TheNiker2 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:35:
[...]
Ik ben benieuwd wat jou smaak ervaring is met SS, zelf heb ik ook een RX200 met SS wire sinds kort. Want bij is het de vraag of het mijn liquid is die ik pas sinds kort zelf meng of dat het de andere smaak is door SS.
Dom van mij, SS wire had ik verplaatst naar een andere bestelling (met de Velocity RDA) omdat hij nog niet op voorraad was bij FT. Kan nog niet aangeven wat mijn ervaring is dus. Heb wel gehoord dat SS beter hoort te zijn dan kanthal...ben dus best benieuwd wat jouw ervaring is (beter of slechter met SS).
Verder wel SUPER blij met mn RX200, wat een geweldige machine. Is alweer bijna een jaar sinds mn DNA30 clone dat ik een reg. mod gebruik maar wow, wat een verademing! Batterijen nog rond de 4v na een halve dag is geweldig (damp nu een Kayfun op 17w, stelt niet heel veel voor als je vergelijkt met een sub ohm atty).
Als je van fruit en menthol houdt is Thug Juice van Mount Baker Vaper en Red Astaire van T-juice geweldig. Echte aanraders (wel in een subtank achtig iets, minder in een kayfun achtig iets). Beide juices hoor je op 15% te doen voor een lekkere smaakbeleving en 20% als je sterkere menthol wilt. Als je een (lege) 100ml fles hebt, pleur je gewoon de inhoud van thug juice erin en daarna vul je het met base tot hij bijna vol is. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan
Als je echt zelf iets wilt maken met Capella, dan wordt het wat lastiger. Capella Vanilla Custard met Dulce de Leche (TPA) mix is een aardig lekkere mix. Verder heb je natuurlijk enkele (cloon) recepten zoals
Unicorn Milk. Die laatste heb ik niet geprobeerd maar ga ik binnenkort proberen. Bekijk
deze site voor recepten.
Edit: Damp nu
dit recept. Best lekker

Heb hem wel iets aangepast, namelijk op 100ml, 3ml Danish swirl (V1), 2ml cake batter en 2ml sweet cream - de rest 5ml. Net 1 dag gemaakt, dus zit nog in het steeping proces (ik laat het gewoon 'natuurlijk' steepen, maar snoep er wel van tussendoor, een 'shake and vape' direct na maken was al lekker met deze recept).
dubbel edit: op de kayfun proeft deze liquid (die ik hierboven poste) anders dan in een dripper. In de KF proef je de appelsmaak beter, in de dripper de danish swirl. Ikzelf zou voor een volgende keer 2ml danish swirl gebruiken, want in een dripper (magma) proef ik haast geen appel.
[
Voor 18% gewijzigd door
Sankara op 09-03-2016 16:56
]