Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Humz, ingame kan ik alleen iets kopen via PP of CC.

Edit: Oh, via de website heb ik gelukkig meerdere mogelijkheden, strange.

Edit2: Warspite dobbert in my dock

[ Voor 55% gewijzigd door Yammie74 op 19-10-2018 11:42 ]

• Yammie74
TheBrut3 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:10:
[...]

Dat is al sinds afgelopen weekend ....
Voorheen viel een korting voor een lijn tenminste op.
Dat is nu niet meer het geval aangezien men clan based korting krijgt t/m tier 10.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
De WTF'ing dure commander is ook gearriveerd, €45 maar dan krijgt hij wel alvast 15 punten.
https://eu.wargaming.net/...ials/10926/?force_login=1

Ik vind het wel erg duur voor mijn gevoel. De andere unieke commanders waren volgens mij €10-15 met 10 punten.
Yammie74 schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:02:
Voorheen viel een korting voor een lijn tenminste op.
Dat is nu niet meer het geval aangezien men clan based korting krijgt t/m tier 10.
Eens, ik had het "toevallig" op de site gelezen.
https://worldofwarships.e...ls/october-missions-2018/

[ Voor 26% gewijzigd door TheBrut3 op 19-10-2018 12:57 ]

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:50
Om kans te maken op wat extra goodies (schepen en die ijshockey captain) moet je even op participate drukken via onderstaande link:
https://worldofwarships.e...ates/earn-your-greatness/

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:27

Case_C

[Team Carrack]

JulesvH schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 13:08:
Om kans te maken op wat extra goodies (schepen en die ijshockey captain) moet je even op participate drukken via onderstaande link:
Duimen voor de Scharnhorst :p , zou voor het eerst zijn dat ik daadwerkelijk weg kom met het schip wat ik aan het begin van zo'n event graag zou krijgen :P .

Die pompoen-containers zijn wel goed voor mn fXP verzameling. Gisteren er 15k uitgehaald. Nog maar 180k, en ik heb weer voldoende voor het volgende fXP schip. Zou wel grappig zijn als dat een britse CV gaat worden, maar dat is zomaar een gedachte.

Zouden we wellicht voor de US CB-1 en CB-2 kunnen zien, zoals met de Stalingrad/Kronhstad? > Alaska/Guam? Steel, coal ship?
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f0/CB-2_Guam_1944.png

[ Voor 34% gewijzigd door Case_C op 19-10-2018 13:25 ]

• bartgoes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-11 09:10
Case_C schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:43:

Vanavond even proberen om de T8 operation te doen. Gisteren de reguliere haloween op. met 5 sterren gehaald. Waren maar 2 pogingen voor nodig :p.
Als je met een volle div speelt inclusief wat communicatie is de Hard one redelijk makkelijk. Koste ons 2 pogingen omdat de eerste keer Transylvania werd geramd en daardoor zonk.

Tip hier is BB's zijn torpedo's ramming mode enabled. En gun je CV de drop op de eerste BB dat verbeterd zijn heal gelijk een stuk.

• TheBrut3
Weet iemand hoe de 4e commander te krijgen? Die is ook dual nation.
In de patchnotes hebben ze het namelijk over 4 commanders, waarvan 2 dual nations.
https://worldofwarships.e...es/update-0710-halloween/

Maar in het event hebben ze het over 3 commanders, waarvan 1 dual nation. Ik mis degene met het halloween pakje.

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
Misschien dat je die halloween cmmdr bij het volbrengen van een operations krijgt.
Zie alleen niks staan in de event aankondiging en een aantal ops zijn nog niet beschikbaar (ook de info niet), de ops die beschikbaar zijn melden iig geen dual nation cmmdr als reward.
Anders zou ik het ook niet weten.

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:38
Je kunt er een kopen en dan een ander plaatje, zonder tand, voor 12.5k doubloons geloof ik. Wellicht bedoelen ze die?

Untappd: Louwke80

• SpamLame
@Louwke volgens mij bedoelt @TheBrut3 de volgende (Dual-nation Commander Alexander Ovechkin dressed for Halloween) Afbeeldingslocatie: https://worldofwarships.eu/dcont/fb/image/96b37024-d12e-11e8-8a45-ac162d8bc1e4.png

Degene die je kopen kan in de premstore is in regulier ijshokey outfit en missende tand die je ook (als je geluk hebt) uit een event container krijgt in de vorm van een personal mission.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

@PcDealer
https://worldofwarships.c.../cross-server-matchmaker/

Kunnen wij daar ook aan meedoen. Wel handig voor oil, steel en coal!
Nog 3800 steel te gaan voor de Flint namelijk :P .

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 23-10-2018 10:26 ]

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
@Case_C ik las gisteren dat het was uitgesteld.

LinkedIn WoT Cash Converter

• SpamLame
@PcDealer 23, 27 and 28 clan battles will be held in the announced Prime times. gaan gewoon door

• PcDealer
SpamLame schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 14:01:
@PcDealer 23, 27 and 28 clan battles will be held in the announced Prime times. gaan gewoon door
23ste en 27ste niet:
Сlan battles test of the season "The North" on the 23rd of October has been cancelled for technical reasons. Sorry for the inconvenience.
28, 27, 28 wel:
The 25th, 27th and 28th of October clan battles will be held at the announced Prime times. If we need to make more sessions, we will announce it later. This season is a test, and the main task is to check the functionality of the cross-server matchmaker. Thank you for your patience!
Het is me alleen niet duidelijk of de live client wordt gebruikt of de PT.

• Louwke
@PcDealer live server wordt er voor gebruikt

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Meer mensen die dubbele camo's voor de Hall of Fame hebben gekregen ?
Maandag avond al een keer de rewards gekregen terwijl het nog doorliep tot vanmorgen. En toen ik vanmorgen snel even inlogde om te kijken of de rewards misschien weer waren uitgedeeld, kreeg ik ze weer. Niet dat ik klaag natuurlijk, dit soort foutjes van WG juich ik van harte toe :+

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• TheBrut3
PcDealer schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 00:12:
[...]

23ste en 27ste niet:

[...]

28, 27, 28 wel:

[...]

Het is me alleen niet duidelijk of de live client wordt gebruikt of de PT.
Je hebt door dat je datums niet echt kloppen? 28, 27, 28? :+

Live wordt gebruikt. Ik hoop dat we in de clan wel een aantal momenten kunnen vinden, en dat ik dan zelf ook kan. 15k coal en 500 steel voor 10 potjes is bij mij erg welkom. En eerlijk is eerlijk, winnen is leuk maar dat hoeft eigenlijk niet eens (als het kan minimaal 3x voor de vlaggen en extra oil).

• PcDealer
Weer uitstel:
From October 29 till November 04, four gaming sessions will be available: on Monday, Tuesday, Saturday, and Sunday. Apologies for the inconvenience, we are working on troubleshooting. Thank you for your patience!
Terrible is te koop; Snelste schip in het spel.

• Zertaxka
  • Niet online
The Ring : Round 1 bonuscode -> SWINGTHELEAD

- Mission : Get 5 Defended ribbons (Tier V or higher)
- Reward : 10 India Bravo Terrathree flags (10% reduced repair costs)

• PcDealer
PcDealer schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 03:04:
[...]

De 28ste container gaf een SC met 25x Hydra.
4.500 Free XP
Duplicate (Emblem)
2x Duplicate (Symbol)
2x 900 Coal en een percentage vanwege port upgrades (2x 63).
Na vele containers More Resources voor de Arsenal nu een Superrrrrrrr Container!
Kamikaze met 10-point captain.

Had de R al.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

PcDealer schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 01:29:
[...]

Na vele containers voor de Arsenal nu een Superrrrrrrr Container!
Kamikaze met 10-point captain.

Had de R al.
Lucky dealert. Heb nog niet eerder een daadwerkelijk SC met een schip gehad. Maar dat zou een leuke zijn :P .

• Pyramiden
  • Laatst online: 20:06
Vandaag is het gelukt om de Soviet Ovechkin commander te krijgen. Aan wat voor soort schepen zouden jullie deze toewijzen? En nemen jullie hem mee als je een nieuwe in de tier unlocked?

• Zertaxka
  • Niet online
Pyramiden schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:08:
Vandaag is het gelukt om de Soviet Ovechkin commander te krijgen. Aan wat voor soort schepen zouden jullie deze toewijzen? En nemen jullie hem mee als je een nieuwe in de tier unlocked?
Sovjet DD's, misschien de Moskva/Stalingrad/Krohnsthadt.
En ja ik zou hem meenemen, heb zelf gisteren de Grozovoi gekocht. De Udaloi captain niet overgezet maar Ovechkin erin en wat extra puntjes gegeven met wat elite commander XP.

• TheBrut3
Pyramiden schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:08:
1 gaat naar een Sovjet DD lijn en de andere zit op de US DD lijn. Voor de andere Sovjet DD lijn heb ik die andere unieke commander volgens mij al.

• Pyramiden
Zertaxka schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:13:
[...]

Sovjet DD's, misschien de Moskva/Stalingrad/Krohnsthadt.
En ja ik zou hem meenemen, heb zelf gisteren de Grozovoi gekocht. De Udaloi captain niet overgezet maar Ovechkin erin en wat extra puntjes gegeven met wat elite commander XP.
Ik heb nu een Chapayev en moet nog ongeveer 120k XP tot Dm. Donskoi T9. Zal ik hem dan gewoon aan de Chapayev toevoegen en 2x retrainen voor T9 en T10 als ik die schepen krijg?

En retrainen kost 500 doubloons of 200.000 credits en een X-hoeveelheid XP totdat hij retrained is?

Edit: Heb ook nog 276K free XP... Zo'n 750k Free XP schip ga ik denk toch niet halen, dus zou ook nog direct Dm Donskoi kunnen unlocken.

[ Voor 9% gewijzigd door Pyramiden op 30-10-2018 16:33 ]

• Zertaxka
  • Niet online
Pyramiden schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:29:
Ik heb nu een Chapayev en moet nog ongeveer 120k XP tot Dm. Donskoi T9. Zal ik hem dan gewoon aan de Chapayev toevoegen en 2x retrainen voor T9 en T10 als ik die schepen krijg?

En retrainen kost 500 doubloons of 200.000 credits en een X-hoeveelheid XP totdat hij retrained is?
Ik persoonlijk vind dat ie meer tot zijn recht komt in de DD lijn richting de Khaba. Als Moskva Captain is ie ook niet slecht maar dan zou ik hem pas vanaf de Donskoi gebruiken, scheelt je weer wat doubloons/credits/xp.

• Pyramiden
Ik denk inderdaad dat hij daar beter bij zou passen. Echter speel ik Icarus en Kidd qua DD's, en denk eigenlijk niet dat ik de Soviet lijn ga spelen.

Zou je dan de Donskoi unlocken met free-XP? Of zou ik dat als "casual" speler beter ergens anders voor in kunnen zetten?

• Zertaxka
  • Niet online
Pyramiden schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:38:
Ik denk inderdaad dat hij daar beter bij zou passen. Echter speel ik Icarus en Kidd qua DD's, en denk eigenlijk niet dat ik de Soviet lijn ga spelen.

Zou je dan de Donskoi unlocken met free-XP? Of zou ik dat als "casual" speler beter ergens anders voor in kunnen zetten?
Dan gewoon lekker de captain die nu in de Chapayev zit laten en als je de Donskoi in de haven hebt, daar Ovechkin in zetten. Of wachten tot de Moskva en dan daarin.
Zou niet naar de Donskoi free xp-en, Chapayev is juist wel een leuk bootje.

• PcDealer
Of je speelt de Chapayev met vlaggen en laat de FXP staan voor belangrijkere zaken. Bijv. als je voor een bepaalde chain missies iets Wilt unlocken. Voor casual day to day play vind ik het zonde. 400k nu staan btw.

• TheBrut3
Pyramiden schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:38:
Echter speel ik Icarus en Kidd qua DD's
Zijn USA broer (die je krijgt als je de collectie compleet hebt) is geschikt voor de Kidd, toch weer 400 extra health voor de Kidd en uiteindelijk 500 voor de Gearing.

De andere Sovjet commander (Znamensky) vind ik beter geschikt voor de Khaba. Die heeft Expert Maintenance (45% ipv 30%) en Higher Alert (20% ipv 10%). Ovechkin komt denk op de Grozovoi of Moskva... Keuzes, keuzes, keuzes.

Misschien schuif ik uiteindelijk wel 2 Ovechkin naar Sovjet DD lijnen en het US broertje naar de US DD's. Nu zit de dual nation op de US DD's en wilde ik het US broertje naar de BB lijn sturen. Maar hij is pas 10 punten en de US BB's hebben nu 19 punten er op zitten, dan blijf ik dus zitten met een 19 punten commander (mijn enige nu), ook een beetje zonde.

Ik merk wel dat ik de F(C)XP van 10.000 potjes te kort kom om alles te hebben wat ik wil :+

Keuzes, keuzes, keuzes :( Al die speciale commanders. Die van de Franse zijn tenminste duidelijk. 2 skills waar je iets aan hebt op zowel de BB als op de CA lijn.

• Louwke
Ovechkin heb ik op de Grozovoi, 24.5k health en een heal.

Zamensky heb ik op de Moskva, die talents voor snellere repair is daar erg van nut. En de snellere turrettraverse is een mooie counter voor de Legendary module die ik er op heb zitten.

FreeXp gebruik ik nu voor de modules meteen te unlocken op de RN DD lijn, Rest speel ik met vlaggen en camo;s wat een kleine 16k XP geeft per potje. Bijna de Daring unlocked nu.

Oh en een 1,1M FreeXP klaar staan nog. Helaas geen 1.5M Free Commander XP meer nadat ik Ovechkin en Dasha naar bijna 19pt gehaald heb.

• Zertaxka
  • Niet online
TheBrut3 schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 08:29:
Zijn USA broer (die je krijgt als je de collectie compleet hebt) is geschikt voor de Kidd, toch weer 400 extra health voor de Kidd en uiteindelijk 500 voor de Gearing.
Ovechkin geeft +400 hp met SE, en dat is per tier ;)
Dus 8x400 op de Kidd en 10x400 op de Gearing.

• TheBrut3
Zertaxka schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:46:
Ovechkin geeft +400 hp met SE, en dat is per tier ;)
Dus 8x400 op de Kidd en 10x400 op de Gearing.
En dat is 50 per level meer. Dus 8x50 op de Kidd en 10x50 op de Gearing.
Louwke schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 09:00:
Ovechkin heb ik op de Grozovoi, 24.5k health en een heal.

Zamensky heb ik op de Moskva, die talents voor snellere repair is daar erg van nut. En de snellere turrettraverse is een mooie counter voor de Legendary module die ik er op heb zitten.
Dat is ook nog een optie ja, keuzes. En wat heb je op de Khaba? Gewoon een "standaard" captain?

• Louwke
Ja een standaard captain inderdaad

• TheBrut3
Ein-de-lijk weer eens een random SC. Sinds ik weer actief speel heb ik die nog niet gehad. 50k FXP, niet verkeerd.

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Inderdaad. Meeste SCs zijn totaal zinloze flags enzo.

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 18:45
Ik heb alleen de Russische versie, ben nog aan het sparen voor de us versie (collectie kan je blijkbaar doorsparen).
@Pyramiden ik zou doorspelen in de chappy. Ik vond het een goed schip, en makkelijk om in te spelen.

Overigens is Wargaming nu aan het streamen voor het Halloween event. Er worden een aantal bonus codes uitgedeeld:
Hwsignals
Camoforhalloween
CamoIIforyou
Weneedmoresignals
CamoIIIyay
Almostthere (werkte niet op moment van bekend worden, maar schijnt gefixt te worden)
Camoception
Lastbutnotleast
Pumpkin18
Firemakesmerestless

Ook is er een of ander actie via een website:
Https://checkbox.wargaming.net/halloween18/survey

Geen idee wat alles precies geeft aangezien ik niet online ben.

[ Voor 11% gewijzigd door Stappieterug op 31-10-2018 21:05 . Reden: Update van codes ]

"I would like to cancel my subscription to your problems"

• Zertaxka
  • Niet online
Stappieterug schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 20:10:
Overigens is Wargaming nu aan het streamen voor het Halloween event. Er worden een aantal bonus codes uitgedeeld:

Hwsignals -> 3 Victor Lima - 3 India X-ray - 3 Mike Yankee Soxisix
Camoforhalloween -> 1 Halloween camo
CamoIIforyou -> 1 Halloween camo
Weneedmoresignals -> 3 Juliet Charlie - 3 Sierra Mike - 3 November Foxtrot
CamoIIIyay -> 1 Halloween camo
Almostthere (werkte niet op moment van bekend worden, maar schijnt gefixt te worden) Werkt idd niet
Camoception -> 1 Halloween camo
Kan er deze nog aan toevoegen :

F34RTH3M4CH1N350FTH3D33P - Personal Mission ?!
LASTBUTNOTLEAST - 3 Juliet Yankee Bissotwo - 3 India Delta - 3 Inida Yankee
PUMPKIN18 - Halloween Container
FIREMAKESMERESTLESS - Restless Fire camo
10.000 activations ONLY
Dus wees er snel bij :*)

• Stappieterug
Ah, goed dat je het zegt van die personal mission en die 10.000x activistes.
Had geen tijd om de rest van de stream af te kijken.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:53

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Veel tijd om te spelen heb ik niet. Ben ik er voor het eerst in geslaagd een meerweekse grindmissie te voltooien. Ben ik nu "trotse" eigenaar van de kitty purfirst vlag :|

• PcDealer
Alle codes gelukt. Die van @Stappieterug zelfs minimaal 2x (wat niet betekent dat er meerdere items worden ontvangen).

[ Voor 32% gewijzigd door PcDealer op 31-10-2018 21:46 ]

• SpamLame
F34RTH3M4CH1N350FTH3D33P
Hwsignals
Camoforhalloween
CamoIIforyou

Deden het bij mij al niet meer, verder bedankt beide

• Pyramiden
Thanks voor de codes!
Ik kreeg uit een van de boxes zelfs een missie voor een Z-23 met een 10 point commander.
Na het behalen van die missie heb ik het schip en de commander echter niet gekregen...

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Was het niet een 10 point commander voor de Z23? Ik dacht Mogami + commander te krijgen, maar dat was alleen een mogami commander.

• Pyramiden
Je hebt helemaal gelijk :X Blijkbaar ook niet goed gekeken.
Wel jammer.

Om terug te komen op de Chapayev:
Inderdaad een leuk ding om mee te spelen. Vandaag nog een DD gezonken met torpedo's met dat schip.
Ik heb besloten om er XP vlaggetjes en die Halloween camo op te doen. Dan gaat het iets sneller, maar zal ik pas op de Donskoi die commander gebruiken.

[ Voor 67% gewijzigd door Pyramiden op 31-10-2018 22:34 ]

• TheBrut3
Volgens mij krijg je de 10 points commander en een permanente camo voor dat schip.
Die van de Mogami is wel uniek, dat is de eerste bewegende camo.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Nou vanavond maar eens beginnen met die scenario's :) .

Mogami camo lijkt mij ook de leukste om te hebben. Niet echt vanilla, maar wel tof gemaakt.

• TheBrut3
Wat een koopje zeg, 20 containers en een commander voor maar €90!
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/11055/

• PcDealer
TheBrut3 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:04:
Wat een koopje zeg, 20 containers en een commander voor maar €90!
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/11055/
:?
Page not found

The page may no longer exist or the address you entered may be incorrect.

• Zertaxka
  • Niet online
Vanmorgen stond ie er nog wel, denk dat ze teveel over zich heen hebben gekregen met deze "aanbieding".
Meest waardeloze kistjes die er tot nu toe geweest zijn en dan nog dik €40,- voor de speciale Ovechkin er bij 8)7

• Pyramiden
"steelknockout" geeft een missie voor 10 zulu hotel vlaggetjes.

• SpamLame
Zertaxka schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:18:
Vanmorgen stond ie er nog wel, denk dat ze teveel over zich heen hebben gekregen met deze "aanbieding".
Meest waardeloze kistjes die er tot nu toe geweest zijn en dan nog dik €40,- voor de speciale Ovechkin er bij 8)7
Inloggen jonguh.

COMMANDER TSAR ALEXANDER 15 punten + 20 Premium halloween kisten.
Cmmdr kan op U.S.S.R. en U.S. schepen.

Kistjes geven je weer kans op die haloween perma camo's, als je dat je ding is.

• PcDealer
Dat zou niet deze error moeten geven en wel een inlog redirect. Dan nog zijn Premium webshop items normaliter gewoon in te zien.

Deze is wel beschikbaar:
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials
https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/10445/

[ Voor 19% gewijzigd door PcDealer op 02-11-2018 20:18 ]

• SpamLame
PcDealer schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 20:14:
[...]

Dat zou niet deze error moeten geven en wel een inlog redirect.
Tja het is wat het is.
Dan nog zijn Premium webshop items normaliter gewoon in te zien.
Das al een tijdje niet meer het geval.
Nu, maar ook week/maand of wat terug, zijn er bv de huanghe, tachibana lima, smith, texas op https://eu.wargaming.net/shop/wows/specials/ te vinden na inlog.
Log uit/andere browser/private sessie en "foetsie".
Correct het zijn de specials die "AVAILABLE FOR YOU: 1" die achter de login verstopt zitten.
Gewone specials zijn altijd te zien afaik.

[ Voor 20% gewijzigd door SpamLame op 03-11-2018 11:56 ]

• TheBrut3
Goede ochtend vandaag! Mijn eerste T10 schip binnen, de Wooster, en ook Yamamamomoto.
En met beide gelijk het eerste potje gewonnen, zoals het hoort :+

• Zertaxka
  • Niet online
TYTY10KINSTAGRAM

Code voor 1 Halloween container _/-\o_

• Joindry

Joindry

Wat voor een RNG onzin zijn die collecties eigenlijk?
Verzameld 8/12, aantal duplicates 89...
Vandaag dag nog via de grind-methode mijn 10 skill cpt binnengehaald. Blijkt dat ik er nog één staan had van een eerdere missie god weet hoe lang geleden. :X

[ Voor 4% gewijzigd door Joindry op 05-11-2018 20:54 ]

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-11 14:37
Je kan de duplicates toch omruilen voor eentje die je nog mist? Volgens mij is het 5 duplicates voor 1 nieuwe.

• SpamLame
StugIII schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 07:28:
Je kan de duplicates toch omruilen voor eentje die je nog mist? Volgens mij is het 5 duplicates voor 1 nieuwe.
Correct, moet je wel de mzzl hebben (weer rng dus) dat je genoeg duplicates krijgt.

• PcDealer
Ik kreeg alleen maar dups terwijl ik er nog 3 moest. Toen gisteren een ontbrekende en nog een. Toen de laatste met dups binnengehaald.

• TheBrut3
StugIII schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 07:28:
Ik wacht met duplicates altijd tot ik er voldoende heb om een collectie compleet te maken. Best lullig als je er nog 4 moet, je koopt er 2 voor 10 duplicates en de eerste 2 zijn daarna degene die je kocht (bijvoorbeeld).

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Moet er nog 4 voor Yamamoto-collection dacht ik. Zit ondertussen gewoon lekker dubs te sparen :p . 1'tje wil ik nog wel halen. Maar vooralsnog lever ik straks liever 100dubs in á 1,5mil :P .

• SpamLame
Moet er nog 4 voor the great 8, met 12 dupes.

• Joindry

Joindry

Effe wat minder begaafde vraag, maar waar kan je die duplicates inruilen? Ik vind het niet... Enkel een vermelding op de wows site dat het mogelijk is.

• Louwke
Joindry schreef op woensdag 7 november 2018 @ 07:54:
Effe wat minder begaafde vraag, maar waar kan je die duplicates inruilen? Ik vind het niet... Enkel een vermelding op de wows site dat het mogelijk is.
Als je klikt op de missende item krijg je devraag of je duplicates in wil ruilen voor dat item.

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:50
Als je op een ontbrekend plaatje klikt in je collectie zou er een optie moeten komen om die te maken. Weet zo even niet of dat als pop-up venster komt of dat het rechts in het scherm staat.

• Yammie74
JulesvH schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:03:
Als je op een ontbrekend plaatje klikt in je collectie zou er een optie moeten komen om die te maken. Weet zo even niet of dat als pop-up venster komt of dat het rechts in het scherm staat.
Linker/rechter muisknop op het ontbrekende plaatje, maakt niets uit.
Men krijgt de vraag Purchase for ...

[ Voor 3% gewijzigd door Yammie74 op 07-11-2018 11:24 ]

• PcDealer
No, just too much money: vanaf EUR 65,99.

[ Voor 64% gewijzigd door PcDealer op 07-11-2018 16:16 ]

• Yammie74
Arsenal: 228.000 kolen en hij is van jou :P

• PcDealer
Yammie74 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 16:44:
[...]

Arsenal: 228.000 kolen en hij is van jou :P
Wizziknie.

• TheBrut3
Of 171k als je de 25% korting nog hebt :+

• SpamLame
Ben ik nog ver vanaf dus.

• Stappieterug
tjesses wat een prijzen.

Dat is toch eigenlijk van de zotte voor een paar pixels die je in feite ook nog eens 'huurt' (aka not refundable als je ooit buiten je schuld om je account kwijt raakt).
Ik heb geen probleem om geld te spenderen aan een game waar ik plezier in heb en weet dat ik uren in ga maken (ik gebruik meestal de verhouding euro/plezieruur < 1 biertje in de kroeg), maar 65e is de prijs voor een volledig nieuwe game versus de prijs van 1 ship dat ik uiteindelijk niet continue zal spelen.

Nu moet ik zeggen dat ik gestopt ben met het (cash) kopen van premium schepen, simpelweg omdat ik al niet genoeg tijd heb om de schepen te spelen die ik al in de haven heb liggen. Bij mij geldt 5-6 games op een rij al als een goeie sessie.

Overigens zou ik nog even wachten met spenderen van coal, zolang niet duidelijk is wat het koopmodel wordt voor de Alaska en de andere aangekondigde tier 9/10 premiums.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zit nu op 110k coal dus opzich zou die Jean Bart wel te halen zijn in niet te gek veel tijd. Die 25% korting komt in December weer beschikbaar, dus tegen die tijd moet de 171k coal wel te doen zijn.

Hoop dat de Alaska voor fXP beschikbaar gaat komen, dan is er daarmee ook nog iets te halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 08-11-2018 09:09 ]

• Joindry

Joindry

Bij warships ben ik er tot nu toe in geslaagd nog niet één premium schip te kopen. Wot daarentegen staan er wel enkele in de garage. Enige voordeel wat ik wel had is dat Premium over beide accounts geldt. Ik speelde dus wel altijd premium Wows. Maar daar ik gestopt ben met Wot, val ik tegen eind dit jaar zonder premium. Ik probeer mijn account nu wat voor te bereiden daarop. Wat niveau 6 schepen in de haven gelegd, waarop captains, niveau 10 op komen.
Maar ik zou graag toch een deftige credit printer in mijn haven krijgen, dus coal sparen it is.

Is het zeker dat die coal/arsenal een permanente feature is? Dan zou ik proberen door te sparen naar de Musashi, al zit ik momenteel nog op 45k coal :S. (staat al een 16punt cpt klaar)
Wows is best demotiverend als gelegenheidspeler...

[ Voor 3% gewijzigd door Joindry op 08-11-2018 09:31 ]

• Louwke
Twijfel ook nog om hem te kopen. Wacht ook tot vlak voor kerst nog om te kijken of ereventueel wat mooiers voor bij komt nog voordat ik de 25% coupon er uit gooi. Hopelijk eerst nog een CB season wat eerder begint. Nog 1100 steel voor de Stalingrad dus dan geef ik liever de coupon daar aan uit. Zit nu op 260K Coal ook :D

• TheBrut3
Case_C schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:03:
Die 25% korting komt in December weer beschikbaar, dus tegen die tijd moet de 171k coal wel te doen zijn.
Bedoel je hiermee dat we in december weer zo'n coupon krijgen? En als je er nog één hebt, heb je er daarna 2? Of blijf je er gewoon 1 houden? Dat is wel interessant.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 10:44:
[...]
Bedoel je hiermee dat we in december weer zo'n coupon krijgen? En als je er nog één hebt, heb je er daarna 2? Of blijf je er gewoon 1 houden? Dat is wel interessant.
Volgens mij refreshed hij weer, en houd je er dus 1. Dus als je 'm nog hebt zou ik 'm wel besteden.

• Louwke
Nieuwe komt 24e december beschikbaar. Alle coupons refreshen met de patches behalve de Ships versie dus.

• TheBrut3
Dan moet ik voor die tijd nog genoeg coal binnenharken voor de JB of Salem. :+
Gaat nooit lukken.

• Zertaxka
  • Niet online
TheBrut3 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:24:
Dan moet ik voor die tijd nog genoeg coal binnenharken voor de JB of Salem. :+
Gaat nooit lukken.
Koop je toch gewoon de Aigle/Oktyabrskaya Revolutsiya/Yübari/Campbeltown (of de Mushashi voor 132k Coal) als je die nog niet hebt met de coupon een dag voordat ie verloopt ?
Zonde om de coupon niet te gebruiken als je een dag later toch weer een nieuwe krijgt.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Maar nu de vraag hoe de Jean Bart zich verhoud t.o.v. de Missouri en Musashi. Flambass heeft z'n eerste potje met 2 mil credits al gehaald. Was dan ook wel met 4 kill en 220k damage.. maar toch.

Alsnog haal 'm waarschijnlijk wel met de kerst met coal :P .

Alaska mag dan voor fXP als t meezit.

[ Voor 21% gewijzigd door Case_C op 08-11-2018 14:38 ]

• SpamLame
En misschien wat camo + signals, maar ja is dat echt anders dan met de Mo?

• Yammie74
Gepost op GOT-WoT forum.
...players will be able to use a special bonus code, valid from November 8 :

111111

It gives one day premium account . However, to receive the said award, but enter the same code, players will have to be signed on November 11 between the hours of 11:11 and 11:30

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

"However, to receive the said award, but enter the same code, players will have to be signed on"

Lekker duidelijke zin, :P nou heb de code iig ingevoerd. En werd geaccepteerd.

Maar je krijgt dus pas iets als je ook daadwerkelijk ingelogd bent tussen 11:11 en 11:30 op zondag? Nou dat ben ik schaatsen... dus ga dan niet achter m'n PC zitten :+ . Weer een leuke opgave, zal kijken of passief mn game open houden werkt.

• PcDealer
Redeemed @ 11:31.

• TheBrut3
Gelukkig is het ook pas 09-11.
Maar ik vind het een rare actie. Je kan dus nu claimen, maar krijgt daadwerkelijk de dag als je ingelogd bent tussen 11:11 en 11:30 op zondag. Maar welke tijdzonde dan?

• SpamLame
Also
November 09–16: Remembrance Day Patch
In honor of Remembrance Day you’ll have the chance to battle it out for a special patch. Please note the in-game patch is titled "Veterans' Day".
Wel op "Participate" klikken, egens halverwege op de pagina.

• TheBrut3
Ik mis eigenlijk een beetje de "weekend-acties" als korting op consumables, upgrades, schepen, XP omzetten naar FXP en dat soort zaken. Wil WG daar langzaam mee stoppen?

• SpamLame
Mss dat daar meer (en meer) het arsenaal voor gebruikt gaat worden voor een aantal zaken.

Kijk naar;
-de ranked end awards (steel + copper + molybdenum ipv schepen (bij X keer R1))
-coal vervangt (oa) de upgrade drops uit containers
-Jean Bart is (nog?) niet met FXP te krijgen

Aangevult met daily missions en - shipments en klaar

• PcDealer
Waarom zou JB met Free XP zijn als het nu te koop is in de shop @SpamLame ?

• SpamLame
Om dezelfde reden dat je hem ook met coal krijgen kan

• Zertaxka
  • Niet online
ARMORPIERCINGUPPERCUT

Geeft de Personal Mission : Armor-Piercing Uppercut

Set fire 5 times to ships

10x Papa Papa flags (+300% Free XP)

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:07
Voor degene die een mailtje hebben gekregen van Wargaming over de Nederlandse client van World of Warships: Lekker negeren en in het Engels blijven spelen. Boycotten die handel :)

Het team wat die vertaling heeft gemaakt is niet gedaan door het team wat zo'n 5-6 jaar aan World of Tanks en World of Warplanes heeft gewerkt. Dat oorspronkelijke (en ervaren) vertaalteam is nogal hardhandig met een mes in de rug door de teamleider aan de kant gesmeten. :)

Ik vertaalde zelf al een poosje niet meer, maar wat ik via de mail heb meegekregen bevestigde weer mijn beslissing om ontslag te nemen bij WG.

Om een lang verhaal kort (j/k) te maken: Na bijna 6 jaar vertalen voor WG kreeg ik het niet alleen te druk maar merkte ik ook dat WG als bedrijf steeds meer een wat hufterige kant op ging qua werksfeer. Ik heb de beslissing gemaakt om er mee te kappen. Omdat het team dan een kwart van de capaciteit moest missen heb ik aangeboden om een geschikte vervanger te zoeken. Dit werd door de teamleider afgewezen, hij wilde in eerste instantie met 3 vertalers verder. Dit bleek niet denderend goed te werken, door de zeer korte deadlines vanuit WG moest er vaak/altijd snel gewerkt worden en kon de kwaliteit niet gegarandeerd worden. Dit is herhaaldelijk aangegeven bij de teamleider en er is ook meerdere keren om versterking gevraagd. Telkens werd dit voorstel afgeschoten door de teamleider.

Tot op het punt dat de vertalers van de teamleider een mailtje kregen met daarin de melding dat ze ontslagen werden. Dit omdat volgens de teamleider de vertalers niet genoeg werk verzetten en dat hij alles altijd alleen moest oplossen. Dat was dus een d'oh moment van de vertalers omdat zij dit al meerdere keren hebben aangegeven dat de werkdruk te hoog was voor een team van 3 man. Het hielp ook absoluut niet dat WG op Minsk tijd werkt, de 2 vertalers op Nederlandse tijd en de teamleider op iets van +7 ten opzichte van Nederland.

Voordat ik verder ga een paar citaten van de vertalers:
Note: Ik heb toestemming van beide vertalers om ze te citeren

Eerst maar Vertaler 1:
Zoals Vertaler 2 reeds aangeeft, vraag ook ik al om vervanging van sinds User weg is. Nog voor het vertrek van Vertaler 3.
Wanneer is de optie verdwenen versterking te zoeken voor het huidig team? Dat de zoektocht precies stilgevallen was, was me wel duidelijk. Dat ik moest stoppen met erachter te vragen was me duidelijk geworden nadat ik geen reactie meer ontving na een vijftal keer te polsen.
Vertaler 2:
Naar mijn weten is na het vertrek van User en Vertaler 3 al aangegeven dat we 1 of 2 nieuwe vertalers nodig hebben (ik meen me te herinneren dat jij toen aangaf dat je al wat lijntjes uitgelegd had) Als je nl. met mensen werkt met een fulltime baan blijkt uit ervaring dat je 4 a 5 mensen in het team nodig hebt.
Over die onevenredige verdeling ben ik het eens, maar dat is ook aangegeven toen jij dit over wilde nemen.
Uit de mails van de teamleider kan ik helaas niet rechtstreeks citeren in verband met het feit dat ik betreffende persoon er voor aan zie om mij of de andere vertalers proberen aan te klagen. Maar de teamleider geeft aan dat hij er geen vertrouwen in heeft dat de kwaliteit en werkdruk positief veranderen als hij het team vergroot. En besluit dus het team te ontbinden. Hoe die wel dingen positief ging veranderen was de vertalers en mij een groot raadsel.

Maar niet voor lang, want de vers ontslagen vertalers hebben een berichtje naar WG gestuurd met de vraag om opheldering. Reactie liet niet lang op zich wachten, maar kwam geheel in stijl van WG.
Teamleader told us the way he organized the process and it was found out that he couldn't assign big tasks on you with short deadlines because of your full-time jobs. He assigned a little part (and thank you for performing it!) but the other bigger part was done by him and new team members.
Aha! Dat verklaart het ontslag! Meneer had gewoon versterking opgetrommeld, precies waar de vertalers om gevraagd hadden! Maar dat ging dus wel op de smerigste manier die maar kon. Vragen om versterking negeren terwijl hij een tweede team opstelde en zodra dat ingewerkt was kon hij de 10+ jaar ervaring van de bestaande vertalers weggooien.

En waarom is het een typische WG reactie? Hierom:
We put the certain goals and he performs his duties on a high level so there is no reason to end cooperation with him.
Zolang je maar resultaat boekt, interesseert WG het allemaal geen ene hol. Collega's backstabben? No problem comrade, we don't care!
Performs his duties on a high level
Mijn aarsch.

En de rest van de mail was gevuld met kontkusserij richting de ontslagen vertalers:
We highly appreciate all you have done for us so if there is an opportunity we will assign some new projects on you. And of course, if someone asks us about awesome Dutch translators, we will recommend you without any doubt😊

I hope that this situation won’t influence on your attitude towards our games and the company as well and you will continue being a part of a big worldwide Wargaming family😊
Ja, die smileys zaten letterlijk in de mail van WG.

Verder heb ik hier geen zak mee te maken natuurlijk. :)

• Louwke
Pff die game in het Nederlands dat klinkt toch al niet. Lekker Engels laten

• SpamLame
CV rework refund, zowel prem als silver ships.
#AnchorsAwayWoWS Stream
https://old.reddit.com/r/...like_the_change_get_full/

Ik denk dat ik m'n CV's (max T7 USN, T6 IJN) weg doe en de FXP daarvan terugkrijg.
Speel weinig CV en ben er niet goed in.

Kan ik beter profiteren van de refund en als ik dan toch CV nieuwe stijl wil leren gewoon begin vanaf 0.

• TheBrut3
Ik denk ook dat je ingelogd moet zijn op WoT en niet op WoWs, want het item staat alleen op de WoT site.

• Joindry

Joindry

SpamLame schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:40:
CV rework refund, zowel prem als silver ships.
#AnchorsAwayWoWS Stream
https://old.reddit.com/r/...like_the_change_get_full/

Ik denk dat ik m'n CV's (max T7 USN, T6 IJN) weg doe en de FXP daarvan terugkrijg.
Speel weinig CV en ben er niet goed in.

Kan ik beter profiteren van de refund en als ik dan toch CV nieuwe stijl wil leren gewoon begin vanaf 0.
free xp is wel tof. Zit net aan tier VIII, wss genoeg XP om rechstreeks de Nelson te kunnen kopen :*)
Pagina: 1 ... 98 ... 129 Laatste