Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 4 ... 104 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Nog meet beperkende wetten onderweg *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:42

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Beperkende wetten?

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:56
https://www.facebook.com/...d=211210275720358&fref=nf

Uit de facebook tekst van Acvoda:

"Even wat "highlights" (eigenlijk lowlights) uit de nieuwe "Tabaks- en rookwarenwet", voor wat betreft e-sigaretten en liquids:
- Een totaalverbod op reclame, sponsoring en aanprijzing, online en offline. (Ook op bijv. www.hiermagjedampen.nl)
- bovenstaande heeft ook direct gevolgen voor alle nederlandse reviewers ; er mag niets meer beschikbaar gesteld worden voor review (al dan niet gratis).
- esigaretten en liquids moeten in gesloten verpakking beschikbaar gesteld worden in een tabaks- of elektronische sigarettenspeciaalzaak (dus niks meer uitproberen, vasthouden, proeven etc.)
- mogelijkheid tot verbod koop op afstand wordt opengehouden en sterk overwogen
- verplichting leeftijdsverificatiesysteem als koop op afstand wél toegestaan blijft.
- één jaar overgangstermijn voor tabaksproducten. Géén overgangstermijn voor e-sigaretten en liquids.
- alle detailbepalingen weer in een AMvB waarvan de inhoud nu nog niet beschikbaar is."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:08
Lekker is Dat. Het wordt lekker ontmoedigd zo.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-09 23:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ze doen maar...stelletje zielepieten die dit verzinnen. Nog even en ik moet toestemming gaan vragen aan een ministerie wanneer ik mijn aambei wil inzalven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:52
luckyjan schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:14:
Uitgebreide review van de Evic VT kit van Phil Bursardo

[video]
Samengevat: werkt opzich prima met twee nadelen

1) De mod komt soms uit temp control terwijl je een nickel build hebt. Kan vrij gevaarlijk met nikkel (en potentieel nikkeldamp?)
2) De mod haalt niet altijd de beloofde tempraturen.

Voor de rest prima ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Limbeckx schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 09:57:
[...]

Samengevat: werkt opzich prima met twee nadelen

1) De mod komt soms uit temp control terwijl je een nickel build hebt. Kan vrij gevaarlijk met nikkel (en potentieel nikkeldamp?)
2) De mod haalt niet altijd de beloofde tempraturen.

Voor de rest prima ding
En vuurt onvoorspelbaar in sommige situaties

http://www.tasteyourjuice...5/06/25/evic-vt-heads-up/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ahh die had ik nog niet gezien.

Dat ook wel een heel groot nadeel imo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:57
Ehh, da's niet onvoorspelbaar. Dat is ontzettend voorspelbaar, en ontzettend fout.
Zit je dan met je mod, je kan niet eens zelf de fw updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Dat is inderdaad wel zwaar ruk.. Gelijk de bestellingen maar cancelen..

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
*zucht* Hebben we dat weer. Zelfs Joyetech heeft tegenwoordig zijn shit niet op orde. En natuurlijk net bij een device die niet user firmware upgradable is. :(

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Dat is echt een dubbele stommiteit..... Het vuren van 30 watt om te checken of het device TC aan kan terwijl je hem nota bene in wattage mode hebt en dus geen TC gebruikt + een device met zoveel mogelijkheden niet te kunnen upgraden (terwijl je oude mods dat wel konden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Reactie terug van 1 shop over annulering; ging gewoon leveren, en wacht reactie van leverancier af.
3 uur na die reactie krijg ik een mail dat ie aangemeld is voor verzending :/ jammer

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Sinds gisteren een EK v2 in gebruik.. Wel een mooie upgrade vergeleken met de Erl Konigin! Erg happy mee, ook omdat de tank van glas is (oogt wat mooier op mijn XPro M65). Ook een Goblin geprobeerd, maar inmiddels verkocht, niks voor mij....

Ik ga nog een EK v2 kopen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Cybergamer op 25-06-2015 23:41 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 19:47
Ik ben op pad gestuurd voor mijn mams, ze rookt al erg lang maar denkt aan dampen in eerste instantie om te kunnen stoppen. Welk toestel is niet te duur bij aanschaf (onder 80 euro) een leuk en vooral ook simpel instap model zonder de cartridges. Ze rookt ongeveer 5 sigaretten per dag.. Naar eigen woorden uiteraard. Kan ook het dubbele zijn dus. ;-)

Ik zat te kijken naar een Joyetech ego one of de Joyetech 510CC.

het moet echt vooral simpel zijn, dus die diy setjes vallen snel af.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Cybergamer schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 23:36:
Sinds gisteren een EK v2 in gebruik.. Wel een mooie upgrade vergeleken met de Erl Konigin! Erg happy mee, ook omdat de tank van glas is (oogt wat mooier op mijn XPro M65). Ook een Goblin geprobeerd, maar inmiddels verkocht, niks voor mij....

Ik ga nog een EK v2 kopen :P
https://www.fasttech.com/...dable-tank-atomizer-4-0ml

zon unit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 09:21
40 watt iStick met temp. control!

http://www.smogdistributi...k-40w-temp-control-eleaf/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Die ja. Doe er wel iets dikkere o-ringen in (1.5mm). Degene die erbij geleverd worden zijn naar mijn idee iets te smal (1mm). Ik heb het nu ff opgelost met floss draad onder de o-ringen.

[ Voor 28% gewijzigd door Cybergamer op 28-06-2015 05:02 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:44
Weer een kortingscode bij Goodlife Vapor voor 25% korting: FIREWORKS25 Geldig tot 5 juli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Ben niet zo heel blij met mn ego one mega tankje.. Met de standaard nikkel coil heb ik t idee dat er te weinig liquid door heen sijpelt. Eerste paar hijsjes is de smaak wel te doen, maar daarna lijkt t alsof je kale liquid aan t dampen bent..

Binnekort maar eens een goede dripper halen of een extra subtank met titanium coil.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Klinkt eerlijk gezegd als een smaakblok misschien? Heb er zelf op dit moment ook last van al een tijdje met mijn Kayfun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
vapers tongue bedoel je? Nah.. Met een Subtank+ op mn ZNA30 met dezelfde liquid dan proef ik m wel; zelfs op 8watt.
Met de One Mega niet; tenzij ik een tijdje wacht of een primer puf neem.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Is je wicking wel goed? Want het klinkt alsof er niet genoeg juice bij komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Is de meegeleverde standaard Ni200 coil van Joyetech. Heb m zelf dus niet gewicked.
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.bigcommerce.com/server3300/1qha5d1/products/2766/images/3558/Capture__09742.1434756123.1280.1280.JPG?c=2

/edit: Net de temperatuur wat opgehoogd; en moet zeggen dat t een stuk beter is. Denk dat ik eerder bang was om een dry-burn te krijgen. Maar 260-265 gaat ook nog goed.

[ Voor 28% gewijzigd door Krypt op 30-06-2015 11:54 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 17:58
Paradox schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:06:
Ik ben op pad gestuurd voor mijn mams, ze rookt al erg lang maar denkt aan dampen in eerste instantie om te kunnen stoppen. Welk toestel is niet te duur bij aanschaf (onder 80 euro) een leuk en vooral ook simpel instap model zonder de cartridges. Ze rookt ongeveer 5 sigaretten per dag.. Naar eigen woorden uiteraard. Kan ook het dubbele zijn dus. ;-)

Ik zat te kijken naar een Joyetech ego one of de Joyetech 510CC.

het moet echt vooral simpel zijn, dus die diy setjes vallen snel af.

Iemand tips?
Heb zelf de Kanger Emow....vind ik wel een goede starter set...simpel, maar wel wat mogelijkheden. Je hoeft je echter niet druk te maken over gedoe met wattages, temperaturen, ohms etc. het werkt out of the box prima.
Tevens niet te kleine tank en redelijke batterij, en dampt best goed.....

Ben zelf ook nog een beginner, maar heb wel al een 3 tal apparaten geprobeerd die ik een stukje minder vond, de Emow bevalt me tot op heden nog het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
M'n zwarte Subox mini kit van Fasttech is inmiddels in NL geland, incl. preorder toch dik een maand geduurd. Heel benieuwd naar het apparaatje.

edit: Net de Post NL meneer aan de deur met, jawel, m'n Subox mini kit.
Meteen wat El Kamino in de zwarte Subtank mini met de standaard 0.5Ohm OCC coil. Bam! Dat is nog even te heftig met m'n 12mg nicotine juice. De coil vervangen voor de standaard 1.5Ohm coil en dit is zéér goed te doen. Overtreft m'n Kayfun 3.1 ES clone met gemak qua smaak en damp productie en dat met een fabriekscoil.

De KBox mini zelf lijkt van goede kwaliteit. Display is goed af te lezen, voelt stevig aan en het batterijklepje sluit goed naadloos aan. Ik lijk een versie te hebben zonder springloaded 510 connectie, maar dat zal geen probleem zijn met de meeste atty's.

Wel een heel slick apparaatje zo!

[ Voor 70% gewijzigd door dubbeldekkert op 01-07-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb inmiddels ook mijn Subox binnen. De afwerking is ok en de handhaving van het apparaatje is goed te doen. Ik kom van een Sigelei 100W en Subtank+, dus het is wel even wennen.

De batterij is wat minder. Hij trekt hem snel leeg en een dag is net haalbaar. Ik heb de Samsung 25R er in zitten en je ziet dat hij bij elke lurk 2 streepjes er vanaf snoept die meteen weer wordt hersteld.

De Subtank mini lekt niet en het rookt goed. Smaak is ok. Al met al ben ik er wel tevreden over voor die prijs en het wordt mijn steady damper voor de dag. Voor de prijs is het een goede aankoop.

Meteen over de longen merk je dat de driptip heet wordt. Normaal smoken is aardig te doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Yzord op 02-07-2015 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Mijn Smok Xpro M65 heeft de geest gegeven. :( Werkt nog wel, maar om een of andere reden zijn de Ohm waardes verkeerd. Nieuwe besteld, dan ga ik deze ff opentrekken en kijken of het makkelijk de fixen is. Ik denk dat het een draadbreuk is.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:02

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

gister een sigelei 30w gekocht. twijfelde tussen een istick en de sigelei, maar na beide in mijn handen gehad te hebben en de losse batterij in de sigelei ben ik voor de sigelei gegaan. nieuwe shop ontdenkt hier vlakbij in Sintra welke wat meer de pro hoek in zijn geslagen, mechs,box mods, drippers, atty´s noem het maar op of ze hebben het. ook voor de DIY. En de liquids zijn van de bekende merken en goedkoper dan in de shop waar ik eerst altijd heen ging voor mijn gear in Lissabon.

maar waarom hebben al die amerikaanse merkgen van die kutnamen. Zo weet ik toch nooit waar het naar smaakt :+ (suicide bunny, kings crown, beard vape etc.. )

[ Voor 14% gewijzigd door Meulugar op 03-07-2015 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Meulugar schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:22:

maar waarom hebben al die amerikaanse merkgen van die kutnamen. Zo weet ik toch nooit waar het naar smaakt :+ (suicide bunny, kings crown, beard vape etc.. )
Omdat het Amerikanen zijn :+

Seriously, gewoon ff googlelen en dan kan je prima de smaken met de namen koppelen.

BTW: Mijn Smok XPro doet het weer, was een draadbreukje. Simpel stukkie draad gepakt, gesoldeerd en werken maar. :)

Inmiddels is mijn nieuwe ook ontvangen, dus ik denk dat ik deze maar in de verkoop gooi op dampforum.

[ Voor 9% gewijzigd door Cybergamer op 03-07-2015 14:12 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Cybergamer schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:11:
[...]

Omdat het Amerikanen zijn :+

Seriously, gewoon ff googlelen en dan kan je prima de smaken met de namen koppelen.

BTW: Mijn Smok XPro doet het weer, was een draadbreukje. Simpel stukkie draad gepakt, gesoldeerd en werken maar. :)

Inmiddels is mijn nieuwe ook ontvangen, dus ik denk dat ik deze maar in de verkoop gooi op dampforum.
ik rij vanmiddag na het werk wel effe langs de shop. ff proeven. ben op jacht naar een hazelnoot achtige liquid. ik ben echt meer hartig dan zoet, en al die koekies en custard/vanilla meuk hoeft van mij niet. Ook omdat ik daar nogal wat (wss FUD) negatieve verhalen over heb gelezen ivm 1 of ander ingredient wat schadelijk zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Zijn hier meer mensen met een vision spinner II batterij?

Laatst een aangeschaft, prachtig ding, 1600mAh en degelijk gebouwd. Maar het kreng laadt niet goed door. Hij stopt soms met laden (charger wordt groen) en moet dan een keer los en vast geschroefd worden. Blijkbaar is vision bezig met een nieuwe lader voor deze batterij, maar in ieder geval even oppassen voordat je er een aanschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
AtomicShockwave schreef op zondag 05 juli 2015 @ 00:43:
Zijn hier meer mensen met een vision spinner II batterij?

Laatst een aangeschaft, prachtig ding, 1600mAh en degelijk gebouwd. Maar het kreng laadt niet goed door. Hij stopt soms met laden (charger wordt groen) en moet dan een keer los en vast geschroefd worden. Blijkbaar is vision bezig met een nieuwe lader voor deze batterij, maar in ieder geval even oppassen voordat je er een aanschaft.
Die heeft toch gewoon een ego lader? https://www.fasttech.com/...r-ego-e-cigarette-battery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Ja hij past ook gewoon op een ego lader. Ik heb twee originele joyetech laders maar die slaan gewoon af voordat de batterij vol is. Na wat lezen op fora blijken de laders van vision dat ook te doen.

Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Dat is inderdaad het juiste antwoord. Mijn vriendin heeft een nagelstudio en de high end Amerikaanse nagellak die ze gebruikt geeft hun kleuren namen als "Radience is My Middle Name", "Sometimes a Girl's Gotta Glow", "Oocha Coocha Bing Bang Bam Alakazy Alakazam", "My Sugar Baby", "Simply Mauvelous", etc... :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Mx. Alba schreef op zondag 05 juli 2015 @ 11:35:
[...]

Dat is inderdaad het juiste antwoord. Mijn vriendin heeft een nagelstudio en de high end Amerikaanse nagellak die ze gebruikt geeft hun kleuren namen als "Radience is My Middle Name", "Sometimes a Girl's Gotta Glow", "Oocha Coocha Bing Bang Bam Alakazy Alakazam", "My Sugar Baby", "Simply Mauvelous", etc... :D
_O- tja, slaat nergens op. de sigelei icm de melo bevalt prima moet ik zeggen. ik ben nu een beetje aan het kijken naar bases. en zie dat deze aangegeven worden in grams. 20g is gelijk aan 20ml?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Hebben ze het dan niet over het nicotine gehalte? :?

Ik ben iig nog geen vloeistoffen/aroma's/bases tegengekomen waar de inhoud anders aangegeven is dan in ml. (Toegegeven, ik heb dat spul nog nooit in de USA gekocht)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

GaMeOvEr schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:37:
Hebben ze het dan niet over het nicotine gehalte? :?

Ik ben iig nog geen vloeistoffen/aroma's/bases tegengekomen waar de inhoud anders aangegeven is dan in ml. (Toegegeven, ik heb dat spul nog nooit in de USA gekocht)
https://shop.puff-store.nl/product/e-liquids/diy-base-20g

nope, is nicotine vrije base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Grofweg wel. Soortelijke massa van pg en vg ligt rond 1,00 g/cm3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Alsnog stom. Vloeistoffen dienen aangegeven worden in ml, niet in grammen. En dat voor een NL site. Best belachelijk.

Ik wil niet weten hoe zwaar mijn vloeistof is, ik wil weten hoeveel ik krijg. (Ook al is dat vergelijkbaar qua hoeveelheid, er zijn afspraken dat we normen hebben voor stoffen en vloeistoffen, noem me maar een autist, ik vind het stom. :P )

Ik ga toch ook niet naar de winkel om grofweg anderhalve kilo cola te kopen? :?

[ Voor 38% gewijzigd door GaMeOvEr op 06-07-2015 14:20 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Eensch, maar dat was wel het antwoord op Meulugar zijn vraag.
Kan er ook niets aan veranderen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Voor degene die nikkel coils gebruiken met Temperatuur controle een interessant filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

heeft 1 van jullie wel eens de liquids van D Squared geprobeerd? wat vonden jullie er van? heb nu een 30ml BANANA SLAMMA gekocht en in de winkel was die nice, maar de mix die ik heb geeft toch een troathit daar word je naar van. en dat maar met 3mg. ga hem even een weekje laten steepen, kijken of het beter word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Kun je op een lager wattage dampen? Dat scheelt bij mij wel eens wat.
Zelf gemixt (concentrate) of is t een premix?

En wat is de verhouding vg/pg in die liquid? Je zou t wat aan kunnen lengen met vg wat meer vapor maar minder throat hit zou moeten geven, maar je verdund m wel en dat komt de smaak niet echt ten goede. Als t n zelfmix is, dan zou ik eventueel n andere verhouding base gebruiken

Throathit krijg je niet zozeer van de nicotine, meer van de pg die erin zit. Ben een keer over mn nek gegaan toen ik 100% pg 0ml in mn dripper deed om t gewoon eens mee te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door Krypt op 09-07-2015 18:43 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Krypt schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 18:42:
Kun je op een lager wattage dampen? Dat scheelt bij mij wel eens wat.
Zelf gemixt (concentrate) of is t een premix?

En wat is de verhouding vg/pg in die liquid? Je zou t wat aan kunnen lengen met vg wat meer vapor maar minder throat hit zou moeten geven, maar je verdund m wel en dat komt de smaak niet echt ten goede. Als t n zelfmix is, dan zou ik eventueel n andere verhouding base gebruiken

Throathit krijg je niet zozeer van de nicotine, meer van de pg die erin zit. Ben een keer over mn nek gegaan toen ik 100% pg 0ml in mn dripper deed om t gewoon eens mee te maken.
ik heb mijn melo even goed schoongemaakt en nu dampt ie heerlijk. het is een amerikaanse premix.

http://www.vaporizarte.co...509405/Products/DSquared2

heb het flesje niet bij me maar zijn in het algemeen high VG liquids.

edit: damp deze nu trouwens op 28 watt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Goodlifeverzending was goed rap. Met de 4th of July code besteld op 2 juli, gister al aangeboden. Gratis verzending... Ik heb er wel eens 38 dollar voor verzend betaald en toen duurde het een stuk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

dat is inderdaad vrij vlot!
ben blij dat ik je raad heb opgevolgd Catch22 ,en de eleaf istick links heb laten liggen. De sigelei voelt een stuk robuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Meulugar schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:39:
dat is inderdaad vrij vlot!
ben blij dat ik je raad heb opgevolgd Catch22 ,en de eleaf istick links heb laten liggen. De sigelei voelt een stuk robuster.
:) Mijn buurman heeft ze overigens ook (20, 30 en 50 watt) en die doen het inmiddels wel oke (ze hadden wat issues).

Ik heb net een subox kit voor 55 euro op FT gehaald, wil het toch proberen. En door de subtank waardoor ik de erl wat minder gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolet
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-08 15:13
Oei oei heerlijk, al bijna 3 dagen van de A'tjes af, op dag 1 nog een pakje waaruit 2 gerookt.

Nu damp ik er lekker op los!. Supreme-e balique: watermeloen met rode vruchten mijn favoriet <3! Daarnaast banaan en meloen. Ik mix ze met een beetje bright tabacco van liqua, en voila mijn ideale mix.

Zo lekker, als mijn partner naar buiten gaat te paffen ga ik gezellig mee, maar met de damper in mijn hand :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Ook ik heb het dampen ontdekt. Een collega zweert erbij en heb van hem een istick + aspire Mini een weekje mogen lenen en Damn, het bevalt meer dan prima.
Heb gisteren voor de fun even een sigaret opgestoken... Maar vind het nu al gewoon vies!

Zelf nu de aspire kit gekocht en aan het wachten op Base + aroma's. De pinkman en heisenberg van vampire vape vind ik echt super lekker en als je deze zelf mixed zit je op een euro per 10ml.
Heb gelijk nog 4 kant en klare 10mls besteld daar om te kijken of ze nog meer lekkere smaken hebben.
Afwisselen van smaken is wel erg belangrijk heb ik gemerkt, na 4 dagen dezelfde smaak gedampt te hebben gaat dat toch wel beetje tegen staan. Als het goed is heb ik maandag alles binnen en kan het mixen gaan beginnen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Nu een klein maandje aan het vapen met de KBox Mini en Subtank mini.

Apparaat presteert gewoon geweldig. De Kbox doet gewoon wat hij moet doen, ligt lekker in de hand, knopjes werken fijn, magnetische klepje voor de batterij is erg gebruiksvriendelijk. Ik zorg dat m'n voltage boven het maximum van m'n batterij zit, dus heb ook geen last van PWM. Ik merk wel een hele kleine delay van de vuurknop, maar deze is niet storend te noemen. Ook passen m'n andere tankjes er gewoon flush op.

Dan de Subtank mini. Dit is de beste tank die ik ooit gehad heb. De smaak, het wicken, de verstelbare airflow. In één woord geweldig. Zowel de fabriekscoils als de nieuwe RBA base, hij faalt nooit. Kan hem blijven pushen, maar hij geeft geen enkele dryhit. De zwarte coating chipt redelijk snel, maar níet aan de binnenkant. Dus je hoeft je geen zorgen te maken over verf in je liquid.

Fantastische kit voor de $50,- die ik er bij Fasttech voor heb neergelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik heb ook een subox kit onderweg van Banggood omdat de subtank me goed bevalt. Wou eigenlijk een subtank erbij, maar mijn ipv v1 is vrij lomp en voor een paar tientjes heb je een compacte bijpassende batterij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ook ik ben tevreden over de Subox mini. De zwarte coating in de subtank waar iedereen bang voor was laat niet los (vooralsnog). Wel heb ik een aantekening over de driptip. Deze wordt te snel heet en zorgt voor blaasjes aan mijn lippen. Vervangen met de driptip van de Subtank+ en het is over. De subtank mini lekt niet, maar dat was ik al gewend van de normale Subtank en de +. Jammer dat de batterij maar iets meer dan een dag meegaat als je de Sigelei 100W gewend bent met twee batterijen. Ook de inhoud van de mini is jammer als je van een + afkomt, maar joh, vrij normaal.

Voor het geld een goed apparaat en totaal geen last van nare bijkomstigheden die je vaak bij andere atomizers tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
Ik zit er zelf ook aan te denken om te gaan vapen omdat het gewoon een stuk gezonder is dan analoog roken :) Ik heb het vanmiddag in een winkel geprobeerd en voelde wel oke aan ook, dingen die ik eerder had geprobeerd kreeg ik altijd het idee dat ik als een debiel moest hijsen om wat binnen te krijgen.
Ik heb geen idee welk apparaat de beste man had maar mijn oog is na het lezen van dit topic op die hier boven besproken Kanger Subox gevallen.
Ik rook nu al zo'n 12 jaar ongeveer 10 sigaretten per dag en dat moet maar eens stoppen :P

Na het lezen van de start post krijg ik de indruk dat deze onder de categorie pro valt en ik dus zelf coils moet gaan maken? Kan ik deze niet gewoon bestellen als ze op zijn of coils van een ander merk gebruiken of hoe zit dat? Heb de start post nu 2x door gelezen en de product omschrijving gelezen van de Subox maar vind het verdomde lastig allemaal hehe. En is dit dat het enige onderdeel wat om de zoveel tijd vervangen moet worden naast de accu? Ik kan de coils wel vinden op FastTech of andere buitenlandse sites maar om die nu iedere keer daar te moeten bestellen is misschien ook niet handig.
Het schrikt mij namelijk wel een beetje af dit meteen zelf te moeten doen maar vind het wel handig als dit later wel zou kunnen zonder een nieuw apparaat te hoeven aanschaffen.

Dat het apparaat wel in het buitenland besteld moet worden ivm aangepaste regelgeving in Nederland is mij bekend en geen probleem :) Ben hem inmiddels voor 41 euro tegen gekomen op AliExpress en 56 dollar op FastTech.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik heb hem bij banggood besteld omdat die beter te boek staat dan FastTech.

In de subtank kan je ook kant en klare coils doen en die zijn echt prima, helemaal als je net begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Oke maar deze moeten dus specifiek voor dit model zijn? Misschien een stomme vraag hoor...ik kan die namelijk nergens vinden behalve in het buitenland of ik mis iets?
Ik zit nu ook even te kijken naar accu's en zit daar nou nog echt veel verschil in?

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Radiance schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 20:50:
Oke maar deze moeten dus specifiek voor dit model zijn? Misschien een stomme vraag hoor...ik kan die namelijk nergens vinden behalve in het buitenland of ik mis iets?
Ik zit nu ook even te kijken naar accu's en zit daar nou nog echt veel verschil in?
Je moet wel de subtank mini coils hebben (occ heten ze).

Samsung 25r moet je hebben (dampaccu.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ja dus toch. Dat wordt dan toch in het buitenland bestellen denk ik want kan ze op geen enkele Nederlandse shop vinden, of ik kijk er over heen? Vind ze wel op Amazon.de dus dat is nog aardig naast de deur :)

Oke thanks ga ik eens op zoeken naar die accu :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Radiance schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:03:
Ja dus toch. Dat wordt dan toch in het buitenland bestellen denk ik want kan ze op geen enkele Nederlandse shop vinden, of ik kijk er over heen? Vind ze wel op Amazon.de dus dat is nog aardig naast de deur :)

Oke thanks ga ik eens op zoeken naar die accu :)
Ze mogen officieel niet verkocht worden, want groter dan 2ml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik dacht dat dat alleen voor de inhoud van de tank geldt dus het apparaat zelf zeg maar. Verkeerd begrepen en dat verklaart een hoop :P

Oke ben door m'n vriendin met beide benen op de grond gezet en die zei dat ik eerst maar eens dichter bij huis moest kijken en goedkoper omdat het me in het verleden tegen is gevallen.
Nu kwam ik dit tegen.
Voor zover ik kan vinden zijn die dingen best oke, zeker om mee te beginnen en met name de prijs vind ik aantrekkelijk. Nog een voordeel, de winkel zit om de hoek bij m'n werk dus dan zou ik hem vandaag nog kunnen halen >:)
Iemand ervaring met deze set?

[ Voor 80% gewijzigd door Radiance op 30-07-2015 07:43 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Absoluut NIET aan beginnen! Dan gaat het je gegarandeerd weer tegenvallen net als de vorige keer.
Die CE Ego setjes zijn niet meer van deze tijd.

Kun je beter voor een iStick (of vergelijkbare box mod in die prijsklasse) gaan met bijvoorbeeld een Aspire Nautilus Mini.

http://www.savevape.nl/nl/eleaf-istick-30w.html
http://www.savevape.nl/nl/aspire-nautilus-mini.html

Is maar een voorbeeldje, maar met de set die je aangaf krijg je bij lange na niet de dampervaring die een fatsoenlijke mod en clearo je geven.
Die set zou inderdaad weggegooid geld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Dat is echt ancient crap, dat moet je laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
418O2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:17:
Dat is echt ancient crap, dat moet je laten liggen.
QFT. Gewoon niet doen :D

Ik zou zeggen neem een subox mini en probeer dan de 0.5 ohm coils en de 1.2 ohm coils. De 1.2 ohm coils zijn voor als je niet te veel wolken wil blazen en de 0.5 ohm coils zijn als de 1.2 ohm coils niet genoeg verzadiging geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Limbeckx schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:54:
[...]

QFT. Gewoon niet doen :D

Ik zou zeggen neem een subox mini en probeer dan de 0.5 ohm coils en de 1.2 ohm coils. De 1.2 ohm coils zijn voor als je niet te veel wolken wil blazen en de 0.5 ohm coils zijn als de 1.2 ohm coils niet genoeg verzadiging geven...
Met als kanttekening dat "niet zoveel damp" en "niet genoeg verzadiging" voor de meeste beginnende dampers vrij relatief zijn, de kans is groot dat je eerst een halve klaplong oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
418O2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 09:59:
[...]

Met als kanttekening dat "niet zoveel damp" en "niet genoeg verzadiging" voor de meeste beginnende dampers vrij relatief zijn, de kans is groot dat je eerst een halve klaplong oploopt.
Met een 1.2 ohm coil zal dat toch wel meevallen. Zeker als het kleinste luchtgat wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Limbeckx schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:04:
[...]

Met een 1.2 ohm coil zal dat toch wel meevallen. Zeker als het kleinste luchtgat wordt gebruikt?
Mwoah, menigeen gaat hosten op 12watt met een subtank. Het klapt er harder in dan je denkt als je het niet gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
418O2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:05:
[...]

Mwoah, menigeen gaat hosten op 12watt met een subtank. Het klapt er harder in dan je denkt als je het niet gewend bent.
Dan ben ik iets te veel bezig met geavanceerd spul om beginners nog te adviseren denk ik :'(

Nautilus met een Istick dan? Is dat wat? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Limbeckx schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:08:
[...]

Dan ben ik iets te veel bezig met geavanceerd spul om beginners nog te adviseren denk ik :'(

Nautilus met een Istick dan? Is dat wat? :P
Subtank is prima, maar je moet wel rustig beginnen, dus niet gelijk 40 watt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Sypheron schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 08:55:
Absoluut NIET aan beginnen! Dan gaat het je gegarandeerd weer tegenvallen net als de vorige keer.
Die CE Ego setjes zijn niet meer van deze tijd.

Kun je beter voor een iStick (of vergelijkbare box mod in die prijsklasse) gaan met bijvoorbeeld een Aspire Nautilus Mini.

http://www.savevape.nl/nl/eleaf-istick-30w.html
http://www.savevape.nl/nl/aspire-nautilus-mini.html

Is maar een voorbeeldje, maar met de set die je aangaf krijg je bij lange na niet de dampervaring die een fatsoenlijke mod en clearo je geven.
Die set zou inderdaad weggegooid geld zijn.
Oké duidelijk haha, alleen zit ik dan al weer meteen aan de 80 euro. Deze zag ik hier ook voorbij komen en is toch net ff wat goedkoper en gewoon in Nederland te bestellen.
http://www.futuresmokesho...9/Aspire-starter-kit.html

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Radiance schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:59:
[...]

Oké duidelijk haha, alleen zit ik dan al weer meteen aan de 80 euro. Deze zag ik hier ook voorbij komen en is toch net ff wat goedkoper en gewoon in Nederland te bestellen.
http://www.futuresmokesho...9/Aspire-starter-kit.html
Ik zou dat zelf echt niet doen. Bestel gewoon een subox op banggood. Ik heb mijne 8-9 dagen geleden besteld voor 60 euro (met code foknlbg ) en die ligt vandaag op de mat (Direct NL verzending, was gratis). De dampervaring is echt 10x beter. Zo'n stickie als die is zo leeg, biedt maar de helft van de ervaring, gewoon geen aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
418O2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:03:
[...]

Ik zou dat zelf echt niet doen. Bestel gewoon een subox op banggood. Ik heb mijne 8-9 dagen geleden besteld voor 60 euro (met code foknlbg ) en die ligt vandaag op de mat (Direct NL verzending, was gratis). De dampervaring is echt 10x beter. Zo'n stickie als die is zo leeg, biedt maar de helft van de ervaring, gewoon geen aanrader.
Catch22 is on fire today. Ik kan het er alleen maar mee eens zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Haha duidelijk allemaal.
Coils zijn leverbaar vanuit Duitsland, batterij is niet heel duur alleen dan nog een Wall charger maar daar moet ik zelf wel uit komen. Las namelijk dat opladen via de stick zelf niet aangeraden wordt.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Radiance schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:08:
Haha duidelijk allemaal.
Coils zijn leverbaar vanuit Duitsland, batterij is niet heel duur alleen dan nog een Wall charger maar daar moet ik zelf wel uit komen. Las namelijk dat opladen via de stick zelf niet aangeraden wordt.
Coils zijn ook leverbaar in NL. bv bij zwoofs of e-wolk.nl. Persoonlijk laad ik de subox wel op via de usb maar zou ik een clone waarvan ik de oorsprong niet goed ken, niet opladen via usb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Radiance schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:08:
Haha duidelijk allemaal.
Batterij en lader kan je op dampaccu wel halen. Zoals genoemd de Samsung 25r als batterij, lader maakt weinig uit, zoiets is prima http://www.dampaccu.nl/laders/nitecore-digiicharger-d2.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Limbeckx schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:12:
[...]

Coils zijn ook leverbaar in NL. bv bij zwoofs of e-wolk.nl. Persoonlijk laad ik de subox wel op via de usb maar zou ik een clone waarvan ik de oorsprong niet goed ken, niet opladen via usb...
Ze adverteren er ook mee, vapen en laden tegelijk dus je zou zeggen dat het moet kunnen. Laad jij hem op via bijvoorbeeld een telefoon lader? Ik ben chauffeur dus heb nooit een stekker in de buurt dus opladen via 12v aansluiting in de auto is ideaal voor mij mocht ik een x zonder batterij komen te zitten.

Net nog een vriend gesproken btw die al een langere tijd vaped en ook hij kwam met de subtank aan als suggestie dus ben nu echt definitief over. Vanmiddag als ik thuis ben ga ik de Subox bestellen op banggood. Komt op 57e neer en word dan binnen 10 dagen bezorgd.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Radiance schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:37:
[...]
Ze adverteren er ook mee, vapen en laden tegelijk dus je zou zeggen dat het moet kunnen. Laad jij hem op via bijvoorbeeld een telefoon lader? Ik ben chauffeur dus heb nooit een stekker in de buurt dus opladen via 12v aansluiting in de auto is ideaal voor mij mocht ik een x zonder batterij komen te zitten.

Net nog een vriend gesproken btw die al een langere tijd vaped en ook hij kwam met de subtank aan als suggestie dus ben nu echt definitief over. Vanmiddag als ik thuis ben ga ik de Subox bestellen op banggood. Komt op 57e neer en word dan binnen 10 dagen bezorgd.
Ik laad em altijd via usb op netsnoer eerlijk gezegd maar ook 12v moet gewoon lukken. Veel succes met het stoppen en mocht je vragen hebben stel ze gerust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Waar limbie naar refereert is dat sommige mods vrij onbetrouwbare micro-usb poorten hebben. Zolang je het in de gaten houdt in het begin, kan er weinig mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Naja kijk, ik las op reddit dat de laad chips soms belabberd zijn en de USB poort meer bedoelt is voor bijvoorbeeld een firmware upgrade (geen idee of de Subox dat überhaupt kan). Ik heb een Galaxy S6 met snellader en na die posts op reddit wat huiverig dat ie door brand omdat m'n lader een te hoge output heeft. Nu zal dat met een auto lader wel los lopen maar zou toch een onaangename verassing zijn hèhè.

In ieder geval super bedankt voor alle snelle reacties, ik ben een hoop wijzer geworden want zag door de bomen het bos niet meer en als ik hier niets gevraagd had, had ik nu waarschijnlijk die ego shit gehad van 30 euro.

Dan kan ik nu op zoek naar een lekkere E liquid, wil beginnen met tabak smaak en las dat die van Hansen goed is maar dat zal altijd persoonlijk zijn uiteraard. Dat zal toch echt trial & error worden denk ik maar dat houdt het ook wel leuk :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
418O2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:45:
Waar limbie naar refereert is dat sommige mods vrij onbetrouwbare micro-usb poorten hebben. Zolang je het in de gaten houdt in het begin, kan er weinig mis gaan.
Kijk zo samen kunnen we het een nieuweling wel uitleggen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Radiance schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:00:
Naja kijk, ik las op reddit dat de laad chips soms belabberd zijn en de USB poort meer bedoelt is voor bijvoorbeeld een firmware upgrade (geen idee of de Subox dat überhaupt kan). Ik heb een Galaxy S6 met snellader en na die posts op reddit wat huiverig dat ie door brand omdat m'n lader een te hoge output heeft. Nu zal dat met een auto lader wel los lopen maar zou toch een onaangename verassing zijn hèhè.

In ieder geval super bedankt voor alle snelle reacties, ik ben een hoop wijzer geworden want zag door de bomen het bos niet meer en als ik hier niets gevraagd had, had ik nu waarschijnlijk die ego shit gehad van 30 euro.

Dan kan ik nu op zoek naar een lekkere E liquid, wil beginnen met tabak smaak en las dat die van Hansen goed is maar dat zal altijd persoonlijk zijn uiteraard. Dat zal toch echt trial & error worden denk ik maar dat houdt het ook wel leuk :)
Hangsen is meuk. Ik damp meestal www.goodlifevapor.com , als je daar je smaak hebt gevonden, kan je 100ml flessen bestellen voor leuke prijzen. Ze hebben ook vaak kortingsacties. Ik zit dan meestal rond 2 euro voor 10ml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
418O2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:03:
[...]

Hangsen is meuk. Ik damp meestal www.goodlifevapor.com , als je daar je smaak hebt gevonden, kan je 100ml flessen bestellen voor leuke prijzen. Ze hebben ook vaak kortingsacties. Ik zit dan meestal rond 2 euro voor 10ml.
Loop een keer een winkel binnen proef eens wat. Smaak is echt heel persoonlijk. Ik persoonlijk vond de Hangsen ook niet te pruimen maar er zijn mensen die het al jaren dampen zonder er van te kotsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ja dat is inderdaad persoonlijk allemaal.
Maakt het ook wel leuk. Ik ga die site eens bekijken, thanks again!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Limbeckx schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:07:
[...]

Loop een keer een winkel binnen proef eens wat. Smaak is echt heel persoonlijk. Ik persoonlijk vond de Hangsen ook niet te pruimen maar er zijn mensen die het al jaren dampen zonder er van te kotsen...
Sja, als je niet beter weet. Mijn buurman vond de standaard winkelmeuk ook lekker. Toen liet ik hem wat 'merk' liquids proeven en nu wil hij niet anders meer.

Mijn subox ligt overigens in de bus nu, 21 juli besteld, vrij rap dus.

[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 30-07-2015 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
418O2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:03:
[...]

Ik heb sinds een week deze set (Aspire set) en enig nadeel vind ik inderdaad de accuduur. (1000mah is eigenlijk te weinig). Verder vind ik de ervaring als beginnende damper meer dan prima. Had een istick te leen van collega en vind er weinig verschil in zitten (damp op 10W).

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Die winkel waar ik gisteren was verkoopt Valeo. Is dat dan standaard winkel meuk? Hij had passie fruit daar en vond ik best lekker.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Michaelg schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:23:
[...]

Ik heb sinds een week deze set (Aspire set) en enig nadeel vind ik inderdaad de accuduur. (1000mah is eigenlijk te weinig). Verder vind ik de ervaring als beginnende damper meer dan prima. Had een istick te leen van collega en vind er weinig verschil in zitten (damp op 10W).
Het is ook wel prima, maar je bent hem wat sneller zat. Met een subtank kan je wat langer door. En qua kosten maakt het elkaar weinig :)
Radiance schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:24:
Die winkel waar ik gisteren was verkoopt Valeo. Is dat dan standaard winkel meuk? Hij had passie fruit daar en vond ik best lekker.
Gewoon van alles proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik lees ook niets meer dan lof over de smaak van de Subox.
Ik ga gewoon van alles en nog wat proberen inderdaad. Niemand kan zeggen wat wel en niet lekker is tenslotte maar tips in de goede richting zijn altijd welkom uiteraard haha.

En hij is besteld 8)
Nu maar afwachten wanneer ie binnen komt en alvast de accu's en lader bestellen :)

[ Voor 18% gewijzigd door Radiance op 30-07-2015 18:17 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Goed kanon, nieuwe verticale coils zijn goed, bouw kwaliteit is goed. Aanrader, zeker ook voor beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik heb net al een mailtje gekregen van Banggood dat die van mij verzonden is :)

Heb al een zooitje liquids in m'n winkelmandje bij Zwoofs staan die Ik dan vanmiddag maar ga bestellen. Heb een aantal liquids van FlavourTec en eentje van Zwoofs zelf.
Ook batterijen en lader moet ik nog bestellen maar kwam gister avond ook nog een USB lader tegen van Nitecore wat mij opzich wel handig lijkt omdat ik hem dan ook aan m'n auto lader kan hangen.
http://www.dampaccu.nl/laders/nitecore-um20-charger.html

Iemand ervaring met die lader of toch beter die andere die hier gisteren gepost werd.
http://www.dampaccu.nl/laders/nitecore-digiicharger-d2.html

Keuzes, keuzes :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Je kan de subox gewoon via usb opladen, ik heb nog niets raars gelezen over zijn USB charging. Ik zou dat in de auto wel doen, dan hou je dat toch in de gaten. Voor thuis dan een normale lader.

Ik zou wel gelijk voor 4 poorten gaan. Die is nauwelijks duurder en als je besluit een 2e dampert te nemen zit je dan ook goed. USB laadt natuurlijk wel vrij traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Afgelopen donderdag binnen gekomen via de import. De eGo ONE Mega <3

Afbeeldingslocatie: http://media.vaporbeast.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/3/2/32-1092-000_1.jpg

Valt me vooral op dat deze een stuk steviger zijn en beter te vullen dan de normale/mini versies. Helaas niet verkrijgbaar in Nederland.

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

418O2 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:33:
Ik zou wel gelijk voor 4 poorten gaan. Die is nauwelijks duurder en als je besluit een 2e dampert te nemen zit je dan ook goed. USB laadt natuurlijk wel vrij traag.
Maakt niet zoveel uit hoor, 2 of 4.. Zelf ik heb 2 poorten, en tot op heden nog geen behoefte gehad voor meer...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb er eentje met vier en kwam er laatst achter dat het toch wel handig is :)

De Nitecore Intellicharger...is ook niet zo duur....15 euro ofzo

Hier http://www.nkon.nl/niteco...r-i4-v2-2014-edition.html

[ Voor 20% gewijzigd door Yzord op 01-08-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-09 21:00
Ik heb ook een Subox mini set besteld bij banggood na het lezen over jullie reacties :)

Verder ook besteld bij dampaccu.nl :

- 2x de 'LG HE4 35A 2500 mAh 18650 Flattop Batterij'' (2x 4.29 euro)

i.c.m. een accu lader die voor 2 batterijen geschikt is:

- NITECORE DIGICHARGER D2 15.95 euro

** Momenteel zit ik al 1.5jaar met mijn vriendin op de EVOD 600/900/1100mah batterijen met een MT3 clearomizer die je aan de onderkant vult

Op zwoofs.nl bestellen wij momenteel de ''Liqua traditional tabacco 18mg'' tabaksmaak e liquid alleen kan je alleen nog maar kleine flesjes kopen, zijn er nog mogelijkheden om voordeliger de grote flesjes vloeistof te kopen?

[ Voor 38% gewijzigd door Stef87 op 03-08-2015 14:07 ]

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:06

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Yzord schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 19:00:
Ik heb er eentje met vier en kwam er laatst achter dat het toch wel handig is :)

De Nitecore Intellicharger...is ook niet zo duur....15 euro ofzo

Hier http://www.nkon.nl/niteco...r-i4-v2-2014-edition.html
Ik heb een Nitecore met 2 bays en dat is ruim voldoende. Hij laadt zo snel op dat zelfs een 3600mAh 18650 Panasonic accu in een nacht vol is en een 850mAh 18350 is echt in no time vol. Ik gebruik drie dampers, eentje met 18350, een met 18500 en een met 18650, gemiddeld moet ik twee accu's per dag opladen, dus die lader staat meer dan de helft van de tijd te niksen. Soms heb ik wel een "stuwmeertje" aan lege accu's opgebouwd (ik heb 4 stuks 18350, 4 stuks 18500 en 2 stuks 18650) maar als ik dan een dag de lader in de gaten hou om accu's te wisselen zodra er eentje klaar is met laden dan is dat in no time weer weggewerkt. :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Stef87 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:03:
Ik heb ook een Subox mini set besteld bij banggood na het lezen over jullie reacties :)

Verder ook besteld bij dampaccu.nl :

- 2x de 'LG HE4 35A 2500 mAh 18650 Flattop Batterij'' (2x 4.29 euro)

i.c.m. een accu lader die voor 2 batterijen geschikt is:

- NITECORE DIGICHARGER D2 15.95 euro

** Momenteel zit ik al 1.5jaar met mijn vriendin op de EVOD 600/900/1100mah batterijen met een MT3 clearomizer die je aan de onderkant vult

Op zwoofs.nl bestellen wij momenteel de ''Liqua traditional tabacco 18mg'' tabaksmaak e liquid alleen kan je alleen nog maar kleine flesjes kopen, zijn er nog mogelijkheden om voordeliger de grote flesjes vloeistof te kopen?
toptip: doe die 18mg liquid NIET in de subox. 6mg is meer dan genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-09 21:00
418O2 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:40:
[...]

dankjewel :) kan ik eindelijk mijn 0mg mixen met de 18 die ik niet gebruik!

Model Y -P, Hyundai Inster, Daikin FTXM & 5kW Monoblock. Ex-Autotechnisch Specialist. www.GewoonDuurzaamAdvies.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mx. Alba schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

Ik heb een Nitecore met 2 bays en dat is ruim voldoende. Hij laadt zo snel op dat zelfs een 3600mAh 18650 Panasonic accu in een nacht vol is en een 850mAh 18350 is echt in no time vol. Ik gebruik drie dampers, eentje met 18350, een met 18500 en een met 18650, gemiddeld moet ik twee accu's per dag opladen, dus die lader staat meer dan de helft van de tijd te niksen. Soms heb ik wel een "stuwmeertje" aan lege accu's opgebouwd (ik heb 4 stuks 18350, 4 stuks 18500 en 2 stuks 18650) maar als ik dan een dag de lader in de gaten hou om accu's te wisselen zodra er eentje klaar is met laden dan is dat in no time weer weggewerkt. :)
Is ook wel hoor dat dat ruim voldoende is...maar laatst had ik een "moment" dat het ff goed uit kwam dat ik 4 bays had. Maarja, zo'n moment maak ik niet vaak mee, dus 2 bays is prima zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
418O2 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:40:
[...]

Maar dan wel 3 of 6mg voor de subOhm coil neem ik aan? Ik damp hier 12mg liquid met de RBA base met 1,5 Ohm coils op 15-18 Watt en dit geeft mij genoeg voldoening om van de sigaretten af te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
dubbeldekkert schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:56:
[...]

Maar dan wel 3 of 6mg voor de subOhm coil neem ik aan? Ik damp hier 12mg liquid met de RBA base met 1,5 Ohm coils op 15-18 Watt en dit geeft mij genoeg voldoening om van de sigaretten af te blijven.
Dat is mooi, maar ik rekende met iets andere getallen. Als je de vertical OCC coil op 45watt dampt (wat prima kan), dan is 12mg wel wat veel.
Pagina: 1 ... 4 ... 104 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.