Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 2 ... 104 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-07 14:46

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
Evolet schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:06:
Cool dit topic had ik nog niet gezien!

Vorig jaar gaan dampen, een simpel ego setje gekocht en een 2 tal liquids. Het heeft mij een tijd van het roken afgehouden. Op de een of andere manier toch weer gaan roken..

Sinds een week ongeveer, naar de stenenwinkel hier op de hoek geweest. Toch maar wat zwaarder geschut gekozen voor extra motivatie. Inmiddels is mijn set een Eleaf mini istick met een kanger clearo. Een hele rits met liquids uitgeprobeerd, ben zelf helemaal fan van de american stars met name de cocos choco variant O+. Helaas na een tankje proefde ik deze niet meer, merk dat ik steeds vaker een taste block heb met de cocos smaakjes terwijl deze zó lekker zijn.

De hoeveelheid liquids die ik heb staan is vrij veel zeker voor een beginner :X.
En het jammere is geen van allen zit er een tussen dat ik denk JA! Behalve de cocos maar die proef ik niet meer ;w .

Ik rook nu nog tussendoor A-tjes, deze smaken mij toch nog wel. Maar ik vape zoveel mogelijk, nu nog mijn smaak vinden. Misschien maar eens een aantal cocos varianten uitproberen..
Typisch gevalletje Vaper's Tongue. :D

De enige permanente oplossing is om ervoor te zorgen dat je altijd meerdere verschillende smaakjes tot je beschikking hebt en regelmatig afwissel. Ik heb zelf drie setjes die op meerdere manieren te combineren zijn maar momenteel zo:

Atmomixani 69 clone met 18350 accu en Aspire Nautilus Mini, zonder kick, met menthol / mint / drop of mix daarvan (nu een 50/50 menthol-drop-mix).
Atmomixani 69 clone met 18500 accu en Aspire Nautilus, met kick, met een fris fruitig smaakje (bijvoorbeeld appel, cola, kers, aardbei, watermeloen; nu limonade).
Kato Hammer met 18650 accu en Aspire Nautilus, met kick, met een zoetig smaakje (bijvoorbeeld vanille, karamel, banaan; nu kokos).

Al naar gelang waar ik op dat moment zin in heb grijp ik de ene of de andere mod. :D

En dat valt nog wel mee eigenlijk, ik zie hier soms foto's voorbij komen van ware damporgels, mensen die vijf, zes, zeven of nog meer verschillende setjes met verschillende smaken hebben klaarstaan...

Bij een collega van mij zag ik het zelfde als wat jij zegt: dat af en toe toch nog zin hebben in een sigaret. Pas toen hij meerdere smaakjes ging dampen kon hij de tabak laten liggen. Puur "voor de afwisseling" had hij soms die sigaret nodig en dus pas toen hij voor die afwisseling naar een ander smaakje kon grijpen kon hij de tabak afzweren...

[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 06-05-2015 11:59 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evolet
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-05 15:30
Mx. Alba schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:57:
[...]
Bij een collega van mij zag ik het zelfde als wat jij zegt: dat af en toe toch nog zin hebben in een sigaret. Pas toen hij meerdere smaakjes ging dampen kon hij de tabak laten liggen. Puur "voor de afwisseling" had hij soms die sigaret nodig en dus pas toen hij voor die afwisseling naar een ander smaakje kon grijpen kon hij de tabak afzweren...
Haha wellicht is dat wel het probleem inderdaad. Het begint wel meer te wennen, de ene dag paf ik geen A-tje en de andere dag weer 5. Het ligt ook een beetje gecompliceerd omdat ik nog niet echt mijn smaak heb gevonden, nog geen lekkere tabaksmaak tegengekomen. Maar wil ik dit dan ook wel? Fruit bevalt mij opzich erg goed ben gek op de appel smaakjes, maar daardoor is de drang naar tabak vaak wel groter. Zit nog even in een lastig schuitje.

Wil eigenlijk geen nieuwe liquids kopen totdat de oude op zijn maar dit kan even duren, gezien er nog een hoop staan van mijn vriendin die gestopt is met dampen..
American stars is een lijn die mij wel bevalt, de liqua vind ik ook erg lekker. Millers silverline valt mij zwaar tegen, krijg hierdoor erg last van mijn tandvlees. Ik vind het zonde een 'premium' liquid te kopen omdat ik bang ben dat het niets is. Zit je met je flesje van 6 a 7 euro, zo nu ook met de el fuego van millers goldline..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Reaper Blend van RocketFuel is een lekkere tabakssmaak (en "premium"). RocketFuel heeft sowieso wat tabaksmaken gemixt met andere smaken. Misschien een poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 12:08
In heb een review gemaakt van de Lemo 2 op het dampforum

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fHgMnZc.jpg

http://www.dampforum.nu/topic/26026-review-lemo-2-rba/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:52

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

leuke review. herken er wel punten in. ben nu eigenlijk ook wel benieuwd naar de subtank van Kanger, ik denk dat die op mijn lijstje komt met een boxmod voor als ik mijn vakantiegeld binnen hark :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
De Subtank is met directe long inhalatie ook een prima tank. Wat minder voor mond naar long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 09:49
Ben circa 2 jaar geleden begonnen met een Ego Twist damper. Dit was echt top en stopte ook direct met sigareten. Door bepaalde dingen die zijn gebeurd in mijn leven jammer genoeg weer met roken begonnen. Uiteindelijk was de Ego Twist versleten en heb ik een Aspire premium startkit gekocht.

Deze bevalt maar is niet helemaal top naar mijn mening.

Wil toch weer helemaal stoppen met roken en ben dus aan het kijken naar mijn volgende damper.

Eisen en wensen:
  • Makkelijk mee te nemen (Aspire heeft prima grootte)
  • Makkelijk te vullen, ik damp nogal veel
  • Niet zelf coils maken en dergelijke (ligt totaal niet mijn behoefte)
  • Instelbaar qua wattage en/of rook vorming
Met wat hebben jullie goede ervaringen en raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
Wat dacht je van een boxmod?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Nu online
iStick 30w + subtank mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

die staan hier ook op het lijstje voor einde v/d maand. of icm nog een Eleaf Melo

[ Voor 6% gewijzigd door Meulugar op 07-05-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/die/zij

Topicstarter
Hmmm, mijn Trustfire lader is overleden.

Meteen maar een Nitecore besteld. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-07 09:38
Hmmm gisteren mijn Kayfun maar eens in een badje van warm water en een beetje afwasmiddel gelegd om de verschillende smaakjes er uit te laten trekken (vooral de absinthe smaak van Magic Fairy is een flinke killer).
Daarna flink afgespoeld met warm water en goed droog gemaakt, maar volgens mij zit er toch nog wat afwasmiddel in... Heb het idee dat ik wat door de liquid heen proef :/

Hoe krijg ik dit er nou weer fatsoenlijk uit? Langer laten weken in alleen warm water? Heb geen wodka of ethanol voor handen. Wellicht wel nog wat pure alcohol ergens op de babykamer, of tast dat de o-ringen en het plastic te veel aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:54
gewoon goed uitspoelen. En geen afwasmiddel meer gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-07 09:38
Ik spoel normaal altijd goed af met flink warm water. Echter daarmee krijg ik de smaak er niet volledig uit. Nu kan ik de Kayfun prima een keer of 20 gewoon afwassen voordat de smaken in de tank zover beginnen op te bouwen dat ik het door de andere liquids heen ga proeven, maar op een bepaald moment werkt alleen spoelen met warm water gewoon niet meer. Vandaar dat ik een druppeltje Dreft erbij had gedaan (las dat dat ook regelmatig gedaan wordt om de machine olie smaak eruit te halen bij vooral clones, dus dacht waarom niet?). Heb hem daarna ook weer flink afgespoeld met warm water maar dat mocht dus ook niet baten.

Zal hem vanavond nog een tijd in een bak met alleen warm water laten staan. Kijken of dat nu wil helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Ik gebruik van die bruis tabletten om kunstgebitten schoon te maken. Dat werkt ook goed. En 1 uurtje in licht kokend water werkt ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:24

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Ik kook die dingen gewoon 10 minuten, zonder toevoegingen. (tenminste, als het edelstaal en glas is dan he. ;) )

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Meulugar schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 09:19:
[...]

die staan hier ook op het lijstje voor einde v/d maand. of icm nog een Eleaf Melo
De iStick 30V gaat hem sowieso worden.

Denk dat ik begin met Aspire Nautilus mini BVC erop (deze heb ik nu al).
Bestel ook even nieuwe coils voor deze.

Misschien nog andere tank bekijken... Arghhh de keuzes!

-EDIT-
Melo komt er ook bij alleen moet deze even via Belgie bestellen.

[ Voor 8% gewijzigd door Vecodo op 07-05-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik ben niet zo onder de indruk van de isticks. Ik vind ze lelijk (mening) en niet zo degelijk gebouwd (iets feitelijker)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
418O2 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:49:
Ik ben niet zo onder de indruk van de isticks. Ik vind ze lelijk (mening) en niet zo degelijk gebouwd (iets feitelijker)...
Jammer dat ik dit nu pas lees ;) .

Verwacht uiterlijk zaterdag alles binnen te hebben. Laat wel even weten wat mijn ervaringen zijn.

iStick 30 + Melo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Vecodo schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:34:
[...]

Jammer dat ik dit nu pas lees ;) .

Verwacht uiterlijk zaterdag alles binnen te hebben. Laat wel even weten wat mijn ervaringen zijn.

iStick 30 + Melo
Voor de prijs zal je je er geen buil aan vallen. En volgens mij doen sommige mensen er best lang mee. Ik vind hem alleen niet zo mooi gebouwd, voelt allemaal wat plasticcy aan, knopjes zijn niet echt clicky enzo. Maarja; hij kost ook niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
418O2 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:36:
[...]

Voor de prijs zal je je er geen buil aan vallen. En volgens mij doen sommige mensen er best lang mee. Ik vind hem alleen niet zo mooi gebouwd, voelt allemaal wat plasticcy aan, knopjes zijn niet echt clicky enzo. Maarja; hij kost ook niet zoveel.
Dat is ook weer zo. Was nu 100 kwijt voor de hele bestelling dus valt reuze mee.
Na deze toch maar eens naar de serieuze jongens gaan kijken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

418O2 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 15:36:
[...]

een sigelei 30w
cloupor 30w of Istick zijn hier alle 3 59e dus voor de prijs hoef ik het niet te doen. Als jij zegt laat de iStick links liggen, dan blijven er 2 over :D en beide merken timmeren hard aan de weg.

en ohja de K-tech van kanger is ook even duur, maar ziet er niet uit vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Meulugar schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:26:
[...]

een sigelei 30w
cloupor 30w of Istick zijn hier alle 3 59e dus voor de prijs hoef ik het niet te doen. Als jij zegt laat de iStick links liggen, dan blijven er 2 over :D en beide merken timmeren hard aan de weg.

en ohja de K-tech van kanger is ook even duur, maar ziet er niet uit vind ik
nee. En die heeft gare settings.

Een Cloupor mini is een prima device als hij niet in de fik vliegt. Ik heb er 2 w.v. 1 in gebruik. Pik je voor weinig op bij gearbest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Mx. Alba schreef op maandag 30 maart 2015 @ 07:23:
In februari op Schiphol nog eens goed gekeken maar nergens zien staan dat dampen verboden is. Ik heb het er gewoon gedaan en er is niets van gezegd. Bij de security check vroeg de beveiliger nog geïnteresseerd waar ik die van mij gekocht had...

Maar inderdaad, dat het überhaupt officieel verboden is is belachelijk. De enige reden die ik kan bedenken is dat het van een afstand kan lijken op roken en dat dat dus rokers aan kan zetten om het rookverbod te negeren en/of meer werk voor de beveiliging vanwege valse meldingen dat er ergens iemand staat te roken. Want men is er niet aan gewend. Maar hoe kan men eraan wennen als het overal geweerd wordt?

In al "onze" kantoren in de UK is dampen verboden. Omdat één persoon bij IT in Manchester binnenliep en daar iemand zag dampen. Die is meteen naar HR gerend "dat er daar bij IT iemand zit te roken." En zonder hoor en wederhoor, door die ene klager, heeft het management daar dus besloten om dampen te verbieden. 8)7

In Nederland zal dat gelukkig niet snel gebeuren. Er zit minstens een damper in de OR en ik heb goed contact met het management van de Industry tak. Maar de Marine tak is een ander verhaal. Op schepen en off shore is dampen namelijk verboden dus zij zijn aan dat verbod gewend. En natuurlijk de stoere zeeliedenmentaliteit "dat je dan maar beter "echt" kunt roken". (Ik ben al persona non grata bij een klein Marine kantoor omdat ik daar dampte terwijl dat volgens hun verboden was. Men vond het maar "zielig" - dat is toch sowieso iets wat je niet tegen een collega zegt? Dus nu gaan andere IT-ers naar dat kantoor - die ook dampers zijn, maar minder militant dan ik) Maar ik hoop dat een mogelijk voorstel tot verbod dat vanuit Marine management zou kunnen komen sneuvelt in de OR...
ik zat even door het oude topic heen te neuzen en wilde hier toch even op reageren.

Hier is vorige week een wet doorgevoerd waardoor dampen alleen is toegestaan waar roken ook is toegestaan. en de komende 5 jaar worden de regels daarop aangescherpt.
Het ministerie van volksgezondheid wil het gebruik van tabak nog verder aanscherpen en bereid zich voor om het verbod uit te breiden naar e-sigaretten met nicotine.
Het ministerie wil het gebruik van e-sig verbieden in (afgesloten) publieke ruimtes
[...]
http://www.dn.pt/inicio/p...r.aspx?content_id=4522980
het artikel is in het portugees maar als je hem door Google Translate trekt denk ik dat je er wel uit komt.
dit geld dus ook voor rookruimtes die worden ook gefaseerd afgeschaft uit navolging van een of andere europeesche wet. nu moet je weten dat ik nog nooit zoveel rokers heb gezien als hier in Portugal en dat Vapen hier zwaar in opkomst is. Ik haat lobbys maar ik denk dat er 1 grote fabriek in Zwitserland flink zijn portomonnee heeft getrokken.

De handel in illegale peuken is hier ook groot. Zelf heb ik wel eens sloffen Luckies gekocht voor 30E. deze kwamen dan weer van de schepen welke,eenmaal xxxkm buiten de kust, deze zonder accijnzen verkopen. Dat is dan weer het voordeel van werken bij een groot logistiek bedrijf :+ Ik weet dat er in Zeeland meerdere (amerikaanse) bedrijven zijn waar roken helemaal is verboden. Maar dat heeft denk ik ook met de industrie te maken(DOW bijvoorbeeld). Als jij op een (petro)chemisch terrein werkt kan ik mij dat toch enigsinds voorstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Nu online
418O2 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 14:49:
Het voelt een beetje goedkoop aan, inderdaad. Mijn schermpje zit ook ietsje scheef bijvoorbeeld. Maar daarintegen is hij wel lekker klein en samen met mijn subtank mini vind ik hem toch heel mooi. De accu gaat ook gemakkelijk 1 dag mee dus ik ben hartstikke tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06-07 14:19
Net mn kanger subtank plus binnen gekregen; lijkt erop dat de airhole een stuk kleiner gezet kan worden. Zelfs met de standaard subohm coil moet je aardig lurken aan dat ding.

Vanavond eens alles in elkaar zetten en proberen. En kijken hoe mouth to lung gaat met dat ding.

[ Voor 9% gewijzigd door Krypt op 07-05-2015 19:23 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Ik heb net de 4e Subtank Mini besteld, revisie 4323. Deze set heeft airholes aan 2 zijdes (iets kleinere gaten) en OCC coils met een rode insulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-06 14:52

Cybergamer

Wanna Play a Game?

3x1mm o-ringen gevonden op eBay, en ze passen! (vandaag getest).

Ik verwacht dat de 5x1mm van dezelfde verkoper ook past.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 21:29
Oeh, de Indugence mutation v4 binnengekregen, zeker een mooi ding!
Net een opgevoerde magma waar ik naar op zoek was :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:29

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

De Subtank...wat een tank is dat zeg...ik ben helemaal verliefd op dat ding sinds ik hem heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Indeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Ik moet zelfs eerlijk bekennen dat de Erls ook langzaam met pensioen gaan sinds ik de Subs heb.....gebruik ze nog wel, meer omdat ik een shitlload aan nieuwe liquids heb, die moeten wel geproefd worden natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik loop zelf wel warm voor die Lemo 2... Ga ik soon bestellen denk ik, hoewel die kanger Subtank Mini ook wel wat heeft. De grote subtank lijkt mij niet mooi of comfortabel op mijn Xpro M65.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Subtank plus gevuld en lekker op mn zna 30; ziet er niet uit maar lurkt geweldig.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
Sinds vrijdag de iStick 30W. Er is al eerder gezegd dat hij er een beetje goedkoop uitziet of voelt. Ik vind dit wel meevallen. Zeker als je kijkt naar de prijs.

Ik gebruik deze in combinatie met Eleaf Melo Clearomizer (0,7 ohm) of Aspire Nautilus Mini (1,8 ohm).
De Aspire had ik al en heb deze nu echt goed schoongemaakt en een nieuwe coil erin.

Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar de Aspire. Ik gebruik de Aspire met 3,6 volt en de Melo met 2 volt. (anders verbrand je de coil lijkt me?)

Toch lijkt de melo erg zwaar en weinig damp te creeren. Iemand hier nog goede tip over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Met minder weerstand doe je meer watts. Met 0.7ohm kan je wel 20-25 watt pakken. Is die Melo een rta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

De melo is eentje met fabriekscoils, gemaakt voor 20-30 watts. (3.5 - 4.5 volt)

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
NaLiN schreef op zondag 10 mei 2015 @ 16:33:
De melo is eentje met fabriekscoils, gemaakt voor 20-30 watts. (3.5 - 4.5 volt)
De istick geeft aan dat bijvoorbeeld 20w gelijk is aan 6.1V

30w = 7,5V
20w = 6,1V
10w = 4.3V
5w = 3,0V

Ik snap echt niks van elektro ;)
die 4.3 en 6.1 V lijkt mij toch echt te zwaar voor een weerstand van 0,7 of 1,8?

Maar stel dus altijd de V in. Voor de aspire niet hoger dan 3,7 (ooit eens gezien op zo'n schema welke je kan vinden op internet) en voor de de Melo niet hoger dan 2,0V (zo lage weerstand stond niet eens op dat schema)

Afbeeldingslocatie: http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9dkanCt0I1qc8949o2_1280.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Nu online
Die power charts zijn achterhaald. Die zijn gemaakt voor antiek spul. Gewoon het wattage omhoog gooien tot je tevreden bent. Het is een kwestie van een verbande smaak voorkomen, dus gewoon op gevoel/smaak doen langzaam omhoog gaan in wattage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Die powercharts zijn heel erg 2012. :P Tegenwoordig stel je gewoon je Watts in zodat het jou lekker smaakt, en je coils niet verbrand worden. Hoeveel watts je erdoorheen kunt jagen voordat de coil begint te verbranden, hangt af van het type coil, de weerstand en die liquidflow naar je coil. Kortom, volledig device afhankelijk. Bij een vivi nova krijg je er waarschijnlijk niet meer dan 10-11 watt doorheen voordat de coil begint te verbranden, bij zo'n melo kan er rustig meer als 20 Watt doorheen, omdat die er op gebouwd is. Of jij het dan lekker vind is een tweede, (hoeveelheid damp/stertke) maar het device kan het hebben.

Sowieso heeft je iStick geen stepdown, je kunt dus 2 volt instellen wat je wilt, de iStick zal nooit lager leveren dan accu-niveau, dus onder de 3,3 volt (lege accu) komt je toch nooit, en over het algemeen zal je tussen de 3,5 en 4 volt zitten. (4.2 volt is een volle accu.)

[ Voor 54% gewijzigd door GaMeOvEr op 10-05-2015 21:58 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Nu online
GaMeOvEr schreef op zondag 10 mei 2015 @ 21:54:

Sowieso heeft je iStick geen stepdown, je kunt dus 2 volt instellen wat je wilt, de iStick zal nooit lager leveren dan accu-niveau, dus onder de 3,3 volt (lege accu) komt je toch nooit, en over het algemeen zal je tussen de 3,5 en 4 volt zitten. (4.2 volt is een volle accu.)
Ben je hier zeker van? Mijn iStick op 8 watt (2 volt) geeft toch veeeel minder damp dan 20 watt (3.1 volt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Zover ik overal heb gelezen, zitten er geen stepdown circuits in de iStick. Misschien ondertussen in de nieuwere versies? Volgens mij heeft het ook te maken met het algoritme wat de iStick gebruikt (mean ipv RMS) en het feit dat wat je instelt nooit is wat hij output.

Waar het op neer komt, is dat hij altijd hetzelfde voltage eruit gooit (ergens rond de 5,8 volt) maar vervolgens pauzes inlast op basis van je instellingen. Dus als je zegt "ik wil 3 volt" doet hij 5,8 volt - uit - 5,8 volt - uit (PWM) om zo over de tijdsperiode op een gemiddelde van grofweg 3 volt te komen. Hij geeft dus geen nette 3 volt uit

Zie ook hier op de scope: YouTube: Eleaf iStick on the Scope and Meter - Update

Volgens de review van Pbusardo doet de 30 Watt versie wel iets anders: YouTube: A PBusardo Review - Eleaf iStick 30W (Vanaf 23 minuten)

Samengevat: De eerste iSticks (20 Watt) doen alleen PWM en dan in de (niet accurate) mean mode, ipv rms, waardoor hij structureel te veel output, de nieuwe 30 Watt doet alleen PWM (en dan wel RMS) in de lage settings, daarna gaat hij over naar een net flat signaal. :)

[ Voor 107% gewijzigd door GaMeOvEr op 10-05-2015 23:27 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07 12:38
Ik vraag me af hoeveel jullie eigenlijk per dag dampen. Gisteren had ik weer eens een lui dagje en dan moet ik mn Kanger eMow toch wel eens bijvullen (1,8ml).

Het enige nadeel vind ik nog steeds dat ik niet weet wanneer te stoppen. Ik ga op school bijvoorbeeld mee naar buiten met de analoge rokers zodat ik weet wanneer ik genieg heb gehad.

Zit tegenwoordig aan de 6mg/ml liquid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik zit op 5-7ml per dag. Maar een eMow verbruikt heeel wat minder juice dan een subtank. Subtank mini is 4.5ml en als ik even doordamp is die in 3 uur leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 15:08

Lagune

Its time for warp

~4ml per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

418O2 schreef op zondag 10 mei 2015 @ 11:13:
Met minder weerstand doe je meer watts. Met 0.7ohm kan je wel 20-25 watt pakken. Is die Melo een rta?
is een subtank. Let er met de Melo trouwens wel op dat je gaatjes van je coil overeenkomen met de uitsparingen als je hem vast draaid. Gister te lurken en te lurken en kreeg er maar niets uit. kijk ik dus naar de coil zitten de gaatjes afgedekt, ja dan lurkt het lastig natuurlijk

[ Voor 36% gewijzigd door Meulugar op 11-05-2015 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:02
Dat het een subtank is maakt het nog geen RTA.

Voor zover ik kan zien werkt de melo alleen met fabriekscoils. Itt de lemo/lemo 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Domino schreef op maandag 11 mei 2015 @ 11:05:
Dat het een subtank is maakt het nog geen RTA.

Voor zover ik kan zien werkt de melo alleen met fabriekscoils. Itt de lemo/lemo 2.
klopt dat bedoelde ik ook aan te geven. Hij is wel easy te rebuilden trouwens.

ik damp trouwens een half tankje melo zo´n 1-1,5ml per dag. maar dat komt omdat ik eigenlijk alleen ´s ochtends damp en op de terugweg in de auto / thuis. ik probeer overdag helemaal niets te roken/dampen.

op dit moment heb ik eindelijk mijn vertrouwde koffie smaakje weer terug. Was altijd Dlice maar is nu flavour power geworden deze dus. een aanradertje. smaakt beetje naar koffie, maar heeft een heerlijke hazelnoot smaak eraan zitten.

Ik heb mij vrijdag rot geproefd aan allerlei smaakjes. maar de echt frisse liquid voor deze zomer moet ik nog vinden. Zoek een lekkere cactus/citroen zoals karvan cevitam een tijdje als frisdrank had. of een Aardbijensmaak die ook echt naar aardbij en niet 1 of ander overdatum antibioticadrankje smaakt. Ik ga mij de komende tijd maar eens verdiepen in flavours. in vergelijking tot 2 jaar terug is hier nu een stuk meer in te vinden.

[ Voor 60% gewijzigd door Meulugar op 11-05-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Wat ik erg lekker fris vind is red headed slut (cranberry) van glv en en strawnilla (aardbei milkshake) van nicoticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Fusioxan schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:04:
Ik vraag me af hoeveel jullie eigenlijk per dag dampen.
Als ik de hele dag een dripper met een dual coil gebruik gaat er makkelijk 10-15ml per dag doorheen. Als ik het afwissel met een Kayfun of Eleaf Lemo 2 dan zit ik op zo'n 8-9 ml per dag. Het maakt me ook geen donder uit hoeveel ik damp. Ik koop base per liter dus goedkoper kan het niet.

T-Juice Strawberry is trouwens ook erg lekker. Dat is de enige echt frisse aardbeiensmaak die ik ken. Kun je bij eliquidmania.nl kopen. Dit is wel een concentraat dus je moet zelf mixen.

[ Voor 29% gewijzigd door DervishD op 11-05-2015 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb 8 flessen van 50ml bij GLV besteld

Black, Blue & Bloody, Panty Dropper (VG), Kustard, The OC, My Boy Blue,Purple Stuff, Supersonic, Twilight Zone

komt dan op ongeveer 2,65 per 10ml (met 20% korting). Paar had ik al eens gehad (BBB en Panty Dropper, heerlijk, The OC ook prima te doen :) )

[ Voor 17% gewijzigd door 418O2 op 12-05-2015 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meulugar

Meulugar

Domino schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:51:
Wat ik erg lekker fris vind is red headed slut (cranberry) van glv en en strawnilla (aardbei milkshake) van nicoticket.
Alleen de naam maakt het al waard om te testen. :+
DervishD schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:54:
[...]

Als ik de hele dag een dripper met een dual coil gebruik gaat er makkelijk 10-15ml per dag doorheen. Als ik het afwissel met een Kayfun of Eleaf Lemo 2 dan zit ik op zo'n 8-9 ml per dag. Het maakt me ook geen donder uit hoeveel ik damp. Ik koop base per liter dus goedkoper kan het niet.

T-Juice Strawberry is trouwens ook erg lekker. Dat is de enige echt frisse aardbeiensmaak die ik ken. Kun je bij eliquidmania.nl kopen. Dit is wel een concentraat dus je moet zelf mixen.
Bedankt, Ik wil ook zelf gaan mixen. ben de smaken die ik hier kan krijgen beetje zat aan het worden. had ookal de flavors van puffstore gevonden. Heeft iemand hier evaring mee? TFA of TPA flavors kan ik hier ook bestellen. en de base is ook wel makkelijk aan te komen in vergelijking tot 2 jaar geleden.

Had gister wel ff de pest in mijn melo (nouja mijzelf) kreeg hem niet open om te refillen. uiteindelijk thuis met een gordijnhaak in de luchtgaatjes kreeg ik hem open.

Ben vanaf het weekend trouwens helemaal analoog vrij. ben zo nu en dan wel wat onrustig maar dat trekt wel weer weg. Wil dit keer ook zo snel mogelijk naar de 3mg of 6mg nicotine toe om uiteindelijk nicotine vrij te dampen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 672936

Ook een overbelaste e-sigaret is minder schadelijk volgens het RIVM.

bron: http://www.acvoda.nl/2015...e-acvoda-op-rivm-rapport/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 13:08

ZenTex

Doet maar wat.

Fusioxan schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:04:
Ik vraag me af hoeveel jullie eigenlijk per dag dampen.
Lastig te zeggen aangezien ik mijn tank vrijwel noot geheel vul, maar ik gok 3-4 ml max per dag? Dan loop ik er wel de halve dag aan te sabbelen. Enfin, niet verkeerd voor iemand die voorheen tot 2 pakjes p/d analoog deed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opblaashaas
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-07 13:33
ZenTex schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 17:00:
[...]

Lastig te zeggen aangezien ik mijn tank vrijwel noot geheel vul, maar ik gok 3-4 mg max per dag? Dan loop ik er wel de halve dag aan te sabbelen. Enfin, niet verkeerd voor iemand die voorheen tot 2 pakjes p/d analoog deed. :)
3/4mg? Daar zit ik al aan met 1ml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-07 13:08

ZenTex

Doet maar wat.

Typo, ik heb het aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Meer mensen hun pakketje van gearbest nooit gehad? Ze blijven me maar aan het lijntje houden en nu werkt de site hier ook niet meer (maar dat kan even natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
die zijn wel vaker traag hoor.

10x50ml GLV binnen met de MOM20 code (lekker rap dus, free shipping), zonder douane :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

9 april verstuurd...naja, we wachten maar af :)

Wel mijn Subtank+ van Fasttech zojuist binnengekregen. Ziet er aardig genuine uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Vriend van mij wacht ook al iets langer dan een maand op zijn bestelling van gearbest.
Bleek dat hij aardig laag op de lijst stond van alle pre-orders. Vorige week is het pas verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Heb al twee weken een pakketje van vaporkick bij de douane liggen.

Zal wel aftikken worden 😡. Als het uberhaupt doorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 16:19

Cramthabam

Leef en laat leven

Ik heb mijn spullen van Fastech net ook binnen. 12-5 verstuurd en 20-5 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Gisteren mn spul van VapeBase binnen gekregen; Kon ik eindelijk weer een hoeveelheid Red Astaire maken met t concentraat wat ik heb. 9m% gemengd. Mijn Subtank+ zit weer lekker vol :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6Hc0VqvlEX3lRULJtNGHrKLU/thumb.jpg

Daarna naar n vriend van me gegaan om mn menthol base te maken. 10gr menthol kristallen oplossen in 12gr PG en aangelegd tot 7m%. Die ga ik dadelijk in mn dripper lekker proberen.

Thanks @MarcelG voor de hulp.

[ Voor 3% gewijzigd door Krypt op 22-05-2015 10:00 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
Nogal een dooddoener....hij is gewoon origineel behalve als je de "Subtank Styled" hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:55
Nou, al bijna een maandje gestopt met dampen. Was toch nog moeilijker dan ik dacht, maar ben er blij mee.

Heb meteen alle spullen de deur uitgegooid, en met een reden. Peuken wil ik al helemaal niet meer aan beginnen, en die zou je zo op kunnen halen bij de pomp. Om weer verder te gaan met dampen, moet ik eerst eens wat bestellen bij een webshop, en dan is het er hopelijk de volgende dag. Toch een grotere drempel die je moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
eerste cloupor mini is stuk. De 510 is losgekomen. Er zit een Subtank op en die aansluiting is te lang waardoor hij niet strak zit en dus kan wiebelen. 4,5 maand volgehouden volgens mij. Ik heb er nog 1 als backup gelukkig. Misschien is het wel te fiksen, maar ik weet niet of dat de moeite is.

[ Voor 32% gewijzigd door 418O2 op 22-05-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Zit er geen schroef in de 510 aansluiteing waarmee je de diepte van de pin kunt instellen?

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Krypt schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 12:55:
Zit er geen schroef in de 510 aansluiteing waarmee je de diepte van de pin kunt instellen?
Jawel, maar zelfs op zijn 'diepst' is hij niet diep genoeg. De subtank heeft écht een lang schroefdraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Krypt schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:59:
Gisteren mn spul van VapeBase binnen gekregen; Kon ik eindelijk weer een hoeveelheid Red Astaire maken met t concentraat wat ik heb. 9m% gemengd. Mijn Subtank+ zit weer lekker vol :)
[afbeelding]

Daarna naar n vriend van me gegaan om mn menthol base te maken. 10gr menthol kristallen oplossen in 12gr PG en aangelegd tot 7m%. Die ga ik dadelijk in mn dripper lekker proberen.

Thanks @MarcelG voor de hulp.
Welke mod is dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Niet de 50, maar de 30. Gehaald bij Gearbest; http://www.gearbest.com/electronic-cigarettes/pp_97750.html

Duurde ook een tijdje voordat ik die had. 4 dec besteld, en pas na kerst in huis volgens mij.

Moet nog een goede box-mod erbij bestellen; ben nog aan het orienteren.

[ Voor 15% gewijzigd door Krypt op 22-05-2015 14:38 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
418O2 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:53:
eerste cloupor mini is stuk. De 510 is losgekomen. Er zit een Subtank op en die aansluiting is te lang waardoor hij niet strak zit en dus kan wiebelen. 4,5 maand volgehouden volgens mij. Ik heb er nog 1 als backup gelukkig. Misschien is het wel te fiksen, maar ik weet niet of dat de moeite is.
https://www.reddit.com/r/...ini_loose_510_solderglue/

Lijkt mij wel de moeite waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
418O2 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:01:
[...]

Jawel, maar zelfs op zijn 'diepst' is hij niet diep genoeg. De subtank heeft écht een lang schroefdraad
Overdrijven is ook een vak.

Géén 1 van mijn tanks (Subtank, Nautilus, Erls, Taifun) zitten flush met de Mini, dus laten we stellen dat de 510 van de Mini gewoon kut is.

GLV korting: MEMORIAL30

[ Voor 3% gewijzigd door Trent900 op 23-05-2015 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Ik heb nu ook een Yihi SX Mini M class en ben tot nu toe niet echt weg van het temp gereguleerd dampen. Ik heb er een 0.12 ohm spoeltje in zitten en hoe ik 'm ook instel, ik krijg maar geen goede vape .De 1e hit geeft een goede damp, de 2e is al minder warm en daarna koelt het zaakje gewoon te snel af. In VW modus kan ik met een dripper gewoon 5-6 goede hits nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06-07 18:39
GLV korting: MEMORIAL30
Bedankt voor de tip. Kleine aanvulling: Code geeft 30% korting en is geldig tot maandagavond 25 mei 11.59PM EST

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Krypt schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:36:
Niet de 50, maar de 30. Gehaald bij Gearbest; http://www.gearbest.com/electronic-cigarettes/pp_97750.html

Duurde ook een tijdje voordat ik die had. 4 dec besteld, en pas na kerst in huis volgens mij.

Moet nog een goede box-mod erbij bestellen; ben nog aan het orienteren.
Mijne op 9 april bestel, 11 April verzonden en tot op de dag van vandaag niks binnen. Ik bestel er maar niks meer. Fasstech met PostNL service is top. 10 dagen en het is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Beste koop nu Is de subox mini als je een complete set wil. Twijfel er zelf ook over om 1 te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

418O2 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:36:
Beste koop nu Is de subox mini als je een complete set wil. Twijfel er zelf ook over om 1 te nemen.
https://www.fasttech.com/products/2385501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Zit er nu wel of geen 18650 bij? Maar ziet er wel interessant uit.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Die zit er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Zag hem daar ja, gearbest heeft hem ook.. Maar ik pre order niet meer. Wil eerst weten of er geen quirks in zitten en wanneer hij écht leverbaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik heb hem wel besteld...wat is een quirk?

Kleine review Subtank VS Subtank Plus

Omdat ik een nieuw glaasje moest hebben voor de Subtank deze besteld bij Fasttech en tegelijkertijd de Subtank Plus mee besteld vanwege de prijs (31USD). Er stond bij dat deze authentic zou zijn, maar dat nam ik even met een klontje zout. Shipped met PostNL methode en 10 dagen later was het binnen.

En inderdaad, de Subtank Plus is origineel, maar kon niet zo 123 vinden waarom ik hem zou gaan gebruiken. Hij was even groot en zo op het eerste gezicht weinig verschil met de Subtank. Fout dus.

De verschillen met een Subtank zijn:

- Andere airholes en zelfs van twee kanten
- Geen dual coil RBA meer
- Geen ombouwpakket als je de RBA wilt gebruiken
- Dus ook geen lelijke schroeven aan de bovenkant
- 7ml tank
- Kortere en bredere driptip
- Geen adjustable centerpin meer

Nu twee dagen in gebruik en ik ben tevreden. De 7ml tank is fijn als je eerst bij de Subtank de RBA gebruikt waardoor je nog maar 4.5ml over hield. Bij de Subtank had ik de grootste airhole open. Dat hoef ik op de Plus niet te doen. Hij staat nu op de laagste stand en dat komt overeen met de hoogste stand van de normale Subtank.

Dat het geen dual coil meer is, vind ik wel jammer, maar scheelt wel weer een hoop gepriegel als je deze wilt vervangen. De huidige coil is 0.6Ohm (ipv 0.5 wat hun aangeven) op mijn Sigelei 100W. Een nadeel is de driptip, deze voelt eerder heet aan dan met de oude driptip na een paar vapes. Wel voelt deze driptip steviger aan dan de oude welke een beetje wiebelt.

Ander voordeel is dat de glaasjes die ik had besteld (origineel Kanger 10USD 5 stuks) ook op de Plus passen zover ik kan zien. Toch krijg je bij de aanschaf van je Plus een extra glaasje erbij geleverd. Niet onbelangrijk, omdat mijn Sigelei met Subtank dusdanig lomp is dat deze nog wel eens wilt barsten bij het vallen.

Al met al vind ik de Plus inderdaad een verbetering en hou ik hem als standaard.

[ Voor 95% gewijzigd door Yzord op 23-05-2015 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
418O2 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 18:21:
[...]

Zag hem daar ja, gearbest heeft hem ook.. Maar ik pre order niet meer. Wil eerst weten of er geen quirks in zitten en wanneer hij écht leverbaar is
Bij Gearbest is ie 53.57 dollar met de code MAXY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Via Gearbest bestel ik niets meer. Ik krijg een refund van mijn bestelde order welke maar 50% is. Niet echt klantvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Yzord schreef op zondag 24 mei 2015 @ 12:46:
Via Gearbest bestel ik niets meer. Ik krijg een refund van mijn bestelde order welke maar 50% is. Niet echt klantvriendelijk.
Tot nu toe geen problemen gehad met Gearbest. Wat was er gebeurt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

luckyjan schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:01:
[...]

Tot nu toe geen problemen gehad met Gearbest. Wat was er gebeurt dan?
Paar posts eerder staat dat hij zijn bestelling niet heeft ontvangen. Ikzelf heb volgens mij bij GearBest (maar kan ook FastTech zijn, is alweer ff geleden) een Kuro Coiler besteld en die ook nooit gehad. Ach, dat ging om een paar euro, dus ik had geen zin er moeite voor te doen :z

EDIT: Die Kanger SUBOX-set ziet er wel erg slick uit trouwens :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Krentenbol op 25-05-2015 19:46 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Bij mij ging het om 70 dollar. Wel tracking van gehad, maar niet meer dan dat het shipped naar NL was staat er niet. En ik kan het natuurlijk laten zitten, maar daar ben ik geen hollander voor. Dat je dan maar 50% refund krijgt is gewoon belachelijk, maar goed. Zal wel normaal zijn in China 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Niet met Paypal betaald? Via een dispute krijg je gewoon je geld terug als je niks gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

luckyjan schreef op maandag 25 mei 2015 @ 21:13:
Niet met Paypal betaald? Via een dispute krijg je gewoon je geld terug als je niks gekregen hebt.
Een vd redenen waarom ik ALTIJD via Paypal betaal. Tot op heden altijd het volle bedrag terug ontvangen. :*)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-07 20:44
Heb mezelf niet kunnen inhouden bij de aanblik van de zwarte Subox mini. Wil al een tijdje een Subtank, dus de preorder bij Fasttech is gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ja nu maar hopen dat hij snel uitgeleverd wordt.

En ow ja, hij heeft trouwens een fixed 510 pin ;) dat je het weet, want daar is een hele heisa over lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

dubbeldekkert schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:09:
Heb mezelf niet kunnen inhouden bij de aanblik van de zwarte Subox mini. Wil al een tijdje een Subtank, dus de preorder bij Fasttech is gedaan.
Ieder zijn smaak, ik vind het maar een lelijk ding. Volgens mij is die nog van plastic ook? (Weet niet zeker).

De subtank mini is dan wel weer mooi.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

Lekker bezig weer hier. Ik heb mijn SMY35 een paar keer laten vallen met de tank er nog op (niet eens hoog, van de bank op de vloer) en nu maakt hij denk ik kortsluiting op de 510-connector. Hij reageert hier alleen iets minder nonchalant op dan mijn iStick, die geeft aan dat er kortsluiting is. De SMY35 reboot gewoon :+ Nu vraag ik me alleen af of wat dé plek is om tweedehands dampspul te kopen. De bekendere online sites hebben er geen aparte categorie vol, dus moet je het maar zien te redden met vage keywords en op Dampforum bijvoorbeeld zag ik ook geen vraag en aanbod-sectie. Iemand die me kan helpen?

Ander plannetje is trouwens dat ik 2 boxen koop en 510-connectors en er gewoon weer 2 goede van maak, maar ik begin mijn DIY-skills steeds meer te wantrouwen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Op dampforum is zeker wel een vraag en aanbod-sectie hoor:

http://www.dampforum.nu/forum/5-aangeboden-gevraagd/

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Krentenbol schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:55:
Lekker bezig weer hier. Ik heb mijn SMY35 een paar keer laten vallen met de tank er nog op (niet eens hoog, van de bank op de vloer) en nu maakt hij denk ik kortsluiting op de 510-connector. Hij reageert hier alleen iets minder nonchalant op dan mijn iStick, die geeft aan dat er kortsluiting is. De SMY35 reboot gewoon :+ Nu vraag ik me alleen af of wat dé plek is om tweedehands dampspul te kopen. De bekendere online sites hebben er geen aparte categorie vol, dus moet je het maar zien te redden met vage keywords en op Dampforum bijvoorbeeld zag ik ook geen vraag en aanbod-sectie. Iemand die me kan helpen?

Ander plannetje is trouwens dat ik 2 boxen koop en 510-connectors en er gewoon weer 2 goede van maak, maar ik begin mijn DIY-skills steeds meer te wantrouwen :')
Heb je hem al een keer open geschroefd? Gaat vrij makkelijk met de SMY35. Onder en boven de schroefjes eruit , aan de onderkant de usb poort los schroeven en dan van onderen af naar boven duwen. Wellicht dat de batterij los is gaan zitten want dat was bij mij ook een keer gebeurt.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eTFH2GX.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 31-05-2015 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Is tegenwoordig een minimaal aantal posts en leeftijd account voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

luckyjan schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:19:
[...]

Heb je hem al een keer open geschroefd? Gaat vrij makkelijk met de SMY35. Onder en boven de schroefjes eruit , aan de onderkant de usb poort los schroeven en dan van onderen af naar boven duwen. Wellicht dat de batterij los is gaan zitten want dat was bij mij ook een keer gebeurt.

[afbeelding]
Dat heb ik geprobeerd, maar ik was onderweg naar hetzelfde resultaat als met mijn iStick: de up- en downknoppen slopen. Dat is me in ieder geval gebeurd bij de iStick en de downknop is al losgekomen bij de SMY, dus ik heb hem maar weer dichtgestopt voor ik meer kapot maakte.
Dersan schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:26:
[...]

Is tegenwoordig een minimaal aantal posts en leeftijd account voor nodig.
Daarom zag ik hem niet. Ik had namelijk wel een account gemaakt. Wat is de minimale postcount daarvoor? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Die knopjes zitten los en kan je met wat klooien weer terug leggen als je hem weer in elkaar schroeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
dubbeldekkert schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:09:
Hier een (Duitse) review van de subox

[YouTube: https://youtu.be/Y7xlte3mjVw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

luckyjan schreef op maandag 01 juni 2015 @ 06:29:
Die knopjes zitten los en kan je met wat klooien weer terug leggen als je hem weer in elkaar schroeft.
Dan ga ik nog eens kijken :) Bij de iStick zitten de knopjes voor de buitenkant geklemd op de interne knopjes met plastic haakjes en die waren afgebroken toen ik hem open maakte :')

EDIT: En hij doet het weer! En ik heb een knopje gesloopt _O-
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/R7ea8qxjhyMKxTW9uE4MROIc/medium.jpg
Jammer dat mijn soldeerbout atm bij m'n pa ligt :/

[ Voor 26% gewijzigd door Krentenbol op 01-06-2015 14:51 ]

Pagina: 1 2 ... 104 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.