Inmiddels de fix gevonden:418O2 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:05:
[...]
Welke coil? Rba of Stock? Aan de bovenkant goed dicht gedaan?
YouTube: Kangertech Subox leaking issue solved!!!!
Inmiddels de fix gevonden:418O2 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:05:
[...]
Welke coil? Rba of Stock? Aan de bovenkant goed dicht gedaan?
Ja zal nu bij elke coil moeten kijken of dit een probleem is beetje irritant.418O2 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:39:
Kanger is goed bezig. Not. De nebox lekt ook al zo.
ja kanger is een flutmerk, check of alles stevig toegeschroefd is, check de coilsPlainside schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:00:
Heb een probleem gevonden met de Kangertech topbox mini starter kit.... hij lekt door de airflow gaatjes... FML.
Het is niet super erg maar weet iemand van jullie of hier een fix voor is?
Heb nog aardig wat liquid er in zitten dus los halen is geen optie op het moment.
Ik denk dat veel sub tank en sub tank mini users dat niet met je eens zullen zijnkingpol schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 13:50:
[...]
ja kanger is een flutmerk, check of alles stevig toegeschroefd is, check de coils
ik giet dat restje uit, heb int verleden al es gemixt en dat smaakte echt kutPlainside schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:26:
Nog ff een vraagje, wanneer je een nieuwe liquid in de tank stopt moet je dan ook de coil veranderen of gewoon even door de oude smaak heen dampen?
De SubTank mini van m'n moeder lekt ook als een malle. Mijn Sub- en TopTank mini's niet, al kan dat wel te maken hebben dat ik 50%VG bijmeng bij gekochte liquids.418O2 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:39:
Kanger is goed bezig. Not. De nebox lekt ook al zo.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
[ Voor 11% gewijzigd door KillerAce_NL op 22-03-2016 19:30 ]
Heb hem binnen. Echter geeft hij 0.75ohm aan op m'n coil. M'n Kanger Kangside Mini 25w geeft op dezelfde coil 0.63ohm aan. Maar het is een 0.5ohm coil. Kan dit kwaad?Krypt schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:11:
[...]
Better safe than sorry.. Gewoon een paar spares kopen bij nkon (dag later in huis) , waar de linkjes al van Gepost zijn. Wel 1 tip: koop er gelijk een paar cases voor om ze in te bewaren. Dit zijn accu's die hoge amperages kunnen leveren, die wil je echt niet los hebben liggen ergens. Als ze kortsluiting maken springen de vonken in t rond, worden ze erg heet en hebben ze kans op exploderen.
[ Voor 34% gewijzigd door DeviNe op 24-03-2016 00:09 ]
Ohh interesant ... wacht ik heb er een die hetzelfde kan maar ongeveer voor 50 euro... GG.418O2 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:25:
Behoorlijke ramp up Time gok ik. Zou hem niet kopen zonder reviews.
Provari... https://easyvapes.nl/batt...rovari-radius-ghost-white wie koopt dit nog? 200 euro voor een 40 watt device...
Dezelfde mensen die een jaguar kopen ipv een ford mondeo. Puur sentiment.418O2 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:25:
Provari... https://easyvapes.nl/batt...rovari-radius-ghost-white wie koopt dit nog? 200 euro voor een 40 watt device...
Mijn cuboid ($35) loopt rondjes om die provari.... achteruit, in het donker en met een fles vodka achter de kiezen.Plainside schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:19:
Ohh interesant ... wacht ik heb er een die hetzelfde kan maar ongeveer voor 50 euro... GG.
Is waarschijnlijk gericht aan beginnende vapers die denken dat dit een goede deal is(?).
Ja zal veel helpen wanneer m'n kat met de kop er tegenaan gaat ... xD418O2 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:28:
Volgende keer je driptip even eruit halen. Dan staat je tank stabieler
En 'n Nederlands ontwerp, als ik het me goed herrinner.DeviNe schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 00:06:
Keramisch - 0.9Ohm - Verguld ?
https://www.fasttech.com/...gceramic-subxero-vcc-coil
[afbeelding]
Ik heb die gClapton van ze, maar nog niet geprobeerd...Designed in Holland and engineered in the United Kingdom
[ Voor 65% gewijzigd door Valandin op 24-03-2016 13:02 ]
Nou voor die paar euro wil ik het wel proberen. Update volgt zodra ik m binnen krijg en heb geprobeerd.418O2 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:25:
Behoorlijke ramp up Time gok ik. Zou hem niet kopen zonder reviews.
hier zit ook gewoon een 'draadje' in.418O2 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 18:18:
Omdat een blok keramiek minder snel opwarmt dan een draadje
Kan je ook zeggen waar?KillerAce_NL schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 14:47:
Donderdag 3x 100 ml besteld in Ierland. Gisteren verzonden en net al binnen. Wowses.
Ik heb ook maar eens 100% vg besteld. Ben benieuwd.
Doen er maar weinig. Haal gewoon een liter vg om bij te mengenDomino schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 16:52:
Geen 3mg. Jammer
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
[ Voor 9% gewijzigd door EG Mike op 27-03-2016 17:54 ]
Ah de bekende VapeBase literflessenWeb-Brielle schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 22:19:
Eergisteren even base gemixt voor de komende tijd.. omdat een paar ML niet genoeg is:
[video]
Jep dikke wolken blazen, kost veel liquid. Voor mij ook een reden om zelf gaan te mixen.pryth schreef op zondag 27 maart 2016 @ 17:36:
De liquid gaat wel ongelofelijk hard zeg. Dat had ik niet echt ingecalculeerd, haha.
[ Voor 36% gewijzigd door Chiel op 27-03-2016 20:56 ]
Ik heb 1 TC coil (.15 ohm) bij mn Crown gekregen; Heb 'm nog niet geprobeerd! Maar, wat is nou het 'betere' aan een TC coil, behalve dat je hem moeilijk kan verbranden? Je krijgt er toch geen andere hijs door oid?Chiel schreef op zondag 27 maart 2016 @ 20:47:
[...]
Jep dikke wolken blazen, kost veel liquid. Voor mij ook een reden om zelf gaan te mixen.
Had je ook al TC coils geprobeerd? Dat vond ik een nog grotere verbetering dan sub-ohm vapen. Zat te vaak net iets te hoog of te laag qua wattage en met TC stel ik gewoon de temp in waarmee ik de dikste wolken met de meeste smaak blaas en lock ik `m; altijd de perfecte hijs
Hey pryth kheb zelf ook de Crown (zie 1 pagina trug), ik heb alle coils op de rebuildable deck na geprobeerd en vind de 0.5Ohm nog het lekkerste vapen op 42 watt.pryth schreef op zondag 27 maart 2016 @ 21:04:
[...]
Ik heb 1 TC coil (.15 ohm) bij mn Crown gekregen; Heb 'm nog niet geprobeerd! Maar, wat is nou het 'betere' aan een TC coil, behalve dat je hem moeilijk kan verbranden? Je krijgt er toch geen andere hijs door oid?
Iemand hier ook al de Police Man van One hit Wonder geprobeerd? Ik ben verkocht!
Vincere Per Belli
418O2 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 18:18:
Omdat een blok keramiek minder snel opwarmt dan een draadje
Dit is poreus keramiek gebruikt als wick, niet als coil, volgens mij is dat ding gewoon kanthal.Fusioxan schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 13:17:
Ik denk dat hij bedoelt dat een stuk keramiek minder snel opwarmt dan het metaal van een gewone coil. Keramiek heeft de eigenschap dat het langzaam warmte opneemt en afstoot.
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
[ Voor 11% gewijzigd door Plainside op 01-04-2016 21:11 ]
Is ook een SS coil.Domino schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 21:19:
1,5 Ω lijkt me geen TC coil.
Dus op watt instellen, laag beginnen en dat stapsgewijs omhoog.
[ Voor 3% gewijzigd door Plainside op 01-04-2016 21:49 ]
Dan is het dus géén SS coil. De SS slaat bij deze coils op de behuizing
Dit zijn wel de coils die mij aangeraden werden aan het begin van de koopdodge_911 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 23:19:
[...]
Dan is het dus géén SS coil. De SS slaat bij deze coils op de behuizing
[ Voor 26% gewijzigd door Plainside op 01-04-2016 23:22 ]
Ik zeg ook niet dat die dingen slecht zijn, hell, ik heb ze zelf ook in gebruik.Plainside schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 23:21:
[...]
Dit zijn wel de coils die mij aangeraden werden aan het begin van de koop
https://www.fasttech.com/...subtank-vertical-occ-coil
Denk dat het handiger is voor mij om .5ohm te vapen.
Het staat er ook gewoon op: 10~26 watt.Plainside schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 23:21:
[...]
Dit zijn wel de coils die mij aangeraden werden aan het begin van de koop
https://www.fasttech.com/...subtank-vertical-occ-coil
Denk dat het handiger is voor mij om .5ohm te vapen.
[ Voor 16% gewijzigd door Plainside op 04-04-2016 08:29 ]
Verwijderd
Goede tank maar de coils zijn een hit of een mis. Somige coils gorgelen vanaf eerste gebruik.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:22:
Na een goed maandje dampen met de egrip ben ik van plan om de Joyetech eVic VT Mini Cubis Set aan te schaffen iemand ervaring mee?
De cubis tank zou namelijk lekvrij zijn :os
Een update! Ze zijn binnen. De custard smaakt nog mwah. maar las op internet dat deze echt een week gesteept moet worden, dus die weer teruggegooid en staat te steepen.Valandin schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:10:
Wat smaakjes besteld bij Yaeliq. Hoor ik veel goede geluiden over.
Zijn 100ml potten. Ik laat weten hoe ze zijn!
Hoop dat ik het lekken van m'n Subtank Mini kan stoppen voordat ze binnen zijn..
[afbeelding]
Hoop dat het een beetje snel gaat! Heb nu alleen (best vieze) smaapjes met 70% pg 30% vg en 6mg nicotine.. Wil erg graag op min 70% vg 0% nicotine overstappen. Het is nu gewoon écht niet chill.
Is hier natuurlijk geen V&A.. Maar mocht iemand dus nog ergens een potje 70/30 0% hebben liggen.. Ik neem er graag eentje voor een leuk prijsje over.. Dan kan ik de tijd even overbruggen
Hoe lang duurde het verzenden?Valandin schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 14:58:
[...]
Een update! Ze zijn binnen. De custard smaakt nog mwah. maar las op internet dat deze echt een week gesteept moet worden, dus die weer teruggegooid en staat te steepen.
De hookah strawberry. Ohmygod! Echt het lekkerste wat ik ooit geproeft heb! Voor iedereen hier een aanrader. Het is rete goedkoop (Buiten de verzendkosten om) maar het zéker waard!
24 maart besteld. 1 april waren ze 'binnen'Plainside schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:11:
[...]
Hoe lang duurde het verzenden?
Zie dat er wel een paar dingen zijn die ik graag zou willen proberen.
[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 05-04-2016 15:19 ]
Welke site was dat dan?KillerAce_NL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:18:
Staan allemaal ex vat prijzen op die site.
Voor 14,- haal ik 100ml in Ierland. 5 euro verzenden, bestel er meestal meteen 3.
Volgens mij is dat allemaal chinese hangsen, als ik het zo zie.KillerAce_NL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:49:
bargainvapour.com
Verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door 418O2 op 07-04-2016 14:20 ]
Ik heb de evic vtc mini i.c.m een MXJO 18650 3.7v 2900 mAh 30A en die laad ik ook gewoon via USB op.418O2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:20:
Evic VTC Mini. Is gewoon een topding voor een goede prijs
https://www.fasttech.com/...ic-vtc-mini-75w-tc-vw-apv
Ik heb de mijne om 3 redenen in Nederland gekocht:418O2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:20:
Evic VTC Mini. Is gewoon een topding voor een goede prijs
https://www.fasttech.com/...ic-vtc-mini-75w-tc-vw-apv
Nu nog een fatsoenlijke tanknielsdiy schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:05:
Sinds een kleine twee weken, na 20 jaar stevig roken, heb ik de overstap naar het dampen gemaakt.
Sindsdien geen enkele behoefte meer gehad aan een sigaret. Dat ik hier verdomme niet eerder aan begonnen aan ben!
Ik gebruik een Joyetech eVic VTC Mini i.c.m. een Joyetech eGo One Mega clearomizer en standaard 1ohm coils.
Momenteel damp ik Virginia Tobacco 12mg van Bargain Vapor op 17.5 watt. Prima spul.
Deze maak ik eerst op alvorens ik begin aan m'n 60ml flacon The Virus van Nicoticket. Deze heb ik besteld puur gebaseerd op de lovende reviews.
Ik zal mijn bevindingen hierover uiteraard delen!
Inmiddels bij verschillende webshops bestellingen gedaan. Bij FastTech onder andere een Cubis clearomizer met een doosje clapton coils. Ben benieuwd of het dampen dan nóg lekkerder wordt!
Ook heb ik met het oog op de nieuwe tabakswet 4 liter kant-en-klare base (9mg) ingeslagen.
Daar komt later deze maand waarschijnlijk nog minimaal een liter bunkerbase bij
Naast het genieten van m'n nieuwe speeltje, besteed ik bijna iedere vrije minuut die ik heb aan het vergaren van informatie. Momenteel lees ik veel over aroma's. En dan vooral over tabaksaroma's.
Wat mij na een aantal voorgemixte smaakjes geprobeerd te hebben opvalt, is dat ze allemaal vrij zoet zijn.
Als ik zelf aan het mixen ga, wil ik met een zo min mogelijk zoete tabaksliquid eindigen.
Tips zijn van harte welkom!
De eerste twee ben ik het mee eens.nielsdiy schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:48:
[...]
Ik heb de mijne om 3 redenen in Nederland gekocht:
1) snel in huis
2) after sales support / garantie
3) 100% authentiek
Geniet zelf ook erg van mijn subtank mini.KillerAce_NL schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:49:
[...]
Nu nog een fatsoenlijke tank![]()
Die Mega met default coils kan niet op tegen een goede subtank mini.
De smaak is ook compleet anders.. Ik heb die mega een tijdje getest, die kwam mee met een vtc van een vriend van me.
[ Voor 30% gewijzigd door Valandin op 07-04-2016 14:56 ]
Die code halen ze vaak weg. Maar ik heb er nu al 5 van FT gehaald en die zijn allemaal authentic.Valandin schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:56:
[...]
De eerste twee ben ik het mee eens.
Punt 3 echter niet. Fasttech levert bij de (meeste) spullen gewoon een bewijs van echtheid die je op de site van de producent kan controleren. In elk geval weet je ook nooit waar de nederlandse webshops hun spullen vandaan halen en daar is de kans even groot dat je nep in huis haalt (Zie ook iBood..)
Ik heb de D2, die is ook prima
Die mishandel je niet genoegValandin schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:45:
[...]
Ik heb de evic vtc mini i.c.m een MXJO 18650 3.7v 2900 mAh 30A en die laad ik ook gewoon via USB op.
Werkt prima en de batterij gaat zo een week (of langer) mee.
Die replacement coils zijn nogal ruk, de een geeft ie op 0.55ohm weer en de ander weer hoger. Degene die ik er nu in heb zitten geeft 0.70ohm aan en zit ik nu dus op 32w 4.73v. Kan hem in principe nog wel hoger zetten maar ben bang dat ik dan m'n coil ga burnen. Smaak/vapor productie is iig behoorlijk zoals dit.418O2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:59:
[...]
Die code halen ze vaak weg. Maar ik heb er nu al 5 van FT gehaald en die zijn allemaal authentic.
[...]
Ik heb de D2, die is ook prima
[...]
Die mishandel je niet genoeg![]()
Ik doe 1,5-2.5 batterij per dag. Maar ik vape op 45 watt ofzo
Je zou dit kunnen aanschaffen:Sypheron schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:17:
Dus een eVic VTC Mini met bijvoorbeeld een LG DBHE2 of Sony VTC5 18650 batterij kan prima opgeladen worden via een USB kabel en 1A wallcharger van een iStick (Eleaf) zonder issues?
Hoe zit het met overcharge protection etc?
IMR zijn de "veiligste" qua batterijen als ik het goed begrepen heb met het minste risico op gevaarlijke reacties en ontploffing?
Leuke lamp, overigens !!
[ Voor 16% gewijzigd door ponkrucker op 07-04-2016 18:01 ]
Waarom maar 1 batterij ? Als ie leeg of kapot is heb je er probleem.Sypheron schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:47:
Ja maar dat wil ik dus juist niet. Ik wil de mod makkelijk overal op kunnen laden en meteen weer kunnen gebruiken zonder het in een andere lader te stoppen. En daarnaast wil ik maar 1 batterij, dan zie ik het voordeel niet van een losse lader.
Vandaar mijn vraag naar een mod met ingebouwde batterij, of een goede mod met een veilige ingebouwde laadfunctionaliteit voor 18650's.
Ik heb een Nitecore usb-lader. Wat mij opvalt, is dat wanneer m'n eVic Mini aangeeft dat de batterij leeg is en ik deze in de lader doe, de batterij nog rond de 40% capaciteit zit volgens de lader.KillerAce_NL schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:27:
[...]
Waarom maar 1 batterij ? Als ie leeg of kapot is heb je er probleem.
Mijns inziens is het ook veel beter om een batterij leeg te trekken en te vervangen door de volle.
Een goede nitecore is ook gewoon veilig en laadt snel. Usb laders heb ik minder vertrouwen in...
Ik denk dat dit afhangt van de stroom die je mod trekt. Kans bestaat dat hij op een lager voltage nog wel vuurt. Of het heeft te maken met de undercharge protection van de eVicnielsdiy schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:54:
[...]
Ik heb een Nitecore usb-lader. Wat mij opvalt, is dat wanneer m'n eVic Mini aangeeft dat de batterij leeg is en ik deze in de lader doe, de batterij nog rond de 40% capaciteit zit volgens de lader.
Heb er niet heel veel verstand van, maar dit lijkt me vreemd.
Kun je aangeven wat voor merk en type batterij je dan in de lader plaatst ??nielsdiy schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:54:
[...]
Ik heb een Nitecore usb-lader. Wat mij opvalt, is dat wanneer m'n eVic Mini aangeeft dat de batterij leeg is en ik deze in de lader doe, de batterij nog rond de 40% capaciteit zit volgens de lader.
Heb er niet heel veel verstand van, maar dit lijkt me vreemd.
Alienware 17, 4700MQ, GTX780m, SSD, 120Hz. (Windows11) - XPS L702x , GT 555m, SSD, 120Hz (Windows 10) - Galaxy A52(2021) - Galaxy Tab S 10.5 - Galaxy Tab S6 lite - Galaxy Watch 4 Classic
Efest IMR 18650 3.7V 3000mAh.Embryo1 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:58:
[...]
Kun je aangeven wat voor merk en type batterij je dan in de lader plaatst ??
Omdat ik het risico wil beperken dat er iets fout gaat met de kids in huis. Heb toch nog een backup in de MVP 3.0.KillerAce_NL schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:27:
[...]
Waarom maar 1 batterij ? Als ie leeg of kapot is heb je er probleem.
Mijns inziens is het ook veel beter om een batterij leeg te trekken en te vervangen door de volle.
Een goede nitecore is ook gewoon veilig en laadt snel. Usb laders heb ik minder vertrouwen in...
0mg bijkopen en mengen 😁duderuud schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:19:
Ik damp nu een paar dagen met een Kanger Subox Mini en dat bevalt me uitstekend!
Veel prettiger dan de Joyetech Ego One Mini die ik eerst had.
1,5Ohm, 15w met Liqua American Blend. Zit nog wel op 12mg, wil asap naar 6mg overstappen (maar ik heb nog 90ml staan hehe)
In één keer volledig van roken naar dampen overgegaan?duderuud schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 17:19:
Ik damp nu een paar dagen met een Kanger Subox Mini en dat bevalt me uitstekend!
Veel prettiger dan de Joyetech Ego One Mini die ik eerst had.
1,5Ohm, 15w met Liqua American Blend. Zit nog wel op 12mg, wil asap naar 6mg overstappen (maar ik heb nog 90ml staan hehe)
Ik zit eraan te denken om een toptank erbij te halen. Wil je ff laten weten of je een rba1 of rba2 deck erbij krijgt ? Schijnt te variëren.MennoTL schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 19:17:
Kangertech topbox mini starter set gekocht met een citrus achtige liquid (iets randoms om mee te starten). Op aanraden van iemand in mijn omgeving die vaped. Komt morgen binnen. Ben heel benieuwd. 2 jaar geleden wel eens zo'n weggooi ding geprobeerd maar dat was een ramp en werd er echt misselijk van.
Voor de rest even veder inlezen hehe
Hoe kan ik dat voor je checken? Heb het net binnen allemaal.KillerAce_NL schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 21:24:
[...]
Ik zit eraan te denken om een toptank erbij te halen. Wil je ff laten weten of je een rba1 of rba2 deck erbij krijgt ? Schijnt te variëren.
De V2 heeft grotere gaten:MennoTL schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 12:40:
[...]
Hoe kan ik dat voor je checken? Heb het net binnen allemaal.
V1 zo te zienKillerAce_NL schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 13:28:
[...]
De V2 heeft grotere gaten:
https://www.zwoofs.nl/subtank-mini-plus-rba-deck-v2/
Die zijn bijna een keer zo groot als v1
Hier iemand met een foto: https://www.planetoftheva...ice-holes-for-real.97178/
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq