Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 30 ... 104 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-05 17:46
Undy schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 02:10:
[...]

Hallo Liber8, ik ben op die website aan het zoeken geweest naar de 100mg/ml nicotine base. Ik zie hem helaas niet. Kun je een link plaatsen naar dat artikel? Alvast bedankt
https://nieuwesigaret.nl/shop/eliquid-nicotine-basis/

Alstublieft :)

EDIT: Ik wil binnenkort een aantal dingen bestellen bij e-smokingspain. Zijn er meer mensen die dit van plan zijn deze of komende week.? Misschien handig om dan gezamenlijk een bestelling te plaatsen en de verzendkosten te delen.? Zo uit mijn hoofd zijn de verzendkosten ~16€, dit delen door 4 personen is €4 p.p + NL verzendkosten € 3,95 scheelt je 50%.. Vooral de VG in combinatie met een aantal aroma's is daar goedkoop.

[ Voor 35% gewijzigd door Liber8 op 06-10-2016 13:15 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undy
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 22:11
Tnx liber8 :)
Die had ik ook gezien, maar dacht dat je de nicotine ook op die Spaanse website had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:38
Ik heb net de Petri RTA binnen, een kloon.

Pro's: 1. Zeer goede bouwkwaliteit.
2. Heel netjes verpakt in doosje met magneetsluiting. Extra driptip (past alleen op de Petri RTA) en extra glas.
3. De soepelste airflow op een RTA tot nu toe voor mij.
4. Driptip is groot, maar voelt heerlijk aan. (...)
4. Smáák! Smáák! SMAAK! De Serpent Mini staat overal al hoog op het lijstje: daar heb ik er twee van. Maar de smaak van deze Petri RTA is heel anders. Mijn ADV (Rhodonite) smaakt minder scherp, meer "vol". Heerlijk.

Con's:
1. Met afstand de meest waardeloze RTA om in elkaar te zetten voor mij tot nu toe. Je zet de coils er in: dat is een eitje. Maar dan moet je de base losschroeven van de 510, zodat hij los kan draaien in de base. Dan zet je de chimney (mét glas) erop en draai je het geheel weer aan. Klinkt eenvoudig, is het de eerste keer in ieder geval niet.
2. Als je er dan vloeistof ingooit, dan gooit 'ie in ieder geval een deel ervan weer uit de airflow holes. Dat stopt wel en daarna lekt hij niet meer, maar in eerste instantie zijn je handen en mod wel nat....

[update] Ik ben erachter gekomen dat ik hem te vol had gedaan. Nu lekt hij niet meer.

3. Ik krijg wat spitback. Ik heb nu 2x claptons, 4 wraps, 0.19 Ohm op 61W.
4. Sterke oliegeur na opening van de verpakking, dus eerst goed gewassen.

De SXK versie is als het goed is onderweg. Misschien is deze wel van SXK, maar dat staat er niet op.

Al met al een aanrader. Ik hoop alleen dat het bouwen in de toekomst beter gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door JL Koppelle op 06-10-2016 20:38 . Reden: Een update geplaatst. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Die 18650 batterijen, zijn die standaard opgeladen als je die koopt in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:54
Ze zijn niet leeg, maar helemaal vol ook niet. Hangt er ook een beetje vanaf hoelang zo een 18650 al op de plank ligt in de winkel. Ze verliezen namelijk langzaamaan hun lading, bet als elke andere batterij/accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:36
Tomski1986 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 06:20:
Die 18650 batterijen, zijn die standaard opgeladen als je die koopt in de winkel?
Vaak niet :) Neem het zekere voor het onzekere en plaats ze even in de oplader.
Domino schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:25:
Cuboid is prima, op de wat zwakke en korte 510 na. Maar daar hebben alle joyetech producten last van.

Enige echt nadeel is dat ie nogal zwaar is voor een dual 18650. De rx200(s) is lichter met notabene drie 18650 batterijen erin.
Ik heb een gok genomen en heb de cloupur smoant battlestar 200w besteld, gevoed door 2x een 18650... dat 200w is natuurlijk een onzin verhaal op 2 batterijen, maar het design is zoals de relaux 2/3 had moeten zijn. Een compact en licht apparaat met een magneetsluiting op de achterkant.

Ik ben benieuwd!

Afbeeldingslocatie: https://www.smokstore.us/image/cache/data/1Cloupor/battlestar/smoant-200w-box-mod-600x600.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Praetorian op 07-10-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Praetorian schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:08:
[...]

Vaak niet :) Neem het zekere voor het onzekere en plaats ze even in de oplader.

[...]

Ik heb een gok genomen en heb de cloupur smoant battlestar 200w besteld, gevoed door 2x een 18650... dat 200w is natuurlijk een onzin verhaal op 2 batterijen, maar het design is zoals de relaux 2/3 had moeten zijn. Een compact en licht apparaat met een magneetsluiting op de achterkant.

Ik ben benieuwd!

[afbeelding]
Dit snap ik even niet: maar het design is zoals de relaux 2/3 had moeten zijn.
Wat is er dan beter/mooier aan de battlestar volgens jou.?

Zoals ik het zie heeft de relaux meer pluspunten.?
+ Groter, duidelijker, mooier scherm
+ Upgradable firmware
+ Pre-Heat functie
+ Merk heeft zich al bewezen
+ Keuze tussen 2 of 3 18650 batterijen

Maar zoals je al aangeeft, je neemt een gok en misschien pakt hij wel goed uit :)

Battlestar: 2*18650
Size: 34.0*40.0*83.5mm
Relaux 200S 3*18650
Size: 50.0*40.0*84.0mm

Voor die 16mm extra heb ik liever 3*18650

[ Voor 6% gewijzigd door Liber8 op 07-10-2016 16:09 ]

Scheduler: Fiops CPU | Governor: Ondemand | CPU FreQ.: 384Mhz/1,56Ghz | TCP: Westwood | GPU Governor: Simple | GPU FreQ.: 450Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier vrij weinig verstand van maar zijn er kleine/goedkope vapers waar ontzettend veel rook vanaf komt? Als cadeau voor een kameraad. Liefst zonder nicotine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:26:
Ik heb hier vrij weinig verstand van maar zijn er kleine/goedkope vapers waar ontzettend veel rook vanaf komt? Als cadeau voor een kameraad. Liefst zonder nicotine.
Denk dat je hier een heel eind mee gaat komen als starterset: https://www.rookwinkel.nl...ten/joyetech-ego-aio.html
Heb je iets meer te besteden is dit een goede keuze: https://www.rookwinkel.nl/pro-gear/eleaf-istick-pico.html

Vergeet niet een lekkere e-liquid erbij te doen ;)
Heb zelf deze in het begin besteld voor ik ze zelf ging mixxen: https://www.rookwinkel.nl...nder/rocket-man-3481.html

Als je vragen hebt horen we het wel 8)

Oja, wanneer moet hij bij je in huis zijn. Als het een cadeau is die niet al te prijzig mag zijn zou je beter in China kunnen shoppen. Nadeel is dat hij dan pas over 2 a 3 weken bij je thuis is.

[ Voor 16% gewijzigd door Liber8 op 07-10-2016 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik snap die smoant ook niet eerlijk gezegd. Zie ook bijzonder weinig verschil met de rx2/3 in de '2' modus:

Afbeeldingslocatie: https://cdn3.volusion.com/pnhwe.bmygz/v/vspfiles/photos/WISR100-3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super! hier heb ik wat aan dankjewel!

Misschien stomme vraag maar komen van deze veel rook vanaf? Het is inderdaad een cadeau maar levertijd maakt niet uit maar wil hem vooral verassen met het effect van veel rook.

Alvast bedankt voor de nuttige info!
Liber8 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:33:
[...]

Denk dat je hier een heel eind mee gaat komen als starterset:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:54:
Super! hier heb ik wat aan dankjewel!

Misschien stomme vraag maar komen van deze veel rook vanaf? Het is inderdaad een cadeau maar levertijd maakt niet uit maar wil hem vooral verassen met het effect van veel rook.

Alvast bedankt voor de nuttige info!
[...]
Heb hem zelf niet maar volgens de info op de site moet hij veel damp produceren. Wanneer je voor veel damp wil gaan zal je een liquid moeten aanschaffen met een hoge VG waarde. De liquid die ik gaf in de link heeft 80%VG en 20%PG. Hoe hoger de VG hoe meer rook en zachter de smaak in je keel (weinig throat hit).

Een 100% VG liquid is niet geschikt voor elke atomizer (coil). Zonder dat ik onnodig veel info geef is 80%VG en 20%PG de juiste keuze voor je.

Maar is het niet een duur kadootje als het alleen om de rook gaat? Een waterpijp die je bij de primera om de hoek koopt voldoet ook prima ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geld moet rollen..
Liber8 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:30:
[...]

Maar is het niet een duur kadootje als het alleen om de rook gaat? Een waterpijp die je bij de primera om de hoek koopt voldoet ook prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

Liber8 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:30:
[...]

Een waterpijp is natuurlijk niet zo makkelijk mee te nemen in je zak :P

[ Voor 41% gewijzigd door Dr0ppFTW op 08-10-2016 01:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Liber8
Dr0ppFTW schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 01:03:
[...]

Een waterpijp is natuurlijk niet zo makkelijk mee te nemen in je zak :P
Afbeeldingslocatie: https://www.zamnesia.nl/1380-1848-thickbox/metalen-zak-waterpijp.jpg

Volgens mij is hij kleiner dan menig dampertje.. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Liber8 op 08-10-2016 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Ik mag mijn Cuboid al terugsturen.. Fire button werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 11:34

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Tomski1986 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:23:
[...]

Ik heb nochtans tal van reviews gelezen - niets negatiefs, alleen maar positiefs - en heb dus mijn keuze voor de Cuboid gemaakt. (De 150W)
Ik heb hem zelf ook, erg blij mee! Ik damp ik niet op 150W maar dat ding ligt gewoon lekker solide in je hand. Een beetje zwaar in het begin (ik kwam van een Cloupor Mini af) maar daar wen je vanzelf aan.

Iemand nog interesse in een Kayfun v5 en toebehoren van SXK voor 22,50 incl. verzending? Ik kan niet wennen aan dat ding helaas. Mijn Erl blijft gewoon veel beter voor mij.

Iemand nog een tip voor een goeie MTL Atomizer?
Liber8 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:00:
[...]

https://nieuwesigaret.nl/shop/eliquid-nicotine-basis/

Alstublieft :)

EDIT: Ik wil binnenkort een aantal dingen bestellen bij e-smokingspain. Zijn er meer mensen die dit van plan zijn deze of komende week.? Misschien handig om dan gezamenlijk een bestelling te plaatsen en de verzendkosten te delen.? Zo uit mijn hoofd zijn de verzendkosten ~16€, dit delen door 4 personen is €4 p.p + NL verzendkosten € 3,95 scheelt je 50%.. Vooral de VG in combinatie met een aantal aroma's is daar goedkoop.
Je zou ook eens kunnen kijken op Inawera in Duitsland, daar bestel ik grotendeels mijn bases en aromas. Verzendkosten zijn een stuk lager.

[ Voor 35% gewijzigd door Cybergamer op 08-10-2016 14:51 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Mijn fire-button van m'n Cuboid zit elke keer vast als ik er lichtjes verkeerd op druk, best irritant.
Heb 'm 2 dagen geleden thuis ontvangen vanop Ewolk.
Zou ik hier m'n geld nog van kunnen weerkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Zou er me iemand ook eens kunnen uitleggen wat spitback juist is en hoe ik dat zou kunnen proberen om te voorkomen met een Cleito-clearomizer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2023
Tomski1986 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:23:
[...]
Ik heb nochtans tal van reviews gelezen - niets negatiefs, alleen maar positiefs - en heb dus mijn keuze voor de Cuboid gemaakt. (De 150W)
Tomski1986 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 17:03:
Mijn fire-button van m'n Cuboid zit elke keer vast als ik er lichtjes verkeerd op druk, best irritant.
Heb 'm 2 dagen geleden thuis ontvangen vanop Ewolk.
Zou ik hier m'n geld nog van kunnen weerkrijgen?
Gelet op Uw en vele andere positieve reacties, kun je beter contact opnemen en vragen de Cuboid om te ruilen. Blijft toch een goed apparaat.
Tomski1986 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:05:
Ik mag mijn Cuboid al terugsturen.. Fire button werkt niet.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
Embryo1 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 08:07:
[...]

[...]

Gelet op Uw en vele andere positieve reacties, kun je beter contact opnemen en vragen de Cuboid om te ruilen. Blijft toch een goed apparaat.
[...]
Idd, had gisteren al een mailtje gestuurd naar ewolk. Zit ondertussen al met een nieuw toestel en werkt perfect, de Smok x cube ultra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:32

mindcre8r

Tradepedia

vandaag hier wat premium liquids besteld.
ben benieuwd:https://www.ukecigstore.com/

Overigens bevalt de Pico met de melo3 me nog perfect!

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:31

Mitchell

Ondertitel

Verdomme. De tank die ik bij mijn KangerTech SubVod Mega TC kit heb gekregen lekt... Dat wordt klagen bij AliExpress en een nieuwe halen I guess.

[ Voor 26% gewijzigd door Mitchell op 10-10-2016 16:15 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-09 23:17

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Mitch377 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:14:
Verdomme. De tank die ik bij mijn KangerTech SubVod Mega TC kit heb gekregen lekt... Dat wordt klagen bij AliExpress en een nieuwe halen I guess.
O rings vervangen?

Weet niet of het een RTA is, maar anders eens kijken naar je wicking? heb met de Bellus RTA hetzelfde gehad (eerst de wick helemaal in de gaten, toen last van dry hits. Toen de wick boven de gaatjes, last van lekkage. Toen de wick halverwege en dat werkte goed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Djesse8999 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 16:54:
[...]

O rings vervangen?

Weet niet of het een RTA is, maar anders eens kijken naar je wicking? heb met de Bellus RTA hetzelfde gehad (eerst de wick helemaal in de gaten, toen last van dry hits. Toen de wick boven de gaatjes, last van lekkage. Toen de wick halverwege en dat werkte goed.)
Ik heb niks zelf gedaan. Alles kwam pre-packaged en ready-to-go. Dat is de hele reden waarom ik heb gekocht heb. Ik geen idee hoe ik dit moet doen. 8)7

Denk dus ook niet dat het de O-rings zijn, want alles is gewoon gloednieuw.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Leeglopen lijkt op het verlies van het vacuum. Is het een topfil tank?

Of misschien is de vloeistof te dun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook terug opzoek naar iets nieuws, momenteel ben ik verkocht aan de eerste cubis tanks maar ik twijfel om smok eens te proberen. Iemand ervaring met smok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell

Mitchell

Ondertitel

Domino schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 18:38:
Leeglopen lijkt op het verlies van het vacuum. Is het een topfil tank?

Of misschien is de vloeistof te dun.
Het is inderdaad een topfill tank. Heb nu mijn andere coil erin gedaan om te kijken of dat een beetje helpt, maar ugh, wat een gekut. Misschien toch maar een andere tank halen.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Mitch377 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:47:
[...]

Het is inderdaad een topfill tank. Heb nu mijn andere coil erin gedaan om te kijken of dat een beetje helpt, maar ugh, wat een gekut. Misschien toch maar een andere tank halen.
Je bent iig niet de enige:"

https://www.reddit.com/r/..._subvod_mega_tc_2300_and/
https://www.reddit.com/r/..._leaking_out_of_airholes/
http://www.kangerforum.com/leaking-juice-t902.html

Ik heb verder geen ervaring met kangertech spul, met als uitzondering mijn eerste emow (lang lang geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09 11:53
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:25:
Ik ben ook terug opzoek naar iets nieuws, momenteel ben ik verkocht aan de eerste cubis tanks maar ik twijfel om smok eens te proberen. Iemand ervaring met smok?
Heb veel tanks geprobeerd, maar na de smok tfv4 met dual rba deck geprobeerd te hebben heb ik nooit meer wat anders gekocht. Super fijn apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
Liber8 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:01:
[...]

Dit snap ik even niet: maar het design is zoals de relaux 2/3 had moeten zijn.
Wat is er dan beter/mooier aan de battlestar volgens jou.?

Zoals ik het zie heeft de relaux meer pluspunten.?
+ Groter, duidelijker, mooier scherm
+ Upgradable firmware
+ Pre-Heat functie
+ Merk heeft zich al bewezen
+ Keuze tussen 2 of 3 18650 batterijen

Maar zoals je al aangeeft, je neemt een gok en misschien pakt hij wel goed uit :)

Battlestar: 2*18650
Size: 34.0*40.0*83.5mm
Relaux 200S 3*18650
Size: 50.0*40.0*84.0mm

Voor die 16mm extra heb ik liever 3*18650
Domino schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 18:26:
Ik snap die smoant ook niet eerlijk gezegd. Zie ook bijzonder weinig verschil met de rx2/3 in de '2' modus:

[afbeelding]
Die 16mm vind is bijna 50% (47% om precies te zijn) meer, dus kleiner is een pré voor mij. Verder is het design overduidelijk gejat, maar in de sluiting van de deur met magneten heb ik meer vertrouwen dan met 2 haakjes en een klik mechanisme.

Doorgaans gaat een vape device een jaar mee bij mij, ik wissel elke dag 1 a 2x batterijen, dus een duurzame sluiting met magneten is ook een pré.

Verder gaan mensen prat op firmware upgrade, maar waarom? Ik heb 3 slots voor de TCR values die ik toch niet ga gebruiken.... ik heb jaren gedaan zonder firmware upgradable device, dus nee dat is vooralsnog geen pré.

Cloupur heeft zijn historie inderdaad, maar ik neem de gok dat ze met sub-brand smoant de juiste weg zijn ingeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Maar waar haal je de 16mm vandaan?

Verwar je de afmetingen niet met de rx2/3 in 3 configuratie? Twee 18650 batterijen met een chip en scherm ervoor lijkt me moeilijk 16 mm korter te maken met wat schaafwerk hier en daar.

Maar die 16mm (als ik je goed begrijp) geeft je eventueel wel de mogelijkheid om een derde batterij te plaatsen als je dat nodig hebt.

Dit komt direct van de wismec website:
Size: 40.2*34.5*88.7mm (for 2 cells)
Size: 40.2*50.1*88.7mm (for 3 cells)

[ Voor 15% gewijzigd door Domino op 11-10-2016 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05:59
Praetorian schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:48:
[...]
Verder gaan mensen prat op firmware upgrade, maar waarom? Ik heb 3 slots voor de TCR values die ik toch niet ga gebruiken.... ik heb jaren gedaan zonder firmware upgradable device, dus nee dat is vooralsnog geen pré.
Volgens mij zijn die upgrades ook enkel maar een marketing truukje en voegen ze zelden echt wat nuttigs toe.

op mijn pico kon ik na de update een custom logo'tje toevoegen 8) voor de rest dampt hij gewoon net het zelfde als ervoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Juist op de joyetech/wismec kods werden er via de updates veel functies toegevoegd. Onder andere TCR en preheat functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-09 20:18
Ik heb zojuist een istick nano kitje besteld. Dit wordt mijn grab n go setje. Reviews zijn overwegend positief dus ik dacht voor het geld hoef ik het niet te laten(nog geen €30). Leuke aanvulling naast mijn pico Afbeeldingslocatie: https://www.rookwinkel.nl/media/catalog/product/cache/1/image/1800x/a0ff3a3523ff7b439933815ef871a0d3/e/l/eleaf-istick-power-nano-hand_1.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door renzo4000 op 12-10-2016 08:49 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 16:59

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Zeau dan. Ik werd er zojuist door Facebook op geattendeerd dat ik alweer ruim 4 jaar damp. Vier jaar geleden postte ik namelijk een update waarin ik zei dat ik al ruim drie weken niet meer rookte dankzij e-cigs. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
renzo4000 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:47:
Ik heb zojuist een istick nano kitje besteld. Dit wordt mijn grab n go setje. Reviews zijn overwegend positief dus ik dacht voor het geld hoef ik het niet te laten(nog geen €30). Leuke aanvulling naast mijn pico
Leuk ding, maareh, 1100 mAH. Ik trek het nu al niet met twee 3000 mAH batterijen.
Mx. Alba schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:50:
Zeau dan. Ik werd er zojuist door Facebook op geattendeerd dat ik alweer ruim 4 jaar damp. Vier jaar geleden postte ik namelijk een update waarin ik zei dat ik al ruim drie weken niet meer rookte dankzij e-cigs. :D
Afbeeldingslocatie: http://0.media.collegehumor.cvcdn.com/59/77/32a6c4b2cc9c9fa990e1b0b6a2892ead-pulp-fiction-thumbs.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:14
Nou sinds het weekend het normale roken ook maar weer op gegeven.

Mn vape set-up maar weer eens goed schoon gemaakt en opgebouwd.

Heb momenteel een cuboid mini + crown 2 tank voor op het werk en voor thuis een smok xcube 2 met een griffin 25 dual coil build op 0.17 ohm.

Zal thuis even foto's maken van de build als ik weer moet vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
Zo'n nano gebruik je ook niet als all day vapor device... Maar uit de reviews maak ik op dat hij redelijk efficiënt omgaat met de 0.75 coils. Ik ga het wel meemaken.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik ben regelmatig 12+ uur van huis. Dat diskwalificeert elke niet all-day mod, of in ieder geval elke mod zonder verwisselbare batterij. Met een verwisselbare 16500 of 16350 had dat nog wel te overzien geweest, hoewel de 18650 domweg meer power/punch heeft. Met 16350's blijf je wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Evic aio nu 2 weken. Mijn eerste toestel.
In de winkel hebben ze me het bijgeleverde 0,5ohm coiltje erop gezet .
In t begin veel spitback.
De aanpassing naar e roken was ook niet gemakkelijk evenals de juiste instellingen vinden etc.
0,5 coiltje gaat nu goed en heb een dunner mondstuk eropgezet.
Gisteren was de smaak precies wat verbrand en heb ik , na wat youtuben, zitten experimenteren met andere coils..
Resultaat --> giga spitback
Vandaag naar winkel gegaan en nieuw 0,5 coiltje gehaald . Op 25 w en 2 verluchtingsgaatjes open gaat ie perfect zoals ik het wil.
Wat ik wel raar vind is dat hij 0,61 ohm aangeeft..
Ik snap zr nog nie genoeg van vrees ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was een reactie op een vd eerste Posts .. sorry
Ook nieuw op tweakers 💩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Heeft er hier iemand een Cleito?
Ondervind al sinds paar dagen burnt taste. Blijkbaar vrij common. Iemand die weet hoe dit te verhelpen? De coil is gloednieuw dus daaraan zal het niet liggen.

[ Voor 16% gewijzigd door Tomski1986 op 15-10-2016 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Tomski1986 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:01:
Ondervind al sinds paar dagen burnt taste. Blijkbaar vrij common. Iemand die weet hoe dit te verhelpen? De coil is gloednieuw dus daaraan zal het niet liggen.
https://www.reddit.com/r/...spire_cleito_burnt_taste/
YouTube: Aspire Cleito burning taste fix

Misschien heb je er iets aan, maar omdat je aangeeft vrij common zul je dat allemaal al gezien hebben.

Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Embryo1 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 19:03:
[...]

https://www.reddit.com/r/...spire_cleito_burnt_taste/
YouTube: Aspire Cleito burning taste fix

Misschien heb je er iets aan, maar omdat je aangeeft vrij common zul je dat allemaal al gezien hebben.
Idd, ik snap er totaal niets van.
Eerst de kapotte Joyetech Cuboid, overgeschakeld naar Smok X Cube Ultra.
Paar dagen goed gewerkt en nu burnt taste met 2 coils al :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Tomski1986 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 20:00:
[...]

Idd, ik snap er totaal niets van.
Eerst de kapotte Joyetech Cuboid, overgeschakeld naar Smok X Cube Ultra.
Paar dagen goed gewerkt en nu burnt taste met 2 coils al :/
Mogelijk moet je wat meer info gegeven?
Bv. damp op wattage of TC ?? Welke coil weerstand heb je in je tank ?? wat voor draad zit in de coil e.d.
Hoe hoog zijn je instellingen ? enz.

Edit: Ik vind ze in 2 uitvoeringen 0.2 of 0.4 ohm. Uitsluitend Kanthal dus geen tc dampmogelijkheid.
Blijft de vraag hoe hoog begin je dan. ? Van af 15 watt ??

[ Voor 14% gewijzigd door Embryo1 op 15-10-2016 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Op 50 watt. Tzijn de 0.4 coils. Heeft paar dagen gewerkt tot ik gore smaak kreeg. Dan met een andere, paar minuten pl, dan weer gore smaak. Heb er al veel over gelezen, mss slechte coils, of vacuumproblemen of slechte cotton. On ieder geval, ik ga volgende week achter nieuwe clearomizer want dit is echt verschrikkelijk vies. Iemand aanrader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
Tomski1986 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 21:03:
Op 50 watt. Tzijn de 0.4 coils. Heeft paar dagen gewerkt tot ik gore smaak kreeg. Dan met een andere, paar minuten pl, dan weer gore smaak. Heb er al veel over gelezen, mss slechte coils, of vacuumproblemen of slechte cotton. On ieder geval, ik ga volgende week achter nieuwe clearomizer want dit is echt verschrikkelijk vies. Iemand aanrader?
Ik lees op het Internet dat veel Cleito coils 0.4 rond de 35 - 45 watt worden gebruikt. Natuurlijk is het ook wat afhankelijk van de liquid verhouding vg/pg.
Hoe lang laat je een nieuwe coil intrekken voor gebruik 10-15 min. ???
Ben je een DL of MTL damper ?? ivm met je vraag voor advies/aanrader ?

[ Voor 5% gewijzigd door Embryo1 op 16-10-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BaJo-
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-09 12:51

-BaJo-

N51 50.546 E004 22.186

2 weken geleden begonnen met dampen (2x justfog 1453) en sindsdien geen zwaar shaggie meer aangeraakt.

Nu me aan het oriënteren op een waardige vervanging van die gekke pennetjes.

Als MTL damper is m'n oog gevallen op de combinatie van een Eleaf istick pico 75w en de Nautilus X

Iemand ervaring met deze combi? of andere combi's die ik nog een zou kunnen bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

^^^
Ervaring met Pico en Nautilus X.

Pico is een leuk dingetje, de Nautilus vond ik eerst vreselijk smaken, goed schoonmaken voordat je hem gaat gebruiken.

Geen gesputter of zo met de Nautilus meegemaakt, zoals met de Joyetech Cubis Pro (heb ik er toch 2 van...)

Ik begin nu geïnteresseerd te raken in keramische coils, schijnen echt supergoed te zijn voor de smaak.

Oh ja, ik ben op zich een MTL-roker, maar neig steeds meer naar DL, wat mij ook prima lukt met de Nautilus en de Cubis Pro.

[ Voor 54% gewijzigd door NaN op 17-10-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
Ik ben sinds een week nu aan het dampen op dit setje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lXWNkHM6b5jYbIF2r7LiTsBU/full.jpg

Een smoant battlestar i.c.m. een OBS Engine.

Vaped als een malle nu op dual kantha clapton coil, 3mm op 0.5 ohm. _/-\o_

[ Voor 2% gewijzigd door Praetorian op 21-10-2016 13:11 . Reden: image resize ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 20:23
damnit een nieuw obs product, must have. Geen spitback ofzo? Heeft mijn crius plus namelijk wel als ik de top airflow open heb staan

[ Voor 53% gewijzigd door 418O2 op 19-10-2016 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
Deze besteld ... ben erg benieuwd, moet alleen nog 2-4 weken wachten maar voor 47 euro kon ik de kit niet laten liggen:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0569/9133/products/Smok_Alien_220w_10.jpg?v=1475007254

Smok Alien + tfv8 baby beast :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poesmij
renzo4000 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 07:55:
Deze besteld ... ben erg benieuwd, moet alleen nog 2-4 weken wachten maar voor 47 euro kon ik de kit niet laten liggen:

[afbeelding]

Smok Alien + tfv8 baby beast :)
Gebruik gemaakt van dezelfde aanbieding :o
De mini tank maar weer verkopen en mijn smok tf8 erop :*) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Welke aanbieding?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavis
  • Laatst online: 27-09 12:18
https://www.fasttech.com/...ort=r&keywords=smok+alien

Edit: Is zonder baby beast, zag het te laat..

[ Voor 11% gewijzigd door Clavis op 20-10-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Embryo1
deleted

[ Voor 98% gewijzigd door Embryo1 op 20-10-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Ow, dat scheelt nogal. Ken die site niet eens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Ah, ok.

Ben alleen een beetje bang geworden voor bestellingen uit China/Amerika boven de € 22,00. Daar kan zo +/- nog eens 20 extra bovenop komen en dan zit je zo rond de € 65,-

Maar, dat is wel goedkoper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Sangroid schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:22:
Ah, ok.

Ben alleen een beetje bang geworden voor bestellingen uit China/Amerika boven de € 22,00. Daar kan zo +/- nog eens 20 extra bovenop komen en dan zit je zo rond de € 65,-

Mwah, als je door geeft aan de verkoper of die "Gift" of een lager bedrag op laat zetten valt het meestal wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
Ik vape nu een maand of 3 en ben wel toe aan een paar nieuwe smaakjes, ik zie echter de bomen door het bos niet bij diverse handelaars in liquid, er is gewoon teveel keuze.

Tips en aanraders zijn dus zeker welkom. Mijn voorkeur gaat naar citrus smaken en munt/menthol/koolada zijn een absolute no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
justmike schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:42:
Ik vape nu een maand of 3 en ben wel toe aan een paar nieuwe smaakjes, ik zie echter de bomen door het bos niet bij diverse handelaars in liquid, er is gewoon teveel keuze.

Tips en aanraders zijn dus zeker welkom. Mijn voorkeur gaat naar citrus smaken en munt/menthol/koolada zijn een absolute no go.
Pas met zure smaken wel op als je een kunststof tank hebt, die willen wel eens cracken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
Ik gebruik enkel pyrex tanks en metalen drippers, daar hoef ik me geen zorgen over te maken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
justmike schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:44:
Ik gebruik enkel pyrex tanks en metalen drippers, daar hoef ik me geen zorgen over te maken .
Probeer eens Yoghurt met (fruit?), als je daar van houd. Verrassende smaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Sangroid schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:22:
Ah, ok.

Je kunt vaak je pakketjes opsplitsen. Zorgen dat je 3 pakketjes hebt onder de €20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Liber8 schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 19:29:
[...]

Je kunt vaak je pakketjes opsplitsen. Zorgen dat je 3 pakketjes hebt onder de €20 :)
Ik bestel altijd Alles in losse pakketjes en heb nog nooit douanekosten gehad over vapegear. Ymmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09 17:47
Tomski1986 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 18:01:
Ik heb de Cleito 3.5mm clearomizer via Ali Express besteld voor een scherpe prijs. (Via deze site kun je overigens volop bestellen zonder enige problemen met invoerrechten. Zelfs betalen met iDeal kan.)
Ik heb de tank gevuld met een 50/50 VG/PG vloeistof voor het echte cloud chasen, met 3mg nicotine anders is het echt niet te doen zo zwaar. De Cleito is immers een vrij krachtige direct lung device, dus echt geen gemiddeld dampertje voor de beginner.
Ik heb de Cleito op een iStick Pico 75W gezet, heb de vloeistof een half uurtje in laten trekken in de nieue atomizer en ben bij 15W begonnen met vapen. Uiteindelijk tot 75 Watt doorgegaan waarbij je echt behoorlijk wat damp opzuigt, iets te veel naar mijn idee. Ik ben blijven hangen op 60 Watt met DL hits van 4 seconden, dan blaas je alles om je heen in een lokale mistbank. Dus absoluut niet in de auto gebruiken, tenzij je cabrio rijdt.
Van burnt taste heb ik vrijwel geen last gehad, hooguit een klein beetje back spit, maar dat had ik met de iStick MELO III ook een beetje. Deze zat bij de iStick Pico 75W als set, overigens een beste clearomizer.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09 17:47
-BaJo- schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:19:
2 weken geleden begonnen met dampen (2x justfog 1453) en sindsdien geen zwaar shaggie meer aangeraakt.

Nu me aan het oriënteren op een waardige vervanging van die gekke pennetjes.

Als MTL damper is m'n oog gevallen op de combinatie van een Eleaf istick pico 75w en de Nautilus X

Iemand ervaring met deze combi? of andere combi's die ik nog een zou kunnen bekijken?
Ik heb vanaf de Joyetech eGo-C, mijn eerste e-sig, een heel scala aan e-sigs gehad en geprobeerd en ben uiteindelijk bij de Aspire Nautilus Mini blijven hangen. Ik had deze clearomizer op een 2000mA Joyetech eGo-One accu geschroefd en was eindelijk blij met een set zonder lekken (Joyetech kwaaltjes), zonder backspit, zonder burnt taste en een fijne regelbare airflow. Zelfs als de Nautilus een lange tijd vlak ligt loopt de atomizer niet vol en heb je geen snotterbak. Ik kan je deze combi en zeker de Nautilus Mini met 1.6 Ohm atomizer absoluut aanraden als erg prettige MTL device.
Het enige wat ik lastig vond was dat de tank leeg was voor einde werkdag, alsook de accu die onder de 60% capaciteit minder presteerd naar mate deze ouder wordt. Daarom heb ik een iStick Pico 75W box mod accu gekocht en via Ali Express een normale Aspire Nautilus clearomize met 5mL tank gekocht. Deze set is net zo fijn als een Nautlius Mini met volgeladen 2000mA ronde accu, maar nu doe ik met de tank meer dan een dag en met de accu makkelijk 2 dagen. Waarbij het regelbare vermogen van de accu handig kan zijn voor iets meer of minder vape power. Ik zelf gebruik de Nautilus atomizers 1.6 en 1.8 Ohm bij 10-15 Watt.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
Had hem van gearbest afgehaald met de code alienkit. Maar denk niet dat deze code nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Strawberry shortcake en Berry creamy aroma van Mount Baker besteld op savevape. ben benieuwd. Lijkt in elk geval lekker :) komende dagen verwacht ik de chefs flavours Order binnen. Damp nu een mix van wat restjes wat ik nog had liggen, doet het toch niet helemaal voor me...

[ Voor 38% gewijzigd door 418O2 op 20-10-2016 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
418O2 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 13:50:
damnit een nieuw obs product, must have. Geen spitback ofzo? Heeft mijn crius plus namelijk wel als ik de top airflow open heb staan
Alleen na het vullen, omdat je dan de tank geen vacuum meer heeft bij het openen van de vul opening. Paar keer zachtjes vapen en het is weg, is het echt heel erg dan sla je met een zwiep even het overtollige via het mondstuk er uit, dan is het ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Heeft iemand toevallig nog een coupon code van chefsflavours.?
Wil daar Rhodonite 30ml bestellen om te proberen.

Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Uit mijn hoofd UKV of POTV.
Is net afgelopen weekend een code geweest voor 25%, maar die is al voorbij.

Hoogstwaarschijnlijk werken de codes niet voor diyordie spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Domino schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:34:
Uit mijn hoofd UKV of POTV.
Is net afgelopen weekend een code geweest voor 25%, maar die is al voorbij.

Hoogstwaarschijnlijk werken de codes niet voor diyordie spullen.
Thanx, werkt inderdaad niet in deze combinatie..

Heb je er vaker besteld.? Wat waren de verzendkosten en levertijd..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Je hebt twee opties. Standaard en aangetekend. Ik pak altijd standaard a £3.75. Dan is het met een dag of vier a vijf binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-09 23:17

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Zonet een e liquid gemaakt met Dr oetker aroma (vanille, bij de AH weg) heb er een beetje sweetener bij gedaan en het dampt heerlijk :)

Verhouding is 1mL aroma + 0.5mL sweetener op 8.5mL base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Liber8 schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:38:
[...]

Thanx, werkt inderdaad niet in deze combinatie..

Heb je er vaker besteld.? Wat waren de verzendkosten en levertijd..?
Binnen een week. Toptip, ze hebben een coupons en deals Facebook groep voor coupons. En je krijgt wat extra bij je bestelling.

Ik heb net drie aromas extra gekregen bij mijn bestelling. Vind ze helaas alle drie niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Domino schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:59:
Je hebt twee opties. Standaard en aangetekend. Ik pak altijd standaard a £3.75. Dan is het met een dag of vier a vijf binnen.
Thanx :) Zal er eens rondneuzen. Vooral de DiyOrDie lijken me wel wat. Wil ze graag eerst proberen om daarna de concentraten te kopen en te mixen.
418O2 schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 14:23:
[...]

Binnen een week. Toptip, ze hebben een coupons en deals Facebook groep voor coupons. En je krijgt wat extra bij je bestelling.

Ik heb net drie aromas extra gekregen bij mijn bestelling. Vind ze helaas alle drie niks
Top zal me daar eens aanmelden. Welke aroma's heb je gehad dan.?

Wordt tijd voor een damp/mod/tank/coil/liquid tweakers bijeenkomst..:D

Oja, net nog een bestelling gedaan.. >:)
  • Original Wotofo The Troll V2 RDA Atomizer
  • PTFE Ceramic Tweezers for E Cigarette Atomizer
  • Original Youde UD SS 316L 24ga Resistance Wire
  • Wire Coil Winder for E-Cigs
€ 20,-

Zoek nu alleen nog wat flesjes en piepetjes. En twijfel ook om voor €5.81 een 0.1g weegschaal te bestellen om op gewicht te gaan mixen.

Iemand een goedkope CN site voor flesjes + piepetjes.?

[ Voor 20% gewijzigd door Liber8 op 23-10-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Usual suspects: fasttech en gearbest.

Beter is mixen op gewicht, veel sneller en minder schoonmaak (lees: geen) achteraf. Koop overigens wel een weegschaal die kan meten op 0,01 gram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Wat is er mis met een injectiespuit? Die goedkope weegschalen zou ik hoe dan ook niet vertrouwen

[ Voor 45% gewijzigd door 418O2 op 23-10-2016 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
D'r is niks mis met spuiten. Ieder zijn ding. Sommige mixen zelfs op gevoel. Maar op gewicht werken is zoveel sneller en makkelijker als met spuiten, probeer het eens een keer zo ik zeggen.

Die goedkope weegschaaltjes is niks mis mee. Staat op dampforum ergens een vergelijk met een dure industriele weeschaal, drie keer raden wat de afwijking is van zo'n ding? 0,0 op twee cijfers na de komma.

Effe gezocht:
http://www.dampforum.nu/t...indComment&comment=785001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dat lijkt inderdaad wel oké. Nu doe ik niet echt zelf aromas mixen, dus dan maakt t niet uit. Ik gebruik eigenlijk altijd premixed aroma. En anders doe ik het uit de losse pols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Nu de premix aroma's overal opduiken doe ik dat ook steeds vaker 😁. Luie mixers unite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Domino schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:08:
Nu de premix aroma's overal opduiken doe ik dat ook steeds vaker 😁. Luie mixers unite!
Waar zijn die te bestellen dan.? Ik weet dat chefs er een paar op hun site heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Veel van de uk vapeshops (waaronder dus ook chefs en oa darkstar) hebben eigen premix aroma. Chefs heeft zelfs premix van Wayne, in een soort van samenwerking: https://www.chefsflavours.co.uk/126-diy-or-die .

Ik denk dat premix de manier van de toekomst is. Ipv een fles e-juice koop je het gemixte aroma en moet je zelf pg, vg en nicotine toevoegen. het is iig een manier om, vooralsnog, onder de TPD uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Zojuist ook een Avocado 24MM RDTA besteld.
Paar dagen terug ook nog een OBS Engine, dus ben benieuwd.

Iemand nog interesse in een orginele Griffin 25RTA Top Air Flow cap? Krijg hem maar niet gewicked..
Eventueel mogelijkheid om te ruilen tegen nog een Avocado 24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Clavis schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:32:
Zojuist ook een Avocado 24MM RDTA besteld.
Paar dagen terug ook nog een OBS Engine, dus ben benieuwd.

Iemand nog interesse in een orginele Griffin 25RTA Top Air Flow cap? Krijg hem maar niet gewicked..
Eventueel mogelijkheid om te ruilen tegen nog een Avocado 24.
De griffin en obs engine hebben vrijwel dezelfde wicking toch? Zo lastig zou dat niet moeten zijn. Gebruik je niet simpelweg teveel katoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
418O2 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

De griffin en obs engine hebben vrijwel dezelfde wicking toch? Zo lastig zou dat niet moeten zijn. Gebruik je niet simpelweg teveel katoen?
OBS Engine is wel anders.. Maar heb dat ding zo vaak gerewicked, kan er niet aan wennen.
Mother of all dry hits, of helemaal geen smaak. Wel damp.. Vind het 3x niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Clavis schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:49:
[...]

OBS Engine is wel anders.. Maar heb dat ding zo vaak gerewicked, kan er niet aan wennen.
Mother of all dry hits, of helemaal geen smaak. Wel damp.. Vind het 3x niks.
Bijzonder. Van wat ik begreep is het gelijk aan de crius en die gaat bij mij altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
418O2 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 11:53:
[...]

Bijzonder. Van wat ik begreep is het gelijk aan de crius en die gaat bij mij altijd goed.
Zal ongetwijfeld aan mij liggen, ben nog niet zo lang bezig met rebuilden :)
Ga dr van t weekend nog eens voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Clavis schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:27:
[...]

Zal ongetwijfeld aan mij liggen, ben nog niet zo lang bezig met rebuilden :)
Ga dr van t weekend nog eens voor zitten.
Kijk vooral op youtube. Je hebt gauw de neiging om teveel te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
418O2 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 12:35:
[...]

Kijk vooral op youtube. Je hebt gauw de neiging om teveel te gebruiken.
Nou, het is toch gelukt. Heb nu een build met een single coil clapton wire op 0.84ohm die niet lekt, en lekker bubbelt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liber8
Clavis schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:53:
[...]

Nou, het is toch gelukt. Heb nu een build met een single coil clapton wire op 0.84ohm die niet lekt, en lekker bubbelt :-)
Top :*)
Pas wel op met bubbelen dat je hem met vullen niet te vol doet. Wat ik ervaar wanneer mijn avocado 24 bubbelt dat er dan een soort vacuüm gecreëerd wordt en er liquid mee naar boven kan gaan. Er komt bij mij dan ook rook in het tankje na het vapen..

Ik heb het idee dat dit komt wanneer je 1 wick-hole (Gat waar je wick doorheen gaat naar je liquid) te strak zit met katoen, en de ander juist net iets te weinig katoen heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-09 16:59

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Topicstarter
Het moet iedereen natuurlijk wel eens overkomen zijn... JoyeTech AIO in mijn zak gedaan zonder hem te locken. Op een gegeven moment dacht ik "wat ruik ik toch?" Had het ding in mijn zak het hele tankje leeg gedampt (was gelukkig al 3/4 leeg) en zat lekker te dry burnen... Coil naar de knoppen natuurlijk en een vreselijke stank. :/

Maar even goed schoongemaakt en een nieuwe coil erop geschroefd. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Mx. Alba op 29-10-2016 10:50 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr0ppFTW
  • Laatst online: 23-09 11:59

Dr0ppFTW

Never be clever

Ondertussen ben ik twee weken aan het vapen met mijn Eleaf Pico en Melo III. Bevalt me heel erg goed! Ik heb nu twee premium liquids (bij VAPR gekocht) geprobeerd: Scoutch en red light district. Scoutch zou een mix van tabak, noten en vijgen moeten zijn maar ik vind het een beetje cappuchino/caramel achtige smaak met heel licht wat tabak, mijn favoriet. Daarnaast de Red light district van DVTCH Amsterdam, best lekker voor erbij maar niet echt een goede ADV.

Mijn vriendin wilde me verassen en had van Pink Fury de Mother Waffler besteld, vind het eigenlijk niet zo lekker, zeer sterke rare zoetige smaak, ik denk ook niet dat ik snel nog een keer een dergelijke smaak zal aanschaffen. Heb hem wel in die scoutch coil gebruikt welke ik eerst heb gewassen met een Youtube tutorial erbij.

Zojuist heb ik om de Scoutch te vervangen (die ging zaterdag nacht op) 3 smaken erbij besteld en meteen even 5 nieuwe coils:
- Flavourtec R2Y2 (hopelijk de vervanger van Scoutch)
- Millers vanille (Ook om misschien ergens mee te mengen ((dat kan toch))
- Millers Tabak (ben benieuwd hoe een pure tabak liquid wegrookt in dit ding)

Wat me opviel is dat veel premium liquids hogere VG waarden hebben. Maar zijn er ook goedkopere liquids met hogere VG waarden? Of moet je dan echt zelf gaan brouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Met je liquids kan ik je helaas niet helpen. Ik koop eigenlijk geen kant en klaar spul meer.

Toen ik gisteren de vapeshop in Nijmegen in liep voor een praatje (ik had namelijk daar een van de laatste Alchemy-liquids met chilipeper gekocht en wilde laten weten wat ik ervan vond), zag ik dat ze ook nieuwe aroma's hadden van Flavormonks. Zo heb ik een flesje Speculaas en Cinnamon aroma meegenomen, omdat ik wel benieuwd was :D Nu las ik alleen dat die eigenlijk 3 weken moeten steepen. Meestal ga ik voor shake and vape (fruit ftw), maar deze laat ik maar even staan dan. Ik heb gevarieerd van 0.8% speculaaas en 0.2% kaneel tot 0.2% speculaas en 0.8% kaneel. Ik ben heel benieuwd wat eruit gaat komen :)

Verder over de Avocado 24: ik blijf maar prutsen met de wicking. Nu heb ik er bijvoorbeeld weer net te korte wicks in zitten en als hij dan maar even schuin ligt, loopt de hele tank leeg :/ Maar de smaak is zooooveel voller dan met een Cuboid 75watt coil <3

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Krentenbol schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:15:
Met je liquids kan ik je helaas niet helpen. Ik koop eigenlijk geen kant en klaar spul meer.

Toen ik gisteren de vapeshop in Nijmegen in liep voor een praatje (ik had namelijk daar een van de laatste Alchemy-liquids met chilipeper gekocht en wilde laten weten wat ik ervan vond), zag ik dat ze ook nieuwe aroma's hadden van Flavormonks. Zo heb ik een flesje Speculaas en Cinnamon aroma meegenomen, omdat ik wel benieuwd was :D Nu las ik alleen dat die eigenlijk 3 weken moeten steepen. Meestal ga ik voor shake and vape (fruit ftw), maar deze laat ik maar even staan dan. Ik heb gevarieerd van 0.8% speculaaas en 0.2% kaneel tot 0.2% speculaas en 0.8% kaneel. Ik ben heel benieuwd wat eruit gaat komen :)

Verder over de Avocado 24: ik blijf maar prutsen met de wicking. Nu heb ik er bijvoorbeeld weer net te korte wicks in zitten en als hij dan maar even schuin ligt, loopt de hele tank leeg :/ Maar de smaak is zooooveel voller dan met een Cuboid 75watt coil <3
Waar zit die vape shop? :-O Oh, je bedoelt Vivant :P wou zeggen, is er een nieuwe gekomen!

Bij die avocado moet je ongeveer halverwege de wick laten hangen.

[ Voor 4% gewijzigd door Clavis op 01-11-2016 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
Dr0ppFTW schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 22:43:
Ondertussen ben ik twee weken aan het vapen met mijn Eleaf Pico en Melo III. Bevalt me heel erg goed! Ik heb nu twee premium liquids (bij VAPR gekocht) geprobeerd: Scoutch en red light district. Scoutch zou een mix van tabak, noten en vijgen moeten zijn maar ik vind het een beetje cappuchino/caramel achtige smaak met heel licht wat tabak, mijn favoriet. Daarnaast de Red light district van DVTCH Amsterdam, best lekker voor erbij maar niet echt een goede ADV.

Mijn vriendin wilde me verassen en had van Pink Fury de Mother Waffler besteld, vind het eigenlijk niet zo lekker, zeer sterke rare zoetige smaak, ik denk ook niet dat ik snel nog een keer een dergelijke smaak zal aanschaffen.
Als je nog maar net gestopt bent met roken zal je smaak ervaring na een tijdje nog veranderen ( lees: verbeteren ).
Roken "dood" je smaakpapillen, eens zich dat een beetje "hersteld" heeft zal er een nieuwe wereld aan smaken en liquids voor je open gaan.
Liquids die nu wel OK smaken zijn binnenkort totaal niet interessant meer ( en omgekeerd ).

Anyway, zo was het voor mij toch . ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Clavis schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:56:
[...]

Waar zit die vape shop? :-O Oh, je bedoelt Vivant :P wou zeggen, is er een nieuwe gekomen!

Bij die avocado moet je ongeveer halverwege de wick laten hangen.
Die idd ja ;) Niet echt een vapeshop te noemen, maar het komt het dichtst in de buurt :+

Ik ben sowieso nogal een prutser met wicken omdat ik de tijd en aandacht die je ervoor nodig hebt er eigenlijk niet voor over heb. Maar ja, het is wel cheap en lekker :9

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Krentenbol schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:41:
[...]

Die idd ja ;) Niet echt een vapeshop te noemen, maar het komt het dichtst in de buurt :+

Ik ben sowieso nogal een prutser met wicken omdat ik de tijd en aandacht die je ervoor nodig hebt er eigenlijk niet voor over heb. Maar ja, het is wel cheap en lekker :9
Cheap is het zeker, als je het eenmaal door hebt zijn fabrieks coils er niets bij.
Als je hem kwijt wil houd ik me aanbevolen :p
Pagina: 1 ... 30 ... 104 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.