De Joyetech eVic VTC-Mini is een héul fijn apparaat. Ik heb deze een week of zes geleden gekocht toen ik begon met dampen. Bij een Nederlandse webshop, voornamelijk om 'm snel in huis te hebben en een soepeler verloop bij een eventuele aanspraak op garantie.Basszje schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 18:07:
Ben een tijd geleden begonnen met vapen met een eGO II ding. Dat bevalt op zich prima, maar zo langzamerhand wil ik ook een backup en dan gelijk maar een upgrade voor thuis. Zo'n eGO is in principe prima voor onderweg aangezien het lekker klein is en goed ergens in een zak past.
Van meerdere kanten is een VTC-mini me aangeraden dus ik ben aan het overwegen om dat eens te gaan proberen. Afgelopen weekend ook een Coolfire IV geprobeerd ( dat is wel gelijk andere koek dan zo'n klein stokje) en dat was heel goed. Alleen las ik dat die alleen werken met vloeistoffen onder de 6 MG vanwege de subohm (oid) en daar zit ik (nog) niet op vrees ik.
Iemand nog specifieke stokpaardjes om op te letten? Maar weer 's een avondje door enorme lijsten met minimale variaties klikken
Ter verduidelijking. deze VTC-mini lijkt mij wel wat (goedkoper zelfs dan verweggistan). Ze verkopen nog een stapel anderen maar de verschillen zijn niet echt duidelijk.
Voordeel van lokaal bestellen lijkt mij niet alleen de sneller bezorging, maar ook dat je dan reserve-onderdelen uit de lokale winkel kan halen als het moet, die zijn hier volgens mij niet echt heel uitgebreid.
Vorige week heb ik er een tweede mod bijgekocht, de Eleaf iStick Pico. Werkelijk waar een fantastische mod! Ook deze heb ik hier in Nederland gekocht, om dezelfde reden als ik hierboven aangeef.
Tankjes laat ik, op m'n eerste na, overkomen uit China. Scheelt niet alleen serieus geld, maar met een grotere inhoud dan 2ml mogen ze sowieso niet verkocht worden in Nederland. En zeer binnenkort ook in de rest van Europa niet.
Koop in ieder geval je batterijen bij een gerenommeerde shop in Nederland, bijvoorbeeld Nkon/Dampaccu.
Voor de rest maakt het wat hardware betreft niet veel uit.