Ah kom nu pas achter dat deze thread bestaat
Damp atm nu ook red astaire @0.48 ohm in mijn Sub tank met 90% VG en 10% PG. Haal mijn base bij Savevape, maar ik haal dan 1 liter 0mg nicotine en mix het dan met 100ml base met 36mg nicotine (haal eerst 100ml van de 1liter af, voeg dan de 100ml base met 36 toe met als gevolg 1 liter met 36mg, dus 100 met 3.6mg). Je komt aardig goedkoop uit dan ook (21 euro ofzo geloof ik). Nicotine is een duur goedje echter en pure nicotine is, naast aardig illegaal zo ver ik het weet in NL, ook nog eens zeer giftig. De methode die ik gebruik vind ik dus zelf zeer fijn.
At the moment damp ik deadly sin in mijn gouwe ouwe KFL (clone, heb die al 1 1/2 jaar!) en red astaire of thug juice in mijn subtank mini op een KING mod (clone). Na een half jaar verzadigd te zijn met deze set up, begon het toch weer te kriebelen dus maar een nieuwe bestelling geplaatst bij FT. RX200 komt eraan

en een aqua v2 (clone), big sherman S1 (clone) en TFV4 (authentic), ow yeah baby
Een tip voor onze dampers, bekijk deze site eens:
http://www.ecigsmart.nl/nl/
Ga je naar de winkel toe, kan je deadly sin 100ml voor 37 euro halen. Koopje! Ook wordt de T-juice lijn verkocht (Red astaire), 5 euro voor 10ml. Niet alleen dat, er wordt ook een super goede lijn gehaald uit Italië (REAL) waarvan de Virgin tab en Syrian tab echte super aanraders zijn. Vooral Virgin Tab, dat is wellicht de lekkerste juice die ik geproefd hebt en overtreft misschien zelfs deadly sin.
Een vraag ook voor onze dampers, de eeuwige zoektocht naar nieuwe juices is een leuke maar soms wel vervelende. Heb teveel nare juices gehaald en dat deed mijn portomonnee niet goed. Ik heb mijn fruit/menthol juice (red astaire/thug juice) die aardig goedkoop zijn ook nog. Ik zoek echter nog deadly sin achtige juices, de bakery stuff. Ik heb heel wat al geproefd, veel meer nog niet. Heb mijn ogen op suicide bunny mother milk en cutwood unicorn milk, maar de prijzen houden mij toch wat tegen (zal ze uiteindelijk wel bestellen, eerst wachten tot mn RBA'tjes binnen zijn). Hebben jullie nog enige suggesties? Wat zijn jullie daily vapes eigenlijk? Ben er erg benieuwd naar!
edit:
Aanvulling nog, gezien dit mijn eerste post is:
Bij fasttech of focalecig koop ik mijn hardware

NL prijzen zijn IMO belachelijk, helemaal als je vergelijkt met de normaliter duurdere VK. Ik vind het niet erg 10 euro ofzo meer te betalen dan FT als ik het sneller krijg, maar als je al snel het dubbele betaald of meer, dan haal ik ze wel uit China hoor
Ik haal verder mijn base bij savevape (voorheen bij e-cignederland voor hun flavortec base, die verkopen ze echter niet meer). Zoals ik begrepen heb ligt savevape bij de grens/in Duitsland, dus hoeft het aan de gare NL (damp)wet te houden. 1 liter base 0mg kost geloof ik 14 euro. Ik haal dan 100ml, 36mg erbij (kost dacht ik 8 euro). In totaal 22 euro, voor 1 liter base met 36mg - 100ml, 3.6mg nic, en 100ml 0% nicotine.
Bij Cloudhouse koop ik Thug juice groot in samen met maten. Ze verkopen voor ZEER schappelijke prijzen MBV DIY daar (geloof 14 euro voor 50ml DIY, daarmee maak je 250ml thug juice van minimaal!). Koop je boven de 50 euro, is het ook nog eens gratis verzenden en vaak binnen 3 (werk) dagen nog eens binnen. @ecigmart koop ik dus red astaire - mede omdat ik bevriend ben graakt met de eigenaar en omdat ik de shop in DH graag ondersteun (loop afstand van mijn werk, daar lekker nieuwe juices uitproberen in mijn pauze

). Bij diezelfde winkel haal ik virgin tab (als hij het heeft), syrian tab en 100ml deadly sin.
[
Voor 24% gewijzigd door
Sankara op 05-03-2016 01:53
]