Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 33 ... 104 Laatste
Acties:

• iNSANiTi
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

iNSANiTi

...eM HaeY ! eNaSNi b2 ToG u

Floor-is schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:12:
[...]

Ik vind het vrij wit ;)

[afbeelding]

[...]

Enige wat ik denk is "da's niet verstandig en ik hoop maar dat hij een lange driptip heeft, of beter nog: een rietje". Je hebt geen controle over de hoeveelheid vloeistof, niet over hoeveel er op de coil komt en het gaat denk ik dus echt spetteren als een motherf*cker.
Zit er vrij wit uit ja. :9

En opzoek naar een lange gebogen drip tip dus.... http://www.thedriptipstore.com/collections/extra-long
Embryo1 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:03:
[...]

http://www.ebay.com/itm/M...23896d:g:BzIAAOSw8-tWXxJz
Valt toch wel mee, ong. € 6,30 voor 180 stuks Muji met gratis verzending. Werken perfect en levenslang genoeg.
Is dat hetzelfde katoen als hier? http://vaporshop.be/nld/p...-organic-cotton-muji-pads

Anyway ik ga wat verschillende katoen proberen oa Bacon, L-D Vapegear en dan nog MUJI.

Welk type wicks heeft jullie voorkeur en welke brand?

[ Voor 30% gewijzigd door iNSANiTi op 22-12-2016 21:17 ]

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-10 17:10
Domino schreef op donderdag 22 december 2016 @ 11:00:
[...]

Dus je wilt een complete ready-to-vape liquid in grote flessen?
Heb je een recept? Ik kan best voor je mixen

Anders kom je snel op een webshop a la flavour boss. Maar daar moet je ook nog nic, PG en VG toevoegen.
wil een blend van rond de 70vg en30pg en 3% of zelfs minder nicotine
maar denk dat dit een goede sigaretten vervanger is ?
RJ4 Caramel Almond Cream
http://e-liquid-recipes.c...0Caramel%20Almond%20Cream

Maakt eigenlijk niks uit als het maar geen kersen of zo kauwgomballen smaakt heeft :P
Beetje zoiets als fruit tabak is tof kwa mijn mening ;)
Wat je vroeger zeg maar bij opa op schoot van die lekker luchtjes had als die pijp rookte :P

en dan in flesjes van 250ml.
Wat zou dat kosten :? En kun je dat maken d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-10 06:14
iNSANiTi schreef op donderdag 22 december 2016 @ 19:10:
Heeft iemand ervaring met echt ongebleekt katoen? en zo ja welke is dat dan?
Want ik zie zoveel katoen wat ongebleekt, maar wel spier wit is. Echt katoen is toch een beetje gelig/bruin?
volgens mij is dat bleken vooral om de zwarte zaadjes te verwijderen, en zijn de wat gelige/bruine katoen gewoon andere rassen.

Maar je wil vooral biologisch geteelt, hand geplukt katoen.
Gebleekt katoen is geen garantie dat het ook pesticide vrij is.Het is bv. geen uitzondering dat er zwaar toxische ontbladerings- middelen worden gebruikt om de machinale oogst te vergemakkelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

justmike schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:36:
[...]

volgens mij is dat bleken vooral om de zwarte zaadjes te verwijderen, en zijn de wat gelige/bruine katoen gewoon andere rassen.

Maar je wil vooral biologisch geteelt, hand geplukt katoen.
Gebleekt katoen is geen garantie dat het ook pesticide vrij is.Het is bv. geen uitzondering dat er zwaar toxische ontbladerings- middelen worden gebruikt om de machinale oogst te vergemakkelijken.
Ja inderdaad, vandaar ook mijn vraag welke wicks jullie gebruiken.

* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 22:11
ibothead schreef op donderdag 22 december 2016 @ 10:45:
[...]

Gewoon inderdaad flessen voor gemixt met pg/vg en beetje nicotine in 500 of 250 ml O-)
Kut regels in nederland mag je niet meer dan 10ml hebben |:(
Ben al op zoek naar fysieke winkels in duitsland net over de grens
Nee, zoiets ben ik in nederland nog niet tegengekomen. Je kan de verschillende vloeistoffen natuurlijk ook zelf bij elkaar mengen. http://nieuwesigaret.nl en http://e-liquidnederland.nl hebben PG, VG en ook nicotine. Zelfs tot 100mg/ml.

dit kwam ik zojuist ook nog tegen bij de zuiderburen

http://vaporshop.be/nld/product/1589/base-80vg-125ml-the-fuu

kun je zelf aroma aan toe voegen, en klaar ben je

[ Voor 12% gewijzigd door Undy op 23-12-2016 05:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
iNSANiTi schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:13:

Anyway ik ga wat verschillende katoen proberen oa Bacon, L-D Vapegear en dan nog MUJI.

Ik heb de Cotton Bacon en de eenvoudige goedkope pads japanse organische katoen en ook de Cotton Blend strips van fiber freaks density 1.

Ik ben er nog niet over uit wat het fijnste is.

Wel heb ik een paar van die goedkope pads gekookt en rustig laten drogen. nu hebben ze geen bijsmaak meer en waren minstens 2 keer zo dik geworden. Dus ook luchtiger. Ze doen het erg goed hier. Ik gebruik ze voornamelijk in mijn RDA's, waar ik elke dag wel een andere coil in zet om te testen. Daar gebruik ik dan niet het duurdere wickmateriaal voor.
De cotton bacon heb ik in mijn IJOY RDTA waar 0.13 Ohm dual coil SS316L staggered fused claptons 3mm 7 wraps in zit.
Nu al 8 dagen en zien er uit alsof ze vandaag gewickt zijn.
In mijn Steam Crave Aromamizer Supreme RDTA heb ik 0.11 Ohm Staple coils 3mm 5 wraps zitten met Fiber Freaks wicks. Ook een dikke week geleden gedaan en zien er ook nog prima uit.
zoals ik eerder al aangaf, ik ben er nog niet over uit welk wick materiaal het beste is, en het kan zomaar zijn dat verschillende materialen voor verschillende toepassingen het beste is wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
iNSANiTi schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:13:
[...]

Zit er vrij wit uit ja. :9

En opzoek naar een lange gebogen drip tip dus.... http://www.thedriptipstore.com/collections/extra-long

[...]

Is dat hetzelfde katoen als hier? http://vaporshop.be/nld/p...-organic-cotton-muji-pads

UD Muji heb ik ook in het begin gekocht. Maar dat is gewoon opnieuw verpakte Muji met een eigen naam.
Ik gebruik zowel Muji als Bacon V2, maar werk liever met Muji. Smaak verschil merk ik niet. De kosten wel.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-09 12:18
Ik gebruik Puff Rectangle Organic Cotton.

Deze knip ik in 3 reepjes. (1 pad). Daarna haal ik de bovenste en onderste laagjes er af.
Stop de katoen tussen wijs en middelvinger, en veeg een paar keer met het katoen hiertussen. Dit verwijderd het overtollige katoen. Daarna rol ik het op als een sjekkie, en door de coil. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Domino schreef op donderdag 22 december 2016 @ 20:28:

Vroeger hadden we bridgeless atomizers. Zat een soort staalwol in, geen katoen of rayon.
Ik vape pas een maand of 3, maar daar heb ik over gehoord. Kan ze helaas nergens in de buurt vinden.
Schijnt handig te zijn om verschillende smaakjes te testen omdat er geen smaak in de wicks achterblijft.
weet jij misschien waar die nog te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:06
Undy schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 11:51:
[...]

Ik vape pas een maand of 3, maar daar heb ik over gehoord. Kan ze helaas nergens in de buurt vinden.
Schijnt handig te zijn om verschillende smaakjes te testen omdat er geen smaak in de wicks achterblijft.
weet jij misschien waar die nog te vinden zijn?
Dat werkt echt allemaal niet, ik zou me de moeite besparen.

Net als keramische coils/vaping donuts. Nooit echt doorgebroken

[ Voor 7% gewijzigd door 418O2 op 23-12-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Ah ok. Ach het was me gewoon te doen om niet te hoeven rewicken de hele tijd met proeven en testen.
Dus als iemand iets weet over verkrijgbaarheid, hoor ik het graag

[ Voor 25% gewijzigd door Undy op 23-12-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
Undy schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 05:16:
[...]

dit kwam ik zojuist ook nog tegen bij de zuiderburen

http://vaporshop.be/nld/product/1589/base-80vg-125ml-the-fuu

kun je zelf aroma aan toe voegen, en klaar ben je
:D _/-\o_
Thanks gaan we volgende week een bezoekje brengen vanuit eindhoven ;)

Zo ook weer dingen in huis gekregen 8)
Afbeeldingslocatie: https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15590353_1820237898261729_3557471657352937443_n.jpg?oh=0924e564e19952aae3eec00e4a07cdda&oe=58DFA3F8

Echt mooi klein eleaf istick tc100w kastje lekker stevig aluminium en ziet er erg handzaam uit oOo *O*
Jammer dat die batterijen nog opgeladen moet worden :z Duurt 4,5 uur

[ Voor 34% gewijzigd door ibothead op 23-12-2016 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
Hah, ja das altijd moeilijk. Geduld opbrengen.

[ Voor 65% gewijzigd door Undy op 23-12-2016 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
Undy schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 16:17:
Hah, ja das altijd moeilijk. Geduld opbrengen.
Zie nu pas dat die batterijen 3000 mah waren van lg _O-
Fijn zo verkoper van pipeline in eindhoven die gaf me deze voor mijn mod :+
Was niet blij dat ik het spul uit china heb laten komen >:)
Helaas kon die me niet helpen aan base en aroma's alleen vreselijk duren flesjes :(
Kut eu met zijn regels

Dit dampt toch wel zo lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Ah bij Pipeline. Daar heb ik mijn pico met subtank mini vandaan. En sinds die aankoop verder alles uit china laten komen. Hij kan overigens wel aan basen en aromas komen, zelfs van hun merk. Maar wees maar blij dat je dat daar niet koopt, heel erg veel te duur. Die fout heb ik wel gemaakt toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
Undy schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 20:14:
Ah bij Pipeline. Daar heb ik mijn pico met subtank mini vandaan. En sinds die aankoop verder alles uit china laten komen. Hij kan overigens wel aan basen en aromas komen, zelfs van hun merk. Maar wees maar blij dat je dat daar niet koopt, heel erg veel te duur. Die fout heb ik wel gemaakt toen.
Ja al een keer naar toe gegaan toen ik de Joyetech eGo One V2 voor ging kijken daar vroeg die er 80 euro voor :o
Had ook geen losse tankje wilde later de nautilus mini er op hebben, maar ja hij had het er over dat je door de overheid vooral wordt gelimiteerd voortaan :(

Als dit ook werkelijkheid wordt zoals met de sigarretten die ze in 2017 niet meer willen hebben uitgestald dan wordt een markt gewoon verpest ;(
En beetje vreemd want dit is zoveel malen gezonder en ik ben weer lekker aan het dampen hoop dat snel mijn volgende tankjes komen en extra set batterijen en col materiaal enz.
Morgen eens naar bels en base halen en flavors.

Dag kerst bonus >:) :o

[ Voor 10% gewijzigd door ibothead op 23-12-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Hallo!

De reuleaux 2/3 van Wismec 2 dagen geleden binnen gekregen. Niets op aan te merken.
Vandaag ineens de batterijen leeg, dus deze vervangen. Mod geeft aan dat deze ook leeg zijn.
Als ik dezelfde batterijen in mijn andere mod stop, zijn ze gewoon helemaal vol. 

Het lijkt er dus op dat er iets mee aan de hand is? :/

Heb de mod net open gemaakt, maar zie geen losse soldeerverbindingen zitten.
Ook heb ik de firmware gedown/upgrade, geen resultaat.

H/w versie 1.02

Iemand ideeën? Hoe gaat fasttech om met garantie e.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
ooh ja vraag je he mijn mod kan zeg maar verschillende modussen aan
watt modes
bypass
tc-ni/tc-ti/tc-ss
en dan nog los temperatuur control :P
Genoeg zou je zeggen.

Nu heb ik nog alleen de nautilus mini en 5ml versie er op zitten en die krijg ik alleen in de eerste 2 modes ?
Kan dit kloppen door dat het gewoon standaard coils en tanksystemen zijn ?

Ik heb gelukkig al wel ingelezen welke wattage ik moest gebruiken en volt :P
stond met aanzetten op 100 watt _o- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
ibothead schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:45:
ooh ja vraag je he mijn mod kan zeg maar verschillende modussen aan
watt modes
bypass
tc-ni/tc-ti/tc-ss
en dan nog los temperatuur control :P
Genoeg zou je zeggen.

Nu heb ik nog alleen de nautilus mini en 5ml versie er op zitten en die krijg ik alleen in de eerste 2 modes ?
Kan dit kloppen door dat het gewoon standaard coils en tanksystemen zijn ?

Ik heb gelukkig al wel ingelezen welke wattage ik moest gebruiken en volt :P
stond met aanzetten op 100 watt _o- 8)7
Misschien moet je kijken welke type coil er in de nautilus zitten ? Dus welk type draad je in je coil hebt. Vermoedelijk weet je dat wel, omdat je weet welke wattage je moest gebruiken in de juiste modus.

[ Voor 6% gewijzigd door Embryo1 op 23-12-2016 22:14 ]

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
Embryo1 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 22:09:
[...]

Misschien moet je kijken welke type coil er in de nautilus zitten ? Dus welk type draad je in je coil hebt. Vermoedelijk weet je dat wel, omdat je weet welke wattage je moest gebruiken in de juiste modus.
De coil is de aspire nautilus bvc pre made ;)
Maar ook al zet ik hem in SS modes dan springt die over naar watt modes.

Of zou ik de eleaf verkeerd nog ingesteld hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Voor de startende (en ook meer ervaren) zelfmengers:
80/20 VG/gedestilleerd water is echt absurd zacht, avoria verkoopt het als 'velvet' en dat klopt ook wel. Ik vind het zo zacht dat je 9mg nicotine niet eens merkt werkelijk.

Nadeel is wel dat je relatief lang moet steepen en misschien dat je wat meer aroma moet gebruiken omdat je dus geen PG hebt om de smaak te dragen :)

Oh en mocht iemand peer van avoria kopen: die smaak krijg je echt niet meer uit je coil/wick :D

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 13:40

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Echt heel erg slechte tent E-liquidMania. Ik doe een bestelling voor 6mg Dekang Blend. Wat krijg ik in de brievenbus? Dekang Desert 0mg.

En dat voor de kerst. Nu heb ik tijdens de kerst niks te roken en daar word ik niet vrolijk van.

Totaal niet aan te raden dus om daar te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Foutje kan gebeuren.. ze lossen het vast wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 13:40

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Dat zal best, maar ik heb nu niks te roken tijdens de kerst. Ben er goed sjaggie van

En daarbij zijn het 2 foutjes. En verkeerde type en geen nicotine terwijl ik om de 6mg vroeg.

[ Voor 36% gewijzigd door Yzord op 24-12-2016 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2vcvkeq.jpg

Oeps wordt nog wat nu nog meer flesjes vinden en flavours !

Iemand goed merk waar die echt te vreden over is ?

[ Voor 25% gewijzigd door ibothead op 24-12-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Yzord schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 14:35:
Echt heel erg slechte tent E-liquidMania. Ik doe een bestelling voor 6mg Dekang Blend. Wat krijg ik in de brievenbus? Dekang Desert 0mg.

En dat voor de kerst. Nu heb ik tijdens de kerst niks te roken en daar word ik niet vrolijk van.

Totaal niet aan te raden dus om daar te bestellen.
Da's naadje. Welke regio zit je? Wellicht een tweaker in de buurt?
ibothead schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:18:
[afbeelding]

Single flavours? FlavourArt wow.
Sowieso is bijna alles van FA dikke prima, maar meer in een mix.

Indien je echt gaat mixen: vienna cream, catalan cream, vanilla madagascar, meringue, caramel. Allemaal FA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Clavis schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 21:34:
Hallo!

De reuleaux 2/3 van Wismec 2 dagen geleden binnen gekregen. Niets op aan te merken.
Vandaag ineens de batterijen leeg, dus deze vervangen. Mod geeft aan dat deze ook leeg zijn.
Als ik dezelfde batterijen in mijn andere mod stop, zijn ze gewoon helemaal vol. 

Het lijkt er dus op dat er iets mee aan de hand is? :/

Heb de mod net open gemaakt, maar zie geen losse soldeerverbindingen zitten.
Ook heb ik de firmware gedown/upgrade, geen resultaat.

H/w versie 1.02

Iemand ideeën? Hoe gaat fasttech om met garantie e.d
Misschien de "oude" software erop flashen, want jouw versie 1.02 ?? is niet op de off. site van Wismec te vinden. De laatste volgens de site is firmware V4.13 TC 1.00
http://www.wismec.com/sof...-upgrading-reuleaux-rx23/
Mogelijk is het dan over.
Fasttech hanteert 45 days return. Maar goed lees maar even:
https://www.fasttech.com/pages/shipping-and-refund-policies
Meestal vragen de Chinese sites bij gantie of mogelijke claims om foto's of een video.
Maar ik zou eerst de firmware opnieuw erop flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
ibothead schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:18:
[afbeelding]

Zoals Domino zegt is FlavorArt erg goed. Ook Capella en The Flavor Apprentice zijn goed.
Elk merk heeft zijn eigen karakteristieken in combinatie met andere flavors.

Wat betreft de settings in temp control, is het belangrijk om te weten van welk materiaal je coil gemaakt is.
Als het Kanthal of NiChrome damp je op wattage. Als het Stainless Steel is damp kun je op temperatuur dampen maar ook op wattage.
Wanneer je coil van pure nickel of titanium gemaakt is MOET je op temperatuur dampen, omdat deze metalen boven een bepaalde temperatuur giftige stoffen afgeven en ook dat deze metalen heel veel in weerstand veranderen met het oplopen van de temperatuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
Embryo1 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:59:
[...]

Misschien de "oude" software erop flashen, want jouw versie 1.02 ?? is niet op de off. site van Wismec te vinden. De laatste volgens de site is firmware V4.13 TC 1.00
Meestal vragen de Chinese sites bij gantie of mogelijke claims om foto's of een video.
Hij heeft het over de hardware versie, niet de firmware versie.

Voor embryo1: Ik heb zoiets ook eens gehad. Heb gewoon de batterijen opnieuw opgeladen en probleem was over. De software kan iets verkeerd uitlezen natuurlijk. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10 18:26
In een ver verleden ooit eens een esmoker gehad (ego nogwat). Dampen ansich beviel wel maar dat ding lekte en was al gauw weer helemaal terug bij de analoge peuk. Nu heb ik in het kader van goede voornemens de volgende dingen besteld, ik weet alleen niet zeker of dit nu wel een volledige set vormt en of het allemaal wel compatibel is met elkaar:

5pcs Original 1.8 ohm Coil Head for Aspire Nautilus Mini
Authentic Aspire Mini Nautilus E - Cigarette Atomizer Kit
Original ELEAF 2600mAh Rechargeable Battery

Heb alles toch maar direct besteld i.v.m. de kortingen die nu gelden, maar kan iemand mij vertellen of ik zo een volledige damper in handen heb of dat ik nog wat mis (behalve liquid)? Heb overigens bewust niet zo'n grote accu besteld.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Embryo1 schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 15:59:
[...]

Heb ik gedaan, maar baat niet. Met 1.02 bedoel ik de hardware versie... maar lees dat ontzettend veel mensen hier last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
IceM schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:24:
In een ver verleden ooit eens een esmoker gehad (ego nogwat). Dampen ansich beviel wel maar dat ding lekte en was al gauw weer helemaal terug bij de analoge peuk. Nu heb ik in het kader van goede voornemens de volgende dingen besteld, ik weet alleen niet zeker of dit nu wel een volledige set vormt en of het allemaal wel compatibel is met elkaar:

5pcs Original 1.8 ohm Coil Head for Aspire Nautilus Mini
Authentic Aspire Mini Nautilus E - Cigarette Atomizer Kit
Original ELEAF 2600mAh Rechargeable Battery

Heb alles toch maar direct besteld i.v.m. de kortingen die nu gelden, maar kan iemand mij vertellen of ik zo een volledige damper in handen heb of dat ik nog wat mis (behalve liquid)? Heb overigens bewust niet zo'n grote accu besteld.
Da's een complete set. Netjes voor een 'herintreder' ☺.

Eventueel nog een reserve glaasje, als dat ding valt kun je er donder op zeggen dat glas het eerste is wat breekt.

Kan ze bij Gearbest niet zo snel vinden, bij fasttech wel: https://m.fasttech.com/c/...Nautilus+mini+replacement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Wow wat is die heisenberg lekker fris na 3 weken stepen zeg!

Sorry dat moest ik even kwijt :)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceM
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01-10 18:26
Domino schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:53:
[...]

Da's een complete set. Netjes voor een 'herintreder' ☺.

Eventueel nog een reserve glaasje, als dat ding valt kun je er donder op zeggen dat glas het eerste is wat breekt.

Kan ze bij Gearbest niet zo snel vinden, bij fasttech wel: https://m.fasttech.com/c/...Nautilus+mini+replacement
Tnx, meteen van die glaasjes besteld!

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Clavis schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 17:31:
[...]

Heb ik gedaan, maar baat niet. Met 1.02 bedoel ik de hardware versie... maar lees dat ontzettend veel mensen hier last van hebben.
Das wel vervelend. Heb je de versie met het grotere scherm? Zoals de RX200S?
Dit model heb ik zelf, maar (gelukkig) nergens last van gehad. Ik had jou probleem met de Eleaf iStick Pico.
zoals ik al eerder aangaf is dat uit zichzelf opgelost en niet meer voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13:27
Sinds ongeveer 2 maandjes aan het vapen. Maar ben er eigenlijk wel klaar mee. Veel gezeik ermee, vaak trekt hij slecht en smaakt ie vies (justfog q16) en die ego aio lekt makkelijk en werkt ook slecht. Van alles geprobeerd met beide. (Vloeistoffen, coiltjes, schoonmaken etc) en buiten dat vind ik het zelf toch we teveel gedoe. Opladen, schoonmaken (driptip met name) en niet te vergeten vullen.

Nu wil ik stoppen met dampen, maar ben toch bang voor ontwenningsverschijnselen. Ik ben pas net een kleine 2 weken begonnen op een nieuwe werkplek en ben toch al iemand die makkelijk spanningsklachten heeft. Ik damp 12 mg liquida nicotine, ik schat een 5ml gemiddeld per dag (op een Justfog q16, is denk op ongeveer 10watt)

Iemand een vergelijkbare situatie? Ik weet dat nicotine verslavend is. Echter in tabak zit meer zooi die verslavend is en de opname is anders. Zou ik merken als ik adhoc zou stoppen met dampen? Of toch stapje terug eerst door 6mg nicotine dampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Ik weet niet hoe het zit met ontwenning.
De joyetech producten zijn inderdaad over het algemeen vervelende dingen. Lekken erg gemakkelijk en de coils verbranden of verzuipen.
Maar ik vind het wel vreemd dat je problemen met de q16 hebt. Ik heb em een poosje gebruikt, mn moeder heeft er 2, en ze doen het fantastisch. Trekken goed en lekken nooit. Maakt niet uit hoe je ze weglegt.

Dat je q16 slecht trekt is ook raar. Je kan de luchttoevoer regelen. een ander ding kan zijn dat je liquid teveel VG bevat waardoor deze te stroperig is om vlot opgenomen te worden door de coil. dit soort dingen zijn altijd trial & error.

[ Voor 23% gewijzigd door Undy op 24-12-2016 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Undy schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:28:
Ik weet niet hoe het zit met ontwenning.
De joyetech producten zijn inderdaad over het algemeen vervelende dingen. Lekken erg gemakkelijk en de coils verbranden of verzuipen.
Maar ik vind het wel vreemd dat je problemen met de q16 hebt. Ik heb em een poosje gebruikt, mn moeder heeft er 2, en ze doen het fantastisch. Trekken goed en lekken nooit. Maakt niet uit hoe je ze weglegt.
Wellicht dat iemand hier wel een ervaring over heeft over ontwennen. Ja idd aanvankelijk deed de q16 het goed eerste week. Daarna niet meer eerst dacht ik elke keer dat t aan de coil lag. Toen andere vloeistof verhouding gekozen (meer pg) hielp tijdje. Heb veel geprobeerd maar tis elke keer tijdelijk, dan problemen met clearomizer 1 en dan weer met 2, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Een eGo AIO hoort écht niet te lekken, dat is de meest lek-proof tank die je kunt vinden ongeveer.

Je hebt wel twee mouth-to-lung sets op zich, dat is wel het beste qua overstap van echt roken.
Die eGo AIO heb ik ook, heel weinig gedoe mee moet ik zeggen. Geen lekken, geen rare smaakjes, maar je moet hem inderdaad wel op blijven laden want als hij wat leger raakt, raak je smaak en damp kwijt. Dat ding is overigens echt niet gemaakt om 5ml/dag mee weg te werken, noch geldt dat voor een Q16 trouwens.

Als je wilt stoppen: nicotinepleisters en lollies. Het is niet ideaal voor je huid, niet voor je tanden, maar het is een manier die soms wel werkt. (Meestal voor korte tijd overigens, drie van m'n collega's roken weer..)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Het snel slijten van een coil waardoor deze niet meer trekt, kan ook andere oorzaken hebben.
Welke liquid gebruik je en welke smaak? Als er veel sweeteners inzitten is een coil zo versleten, en met 5ml/dag is een week of anderhalf wel vrij normaal. Zelfs zonder veel sweeteners

[ Voor 5% gewijzigd door Undy op 24-12-2016 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Hoezo zou een q16 en ego aio geen 5ml weg kunnen werken? Tis op laag wattage he, dus zo gek veel is het dan niet imo.

De coil slijt niet zo hard hoor Undy, sommige trucs zoals tankje laten weken in water of wodka helpt soms even maar niet lang. Had eerst 50/50 van germanflavoursb(aardbei menthol) nu kersen-menthol van liquidflavour iced serie ik geloof dat die 65 pg is. (En iets van 30% vg en 5% smaakstoffen) En heb ook appel van millers ook rond die pg/vg. Momenteel gebruik ik alleen die kersen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Tja dan weet ik het zo ook even niet.
Ik bedoelde met slijten van de coil, dat de zoetstoffen in een liquid aankoeken op de coil, en ook een filmlaagje op de wicks aanbrengen waardoor deze nauwelijks vloeistof meer op zou kunnen nemen. En dan krijg je smerige dry-hits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Die Cherry Iced kan je zelf samenstellen.

A. 10/90, 20/80, 30/70, 50/50, 70/30, 80/20 VG/PG
B. 0,1,2,3,5,7,9,11,13,15,17,18,20 of 24mg nicotine
C. 10 of 30ml flesjes

Overigens is 70PG/30VG standaard, gecombineerd met 12mg nicotine moet dat echt een kneiter van een throathit geven.

De eGo AIO doet standaard 15-28Watt overigens, afhankelijk van de coil onder andere. Dat is niet per se 'niet echt veel' voor een 1100mah batterijtje. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Floor-is op 24-12-2016 22:56 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Het wattage van een AIO is afhankelijk van de weerstand van de gekozen coil, en het voltage dat de batterij nog af kan geven.
Met de 1.0 Ohm coil klopt het wattage inderdaad.
Met de 0.5 Ohm coil is dat maximaal 35 W min het verschil in voltagedrop onder belasting.

@Floor-is Had jij niet een bestelling in de VS gedaan? aromas en nog wat gerei.
Ik zag dat Nederland niet in de lijst stond van international shipping. Laat jij het naar Nederland verzenden van daaruit?

[ Voor 28% gewijzigd door Undy op 24-12-2016 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Achja, weetje ik heb al zoveel dingen geprobeerd en alles. Werd onderant een dagtaak haha. Maar goed ik wil links of rechtsom er mee stoppen zoals ik al zei niet enkel vanwege aanhoudende frequente of minder frequente problemen maar ook vaak vullen en driptips schoondeppen. En het geeft me een rustig gevoel denk ik dat ik niet "moet" dampen. Ik zoek alleen de weg waar ik het minste last van heb. Ik weet namelijk niet de impact van nicotine bij vapen. Ik weet wel dat er in normale tabak meer zooi inzit die verslavend is of in elk geval de werking van de nicotine bevordert. Vanuit die oogpunten zou je denken dat adhoc stoppen met dampen een stuk makkelijker gaat dan stoppen met "normale" sigaretten/shaggies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Floor-is schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:54:
Die Cherry Iced kan je zelf samenstellen.

A. 10/90, 20/80, 30/70, 50/50, 70/30, 80/20 VG/PG
B. 0,1,2,3,5,7,9,11,13,15,17,18,20 of 24mg nicotine
C. 10 of 30ml flesjes

Overigens is 70PG/30VG standaard, gecombineerd met 12mg nicotine moet dat echt een kneiter van een throathit geven.

De eGo AIO doet standaard 15-28Watt overigens, afhankelijk van de coil onder andere. Dat is niet per se 'niet echt veel' voor een 1100mah batterijtje. ;)
Die throathit valt wel mee hoor, bij die ego was dat heftiger als ik 70/30 menthol gebruiktte. De ego aio is ook een subohmer (vandaar dat ze ook heter worden en meer vloeistof verbruiken, hoewel je ook bv ipv de standaard 0,6 ohm gewoon een 1 ohm coil kan gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Je MOET ook niet dampen, je doet het om niet meer te hoeven roken.
Maar veel succes Dennis, ik hoop dat je weinig last ondervind met geheel stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Trouwens: de kwaliteit van de coils van de Melo3 vind ik erg tegenvallen.

Ik had een 0,3ohm coil die in werkelijkheid 0,26ohm was. Nu een 0,3ohm die 0,46ohm is, dat is echt veel te veel afwijking. (Nee dat is geen 0,5ohm coil, tenzij verkeerd gelabeld.)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
wow, erg onnauwkeurig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

dennis_rsb schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:20:
[...]

Die throathit valt wel mee hoor, bij die ego was dat heftiger als ik 70/30 menthol gebruiktte. De ego aio is ook een subohmer (vandaar dat ze ook heter worden en meer vloeistof verbruiken, hoewel je ook bv ipv de standaard 0,6 ohm gewoon een 1 ohm coil kan gebruiken)
Ik heb er hier eentje staan Dennis, waarin een sub-ohm coiltje zit. Nog steeds mouth-to-lung natuurlijk, want DL kan dat ding echt niet :) Heb hem ook met de 1ohm coil geprobeerd, was op zich niet heel slecht, maar ik vond het minder dan het 0,6ohm coiltje.

Ik was van plan om nog drie leuke bestellingen te doen:
1. Base-liquids (zowel PG als VG)
2. Een hele berg aroma's, smoothener, sweetener, creams, cracker, crust en dergelijken om zo eens wat recepten van Wayne Walker, ThirdWorldOrder en fizzmustard te gaan maken bijvoorbeeld.
3. Glaswerk, want je hebt nooit genoeg flessen, potten, pipetflesjes en dergelijken.*

* Zo kan ik m'n gemengde PG/VG base goed bewaren. Maar ook 100 van de 120ml nicotine vloeistof die ik heb besteld invriezen, schijnt beter te zijn als je het wil bewaren.

[ Voor 34% gewijzigd door Floor-is op 25-12-2016 21:04 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
De beste investering tot nu toe voor het maken van liquids is wel mijn digitale weegschaaltje.
wel op 2 decimalen. Echt zo veel gemakkelijker en sneller. Anders moet je voor elk aroma een andere spuit met naald hebben. Je blijft maar reinigen en reinigen zonder weegschaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
dennis_rsb schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 22:07:
Sinds ongeveer 2 maandjes aan het vapen. Maar ben er eigenlijk wel klaar mee. Veel gezeik ermee, vaak trekt hij slecht en smaakt ie vies (justfog q16) en die ego aio lekt makkelijk en werkt ook slecht. Van alles geprobeerd met beide. (Vloeistoffen, coiltjes, schoonmaken etc) en buiten dat vind ik het zelf toch we teveel gedoe. Opladen, schoonmaken (driptip met name) en niet te vergeten vullen.

Nu wil ik stoppen met dampen, maar ben toch bang voor ontwenningsverschijnselen. Ik ben pas net een kleine 2 weken begonnen op een nieuwe werkplek en ben toch al iemand die makkelijk spanningsklachten heeft. Ik damp 12 mg liquida nicotine, ik schat een 5ml gemiddeld per dag (op een Justfog q16, is denk op ongeveer 10watt)

Iemand een vergelijkbare situatie? Ik weet dat nicotine verslavend is. Echter in tabak zit meer zooi die verslavend is en de opname is anders. Zou ik merken als ik adhoc zou stoppen met dampen? Of toch stapje terug eerst door 6mg nicotine dampen?
De nicotine zorgt ervoor dat je geen zucht hebt naar de sigaret. Nicotine is je beste vriend zeg maar om van het roken af te blijven en verder is er ook weinig slechts te zeggen over nicotine (eerder andersom) ondanks de slechte naam van nicotine.
Ik heb het eerste jaar 12mg/ml gedampt en ben daarna pas met afbouwen begonnen. Niet omdat ik zo graag minder nicotine belangrijk vond maar vooral omdat ik na een hele dag dampen toch last van mijn keel had (niet te vergelijken met roken maar toch). Dat kwam door de irritatie van de nicotine (de zogenaamde troat hit). Toch heb ik 1 jaar gewacht met het minderen omdat ik gelezen had niet te snel te minderen met nicotine om terugval te voorkomen.
Nu na 3 jaar zit ik op 3 mg/ml met dezelfde dampstijl (mouth to lung) en dat bevalt prima.
Zal ook niet meer lager worden want ik heb nu geen last meer van mijn keel s'avonds.
De kans bestaat zeker dat je toch weer gaat roken als je nu stopt met dampen (heb ik al verschillende keren gezien in mijn omgeving).
Wellicht dat het overstappen op een andere dampset je probleem kan verhelpen.
Ik gebruik nu de kabuki (clone) met nautilus coils. https://www.fasttech.com/...c-bottom-coil-clearomizer
Mijn favoriete damper is de Istick Pico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Wow, Dragon Vape is een relatief nieuw Nederlands 'merk' voor je liquids. Wat ze goed doen is 70/30 verhouding VG/PG. Wat ze niet goed doen: Go nuts. Kelerig dat is me een partij RANZIG.

Van die supergoedkope chocomelk die niet eens op melk gebaseerd is, gemengd koffie zoals je die zou krijgen als je vergeet om een nieuw filter in je apparaat te doen. Ongeacht de prijs (rond €5), is het teveel, links laten liggen.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Smaakjes zijn ook erg persoonlijk. Er zullen vast mensen zijn waarbij het water in de mond loopt voor deze liquid. Ken het persoonlijk niet dit merk. Ik houd van zelf mixen.
Gisteren een vanille basis gemengd met wat bramen. Yummie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Undy schreef op zondag 25 december 2016 @ 21:20:
Smaakjes zijn ook erg persoonlijk. Er zullen vast mensen zijn waarbij het water in de mond loopt voor deze liquid. Ken het persoonlijk niet dit merk. Ik houd van zelf mixen.
Gisteren een vanille basis gemengd met wat bramen. Yummie :D
Ik sta een beetje aan het begin van m'n meng-carrière.. Ik koop ook smaken omdat ik zo iets nog nooit gehad heb, of minstens om inspiratie op te doen. Dit was een flinke misser helaas. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
Tony schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 18:08:
Wow wat is die heisenberg lekker fris na 3 weken stepen zeg!

Sorry dat moest ik even kwijt :)
Het is een populair smaakje, persoonlijk vind ik het om te kotsen. Maar ik ben dan ook absoluut geen fan van munt/menthol/koolada

ik heb momenteel Lowrider van The Fuu, 50/50 versie, ( een kerstcadeautje ) in mijn tank zitten. bevalt me goed, Lekker fruitige mengeling van limoen, zwarte bessen en aarmunt ( ja ik weet het, maar je smaakt het amper )

De rest van het kerst cadeau bevatte nog:
- sonrise en sonset van cosmicfog
- reanimator II van Le French Liquide ( daily vape)
- een fles PG voor mijn homemade hash olie e-juice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
Ik heb gisterenochtend een tijdje geprobeerd zonder te dampen met de intentie ok door te zetten dan. Maar t ging me niet lekker, ik wacht even op een rustiger moment (lees geen feestdagen en als ik wat langer aan het werk ben op mijn nieuwe werkplek) net even gevuld beide tankjes en het viel me op dat bij de ene coil best wat losse "draadjes" uitsteken. Bij de andere in mindere maten. De coils zitten er pas sinds donderdag en vrijdag in en wissel af de tankjes dus is relatief kort en ik merk er niks aan. Ik heb het bij die andere coils van de q16 ook al gezien.
Is dit normaal dus dat het losser gaat door de hitte? Apparaat is dus de justfog q16 (2 standaard originele tankjes en 2 originele batterijen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
Zo whoowie vandaag de The Serpent Mini gewicked en die lekt niet en dampt echt toppie zeg!

juice vliegt er wel doorheen ook met de enkel coil setup :P
Maar rookt al veel fijner dan de aspire mini.

Wel even zitten pielen met zelf wicken enzo O-) Maar youtube bracht uitkomst met die kleine rot draadjes te draaien :P
Pre made die bij de verpakking zat ook gebruikt en wat is nu het verschil tussen 0,4 ohm en 1,3 ohm die ik zelf heb gemaakt O-)
Proef geen verschil zie alleen me batterij sneller leeg gaan op 0,4 ohm :+
Vriendin heeft me vandaag buiten gezet want heel de kamer stond blauw :o 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
ibothead schreef op maandag 26 december 2016 @ 15:18:
Zo whoowie vandaag de The Serpent Mini gewicked en die lekt niet en dampt echt toppie zeg!

juice vliegt er wel doorheen ook met de enkel coil setup :P
Maar rookt al veel fijner dan de aspire mini.

Wel even zitten pielen met zelf wicken enzo O-) Maar youtube bracht uitkomst met die kleine rot draadjes te draaien :P
Pre made die bij de verpakking zat ook gebruikt en wat is nu het verschil tussen 0,4 ohm en 1,3 ohm die ik zelf heb gemaakt O-)
Proef geen verschil zie alleen me batterij sneller leeg gaan op 0,4 ohm :+
Vriendin heeft me vandaag buiten gezet want heel de kamer stond blauw :o 8)
Noem het aub geen roken, dit is verwarrend voor mensen die wellicht willen overstappen van roken naar dampen ;)
Vaak is het dat je op 0.4 ohm t.o.v. 1.3 ohm, meer vermogen nodig hebt om te dampen. Dit brengt met zich mee dat er meer liquid zal verdampen. En als het goed is ook meer smaak uit de liquid kan worden gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
Floor-is schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 23:26:
Trouwens: de kwaliteit van de coils van de Melo3 vind ik erg tegenvallen.

Ik had een 0,3ohm coil die in werkelijkheid 0,26ohm was. Nu een 0,3ohm die 0,46ohm is, dat is echt veel te veel afwijking. (Nee dat is geen 0,5ohm coil, tenzij verkeerd gelabeld.)
Ik ben zelf een melo 3 gebruiker en moet zeggen dat ik dat probleem niet herken.

Vandaag had ik een vergelijkbaar probleem met een rba, de weerstand ging alle kanten op. Na nadere inspectie bleek de isolator tussen de polen in de base beschadigd Misschien heb je met de melo3 een gelijkaardig probleem( een slecht contact ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:21
Zo, na een aantal jaren eruit te zijn geweest wil ik toch het dampen maar weer eens op gaan pakken. Ben eigenlijk best klaar met dat roken.

Voor een paar jaar terug ongeveer een maand of 10 een eGo-CE5 gebruikt tot k weer terugviel op het roken. Met het dampen zelf echt niet ontevreden, maar wel over dat apparaat. Batterij die slecht oplaadde door de schoefverbinding die niet lekker werkte, lekkende clearomizers (beide kanten op) en een matige dampproductie (tot 'k op het einde een clearomizer met dubbele wick te pakken had).

Heb dus net maar weer eens op rookwinkel.nl zitten rondsnuffelen en jeetje, wat is die markt opgekomen. Maar na wat puzzelen ben ik op de eGo ONE V2 uitgekomen. Waar ik namelijk naar op zoek ben:
- Gemak, gewoon vullen en dampen maar
- Iets dat niet lekt
- Voldoende batterij om een werkdag door te komen
- Mogelijkheid om vlot te wisselen tussen smaakjes (had meestal meerdere clearomizers mee met verschillende smaken), ook nodig voor de capaciteit aangezien ik met 2mL net niet de dag doorkwam
- Geen idiote verbinding voor de oplader
- Geen lompe kubus

Zou dit dan inderdaad een handige stap zijn? Of zijn er andere toppers die ik nu even over 't hoofd gezien heb? Ben voornemens dat m'n huidige pakje sigaretten de laatste wordt... Is haalbaar met vandaag bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Als je destijds meer dan 2ml/dag verbruikte, denk ik dat 1500mAh niet genoeg zal zijn om de dag mee door te komen. Ik weet zo uit mijn hoofd niet welke precies, maar er schijnen dergelijke modellen met losse 18650 batterij te zijn. Is in mijn ogen logischer. Laden buiten het apparaat en altijd een volle reserve batterij voorhanden. Heb je ook geen 2 apparaten nodig

Edit: Deze typen bedoel ik

https://www.aliexpress.co...7d-43b3-9fd1-cc301d06a1c8

Bij rookwinkel.nl is ie 100 euro duurder

[ Voor 62% gewijzigd door Undy op 27-12-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Bestelt hier iemand wel is bij vaporshop.be? ik kan ze telefonisch niet bereiken waarschijnlijk doe ik wat verkeerd. +32 (0)3 369 94 08

ik heb 0032 3 369 94 08 geprobeerd ook 0032 03 369 94 08 snap er niks van....

In mijn email eindigt het nummer op 00 en op de website op 08.
Heb het nog aan de verkoper gevraagd die ik net aan de lijn had en hij zij dat beide nummers kloppen.
Maar het is gelukt dus. 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door iNSANiTi op 27-12-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Undy schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:01:
Als je destijds meer dan 2ml/dag verbruikte, denk ik dat 1500mAh niet genoeg zal zijn om de dag mee door te komen. Ik weet zo uit mijn hoofd niet welke precies, maar er schijnen dergelijke modellen met losse 18650 batterij te zijn. Is in mijn ogen logischer. Laden buiten het apparaat en altijd een volle reserve batterij voorhanden. Heb je ook geen 2 apparaten nodig

Edit: Deze typen bedoel ik

Bij rookwinkel.nl is ie 100 euro duurder
Dat ziet er dus alweer dikker/lomper uit dan ik voor ogen had, en is niet morgen in huis :+ Maar zoek vooral iets eenvoudigs zonder teveel poespas. Overigens denk ik wel dat het met die 2mL/dag nog best kan meevallen, dat was natuurlijk in lekkende clearomizers. Dus een beetje minder zou volgens mij nog wel moeten lukken. Accu was 't issue niet, die was 900mAh en ging gerust de dag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
ShitHappens schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:58:
[...]

Dat ziet er dus alweer dikker/lomper uit dan ik voor ogen had, en is niet morgen in huis :+ Maar zoek vooral iets eenvoudigs zonder teveel poespas. Overigens denk ik wel dat het met die 2mL/dag nog best kan meevallen, dat was natuurlijk in lekkende clearomizers. Dus een beetje minder zou volgens mij nog wel moeten lukken. Accu was 't issue niet, die was 900mAh en ging gerust de dag mee.
Misschien een Joyetech Egrip II?
https://www.zwoofs.nl/joyetech-egrip-2-kit-box-mod/

Alleen lastig om snel te wisselen tussen eliquid. Je kunt wel een ander tankje erop schroeven mocht je willen.
(Melo 3 bijvoorbeeld).

http://www.smokesmarter.n...iii-mini-clearomizer.html

[ Voor 4% gewijzigd door Clavis op 27-12-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
ShitHappens schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 07:44:
Zo, na een aantal jaren eruit te zijn geweest wil ik toch het dampen maar weer eens op gaan pakken. Ben eigenlijk best klaar met dat roken.

Voor een paar jaar terug ongeveer een maand of 10 een eGo-CE5 gebruikt tot k weer terugviel op het roken. Met het dampen zelf echt niet ontevreden, maar wel over dat apparaat. Batterij die slecht oplaadde door de schoefverbinding die niet lekker werkte, lekkende clearomizers (beide kanten op) en een matige dampproductie (tot 'k op het einde een clearomizer met dubbele wick te pakken had).

Heb dus net maar weer eens op rookwinkel.nl zitten rondsnuffelen en jeetje, wat is die markt opgekomen. Maar na wat puzzelen ben ik op de eGo ONE V2 uitgekomen. Waar ik namelijk naar op zoek ben:
- Iets dat niet lekt
- Mogelijkheid om vlot te wisselen tussen smaakjes (had meestal meerdere clearomizers mee met verschillende smaken), ook nodig voor de capaciteit aangezien ik met 2mL net niet de dag doorkwam
- Geen lompe kubus

Zou dit dan inderdaad een handige stap zijn? Of zijn er andere toppers die ik nu even over 't hoofd gezien heb? Ben voornemens dat m'n huidige pakje sigaretten de laatste wordt... Is haalbaar met vandaag bestellen :)
Niet die die heb ik ook gehad en is erg snel leeg en lekt net zo goed :P
Je zou er een nautilus mini boven op moeten zetten maar dat was kwa dampen ook niet echt super ;)
Ik zou gewoon voor een boxmod gaan met de nautilis 5ml :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

ShitHappens schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:58:
[...]

Dit is ook een fijn opstapsetje en verdwijnt bijna volledig in je hand ;)
https://www.zwoofs.nl/eleaf-istick-75-watt-pico-kit/
EDIT: Al wordt hierboven gezegd dat de coils soms onnauwkeurig uitgelezen worden

[ Voor 5% gewijzigd door Krentenbol op 28-12-2016 01:31 ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-04 15:17
Zojuist een Smok Alien besteld met een ijoy limitless plus :D

Iemand ervaring met een van beiden of deze combi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Krentenbol schreef op woensdag 28 december 2016 @ 01:30:
[...]

Dit is ook een fijn opstapsetje en verdwijnt bijna volledig in je hand ;)
https://www.zwoofs.nl/eleaf-istick-75-watt-pico-kit/
EDIT: Al wordt hierboven gezegd dat de coils soms onnauwkeurig uitgelezen worden
Lekker de Pico kopen en een subtank of toptank erbij. Enorm makkelijk te wicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
ShitHappens schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 07:44:

- Iets dat niet lekt
- Geen lompe kubus

Ik damp momenteel op een eleaf Pico ism een melo 3 clearomizer.
Ook een aanradertje hoor!.
Werkt gewoon op een 18650 die je kunt opladen via micro-usb. Ligt lekker in de hand en is niet groot.
De clearomizer heeft daarnaast topfill, waardoor je makkelijk en snel kunt bijvullen zonder te kliederen.
Daarnaast gaan de coils zeer lang mee. Ik damp hem tussen de 25-35 watt en daarop gaat hij makkelijk 4 weken mee.

Misschien heb je er iets aan. Op internet is deze combi te vinden als de Eleaf Pico Kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Timpieturner schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:50:
Zojuist een Smok Alien besteld met een ijoy limitless plus :D

Iemand ervaring met een van beiden of deze combi ?
Heb ze beide, en ben er zeer te spreken over.
Limitless heb ik al een tijdje, maar vanochtend de Alien binnen gekregen.
Wat een klein handzaam ding zeg. Had ik niet verwacht. De vuurknop reageert ook goed.
Mooi duidelijk scherm, met screenprotector meegeleverd. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Clavis op 28-12-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Clavis schreef op woensdag 28 december 2016 @ 13:57:
[...]

Heb ze beide, en ben er zeer te spreken over.
Limitless heb ik al een tijdje, maar vanochtend de Alien binnen gekregen.
Wat een klein handzaam ding zeg. Had ik niet verwacht. De vuurknop reageert ook goed.
Mooi duidelijk scherm, met screenprotector meegeleverd. _/-\o_
Ik ben ook zeer benieuwd, zoals gezegd kom ik vanaf de pico kit, en dit wordt mijn eerste rdta.
Wat voor coils bouw je meestal op je limitless ?
Misschien ook een fotootje van de combi Alien + Limitless, deze heb ik nog niet kunnen vinden :9~ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Timpieturner schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:01:
[...]

Ik ben ook zeer benieuwd, zoals gezegd kom ik vanaf de pico kit, en dit wordt mijn eerste rdta.
Wat voor coils bouw je meestal op je limitless ?
Misschien ook een fotootje van de combi Alien + Limitless, deze heb ik nog niet kunnen vinden :9~ O-)
Heb bij fasttech deze besteld;
https://www.fasttech.com/p/5962600

Mijn voorkeur gaat naar 0,3 tot 0,6 ohm.
Heb nu een dual coil setup, maar zie daar niet zoveel voordelen van op het ogenblik.

http://imgur.com/a/ItJId

Heb ook nog een rode limitless plus. Wil niets anders meer. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Clavis schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:05:
[...]

Heb bij fasttech deze besteld;
https://www.fasttech.com/p/5962600

Mijn voorkeur gaat naar 0,3 tot 0,6 ohm.
Heb nu een dual coil setup, maar zie daar niet zoveel voordelen van op het ogenblik.

http://imgur.com/a/ItJId

Heb ook nog een rode limitless plus. Wil niets anders meer. :X
Ziet er tof uit, ik heb hem ook in die kleuren besteld. Black on black :9~

Heb nu coils van 0.25 ohm, maar vind daar nog te weinig damp uitkomen zonder dat ik mijn keel verbrand aan een te warme damp.. Wat moet ik daar aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Timpieturner schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:13:
[...]

Heb nu coils van 0.25 ohm, maar vind daar nog te weinig damp uitkomen zonder dat ik mijn keel verbrand aan een te warme damp.. Wat moet ik daar aan doen.
Wattage lager zetten zodat de rook niet zo warm is? Of de airflow verder open zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Clavis schreef op woensdag 28 december 2016 @ 14:16:
[...]

Wattage lager zetten zodat de rook niet zo warm is? Of de airflow verder open zetten.
Klopt, maar dan heb ik naar mijn idee wat minder damp, airflow staat altijd helemaal open bij mij.
Is het een idee om op een lagere weerstand te dampen zodat ik mijn wattage iets hoger kan zetten?
Zoals ik het voor ogen zie is het dan weer in balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
[...]

Op welk wattage damp je?
Welke tank/rda/rdta?
Wat is de dikte van de draad en binnendiameter?
Hoeveel windingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timpieturner
Undy schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:35:
[...]

Op welk wattage damp je?
Welke tank/rda/rdta?
Wat is de dikte van de draad en binnendiameter?
Hoeveel windingen?
Damp nu altijd rond 25-30watt met standaard 0.25 ohm coil in mijn melo 3.

Wat is aan te raden qua coilbuild wanneer mijn limitless plus binnen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Er zijn zo ontzettend veel mogelijkheden qua coils.
Claptons/ fused claptons geven een erg goede smaak en ik denk ook een wat dikkere damp in vergelijking met normale coils.
Op dit moment damp ik zelf op een ijoy combo. Dit is vrijwel dezelfde rdta als de limitless.
Ik maak zelf allerlei coils die ik op het net tegenkom (althans dat probeer ik :D) en probeer ze dan uit.
In combinatie met de Smok Alien zou ik in eerste instantie met dual claptons proberen. AWG 26 met AWG 36 wrap. Liefst in NiCr80 draad.
Met 5 windingen en net niet tegen elkaar de windingen en binnendiameter 2,5mm kom je rond de 0,25 ohm uit. Daar komt een lekkere warme dikke damp vanaf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justmike
iNSANiTi schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 11:42:
Bestelt hier iemand wel is bij vaporshop.be? ik kan ze telefonisch niet bereiken waarschijnlijk doe ik wat verkeerd. +32 (0)3 369 94 08

ik heb 0032 3 369 94 08 geprobeerd ook 0032 03 369 94 08 snap er niks van....

In mijn email eindigt het nummer op 00 en op de website op 08.
Heb het nog aan de verkoper gevraagd die ik net aan de lijn had en hij zij dat beide nummers kloppen.
Maar het is gelukt dus. 8)7
Worden internationale nummers niet geblokkeerd door je provider ?
Het nummer ( 0032 3 369 94 08 ) klopt, heb ze zelf nog aan de lijn gehad deze week.

Bij vaporshop heb ik altijd een dubbel gevoel. In de shops zijn de mensen behulpzaam, ze hebben een groot assortiment ( ze zijn ook groothandel/leverancier voor de meeste kleinere shops in belgie ).

Maar aan de andere kant, elke keer dat ik al in de webshop besteld heb (3x) is het fout gegaan.
( het word wel telkens netjes opgelost )

• Floor-is

Floor-is

5.2

Timpieturner schreef op woensdag 28 december 2016 @ 15:41:
[...]

Damp nu altijd rond 25-30watt met standaard 0.25 ohm coil in mijn melo 3.

Wat is aan te raden qua coilbuild wanneer mijn limitless plus binnen is ?
Ik zit op 45Watt met dezelfde coils.

Mijn DV is 50/50 VG/PG, maar ik heb uitwijkers naar 70/30 VG/PG en ook 70/10/20 VG/PG/Water.

Heb zo'n 225ml gemengd vandaag, nu tijd voor steepen. 9 smaakjes :)

Bericht hierboven

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

[...]

En bedankt he. Ik heb nu ook een Smok Alien besteld met gold on black via AliExpress met een iJoy Limitless Plus. Miste mijn dual 18650 capaciteit toch wel :'( Gelijk 2 Samsung batterijen van Nkon erbij en ik ben weer helemaal bij. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen en hoe vaak mijn eVic VTwo Mini met Avocado 24 nog gebruikt gaan worden dan :+

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

@justmike ,nee ik kan gewoon internationaal bellen... vaag zal wel aan mij liggen hahahah :)

Wat voor lader(s) gebruiken jullie?

Had net de meneer van NKON gesproken en hij is niet echt te spreken over de Nitecore laders.
Hij adviseerde mij een XTAR VP4 Plus, helaas heb ik al een Nitecore D4 besteld en zit nu toch te twijfelen ook kwa prijs. 35euro tov 60euro. Of ik moet de gewone VP4 nemen zonder alle toeters en bellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Da's logisch.... Die Nitecore heeft ie zelf niet op voorraad en de XTAR wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Embryo1
iNSANiTi schreef op donderdag 29 december 2016 @ 13:15:
@justmike ,nee ik kan gewoon internationaal bellen... vaag zal wel aan mij liggen hahahah :)

Wat voor lader(s) gebruiken jullie?

Had net de meneer van NKON gesproken en hij is niet echt te spreken over de Nitecore laders.
Hij adviseerde mij een XTAR VP4 Plus, helaas heb ik al een Nitecore D4 besteld en zit nu toch te twijfelen ook kwa prijs. 35euro tov 60euro. Of ik moet de gewone VP4 nemen zonder alle toeters en bellen?
Ik ben erg tevreden over Xtar VC4, zonder coupon code € 25,00 ( met code BLF) $ 23,99
https://www.fasttech.com/p/2355100

• Timpieturner
Krentenbol schreef op donderdag 29 december 2016 @ 01:22:
[...]

En bedankt he. Ik heb nu ook een Smok Alien besteld met gold on black via AliExpress met een iJoy Limitless Plus. Miste mijn dual 18650 capaciteit toch wel :'( Gelijk 2 Samsung batterijen van Nkon erbij en ik ben weer helemaal bij. Ben benieuwd hoe het gaat bevallen en hoe vaak mijn eVic VTwo Mini met Avocado 24 nog gebruikt gaan worden dan :+
Hahaha moooi :D,, even geduld nog.. Mijnes moeten ook van onze vrind uit het verre oosten komen.. Heb ze de 24e besteld..
:*)

• Undy
Zojuist een Smok TFV8 besteld. Het gaat erg mistig worden hier :D

• sobbereng
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:18
Mijn Pico is eindelijk toegekomen nadat de Serpent Mini al dagen lag te stoffen (12 dec besteld op Aliexpress, vandaag toegekomen).
De eerste wick poging met de meegeleverde items lijkt meteen geslaagd te zijn, videos bekijken volstaat blijkbaar.
Maar amaai, wat een verschil met de AIO box :o
Damp! Smaak!

En na 5 trekjes meteen een nicotine high!
Dan toch maar op zoek naar 3mg of ik ga serieus ziek worden op oudejaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Hahaha dat klinkt bekend, de nicotine high. Inmiddels damp ik op 1,5mg en dat bevalt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

Net mijn XTAR VP4 Plus ontvangen in een flink beschadigde doos.
Contact opgenomen met nkon.nl en hij wist gelijk waar het over ging.
Dus ik vroeg waarom hij mij dan een beschadigde doos opstuurt, waarop hij antwoordt:

Hoi,

Zo is het hier aangekomen. Bijna niemand doet er moeilijk over aangezien het om de lader gaat en niet de doos, en heb meer gedeukte VP4 dragon dozen dan reserve.

Groeten,
Arjan

Ik doe dus moeilijk... vindt het niet zo netjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik begrijp jullie beide wel. Op zich doet het ding het -neem ik even aan-, dus wat dat betreft niks aan de hand. Maar als je het doosje wil bewaren of het apparaat ooit weer verkopen wil, dan zit je met een beschadigde doos.

Ondertussen heb ik van de 9 gemaakte liquids er nog maar één die echt goed is en één die ik nog even aan moet kijken. Twee moeten nog steepen voor ik er iets van kan zeggen, de overgebleven vijf kunnen gewoon weg. Is te verwachten natuurlijk, zeker in het begin of met een andere leverancier bijvoorbeeld.

Van Avoria vind ik Granny's Vanilla Daydream echt ontzettend lekker :)

Bericht hierboven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Undy
Ik hoop voor je dat de 2 die nog steepen iets zijn. Wel vind ik de aroma's van Avoria behoorlijk duur.
Ik bestel mijn aroma's bij http://www.cloudhousevapor.com/ en https://www.thechosenfew.eu/index.php?
Bij cloudhouse is het interessant om een voordeelpack te nemen, vooral van Capella en The FlavorApprentice.
Je kan dan ook nog de grootte van de inhoud bepalen, wordt het nog interessanter. Bij TheChosenFew hebben ze FlavorArt aroma's en die zijn in sommige recepten onontbeerlijk. Afgelopen week weer een behoorlijke lading binnengekregen.
Nu kan ik weer Rhodonite maken. Ik heb het originele recept wel aangepast. Acetyl Pyrazine is origineel 0,5%. Dit is bij mij 0,12% omdat het anders overstemd wordt naar mijn smaak.
Ik las hier op het forum dat er mensen zijn die het niks vinden. Ik denk dat het aan de hoeveelheid Acetyl Pyrazine ligt. Deze toevoeging is nootachtig, broodachtig en als gist. Ik denk er ook wat popcorn in te herkennen.
Het recept staat op http://e-liquid-recipes.com/ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
Imiddels 2 dagen de eGo ONE V2 in huis omdat ik toch vlot wat wilde hebben, en kan er echt niets over klagen :) Gaat zelfs nog beter dan ik verwacht had. Meegeleverde 0.5ohm coil was toch even te heftig maar gelukkig zit er ook een 1.0 coil bij. Accu is een goeie 48 uur meegegaan en bijvullen is zelfs in de trein geen probleem.
Nu nog maar eens wat spelen met verschillende liquids. Heb er een paar van rookwinkel.nl zelf bij zitten maar heb 't idee dat die damp relatief "dun" is. YouTube: Joyetech eGo One V2 1.500mAh & 2.200mAh Tutorial dat zou t resultaat kunnen zijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Undy schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:00:
Ik hoop voor je dat de 2 die nog steepen iets zijn. Wel vind ik de aroma's van Avoria behoorlijk duur.
Ik bestel mijn aroma's bij http://www.cloudhousevapor.com/ en https://www.thechosenfew.eu/index.php?
Bij cloudhouse is het interessant om een voordeelpack te nemen, vooral van Capella en The FlavorApprentice.
Je kan dan ook nog de grootte van de inhoud bepalen, wordt het nog interessanter. Bij TheChosenFew hebben ze FlavorArt aroma's en die zijn in sommige recepten onontbeerlijk. Afgelopen week weer een behoorlijke lading binnengekregen.
Nu kan ik weer Rhodonite maken. Ik heb het originele recept wel aangepast. Acetyl Pyrazine is origineel 0,5%. Dit is bij mij 0,12% omdat het anders overstemd wordt naar mijn smaak.
Ik las hier op het forum dat er mensen zijn die het niks vinden. Ik denk dat het aan de hoeveelheid Acetyl Pyrazine ligt. Deze toevoeging is nootachtig, broodachtig en als gist. Ik denk er ook wat popcorn in te herkennen.
Ik heb een stuk of wat Aroma's van TFA/TPA onderweg, besteld bij Wizardlabs. Verzenden duurt lang, maar de prijs is prima.

Had nog een lijstje met 19 aroma's waarmee ik 7 recepten kan maken. Nog niet besteld, want nog niet bedacht/besloten waar te bestellen, inmiddels wel :)
Cloudhouse heeft een bescheiden inventaris, teveel dat ik zoek hebben ze niet.
Bij TheChosenFew hebben twee smaken niet beschikbaar op het moment, daardoor kan ik twee van m'n recepten niet maken. Als ik een derde aroma weglaat, kan ik die beide nog steeds niet maken, dus die bewaar ik wel voor een volgende bestelling dan. TheChosenFew is met verzendkosten trouwens ook de goedkoopste die ik tot nu toe heb gevonden.

Ik ga voor My Dude en Mustard Milk als bekendsten :)
Zoek nog een vanille pudding en een vanille cake, schijnt erg moeilijk te zijn. Heb daarom als extra een bavarian cream meebesteld, bij de vanille-smaken die ik toch al nodig had. Kan ik mooi zoeken naar een vanille-pudding.

[ Voor 5% gewijzigd door Floor-is op 30-12-2016 19:39 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Nu online
Undy schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:00:
Op vapingunderground staan ontzettend veel receptjes van HeadInClouds, hij/zij gebruikt uitsluitend FA. Overigens kun je voor FA aroma's beter terecht bij e-dym, die zijn snel 15% tot 20% goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
Domino schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 19:46:
[...]

Op vapingunderground staan ontzettend veel receptjes van HeadInClouds, hij/zij gebruikt uitsluitend FA. Overigens kun je voor FA aroma's beter terecht bij e-dym, die zijn snel 15% tot 20% goedkoper.
Tnx, zal daar volgende keer ook even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSANiTi
  • Niet online

iNSANiTi

ShitHappens schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 18:50:
Imiddels 2 dagen de eGo ONE V2 in huis omdat ik toch vlot wat wilde hebben, en kan er echt niets over klagen :) Gaat zelfs nog beter dan ik verwacht had. Meegeleverde 0.5ohm coil was toch even te heftig maar gelukkig zit er ook een 1.0 coil bij. Accu is een goeie 48 uur meegegaan en bijvullen is zelfs in de trein geen probleem.
Nu nog maar eens wat spelen met verschillende liquids. Heb er een paar van rookwinkel.nl zelf bij zitten maar heb 't idee dat die damp relatief "dun" is. YouTube: Joyetech eGo One V2 1.500mAh & 2.200mAh Tutorial dat zou t resultaat kunnen zijn :p
En hoe is het met het liquid verbruik? want ik wil deze ook gaan bestellen

Ik verbruikte met mijn oude ego-t en standaar clearomizer ongeveer 12ml in een week
Heb nu een cleito 120 en man man man het is niet normaal hoeveel liquid er nu opgaat...
12ml in 3 uur... (wel constant dampen) 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShitHappens
iNSANiTi schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 20:15:
[...]

En hoe is het met het liquid verbruik? want ik wil deze ook gaan bestellen

Ik verbruikte met mijn oude ego-t en standaar clearomizer ongeveer 12ml in een week
Heb nu een cleito 120 en man man man het is niet normaal hoeveel liquid er nu opgaat...
12ml in 3 uur... (wel constant dampen) 8)7
Ligt natuurlijk wel aan je verbruik... Maar ik had 'm gisteren 's ochtends in de trein vol gegooid, onderweg naar m'n werk. Thuis pas halverwege de avond pas weer hoeven vullen. Vandaag ook 2x gevuld en zal misschien nog een 3e nodig hebben. Nu heb ik er echter wel 12mg liquids in zitten, al was 18mg voor mij misschien handiger geweest. Kan niet zeggen dat deze echt meer aan 't verbruiken is dan degene die ik eerder had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
Een vraagje aan de DIY'ers, waar kopen jullie concentraten?

mijn vaste shop voor e- liquid richt zich niet op diy en heeft maar een klein aanbod aan aroma's voor zelf mengers.

[ Voor 50% gewijzigd door justmike op 30-12-2016 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
justmike schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 21:16:
Een vraagje aan de DIY'ers, waar kopen jullie concentraten?

mijn vaste shop voor e- liquid richt zich niet op diy en heeft maar een klein aanbod aan aroma's voor zelf mengers.
Chefsflavors.co.uk

Ik doe alleen one shots overigens.
Pagina: 1 ... 33 ... 104 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.