al zal het niet zoveel uitmaken.
Weet iemand nog een goede site waar je een echt mooie Squonk kan krijgen ? _/-\o_
Er zullen diverse plekken zijn, maar heb wel 2 informatieve websites gevonden.

http://www.geekayvapes.com/squonk-mod/

http://www.ecigclick.co.uk/best-squonk-mods/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

z1rconium schreef op zondag 19 maart 2017 @ 11:56:
Ik vape een jaar+ met een Origen Genesis MK2 (4ml), voor mij een onovertroffen tank, maar ik vraag me af, de JUUL is best populair in de states, heeft iemand hier deze al eens geprobeerd ?
48mg nicotine, ik trek dat echt niet. Is ook zoveel meer dan in Europa verkocht mag worden dat het logisch is dat die niet te vinden zijn.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Floor-is schreef op zondag 19 maart 2017 @ 21:38:
[...]

48mg nicotine, ik trek dat echt niet. Is ook zoveel meer dan in Europa verkocht mag worden dat het logisch is dat die niet te vinden zijn.
48mg, wow. Ik ging al bijna aan de zuurstof met 18mg op mijn eerste dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Het is een superklein dingetje met nauwelijks damp he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

48mg is wel extreem ja...toen ik begon heb ik ook wel eens 18mg of zelfs 36mg gehad, maar dat was ook een supergoedkoope vaper waar amper rook uit kwam, maar als ik dat nu zou doen, dan lig ik te kokhalzen op de grond jah haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Het is niet te vergelijken met onze apparatuur en nicotine. Er zit een speciaal soort nicotine in, 'nicotine salts'. Er schijnt ook een soort van temperatuur regeling in te zitten, hoewel niet instelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Domino schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 14:20:
Import is btw over de waarde, als de totale waarde de €22 overschrijd. De echte naaistreek is de behandelkosten die PostNL rekent op import: €13,50 volgens mij.

Je kunt je order nog annuleren en resistutie kiezen in de vorm van certificaten. En dan opnieuw bestellen. Da's meestal in een uurtje geregeld.
Vandaag de Kayfun 5 binnen gekregen , er stond inderdaad 20 USD op.
Dus zonder problemen aangekomen binnen 10 dagen.

Dit is me eerste rebuildable tank die ik in me bezit heb.
En ben benieuwd na het volgen van youtube filmpjes of het gaat lukken.
En ben ook benieuwd wat het verschil zal zijn me me tanken cubis en cubis pro.

Maar als ik al geen coils hoef te kopen alleen zelf wicken scheeld dat natuurlijk al veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
CallmeGod schreef op maandag 20 maart 2017 @ 12:04:
[...]

Vandaag de Kayfun 5 binnen gekregen , er stond inderdaad 20 USD op.
Dus zonder problemen aangekomen binnen 10 dagen.

Dit is me eerste rebuildable tank die ik in me bezit heb.
En ben benieuwd na het volgen van youtube filmpjes of het gaat lukken.
En ben ook benieuwd wat het verschil zal zijn me me tanken cubis en cubis pro.

Maar als ik al geen coils hoef te kopen alleen zelf wicken scheeld dat natuurlijk al veel.
Wat voor draad heb je erbij, kanthal of ss? En welke dikte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Domino schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:01:
[...]

Wat voor draad heb je erbij, kanthal of ss? En welke dikte?
Authentic UD Kanthal A1 Pre-Coiled Heating Wire for Rebuildable Atomizers (10-Pack)
26 AWG / 0.4mm dia. / 1.2ohm ↓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
CallmeGod schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:03:
[...]

Authentic UD Kanthal A1 Pre-Coiled Heating Wire for Rebuildable Atomizers (10-Pack)
26 AWG / 0.4mm dia. / 1.2ohm ↓
Net al 1 gemaakt, super makkelijk.
Alleen de airflow knop wil niet echt meedraaien als ik hem omhoog zet.
Hij geeft 1.3 Ohm aan.(MTL)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Die airflow knop moet je schuiven naar boven of beneden en dan draaien.
Je ziet puntjes (1 tot 4) onder de ring staan als je deze verschuift. dat geeft de airflow aan.

Deze:

Afbeeldingslocatie: https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1btSbKFXXXXXXXFXXq6xXFXXXJ/5-pieces-Kayfun-v5-RDA-airflow-control-rebuildable1-1-Clone-vs-kayfun-mini-v3-5ml-big.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door Domino op 20-03-2017 13:26 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 104 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.