Al 8 jaar lang gebruik ik Smok TFV8 tanks (eerst een setje Big Baby Beast 5ml totdat het sluitmechanisme van die dingen faalde, daarna de Baby Beast 2ml met 5ml bulb glaasjes), altijd met TFV8 Q2 0,4Ω coils. Die bestelde ik altijd online... Kan nu niet meer dus. En bij geen enkele brick and mortar winkel in de buurt verkopen ze nog TFV8 coils.
Dus gisteren maar eens bij 't Dampertje binnen gestapt om nieuwe tanks aan te schaffen waar ze wel coils van verkopen. Het zijn twee Aspire Huracan Mini geworden. 2ml glaasje is pre-installed maar het "extra glaasje" dat in de verpakking zit is stiekem een 4ml bulb glaasje. Nice.
Mijn zakdampertje (JoyeTech AiO) was ook wel aan vervanging toe dus er ook een Smok ProPod bij genomen. Mijn mods, twee stuks Innokin Coolfire Z80, zijn ondertussen bijna 4 jaar oud en zien er "goed gebruikt" uit maar werken verder nog perfect... Mijn trip naar 't Dampertje was al duur genoeg zo, dus die nog maar even niet vervangen. Binnenkort zijn ook de twee oudste van mijn vier 18650 accu's wel aan vervanging toe maar die trek ik tzt wel van nkon. All in all kan ik er weer even tegenaan.
Ondertussen bijna 12 jaar aan het dampen, begonnen met NuCig cigalikes, daarna klassieke eGo 510 + Vivi Nova, vervolgens Aspire Nautilus met verschillende mods, ook nog geëxperimenteerd met een Tayfun maar dat beviel niet erg, maar dus 2/3 van die tijd doorgebracht met Smok Baby's en die geweldige TFV8 Q2 0,4Ω coils. Zal even wennen zijn, die nieuwe Huracans, maar de eerste indruk is positief. Makkelijk te vullen, coils makkelijk te vervangen, antilek-design. De hit is wat minder "wollig" dan die van de Smok tanks maar het doet wat het moet doen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.