Typisch gevalletje Vaper's Tongue.Evolet schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:06:
Cool dit topic had ik nog niet gezien!
Vorig jaar gaan dampen, een simpel ego setje gekocht en een 2 tal liquids. Het heeft mij een tijd van het roken afgehouden. Op de een of andere manier toch weer gaan roken..
Sinds een week ongeveer, naar de stenenwinkel hier op de hoek geweest. Toch maar wat zwaarder geschut gekozen voor extra motivatie. Inmiddels is mijn set een Eleaf mini istick met een kanger clearo. Een hele rits met liquids uitgeprobeerd, ben zelf helemaal fan van de american stars met name de cocos choco variant. Helaas na een tankje proefde ik deze niet meer, merk dat ik steeds vaker een taste block heb met de cocos smaakjes terwijl deze zó lekker zijn.
De hoeveelheid liquids die ik heb staan is vrij veel zeker voor een beginner.
En het jammere is geen van allen zit er een tussen dat ik denk JA! Behalve de cocos maar die proef ik niet meer.
Ik rook nu nog tussendoor A-tjes, deze smaken mij toch nog wel. Maar ik vape zoveel mogelijk, nu nog mijn smaak vinden. Misschien maar eens een aantal cocos varianten uitproberen..
De enige permanente oplossing is om ervoor te zorgen dat je altijd meerdere verschillende smaakjes tot je beschikking hebt en regelmatig afwissel. Ik heb zelf drie setjes die op meerdere manieren te combineren zijn maar momenteel zo:
Atmomixani 69 clone met 18350 accu en Aspire Nautilus Mini, zonder kick, met menthol / mint / drop of mix daarvan (nu een 50/50 menthol-drop-mix).
Atmomixani 69 clone met 18500 accu en Aspire Nautilus, met kick, met een fris fruitig smaakje (bijvoorbeeld appel, cola, kers, aardbei, watermeloen; nu limonade).
Kato Hammer met 18650 accu en Aspire Nautilus, met kick, met een zoetig smaakje (bijvoorbeeld vanille, karamel, banaan; nu kokos).
Al naar gelang waar ik op dat moment zin in heb grijp ik de ene of de andere mod.
En dat valt nog wel mee eigenlijk, ik zie hier soms foto's voorbij komen van ware damporgels, mensen die vijf, zes, zeven of nog meer verschillende setjes met verschillende smaken hebben klaarstaan...
Bij een collega van mij zag ik het zelfde als wat jij zegt: dat af en toe toch nog zin hebben in een sigaret. Pas toen hij meerdere smaakjes ging dampen kon hij de tabak laten liggen. Puur "voor de afwisseling" had hij soms die sigaret nodig en dus pas toen hij voor die afwisseling naar een ander smaakje kon grijpen kon hij de tabak afzweren...
[ Voor 7% gewijzigd door Mx. Alba op 06-05-2015 11:59 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.