Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Joindry schreef op donderdag 27 september 2018 @ 20:50:
Geen idee op hoeveel hij stond voor ik de kist opende :S
Bij Notifications ingame stond bij mij 2x "Premium Account activated" voor 1 dag

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:27

Case_C

[Team Carrack]

Apart dat er verschil zit in de vergoeding? Zouden ze op basis van gespeelde games die vergoeding bepalen?

Ik had maar 1 dag, en 1 container.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:10
Code: Reddit40k
Gratis RN container.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17
@TheBrut3 Got it + 1.000 Free XP on two accounts :)

[ Voor 17% gewijzigd door PcDealer op 29-09-2018 21:41 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-11 21:09
Case_C schreef op maandag 24 september 2018 @ 09:12:
[...]

Maar ik kan me niet voorstellen dat we 12 weken lang de Britse missies gaan houden. Dat zou neerkomen op ~720 sovereigns, daarmee heb je de Gallant en Warspite + die camo voor nop :P . Permanente camo's zijn wel leuk, schepen die ik daarmee heb verkoop ik ook niet meer.
Beetje late reactie maar zeker wel 12 weken, ze hebben aangekondigd dat je 48 guineas ingame kan verdienen, je krijgt er per week maximaal 4, dat keer 12 is 48.

• PcDealer
PcDealer schreef op maandag 10 september 2018 @ 13:34:
[...]

Na 8x Try Your Luck een SC met 25x Wyvern :(
Verder:
900 Coal
1x duplicate
En wat signals.
Collection compleet inmiddels en nu Rank 6 m.b.v. Henri IV, Des Moines (dual spotters) en Montana.
De 28ste container gaf een SC met 25x Hydra.
4.500 Free XP
Duplicate (Emblem)
2x Duplicate (Symbol)
2x 900 Coal en een percentage vanwege port upgrades (2x 63).

• TheBrut3
Ik heb even wat advies nodig. Ik heb nu beide Dunkirk broertjes en ik weet niet waar ik de 2e moet zetten.
De eerste gaat naar de CL lijn, dat is best een no-brainer. Maar de 2e?
- De smoke bonus voor de RN DD's is niet heel groot, gezien die smokes echt super kort zijn. Dan maakt een radius van 30% extra ook niet veel verschil.
- De EM bonus is leuk voor de BB's. Ik vraag me af of ik die skill überhaupt op een 19 points DD commander wil hebben.
- De 10% cooldown op consumables is nice. Maar de vraag is dan, ga ik deze gebruiken op een 19 points BB of DD commander? Ik heb daar nog geen ervaring mee. De RN BB's hebben helemaal niet zoveel consumables, al is 10% minder lang wachten op repair en heal altijd mooi. De RN DD's hebben ook niet veel consumables, maar 10% op repair, smoke en hydro is ook leuk meegenomen.

Kortom: DD of BB lijn voor de 2e Dunkirk?

http://wiki.wargaming.net/en/Ship:Unique_Commanders

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op maandag 1 oktober 2018 @ 18:37:
Kortom: DD of BB lijn voor de 2e Dunkirk?
Just choose whatever floats your boat :+ .

Heb geen idee waar ik Jack eigenlijk op heb zitten, volgens mij op m'n Duke of York. (boutschip en tragische turret-rotation :P ) Of ik heb 'm in z'n geheel niet... zou zomaar kunnen, vanavond even checken.

Zou opzich niet verkeerd zijn om op de Minotaur een captain met nog wat extra bonussen te hebben :) . Gisteren nog een lekker potje gehad met de radar Mino.... beetje als een DM gespeeld, uiteindelijk een Moskva, Yamato, Salem en Hindi uit de cap weten te houden. DD's vonden me ook niet fijn, helaas na 3 kills en 2 mil potential damage hadden ze me toch te pakken. En toen zakte het team als een plumpudding in elkaar :/ .

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-11 21:09
Case_C schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:46:
[...]
Zou opzich niet verkeerd zijn om op de Minotaur een captain met nog wat extra bonussen te hebben :) .
De Dunkirk bonussen zijn vrij waardeloos op de Minotaur, de andere cruisers in the tiers ervoor zijn ze wel goed voor, ik gebruik Jack op de Fiji.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

1shot1kill schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 18:39:
[...]
De Dunkirk bonussen zijn vrij waardeloos op de Minotaur, de andere cruisers in the tiers ervoor zijn ze wel goed voor, ik gebruik Jack op de Fiji.
Dan maar een Leandertje ervoor optuigen ;) . Vind dat altijd wel een leuke tier.

• Zertaxka
  • Niet online
Lijkt erop dat nu eindelijk de kistjes van de Hall of Fame van vorige week zijn binnen gekomen.
Net op tijd voor de volgende :P

• GLR89
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11 07:20
Jack op de Belfast!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:38
Afhankelijk van de hoeveelheid Souveriegns die ik overhoud na de aanschaf van de Warpsite en Gallant ga ik bertje ook ophalen, wellicht voor de RN DD's. Die grote smoke puff kan dan wel eens handig worden.

Untappd: Louwke80

• Zertaxka
  • Niet online
Gisteren dus de containers en vlaggen van de 1e Hall of Fame binnen. Schijnbaar allemaal handmatig moeten gebeuren 8)7 , ze zijn de camo's wel vergeten.
En vanmorgen waren de nieuwe rewards van de Hall al weer uitgedeeld. Snel de kistje (x3) geopend en zowaar de Jervis mission gekregen oOo

Heb de Galant al gehaald, hoop de Cossack ook nog bij elkaar te kunnen spelen .
Gallant is trouwens beter dan de Icarus, dat wordt echt een Free XP bootje. Gewoon de tier 5 met wat meer hp en Hydro :N
Dus nu de muntjes sparen voor de Doubloons voor de Warspite (6k-ish ?!) en als Bert ook een 10 punt captain is dan haal ik die denk ik ook nog wel. Jack zit bij mij op de Conq, dus alleen de gun travers perk is in gebruik, Bert zal denk ik wel in de Fiji/Leander/Edinburgh terecht komen.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Zertaxka schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:14:
Gisteren dus de containers en vlaggen van de 1e Hall of Fame binnen. Schijnbaar allemaal handmatig moeten gebeuren 8)7 , ze zijn de camo's wel vergeten.
En vanmorgen waren de nieuwe rewards van de Hall al weer uitgedeeld. Snel de kistje (x3) geopend en zowaar de Jervis mission gekregen oOo
Congrats, hoop vandaag in de eerste 3 containers eindelijk de eerste DD missie eens te krijgen :/ . Maar goed dat kan makkelijk 250 containers duren :+ .

Denk alleen niet dat ik deze week al voldoende Sovereigns haal voor de Gallant, zal nog een weekje langer duren ben ik bang. Zou wel eens fijn zijn als ik de eerste UK DD missies ook eens kan doen.

• PcDealer
Bert is een 10-point kapitein :)

• TheBrut3
Case_C schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 11:46:
Just choose whatever floats your boat :+ .
Nou ik weet het dus echt niet. Vandaar dat ik de hoop had dat iemand mij zou overtuigen met een goede argument, maar helaas nog niet echt. Denk dat het toch de BBs gaan worden.

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-11 13:53

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Case_C schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 11:26:
[...]

Congrats, hoop vandaag in de eerste 3 containers eindelijk de eerste DD missie eens te krijgen :/ . Maar goed dat kan makkelijk 250 containers duren :+ .
Ik heb intussen zelfs al mn souvereins ingewisseld voor containers (14 stuks) en nog steeds niks. 8)7
Tijd om mijn alu hoedje terug boven te halen.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Joindry schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:36:
[...]
Ik heb intussen zelfs al mn souvereins ingewisseld voor containers (14 stuks) en nog steeds niks. 8)7
Tijd om mijn alu hoedje terug boven te halen.
Auw, ja dat had Notser ook gedaan met z'n souvereigns, maar die kreeg dan ook nog eens tientallen containers als gifts...

Gisteren in de eerste 3 containers ook weer niets :p . Zal waarschijnlijk net zo lopen als met die US containers, waar je de Atlanta, Kidd etc uit kon halen. Toen had ik pas na het event, met een code nog een container met een Cleveland :+ .

Nee ik bewaar m'n souvereigns voor die premium schepen, en de 10pt. kapitein. Dan houd ik iig nog iets over aan het event. Daarnaast zijn die reguliere britse DD's pas interessant vanaf t7 en t8 voor de missies als ik me niet vergis.

• Joindry

Joindry

Case_C schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

Auw, ja dat had Notser ook gedaan met z'n souvereigns, maar die kreeg dan ook nog eens tientallen containers als gifts...

Gisteren in de eerste 3 containers ook weer niets :p . Zal waarschijnlijk net zo lopen als met die US containers, waar je de Atlanta, Kidd etc uit kon halen. Toen had ik pas na het event, met een code nog een container met een Cleveland :+ .

Nee ik bewaar m'n souvereigns voor die premium schepen, en de 10pt. kapitein. Dan houd ik iig nog iets over aan het event. Daarnaast zijn die reguliere britse DD's pas interessant vanaf t7 en t8 voor de missies als ik me niet vergis.
Ik speel te weinig om tot de schepen te komen vrees ik.
Ik heb me ook voorgehouden om mijn "coal" te sparen tot de Salem. Op het huidig tempo moet ik daar wel raken tegen 2022 denk ik :/

• SpamLame
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-11 08:18
Case_C schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:44:
[...]

Nee ik bewaar m'n souvereigns voor die premium schepen, en de 10pt. kapitein. Dan houd ik iig nog iets over aan het event.
Hier ook al dblns gekregen vooor de Warspite.
Daarnaast zijn die reguliere britse DD's pas interessant vanaf t7 en t8 voor de missies als ik me niet vergis.
Missies starten met T5 met soms een missie die vanaf T7 start.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:08:
[...]

Missies starten met T5 met soms een missie die vanaf T7 start.
Ja volgens mij die eerste 2 dagen van de missies zijn tier 5 , en daarna t7. Maar die geven pas containers dacht ik. Daarnaast is 1 boot spelen, praktischer als die voor alle missies meedoet.

Joindry schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:55:
[...]

Ik speel te weinig om tot de schepen te komen vrees ik.
Ik heb me ook voorgehouden om mijn "coal" te sparen tot de Salem. Op het huidig tempo moet ik daar wel raken tegen 2022 denk ik :/
Ik had net de Des Moines, toen de Salem uitkwam. Daarom maar niet gewacht daarop, en gewoon de Mushi Mushi gehaald. Die ik nu al 0x gespeeld heb :+ . Eerst al die legendary's maar eens grinden...

Moet voor de Mino nog ~20k base xp
DM zit ik nog cash te grinden.
Montana nog 4 wins en 40k base xp.

Verder gaat het coal sparen, middels de containers wel redelijk vlot. + de clan bonus helpt ook leuk mee :) . Met een beetje geluk heb ik volgens fXP en Coal nog voordat daar nieuwe schepen voor uitkomen.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 04-10-2018 09:41 ]

• Louwke
Souvereigns in wisselen tegen containers in de hoop op een DD lijkt me ook niet de beste manier om ze uit te geven :) Erg lage kans op die normale containers om een schip missie te droppen. Premium containers zijn daar beter voor. Maar die kun je dan weer niet kopen.

Nee ik koop de Gallant en de Warspite of wellicht Bertje er voor. Ligt aan de hoeveelheid Souvereigns die ik heb. En die schepen zijn dan alleen voor de port sluts en de Doubloons die ik er voor terug krijg.

• SpamLame
Case_C schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:24:
[...]

Ja volgens mij die eerste 2 dagen van de missies zijn tier 5 , en daarna t7. Maar die geven pas containers dacht ik. Daarnaast is 1 boot spelen, praktischer als die voor alle missies meedoet.
Alle 4 directives hebben de RN DD missies (orders) vanaf T5, deze geven idd geen containers.
Directive 3 & 4 hebben een extra RN DD missie vanaf T7 welke wel de containers geven.

Elke directive geeft je minimaal 3 containers en meer als je de >=T7 kan voltooien.

Dus ja als je doel is het maximaliseren van de RN containers dan heb je de T7 of T8 RN DD nodig.
Daarmee verhoog je iets van je kans dat je 1 van de missies krijgt om een RN DD vrij te spelen voordat deze gewoon in de techtree te vinden zijn.

Aangezien dat alleen het verhogen van de kans is en de DDs uiteindelijk toch in de techtree staan is dat imo alleen een leuk extraatje.

Het doel (iig mijn doel) zijn niet de techtree DDs, het zijn de 3 premium schepen & de commander die verkrijgbaar zijn.
Bert, Warspite en Gallant voor Sovereigns wat voor iedereen te doen moet zijn door gewoon te spelen.
Hetzelfde geld voor de Cossack, als je dan ook bereid bent de 2 extra Guineas (voor een paar euro te kopen in de premstore.

De schepen leveren je immers Doubloons op in het geval je ze al had en als extraatje heb je dan trainers en zou je ooit een super krijgen met een schip erin, dan zijn het iig niet die (ervan uitgaande dat je ze houd).
Louwke schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:56:

Nee ik koop de Gallant en de Warspite of wellicht Bertje er voor. Ligt aan de hoeveelheid Souvereigns die ik heb. En die schepen zijn dan alleen voor de port sluts en de Doubloons die ik er voor terug krijg.
Moet ik hierin lezen dat je de schepen weer verkoopt voor zilver?
Zo ja, het is je bekend dat ze dan weer op het roster terugkomen van de supercontainers.
Tenzij je geen interesse hebt voor de zeldzame premiums (Gremy of Nikolai bv) of ze al hebt EN je hebt weinig silver EN weinig portslots, zou ik geen premiums verkopen.

Silver krijg je door te spelen en in het geval van de Gallant en Warspite hebben we het over ~8M aan silver, wat ong gelijk staat aan alle upgrades voor 1 T10 schip, niet echt de moeite waard imo.
Portslots krijg je uit de daily containers (Credits, Signals and Camouflages, Consumables & mss ook de TYL) en vind je soms ook met 50% korting, wederom imo niet de moeite waard om daar een premium schip voor te verkopen. Persoonlijk verkoop ik dan wel een silver ship, maar goed met 164 schepen in m'n port zijn er genoeg silver ships die ik weg zou kunnen doen.

[ Voor 28% gewijzigd door SpamLame op 04-10-2018 10:22 ]

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Louwke schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 09:56:
Souvereigns in wisselen tegen containers in de hoop op een DD lijkt me ook niet de beste manier om ze uit te geven :) Erg lage kans op die normale containers om een schip missie te droppen. Premium containers zijn daar beter voor. Maar die kun je dan weer niet kopen.

Ik heb echter gegoogled, en kwam op de conclusie uit dat zowel Gallant als Warspite nou niet echt geweldige schepen zijn. En het is niet alsof bij T6 de premium bonus nou erg zinvol is. Dus ik heb wel dat gedaan, al mijn souvereigns gebruikt om containers te kopen. En we zullen nooit weten hoe het was gegaan als ik het anders had gedaan, maar wel geluk gehad, want gisteren mijn derde DD binnen, dus de tier 7, waarmee ik nu ook dus straks een premium container kan vrijspelen bij de missies.

Nu ga ik overigens mijn souvereigns opsparen, om te kijken of ik er nog genoeg kan krijgen om alsnog Gallant of Warspite te krijgen. Maar tot nu was de tier 7 krijgen een hogere prioriteit dan die twee.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:17:
[...]
Nu ga ik overigens mijn souvereigns opsparen, om te kijken of ik er nog genoeg kan krijgen om alsnog Gallant of Warspite te krijgen. Maar tot nu was de tier 7 krijgen een hogere prioriteit dan die twee.
Als 't goed is kan je nog zo'n ~600+ souvereigns verzamelen als je uitgaat van 65 per week. Zal bij jouw wel hoger liggen, omdat je de T7 hebt. Dan ga je waarschijnlijk wel richting de 800.

• SpamLame
Sissors schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 10:17:
[...]

Ik heb echter gegoogled, en kwam op de conclusie uit dat zowel Gallant als Warspite nou niet echt geweldige schepen zijn. En het is niet alsof bij T6 de premium bonus nou erg zinvol is. Dus ik heb wel dat gedaan, al mijn souvereigns gebruikt om containers te kopen. En we zullen nooit weten hoe het was gegaan als ik het anders had gedaan, maar wel geluk gehad, want gisteren mijn derde DD binnen, dus de tier 7, waarmee ik nu ook dus straks een premium container kan vrijspelen bij de missies.

Ze zijn niet echt geweldig of iig ben ik er niet echt geweldig in, mij ging/gaat het om de doubloons die ik krijg omdat ik ze al heb. Daarnaast had ik geluk met de T7 dd die al snel uit een container viel.

FYI deze ronde van directives heeft geen premium containers, zoals de vorige ronde. Nu krijg je 2 standaard containers bij het voltooien directive 4 RN DD missie.

Verder idd je hebt gelijk, het is wat je eigen prioriteit is.

• Louwke
@SpamLame @Sissors Ik heb beide schepen al. Ik koop ze alleen zodat ik de waarde in doubloons terug krijg. Is een klein 11.000 doubloons namelijk.

Daar in tegen zijn het best vermakelijke bootjes, mits je de juiste MM treft. Warspite guns zijn geweldig, overmatch op veel schepen op die tier namelijk. Maar helaas door de powercreep is hij minder geworden ja.

• Sissors
  • Niet online
Ja dan zou het voor mij ook een inkopper zijn om ze vrij te spelen idd. Ik heb al heel lang geen gratis doubloons meer gekregen (ook omdat veel ranked/clan war bonussen doubloons waren, en nu steel zijn geworden). Maar dat is voor mij niet het geval.

En dus geen premium container, maar goed, sowieso moet de tier 7 fatsoenlijk zijn. Tier 5 en 6 ben ik blij mee vanwege de port slots, verder gaan die gewoon verkocht worden uiteindelijk.

• TheBrut3
Ik heb ook kistjes gekocht om de reden dat het voor mij, als casual speler, lang duurt om een T8 te unlocken. Een T8 (of T7) uit een kistje scheelt mij veel tijd. Onder de redenatie tijd = geld kan ik voor die tijd, indien ik echt een premium wil, het schip of dubloons kopen.

Voor het beeld: Volgens mij speel ik sinds de open beta in 2015 en heb sinds die tijd maar 1700 random battles gespeeld. Daarom heb ik ook pas 4 T8 schepen uit de tech tree, waarvan 1 upgrade (Cleveland) en 1 "boost" (Richellieu) omdat ik de Lyon uit een krat had. Een T8 schip uit een krat is mij dus "veel" waard.

• SpamLame
Samenvattend; Is containers kopen voor Sovereigns het waard, is afhankelijk van je situatie.

AREUKITTENMEFURIEND code
Geeft personal missions (4 staged + 1)

[ Voor 28% gewijzigd door SpamLame op 04-10-2018 13:01 ]

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-11 23:05
Ik startte Wows vorige week weer eens op sinds lange tijd, duurde even tot ik er achter kwam dat mijn favoriete Cleveland een ander tier geworden is nu 8)7 en toch heel anders speelt.

Binnenkort maar weer eens goed in gaan verdiepen wat er nu allemaal veranderd is en welke mooie schepen er allemaal zijn bijgekomen.

• Joindry

Joindry

Gisteren "the friendzone" met WG verlaten, ze heeft eindelijk geplooid voor mijn smeekbede om een missie. Het blijft de tier V, maar toch. Vanaf nu mag ik officieel niet meer klagen denk ik. Nu ben ik gewoon teleurgesteld met het feit dat het de tier V is :|

Gisteren ook wel de Amagi aangeschaft. Die kanonnen maken wel een groot verschil zeg tov tier VII. Veel consistenter schade dat je kan uitdelen. Het hielp gisteren wel niet dat ik continu in niveau X matchen terecht kwam, maar toch. So far so good.

• Louwke
T8 is echt compleet ruk op het moment. 90% van de games die je speelt zijn T10 games. Schiet niet hard op. Heb dan de Cossack voor die RN DD missies, maar steeds T10 en 4 radars of 3 radars en een CV maakt het er nog plezieriger van. De toevoeging van Arms Race heeft veel geholpen wat dat betreft! Het is er niets beter op geworden eigenlijk naar mijn gevoel zelfs slechter.

T7 daar in tegen is steeds meer een leukere tier om te spelen wat dat betreft.

• SpamLame
Louwke schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:30:

T7 daar in tegen is steeds meer een leukere tier om te spelen wat dat betreft.
Is toch algemeen bekend.
T7;
-MM is wat vergevender
-credit technisch een prettige plek (by default)

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Joindry schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 08:11:
Gisteren "the friendzone" met WG verlaten, ze heeft eindelijk geplooid voor mijn smeekbede om een missie. Het blijft de tier V, maar toch. Vanaf nu mag ik officieel niet meer klagen denk ik. Nu ben ik gewoon teleurgesteld met het feit dat het de tier V is :|

Gisteren ook wel de Amagi aangeschaft. Die kanonnen maken wel een groot verschil zeg tov tier VII. Veel consistenter schade dat je kan uitdelen. Het hielp gisteren wel niet dat ik continu in niveau X matchen terecht kwam, maar toch. So far so good.
Goh jij ook al, had ook de eerste bonus missie binnen. Vandaag even die 12k base xp halen, en dan pas weer nieuwe containers openen. Hopelijk vlotten de T6 en T7 vrij vlot na deze, maar opzich wel fijn dat op 1/4e van het event iig de eerste missie binnen is.

Speel zelf nog met de Nagato op ~70k xp, dus de Amagi duurt nog even. Maar dat is idd ook het schip waar ik voor ga qua Jap BB-line. Grinden naar de Yamato is wat zonde van de tijd, als er ook andere schepen zijn die leuker spelen :P .

Gelukkig ook eindelijk de Des Moines op de 50% gekregen qua winrate. Was even lastig de eerste paar potjes om een goede impact te maken op de game, waardoor 't regelmatig een loss was.

Harugumo heeft dat probleem niet echt :+ , dat is gewoon Daka daka, en niemand komt nog in de buurt :P .
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9fMjn4Qf5dSZZyS2jOkQyI3Q/full.jpg?nohitcount=1

• TheBrut3
Case_C schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:47:
Vandaag even die 12k base xp halen, en dan pas weer nieuwe containers openen.
Wat is de tactiek daar achter dan?

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:53:
[...]
Wat is de tactiek daar achter dan?
Wellicht kunnen er niet 2 bonus missies tegelijk actief zijn?

Geen idee of 't daadwerkelijk zo is, maar proberen kan geen kwaad :P . 99% kans dat er toch niets in die containers zit :P .

[ Voor 22% gewijzigd door Case_C op 05-10-2018 11:02 ]

• TheBrut3
Case_C schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:55:
Dat kan wel, ik had de T5 en T6 missie ook tegelijk.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:07:
[...]

Dat kan wel, ik had de T5 en T6 missie ook tegelijk.
Dan moet ´t niet uitmaken :p , gaan 't meemaken of ik met de T6 ook zo vlot geluk heb.

https://worldofwarships.e...deals/opportune-doubloon/
Ook een aardige actie qua doubloons :p , nog maar eens de shop doorlopen.

89 cent voor de 10 guineas, en dan nog wat andere dingen halen wellicht... :p .

Wat krijg je eigenlijk als je een schip koopt wat je al hebt? Doubloons?
Staat in de description.

[ Voor 39% gewijzigd door Case_C op 05-10-2018 11:41 ]

• TheBrut3
Case_C schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:20:
Wat krijg je eigenlijk als je een schip koopt wat je al hebt? Doubloons?
Staat in de description.
Je krijgt de Dubloons terug die de kosten van dat moment dekken.

Voorheen was het zo dat je de Alabama had en deze nogmaals kocht met 30% korting dat je toch 12.2k Dubloons kreeg. Tegenwoordig krijg je dan maar 30% van die 12.2k terug, omdat er te veel "misbruik" van werd gemaakt.

Edit: Damn, volgens mij zit het duurste pack ooit in de premium shop. 3 schepen voor €160,- :o

[ Voor 9% gewijzigd door TheBrut3 op 05-10-2018 14:24 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:56:
[...]
Edit: Damn, volgens mij zit het duurste pack ooit in de premium shop. 3 schepen voor €160,- :o
But do they come with LTI :+ .

Zit wel naar die T-61 te kijken.... nu met die actie, is 't wel een leuke aanbieding... Maar dan wil je voor de missies eigenlijk ook de Cossack erbij...

• TheBrut3
Komen trouwens ook weer 3 speciale captains (met dezelfde bonus skills en tracers). Maar dat is niet het enige leuke aan het event. Er is ook kans op standaard schepen North Carolina en Chapayev. En premium schepen Scharnhorst, Alabama, Duca degli Abruzzi en Leningrad.

Toch lekker om de NC of Chapayev te kunnen winnen. Al ben ik zelf bij de Colorado en Shchors, dus hoef niet zo veel meer en velen hier hebben vast al de Montana en Moskva.

https://worldofwarships.e...ates/earn-your-greatness/
Ze komen met mooie skins, dat wel. Die skins van de T8 schepen zijn ook gewoon €25,- per stuk |:( Dat vind ik echt serieus geld voor een skin op T8. Die skins van het Space thema waren volgens mij "maar" €16.

[ Voor 25% gewijzigd door TheBrut3 op 05-10-2018 14:39 ]

• JulesvH
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10
Case_C schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:55:
[...]

Geen idee of 't daadwerkelijk zo is, maar proberen kan geen kwaad :P . 99% kans dat er toch niets in die containers zit :P .
Ik heb in het begin een paar Premium containers gekocht en wat normale containers opengemaakt. Ik had de tier 6 en 7 tegelijkertijd gekregen. Unlocken ging ook tegelijkertijd, alleen voor de t7 iets meer xp nodig. Begin van de week ook de t5 uit de normale kisten gekregen. T5 en T6 vallen me tegen, de t7 is echt leuk om te spelen.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:38:
Komen trouwens ook weer 3 speciale captains (met dezelfde bonus skills en tracers). Maar dat is niet het enige leuke aan het event. Er is ook kans op standaard schepen North Carolina en Chapayev. En premium schepen Scharnhorst, Alabama, Duca degli Abruzzi en Leningrad.

Toch lekker om de NC of Chapayev te kunnen winnen. Al ben ik zelf bij de Colorado en Shchors, dus hoef niet zo veel meer en velen hier hebben vast al de Montana en Moskva.

https://worldofwarships.e...ates/earn-your-greatness/
Maar dat is pas voor 19 october ;) . Dan moet je nog op participate klikken.

Verder inderdaad wel leuk met die schepen. Zou leuk zijn om een keer de Scharnhorst in zo'n container te vinden.

• SpamLame
Case_C schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:47:
[...]

Dan moet je nog op participate klikken.
Over dat, als je op participate klikt op https://worldofwarships.e...ls/october-missions-2018/ kan je nog een extra signals container krijgen & 24 user designed patches in de vorm van een personal mission.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 08:29:
[...]
Over dat, als je op participate klikt op https://worldofwarships.e...ls/october-missions-2018/ kan je nog een extra signals container krijgen & 24 user designed patches in de vorm van een personal mission.
Signals zijn altijd goed :) .

Vanavond nog even 18k xp grinden voor 2 SC van Halsey-campaign :) . Benieuwd wat daar nog in gaat zitten. Ook nog m'n laatste kans om m'n plekje in de hall of fame van deze week te behouden :P . Een extra gratis container kan nooit kwaad :) .

• TheBrut3
Wanneer is die reset? Is dat morgen of overmorgen? Sta nu in de superior en wil daar graag blijven vanwege de kistjes, maar kan niet heel veel meer spelen. :+

• Sissors
  • Niet online
JulesvH schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 14:39:
[...]

Ik heb in het begin een paar Premium containers gekocht en wat normale containers opengemaakt. Ik had de tier 6 en 7 tegelijkertijd gekregen. Unlocken ging ook tegelijkertijd, alleen voor de t7 iets meer xp nodig. Begin van de week ook de t5 uit de normale kisten gekregen. T5 en T6 vallen me tegen, de t7 is echt leuk om te spelen.
Het zal niet helpen dat ik nog geen CE heb op de T7 (want ik heb alleen een 19 point captain of Gearing, en alle elite XP die ik daarop krijg geef ik zo ongeveer direct weer uit), maar ik ben niet onder de indruk ervan. Turret positie + 360 graden rear turret is natuurlijk het goede eraan, maar dat heeft mijn Gadjah ook (vermoed zo dat die op dat schip is gebaseerd). Turret rotatie is verder traag, torpedo reload duurt eeuwen, en die smoke kan ik gewoon niet blij van worden. Dat hij kort duurt is één ding, maar je kan ook niet beginnen met smoke neer te leggen als je nog moet remmen, want zijn active duration is ook 3x niks. Dus voordeel/nadeel van reguliere torps vs DW torps van een Gadjah, maar met nadeel van overall gewoon veel slechtere smoke als Gadjah. (Single fire torps zie ik als Gimmick wat in 1 op de 20 games nuttig is, als er net een BB recht op je af komt terwijl je in smoke ligt. Wat toch niet gebeurd bij de UK DDs omdat je smoke weg is in 5 seconde, oké en als je een kleine passage wil vullen met torpedos).

Dus T5 en T6 ga ik iig verkopen (woohoo port slots). T7 zou mij niet verbazen als die ook in de verkoop gaat.

Na eens wat gelezen te hebben overigens begonnen met switchen naar AP met Z52 tegen broadside doelwitten. Bij DDs moet je het wel echt alleen doen tegen een sterke DD (Gearing, Hamakaze, etc), want anders ben je vooral overpens aan het maken. Maar tegen broadside cruisers is het wel lekker 3k damage per volley farmen ofzo.

[ Voor 9% gewijzigd door Sissors op 09-10-2018 10:10 ]

• TheBrut3
Sissors schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:09:
maar dat heeft mijn Gadjah ook (vermoed zo dat die op dat schip is gebaseerd).
Niet helemaal. De Jervis was een J klasse en de Gadjah een N klasse welke gemaakt is voor Nederland en daarna verkocht aan Indonesië.

Wikipedia: HNLMS Tjerk Hiddes (G16)

[ Voor 14% gewijzigd door TheBrut3 op 09-10-2018 10:56 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:07:
Wanneer is die reset? Is dat morgen of overmorgen? Sta nu in de superior en wil daar graag blijven vanwege de kistjes, maar kan niet heel veel meer spelen. :+
Volgens mij ergens vannacht? Want morgen is het weer een nieuwe directory.

Sissors schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:09:
[...]
Het zal niet helpen dat ik nog geen CE heb op de T7 (want ik heb alleen een 19 point captain of Gearing, en alle elite XP die ik daarop krijg geef ik zo ongeveer direct weer uit), maar ik ben niet onder de indruk ervan.
Met 1 cap. schiet het inderdaad niet op. Moet zeggen dat met meer, het ook niet persé vlug gaat. Zit nu te grinden met 3x 19pt. voor 900k .. zodat Halsey gelijk na unlocken naar 19pt kan... maar denk dat ik eerder de campaign binnen heb, dan de grind af.
Dus T5 en T6 ga ik iig verkopen (woohoo port slots). T7 zou mij niet verbazen als die ook in de verkoop gaat.
Toch gisteren een aardige game kunnen spelen in de T6, maar je bent heel afhankelijk van het terrein. Je hebt eilanden nodig om een beetje goed te kunnen spelen.
Na eens wat gelezen te hebben overigens begonnen met switchen naar AP met Z52 tegen broadside doelwitten. Bij DDs moet je het wel echt alleen doen tegen een sterke DD (Gearing, Hamakaze, etc), want anders ben je vooral overpens aan het maken. Maar tegen broadside cruisers is het wel lekker 3k damage per volley farmen ofzo.
Hamakaze :+
Afbeeldingslocatie: https://www.zomerspeelgoed.com/images/webshop/strijkkralen/maxi-strijkkralen-f-hama-maxi-strijkkralen-grondplaat-boot-987-262.jpg

M'n winrate gaat momenteel wel lekker in een stijgende lijn moet ik zeggen :) .
https://wows-numbers.com/player/513048858,Case_C/

• Sissors
  • Niet online
Ik was te lui om op te zoeken hoe hij nou echt heet, en denk dat meeste begrijpen welk HE spam monster des doods ik bedoel :P

• Zertaxka
  • Niet online
TheBrut3 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:07:
Morgen vroeg is de reset. En vlak daarna zal je de kistjes/camo's/vlaggen krijgen en zal de 1e reeks van de nieuwe directives beschikbaar zijn.

• TheBrut3
Ik ben mijn best aan het doen om in superior te blijven, maar ik verlies bijna alles vandaag en die grens komt langzaam dichterbij :+

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:54:
Ik ben mijn best aan het doen om in superior te blijven, maar ik verlies bijna alles vandaag en die grens komt langzaam dichterbij :+
Kun je nagaan, ik kan niet eens spelen nu :p . Vanavond weer een potje of 5 wellicht, en dan hopen dat ik in gold kan blijven. Maar die rewards zijn wel leuk natuurlijk.

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
Seg, als ik de Texas koop voor 9 euro (speciale offer), en ik heb die al in de haven liggen, hoeveel doubloons zou ik daar dan voor moeten krijgen?
5150?

• Zertaxka
  • Niet online
Eve182 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:52:
Seg, als ik de Texas koop voor 9 euro (speciale offer), en ik heb die al in de haven liggen, hoeveel doubloons zou ik daar dan voor moeten krijgen?
5150?
Nee, slechts 2220.

• Eve182
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07-08 15:18
kak

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Maar eh... Steel of Coal schip :P .

Hoop toch echt op coal... want daar ben ik al voor aan 't sparen... maar waarschijnlijk wel richting de 250k+...
Voor m'n steel haal ik wel een keer de Flint.

• Sissors
  • Niet online
Jezus zeg, in één filmpje weet je mooi samen te vatten waarom ik de pest heb aan al onze community contributors enzo die met schreeuwigere youtube filmpjes hun punt willen duidelijk maken. Ik heb het 3 minuten volgehouden, en ik weet nu dat hij hypet is over het schip, maar waarom dat zo is weet ik nog steeds niet. Zo te zien heeft hij die reload booster die Henry ook heeft nu, en hij heeft fatsoenlijke snelheid. Relatief laag caliber AP, dus waarschijnlijk geoptimaliseerd om DDs te vernietigen dus :P.

Maar euhm, wat is nu de reden dat deze zo geweldig is? Die reload booster?

• auroortje
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-08 12:18
@Sissors
Als je even langer had gekeken en had gezien hoe de Yamato opging in smoke, dan had je begrepen wrom hij zo deed.

[ Voor 5% gewijzigd door auroortje op 10-10-2018 13:06 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:03:
Jezus zeg, in één filmpje weet je mooi samen te vatten waarom ik de pest heb aan al onze community contributors enzo die met schreeuwigere youtube filmpjes hun punt willen duidelijk maken. Ik heb het 3 minuten volgehouden, en ik weet nu dat hij hypet is over het schip, maar waarom dat zo is weet ik nog steeds niet. Zo te zien heeft hij die reload booster die Henry ook heeft nu, en hij heeft fatsoenlijke snelheid. Relatief laag caliber AP, dus waarschijnlijk geoptimaliseerd om DDs te vernietigen dus :P.

Maar euhm, wat is nu de reden dat deze zo geweldig is? Die reload booster?
Mja in je 1e potje, door de gimmick van het schip gelijk een Hindenburg afknallen die een best behoorlijke fout maakt. Vervolgens de Yamato smelten met 3 cits en wat fires. Hij was wat over enthusiast :+ , maar geeft wel aan dat het een leuk schip kan zijn :P .

• Louwke
Hindenburg afstraffen als hij een fout maakt luktook al met de Henri IV. Dat ding smelt cruisers als ze een denken te kunnen draaien voor je neus :D

• Sissors
  • Niet online
auroortje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:06:
@Sissors
Als je even langer had gekeken en had gezien hoe de Yamato opging in smoke, dan had je begrepen wrom hij zo deed.
Conclusie dus: Omdat hij met reload booster behoorlijk sterk is. Scheelt andere weer 11 minuten kijken naar iemand die ietsjes te enthousiast is, om het netjes te brengen :P

Overigens blijft natuurlijk één zo'n potje niet veel zeggen, al helemaal niet van de unicorns die meestal zulk soort filmpjes maken. Recent op 15km met Bismarck met allereerste salvo een tripple citadel geplaatst, en dus direct ook first kill te pakken. En natuurlijk, hij liet full broadside zien, maar de keren dat ik een full broadside cruiser heb geraakt met BB en er niks significants gebeurde zijn ook niet te tellen. Oftewel er is nogal wat random variatie bij WoWs ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Sissors op 10-10-2018 13:36 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Sissors schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:35:
[...]

Conclusie dus: Omdat hij met reload booster behoorlijk sterk is. Scheelt andere weer 11 minuten kijken naar iemand die ietsjes te enthousiast is, om het netjes te brengen :P
Jup that's the gist of it.

Pas had ik 'm nog tegen me in random battles T6-7... toen overleefde ik in eerste instantie een dergelijk foutje. Wel vroegtijdig uit het water geschoten, en toen even z'n stream gekeken, was hij ook niet echt actief met de game. Stak z'n div. alsnog met kop en schouders boven de rest van z'n team uit.

Gelukkig hadden we die wel gewonnen toen, anders was het nogal een belediging geweest :+ .
Sissors schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:35:
[...]
Overigens blijft natuurlijk één zo'n potje niet veel zeggen, al helemaal niet van de unicorns die meestal zulk soort filmpjes maken. Recent op 15km met Bismarck met allereerste salvo een tripple citadel geplaatst, en dus direct ook first kill te pakken. En natuurlijk, hij liet full broadside zien, maar de keren dat ik een full broadside cruiser heb geraakt met BB en er niks significants gebeurde zijn ook niet te tellen. Oftewel er is nogal wat random variatie bij WoWs ;)
Klopt, 9 van de 10 keer zijn de games gewoon saai of niet uitzonderlijk. Als je dan iets leuks/bijzonder hebt qua stat of gameplay is dat altijd wel leuk. En te vaak komt dat nog door RNG, dan dat je er zelf iets aan kunt doen. Want broadside of niet, als je shells geen cit 'vinden' dan doe je niks.

[ Voor 38% gewijzigd door Case_C op 10-10-2018 13:42 ]

• SpamLame
BBabies krijgen hun zin, 0710 brengt een soft limit voor DDs van 4/side.>> YouTube: Developer Diaries 0.7.10 | World of Warships

• Louwke
Jup nu nog een BB cap van 4 en we zijn er ;)

• Sissors
  • Niet online
Onder de streep zal het de BBs vast wel wat helpen hoor, maar tegelijk des te minder DDs er zijn, des te makkelijker ik dichtbij een BB kan komen om hem met torpedos te vullen. Een radar cruiser achter een eiland is daar problematisch tegen natuurlijk, tegelijk wie zou zo'n pinata gaan spelen die vanaf 20km gecitadelled wordt als er toch weinig DDs zijn.

• TheBrut3
Heb je uberhaupt in de shop gekeken?
If you already have this ship in your Port, you will receive 2,220 Doubloons as compensation.

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Vertel, vertel, welke tier 5 schepen gaan we inzetten voor Ranked Sprint binnenkort?

• Zertaxka
  • Niet online
Yammie74 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:55:
Vertel, vertel, welke tier 5 schepen gaan we inzetten voor Ranked Sprint binnenkort?
Zekerheidjes :Minekaze/Kamikaze(+klonen) - Guilio Cesare/Kongo(+klonen) - CV als je goed kunt auto droppen.
Outsiders : Okhotnik - Gremyashchy - Oktyabrskaya Revolutsiya - Texas.
Als je met cruisers kunt spelen dan kunnen Furutaka/Emerald/Königsberg/Krasny Krym ook nog wel.

Persoonlijk zal ik de Minekaze en Kongo pakken. Tenzij CV echt OP is dan zal de Texas wel van stal gehaald worden.

• Louwke
Kamikaze hands down samen met de Giulio

• SpamLame
Kamikaze zusters, Nicolas ,Furutaka, Kirov, Emile en ach misschien probeer ik alle T5s die ik heb.
Het is de Cmmdrs waar ik meer "mee zit", heb geen zin dbls uit te geven voor leveling of respec of retraining.

Narai is weer actief deze week.

[ Voor 8% gewijzigd door SpamLame op 11-10-2018 09:19 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

"You will not be able to get Sovereigns in the new version, but they can be exchanged for quite an extensive list of valuable rewards. You can also keep accumulating Guineas for Tier VIII Premium destroyer Cossack, making it available with a huge discount."

:/

Zou misschien nog net de Warspite kunnen halen, doordat ik de Bert Dunkirk had gehaald.

[ Voor 14% gewijzigd door Case_C op 11-10-2018 09:33 ]

• TheBrut3
Waarschijnlijk ook Texas, daar heb ik wel een 16 points commander voor liggen (is mijn hoogste).
Verder heb ik de Murmansk (10 points) en de GC (7 points). En ik ben bezig met het levelen van de DD lijnen, met de Duitse en de Pan ben ik bij T5, dus misschien gebruik ik de T-22 nog. Verder weinig keus, Oktyabrskaya Revolutsiya heb ik niet en helaas de Kamikaze (of soortgelijke) ook niet.

@Case_C waar staat dat dan? Ik dacht dat we die voor 16 weken konden sparen :( Bummer!

[ Voor 10% gewijzigd door TheBrut3 op 11-10-2018 09:40 ]

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

TheBrut3 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:32:
@Case_C waar staat dat dan? Ik dacht dat we die voor 16 weken konden sparen :( Bummer!
In de bulletin:
https://worldofwarships.e...ublic-test/bulletin-0710/

Dacht dat het over de public test zou gaan. Maar in de dev vlog werd het ook gezegd dat het voor 7.10 gold :/ .

• SpamLame
Case_C schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:43:
[...]

In de bulletin:
https://worldofwarships.e...ublic-test/bulletin-0710/

Dacht dat het over de public test zou gaan. Maar in de dev vlog werd het ook gezegd dat het voor 7.10 gold :/ .
Correct, afaik is 0710 volgende donderdag actief.
Wellicht heeft het verwijderen van de Sovergeins te maken met de Halloween currency (als ik dat goed herinner uit de devblog)
Anyway voor mijn persoonlijk maakt het niet uit, heb Bert en de dbln compensaties al binnen, maar kan me voorstellen dat niet iedereen zover is gekomen/raakt.

• TheBrut3
SpamLame schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:22:
Anyway voor mijn persoonlijk maakt het niet uit, heb Bert en de dbln compensaties al binnen, maar kan me voorstellen dat niet iedereen zover is gekomen/raakt.
Ik wil gewoon nog meer kistjes kopen, ik wil die Lightning missie :+ Je ziet er echt al super veel varen.

• SpamLame
TheBrut3 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:28:
[...]

Ik wil gewoon nog meer kistjes kopen, ik wil die Lightning missie :+ Je ziet er echt al super veel varen.
Spent €€€ in de shop dan, hogere kans op een drop (hopelijk de t8 voor jou dan).

Ik wil ook graag de Lightning, maar ja het is "kans op", het is niet eens met X nummer kistje heb je gegarandeerd de 4 DDs, whatever wat X is.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

SpamLame schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:34:
[...]

Spent €€€ in de shop dan, hogere kans op een drop (hopelijk de t8 voor jou dan).

Ik wil ook graag de Lightning, maar ja het is "kans op", het is niet eens met X nummer kistje heb je gegarandeerd de 4 DDs, whatever wat X is.
Koop 100 kistjes, en met een beetje Notser RNG heb je dan als nog niks :D .

• SpamLame
Case_C schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:42:
[...]

Koop 100 kistjes, en met een beetje Notser RNG heb je dan als nog niks :D .
Heb het gezien vandaar het gegarandeerd, is wel erg zuur voor hem.

Tegelijkertijd knaagt het wel als je sommige CC/ST hoort over de drops, zij het SC's, missions, etc.
Mijn sample set is natuurlijk erg klein vergeleken met het aantal active spelers, maar ergens blijven toch de letters r,i,g,g,e,d hangen.

• Zertaxka
  • Niet online
PURRFECTFURREAL

Code voor de 2e missie voor de Cat

• TheBrut3
Volgens mij krijg je die automatisch als je de eerste ook hebt gedaan. Klopt dat?

• SpamLame
TheBrut3 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:49:
Volgens mij krijg je die automatisch als je de eerste ook hebt gedaan. Klopt dat?
Hier ik wel, vanochtend rond 0800 bij inloggen was mission 2 er

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Dacht dat ik met de souvereigns op zo'n 180 stuks zou eindigen. Afhankelijk of volgende week woensdag er nog wel souvereigns te verdienen zijn. Ga dan even dubben of ik een container of 3 haal voor bijv. de Warspite. DD's op T6 heb ik er al zat. 2 premiums + de reguliere. Dan liever een BB.

Wie weet nog een container uit een adere bron wellicht, we gaan het zien :) .

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:44
Hebben jullie wel eens dat je een SC krijgt terwijl je toch echt voor bijv. de resources container ging ?
Niet heel erg natuurlijk, weer 50 verfblikken erbij.. :-)

• vassago
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:39
Je kan met elke optie een SC krijgen, alleen met de Try your luck is de kans groter. (1,5% vs 3% meen ik)

• Ds1997
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 12-10 14:14
ik heb gister een SC gekregen en daar zaten 50 gamescon cammo in terwijl ik voor de resources container ging.

• ktov
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18:44
vassago schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:36:
Je kan met elke optie een SC krijgen, alleen met de Try your luck is de kans groter. (1,5% vs 3% meen ik)
ah zo..

• Yammie74
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-11 13:08
Ds1997 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:38:
ik heb gister een SC gekregen en daar zaten 50 gamescon cammo in terwijl ik voor de resources container ging.
En bij mij gebeurt zojuist hetzelfde ... 50.000 FXP _/-\o_

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Yammie74 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 20:44:
[...]

En bij mij gebeurt zojuist hetzelfde ... 50.000 FXP _/-\o_
fXP is natuurlijk heel leuk, maar dan moet je 't wel kwijt kunnen aan een leuke T9 :p. En aangezien het gerucht gaat dat de Alaska een steel schip is :/ .

Flint, Alaska en Stalingrad.

https://www.reddit.com/r/...aska_steel_ship_revealed/
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/wleosa8imbs11.png

• Pyramiden
  • Laatst online: 20:06
Man wat kan die matchmaking soms irritant zijn... Met mijn Chapayev kom ik alleen maar tegen Tier X schepen, wat gewoon betekend dat je de hele tijd verwijderd wordt door carriers en BB's van gigantische range door je drama draaicirckel en matige armor, en als ik mijn Acasta speel kom ik drie potjes achter elkaar tegen Bismarcks... Met 6km torpedo range en meer dan dat om gespot te worden... Het is gewoon niet te spelen als je zo out-gunned bent...

• SpamLame
PSA: UK BB & CL/A zijn nu met silver korting te koop

• PcDealer
Pyramiden schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 23:28:
, en als ik mijn Acasta speel kom ik drie potjes achter elkaar tegen Bismarcks... Met 6km torpedo range en meer dan dat om gespot te worden... Het is gewoon niet te spelen als je zo out-gunned bent...
Ga maar geen Ruskie dd spelen dan.

• Pyramiden
  • Laatst online: 20:06
PcDealer schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:30:
[...]

Ga maar geen Ruskie dd spelen dan.
Haha, dat is niet aan te raden, inderdaad... Ten minste, tenzij hij prima compenseert met de guns, want die zijn ook drama op de Acasta...

• Louwke
Ho ho gisteren is me duidelijk verteld dat je als DD een idioot bent en dat je moet stoppen met spelen wanneer je je guns gebruikt als DD zijnde! Die gast bleef er over bezig. Grappigste is dat vervolgens ik een Confederate haalde en Duck 6 kills haalde in die game. Maar ik heb het advies aangenomen van deze Pro speler en zal nooit meer mijn guns gebruiken. Was in de Jervis btw.

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Louwke schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 08:37:
Ho ho gisteren is me duidelijk verteld dat je als DD een idioot bent en dat je moet stoppen met spelen wanneer je je guns gebruikt als DD zijnde! Die gast bleef er over bezig. Grappigste is dat vervolgens ik een Confederate haalde en Duck 6 kills haalde in die game. Maar ik heb het advies aangenomen van deze Pro speler en zal nooit meer mijn guns gebruiken. Was in de Jervis btw.
Klinkt inderdaad als een pro-tip. Heb gelijk WG aangeschreven of ze de Harugumo naar deze meta willen omzetten, door de turrets te vervangen voor torp-launchers. (Mogen dan nog gerust quads zijn). Uiteraard met de keuze tussen deep-water en reguliere torps. Ook moet je dan ingame kunnen instellen wat de snelheid is van de torps, dus 90kn met 4km range ofzo :+ . en 65kn met 20km :P .

/s

Het is af en toe echt bedroevend wat er in de chat voorbij komt. Van die geweldige <46%WR spelers. Alles beter weten, en de schuld aan het team geven.

• TheBrut3
SpamLame schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 14:12:
PSA: UK BB & CL/A zijn nu met silver korting te koop
Dat is al sinds afgelopen weekend en ook 5 missies per dag voor 50% extra XP met een RN schip. Volgens mij is de actie nu/morgen afgelopen. Zelf de Leander en KGV kunnen kopen, ben nog niet verder met die lijnen.

• Joindry

Joindry

Bemerk ik dat nu correct dat er tijdens de halloweenperiode geen Sovereins meer te verdienen vallen? Enkel wat van die magere Halloween pompoenen? (die me iedere keer gewoon 3 skins opleverden tot nu toe)
Zo moet ik natuurlijk nog sparen tot ik Bert haal....

• Case_C

Case_C

[Team Carrack]

Joindry schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 10:24:
Bemerk ik dat nu correct dat er tijdens de halloweenperiode geen Sovereins meer te verdienen vallen? Enkel wat van die magere Halloween pompoenen? (die me iedere keer gewoon 3 skins opleverden tot nu toe)
Zo moet ik natuurlijk nog sparen tot ik Bert haal....
Souvereigns zijn inderdaad niet meer te krijgen. Dat hebben ze heel stilletjes in de patch notes gezet. Toen toch maar 3 containers gehaald, voor de Warspite. En dan is 't via die containers toch een behoorlijk stuk goedkoper.

De pompoenen kunnen ook 5k fXP geven, wat op zich wel een aardige reward is. Maar slechts 1 item uit een container is nou niet je van het.

Vanavond even proberen om de T8 operation te doen. Gisteren de reguliere haloween op. met 5 sterren gehaald. Waren maar 2 pogingen voor nodig :p.

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 19-10-2018 10:44 ]

Pagina: 1 ... 97 ... 129 Laatste