Ik kon mijn Subox net ophalen op het postkantoor.
M'n eerste indruk is...wennen. Ik was iets te enthousiast aan het begin dus moest zowat aan de beademing

Heb hem nu even laten rusten en wat gespeeld met de wattage en het gaat nu al wat beter al vind ik de smaak wel tegenvallen van Dark Love liquid van Zwoofs maar dat zal wel aan de liquid liggen of aan het feit dat ik vlak daarvoor nog gerookt had (pakje is bijna leeg)
Het apparaat zelf voelt vrij zwaar en degelijk aan.
Het batterij klepje blijft keurig zitten en de display is prima af te lezen.
Ik vape nu met een 0.5 ohm coil die er standaard in zit maar ben ook wel benieuwd naar de 1.5 coil voor MTL vapen. De RBA laat ik nog even voor wat het is, m'n hand zit momenteel in het gips en heb er geen ervaring mee dus dat lijkt me nog niet handig
De echtheid code op de doos bevestigde trouwens dat het om een authentiek exemplaar gaat.
Ik heb hem bij Banggood besteld voor in totaal 57 euro en hij is na verzenden 5 werkdagen onderweg geweest, erg snel dus vind ik.
Ik kan eigenlijk nu niet wachten om ook de andere liquids te gaan proberen die ik besteld heb maar daar wacht ik toch maar ff mee totdat mn tank leeg is, moet die Dark Love natuurlijk wel een kans geven

En natuurlijk kijken of ik van de normale sigaretten af kan blijven...

Ik heb dit niet gedaan en de doos zat in schuimfolie met een zwarte plastic zak eromheen waar geen logo od van Banggood op stond.
M'n pakketje is verder ook nooit bij de douane geweest volgens de track & trace. Vrijdag aangekomen in Nederland, zaterdag bezorgd maar omdat ik niet thuis was vandaag zelf afgehaald bij een post agentschap in de buurt.