Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 19 ... 104 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14:44

Plainside

I browse when I'm at work

Status op Fasttech zegt Shipped.
Nu begint het lange wachten voor het echie hopen dat het volgende week binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 22:32
Ik heb nu dus een Joyetech Evic VTC Mini besteld. Maar hoe zit dat nou met die 18650 batterijtjes dan?
Ik zie dat batterijtjes bijv 3.7v 2500mAh zijn. Maar kan je dan je box mod wel 8v zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Valandin schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:07:
Ik heb nu dus een Joyetech Evic VTC Mini besteld. Maar hoe zit dat nou met die 18650 batterijtjes dan?
Ik zie dat batterijtjes bijv 3.7v 2500mAh zijn. Maar kan je dan je box mod wel 8v zetten?
Dat doet de chip. Er zijn ook 3000mah 18650s (Samsung 30q en LG he2).

Over die verzendstatussen mensen, in dit topic en op google kan je dat gewoon vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:34
Je moet je niet zo blind proberen te staren op de mAh. Ik weet dat heel veel beginnende dampers gek worden van de termen die belangrijk lijken maar andere weer van zeggen dat het niet belangrijk ik. De mAh van een batterij is gemeten bij een bepaalde C rating (oftewel hoeveel ampere er uit wordt getrokken). De Samsung 25R5 of LG HG2 zijn het best als je boven de 10A wil kunnen dampen en nogsteeds goede mAh wil hebben. Onder de 10A zijn de batterijen die Catch22 hierboven noemt ook heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Janet_ schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:54:
Ik heb een istick mini besteld als vervanging van mn vapeonly aura mini. Alleen nu nog even kijken naar een tank die erbij moet. Ik heb alleen totaal geen verstand van coils en ohm en subohm. Wat kan ik het beste doen?
De vapeobly heb ik nu een maandje (werkt ook met coils, heb nog niet gewisseld, zou niet weten wanneer dat moet)
Een echte aanrader is de subtank mini. Toptank, lekt niet, goede smaak, goede rook.
Kunnen gewone coils in en als je verder wil kun je de rba deck gebruiken voor je eigen coils.
Ik gebruik nu pre made coils van 0.30 ohm, met cotton bacon V2 op 26W bij 80/20 liquid.
dampt heerlijk en consequent.

Voor iets meer als 2 tientjes heb je de tank in huis vanuit china.

Zoals degene boven me post, standaard LG of Samsung hebben al 20A en zijn meer als voldoende als je niet op extreme wattages of Ohms dampt.

[ Voor 8% gewijzigd door KillerAce_NL op 08-03-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Dit alles heb ik overigens niet van mijzelf. Deze meneer test het allemaal: https://www.facebook.com/Mooch-1636157550007158/ en die zegt dat allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Mijn doomsday voorraad voor de laatste keer aanvullen met deze bestelling
http://www.hsmok.com/1l-m...icotine-200mg-ml-927.html
1200ml 200mg/ml voor 68 euro incl verzending.
Er ligt nu in de kruipruimte genoeg om 20 jaar vooruit te kunnen. Zit alleen te twijfelen of ik de nicotine die in plastic flessen zit nog moet overgieten in glazen flessen (en dan meteen verdunnen).
Heb ook nog 1 liter 100mg in plastic liggen (naast 30*100ml 48/mg in glazen flesjes).
Buiten de kruipruimte ligt nog 2 keer 500ml 60mg/ml in Grolsch beugel flessen en nog 6*100ml 36/mg ml in plastic flesjes en 2 liter met 7mg/ml voor dagelijks gebruik.
Laat de TPD maar komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

wtf, 200 mg ? Wil je jezelf vergiftigen of heb ik het verkeerd ?
Wanneer gaat het trouwens europees in die regels voor kleine verpakkingen ? Bestel nu nog steeds 100ml in ierland.

[ Voor 47% gewijzigd door KillerAce_NL op 08-03-2016 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
KillerAce_NL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:53:
Wanneer gaat het trouwens europees in die regels voor kleine verpakkingen ? Bestel nu nog steeds 100ml in ierland.
Kan je bij mengen he ;) ik zou zelf niet boven de 48mg gaan, want anders wordt het wel heel erg geklooi, tenzij je het per liter base bij mengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Ja als die fles open gaat wordt het meteen verdund. Al een keer eerder gedaan met een halve liter 200mg/ml
Buiten op de tuintafel een schaal van 3 liter met 1200ml PG gevuld en nadat ik de dop eraf gehaald had meteen daar de 500ml ingegoten met van die dikke huishoudhandschoenen aan. Was het daarna 1700ml met bijna 60mg/ml en dat weer (na goed mengen) in Grolsch beugel flessen (2) en de rest in kleine 100ml flesjes.
Er zijn trouwens grote twijfels over de giftigheid van Nicotine. Via dampen wordt het al veel minder opgenomen als met roken en via de huid nog veel minder. 200mg/ml is nochtans al aardig hoog (20%) dus bij opening meteen verdunnen en alleen buiten gebruiken.
Volgens mij gingen de regels in de UK pas in 2017 gelden had ik ergens gelezen en misschien zijn ze dan al uit de EU ;)

[ Voor 13% gewijzigd door luckyjan op 08-03-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Wat zijn trouwens een paar lekkere smaakjes om mee te beginnen als je zelf liquids wilt maken?
Ben van plan richting eind van de maand dit te bestellen:
http://www.savevape.nl/nl...fifty-fifty-48mg.html(1x)
Maar hier moet wss nog een smaak bij dus vroeg me af is dit dan gelabeld als Aroma want dit lijkt mij de geur te zijn niet zozeer de smaak.
Dus moet je dan Smaak en Aroma beide er door heen mixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
luckyjan schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 14:36:
Mijn doomsday voorraad voor de laatste keer aanvullen met deze bestelling
http://www.hsmok.com/1l-m...icotine-200mg-ml-927.html
1200ml 200mg/ml voor 68 euro incl verzending.
Er ligt nu in de kruipruimte genoeg om 20 jaar vooruit te kunnen. Zit alleen te twijfelen of ik de nicotine die in plastic flessen zit nog moet overgieten in glazen flessen (en dan meteen verdunnen).
Heb ook nog 1 liter 100mg in plastic liggen (naast 30*100ml 48/mg in glazen flesjes).
Buiten de kruipruimte ligt nog 2 keer 500ml 60mg/ml in Grolsch beugel flessen en nog 6*100ml 36/mg ml in plastic flesjes en 2 liter met 7mg/ml voor dagelijks gebruik.
Laat de TPD maar komen :P
Gebruik je daar een bepaalde coupon code voor? Om em zo goedkoop te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17:08
Zo erg is het ook weer niet. Ik heb hier ook 800 ml 250mg staan.
Plainside schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:15:
Wat zijn trouwens een paar lekkere smaakjes om mee te beginnen als je zelf liquids wilt maken?
Maar hier moet wss nog een smaak bij dus vroeg me af is dit dan gelabeld als Aroma want dit lijkt mij de geur te zijn niet zozeer de smaak.
Nee, aroma is de smaakstof. En die moet je inderdaad door de base mixen.
Samen met wat PG en/of VG om het nicotine percentage omlaag te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik vind het overigens wel zorgelijk dat mensen liquids gaan mengen zonder serieus vooronderzoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
418O2 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:37:
Ik vind het overigens wel zorgelijk dat mensen liquids gaan mengen zonder serieus vooronderzoek...
Ik weet niet of dat heel erg is, mits ze met max 24mg of 36mg nic werken. Ik heb ook nog nooit met 200mg nic gewerkt maar ook ik zit toch te denken om wat aan te schaffen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Domino schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:32:
Nee, aroma is de smaakstof. En die moet je inderdaad door de base mixen.
Samen met wat PG en/of VG om het nicotine percentage omlaag te brengen
Is het trouwens handig dat je zelf de pg/vg gaat mengen?
Ik vermeende dat een voor een grotere "cloud" zorgde en de andere juist niet.
Zelf ben ik op de hoogte dat fruit smaken sneller klaar zijn dan de meer "exotische" smaken die een goeie paar weken droog in het donker moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
418O2 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:37:
Zonder serieus te zijn is het oversteken van de straat nog niet verstandig :+.

Uiteraard is een beetje gedegen vooronderzoek wel een vereiste, maar als je al zulke concentraties bestelt weet je echt wel wat je aan het doen bent. Of je jezelf aan al die voorzorg maatregelen wil houden is een heel ander verhaal, maar ik zou het wel aanraden.
Plainside schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:57:
[...]
Zelf ben ik op de hoogte dat fruit smaken sneller klaar zijn dan de meer "exotische" smaken die een goeie paar weken droog in het donker moeten staan.
Ja, simpelweg omdat dat erbij hoort, tenzij je een base pakt die past bij je nicotine behoefte.

Maar dan nog is het goed opletten. De meeste DIY recepten zitten een beetje tussen de 10% en 15% aan flavoring (aroma), en dat is vrijwel allemaal op basis van PG. Daarmee wijzig je dus ook je PG/VG verhouding in je uiteindelijke mix.

[ Voor 39% gewijzigd door Domino op 08-03-2016 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Plainside schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:57:
[...]

VG zorgt voor meer wolken, pg voor meer throathit.
Ikzelf meng meestal 50%VG bij mijn aangekochte juices (70PG/30VG)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Domino schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:01:
[...]

Zonder serieus te zijn is het oversteken van de straat nog niet verstandig :+.

Uiteraard is een beetje gedegen vooronderzoek wel een vereiste, maar als je al zulke concentraties bestelt weet je echt wel wat je aan het doen bent. Of je jezelf aan al die voorzorg maatregelen wil houden is een heel ander verhaal, maar ik zou het wel aanraden.
Doelde op andere users. Even uitzoeken wat nicotine is, hoe aromas in elkaar zitten, wat PG is, wat vg is, op hoeveel % je aroma mixt etc. Niet super complex allemaal ,maar je moet het wel weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
418O2 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:04:
[...]

Doelde op andere users. Even uitzoeken wat nicotine is, hoe aromas in elkaar zitten, wat PG is, wat vg is, op hoeveel % je aroma mixt etc. Niet super complex allemaal ,maar je moet het wel weten
Snap ik, maar Jan met de Pet en Hans de beginnende Dampert importeren geen nicotine uit China.
Die doen het eventueel met een flesje 36mg of 48mg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Limbeckx schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:31:
[...]

Gebruik je daar een bepaalde coupon code voor? Om em zo goedkoop te krijgen?
Nee aanbiedingsprijs incl verzenden.
Ik zag het op het dampforum dat mensen het al binnen hadden gekregen (je hebt nog meer keuzes daar).
Nicotine bunker base (met veel nicotine) altijd in PG bewaren. Daar blijft het langer goed in als in VG of een PG/VG mix. PG is anti bacterieel en Nicotine is een pesticide dus die combinatie moet toch wel heel lang houdbaar zijn wanneer je het koel en donker bewaard (hoop ik 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Dat was ik dus 😁.

Iemand een idee waar je goedkoop 100 ml glazen flessen kan scoren? Liefst DIN28, giet wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Domino schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:50:
Dat was ik dus 😁.

Iemand een idee waar je goedkoop 100 ml glazen flessen kan scoren? Liefst DIN28, giet wat makkelijker.
Aah toevallig :) Flesjes http://www.heliosholland.com/Medicijnfles-VERAL-100ml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Domino schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 18:50:
Dat was ik dus 😁.

Gebruik je dit soort glazen/flessen(heb de link hierboven gevolgd) om het in te mengen of gewoon om in op te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Plainside schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 09:46:
[...]

Gebruik je dit soort glazen/flessen(heb de link hierboven gevolgd) om het in te mengen of gewoon om in op te slaan?
Beide. Ik ben van plan de 250mg te verdunnen naar 100mg. Die gaan dan de vriezer in. Daarnaast mix ik veel custard en cream smaken, die hebben veel steeptijd nodig, en dan vertrouw ik glas meer als ldpe of hdpe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Had dit nog gevonden trouwens en vroeg mij af wat jullie gedachten over dit artikel zijn:
http://www.cerebralrift.org/2014/03/04/steep-steep-ejuice/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Plainside schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 10:56:
Had dit nog gevonden trouwens en vroeg mij af wat jullie gedachten over dit artikel zijn:
http://www.cerebralrift.org/2014/03/04/steep-steep-ejuice/
Steepen is soms gewoon echt nodig om de goede smaak te krijgen. Bij veel van de TPA (The Perfume apprentice) aroma's die ik gebruik moet ik 2 weken steepen omdat het anders Chemisch smaakt (Bavaria Cream, French Vanille creme, Vanille bean gelatto, Vanille Swirl enz).
Ik heb nu mijn vaste smaken gevonden dus terwijl ik die damp (50ml) ligt er een andere batch te steepen.
Mijn methode is de volgende:
Mixen, flink schudden en dan ongeveer 12 uur laten staan zonder dop. Daarna dop erop en een paar weken donker wegzetten.
Je hebt dus ook manieren om het sneller te doen. Bijv. tijdens de periode van steepen regelmatig de dop eraf halen zodat er verse lucht bijkomt en daarna dop erop en flink schudden of dingen als Yoghurt makers en baby melk warmers gebruiken en het daar 1 dag in doen (verwarmen dus).
Al die zaken werken inderdaad. Je liquid heeft veel sneller zijn smaak bereikt. Het hele grote nadeel is dat het daarna ook veel sneller niet meer vers smaakt en bijv. heel donker wordt. Vandaar dat ik die dingen niet meer gebruik en tijd mijn beste steep methode is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 05-08 15:52
TheNiker2 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 11:35:
[...]

Ik ben benieuwd wat jou smaak ervaring is met SS, zelf heb ik ook een RX200 met SS wire sinds kort. Want bij is het de vraag of het mijn liquid is die ik pas sinds kort zelf meng of dat het de andere smaak is door SS.
Dom van mij, SS wire had ik verplaatst naar een andere bestelling (met de Velocity RDA) omdat hij nog niet op voorraad was bij FT. Kan nog niet aangeven wat mijn ervaring is dus. Heb wel gehoord dat SS beter hoort te zijn dan kanthal...ben dus best benieuwd wat jouw ervaring is (beter of slechter met SS).

Verder wel SUPER blij met mn RX200, wat een geweldige machine. Is alweer bijna een jaar sinds mn DNA30 clone dat ik een reg. mod gebruik maar wow, wat een verademing! Batterijen nog rond de 4v na een halve dag is geweldig (damp nu een Kayfun op 17w, stelt niet heel veel voor als je vergelijkt met een sub ohm atty).
Plainside schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:15:
Als je van fruit en menthol houdt is Thug Juice van Mount Baker Vaper en Red Astaire van T-juice geweldig. Echte aanraders (wel in een subtank achtig iets, minder in een kayfun achtig iets). Beide juices hoor je op 15% te doen voor een lekkere smaakbeleving en 20% als je sterkere menthol wilt. Als je een (lege) 100ml fles hebt, pleur je gewoon de inhoud van thug juice erin en daarna vul je het met base tot hij bijna vol is. Niet moeilijk doen als het makkelijk kan :P

Als je echt zelf iets wilt maken met Capella, dan wordt het wat lastiger. Capella Vanilla Custard met Dulce de Leche (TPA) mix is een aardig lekkere mix. Verder heb je natuurlijk enkele (cloon) recepten zoals Unicorn Milk. Die laatste heb ik niet geprobeerd maar ga ik binnenkort proberen. Bekijk deze site voor recepten.

Edit: Damp nu dit recept. Best lekker :) Heb hem wel iets aangepast, namelijk op 100ml, 3ml Danish swirl (V1), 2ml cake batter en 2ml sweet cream - de rest 5ml. Net 1 dag gemaakt, dus zit nog in het steeping proces (ik laat het gewoon 'natuurlijk' steepen, maar snoep er wel van tussendoor, een 'shake and vape' direct na maken was al lekker met deze recept).

dubbel edit: op de kayfun proeft deze liquid (die ik hierboven poste) anders dan in een dripper. In de KF proef je de appelsmaak beter, in de dripper de danish swirl. Ikzelf zou voor een volgende keer 2ml danish swirl gebruiken, want in een dripper (magma) proef ik haast geen appel.

[ Voor 18% gewijzigd door Sankara op 09-03-2016 16:56 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sankara88-2341/hero/1258821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
De bestelling van HSMOK is al binnen. 1 liter zat in een stevige pet fles waarbij de dop met silicone gel spul extra gesealed was maar de extra 200ml (250ml staat op het flesje) zit in een 3/4 gevuld goedkoop dun flesje met draaidopje waarbij je het idee hebt van pffff gelukkig dat ie onderweg niet is gaan lekken :X
Morgen eens kijken of het idd 200ml is of 250ml zoals erop staat of iets anders en meteen downmixen naar een mindere sterkte en in een Grolsch beugelfles doen. Ben blij dat dit het laatste was voor mijn bunker. Het is iig wel vers zo aan de datum te zien ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7N3NChh.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/57Shi0c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Ik heb ook maar 1200ml besteld van Hsmok. Ik ben benieuwd. Ik damp op 3mg dus kan met 1200ml ongeveer 80 liter maken...

Heb je de smaak ook al verdund geproeft, Lucky. Ik hoop dat het goed spul is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
Ik neem aan dat losse nicotine nog verkrijgbaar wordt later? Gezien 0mg nic base ook verkrijgbaar blijft....hoop ik na mn komende 3 liter, gewoon idd zelf nicotine toe te voegen. Het liefst ga ik over op 0mg alleen...merk nu al dat mn nic. tolerantie al zwaar omlaag is gegaan (syrian tab gehaald op 9mg en het was te zwaar voor me). Als ik op 3mg door blijf dampen kan ik misschien wel die stap maken naar 0mg.... toch wel iets waar ik sinds het begin naar toe werk (om aan te tonen dat je ook via dampen af kan komen aan nicotine verslaving o.a.).

p.s Big German S1 (clone van Shenray) is binnen O+ clone is van ZEER goede kwaliteit! Geen oil machine (coil gemaakt, gelijk begonnen met dampen, geen rare smaken), threads zijn smooth, m.a.w. hij dampt als een tierelier. Nu een 0.7 ohm coil gemaakt op zo een blauwe schroef (geloof 2.5mm of 3mm) met 24 gauge (enige kanthal die ik gebruik). Heb met mn wick de twee overige juice hole verstopt, tot nu toe geen lekkage en geen dry hits! Wel blijft Kayfun voor mij de koning wat betreft smaak. De Big German aan de andere kant is gewoon ziek qua kwaliteit en airflow. Als mn juice op is ga ik een dual coil maken en wat thug juice erin stoppen... :9~
Komende week komt ook mn Aqua V2 aan en Velocity RDA. Hoop eind maart mn TFV4 te krijgen en stiekem kijk ik ook naar de Serpent (mede damper heeft em en is er lyrisch over).

[ Voor 43% gewijzigd door Sankara op 11-03-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Nee, nicotine is juist het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sankara
418O2 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:50:
Nee, nicotine is juist het probleem.
Zelfs losse nicotine? Want het verkoop daarvan was in NL dacht ik al een tijdje verboden....Maargoed, dan maar uit Romenie ofzo bestellen tegen die tijd of gewoon 0mg dampen. Analoog ga ik zowiezo niet meer terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
Limbeckx schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:48:
Ik heb ook maar 1200ml besteld van Hsmok. Ik ben benieuwd. Ik damp op 3mg dus kan met 1200ml ongeveer 80 liter maken...

Heb je de smaak ook al verdund geproeft, Lucky. Ik hoop dat het goed spul is...
Nee niet geproefd pas over een jaar of 10 ofzo 8)

5 liter PG besteld om de boel te verdunnen want ik kwam erachter dat ik alleen 50/50 hier heb staan.

Ik verdun het tot 60 mg/ml en heb daarvoor 2.8 liter PG nodig. Verder had ik hier nog 1 liter met 100 mg/ml staan en daar moet dan nog 666ml om het te verdunnen naar 60mg/ml. Dus dan heb daarna ik 7 halve liter Grolsch beugel flessen met 60mg/ml.

http://www.owl-dampfer.de/index.php?a=160

Ook nog maar eens 5 liter PG en 5 liter VG er extra bij besteld omdat het zo goedkoop is. Samen 75 euro (dus 10 liter PG en 5 liter VG) incl verzenden. Wel ff geduld hebben want ik lees overal dat het langer kan duren bij OWL omdat heel Duitsland aan het bunkeren is geslagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Klopt. Mijn bestelling van 25 februari kwam afgelopen maandag aan.

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:38
Ga ook maar een litertje bij hsmok bestellen, hebben jullie via de Chinese of Franse site bestelt? En zou dat nog uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Via china. DE franse site linkt gelijk door naar china voor die productgroep als ik het goed onthouden heb.

Op de frontpage staan aanbiedingen met gratis verzenden. Die wil je hebben, voor een eigen samengestelde order betaal je $10~$15 verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
Top! heb de 200mg 800ml+100ml gratis bestelt voor ongeveer 45 eurootjes. Zal het bij aankomst gaan verdunnen naar 100mg en in glazen flessen stoppen.
Had al 8 liter op 36/48mg, dus ben hiermee ruim voorzien voor de komende jaren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Toch wil ik ook gaan bunkeren, maar hoelang is VG ongeveer houdbaar?
Zelf dacht ik zo'n 2 jaar maar misschien zit ik volledig mis?

Deze wil ik namelijk bestellen:
5x http://www.vapebase.de/Va...ter-Vape-Base-VG::48.html
1x http://www.vapebase.de/Va...-Base-VG-36mg-ml::43.html
Dan alles bij elkaar gooien en weer over gooien tot 6x 1L 6mg Base (wat me nu prima bevalt).

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusioxan
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:52
Pff, ik raak de tel even kwijt met die rekensommetjes... :+ Ben zelf ook van plan om de N2 te kopen op HSmoke, maar ik snap niet meer hoe ik dat bij scheikunde op de middelbare school deed. Ik gebruik arora (70/30 pg/vg), en de N2 is 80/20 pg/nicotine. Nou zijn er meerdere wegen naar Rome, maar is het verstandigste om hem eerst te verdunnen naar 6mg/ml nicotine? En daarna er VG bij gooien om uiteindelijk de smaakstoffen erbij toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Als je er daarna VG en smaakstoffen toevoegt dan gaat je nicotine wel nog flink naar beneden. Afhankelijk van wat je wilt is dat goed of slecht ;)
6 mg is niet veel dus als je het ook zo wil bewaren heb je veel flessen nodig. Bijv. met 1 liter 200mg/ml moet je dan bijna 34 liter flessen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Fusioxan schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 18:15:
Pff, ik raak de tel even kwijt met die rekensommetjes... :+ Ben zelf ook van plan om de N2 te kopen op HSmoke, maar ik snap niet meer hoe ik dat bij scheikunde op de middelbare school deed. Ik gebruik arora (70/30 pg/vg), en de N2 is 80/20 pg/nicotine. Nou zijn er meerdere wegen naar Rome, maar is het verstandigste om hem eerst te verdunnen naar 6mg/ml nicotine? En daarna er VG bij gooien om uiteindelijk de smaakstoffen erbij toe te voegen?
Hangt er helemaal vanaf waar je op uit wil komen.

Ik heb bijvoorbeeld recepten met 20% aan flavours. Met een 70/30 base kom je dan er hoog uit in je PG gehalte.

Ik zou gewoon een zo hoog mogelijke base pakken (48mg uit Duitsland bijvoorbeeld) en pure VG en PG toevoegen naar recept. Dan ben je, in het eerder aangehaalde 20% recept, vrij om tot max. 20/80 te gaan.

20% concentraties zoals van HSmok zou ik verdunnen tot een 100mg. Dat is nog redelijk veilig en hoog genoeg dat je geen centiliters base, met bijgevoegde PG, nodig hebt in je mix. En dus zo je 30/70 verhouding helemaal zoek is.

[ Voor 11% gewijzigd door Domino op 11-03-2016 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Web-Brielle schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 17:28:
Toch wil ik ook gaan bunkeren, maar hoelang is VG ongeveer houdbaar?
Zelf dacht ik zo'n 2 jaar maar misschien zit ik volledig mis?

Deze wil ik namelijk bestellen:
5x http://www.vapebase.de/Va...ter-Vape-Base-VG::48.html
1x http://www.vapebase.de/Va...-Base-VG-36mg-ml::43.html
Dan alles bij elkaar gooien en weer over gooien tot 6x 1L 6mg Base (wat me nu prima bevalt).
Zag vandaag toevallig het volgende op Facebook

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2CVoUDC.jpg

Dus VG uit 2001 in een reeds geopende fles smaakte nog steeds goed (wel zonder Nicotine dus) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Weet iemand hier of er wat aan de hand is bij FastTech?
Ik kan daar mijn pakketje niet meer volgen om een of andere reden geeft die aan record does not exsist.
is dit wel eens bij jullie voor gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
SingPost zeker?

Die hebben de website overhoop gehaald, je moet daar nu voor track&trace een captcha invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
gebruik je trackcode bij je lokale post

voor de belgen http://track.bpost.be/

bovenburen weet ik het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Domino schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:07:
SingPost zeker?

Die hebben de website overhoop gehaald, je moet daar nu voor track&trace een captcha invullen.
Ja maar die hadden ze weer weg gehaald had de oude en beta site gecontroleerd geen van beide werkten.

En volgens mij werkt dat niet in NL de track code invullen bij postnl

edit: Lijkt er op dat het aangekomen is NL en dat de hele migratie naar de nieuwe site nu klaar is(?).
Hopelijk nog 1-2 dagen wachten en dan is het binnen HOOP IK... Ik haat wachten...

[ Voor 19% gewijzigd door Plainside op 14-03-2016 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Mijn Avatar vapor is voor de tweede keer gevallen en ook dus voor de tweede keer stuk gegaan (https://shop.puff-store.n...e-sigaretten/avatar-q-set).

Ik zit er nu aan te denken om een nieuwe te bestellen, online. Iemand nog tips (dus wat minder breekbaar, lange levensduur en inhoud waar ik het minimaal een dag mee uithoud)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
AequitasII schreef op maandag 14 maart 2016 @ 16:42:
Mijn Avatar vapor is voor de tweede keer gevallen en ook dus voor de tweede keer stuk gegaan (https://shop.puff-store.n...e-sigaretten/avatar-q-set).

Ik zit er nu aan te denken om een nieuwe te bestellen, online. Iemand nog tips (dus wat minder breekbaar, lange levensduur en inhoud waar ik het minimaal een dag mee uithoud)?
Ik heb deze besteld (en die is gisteren verzonden).

http://nl.aliexpress.com/...6-All-In/32616977065.html

5.6 ml met de Nautilus coil all in one apparaat.

[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 14-03-2016 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Net even eea over bekeken, tof setje, helemaal voor beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janet_
  • Laatst online: 04-12-2022
KillerAce_NL schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:46:
[...]

Een echte aanrader is de subtank mini. Toptank, lekt niet, goede smaak, goede rook.
Kunnen gewone coils in en als je verder wil kun je de rba deck gebruiken voor je eigen coils.
Ik gebruik nu pre made coils van 0.30 ohm, met cotton bacon V2 op 26W bij 80/20 liquid.
dampt heerlijk en consequent.

Voor iets meer als 2 tientjes heb je de tank in huis vanuit china.

Zoals degene boven me post, standaard LG of Samsung hebben al 20A en zijn meer als voldoende als je niet op extreme wattages of Ohms dampt.
Hmm dan bestel ik die ook nog even erbij. Ik ben de afgelopen dagen even los gegaan met aankopen

De istick mini, een gs leaf 2 tankje, de istick basic, en nog een joyetech cubis tank allemaal in nederland en de evic vtc mini is volgens fasttech shipped maar singpost herkent mn code niet.

En nu maar even goed inlezen in diy liquid maken. Met al de komende regelgeving lijkt het me een goed plan om wat voorraad te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plainside schreef op maandag 14 maart 2016 @ 13:32:
[...]

Ja maar die hadden ze weer weg gehaald had de oude en beta site gecontroleerd geen van beide werkten.

En volgens mij werkt dat niet in NL de track code invullen bij postnl
Niet met de originele code nee maar je kan zodra het in NL is gearriveerd bij PostNL een nieuwe T&T code opvragen waarmee je het pakket verder kan volgen. Ik doe dat altijd via Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNiker2
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17-09 21:59
Of als je niet wil wachten op postnl op twitter (niet dat ze langzaam zijn) is https://www.internationalparceltracking.com/#/search een andere weg.

Daar kan je gewoon je Singapore post nummer invullen als het pakketje in NL is aangekomen en geregistreerd is op jouw adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Janet_ schreef op maandag 14 maart 2016 @ 23:50:
[...]

Hmm dan bestel ik die ook nog even erbij. Ik ben de afgelopen dagen even los gegaan met aankopen

De istick mini, een gs leaf 2 tankje, de istick basic, en nog een joyetech cubis tank allemaal in nederland en de evic vtc mini is volgens fasttech shipped maar singpost herkent mn code niet.

En nu maar even goed inlezen in diy liquid maken. Met al de komende regelgeving lijkt het me een goed plan om wat voorraad te hebben
Die isticks doe je weg zodra je de Evic gebruikt ;) Zeker in combinatie met de subtank.
echt een toffe combo die lekker dampt.
Wicken heb je zo onder de knie, dan wordt het leuker dampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een goede vriend van mij dampt ook graag. Hij heeft het een tijdje geprobeerd, en kreeg toen maagklachten.
Nu is hij er weer een tijdje mee begonnen, maar heeft opnieuw last van maagklachten en een vriend van hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WITFRA
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-08-2021
Dan is het nicotine gehalte te hoog. Ik kreeg daar ook last van nadat ik een subtank mini gekocht had en op hetzelfde nicotine gehalte bleef dampen als voorheen (1,1 mg.) Nadat ik dat naar beneden had gebracht (0,6 mg) geen problemen meer gehad.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:57:
Een goede vriend van mij dampt ook graag. Hij heeft het een tijdje geprobeerd, en kreeg toen maagklachten.
Nu is hij er weer een tijdje mee begonnen, maar heeft opnieuw last van maagklachten en een vriend van hem ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 10:03
Of een PG intolerantie. Dus een hoger% VG gaan dampen kan ook helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoma666
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-07-2022
Ivm de maagklachten: wat ik bij mezelf ontdekte is dat ik niet tegen menthol kan.
Ik had last van 'reflux' in het begin, en na een tijdje begon ik te merken dat ik dit steeds kreeg na het vapen van een liquid met menthol!
Geen menthol meer en ook geen problemen meer hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
WITFRA schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 12:27:
Dan is het nicotine gehalte te hoog. Ik kreeg daar ook last van nadat ik een subtank mini gekocht had en op hetzelfde nicotine gehalte bleef dampen als voorheen (1,1 mg.) Nadat ik dat naar beneden had gebracht (0,6 mg) geen problemen meer gehad.

[...]
Ik neem aan dat je 1,1% resp. 0.6% bedoeld? Oftwel 11mg en 6mg?
Een mix 0,6 mg is wel erg laag, dan kun je net zo goed nicotine vrij mixen.

Ik heb ook weer een productief weekend gehad 8)

Afbeeldingslocatie: http://www.maupa.nl/vape/mix_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Domino schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:19:
[...]

Ik neem aan dat je 1,1% resp. 0.6% bedoeld? Oftwel 11mg en 6mg?
Een mix 0,6 mg is wel erg laag, dan kun je net zo goed nicotine vrij mixen.

Ik heb ook weer een productief weekend gehad 8)

[afbeelding]
Verkoop je ze ook :P
Altijd leuk om wat nieuws te proberen haha

Edit:

Begin het wachten op mijn nieuwe vape toch wel een beetje zat te worden.
Maar kon ik wel verwachten ben gewend dat wanneer ik uit china bestel dat dit langer duurt dan de aangeven tijd... is meestal zo helaas.
De laatste update van singpost:
15/03/2016
Arrival at Processing Center (Country code: NL)
Dus paar daagjes nog hoop ik... en hopen dat er iemand thuis is bij de verzorging... xD

[ Voor 31% gewijzigd door Plainside op 16-03-2016 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Verkopen? Nee niet echt, maar als je wat wil proberen kan ik je altijd wat toesturen tegen kostprijs.
Maar dit zijn de eerste batches van de nieuwe recepten, moet eerst kijken of het überhaupt een beetje smaakt.

Overigens kun je de T&T van singpost hier invullen, dan krijg je een 3S code voor PostNL T&T. Mits de zending al aan je postcode is gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties, ik zal deze info aan hem doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Domino schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:50:
Verkopen? Nee niet echt, maar als je wat wil proberen kan ik je altijd wat toesturen tegen kostprijs.
Maar dit zijn de eerste batches van de nieuwe recepten, moet eerst kijken of het überhaupt een beetje smaakt.
Vind ik goed als het maar niet te duur wordt natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Plainside schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:11:
[...]

Vind ik goed als het maar niet te duur wordt natuurlijk
Nee, kostprijs is een paar dubbeltjes (ergens tussen €0,50 en €1) per 30ml.
Flesje van €0,20 en porto. That's it.

Maar ik wil eerst kijken of ik het zelf te dampen vind. Anders heeft het weinig nut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx

Overigens kun je de T&T van singpost hier invullen, dan krijg je een 3S code voor PostNL T&T. Mits de zending al aan je postcode is gekoppeld.
Welke recepten heb je gebruikt? Als er mensen samen flavours willen bestellen, hoor ik dat heel graag. Ik irriteer mij altijd groen en geel aan het feit dat ik voor een recept 7 flavours nodig heb waar ik van 3 flavours maar 1ml nodig heb...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Domino
Het zijn ietwat aangepaste recepten van e-l-r en /r/DIY-eJuice.

Ik wil ze hier wel neerplempen, maar pas als ik tevreden ben over de smaak. Kan goed zijn dat er een recept tussen zit wat nergens naar smaakt. De 100ml mixen zijn iig recepten waarvan de 5ml samples shake-n-vape al prima waren.

Als je snel wil starten in DIY zoek dan recepten van enyawreklaw op e-l-r of of diyordievaping.com, en kijk ook even naar zijn youtube kanaal. Hij legt het haarfijn uit waar je op moet letten en hoe je een recept maakt of aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Domino schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 12:55:
[...]

Nee, kostprijs is een paar dubbeltjes (ergens tussen €0,50 en €1) per 30ml.
Flesje van €0,20 en porto. That's it.

Maar ik wil eerst kijken of ik het zelf te dampen vind. Anders heeft het weinig nut.
Is goed maar je hebt deze toch net bereid dus duurt nog 1-3weken met het steepen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valandin schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 12:07:
Zijn unregulated batterijen. Wees zorgvuldig, niet los in je zak plaatsen met andere metaal soorten. Kans is aanwezig dat ze dan boem gaan. speciale plastic doosjes te koop ook in Nl voor een paar eurotjes. Zou ik zeker doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:37

duderuud

Sliden is koel

Vraagje voor de experts hier. Ik heb nu een Eyetech Ego One maar ik zoek een wat fijnere/betere smoker.

Wat wat voorwaarden: (Voorlopig) niet zelf aan de slag met wicken ed dus gewoon kant en klare coils. Tevens moet het een geschikt ding zijn voor mouth to lung.

Is dan de Kanger subox Mini wat?

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin

Ik wil mezelf hier ook wel voor aanmelden! :P
Momenteel bestel ik nog potjes, ben wel nieuwschierig of "zelfbrouw" even goed te doen of zelfs beter is.
Mocht je een smaakje hebben dat je te doen vind wil ik wel een paar flesjes van je overkopen voordat ik al die potten zelf ga bestellen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:41
duderuud schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:13:
Vraagje voor de experts hier. Ik heb nu een Eyetech Ego One maar ik zoek een wat fijnere/betere smoker.

Wat wat voorwaarden: (Voorlopig) niet zelf aan de slag met wicken ed dus gewoon kant en klare coils. Tevens moet het een geschikt ding zijn voor mouth to lung.

Is dan de Kanger subox Mini wat?
Ik noem mezelf zeker geen expert maar heb wel de Subox mini en deze bevalt mij erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

wishmaster1986 schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:48:
[...]

Ik noem mezelf zeker geen expert maar heb wel de Subox mini en deze bevalt mij erg goed.
Ook met kant en klare coils en mouth to lung?

[ Voor 71% gewijzigd door duderuud op 16-03-2016 16:53 ]

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
duderuud schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:53:
[...]

Als je de 1.2ohm coils neemt wil dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:41
duderuud schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 16:53:
[...]

Die meegeleverd werden wel ja. Daarna ben ik naar het RBA deck gegaan ivm kosten van die kant en klaar coils.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud

duderuud

Sliden is koel

Dank voor de info. Subox Mini is besteld.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Lijkt er op dat vandaag de bezorging wordt gedaan.
Laat er nou net NIEMAND thuis zijn waarschijnlijk tijdens de bezorging... ZUCHT.
Dit is nu gewoon zwaar irritant hé.
En een handtekening moet worden getekend dus wordt niet in de schuur geplaatst FML ;-;

edit: YES buren waren thuis voor de verandering pakketje ligt nu bij hun ff vanavond ophalen wanneer ik thuis kom.

Edit 2:

HET IS BINNEN:
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/rv7nodxalijqp4v/IMAG0336.jpg?dl=0
In de strijd om de verpakking te openen helaas gewond geraakt

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/b5q0il9r1jk6kil/IMAG0337.jpg?dl=0
Alles naakt om mn zij tafel.

Een vraag tho... what moet je met die rba doen?

Edit 3:

Pff de eerste hit stond die nog op een te hoge temp.... brande bijna een gat in m;n lichaam xD

[ Voor 95% gewijzigd door Plainside op 17-03-2016 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 09:57:
you need brawndo!

[ Voor 8% gewijzigd door kingpol op 18-03-2016 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Nog ff een vraagje, wanneer je een nieuwe liquid in de tank stopt moet je dan ook de coil veranderen of gewoon even door de oude smaak heen dampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 22-09 13:54
Als de smaken heel afwijkend zijn kan je het beste twee tankjes gebruiken met uiteraard eigen coils (bijv fruit vs menthol)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
Plainside schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:26:
Nog ff een vraagje, wanneer je een nieuwe liquid in de tank stopt moet je dan ook de coil veranderen of gewoon even door de oude smaak heen dampen?
Dat hangt helemaal van jezelf af. Het moet sowieso niet om de coil te veranderen totdat jij het niet meer vindt smaken of de coil het niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Laatst online: 15:20
Hallo allemaal!

Ik heb dit sub-forum vandaag gevonden en denk dat ik er veel tijd ga doorbrengen!

Mijn vrouw en ik zijn sinds eind 2015 aan het vapen. Ik heb de hobby omhelst en ben van de eVod via een subVod overgestapt naar een rx200 (net als de rest van de wereld, lijkt wel..). Ben nu zelf ook aan het mixen om de kosten binnen de perken te houden: in flink tempo vapen (10-15ml per dag) is NIET goedkoper dan cigaretten als je je flesjes e-liquid koopt in de winkel!

Voor mijn vrouw heb ik een fantastische mix gevonden die heerlijk is in haar eVod, maar ook lekker is in de subVod. 6MG, 70/30 VG/PG. Alleen maar FA smaken, dus lekker makkelijk te bestellen.

Dit is een link naar het recept: http://tjek.nu/r/4a2k

Nog een vraagje voor de mensen hier: heeft iemand een goede Churrios-clone gevonden die je kunt aanraden? Rechtstreeks kopen is té duur, dus ik zou graag een clone maken van deze Milkman e-liquid. De originele Churrios is zó lekker in mijn geleende Velocity-clone, maar ik ga er té hard doorheen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
Plainside schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 15:26:
Ik spoel altijd gewoon mij tankje even om en damp dan door de oude smaak heen, is meestal wel redelijk snel eruit (als je tenminste er daarvoor geen hele sterke smaak in had zitten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Zit wel erg weinig flavouring in. Is FA zoveel geconcentreerder als TPA en Capella?
Ik zie het wel vaak in lage percentages voorbij komen.

Wat betreft churios, deze heb ik voor een vriend van me gemaakt. Die was er enthousiast over. Ik ben zelf niet zo'n fan van churios (echte churios dan), dus kan er weinig zinnigs over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Laatst online: 15:20
Domino schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 19:17:
[...]

Is FA zoveel geconcentreerder als TPA en Capella?
Ben pas net begonnen met mixen, heb tot nu toe alleen Rhodonite gemaakt. Daar zit FA in met lage percentages, maar of dat altijd zo is weet ik niet. De smaak van mijn mix in de link is heel licht: zo vindt de vrouw het lekker! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Ik mix veel met Lord of The juice en die kan op 3-4% :) zit veel verschil tussen de merken

[ Voor 24% gewijzigd door 418O2 op 18-03-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Ik vond rhodonite al uitzonderlijk laag. Maar het zal wel aan de sterkte van de concentraten liggen.

Ik hou het meestal bij tpa, cap en inawera. Zijn makkelijker te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Veel Duitsers zijn deze ijs aroma's aan het proberen. Mixen tussen de 1 tot 2 procent!

Minimaal 50ml flesje (meestal 10 euro). Goed opletten wat er bij de drager stoffen zit (geen olie of suiker)

http://www.eisaromen-shop.de/aromen-fluessig.html

[YouTube: https://youtu.be/sY1naG1BJRU]

[ Voor 4% gewijzigd door luckyjan op 19-03-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GNJpr2G.jpg

Dat zwarte gebeuren moet je er af trekken toch?
Ik heb het losgetrokken en nu heb ik dus nog stukjes ijzer op de uiteindes van de batterij. Die zitten echt vast en gaan niet los.. Maakt dit veel uit of kan ik hem gewoon zo in het apparaat proppen?

[ Voor 194% gewijzigd door Valandin op 21-03-2016 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Geen idee maar dat zwarte ziet er wel vreemd uit. Ze moeten er zo uit zien lijkt me

Afbeeldingslocatie: http://lygte-info.dk/pic/Batteries2012/Samsung%20ICR18650-28A%202800mAh%20(Purple)/DSC_0041.jpg

Heb je geen soldeer batterijen? Dus zeg maar zoiets?

http://www.nkon.nl/rechar...8650-26f-with-z-tags.html

[ Voor 26% gewijzigd door luckyjan op 21-03-2016 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
luckyjan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:47:
Geen idee maar dat zwarte ziet er wel vreemd uit. Ze moeten er zo uit zien lijkt me

[afbeelding]
Zo ziet hij er nu uit nadat ik alles er af gepield heb.. Was wss dus gewoon transport beveiliging.
Kan ik hem er gewoon in doen met de uitsteekseltjes of kan dat wél kwaad. Ik vraag het liever voordat de bende in mn handen uit elkaar klapt.

*Edit*

Foto's
https://imgur.com/a/oyPZ3

[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 21-03-2016 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Valandin schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:49:
[...]

Zo ziet hij er nu uit nadat ik alles er af gepield heb.. Was wss dus gewoon transport beveiliging.
Kan ik hem er gewoon in doen met de uitsteekseltjes of kan dat wél kwaad. Ik vraag het liever voordat de bende in mn handen uit elkaar klapt.

*Edit*

Foto's

Die onderkant van je batterij ziet er niet standaard uit iig. Dat moet glimmend zijn.

http://www.nkon.nl/samsung-icr18650-26f-with-z-tags.html

[ Voor 8% gewijzigd door luckyjan op 21-03-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
luckyjan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:50:
[...]

Die onderkant van je batterij ziet er niet standaard uit iig. Dat moet glimmend zijn.

http://www.nkon.nl/samsung-icr18650-26f-with-z-tags.html
Zou dus zo maar kunnen. Heb je toevallig een linkje van een goede batterij die direct leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Valandin schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:57:
[...]

Zou dus zo maar kunnen. Heb je toevallig een linkje van een goede batterij die direct leverbaar is?
Onderkant ziet er wel hetzelfde uit als deze batterij
http://lygte-info.dk/revi...%20%28Purple%29%20UK.html

De batterij is afhankelijk van wat je wil. Oftewel welke coil je gebruikt en hoeveel wattage.
Ik gebruik bijv. Deze batterijen maar damp met 1.5 ohm en 15 watt (en dan is 10 amp al dikke overkill)
http://www.nkon.nl/rechar...size/lg-inr18650-mj1.html
Gebruik je subohm en hoger wattage kan je naar deze kijken
http://www.nkon.nl/rechar.../mxjo-18650-2900-30a.html

[ Voor 20% gewijzigd door luckyjan op 21-03-2016 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poesmij
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-09 12:11
zelf ervaring hiermee, ben best benieuwd nu naar dat spul :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
luckyjan schreef op maandag 21 maart 2016 @ 21:04:
[...]

Onderkant ziet er wel hetzelfde uit als deze batterij
http://lygte-info.dk/revi...%20%28Purple%29%20UK.html

De batterij is afhankelijk van wat je wil. Oftewel welke coil je gebruikt en hoeveel wattage.
Ik gebruik bijv. Deze batterijen maar damp met 1.5 ohm en 15 watt (en dan is 10 amp al dikke overkill)
http://www.nkon.nl/rechar...size/lg-inr18650-mj1.html
Gebruik je subohm en hoger wattage kan je naar deze kijken
http://www.nkon.nl/rechar.../mxjo-18650-2900-30a.html
http://www.gearbest.com/batteries/pp_187049.html

Gaat dus om deze. Denk dus ook niet dat ik het er af had moeten roppen.
Wel kut dat er dus bij stond dat die er bij hoorde :( ga maar weer eens een ticket openen.

Heb maar die 30a besteld! Hopen dat ie een beetje snel binnen komt..

[ Voor 11% gewijzigd door Valandin op 21-03-2016 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Heb je geen accu besteld met beveiliging? Dan heb je een extra kopje erop met n printplaatje die zorgt dat ie niet overladen kan worden.
Echter alle Devices die je via USB kunt opladen hebben zelf zo'n beveiliging erin zitten.

Zo te zien wel; maar je kunt deze er ook gewoon in stoppen. Je hebt enkel de beveiliging eraf gesloopt. Met beveiliging zijn ze net iets te groot.

[ Voor 24% gewijzigd door Krypt op 21-03-2016 22:06 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Krypt schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:04:
Heb je geen accu besteld met beveiliging? Dan heb je een extra kopje erop met n printplaatje die zorgt dat ie niet overladen kan worden.
Echter alle Devices die je via USB kunt opladen hebben zelf zo'n beveiliging erin zitten.

Zo te zien wel; maar je kunt deze er ook gewoon in stoppen. Je hebt enkel de beveiliging eraf gesloopt. Met beveiliging zijn ze net iets te groot.
Zie bovenstaande gearbest link. Die had ik besteld.
Volgens mij is dat met beveiliging. Die heb ik er af gesloopt en het resultaat was de vorige imgur link.
Maar weet niet of dat nou veilig is..

*edit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside

Plainside

Heb een probleem gevonden met de Kangertech topbox mini starter kit.... hij lekt door de airflow gaatjes... FML.
Het is niet super erg maar weet iemand van jullie of hier een fix voor is?
Heb nog aardig wat liquid er in zitten dus los halen is geen optie op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Plainside schreef op maandag 21 maart 2016 @ 23:00:
Heb een probleem gevonden met de Kangertech topbox mini starter kit.... hij lekt door de airflow gaatjes... FML.
Het is niet super erg maar weet iemand van jullie of hier een fix voor is?
Heb nog aardig wat liquid er in zitten dus los halen is geen optie op het moment.
Welke coil? Rba of Stock? Aan de bovenkant goed dicht gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Valandin schreef op maandag 21 maart 2016 @ 22:12:
[...]
Zie bovenstaande gearbest link. Die had ik besteld.
Volgens mij is dat met beveiliging. Die heb ik er af gesloopt en het resultaat was de vorige imgur link.
Maar weet niet of dat nou veilig is..
*edit*

Better safe than sorry.. Gewoon een paar spares kopen bij nkon (dag later in huis) , waar de linkjes al van Gepost zijn. Wel 1 tip: koop er gelijk een paar cases voor om ze in te bewaren. Dit zijn accu's die hoge amperages kunnen leveren, die wil je echt niet los hebben liggen ergens. Als ze kortsluiting maken springen de vonken in t rond, worden ze erg heet en hebben ze kans op exploderen.

Pvouput live

Pagina: 1 ... 19 ... 104 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.