Een vtc mini is niet heel veel duurder. Zelfs een dual 18650 mod a la cuboid is maar een paar dollar duurder.Krentenbol schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:41:
Ik ben op zoek naar een tweede boxmod om mijn CoolFire IV aan te vullen. Op zich voldoet hij wel qua wattage, maar qua accucapaciteit niet echt. Hij is regelmatig voor het eind van de dag leeg. In de winter was dat geen probleem, maar met de zomer in aantocht kan dat best vervelend worden. Nu zit ik een beetje rond te kijken en de eVic VTC Mini springt vooral in het oog door de hoeveelheid features en hoge vermogen voor het geld. Nu zag ik toevallig dat er ook een eLeaf iStick Pico 75watt aankomt. Deze heeft zo op het eerste oog dezelfde mogelijkheden, maar is wel een stukje goedkoper (nog geen dertig dollar in de presale). Een erg interessante mod dus IMO. Wat ik wel heb bedacht intussen is dat een mod met vervangbare batterijen wel handig gaat zijn, zodat ik iig door kan vapen als mijn batterij leeg is en ik even geen stopcontact bij de hand heb
Ik wil nooit meer een mod met een interne accu.