Vandaag m'n eerste dampsetje gekocht.
JustFog Q16 met 2x extra setje clearomizers.
Ik heb nu 3x Millers smaakje (Cherry Me Up, Three Strikes Out, Best Bam Buddhapest).
Voltage & Airflow instelbaar. De kosten vielen mij mee (3 smaakjes, 2x extra clearomizers en zo'n kit voor 80 euro in een winkeltje).
Het verschil tussen damp & rook is wel merkbaar maar de smaakjes maken veel goed. Schijnt de eerste / enige (?) boxmod te zijn van JustFog (Wat dat precies inhoud weet ik niet, behalve dat de onderkant breder is dan de bovenkant itt pen dingen).
Het in en uitdraaien van de onderdelen vind ik wel wat lastig. M'n 1e fill verloren omdat de bovenkant er gewoon afviel. (Stukje op het glas waar het tuitje aan vast zit). Bleek dat die ook met een soort van schroefdraadje vast zit op een bepaalde manier, maarja m'n 1e tankje ging verloren en dat ding was helemaal vet van die troep.
Op zich wel grappig, voelt niet aan (voor mij dan) als roken. Heb de 6mg variant want bij de 12mg hoest ik de longen uit m'n lijf. Begint nu naar een paar hijsen x 4á5 keer wel te wennen (Net zoals roken dat ook doet in het begin).
Op zich heb ik nog niet het 'roken' gevoel erbij, maar wel het gevoel dat ik wat in m'n handen heb. Hoop dat ik het als vervanger ga zien van het roken. Ik rook op iets meer dan 4 volt instelbaar. (4.1 om precies te zijn) met dat airflow ding net niet dicht.
Nu heb ik die extra clearomizers bijgekocht zodat ik die kan vullen met de andere 2 smaakjes zodat je snel kunt wisselen door de gehele clearomizer te wisselen.
Op zich ben ik wel gematigd positief, maar over het product zelf ben ik zeer positief (voelt stevig aan, geeft aan hoeveel batterijduur hij heeft, makkelijk instelbaar). Zo'n Q16 kit kostte in die winkel 34,99 (wat misschien wat duurder is tov webwinkels, maar daar heb ik niet naar gekeken) maar ik kreeg er wel een complete uitleg bij, mocht verschillende machines testen en veel smaakjes proeven (Dat proeven is wel lastig omdat je nog moet wennen aan de manier van scherpte van de damp). Leuke vent ook die duidelijk een beetje liefde had voor de dampapparaten.
Alle tips zijn natuurlijk welkom en als mensen nog vragen hebben over de JustFog Q16 wil ik die uiteraard ook beantwoorden. Ben wel een beginner op dit gebied.
Wat overigens de doorslag gaf bij mij voor de Q16 dat het gevoelsmatig meer lucht toevoegt en dat je minder hard hoeft te zuigen maar dat het bijna naar je toe komt (Dat is niet zo, maar door de extra lucht voelt dat zo denk ik)
Kun je dat dampen gewoon ook in de auto bijvoorbeeld doen? Ik rookte voorheen nooit in de auto omdat ik dat mega smerig vond, is dat bij dampen ook zo? (Omdat er toch nicotine in zit?)
Nog een (raar) vraagje (hersenspinsel): Zou cannabisolie werken als liquid en zou je er stoned van worden

Na een beetje Google erachter gekomen dat het nauwelijks werkbaar is als je er vloeistof van maakt.
[
Voor 10% gewijzigd door
RedHat op 27-07-2016 00:01
]