Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 3 ... 104 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
418O2 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:53:
eerste cloupor mini is stuk. De 510 is losgekomen. Er zit een Subtank op en die aansluiting is te lang waardoor hij niet strak zit en dus kan wiebelen. 4,5 maand volgehouden volgens mij. Ik heb er nog 1 als backup gelukkig. Misschien is het wel te fiksen, maar ik weet niet of dat de moeite is.
Hier is ook de eerste mini kapot. Draad in de 510 compleet weggesleten. net 5 maanden oud.
Tot zover koper/messing oid in de 510. Voortaan maar moet een mod gewoon een RVS 510 hebben voordat ik hem koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 14:52

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Krentenbol schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:22:
[...]

Dan ga ik nog eens kijken :) Bij de iStick zitten de knopjes voor de buitenkant geklemd op de interne knopjes met plastic haakjes en die waren afgebroken toen ik hem open maakte :')

EDIT: En hij doet het weer! En ik heb een knopje gesloopt _O-
[afbeelding]
Jammer dat mijn soldeerbout atm bij m'n pa ligt :/
Iig is het dus makkelijk te fixen. :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Dat hoop ik ja ;) Ben benieuwd of ik precies genoeg kan solderen (met die bout en mijn fijne motoriek) om dit weer in elkaar te frunniken :P

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:24
Domino schreef op maandag 01 juni 2015 @ 14:50:
[...]

Hier is ook de eerste mini kapot. Draad in de 510 compleet weggesleten. net 5 maanden oud.
Tot zover koper/messing oid in de 510. Voortaan maar moet een mod gewoon een RVS 510 hebben voordat ik hem koop.
Voor zulke bedragen verwacht ik niet veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
418O2 schreef op maandag 01 juni 2015 @ 22:22:
[...]

Voor zulke bedragen verwacht ik niet veel :)
Ik ook niet. Maar 5 maanden is wel erg kort. Ach, kan altijd nog een losse 510 bestellen en het proberen te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 12:08
Wat ik doe met mods waarbij het bekend is dat de 510 connector sneller verslijt is altijd dezelfde atomizer op de mod. Dus niet wisselen. Je hoeft er maar 1 te hebben met sterk RVS schroefdraad die net wat anders is qua schroefdraad is om het draad te verpesten.
Mijn eerste Hanamodz clone doet het nog steeds goed met dezelfde Nautilus atomizer.
En NOOIT te vast draaien, daar gaan de meeste mee kapot denk ik. Als ie geen goede verbinding maakt met je mod kan je beter een andere proberen/kopen.
Gelukkig worden de meeste mods tegenwoordig met verstelbare of verende centerpin gemaakt. Je moet hem met 2 vingers weer makkelijk los kunnen krijgen.
Dus de Kamry 30 V2 waar ik een review voor gemaakt heb http://www.dampforum.nu/t...mry-30-v2-box-mod-review/ zal ook altijd dezelfde atomizer krijgen aangezien het schroefdraad waarschijnlijk koper is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 21:29
Ik heb een vulcan heat sink adapter op mijn mod zitten, hierop draai ik dan mijn verschillende drippers, werkt ook perfect^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
luckyjan schreef op maandag 01 juni 2015 @ 23:14:
Wat ik doe met mods waarbij het bekend is dat de 510 connector sneller verslijt is altijd dezelfde atomizer op de mod. Dus niet wisselen. Je hoeft er maar 1 te hebben met sterk RVS schroefdraad die net wat anders is qua schroefdraad is om het draad te verpesten.
Mijn eerste Hanamodz clone doet het nog steeds goed met dezelfde Nautilus atomizer.
En NOOIT te vast draaien, daar gaan de meeste mee kapot denk ik. Als ie geen goede verbinding maakt met je mod kan je beter een andere proberen/kopen.
Gelukkig worden de meeste mods tegenwoordig met verstelbare of verende centerpin gemaakt. Je moet hem met 2 vingers weer makkelijk los kunnen krijgen.
Dus de Kamry 30 V2 waar ik een review voor gemaakt heb http://www.dampforum.nu/t...mry-30-v2-box-mod-review/ zal ook altijd dezelfde atomizer krijgen aangezien het schroefdraad waarschijnlijk koper is ;)
Ik weet dat jij een onstellende hoeveelheid mods hebt. Maar is voor mij niet echt praktisch. Ik heb aardig wat rta's, met als gevolg dat ik een stuk of 8 mods extra moet gaan kopen. Ik had twee mini's (waarvan een nu dus 'defect') en die voldoen voor mij.

Of één goede natuurlijk, waarbij een RVS 510 een vereiste is. Zit stiekum een beetje naar de SX mini te kijken, maar dat is een behoorlijke smak geld.
Poesmij schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 07:22:
Ik heb een vulcan heat sink adapter op mijn mod zitten, hierop draai ik dan mijn verschillende drippers, werkt ook perfect^^
Ik hou het graag zo compact mogelijk, en bovendien is de vulcan 22mm.
Denk dat het een beetje vreemd staat, cloupor 21mm, vulcan 22 mm en daarop een erl van 20,5 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-07 20:44
luckyjan schreef op maandag 01 juni 2015 @ 09:48:
[...]

Hier een (Duitse) review van de subox

[video]
M'n Duits is een beetje roestig, maar hij is er niet denderend enthousiast over begrijp ik?
Alle andere reviews zijn dat eigenlijk wel. Ik wilde al een tijdje een Subtank mini, maar de kleur stond me niet echt aan (Ik heb een zwarte IPV Mini 2). Nu krijg ik hier voor $20,- extra er nog een mooie mod bij ook, lijkt me een goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

dubbeldekkert schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 11:12:
[...]

M'n Duits is een beetje roestig, maar hij is er niet denderend enthousiast over begrijp ik?
Alle andere reviews zijn dat eigenlijk wel. Ik wilde al een tijdje een Subtank mini, maar de kleur stond me niet echt aan (Ik heb een zwarte IPV Mini 2). Nu krijg ik hier voor $20,- extra er nog een mooie mod bij ook, lijkt me een goede deal.
Hij is inderdaad niet geweldig positief erover. O.a. de batterij die een beetje los in de houder zit, het batterijklepje wat niet goed afsluit en de manier waarop het gedampte wattage berekend wordt zijn problemen (uit mijn hoofd, heb hem een tijdje terug bekeken). Dat zijn voor mij redenen om hem in ieder geval niet te pre-orderen.

[ Voor 3% gewijzigd door Krentenbol op 02-06-2015 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:35

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Samengevat:

- Device werkt met PWM mean, ipv PWM RMS, dus er klopt geen kloot van de ingestelde powerlevels (Zelfde euvel als ook de iStick 20) Zie filmpje een chart vanaf 23 minuten. Lage levels aan vermogen gaan helemaal mis.
- Vaste 510 die ook nog eens heel diep zit
- Accu zit niet echt solide
- Binnenkant van de verdamper is ook geverfd. Wat voor verf? Geen idee. Hoe goed die houd? Geen idee. Of die gaat mengen met je liquid op den duur? Geen idee.

Kortom, ik zou hem vermijden.

[ Voor 10% gewijzigd door GaMeOvEr op 02-06-2015 17:32 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07 12:38
Na het zien van de duitse review zijn mn verwachtingen nogal wat verlaagd. Heb goede ervaringen met kanger, maar dit is weer jammer. Ben benieuwd wat dubbeldekkert ervan vind.

Op zoek naar een andere box dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-07 09:38
Kanger slaat de plank wel volledig mis zo. Waar ze de goede kant opgingen met de Subtank, hebben ze met de Kbox en dan deze Subox de markt totaal gemist. De Kbox gaat overal (terecht) in de discount corner (alleen maar vaste wattage waardes is echt een no-go in een markt waar sommige producenten al achter de komma werken, hoewel dat misschien weer wat overdreven is) en na het lezen van de korte samenvatting van GaMeOvEr ben ik blij dat ik voor de MVP3.0 gekozen heb en niet gewacht heb op de Subox... Ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Maar ik wil een zwarte Subtank.. :')

Ik heb de preorder al betaald met PayPal, dus mocht hij niet bevallen heb ik redelijk eenvoudig m'n geld terug. Desondanks wil ik voor die $20,- extra de gok wel wagen, de Subox zal als 2e mod/onderweg gebruikt worden.

Deze meneer met zomers hoedje is best enthousiast:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
https://www.youtube.com/watch?v=UMED8m8I0g4

PBusardo vind hem prima voor het geld volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Yep Phil Busardo is er behoorlijk positief over. Hij krijgt zijn spullen wel rechtstreeks van Kanger dus misschien wat extra quality control voordat ze het naar hem sturen. Ik ben benieuwd wat de mensen ervan vinden die hem binnenkort krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:37
Nadat ik een Joytetech One had besteld en daar dus helemaal niet tevereden over was zat ik met een apparaat van 55 euro in mijn maag. Ik besloot toen de batterij van de Joyetech One te combineren met de Aspire Nautilius Mini en man man man wat een verschil :)

Overigens moet ik wel toegeven dat mijn Joyetech ego-cc ook nog gewoon goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:53
Sh*t van mijn favoriete tankje ( 3,7ml ) eLeaf iJust is net het glas overleden....

Wie o wie weet waar ik zo een glas snel ( en enigzins betaalbaar ) kan bestellen.

Zo 1 ; http://www.dampfplanet.de...as-Verdampfer-Bottom-Coil

Heb voor dit type nog 8x een 1,8Ohm coil liggen....

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het mag ook ( bv een FastTech clone ) iets in die trand zijn en dat ik overstap op een geheel ander type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Nieuwe Hana wordt 99 dollar en vapor shark gooit de prijzen omlaag (dna30 voor 45 dollar). Ze voelen de concurrentie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

418O2 schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:12:
Nieuwe Hana wordt 99 dollar en vapor shark gooit de prijzen omlaag (dna30 voor 45 dollar). Ze voelen de concurrentie..
Maar goed ook, want het was toch wel overpriced naar mijn idee. Ook al is het erg goede kwaliteit...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:59
GaMeOvEr schreef op dinsdag 02 juni 2015 @ 17:29:
Samengevat:

- Device werkt met PWM mean, ipv PWM RMS, dus er klopt geen kloot van de ingestelde powerlevels (Zelfde euvel als ook de iStick 20) Zie filmpje een chart vanaf 23 minuten. Lage levels aan vermogen gaan helemaal mis.
- Vaste 510 die ook nog eens heel diep zit
- Accu zit niet echt solide
- Binnenkant van de verdamper is ook geverfd. Wat voor verf? Geen idee. Hoe goed die houd? Geen idee. Of die gaat mengen met je liquid op den duur? Geen idee.

Kortom, ik zou hem vermijden.
Toch zijn zoals anderen ook al zeiden de meeste reviews erg positief.
Denk dat het voor iemand die net begint of iemand die een upgrade wil van een basis start dingetje dat het echt een hele mooie set is.

Alleen die verf... Daar twijfel ik ook wel over. Heb er geen enkele reviewer over gehoord, maar persoonlijk vind ik het geen prettig idee dat de binnenkant ook geverfd is.. Weet niet. Misschien slaat het nergens op hoor, maar toch.
Het lijkt mij wel een mooie set voor erbij eigenlijk.
Ik gebruik nu een Vaporshark RDNA40 met subtank mini als main set, die subtank bevalt echt zo goed dat mijn kayfun lite nu mijn Back-up is voor aparte smaakjes enzo. Dus als ik er nog eens een subtank bij zou kopen klinkt die set wel als een goede deal.
En vind de witte (stormtrooper :9 ) erg mooi.

[ Voor 14% gewijzigd door RFdeGroot op 07-06-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
De bekendste Duitse reviewer Dirk (een paar post hierboven) heeft zijn twijfels over de coating van de binnenkant gemaakt. Hij was er iig niet blij mee.

Ik wacht nog ff tot de coolfire IV goedkoop in China te krijgen is (rond de 30 dollar verwacht ik) want dat is een mooi ding voor on the go en ziet er een stuk degelijker uit als de Kanger mod. De analoge aan en uit knop is briljant voor een ding dat ik in de broekzak meeneem ;)

[YouTube: https://youtu.be/fbCuiEocWf4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Cybergamer schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:36:
[...]

Maar goed ook, want het was toch wel overpriced naar mijn idee. Ook al is het erg goede kwaliteit...
Dat viel me vies tegen bij de vaporshark. Lak laat binnen notime los en de laadpoort is ook niet echt degelijk.

En geen reverse battery protection..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ow, je zou denken dat voor die prijs wel beter zou zijn.

Ben blij met mijn Xpro M65 voor 4 tientjes :)

[ Voor 30% gewijzigd door Cybergamer op 07-06-2015 13:27 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-07 18:49
Ik heb nog een vraagje ergens over. Ik vape nu bijna een half jaar en ik geniet er nog steeds van.
Ik wil aankomende augustus naar Australië gaan. Ik heb de info op hun website gelezen en ik mag gewoon de e-liquid meenemen en ook mijn elektronische sigaret. (als het maar niet de $1000 dollar voorbij gaat, anders lijkt het op (illegaal) invoeren.

Maar in Australië wil ik dus een langere tijd gaan backpacken en ben ik voornamelijk is West-Australië, waar niets is. Tussen Darwin en Perth kom ik langs Broome, maar daar zal geen winkeltje zitten die de vloeistof verkoopt. Verzenden kan wel, maar kost gemiddeld 5-7 dagen. (als je besteld in Australië, maar die vragen gerust $10 voor 10ml) Daartussen kan ik moeilijk bestellen als ik geen internet heb als ik daar in the middle of nowhere zit.

Ik wil dus een aantal ml meenemen, ongeveer 600ml in totaal, om minimaal 2 maand, maar waarschijnlijk 3 maand door te kunnen vapen. (ook van een elektronische sigaret wordt gebietst)

Alleen op de verpakking van de vloeistof staat. "Keep in a dark and cool place". Hoe gaat dit mogelijk zijn met temperaturen van 30 graden overdag? Hoe snel gaat zoiets kapot? Iemand enig idee er over. Ik heb al gezocht op het forum en ook gezocht op google, maar heb niets gelezen van mensen die langere tijd in warme klimaten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 14:46

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
Ik heb mijn gear mee gehad naar Vietnam. Een maand lang temperaturen rond de 30°C. Geen problemen tegengekomen...

Zorg wel dat je voldoende reserve hardware bij je hebt: coils, atomizers, accu's, etc. Spullen kunnen stuk gaan en Australië = woestijn = zand en stof = funest voor apparatuur. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-07 23:01

mymind*

A Beautiful Mind

Een uurtje geleden is het bordje van mij Cloupor DNA30 in rook opgegaan. Eerste dacht ik dat het de batterij was maar dat was gelukkig niet het geval.

Nu moet ik dus een vervanger aanschaffen en ik heb al heel lang geleden mijn oog laten vallen op VS rDNA40. Zijn er mensen die ervaring hebben met de v2 versie van dit apparaat? Ik lees/las her en der op forums dat er nog wel eens problemen zijn (geweest) met de (eerste batch?) DNA40 bordjes. Bij Zwoofs hebben ze de v2, lijkt me dat daar wel de goede bordjes in zitten.

Of zijn er misschien betere alternatieven voor de VS rDNA40? Temperature sensing wil ik graag eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Dan zou ik zeker eens kijken naar de sx mini m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mymind* schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:32:
Een uurtje geleden is het bordje van mij Cloupor DNA30 in rook opgegaan. Eerste dacht ik dat het de batterij was maar dat was gelukkig niet het geval.

Nu moet ik dus een vervanger aanschaffen en ik heb al heel lang geleden mijn oog laten vallen op VS rDNA40. Zijn er mensen die ervaring hebben met de v2 versie van dit apparaat? Ik lees/las her en der op forums dat er nog wel eens problemen zijn (geweest) met de (eerste batch?) DNA40 bordjes. Bij Zwoofs hebben ze de v2, lijkt me dat daar wel de goede bordjes in zitten.

Of zijn er misschien betere alternatieven voor de VS rDNA40? Temperature sensing wil ik graag eens proberen.
als je geen tempsense hoeft zou ik een VS dna30 oppikken voor 45 dollar.

Of kijk naar de Hana one dna40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Thanks voor de reacties. Maar het is toch een VS rDNA40 geworden. Daar liep ik al heel lang met een schuin oog naar te kijken :) Die SX mini M heb ik even naar gekeken maar die vind ik totaal niet mooi. En ik moet er natuurlijk continue naar kijken :)

VS DNA30 ? Waar kan je die oppikken voor 45 dollar? Ik ben namelijk nog wel op zoek naar een goed backup unit voor naast de rDNA40. Het is gebleken dat mijn oude Sigelei backup echt niet meer voldoende is. Zelfs 1.2Ohm coils zijn een te lage load voor dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Misschien wel interessant om inderdaad een DNA30 erbij te bestellen als backup, even kijken wat de verzenkosten mogen zijn. Die rDNA40 had ik eigenlijk gisteren al binnen moeten hebben :) dus die heb ik maar bij Zwoofs besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Nou, m'n order van de zwarte Subox Mini kit van Kanger staat inmiddels op restocking bij Fasttech.
Toen ik hem bestelde stond de verzenddatum op 5 juni, daarna ging hij naar 9 juni en nu dus op restocking.
Ik sprak een medewerker in de chat en ze verwachten nu volgende week te gaan versturen.
Het is dat hij daar scherp geprijst is en de verzendkosten gratis zijn.. Dan nog maar even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mymind* schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:42:
[...]

Misschien wel interessant om inderdaad een DNA30 erbij te bestellen als backup, even kijken wat de verzenkosten mogen zijn. Die rDNA40 had ik eigenlijk gisteren al binnen moeten hebben :) dus die heb ik maar bij Zwoofs besteld.
best wel hoge verzendkosten. Maar ik heb stille hoop dat nederlandse verkopers de prijs ook bijstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Blij dat ik dat bedrijf financieel nooit gesteund heb. Vond de marge altijd zo idioot hoog, want zeg nou zelf, zo'n boxmod is geen rocketscience. Nu voelen ze de hete adem van andere producenten en kunnen ze het ineens wel voor 45 dollar verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Trent900 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:36:
[...]

Blij dat ik dat bedrijf financieel nooit gesteund heb. Vond de marge altijd zo idioot hoog, want zeg nou zelf, zo'n boxmod is geen rocketscience. Nu voelen ze de hete adem van andere producenten en kunnen ze het ineens wel voor 45 dollar verkopen.
Naja, die chips worden goedkoper natuurlijk. En de VS boxes zijn wel van wat andere kwaliteit dan Cloupor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
418O2 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:46:
[...]

Naja, die chips worden goedkoper natuurlijk. En de VS boxes zijn wel van wat andere kwaliteit dan Cloupor
Lak van de VS laat net zo makkelijk los als die van een Cloupor bedoel je? Of de DNA40 wat eigenlijk een faal is, gezien de flaws van de chip? VS wordt links en rechts ingehaald door van alles en iedereen. Yihi gaan ze niet meer inhalen.

Zelfde verhaal met Aspire eigenlijk. Die hebben de markt met hun Nautilus een tijdje gedomineerd en bleven te lang stil staan. Met de Atlantis hebben ze een markt/hype gecreëerd, maar die race hebben ze ook weer verloren van Kangertech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
de chip kunnen ze weinig aan doen, maar de overall bouwkwaliteit is wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
418O2 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:51:
de chip kunnen ze weinig aan doen, maar de overall bouwkwaliteit is wel beter.
Dat geloof ik, maar doe mij dan maar 10 Cloupors i.p.v. 1 VS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Trent900 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 14:47:
[...]

Lak van de VS laat net zo makkelijk los als die van een Cloupor bedoel je? Of de DNA40 wat eigenlijk een faal is, gezien de flaws van de chip? VS wordt links en rechts ingehaald door van alles en iedereen. Yihi gaan ze niet meer inhalen.

Zelfde verhaal met Aspire eigenlijk. Die hebben de markt met hun Nautilus een tijdje gedomineerd en bleven te lang stil staan. Met de Atlantis hebben ze een markt/hype gecreëerd, maar die race hebben ze ook weer verloren van Kangertech.
Aspire komt weer met iets nieuws.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Dumzusv.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:50
Nee toch.. Ben net overgestapt van de Mega naar de Subtank Plus van Kanger. Analoog roken was iets voordeliger als ik naar m'n afschriften kijk :X

[ Voor 15% gewijzigd door emiel74 op 11-06-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Thank you for ordering from FastTech.

We apologize that the item you purchased SKU 2385501 is currently out of stock due to the production problem, we have been looking for alternative sources of supply these days, but we could not find it from the markets or manufacturers.

Sorry for causing you such an inconvenience, the suppliers is not able to provide the ETA of the stock, would you mind have an exchange? You can substitute this item with other similar items. Those items which have ships next day or in stock shipping status will be ready to ship soon. In this case, please simply let us know the SKU number you would like to exchange.

Or if you prefer to have a refund for this item, please let me know and I will arrange for you right away.
Op dag 1 besteld (Subox Mini) en nu al deze ellende. En ze blijven de Subox verkopen als pre-order.

Bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mymind*

mymind*

A Beautiful Mind

Nou ik ben helemaal happy met m'n VS rDNA 40. het apparaatje voelt lekker stevig aan en het dampt als een malle.

En de batterij uit m'n cloupor (sony vtc5) gaat langer mee.

[ Voor 22% gewijzigd door mymind* op 12-06-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:51
En toen wilde mijn eleaf istick niet meer opladen. Heb letterlijk iedere USB kabel geprobeerd die ik thuis nog heb liggen. Geen enkel teken van leven meer. :'( Hopen dat ik hem bij zwoofs kan ruilen of laten repareren. Hij is pas enkele maanden oud.

Nu maar dampen met mijn egoC. Maar die dampt toch duidelijk minder fijn. Moet de knop veel langer ingedrukt houden om een beetje fatsoenlijke wolk te krijgen. Hij was dan ook niet voor iets mijn reserve. :+

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
DNA200. 200 watt, ondersteuning voor titanium, firmware upgradable en een software suite voor de geeks onder ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Damn, 200W...is dat echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 14:19
Net de joyetech VT besteld; preorder, dus moet nog 2 weekjes wachten ofzo.

Ben benieuwd hoe die werkt. Kennis van me is er na 1 dag al heel tevreden over.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Kei gaaf zo'n schermpje :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KUUILdE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Haha, super vet. Het wordt wel écht een gadget zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:59
mymind* schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:42:
[...]

Oei verleidelijk hoor! Heb zelf een Vaporshark RDNA40 als 'Daily Driver', dus zo'n DNA30 erbij voor die prijs is wel interresant...
Alleen 28,50 verzendkosten?? Wut? Klopt dat? Dan is het ineens weer minder verleidelijk eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-06 07:55
mensen, nu de vakantie voor de deurstaat vroeg ik mij af of wij onze liquids en e-smoker wel mogen meenemen in het vliegtuig ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:50
Ligt er wellicht aan waar de vlucht naartoe gaat. Met 200ml aan liquids in de ruimbagage en m'n dagelijkse behoefte (mod en goed gevulde tank) in m'n handbagage werd er niet moeilijk gedaan bij een vlucht naar Zuid-Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Ik heb meerdere keren mijn damper gewoon bij me gehad en in de bak met elektronica gelegd bij de douane/security/whatever en nooit een opmerking over gehad. Laatste keer was ik zelfs vergeten wat extra liquidflesjes uit mijn handbagage te halen en daar is ook niks over gezegd. Hier een handig topic voor je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Binnenkort gaan de regels veranderen voor accu's + atomizer in ruim baggage.
Dit schijnt niet meer toegestaan te zijn en alle e-cigaretten moeten in de handbaggage mee.
(of gewoon zoals het hoort accu & atomizer loskoppelen van elkander)

Meer info:
https://www.faa.gov/about..._ecigarettes_bulletin.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb ook nooit problemen gehad bij de douane....zelfs leuke reacties van de nogal vaak chaggie medewerkers. Verleden week nog grote ogen bij de douane in Spanje, maar daarna een glimlach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
De nieuwe tank van Aspire. De Triton met top filling en optioneel RBA deck.

http://www.aspiretriton.com/

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3Xh8vAC.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
3,5ml dus helaas zal die niet leverbaar zijn in Nederland :(

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ziet er uit als een subtank clone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
Heeft inderdaad veel weg van een Subtank.

Bij Fasttech staat mijn zwarte Subox Mini kit nu eindelijk op klaar voor verzending.
Hopelijk met een week of wat hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Mx. Alba schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:27:
Dat valt ook wel mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:51
En mijn nieuwe istick is binnen. Top service van Zwoofs. Dat was lekker snel afgehandeld. En dit keer heb ik er wel een werkende USB kabel bijzitten. Dat is ook wel handig. :-)

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Mx. Alba schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:27:
Ik zat te denken: kun je niet gewoon met de webshop afspreken dat ze het in twee delen opsturen? Eerst de base en later het glas of zo? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Hm, die Evic VT60 ziet er wel interessant uit. :)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Krentenbol schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 15:51:
[...]

Ik zat te denken: kun je niet gewoon met de webshop afspreken dat ze het in twee delen opsturen? Eerst de base en later het glas of zo? :+
ze worden gewoon verkocht in de winkels hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Bij Zwoofs had ik iig gezien dat ze te grote tanks niet binnen Nederland leveren. Misschien als je bestelt, dat ze alsnog uitleveren, maar dat heb ik niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
GaMeOvEr schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 16:36:
Hm, die Evic VT60 ziet er wel interessant uit. :)
Die hoop ik een dezer dagen binnen te krijgen. Kan niet wachten.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Voor de geïnteresseerden, Goodlife vapor heeft vandaag nog 25% korting: Code "FATHER25" bij het afrekenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
Na een half jaar heeft mn Kanger eMow toch wel zijn beste tijd gehad. Het is een goed instap model geweest, maar ik ben naar iets nieuws op zoek. Nou lees ik veel positieve dingen over de ELeaf iStick. Zelf zat ik te denken aan een 30 watt, maar voor een tientje meer heb je een 50 Watt. Echter heb ik zelf geen idee wat die extra 20 Watt mij te bieden heeft.

En dan moet er ook nog een leuke clearomizer bij. Op Zwoofs kwam ik de Eleaf Melo tegen. De vraag is alleen, welke coil moet ik pakken? Ik ben dus van plan om te gaan subOhmen, maar welke weerstandswaarde hoort daarbij?

Het valt nog niet mee om een keuze te kunnen maken tussen al die boxmods. De iStick heb ik al veel dingen over gehoord, maar over andere niet. Nu ziet de submid van Kanger er wel goed uit, maar daar lees je dan weer heel wat negatieve dingen over. Kan iemand me in de juiste richting sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kanger subox al bekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
ja, en daar had ik dus die slechte dingen over gelezen. Lak aan de binnenkant, fixen centerpin. De clearomizer die niet helemaal goed erop aansluit ed. Had een regelmatige bezoeker van dit topic er al eentje besteld? Zo ja, kan je me overhalen of is een andere boxmod beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Als je toch wil beginnen met Sub ohmen en je verwacht nog wel een tijdje te dampen, dan zou ik waarschijnlijk voor een temp control mod gaan. Evic-VT misschien iets?
iStick 50W heb ik zelf gehad en heeft bij mij na een paar maanden de geest gegeven. Zelfs op zo'n manier dat ik er geen meer vertrouw en inmiddels voor een MVP3.0 gegaan ben. Maar kom dan ook meestal niet onder de 1 Ohm met mijn Kayfun. Drippen is niets voor mij, dus 30W had ik voldoende aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
Sub ohm is tegenwoordig nergens meer voor nodig. Vroeger konden mods niet voldoende spanning leveren om hoge vermogens te halen dus moest je sub ohm gaan om meer vermogen te krijgen. Moderne mods kunnen ook door een 1 - 2 ohm atomiser voldoende vermogen pompen. Voordeel van een coil met een hogere weerstand is dat die meer contactoppervlak heeft met de liquid waardoor het vermogen effectiever benut wordt. Oftewel, als je wil cloudchasen is een goede moderne mod met een 1 - 2 ohm atomiser beter dan sub ohm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
Ik ben niet perse op zoek naar een subOhm mod of iets dergelijks, maar iets dat de liquid beter verdampt. Met mijn eMow proef ik niet alles meer zoals op het begin. De coil vervangen helpt een beetje, maar snel genoeg gaat de smaak weg.

Op het moment maak ik gebruik van strawberry, apple pie, peach en sweet cherry. Allemaal zoete, maar toch verschillende smaken. Ik begon ook met 3.7V, maar nu zit ik toch steeds op de 4,2V. De smaak komt niet meer tot zn recht heb ik het gevoel.

De huidige coils die ik heb zijn trouwens 1.2R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Standaard Kanger coils vinden het vaak ook niet heel prettig als je boven de 4 Volt komt is mijn ervaring. Denk dat een overstap naar een RTA of RDA in dat geval een belangrijkere keuze zal zijn dan je keuze voor een batterij (hoewel dat uiteraard ook wel een rol speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:39
De iStick 50w heeft nogal wat (gevaarlijke) problemen die de 30w niet lijkt te hebben. http://www.reddit.com/r/e...eaf_istick_50w_be_warned/

Ik heb zelf een iStick 30w met een Kanger Subtank Mini. De OCC (organic cotton coils) coils zijn erg goed en kunnen tot 30 watt hebben. Je hebt ze in 0.5 Ohm en 1.2 Ohm. Er zit ook een RBA deck bij maar de juice channels zijn zo klein dat je erg snel dry hits krijgt. Het RBA deck van die nieuwe Kanger Subbox schijnt veel beter te zijn en is waarschijnlijk ook te gebruiken in de Subtank Mini.

Voordeel van de iStick 30w is dat ie lekker klein is. Ik ben er erg tevreden mee.

[ Voor 4% gewijzigd door ThijsWTF op 22-06-2015 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Yep, dat is inderdaad het exacte probleem wat ik ook heb gehad. Vandaar voor mij geen iStick 50W meer... Gelukkig heb ik hem binnen garantie om mogen ruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
Is het echt dan zoveel 'beter' om RBA te gebeuiken? Ik heb liever kant en klare coils. Scheelt het echt zoveel in dampervaring qua smaak?

Bij de iStick 30W zit ook een verloopje zodat ik mn huidige clearomizer erop aan kan sluiten. Nu staat er op zwoofs dat de iStick enkel voor subOhm is, maar als je het voltage normaal houdt kan je er toch ook gewone Ohmse coils in doen? Of is dit anders dan standaard elektronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Fusioxan schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:50:
Is het echt dan zoveel 'beter' om RBA te gebeuiken? Ik heb liever kant en klare coils. Scheelt het echt zoveel in dampervaring qua smaak?

Bij de iStick 30W zit ook een verloopje zodat ik mn huidige clearomizer erop aan kan sluiten. Nu staat er op zwoofs dat de iStick enkel voor subOhm is, maar als je het voltage normaal houdt kan je er toch ook gewone Ohmse coils in doen? Of is dit anders dan standaard elektronica.
De iStick is niet enkel subOhm. Het apparaatje kan coils gebruiken tot en met 0.5 Ohm. Ik denk dat ze dat bedoelen.

Als je zelf coils gaat bouwen heb je gewoon wat meer mogelijkheden wat voor coil je gebruikt. Je kan spelen met de dikte van het draad, het aantal slagen dat je maakt en de weerstand die je wilt gebruiken. De Subtank Mini kan dus zowel kan en klare coils gebruiken als zelf gemaakte coils. De OCC coils (de kant en klare coils van Kanger voor de Subtank Mini) zijn al heel goed dus je dampervaring zal gewoon prima zijn.

Persoonlijk gebruik ik alleen maar de OCC coils omdat het RBA deck te veel dry hits geeft. Waarschijnlijk is dat dus op te lossen door het RBA deck te kopen/gebruiken van de Kanger Subbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Fusioxan schreef op maandag 22 juni 2015 @ 14:50:
Het is ook goedkoper. 5 kant en klare coils kosten €13,- of zo, terwijl je 10 meter kanthal en een pluk watten hebt voor 6 euro. Dan kun je wel een tijdje vooruit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
Sowdeknetter, wist niet dat dat prijsverschil zo ontzettend groot was!

Ik denk wel dat ik dan voor RTA ga. Dat drippen staat me niet zo aan. Zijn er nog clearomizers met RTA deck die jullie aanbevelen?

Bij zwoofs zie ik er wat rondhuppelen, maar je ziet door de bomen het bos niet meer. Ik zie die van Kanger de subtank (nano/plus/v2) er wel staan, maar dan met OCC aanduiding, wat dus blijkbaar de kant en klare zijn. Deze zullen wel verkeerd staan dus.

Die van de subox, deze was toch gelakt aan de binnenkant? Dit was juist een van de grote minpunten op het internet dacht ik, of was dit maar een nieuw iets en is het veilig bevonden?

Al met al, ik zal eens wat gaan lezen over zelfwikkelen. Tot zover bedankt heren!

-Edit:
Vanwege de nederlandse wetgeving mag Zwoofs niet echt veel uitleveren aan de Nederlanders van RTA, omdat ze een te grote inhoud hebben. Ik zal eens bij Fasttech gaan kijken of dit wel kan. Graag heb ik wel een leuke inhoud voor mn liquids, zodat ik niet steeds een breed assortiment aan liquids mee moet nemen (wat nu wel het geval is...).

[ Voor 19% gewijzigd door Fusioxan op 22-06-2015 16:13 . Reden: Nederlandse wetgeving ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Fusioxan schreef op maandag 22 juni 2015 @ 15:51:
Sowdeknetter, wist niet dat dat prijsverschil zo ontzettend groot was!

Ik denk wel dat ik dan voor RTA ga. Dat drippen staat me niet zo aan. Zijn er nog clearomizers met RTA deck die jullie aanbevelen?

Bij zwoofs zie ik er wat rondhuppelen, maar je ziet door de bomen het bos niet meer. Ik zie die van Kanger de subtank (nano/plus/v2) er wel staan, maar dan met OCC aanduiding, wat dus blijkbaar de kant en klare zijn. Deze zullen wel verkeerd staan dus.

Die van de subox, deze was toch gelakt aan de binnenkant? Dit was juist een van de grote minpunten op het internet dacht ik, of was dit maar een nieuw iets en is het veilig bevonden?

Al met al, ik zal eens wat gaan lezen over zelfwikkelen. Tot zover bedankt heren!

-Edit:
Vanwege de nederlandse wetgeving mag Zwoofs niet echt veel uitleveren aan de Nederlanders van RTA, omdat ze een te grote inhoud hebben. Ik zal eens bij Fasttech gaan kijken of dit wel kan. Graag heb ik wel een leuke inhoud voor mn liquids, zodat ik niet steeds een breed assortiment aan liquids mee moet nemen (wat nu wel het geval is...).
OCC heeft betrekking op de kant en klare coils.
Echter word er ook een rba deck geleverd bij de tank, alleen niet bij de nano.

Ik zou even kijken in Duitsland als ik jou was. Zitten ook wat nederlandse zaakjes welke na de strengere wetgeving verhuist zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Domino op 22-06-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
Er zijn ook een aantal tanks met kant en klare coils die het goed doen, maar met een RTA en zelfbouw ben je én goedkoper uit, én je hebt zelf makkelijk controle over je weerstand, hoeveelheid watten etc.

Ik heb zelf een Infinite clone van de Kayfun Lite V2+ en deze bevalt mij uitstekend. Is ook nog via Fasttech te krijgen volgens mij. En het smaakverschil met mijn Protank 3 toenertijd is gigantisch, er gaat een wereld voor je open ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
Juist het fijne aan de Subtank is dat je zowel kant en klare coils kan gebruiken als zelf gemaakte coils ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
De subox wordt blijkbaar aangepast met springloaded pin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
Waar heb je dat ergens gelezen? Want dat is weer een heel leuk iets! Kan je tenminste ook andere clearomizers erop schroeven die dan wel goed aangesloten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Fusioxan schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:52:
Waar heb je dat ergens gelezen? Want dat is weer een heel leuk iets! Kan je tenminste ook andere clearomizers erop schroeven die dan wel goed aangesloten zijn.
Pbusardo postte dat op facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Voor de snelle beslissers Evic VT kit (met tank)

http://www.gearbest.com/electronic-cigarettes/pp_188419.html

Met code "MAXY" voor 54,51 dollar

Aanbieding zal niet lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Al voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Nog niet maar sommige mensen moeten hun cache weggooien of een keer inloggen en uitloggen e.d. voordat ze de goedkope prijs zien blijkbaar.

Dit is de prijs die je nu in eerste instantie ziet zonder code:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/O1Db4Om.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door luckyjan op 22-06-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
En besteld. Hele aantrekkelijke prijs, vooral als je weet dat het kreng een 5000mAh accu heeft.

Thanks voor de tip!

Bij Fasttech kost hetzelfde 75 dollar op het moment, in europa ben je er niet onder de 100 euro.

[ Voor 39% gewijzigd door GaMeOvEr op 22-06-2015 23:12 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Bijna afgelopen. Nog 13 stuks nu (denk dat het harder had gegaan als bij iedereen meteen de korting had gewerkt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Nu maar eens een review van die Mego One atty opzoeken. Schijnt dat daar ook rebuildable heads voor zijn, ik was niet van plan weer te beginnen aan veel geld uit te geven aan coil heads. :P

/edit

Zo, gelijk maar 5 stuks clr-ti heads mee besteld, waren daar toch het goedkoopst en samen laten opsturen. :)

Nog 7 sets Evic-VT beschikbaar zie ik nu. :P

[ Voor 30% gewijzigd door GaMeOvEr op 22-06-2015 23:54 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Afgelopen dus deze deal. Je kunt 'm nog wel voor 60 dollar krijgen met de code Joevicvt via dezelfde link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Wat overigens ook helemaal geen slechte deal is, als ik naar concurrerende prijzen kijk.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Zeker niet; ik heb er nog maar een besteld ;)
Wacht nog steeds op levering van Futuresmoke helaas (€77,50 volledige kit; wat ook niet duur is vergeleken met de rest)

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Nu weer dezelfde aanbieding vandaag. Vanaf nu zo ongeveer. 200 stuks deze keer.
http://www.gearbest.com/electronic-cigarettes/pp_188416.html met code MAXY wat extra korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Op mobiel moet je de desktopsite requesten, anders zie je het niet.

Heb hem overwogen, maar ik ben wel klaar met grote devices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Mwah, groot, groot... Zo groot is hij nu ook weer niet. :P

8,5 hoog bij 4,7 breed bij 2,5 dik. Als ik kijk naar mijn Cloupor mini, die is 7,8 bij 3,5 bij 2,2.

Kortom, de VT60 is maar 0,7 cm hoger, 1,2cm breder en 3 mm dikker. Het grootste verschil zit hem in de breedte. En dat ligt toch in je hand. Daar krijg je dan wel weer 5000mAh voor terug, en temparatuurgestuurd dampen. (En ik vermoed een aanzienlijk betere buildquality)

[ Voor 30% gewijzigd door GaMeOvEr op 23-06-2015 16:29 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Uitgebreide review van de Evic VT kit van Phil Bursardo

[YouTube: https://youtu.be/X9zpqNPKGVk]
Pagina: 1 ... 3 ... 104 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.