ja dat is dus echt het verneukeratieve aan postnl. ik kan hier een bubbelenvelop internationaal versturen voor 2euroFloor-is schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 14:35:
[...]
Mokka/hazelnoot heb ik niet echt gevonden. Ja NUTZ van Justfog, maar dat is echt wel heul zoet en niet echt mokka.
Fris heb ik wel iets leuks voor je met blueberry en raspberry, moet je maar even een DM sturen(Verzenden is wel €12..)
Ik ga even kijken wanneer de familie /kennisen deze kant op komen, misschien kunnen die dat wel meenemen. Thanks in ieder geval!
ik heb hier al geprobeerd:
nana's nuts > doet mij niet zo heel veel
Banana Slama van D2 > ook niet echt je van het
toen ik begon had ik de koffie van liquidio geloof ik, daar was ik echt aan verslaafd, maar dat merk is een paar keer gerebrand en de originele kan ik niet meer vinden.
het nare is dat vrijwel alle amerikaanse liquids van zoet zijn voorzien. vape nu Deadly sin geloof ik. Ben nu wel aan de smaak gewend, maar voor mij smaken ze allemaal min of meer het zelfde,
Als je dan de franse of engelse merken erbij pakt is dat compleet anders die springen er echt uit.
opzich heb ik hier wel een goede webshop die verschillende merken aromas verkoopt. en nic vrije base heb ik ook genoeg om 200ml liquid te maken.
Al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat mijn smaak steeds meer terugkomt. kennelijk heb ik een A2 aan asfalt op mijn tong van het normaal roken
edit: even mijn coil vervangen want die was behoorlijk zwart.... de hazelnoot is prima te dampen. ik laat hem nog even een weekje steepen zodat ik eerst mijn nic houdende liquids op kan dampen.
[ Voor 6% gewijzigd door Meulugar op 16-03-2017 18:18 ]