Even mijn ervaring met www.EA-sigaret.nl
Eergisteren een bestelling gedaan bij EA-sigaret. Vandaag binnen gekregen maar wat een slordigheden zeg. Op de website vermelden ze bij de DEKANG eerst 30PG/ 70VG. Vervolgens staat er in een ander stukje tekst 70PG / 30 VG. Na wat zoeken concludeerde ik dat ik van 70VG uit kon gaan.
Kwam vandaag onderstaande binnen.
Donkey Bong Berry Bush
nicotinesterkte: 6 mg / ml
inhoud: 10 ml 1 €3.49
Donkey Bong Bosvruchten Rood
Dekang Cloud Range Mothers Delight
inhoud: 10 ml
nicotinesterkte: 6 mg / ml 1 €3.49
Dekang Cloud Range Steve's Job
Dekang Cloud Range Lady Pink
Kijk ik op de bijsluiter staat er doodleuk 47/47. Dus ik stuur een mailtje, redelijk geiiriteerd ondertussen (maar wel netjes) om alles uit te leggen en toelichting te vragen krijg je dit terug:
"beste,
helaas is dit dezelfde bijsluiter als bij de gewone Dekang eliquids.
Er zit 70 VG en 30 PG in.
m vr gr
Erwin
EA scoort hiermee bij mij absoluut geen punten. Ik hoop dat de liquids wel lekker zijn, ze staan nu te steepen.
Eergisteren een bestelling gedaan bij EA-sigaret. Vandaag binnen gekregen maar wat een slordigheden zeg. Op de website vermelden ze bij de DEKANG eerst 30PG/ 70VG. Vervolgens staat er in een ander stukje tekst 70PG / 30 VG. Na wat zoeken concludeerde ik dat ik van 70VG uit kon gaan.
Kwam vandaag onderstaande binnen.
Donkey Bong Berry Bush
Donkey Bong Bosvruchten Rood
Dekang Cloud Range Mothers Delight
Dekang Cloud Range Steve's Job
Dekang Cloud Range Lady Pink
Kijk ik op de bijsluiter staat er doodleuk 47/47. Dus ik stuur een mailtje, redelijk geiiriteerd ondertussen (maar wel netjes) om alles uit te leggen en toelichting te vragen krijg je dit terug:
"beste,
helaas is dit dezelfde bijsluiter als bij de gewone Dekang eliquids.
Er zit 70 VG en 30 PG in.
m vr gr
Erwin
EA scoort hiermee bij mij absoluut geen punten. Ik hoop dat de liquids wel lekker zijn, ze staan nu te steepen.