Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 25 ... 104 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-09 11:37
Ruffzz schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 13:41:
Sinds 3 maanden ook aan het vapen en sporadisch nog een sigaret (vooral op feestjes) . Gebruikte tot voor kort mn vertrouwde istick 20w met 2x Nautilus mini wat aardig goed werkte.
Vandaag mn istick pico binnen gekregen, man wat een verschil in damp en vooral SMAAK _/-\o_ . Ga voor nu nog niet hoger dan 25/30 watt

Weet iemand trouwens een goede plek om damp apparatuur te verkopen ? Of als iemand interesse heeft in de istick 20watt of 2x een Nautilus mini (beide pas 2 weken oud) mag je me DMen
Die Pico is een mooi ding, zou de atlantis prima op moeten passen voorlopig, eens zien wat onze chinse vrienden ervoor vragen :P

edit: 24 hele euro's zonder tank dus, hij is onderweg :P

[ Voor 3% gewijzigd door FouT op 20-06-2016 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Krentenbol schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Ik ken de theorie, maar mijn katoen scheurt vaak bij het er doorheen halen. Ik denk dat ik minder scheutig moet zijn ;)
Als je katoen scheurt moet je even kijken of de vezels wel in de lengterichting lopen.

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
heb tesla 100w & uwel crown, maar zelfs op 75watt, heb ik veel spittback (vloeistof via schoorsteen) iemand tip om dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
kingpol schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:55:
heb tesla 100w & uwel crown, maar zelfs op 75watt, heb ik veel spittback (vloeistof via schoorsteen) iemand tip om dit op te lossen?
Ik gebruik de Crown op dagelijkse basis maar de Crown heeft bij mij nog nooit spitback gegeven. Ik kan je hier niet mee helpen... sorry :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:38
kingpol schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 17:55:
Is dat een rda? Dan moet je je coil en wicking checken. Daar zit iets niet goed.

Ik verwacht een dezer dagen mijn crius plus. Ben erg benieuwd. Heb ook het c4 deck besteld, omdat het kan.
Afbeeldingslocatie: https://j1.onsono.com/2/800/gb/pdm-product-pic/Electronic/2016/05/26/source-img/20160526163325_75999.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door 418O2 op 24-06-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DumbAss
418O2 schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 00:06:
[...]

Is dat een rda? Dan moet je je coil en wicking checken. Daar zit iets niet goed.
https://myuwell.com/collections/subtanks/products/crown

De crown heeft wel een RBA deck maar die moet je los kopen. Ik heb die zelf niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:35
[...]

Ik verwacht een dezer dagen mijn crius plus. Ben erg benieuwd. Heb ook het c4 deck besteld, omdat het kan.
[afbeelding]
Ik had hem al eerder gezien, en zit nu weer te kijken. Daar krijg je toch nooit een relaxte build in.

Ben benieuwd hoe die gaat bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

FouT schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:44:
[...]

Die Pico is een mooi ding, zou de atlantis prima op moeten passen voorlopig, eens zien wat onze chinse vrienden ervoor vragen :P

edit: 24 hele euro's zonder tank dus, hij is onderweg :P
Pico zwart besteld, 22 euro, leuk prijsje. Net maar even besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Domino schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 08:05:
[...]

Ik had hem al eerder gezien, en zit nu weer te kijken. Daar krijg je toch nooit een relaxte build in.

Ben benieuwd hoe die gaat bevallen.
Wat ik zag was wel chill. De montage van coils is best goed imo.

Maar het is ook meer voor de fun :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
[...]

neeje standaard 0,3 coils via fasttech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Een 'pakketje' uit de UK vandaag:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uwtZwWN.jpg

Da's een beste jerrycan 😳.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 10:51
Mijn Joyetech Cubis is net binnen gekomen ( vanuit de verre landen)
Nu nog met smart aan het wachten op Joyetech Cuboid 150W.

Zit er trouwens zoveel verschil in met de coils 1,5 en 1,0 en 0,5 ?
Ik zit zelf nog op een Aio maar merk dat deze niet voor mij geschikt is voor hele dagen te vapen.
De sigaretten pak ik nog steeds.

Ook merk ik na het druppelen dat de SS316 Coils van Joyetech snel kapot gaan.
Ik druppel ze natuurlijk wel, en zelf maken nog niet aan begonnen.

Hopelijk is de Cuboid een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

CallmeGod schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:24:
Mijn Joyetech Cubis is net binnen gekomen ( vanuit de verre landen)
Nu nog met smart aan het wachten op Joyetech Cuboid 150W.

Zit er trouwens zoveel verschil in met de coils 1,5 en 1,0 en 0,5 ?
Ik zit zelf nog op een Aio maar merk dat deze niet voor mij geschikt is voor hele dagen te vapen.
De sigaretten pak ik nog steeds.

Ook merk ik na het druppelen dat de SS316 Coils van Joyetech snel kapot gaan.
Ik druppel ze natuurlijk wel, en zelf maken nog niet aan begonnen.

Hopelijk is de Cuboid een wereld van verschil.
Het verschil zit hem er hoofdzakelijk in op hoeveel watt je kunt dampen. Hoeveel dat is, staat aangegeven op de coils zelf. Met uitproberen kom je er vanzelf achter wat voor jou goed is :) En later wil je waarschijnlijk hoger :+
Domino schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 15:14:
Een 'pakketje' uit de UK vandaag:

[afbeelding]

Da's een beste jerrycan 😳.
Damn, dat is zeker een beste unit. Alleen was je iets te vroeg met bestellen. Als je dat vandaag had gedaan, was je zo 5% goedkoper uit geweest :+

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
So true. Maar dan had ik vandaag nog niet kunnen mixen. Zat er met smart op te wachten ☺.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09 10:25
Vraagje. Helaas kan ik niet wennen aan het dampen en zou ik mijn istick tc40 plus 2x een mini nautilus willen verkopen. Maar zijn er buiten marktplaats nog meer sites waar dampwaren wordt aangeboden? Google levert helaas weinig resultaten.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Je kan een account aanmaken op dampforum.nu. Maar ik heb niet het idee dat dat soort setjes snel verkocht worden, er zitten daar toch wel gevorderde dampers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0YKK0GG.jpg

Wat een kanon. Ben er erg tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-09 23:17

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Michaelg schreef op zaterdag 25 juni 2016 @ 10:55:
Vraagje. Helaas kan ik niet wennen aan het dampen en zou ik mijn istick tc40 plus 2x een mini nautilus willen verkopen. Maar zijn er buiten marktplaats nog meer sites waar dampwaren wordt aangeboden? Google levert helaas weinig resultaten.
Facebook heeft wel ruil/verkoop groepen, zit zelf in de "ruil verkoop en info groep" van Martin Osinga, daar kan je het altijd proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:17
Goedemorgen,

Ben op zoek naar een nieuwe damper. Voor de zoveelste keer.
Wil zo tussen de 0 en 120 euro uitgeven.

Eisen:
Klein en handzaam
Batterij die lang mee gaat
Makkelijk te vullen

Nu zat ik zelf aan de volgende samenstelling te denken
* Kanger Nano Toptank
* Joyetech Vtwo mini
* Samsung 2500maH batterij

De overige E-smokers heb ik tot nu toe gehad
* Ego C-twist (is kapot gegaan)
* Joyetech Ego One v2 (ben ik kwijt geraakt op vakantie)
* Aspire mini (werkt nog, maar niet optimaal meer)
* Kanger met 10ML tank (deze lekt)

Hoor graag jullie advies want er tegenwoordig zoveel te krijgen! Zie door het bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Prima set. Zou alleen we een samsung 30Q of LG HG2 nemen (3000 ipv 2500mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Laatst online: 26-09 11:17
418O2 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 10:19:
Prima set. Zou alleen we een samsung 30Q of LG HG2 nemen (3000 ipv 2500mAh
Thanks! Besteld en ontvang het morgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Ik had een bestelling bij Gearbest gedaan en gekozen voor shipment met DHL. Krijg net een email die zegt "We apologize for not shipping out the order to you yet. Due to the item’s status with Customs,

I regret to inform you that Electronic Cigarette cannot be shipped via DHL.

However, we are able to send the order to you via regular post, and then refund you the extra shipping cost since package shipped out. "

Dat is dan best wel bummer, ik wist niet dat e cigarette dingen niet met DHL mogen. Het is wel een redelijke bestelling van over de 150 euro, dat ship ik liever niet met één of andere reguliere vaag postbedrijf.

Wie weet wat het beste is om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Arsenius schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:36:
Ik had een bestelling bij Gearbest gedaan en gekozen voor shipment met DHL. Krijg net een email die zegt "We apologize for not shipping out the order to you yet. Due to the item’s status with Customs,

I regret to inform you that Electronic Cigarette cannot be shipped via DHL.

However, we are able to send the order to you via regular post, and then refund you the extra shipping cost since package shipped out. "

Dat is dan best wel bummer, ik wist niet dat e cigarette dingen niet met DHL mogen. Het is wel een redelijke bestelling van over de 150 euro, dat ship ik liever niet met één of andere reguliere vaag postbedrijf.

Wie weet wat het beste is om te doen?
Gewoon doen. Er zijn geen vage postbedrijven

En beter niet bij gearbest bestellen tenzij het echt niet anders kan

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 27-06-2016 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Dan misschien de order opsplitsen zodat het pakket niet te groot is?

Tsja ik heb al besteld en betaald dus en de spulletjes die ik heb besteld voor een leuke flash sale prijs, bv 2 x Crius voor voor 32 euro of een Eleaf pico met tank voor 30 euro.

Had al een aantal bestellingen gedaan vanuit de EU Warehouse van Gearbest, altijd prima gegaan met DHL.

Deze bestelling moet nu uit China komen.. Ik kan natuurlijk alles annuleren, want ik voel me niet zo fijn als ze gewoon China Mail of zoiets gaan gebruiken.

[ Voor 83% gewijzigd door Arsenius op 27-06-2016 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:04
Arsenius schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:44:
Dan misschien de order opsplitsen zodat het pakket niet te groot is?

Tsja ik heb al besteld en betaald dus en de spulletjes die ik heb besteld voor een leuke flash sale prijs, bv 2 x Crius voor voor 32 euro of een Eleaf pico met tank voor 30 euro.

Had al een aantal bestellingen gedaan vanuit de EU Warehouse van Gearbest, altijd prima gegaan met DHL.

Deze bestelling moet nu uit China komen.. Ik kan natuurlijk alles annuleren, want ik voel me niet zo fijn als ze gewoon China Mail of zoiets gaan gebruiken.
Bestel meestal bij Aliexpress. Sturen met PostNL of China post. Nooit problemen gehad, en m'n ecigs zijn altijd door de douane gekomen. Dus je hoeft je voor China Mail niet meteen zorgen te maken. Je kunt natuurlijk altijd pech hebben, maar als je pakket niet aankomt krijg je bij AliExpress altijd je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01:18
Je kan het gewoon laten verzenden hoor bij Gearbest. De standaard verzending word voornamelijk naar Nederland verzonden door Belgiumpost.
Als je een beetje geluk hebt heb je het pakje binnen 10 dagen in huis. Afgelopen week zelfs binnen 6 dagen een pakje aan mogen nemen.

Gearbest is op het moment ook mijn favoriete shop. Goeie prijzen, snelle verzending en top service.

Untappd: Kapitein_Merijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kapitein Merijn schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:32:
Je kan het gewoon laten verzenden hoor bij Gearbest. De standaard verzending word voornamelijk naar Nederland verzonden door Belgiumpost.
Als je een beetje geluk hebt heb je het pakje binnen 10 dagen in huis. Afgelopen week zelfs binnen 6 dagen een pakje aan mogen nemen.

Gearbest is op het moment ook mijn favoriete shop. Goeie prijzen, snelle verzending en top service.
Heb je de aftersales al eens nodig gehad?

Ik heb er nu wat besteld omdat mijn voorkeursshops (fasttech en 3fvape) het niet hadden, maar doe het liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
418O2 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:39:
[...]

Heb je de aftersales al eens nodig gehad?

Ik heb er nu wat besteld omdat mijn voorkeursshops (fasttech en 3fvape) het niet hadden, maar doe het liever niet.
Toevallig afgelopen week nog gebruik van moeten maken.
Ticket aangemaakt, binnen 12 uur reactie, beetje onderhandelen en tot een super oplossing gekomen.

Had een nieuwe Wismec rx200 besteld die beschadigd werd geleverd. Folie was van de doos en de mod was duidelijk uit de doos geweest gezien de krasjes op het display en de beschadigde batterij deur.
De RX200 ben ik nu mee aan het dampen en een nieuwe is kosteloos onderweg.

Bestel eigenlijk alleen bij GB en Efun of ik moet iets van onderdelen nodig hebben, die bestel ik bij FT.

[ Voor 7% gewijzigd door Kapitein Merijn op 27-06-2016 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Kapitein Merijn schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:32:

Ok dat klinkt dan niet zo slecht, hoe zit het met de track en trace? Is dat goed te doen? Ik wil bijvoorbeeld niet dat ze afleveren bij de buren, dus ik wil wel graag Track en Trace tot de deur zodat ik weet wanneer ze langskomen. Desnoods leggen ze het pakket bij Postnl in de buurt. Postnl is toch de bezorger van dit soort pakjes?

Trouwens ze verzenden het niet als pakket maar altijd als pakje in een grote zak/envelop? Ik heb geen ervaring met wat grotere bestellingen. Dus ook grote kans dat ze het gaan verdelen over 2 pakjes dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Arsenius schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:15:
[...]

Ok dat klinkt dan niet zo slecht, hoe zit het met de track en trace? Is dat goed te doen? Ik wil bijvoorbeeld niet dat ze afleveren bij de buren, dus ik wil wel graag Track en Trace tot de deur zodat ik weet wanneer ze langskomen. Desnoods leggen ze het pakket bij Postnl in de buurt. Postnl is toch de bezorger van dit soort pakjes?

Trouwens ze verzenden het niet als pakket maar altijd als pakje in een grote zak/envelop? Ik heb geen ervaring met wat grotere bestellingen. Dus ook grote kans dat ze het gaan verdelen over 2 pakjes dan?
Jazeker, je krijgt gewoon netjes een T&T code en de pakketjes worden thuis afgeleverd in tegenstelling tot die van Fasttech.

Grote bestelling heb ik nog niet ontvangen omdat ik probeer zoveel mogelijk losse bestellingen te doen ivm evt douane kosten. Onder de 22€ betaal je geen invoerkosten namelijk, en aangezien de tandjes meestal rond die prijs liggen...

Kies trouwens niet meer voor DHL als je iets buiten Europa besteld, ze staan erom bekend nagenoeg altijd inklaringskosten te heffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ik heb besloten om de order te cancellen en maar gewoon 1 of 2 kleine producten per keer te bestellen via regular mail. Ik heb het doorgegeven aan GearBest, kijken of ze het geld snel refunden en mijn opgespaarde punten teruggeven.

De producten zijn nu zelfs nog goedkoper in de nieuwe flash sale.. Ik verlies alleen een paar euro door de conversie van Euro naar Dollar via Paypal toen ik de bestelling deed.

/edit/

Geld is al teruggestort en de punten zijn ook teruggegeven. Dat is best snel _/-\o_ . Ik weet niet wat er zo slecht is aan Gearbest hoor, gewoon prima service. Gek genoeg zijn de dollars weer geconverted naar Euro's en heb ik 0 euro verlies.

Ik bestel wel gewoon 1 mod per pakje. :)

[ Voor 26% gewijzigd door Arsenius op 28-06-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Als je inderdaad de Pico gaat bestellen zou ik ook de Serpent Mini meebestelen. Ziet er super uit op de pico, is lekker makkelijk op te bouwen en kost geen drol op het moment.
Ik kan je ook de Tornado Nano aanraden. Ik heb deze nu een week in gebruik en heb m'n andere tankjes niet meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb een keer een defect device van ze gekregen en heb toen echt veel te veel moeite moeten doen om het terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Ik had in de eerste bestelling idd een Pico, daarnaast nog een Eleaf 100W TC en een Eleaf istick 40w TC. Ik had er daar 2 van, maar eentje is in de wc gevallen. Dus ik heb nog maar 1 istick 40w over waarmee ik subohm icm kanger subtank mini. Ik heb nog een Uwell Crown alleen ik kan niet aan coils komen in Nederland, dus is niet in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Arsenius schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 11:42:
Ik had in de eerste bestelling idd een Pico, daarnaast nog een Eleaf 100W TC en een Eleaf istick 40w TC. Ik had er daar 2 van, maar eentje is in de wc gevallen. Dus ik heb nog maar 1 istick 40w over waarmee ik subohm icm kanger subtank mini. Ik heb nog een Uwell Crown alleen ik kan niet aan coils komen in Nederland, dus is niet in gebruik.
http://www.e-wolk.nl/nl/uwell-crown-coils.html

Als je de Uwell van de hand wil doen ben ik wel geinteresseerd!

[ Voor 6% gewijzigd door Clavis op 29-06-2016 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:36
Ik heb zowel de Uwell Crown als een stuk of 7 coils ervoor. Wie ze willen overnemen mag me PMen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik ben overigens bijzonder tevreden over de Crius Plus. Echt een fijn apparaat. Goede vape, makkelijk te bouwen (veel ruimte!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Clavis schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 08:52:
[...]

http://www.e-wolk.nl/nl/uwell-crown-coils.html

Als je de Uwell van de hand wil doen ben ik wel geinteresseerd!
Nou ik heb die al een jaar lopen aflebberen, dus lijkt me niet zo fris. Ja de 0.5Ohm coils zijn nu net weer op voorraad, dat was dus lange tijd niet zo. Ik heb bij FT gisteren 3 x 4 Uwell Crown coils besteld voor 21 dollar..

Bij Gearbest een Crius V3 besteld, een drip tip voor mijn oude Kanger Subtank Mini. Allemaal onder de 22 euro en is verstuurd via Belgium Post en de bestelling van FT gaat via SG post. Ben benieuwd.. Niet veel ervaring met bestellingen in China die van normale postdiensten gebruik maken, alleen met DHL heb ik ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Arsenius schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:27:
[...]

Nou ik heb die al een jaar lopen aflebberen, dus lijkt me niet zo fris. Ja de 0.5Ohm coils zijn nu net weer op voorraad, dat was dus lange tijd niet zo. Ik heb bij FT gisteren 3 x 4 Uwell Crown coils besteld..

Bij Gearbest een Crius V3 besteld, een drip tip voor mijn oude Kanger Subtank Mini. Allemaal onder de 22 euro en is verstuurd via Belgium Post en de bestelling van FT gaat via SG post. Ben benieuwd.. Niet veel ervaring met bestellingen in China die van normale postdiensten gebruik maken, alleen met DHL heb ik ervaring.
:+ Nee dan laat maar. Is t wel iets? Of kan ik beter op de 2 wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Geen ervaring met de Crown II. De bouwkwaliteit is wel geweldig van de gewone Uwell Crown. Ik vind het zelf een fantastische Tank, maar hij ziet er wel een beetje lomp uit. Nadeel is wel dat de coils duur zijn in NL, 18 euro dus voor 4 stuks. Maar de coil gaat wel minstens een maand mee bij mij. Ik vape 50/50 PG/VG.

Ik ben wel benieuwd naar de OBS Crius die ik besteld heb, kijken of dat wat voor me is. Als die bevalt bestel ik daar nog eentje van en ik overweeg nog een 2e Crown te nemen, voor reserve onderdelen enzo. Gewoon wegleggen in de kast.

De Subtank mini die ik nu gebruik die gaat straks bij mij uit de roulatie. Ding lekt als een gek en de zwarte verf blijft maar afbladeren van de tank. Als al mijn coils op zijn dan ga ik die niet meer gebruiken.

[ Voor 16% gewijzigd door Arsenius op 29-06-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
Vandaag de 0.5 ohm clapton coils voor de triton/atlantis/etc. binnen gekregen, moet zeggen dat ik het een merkbare verbetering vind t.o.v. de standaard aspire coils die bij m'n atlantis zaten, betere smaak en meer vape.

Het schijnt wel een hoop meer sap te vreten, maar ach..

Crown 2 kan ik over een week of 2 zelf ervaren, dan zou de mijne binnen moeten zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Zelf brouwen, is dat probleem ook opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
418O2 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:20:
Zelf brouwen, is dat probleem ook opgelost
Al fanatiek aan het samplen bij flavour boss, gok dat het niet meer lang duurt voordat ik daar de eerste fles voor 500ml weg ga halen :P

Voor de zelfbrouwers: waar halen jullie de VG/PG en nicotine vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
FouT schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 21:53:
[...]

Al fanatiek aan het samplen bij flavour boss, gok dat het niet meer lang duurt voordat ik daar de eerste fles voor 500ml weg ga halen :P

Voor de zelfbrouwers: waar halen jullie de VG/PG en nicotine vandaan?
Avoria.de en savevape.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Happyjuice.eu voor nicotine (chemnovatic 100mg). Mineral-water op ebay voor PG en VG, erg goedkoop in bulk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Heb afgelopen week voor het eerst besteld bij Owl-dampfer. 1L 48mg nic en 5L pharma vg voor 65 piek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Kapitein Merijn schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 23:03:
Heb afgelopen week voor het eerst besteld bij Owl-dampfer. 1L 48mg nic en 5L pharma vg voor 65 piek.
Je hebt de hele soap meegekregen betreffende owl-dampfer?

Is op zich niks mis met de base (achteraf gezien) maar er is wat commotie geweest over de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Domino schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 08:10:
[...]

Je hebt de hele soap meegekregen betreffende owl-dampfer?

Is op zich niks mis met de base (achteraf gezien) maar er is wat commotie geweest over de kwaliteit.
Dat heb ik inderdaad meegekregen en heb ook gezien dat het uiteindelijk een storm in een glas water was.
Nu uit de testresultaten gebleken is dat het gewoon goede base is durf ik er gerust te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ahh, dan heb ik niks gezegd.
Ik zie nu ook pas je nick, is dezelfde als op df.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Cuboid 150W is vandaag binnen gekomen, de Cubis tank had ik al eerder binnen.
Ik heb de SS316 coil 10-25W erin gedaan.

Ik snap niet op welke setting ik nu goed kan vapen.
Hij staat nu op Power mode 15W.
Maar ik begrijp niet helemaal in welke modus ik hem het beste kan zetten.
Ben helemaal nieuw met Vape( en me vorige AIO van Joytech was een standaard apparaat).

Kan iemand mij meer duidelijkheid geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 11:21
Vandaag mijn pico met melo 3 mini ontvangen en in gebruik genomen. Het doel was vooral een unit voor onderweg maar dit kan nog wel eens mijn all day vapor device worden. Echt een krachtig setje en al helemaal voor het geld!

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
CallmeGod schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 21:10:
Cuboid 150W is vandaag binnen gekomen, de Cubis tank had ik al eerder binnen.
Ik heb de SS316 coil 10-25W erin gedaan.

Ik snap niet op welke setting ik nu goed kan vapen.
Hij staat nu op Power mode 15W.
Maar ik begrijp niet helemaal in welke modus ik hem het beste kan zetten.
Ben helemaal nieuw met Vape( en me vorige AIO van Joytech was een standaard apparaat).

Kan iemand mij meer duidelijkheid geven?
Je kunt je Cuboid van power mode op temperature control mode voor SS316 zetten door 3x op de fire button te klikken en dan de juiste modus te selecteren door op de "omhoog" toets te drukken (de rechter van de 2 op de voorkant). Bevestig door middel van de fire toets en daarna kun je op zoek naar je favoriete temp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
FouT schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:06:
[...]

Je kunt je Cuboid van power mode op temperature control mode voor SS316 zetten door 3x op de fire button te klikken en dan de juiste modus te selecteren door op de "omhoog" toets te drukken (de rechter van de 2 op de voorkant). Bevestig door middel van de fire toets en daarna kun je op zoek naar je favoriete temp.
Bedankt ,dat had ik al gevonden inderdaad.
Hij staat nu op Temp SS316, 190C,PWR 25W,Coil 1.11(kan ik niet instellen).

Als ik het goed begrijp kan ik de PWR niet hoger dan 25W zetten omdat de coil tot 25W gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

CallmeGod schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:16:
[...]

Bedankt ,dat had ik al gevonden inderdaad.
Hij staat nu op Temp SS316, 190C,PWR 25W,Coil 1.11(kan ik niet instellen).

Als ik het goed begrijp kan ik de PWR niet hoger dan 25W zetten omdat de coil tot 25W gaat?
In temp mode kan dat wel, omdat hij automatisch de power omlaag haalt als hij aan de maximale temperatuur komt. Het nadeel is dan alleen wel dat je eerst een bak damp krijgt en daarna bijna niks meer omdat hij aan z'n temp limit zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Krentenbol schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:27:
[...]

In temp mode kan dat wel, omdat hij automatisch de power omlaag haalt als hij aan de maximale temperatuur komt. Het nadeel is dan alleen wel dat je eerst een bak damp krijgt en daarna bijna niks meer omdat hij aan z'n temp limit zit.
Ik snap het,
Hoe krijgen de mensen zoveel damp uit dit apparaat?
Als ik video's bekijk op internet komt er een hele walm vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
Krentenbol schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:27:
[...]

Inderdaad, en dat je de coil weerstand niet in kunt stellen is zo omdat dit een meetwaarde is die door de MOD op de atomizer head word gedaan, die ga je niet kunnen wijzigen met wat knopjes op een kastje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

CallmeGod schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:30:
[...]

Ik snap het,
Die zullen dan waaarschijnlijk de 35 watt coil gebruiken met meer VG. Dat geeft namelijk meer damp. Ook lijkt het op camera vaak meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
CallmeGod schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:30:
[...]

Ik snap het,
Een 10-25 Watt coil is natuurlijk niet veel voor een apparaat wat (na de firmware upgrade) tot "200" Watt gaat met de goede coil, de mensen op youtube zullen niet die bepaalde coil erin hebben zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Krentenbol schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:31:
[...]

Die zullen dan waaarschijnlijk de 35 watt coil gebruiken met meer VG. Dat geeft namelijk meer damp. Ook lijkt het op camera vaak meer ;)
Ja zoiets dacht ik al..
Ik hoest me wel een ongeluk zeg :o
Iemand ook een Cuboid 150W + tank Cubis?
Vraag me af welke watt en temperatuur ze vapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

CallmeGod schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:33:
[...]

Ja zoiets dacht ik al..
Ik heb dezelfde combinatie en doe met de 0.5ohm coil 29 watt in power mode omdat de temp mode nog wel eens vaag doet heb ik het idee. Hoe hard ik kan hijsen, hangt af van hoe lang ik wakker ben en de liquid ;) Ik zit op 6mg.

EDIT: Heb je je firmware al geupdate? 200 watt mogelijkheid en je kunt Flappy Bird spelen :+

[ Voor 8% gewijzigd door Krentenbol op 30-06-2016 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
CallmeGod schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:33:
[...]

Ja zoiets dacht ik al..
Kan alleen mijn ervaring met de Cuboid zelf delen, en die is prima. Zit hier nu een Aspire Atlantis op met 0.5ohm clapton coils, rond of iets boven de 40W, net hoe de maan staat en hoe ik me voel, dat vaped iig meer dan prima.

Voor zover ik weet is die Cubis ook een prima tank, je zult alleen moeten spelen met de coils die je erin schroeft denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Vandaag deze badboy binnen gekregen
[YouTube: https://youtu.be/GvTFNiAOz0M]

C4 deck voor de crius plus. Leuk speelgoed, maar veel beter dan de dualcoil build is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Krentenbol schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:34:
[...]

Ik heb dezelfde combinatie en doe met de 0.5ohm coil 29 watt in power mode omdat de temp mode nog wel eens vaag doet heb ik het idee. Hoe hard ik kan hijsen, hangt af van hoe lang ik wakker ben en de liquid ;) Ik zit op 6mg.

EDIT: Heb je je firmware al geupdate? 200 watt mogelijkheid en je kunt Flappy Bird spelen :+
Wow wat een wereld van verschil heb je settings overgenomen.(0,5 coil)
Zonder hoest en zeer lekker vapen.( 6ML Liquid Fields Forever).

Nee de firmware nog niet gedaan,mischien in later stadium.
Nog tips voor liquid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol

Krentenbol

Prutz0r

CallmeGod schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:44:
[...]

Wow wat een wereld van verschil heb je settings overgenomen.(0,5 coil)
Zonder hoest en zeer lekker vapen.( 6ML Liquid Fields Forever).

Nee de firmware nog niet gedaan,mischien in later stadium.
Nog tips voor liquid?
Je bedoelt de American Stars Strawberry Fields Forever? Van AS was mijn favoriet toch echt Blue Magic. Absolute aanrader _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Krentenbol schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 01:16:
[...]

Je bedoelt de American Stars Strawberry Fields Forever? Van AS was mijn favoriet toch echt Blue Magic. Absolute aanrader _O_
Ja die heb ik ook , vind hem wel prettig maar de nasmaak van mint ben ik niet zo gek op.
Nooit zo gek geweest van Menthol.

Heb alweer een nieuwe bestelling lopen met een aantal liquids 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
wat is de verhouding om een lekkere hit te hebben zonder de kamer te verdonkeren door damp? (liefst zo min mogelijk damp)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-09 14:51
Na weer steeds meer te gaan roken toch maar weer aan de esig. Heb een Joyetech VTwo Mini met de Aspire Nautilus X Clearomizer besteld. Hopen dat die minimaal zo goed bevalt als de innokin itaste vtr die ik vroeger had. Zal me waarschijnlijk zo nu en dan hier melden ;)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7C8CS4f.jpg

Chefs flavours binnen & gemengd. Moest bijna allemaal op 20-30% gemengd worden, dus heb er maar 100+30ml per flesje van gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Merijn
Die Grandmas lemonade heb ik nu in de serpent mini zitten, kon niet wachten.
Na 3 dagen is hij al erg lekker! Ik ben benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen.
Daarnaast staan er nog een aantal oneshot wonder en Diyordie mixjes te steepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Kapitein Merijn schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:39:
Die Grandmas lemonade heb ik nu in de serpent mini zitten, kon niet wachten.
Na 3 dagen is hij al erg lekker! Ik ben benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen.
Daarnaast staan er nog een aantal oneshot wonder en Diyordie mixjes te steepen.
Ik laat ze wel even wat langer staan, anders hou ik die associatie met een suboptimale smaak.

Ben wel fan van chefs. En met 20% korting helemaal prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
De 'one shot wonder' van chefs zijn ook heel goed. Milk&Honey en Strawberry Icecream heb ik altijd minimaal een 100 ml staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 10:40

mrdjey

That Shit is Wack

is er nu een korting's code beschikbaar voor Chefs Flavours?

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
mrdjey schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:07:
is er nu een korting's code beschikbaar voor Chefs Flavours?
https://www.chefsflavours.co.uk/
heb je al gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrdjey
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 10:40

mrdjey

That Shit is Wack

haha lol nee, ik ging direct naar een andere pagina.
maar order geplaats :9~

[ Voor 20% gewijzigd door mrdjey op 04-07-2016 13:40 ]

ZaanLan.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:55

Mitchell

Ondertitel

Goed, ik ben een niet al te zware roker (pakje per 5 dagen gemiddeld, dubbel klik) en wil nu toch echt eens fatsoenlijk gaan dampen/vapen. Mijn eerste setje was zo'n 20 euro ding van de pomp en heb ik na een maand in de ton geflikkerd want het was een vreselijk ding.

Ik heb zelf al wat rond gekeken en zat te denken om de Eleaf iStick Pico TC 75W Mod Kit of de Eleaf iJust 2 via Gearbest te halen. Is dat een goed idee of raden jullie iets anders aan?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razerBE
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-09 11:35
Joyetech eGo AIO is een mooi apparaat voor jouw denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
razerBE schreef op maandag 04 juli 2016 @ 17:12:
Joyetech eGo AIO is een mooi apparaat voor jouw denk ik :)
Totdat hij de smaak te pakken heeft >:)

Ben zelf ook begonnen met die AIO, inmiddels staat er voor aardig wat meer euro's aan spul en ben ik begonnen met zelf mixen. Ik weet niet wie ooit gezegd heeft dat dit goedkoper gaat zijn maar volgens mij had hij het niet helemaal bij het rechte eind. (ja, dat is volledig mijn eigen schuld, maar het is zo lekker! :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
FouT schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:47:
[...]

Totdat hij de smaak te pakken heeft >:)

Ben zelf ook begonnen met die AIO, inmiddels staat er voor aardig wat meer euro's aan spul en ben ik begonnen met zelf mixen. Ik weet niet wie ooit gezegd heeft dat dit goedkoper gaat zijn maar volgens mij had hij het niet helemaal bij het rechte eind. (ja, dat is volledig mijn eigen schuld, maar het is zo lekker! :P )
Komt vanzelf als je het beste hebt dat er is. Ik koop nu voor misschien 20 euro per maand aan hardware per maand.

Net voor 70 euro 750ml liquid gemaakt. Doe ik wel weer drie maand mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
418O2 schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:50:
[...]

Komt vanzelf als je het beste hebt dat er is. Ik koop nu voor misschien 20 euro per maand aan hardware per maand.

Net voor 70 euro 750ml liquid gemaakt. Doe ik wel weer drie maand mee.
Jah, daar zet ik ook op in, mn Crown 2 is morgen binnen voor het thuisgebruik op de Cuboid, de Atlantis gaat dan op de Pico die onderweg is uit China en dan zou ik voorlopig klaar moeten zijn.

Wellicht binnenkort een RDA dekje voor eens wat met zelfbouw te gaan spelen tijdens mijn vakantie.. (tips voor een type zijn altijd welkom!).

Qua zelf mengen heb ik nu pink lemonade en blue slush onderweg van Flavour Boss, PG/VG en nic staan al klaar :P Zal binnenkort ook eens bij chef's vapour rond gaan kijken wat die bieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Uwell crown?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FouT
Ik ga het merken, misschien moet ik wat eerder over naar zelfbouw, moest wat anders omdat ik de airflow van de atlantis wat tegen vond vallen. De crown2 krijgt in eerste instantie goed reviews, zoals ik t van hem hoor lijkt er in principe niets mis te zijn met de tank maar er eerder iets mis te zijn met de productie van de coils..

Ah well, ik ga het zien en zal mn bevindingen hier wel laten horen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Laatst online: 24-09 14:51
In mn laatste post verteld dat ik de joyetech vtc mini two met de aspire nautilus x had gekocht - deze is afgelopen zaterdag binnen gekomen en man wat een verademing (lol) tov mijn vorige esig. Mijn voorgeschiedenis qua dampen is als volgt geweest:

- joyetech eRoll
Deze beviel enigszins, battertij & liquid te snel op waardoor ik de hele tijd zat te kloten/wisselen. Verkocht via MP

- Innokin iTaste vtr
Beviel erg goed, hiermee gestopt (kuch) met roken door het afbouwen van nicotine gehalte. Verkocht via MP

(jaartje niets)

- Joyetech eGo one
Toch weer teveel zin gehad om te roken, deze gekocht wegens het handzame formaat. Beviel eigenlijk totaal niet. Te weinig smaak, geen throat hit - langzaam aan weer naar de a-sigaretten gegaan (damnit)

Door het roken toch maar weer gaan kijken of ik niet de stap terug naar dampen moest maken, dit topic weer doorgespit op wat er zoal nieuwer was sinds laatste jaren en zat nog even te twijfelen of ik niet de Aspire Odyssey zou kopen - iemand anders in dit topic had volgens mij praktisch dezelfde keuze gemaakt, maar werd aangeraden om naar de minitwo te kijken. Ben blij dat ik dat gedaan heb (al heb ik geen Odyssey vergelijking) - maar alles wat de eGo one miste heeft deze wel. Goede smaak & throat hit. Ik ben een blije damper nu (en, niet onbelangrijk, sinds ontvangst ook geen sigaret gerookt - die ik nog wel in huis heb).

Mocht ik ooit de nicotine verslaving weer naar 0mg gebracht heb en ik stop met dampen ga ik dit apparaat in ieder geval niet verkopen - je weet maar nooit :)

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Iemand een idee hoe ik de website e-liquid-recipes.com offline kan trekken?

Ik zoek een offline backup voor mijn recepten, inclusief de layout en simpele manier van bewerken.
Wellicht een handige html guru onder de dampers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Domino schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:43:
Iemand een idee hoe ik de website e-liquid-recipes.com offline kan trekken?

Ik zoek een offline backup voor mijn recepten, inclusief de layout en simpele manier van bewerken.
Wellicht een handige html guru onder de dampers?
wget :)

o, ook interactief. Dat wordt lastig

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 06-07-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

Ik heb voor 't weekend een Smok TFV8 binnengekregen, wat een tank is dat zeg... Weet niet of mensen hem hier ook hebben besteld, e-wolk levert ze, maar let op; ze geven nul garantie (ze mogen hem eigenlijk niet verkopen ook, boefjes).

Nou was de eerste indruk echt een kut. Hij deed het opzich prima, en ik heb ook gelijk de minst heftige coil klaargemaakt voor gebruik. Ding erin en dampen, smaak kwam maar moeizaam in de coil, maar uiteindelijk een redelijk presterend ding op de plank gezet toen ik naar bed ging.
Toen ik de volgende dag beneden kwam, bleek heel de tank leeg gelopen te zijn over m'n mod :(

Na 40 minuten schoonmaken en een telefoontje naar e-wolk, was ik bang dat het een miskoop was geweest, maar dat blijkt nu achteraf wel mee te vallen. De coils zijn gewoon van matige kwaliteit. Het kan voorkomen dat je een coil hebt die onder bij de zwarte "seal" ring gewoon niet afsluit.
Afbeeldingslocatie: https://i.reddituploads.com/c3910c05b65d4e0194a16a180e98fd97?fit=max&h=1536&w=1536&s=f00412c24502961e961a2e63e76dfe29

Ik heb de zwarte ring eruit gehaald, de draadjes netjes op hun plek gezet en de coil weer in elkaar gezet, wat druk aan de bovenkant terwijl de onderkant op de tafel rust, en nu lekt hij niet meer.

Na een paar tankjes is de smaak ook prima, alhoewel mijn Tsunami met zipper coils nog altijd de beste smaakbeleving geeft in mijn optiek.

De Octo coil is helemaal belachelijk. Best "120-180 watt", like WHAT?! :D

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ja, acht coils, wat wil je. Quad coil in de crius plus gaat het lekkerste op 110watt ofzo. Maar imo gaat het meer=beter niet op bij vapen. Een goede dual-coil is prima genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 09:26
Jo0Lz schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:01:
Ik heb voor 't weekend een Smok TFV8 binnengekregen, wat een tank is dat zeg... Weet niet of mensen hem hier ook hebben besteld, e-wolk levert ze, maar let op; ze geven nul garantie (ze mogen hem eigenlijk niet verkopen ook, boefjes).

Nou was de eerste indruk echt een kut. Hij deed het opzich prima, en ik heb ook gelijk de minst heftige coil klaargemaakt voor gebruik. Ding erin en dampen, smaak kwam maar moeizaam in de coil, maar uiteindelijk een redelijk presterend ding op de plank gezet toen ik naar bed ging.
Toen ik de volgende dag beneden kwam, bleek heel de tank leeg gelopen te zijn over m'n mod :(

Na 40 minuten schoonmaken en een telefoontje naar e-wolk, was ik bang dat het een miskoop was geweest, maar dat blijkt nu achteraf wel mee te vallen. De coils zijn gewoon van matige kwaliteit. Het kan voorkomen dat je een coil hebt die onder bij de zwarte "seal" ring gewoon niet afsluit.
[afbeelding]

Ik heb de zwarte ring eruit gehaald, de draadjes netjes op hun plek gezet en de coil weer in elkaar gezet, wat druk aan de bovenkant terwijl de onderkant op de tafel rust, en nu lekt hij niet meer.

Na een paar tankjes is de smaak ook prima, alhoewel mijn Tsunami met zipper coils nog altijd de beste smaakbeleving geeft in mijn optiek.

De Octo coil is helemaal belachelijk. Best "120-180 watt", like WHAT?! :D
Ik heb m gister binnen gekregen! :) Dat ding is echt een monster, niet normaal.
Daarentegen heb ik geen problemen gehad met lekkages :) Ik heb die 120-180w coil erin zitten en dat ding dampt als een trein :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgarretsen
  • Laatst online: 17-09 11:36
Nog nooit eerder opgevallen dat er hier ook een esig topic op tweakers is.

Damp nu ruim een jaar en mis de stink stokken totaal niet, tegenwoordig zelfs al op 0 nic (en nog wat 3nic wat nog niet op is).

DYI me eigen liquids, en bestel wat premium royal vapes custards uit de UK omdat deze gewoon erg goed zijn.

Het is in een jaar tijd wel een grote hobby geworden die sommige maanden meer gekost heeft dan ik aan roken uitgaf :).

Vooral into RTA & RDA's, bezit een aantal griffins 22/25, crius 22 & plussen, alle subtanks inmiddels retired.

Huidige setups die ik het meeste pak is mijn Limitless mechmod & Goon RDA (Brass), 0.15 / 0.2 ohm 316L clapton / Alien of gewoon een simpele build. Veel damp :)

Voor flavor tussendoor pak ik meestal een petri v2 en petri lite mod (echt goede smaak).

Beetje op de dripper tour op het moment!

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo0Lz
  • Laatst online: 04-12-2024

Jo0Lz

Lick the box!

418O2 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 15:03:
ja, acht coils, wat wil je. Quad coil in de crius plus gaat het lekkerste op 110watt ofzo. Maar imo gaat het meer=beter niet op bij vapen. Een goede dual-coil is prima genoeg.
Wat ik wil is een lekkere smaak, samen met genoeg damp. :)
De Octocoil is teveel van 't goeie, in mijn optiek. Merk dat de Tsunami met een goeie clapton nog altijd lekkerder smaakt dan de TFV8, ook al heb ik de RBA coil erin. Zal deels persoonlijke voorkeur zijn.
Ik damp de octo coil nu op 70 watt, mijn 0.28 zipper coil in de tsunami op 65.
greyfox1987 schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:02:
[...]

Ik heb m gister binnen gekregen! :) Dat ding is echt een monster, niet normaal.
Daarentegen heb ik geen problemen gehad met lekkages :) Ik heb die 120-180w coil erin zitten en dat ding dampt als een trein :)
Ik vind alleen 120 watt niet te doen. Ook niet met airflow vol open... :o

Twitch | YouTube | Jo0Lz#2351 | Steam | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Mijn Crius is binnen, 9 dagen met Belgium Post. Niet slecht.. Zal vanavond eens kijken hoe ik de coil in elkaar moet zetten.

Nog een pakketje onderweg met 3 setjes Crown coil @ 0.5Ohm van FT en een Eleaf pico van GB.

Beetje jammer alleen dat je niet kunt tracken als het pakje in Nederland is aangekomen. Op www.internationalparceltracking.com heb ik het een aantal keer geprobeerd maar ik kreeg geen 3S code terug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Arsenius schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 20:31:
Mijn Crius is binnen, 9 dagen met Belgium Post. Niet slecht.. Zal vanavond eens kijken hoe ik de coil in elkaar moet zetten.

Nog een pakketje onderweg met 3 setjes Crown coil @ 0.5Ohm van FT en een Eleaf pico van GB.

Beetje jammer alleen dat je niet kunt tracken als het pakje in Nederland is aangekomen. Op www.internationalparceltracking.com heb ik het een aantal keer geprobeerd maar ik kreeg geen 3S code terug..
Twitter webcare werkt wel als je Twitter hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arsenius
  • Niet online
Oh ok, wel jammer dat dit niet gewoon via www.internationalparceltracking.com kan, volgens mij werkt die alleen voor Chinese Post. Hopelijk gaat Postnl dat wel op de korte termijn fixen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
Arsenius schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 22:06:
Oh ok, wel jammer dat dit niet gewoon via www.internationalparceltracking.com kan, volgens mij werkt die alleen voor Chinese Post. Hopelijk gaat Postnl dat wel op de korte termijn fixen..
Kan ook via Facebook chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Binnenkort maar even nieuwe coils voor m'n Justfog bestellen, nog maar 2 over (had net een hele slechte, kwam uit de verpakking gewoon een smerige brandsmaak uit en hij liet heel weinig lucht door, maar een andere nieuwe ingedraaid). Nog tips voor betaalbare lekkere smaakjes trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander64
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-09 22:45
Oh gaaf, er is ook een vape sectie op tweakers! Ik ben trotse eigenaar van een SMOK TFV4 icm een Eleaf Istick 100W TC (gaat tot 120W). Ik rook op de dual coil rba, gebouwd met clapton wire met een weerstand van .33ohm.

http://i.imgur.com/3IoEig5.jpg

Mijn eliquids haal ik via eliquidoutlet.eu, lekker goedkoop. 100ml 100%VG voor 15 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door Sander64 op 09-07-2016 15:23 ]

Corsair 4000D // AMD Ryzen 7 5800X // MSI RTX3080 Gaming X Trio // Gigabyte B450M Aorus Pro // Kingston HyperX Fury 32GB DDR4-3600 // Be Quiet Dark Rock Pro 4 // WD SN550 1TB + Crucial P1 2TB // Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andy88
  • Laatst online: 25-09 12:56
ThomasXIV schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 01:41:
Binnenkort maar even nieuwe coils voor m'n Justfog bestellen, nog maar 2 over (had net een hele slechte, kwam uit de verpakking gewoon een smerige brandsmaak uit en hij liet heel weinig lucht door, maar een andere nieuwe ingedraaid). Nog tips voor betaalbare lekkere smaakjes trouwens?
Humble Juice bij e-wolk.nl, 120 ml voor 25 euro.
Smash Mouth is mijn favoriet, en dat komt uit de mond van iemand die normaal DIY liquid dampt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:36
Ik heb vandaag een orginele zero basic dna40 overgenomen :D chip is kapoet dus die moet vervangen worden maar het was dan ook voor een hele nette prijs. Ik zal wat foto's online zetten als het klaar is en ik er een mooie stab wood sleeve voor heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilja Meijer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-08 12:58
Beste dampers,

Zojuist bij https://www.eSmokingSpain.es besteld.
--------------------------------------------------

Date Ordered: Tuesday 12 July, 2016

Products
------------------------------------------------------
1 x Aroma TPA Coconut Extra 100ml (nº99) () = 13,25€
1 x eBas Premium (VG) 5kg Vegetable Glycerine () = 19,99€
1 x Aroma TPA Strawberry 100ml (nº147) () = 12,65€
1 x Aroma TPA Watermelon 100ml (nº86) () = 12,65€
1 x Aroma TPA Dragonfruit 100ml (nº83) () = 12,65€
1 x Aroma TPA Strawberry Ripe 100ml (nº71) () = 12,65€
1 x Aroma TPA Blueberry Extra 100ml (nº63) () = 12,65€
------------------------------------------------------
Sub-Total: 96,49€
Send by CORREOS Certificate (2-5 days): 13,00€
Total: 109,49€

Voor ruim een jaar voldoende om 6%dragon blood te mixen.

[ Voor 3% gewijzigd door Ilja Meijer op 12-07-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdm850ed
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 13:37
Gisteren eindelijk besloten om eens een upgrade te bestellen voor mn current setup.

Heb nu een cuboid mini met een crown v1 tank. Heb besloten om voor een RTA te gaan deze keer en langzaam aan meer te beginnen met builden.

Heb een griffin rta 25 besteld aangezien de reviews goed waren en het volume van de tank prima is voor een volle dag van wakker worden tot slapen voldoende is.

Heb als mod voor de RTA een smok xcube 2 besteld met een 8 in 1 pre-made coil box.

Deze box gaat het om:
http://www.futuresmokesho...x-(-pre-made-coils-).html

Maar de coils in die kit rangen van 0.36 naar 0.6 ohm, is het te doen om met de 0.36 ohm coils een dual set-up te maken of word de weerstand dan te laag?

[ Voor 23% gewijzigd door tdm850ed op 13-07-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
tdm850ed schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 09:41:
Gisteren eindelijk besloten om eens een upgrade te bestellen voor mn current setup.

Heb nu een cuboid mini met een crown v1 tank. Heb besloten om voor een RTA te gaan deze keer en langzaam aan meer te beginnen met builden.

Heb een griffin rta 25 besteld aangezien de reviews goed waren en het volume van de tank prima is voor een volle dag van wakker worden tot slapen voldoende is.

Heb als mod voor de RTA een smok xcube 2 besteld met een 8 in 1 pre-made coil box.

Deze box gaat het om:
http://www.futuresmokesho...x-(-pre-made-coils-).html

Maar de coils in die kit rangen van 0.36 naar 0.6 ohm, is het te doen om met de 0.36 ohm coils een dual set-up te maken of word de weerstand dan te laag?
De crown gebruikt toch gewoon fabriekscoils? Of het je het build deck erbij?
Als ik die bekijk is het een hele opgaaf (priegelwerk) om daar een dual coil van je maken.
Pagina: 1 ... 25 ... 104 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.