Status op Fasttech zegt Shipped.
Nu begint het lange wachten voor het echie hopen dat het volgende week binnenkomt.
Nu begint het lange wachten voor het echie hopen dat het volgende week binnenkomt.
Dat doet de chip. Er zijn ook 3000mah 18650s (Samsung 30q en LG he2).Valandin schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:07:
Ik heb nu dus een Joyetech Evic VTC Mini besteld. Maar hoe zit dat nou met die 18650 batterijtjes dan?
Ik zie dat batterijtjes bijv 3.7v 2500mAh zijn. Maar kan je dan je box mod wel 8v zetten?
Een echte aanrader is de subtank mini. Toptank, lekt niet, goede smaak, goede rook.Janet_ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:54:
Ik heb een istick mini besteld als vervanging van mn vapeonly aura mini. Alleen nu nog even kijken naar een tank die erbij moet. Ik heb alleen totaal geen verstand van coils en ohm en subohm. Wat kan ik het beste doen?
De vapeobly heb ik nu een maandje (werkt ook met coils, heb nog niet gewisseld, zou niet weten wanneer dat moet)
[ Voor 8% gewijzigd door KillerAce_NL op 08-03-2016 12:47 ]
[ Voor 47% gewijzigd door KillerAce_NL op 08-03-2016 14:54 ]
Kan je bij mengen heKillerAce_NL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:53:
wtf, 200 mg ? Wil je jezelf vergiftigen of heb ik het verkeerd ?
Wanneer gaat het trouwens europees in die regels voor kleine verpakkingen ? Bestel nu nog steeds 100ml in ierland.
Ja als die fles open gaat wordt het meteen verdund. Al een keer eerder gedaan met een halve liter 200mg/mlKillerAce_NL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:53:
Wanneer gaat het trouwens europees in die regels voor kleine verpakkingen ? Bestel nu nog steeds 100ml in ierland.
[ Voor 13% gewijzigd door luckyjan op 08-03-2016 15:18 ]
Gebruik je daar een bepaalde coupon code voor? Om em zo goedkoop te krijgen?luckyjan schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:36:
Mijn doomsday voorraad voor de laatste keer aanvullen met deze bestelling
http://www.hsmok.com/1l-m...icotine-200mg-ml-927.html
1200ml 200mg/ml voor 68 euro incl verzending.
Er ligt nu in de kruipruimte genoeg om 20 jaar vooruit te kunnen. Zit alleen te twijfelen of ik de nicotine die in plastic flessen zit nog moet overgieten in glazen flessen (en dan meteen verdunnen).
Heb ook nog 1 liter 100mg in plastic liggen (naast 30*100ml 48/mg in glazen flesjes).
Buiten de kruipruimte ligt nog 2 keer 500ml 60mg/ml in Grolsch beugel flessen en nog 6*100ml 36/mg ml in plastic flesjes en 2 liter met 7mg/ml voor dagelijks gebruik.
Laat de TPD maar komen
Zo erg is het ook weer niet. Ik heb hier ook 800 ml 250mg staan.KillerAce_NL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:53:
Nee, aroma is de smaakstof. En die moet je inderdaad door de base mixen.Plainside schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:15:
Wat zijn trouwens een paar lekkere smaakjes om mee te beginnen als je zelf liquids wilt maken?
Ben van plan richting eind van de maand dit te bestellen:
http://www.savevape.nl/nl...fifty-fifty-48mg.html(1x)
Maar hier moet wss nog een smaak bij dus vroeg me af is dit dan gelabeld als Aroma want dit lijkt mij de geur te zijn niet zozeer de smaak.
Dus moet je dan Smaak en Aroma beide er door heen mixen?
Ik weet niet of dat heel erg is, mits ze met max 24mg of 36mg nic werken. Ik heb ook nog nooit met 200mg nic gewerkt maar ook ik zit toch te denken om wat aan te schaffen....418O2 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:37:
Ik vind het overigens wel zorgelijk dat mensen liquids gaan mengen zonder serieus vooronderzoek...
Is het trouwens handig dat je zelf de pg/vg gaat mengen?Domino schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:32:
Nee, aroma is de smaakstof. En die moet je inderdaad door de base mixen.
Samen met wat PG en/of VG om het nicotine percentage omlaag te brengen
Zonder serieus te zijn is het oversteken van de straat nog niet verstandig418O2 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:37:
Ik vind het overigens wel zorgelijk dat mensen liquids gaan mengen zonder serieus vooronderzoek...
Ja, simpelweg omdat dat erbij hoort, tenzij je een base pakt die past bij je nicotine behoefte.Plainside schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:57:
[...]
Is het trouwens handig dat je zelf de pg/vg gaat mengen?
Ik vermeende dat een voor een grotere "cloud" zorgde en de andere juist niet.
Zelf ben ik op de hoogte dat fruit smaken sneller klaar zijn dan de meer "exotische" smaken die een goeie paar weken droog in het donker moeten staan.
[ Voor 39% gewijzigd door Domino op 08-03-2016 16:06 ]
VG zorgt voor meer wolken, pg voor meer throathit.Plainside schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:57:
[...]
Is het trouwens handig dat je zelf de pg/vg gaat mengen?
Ik vermeende dat een voor een grotere "cloud" zorgde en de andere juist niet.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Doelde op andere users. Even uitzoeken wat nicotine is, hoe aromas in elkaar zitten, wat PG is, wat vg is, op hoeveel % je aroma mixt etc. Niet super complex allemaal ,maar je moet het wel wetenDomino schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:01:
[...]
Zonder serieus te zijn is het oversteken van de straat nog niet verstandig.
Uiteraard is een beetje gedegen vooronderzoek wel een vereiste, maar als je al zulke concentraties bestelt weet je echt wel wat je aan het doen bent. Of je jezelf aan al die voorzorg maatregelen wil houden is een heel ander verhaal, maar ik zou het wel aanraden.
Snap ik, maar Jan met de Pet en Hans de beginnende Dampert importeren geen nicotine uit China.418O2 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:04:
[...]
Doelde op andere users. Even uitzoeken wat nicotine is, hoe aromas in elkaar zitten, wat PG is, wat vg is, op hoeveel % je aroma mixt etc. Niet super complex allemaal ,maar je moet het wel weten
Nee aanbiedingsprijs incl verzenden.Limbeckx schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:31:
[...]
Gebruik je daar een bepaalde coupon code voor? Om em zo goedkoop te krijgen?
Aah toevalligDomino schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:50:
Dat was ik dus 😁.
Iemand een idee waar je goedkoop 100 ml glazen flessen kan scoren? Liefst DIN28, giet wat makkelijker.
Gebruik je dit soort glazen/flessen(heb de link hierboven gevolgd) om het in te mengen of gewoon om in op te slaan?Domino schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:50:
Dat was ik dus 😁.
Iemand een idee waar je goedkoop 100 ml glazen flessen kan scoren? Liefst DIN28, giet wat makkelijker.
Beide. Ik ben van plan de 250mg te verdunnen naar 100mg. Die gaan dan de vriezer in. Daarnaast mix ik veel custard en cream smaken, die hebben veel steeptijd nodig, en dan vertrouw ik glas meer als ldpe of hdpe.Plainside schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:46:
[...]
Gebruik je dit soort glazen/flessen(heb de link hierboven gevolgd) om het in te mengen of gewoon om in op te slaan?
Steepen is soms gewoon echt nodig om de goede smaak te krijgen. Bij veel van de TPA (The Perfume apprentice) aroma's die ik gebruik moet ik 2 weken steepen omdat het anders Chemisch smaakt (Bavaria Cream, French Vanille creme, Vanille bean gelatto, Vanille Swirl enz).Plainside schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:56:
Had dit nog gevonden trouwens en vroeg mij af wat jullie gedachten over dit artikel zijn:
http://www.cerebralrift.org/2014/03/04/steep-steep-ejuice/
Dom van mij, SS wire had ik verplaatst naar een andere bestelling (met de Velocity RDA) omdat hij nog niet op voorraad was bij FT. Kan nog niet aangeven wat mijn ervaring is dus. Heb wel gehoord dat SS beter hoort te zijn dan kanthal...ben dus best benieuwd wat jouw ervaring is (beter of slechter met SS).TheNiker2 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:35:
[...]
Ik ben benieuwd wat jou smaak ervaring is met SS, zelf heb ik ook een RX200 met SS wire sinds kort. Want bij is het de vraag of het mijn liquid is die ik pas sinds kort zelf meng of dat het de andere smaak is door SS.
Als je van fruit en menthol houdt is Thug Juice van Mount Baker Vaper en Red Astaire van T-juice geweldig. Echte aanraders (wel in een subtank achtig iets, minder in een kayfun achtig iets). Beide juices hoor je op 15% te doen voor een lekkere smaakbeleving en 20% als je sterkere menthol wilt. Als je een (lege) 100ml fles hebt, pleur je gewoon de inhoud van thug juice erin en daarna vul je het met base tot hij bijna vol is. Niet moeilijk doen als het makkelijk kanPlainside schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:15:
Wat zijn trouwens een paar lekkere smaakjes om mee te beginnen als je zelf liquids wilt maken?
Ben van plan richting eind van de maand dit te bestellen:
http://www.savevape.nl/nl...fifty-fifty-48mg.html(1x)
Maar hier moet wss nog een smaak bij dus vroeg me af is dit dan gelabeld als Aroma want dit lijkt mij de geur te zijn niet zozeer de smaak.
Dus moet je dan Smaak en Aroma beide er door heen mixen?
[ Voor 18% gewijzigd door Sankara op 09-03-2016 16:56 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821
[ Voor 43% gewijzigd door Sankara op 11-03-2016 12:50 ]
Zelfs losse nicotine? Want het verkoop daarvan was in NL dacht ik al een tijdje verboden....Maargoed, dan maar uit Romenie ofzo bestellen tegen die tijd of gewoon 0mg dampen. Analoog ga ik zowiezo niet meer terug.418O2 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:50:
Nee, nicotine is juist het probleem.
Nee niet geproefd pas over een jaar of 10 ofzoLimbeckx schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:48:
Ik heb ook maar 1200ml besteld van Hsmok. Ik ben benieuwd. Ik damp op 3mg dus kan met 1200ml ongeveer 80 liter maken...
Heb je de smaak ook al verdund geproeft, Lucky. Ik hoop dat het goed spul is...
2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser
Hangt er helemaal vanaf waar je op uit wil komen.Fusioxan schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:15:
Pff, ik raak de tel even kwijt met die rekensommetjes...Ben zelf ook van plan om de N2 te kopen op HSmoke, maar ik snap niet meer hoe ik dat bij scheikunde op de middelbare school deed. Ik gebruik arora (70/30 pg/vg), en de N2 is 80/20 pg/nicotine. Nou zijn er meerdere wegen naar Rome, maar is het verstandigste om hem eerst te verdunnen naar 6mg/ml nicotine? En daarna er VG bij gooien om uiteindelijk de smaakstoffen erbij toe te voegen?
[ Voor 11% gewijzigd door Domino op 11-03-2016 22:44 ]
Zag vandaag toevallig het volgende op FacebookWeb-Brielle schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:28:
Toch wil ik ook gaan bunkeren, maar hoelang is VG ongeveer houdbaar?
Zelf dacht ik zo'n 2 jaar maar misschien zit ik volledig mis?
Deze wil ik namelijk bestellen:
5x http://www.vapebase.de/Va...ter-Vape-Base-VG::48.html
1x http://www.vapebase.de/Va...-Base-VG-36mg-ml::43.html
Dan alles bij elkaar gooien en weer over gooien tot 6x 1L 6mg Base (wat me nu prima bevalt).
Ja maar die hadden ze weer weg gehaald had de oude en beta site gecontroleerd geen van beide werkten.Domino schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:07:
SingPost zeker?
Die hebben de website overhoop gehaald, je moet daar nu voor track&trace een captcha invullen.
[ Voor 19% gewijzigd door Plainside op 14-03-2016 13:37 ]
Ik heb deze besteld (en die is gisteren verzonden).AequitasII schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:42:
Mijn Avatar vapor is voor de tweede keer gevallen en ook dus voor de tweede keer stuk gegaan (https://shop.puff-store.n...e-sigaretten/avatar-q-set).
Ik zit er nu aan te denken om een nieuwe te bestellen, online. Iemand nog tips (dus wat minder breekbaar, lange levensduur en inhoud waar ik het minimaal een dag mee uithoud)?
[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 14-03-2016 21:50 ]
Hmm dan bestel ik die ook nog even erbij. Ik ben de afgelopen dagen even los gegaan met aankopenKillerAce_NL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:46:
[...]
Een echte aanrader is de subtank mini. Toptank, lekt niet, goede smaak, goede rook.
Kunnen gewone coils in en als je verder wil kun je de rba deck gebruiken voor je eigen coils.
Ik gebruik nu pre made coils van 0.30 ohm, met cotton bacon V2 op 26W bij 80/20 liquid.
dampt heerlijk en consequent.
Voor iets meer als 2 tientjes heb je de tank in huis vanuit china.
Zoals degene boven me post, standaard LG of Samsung hebben al 20A en zijn meer als voldoende als je niet op extreme wattages of Ohms dampt.
Verwijderd
Niet met de originele code nee maar je kan zodra het in NL is gearriveerd bij PostNL een nieuwe T&T code opvragen waarmee je het pakket verder kan volgen. Ik doe dat altijd via Twitter.Plainside schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:32:
[...]
Ja maar die hadden ze weer weg gehaald had de oude en beta site gecontroleerd geen van beide werkten.
En volgens mij werkt dat niet in NL de track code invullen bij postnl
Die isticks doe je weg zodra je de Evic gebruiktJanet_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:50:
[...]
Hmm dan bestel ik die ook nog even erbij. Ik ben de afgelopen dagen even los gegaan met aankopen
De istick mini, een gs leaf 2 tankje, de istick basic, en nog een joyetech cubis tank allemaal in nederland en de evic vtc mini is volgens fasttech shipped maar singpost herkent mn code niet.
En nu maar even goed inlezen in diy liquid maken. Met al de komende regelgeving lijkt het me een goed plan om wat voorraad te hebben
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:57:
Een goede vriend van mij dampt ook graag. Hij heeft het een tijdje geprobeerd, en kreeg toen maagklachten.
Nu is hij er weer een tijdje mee begonnen, maar heeft opnieuw last van maagklachten en een vriend van hem ook.
Ik neem aan dat je 1,1% resp. 0.6% bedoeld? Oftwel 11mg en 6mg?WITFRA schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:27:
Dan is het nicotine gehalte te hoog. Ik kreeg daar ook last van nadat ik een subtank mini gekocht had en op hetzelfde nicotine gehalte bleef dampen als voorheen (1,1 mg.) Nadat ik dat naar beneden had gebracht (0,6 mg) geen problemen meer gehad.
[...]
Verkoop je ze ookDomino schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:19:
[...]
Ik neem aan dat je 1,1% resp. 0.6% bedoeld? Oftwel 11mg en 6mg?
Een mix 0,6 mg is wel erg laag, dan kun je net zo goed nicotine vrij mixen.
Ik heb ook weer een productief weekend gehad![]()
[afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door Plainside op 16-03-2016 10:25 ]
Vind ik goed als het maar niet te duur wordt natuurlijkDomino schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:50:
Verkopen? Nee niet echt, maar als je wat wil proberen kan ik je altijd wat toesturen tegen kostprijs.
Maar dit zijn de eerste batches van de nieuwe recepten, moet eerst kijken of het überhaupt een beetje smaakt.
Nee, kostprijs is een paar dubbeltjes (ergens tussen €0,50 en €1) per 30ml.Plainside schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:11:
[...]
Vind ik goed als het maar niet te duur wordt natuurlijk
Welke recepten heb je gebruikt? Als er mensen samen flavours willen bestellen, hoor ik dat heel graag. Ik irriteer mij altijd groen en geel aan het feit dat ik voor een recept 7 flavours nodig heb waar ik van 3 flavours maar 1ml nodig heb...Domino schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:50:
Verkopen? Nee niet echt, maar als je wat wil proberen kan ik je altijd wat toesturen tegen kostprijs.
Maar dit zijn de eerste batches van de nieuwe recepten, moet eerst kijken of het überhaupt een beetje smaakt.
Overigens kun je de T&T van singpost hier invullen, dan krijg je een 3S code voor PostNL T&T. Mits de zending al aan je postcode is gekoppeld.
Is goed maar je hebt deze toch net bereid dus duurt nog 1-3weken met het steepen toch?Domino schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:55:
[...]
Nee, kostprijs is een paar dubbeltjes (ergens tussen €0,50 en €1) per 30ml.
Flesje van €0,20 en porto. That's it.
Maar ik wil eerst kijken of ik het zelf te dampen vind. Anders heeft het weinig nut.
Verwijderd
Zijn unregulated batterijen. Wees zorgvuldig, niet los in je zak plaatsen met andere metaal soorten. Kans is aanwezig dat ze dan boem gaan. speciale plastic doosjes te koop ook in Nl voor een paar eurotjes. Zou ik zeker doenValandin schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:07:
Ik heb nu dus een Joyetech Evic VTC Mini besteld. Maar hoe zit dat nou met die 18650 batterijtjes dan?
Ik zie dat batterijtjes bijv 3.7v 2500mAh zijn. Maar kan je dan je box mod wel 8v zetten?
Ik wil mezelf hier ook wel voor aanmelden!Domino schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:50:
Overigens kun je de T&T van singpost hier invullen, dan krijg je een 3S code voor PostNL T&T. Mits de zending al aan je postcode is gekoppeld.
Ik noem mezelf zeker geen expert maar heb wel de Subox mini en deze bevalt mij erg goed.duderuud schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:13:
Vraagje voor de experts hier. Ik heb nu een Eyetech Ego One maar ik zoek een wat fijnere/betere smoker.
Wat wat voorwaarden: (Voorlopig) niet zelf aan de slag met wicken ed dus gewoon kant en klare coils. Tevens moet het een geschikt ding zijn voor mouth to lung.
Is dan de Kanger subox Mini wat?
Ook met kant en klare coils en mouth to lung?wishmaster1986 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:48:
[...]
Ik noem mezelf zeker geen expert maar heb wel de Subox mini en deze bevalt mij erg goed.
[ Voor 71% gewijzigd door duderuud op 16-03-2016 16:53 ]
Als je de 1.2ohm coils neemt wil dat prima.duderuud schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:53:
[...]
Ook met kant en klare coils en mouth to lung?
Die meegeleverd werden wel ja. Daarna ben ik naar het RBA deck gegaan ivm kosten van die kant en klaar coils.duderuud schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:53:
[...]
Ook met kant en klare coils en mouth to lung?
[ Voor 95% gewijzigd door Plainside op 17-03-2016 19:53 ]
you need brawndo!Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:57:
Een goede vriend van mij dampt ook graag. Hij heeft het een tijdje geprobeerd, en kreeg toen maagklachten.
Nu is hij er weer een tijdje mee begonnen, maar heeft opnieuw last van maagklachten en een vriend van hem ook.
[ Voor 8% gewijzigd door kingpol op 18-03-2016 15:18 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dat hangt helemaal van jezelf af. Het moet sowieso niet om de coil te veranderen totdat jij het niet meer vindt smaken of de coil het niet meer doet.Plainside schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:26:
Nog ff een vraagje, wanneer je een nieuwe liquid in de tank stopt moet je dan ook de coil veranderen of gewoon even door de oude smaak heen dampen?
Ik spoel altijd gewoon mij tankje even om en damp dan door de oude smaak heen, is meestal wel redelijk snel eruit (als je tenminste er daarvoor geen hele sterke smaak in had zitten).Plainside schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:26:
Nog ff een vraagje, wanneer je een nieuwe liquid in de tank stopt moet je dan ook de coil veranderen of gewoon even door de oude smaak heen dampen?
Zit wel erg weinig flavouring in. Is FA zoveel geconcentreerder als TPA en Capella?JL Koppelle schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 17:21:
Dit is een link naar het recept: http://tjek.nu/r/4a2k
Ben pas net begonnen met mixen, heb tot nu toe alleen Rhodonite gemaakt. Daar zit FA in met lage percentages, maar of dat altijd zo is weet ik niet. De smaak van mijn mix in de link is heel licht: zo vindt de vrouw het lekker!Domino schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:17:
[...]
Is FA zoveel geconcentreerder als TPA en Capella?
[ Voor 24% gewijzigd door 418O2 op 18-03-2016 20:11 ]
[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 19-03-2016 09:29 ]
[ Voor 194% gewijzigd door Valandin op 21-03-2016 20:47 ]
[ Voor 26% gewijzigd door luckyjan op 21-03-2016 20:50 ]
Zo ziet hij er nu uit nadat ik alles er af gepield heb.. Was wss dus gewoon transport beveiliging.luckyjan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:47:
Geen idee maar dat zwarte ziet er wel vreemd uit. Ze moeten er zo uit zien lijkt me
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 21-03-2016 20:50 ]
Heb je geen soldeer batterijen? Dus zeg maar zoiets?Valandin schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:49:
[...]
Zo ziet hij er nu uit nadat ik alles er af gepield heb.. Was wss dus gewoon transport beveiliging.
Kan ik hem er gewoon in doen met de uitsteekseltjes of kan dat wél kwaad. Ik vraag het liever voordat de bende in mn handen uit elkaar klapt.
*Edit*
Foto's
https://imgur.com/a/oyPZ3
[ Voor 8% gewijzigd door luckyjan op 21-03-2016 20:56 ]
Zou dus zo maar kunnen. Heb je toevallig een linkje van een goede batterij die direct leverbaar is?luckyjan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:50:
[...]
Heb je geen soldeer batterijen? Dus zeg maar zoiets?
Die onderkant van je batterij ziet er niet standaard uit iig. Dat moet glimmend zijn.
http://www.nkon.nl/samsung-icr18650-26f-with-z-tags.html
Onderkant ziet er wel hetzelfde uit als deze batterijValandin schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:57:
[...]
Zou dus zo maar kunnen. Heb je toevallig een linkje van een goede batterij die direct leverbaar is?
[ Voor 20% gewijzigd door luckyjan op 21-03-2016 21:09 ]
zelf ervaring hiermee, ben best benieuwd nu naar dat spul
http://www.gearbest.com/batteries/pp_187049.htmlluckyjan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:04:
[...]
Onderkant ziet er wel hetzelfde uit als deze batterij
http://lygte-info.dk/revi...%20%28Purple%29%20UK.html
De batterij is afhankelijk van wat je wil. Oftewel welke coil je gebruikt en hoeveel wattage.
Ik gebruik bijv. Deze batterijen maar damp met 1.5 ohm en 15 watt (en dan is 10 amp al dikke overkill)
http://www.nkon.nl/rechar...size/lg-inr18650-mj1.html
Gebruik je subohm en hoger wattage kan je naar deze kijken
http://www.nkon.nl/rechar.../mxjo-18650-2900-30a.html
[ Voor 11% gewijzigd door Valandin op 21-03-2016 21:52 ]
[ Voor 24% gewijzigd door Krypt op 21-03-2016 22:06 ]
Zie bovenstaande gearbest link. Die had ik besteld.Krypt schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:04:
Heb je geen accu besteld met beveiliging? Dan heb je een extra kopje erop met n printplaatje die zorgt dat ie niet overladen kan worden.
Echter alle Devices die je via USB kunt opladen hebben zelf zo'n beveiliging erin zitten.
Zo te zien wel; maar je kunt deze er ook gewoon in stoppen. Je hebt enkel de beveiliging eraf gesloopt. Met beveiliging zijn ze net iets te groot.
Welke coil? Rba of Stock? Aan de bovenkant goed dicht gedaan?Plainside schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:00:
Heb een probleem gevonden met de Kangertech topbox mini starter kit.... hij lekt door de airflow gaatjes... FML.
Het is niet super erg maar weet iemand van jullie of hier een fix voor is?
Heb nog aardig wat liquid er in zitten dus los halen is geen optie op het moment.
Better safe than sorry.. Gewoon een paar spares kopen bij nkon (dag later in huis) , waar de linkjes al van Gepost zijn. Wel 1 tip: koop er gelijk een paar cases voor om ze in te bewaren. Dit zijn accu's die hoge amperages kunnen leveren, die wil je echt niet los hebben liggen ergens. Als ze kortsluiting maken springen de vonken in t rond, worden ze erg heet en hebben ze kans op exploderen.Valandin schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:12:
[...]
Zie bovenstaande gearbest link. Die had ik besteld.
Volgens mij is dat met beveiliging. Die heb ik er af gesloopt en het resultaat was de vorige imgur link.
Maar weet niet of dat nou veilig is..
*edit*
https://imgur.com/a/oyPZ3
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq